Είναι καιρός να καταλάβουμε το Ισραήλ άρθρο του Στιούαρτ Ρις

Στο όνομα του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι πρωτοβουλίες πολιτών για να θεωρηθεί το Ισραήλ υπεύθυνο για εγκλήματα πολέμου και ρατσισμό κατά των Παλαιστινίων θα ήταν σωτήριες. Είναι πάρα πολύ να ρωτήσω;

 

 

Έρευνα-Επιμέλεια Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός και Γεωπολιτικός αναλυτής και αρχισυντάκτης στο εβδομαδιαίο ηλεκτρονικό περιοδικό Mytilenepress. Contact : [email protected]6945294197). Συντακτική ομάδα του Mytilenepress. “Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες”. Η φράση έχει συνδεθεί άρρηκτα με τα έργα του Γάλλου φιλόσοφου Βολταίρου και εκφράζει απόλυτα τους συντάκτες του ηλεκτρονικού περιοδικού Mytilenepress. Στο Mytilenepress δημοσιεύονται όλες οι απόψεις. Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την έγκριση του Μpress.

Στο αποκορύφωμα ενός κινήματος καταστροφής, πρέπει να απελευθερώσουμε τη Γάζα, να βαδίσουμε προς το τείχος ασφαλείας και να καταλάβουμε το Ισραήλ.

Εάν οι διαδηλωτές για μια ελεύθερη Παλαιστίνη πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη, η σωτήρια παρέμβαση πρέπει να αντικαταστήσει την αδράνεια και τη συμπαιγνία των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας και άλλων δυτικών εθνών με τον σφαγέα Ισραήλ. Μην διαμαρτύρεστε μόνο: απελευθερώστε τη Γάζα, βαδίστε στο φράγμα και καταλάβετε το Ισραήλ.

Σε μια γωνιά του δρόμου, άντρες κακοποιούν έναν ανυπεράσπιστο νεαρό άνδρα. Ένας μάρτυρας μπορεί να κοιτάξει μακριά ή να κοιτάξει χωρίς να κάνει τίποτα. Ή μπορεί να παρέμβει για να σταματήσει τον εκφοβισμό.

Η κατάσταση στη Γάζα είναι συγκρίσιμη με τις προκλήσεις για παρέμβαση μαρτύρων. Ισχυρά έθνη γίνονται μάρτυρες των καταστροφών και των σφαγών των εσχάτων καιρών, αλλά εκτός από τη Νότια Αφρική που οδήγησε το Ισραήλ στο Διεθνές Δικαστήριο Δικαιοσύνης (ICJ), δυνητικά ισχυροί μάρτυρες δεν έχουν παρέμβει. Ωστόσο, εάν οι διαδηλωτές  της Ελεύθερης Παλαιστίνης  λαμβάνονταν σοβαρά υπόψη, η σωτήρια παρέμβαση θα μπορούσε να αντικαταστήσει την αδράνεια των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας και άλλων δυτικών χωρών, για να μην αναφέρουμε τη συμπαιγνία τους με τις ισραηλινές σφαγές.

Προσδιορίστε τα εμπόδια

Για να τερματιστεί η καταστροφή στη Γάζα και στη Δυτική Όχθη και να λογοδοτήσει το Ισραήλ επειδή αγνόησε την απόφαση του ICJ να σταματήσει τις σφαγές που αντιβαίνουν στη Σύμβαση για τη Γενοκτονία, μια δύναμη ή οντότητα του ΟΗΕ θα μπορούσε να καταλάβει τουλάχιστον περιοχές του Ισραήλ που είναι Παλαιστινιακές. Είναι προφανές γιατί πρέπει να γίνει αυτή η πρόταση. Ο τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε να γίνει αυτό πρέπει να λάβει υπόψη πολλά εμπόδια, ξεκινώντας με την αξιολόγηση των εξουσιών του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ και της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών (UNGA).

Το Κεφάλαιο VII του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών εξουσιοδοτεί το Συμβούλιο Ασφαλείας να παρεμβαίνει στις υποθέσεις ενός κράτους εάν η συμπεριφορά του « θεωρείται ότι συνιστά απειλή για τη διεθνή ειρήνη και ασφάλεια ». Καθώς η σφαγή στη Γάζα θεωρείται από τις χώρες της Μέσης Ανατολής ως αιτία διευρυνόμενης σύγκρουσης, ο λόγος ύπαρξης « ειρήνης και ασφάλειας » του Συμβουλίου Ασφαλείας γίνεται σαφής. Αλλά για την προστασία του Ισραήλ, αυτό το επιχείρημα θα μπλοκαριστεί από το σχεδόν βέβαιο βέτο των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ο απογοητευμένος παρατηρητής στρέφεται στη συνέχεια στη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών, της οποίας οι εξουσίες παρέμβασης είναι περιορισμένες, αν και μπορεί να κάνει συστάσεις στα κράτη « για διεθνή ζητήματα », ιδίως « πολιτικά, οικονομικά, ανθρωπιστικά, κοινωνικά και νομικά» . Γιατί η σφαγή στη Γάζα δεν είναι προφανώς ανθρωπιστική;

Για να απαντήσει η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών σε αυτό το ερώτημα, η οργή των εθνικών κρατών θα πρέπει να είναι αρκετά ισχυρή για να ψηφιστεί ένα ψήφισμα. Αντίθετα, τα μέλη της Γενικής Συνέλευσης συμπεριφέρονται σαν ανίσχυροι μάρτυρες και κάθε πρόθεση να σταματήσει η γενοκτονία αποθαρρύνεται από τα πολιτιστικά και νομικά δεσμά που εμποδίζουν τις πολιτικές του ΟΗΕ, εξ ου και η ανάγκη να αναζητηθούν αλλού πρωτοβουλίες για την υποστήριξη των Παλαιστινίων.

Ένας στολίσκος για την ελευθερία

Μεταξύ 2008 και 2018, το  κίνημα της Ελεύθερης Γάζας  οργάνωσε 35 βάρκες ελευθερίας για να παραδώσουν προμήθειες βοήθειας στη Γάζα και να παρακάμψουν τον παράνομο ισραηλινό ναυτικό αποκλεισμό. Μόνο πέντε σκάφη έφτασαν στη Γάζα, αλλά ακόμη και εκείνα που απέτυχαν υποδηλώνουν ότι η διεθνής οργή θα μπορούσε να κινητοποιηθεί για να καταλάβει το Ισραήλ και να φέρει βοήθεια στη Γάζα.

Το 2008, τα 27 μέλη του πληρώματος και οι επιβάτες του σκάφους ελευθερίας  Dignity  περιλάμβαναν γιατρούς, δικηγόρους, δημοσιογράφους και ακτιβιστές ανθρωπίνων δικαιωμάτων από 12 διαφορετικές χώρες. Το 2009, στο πλοίο ελευθερίας  Sprit of Humanity , η βραβευμένη με Νόμπελ Ειρήνης Mairead Maguire είπε:

« Μερικές φορές πρέπει να βρεις το θάρρος να αντισταθείς στην καταπίεση ».

Εξέφρασε την ίδια απόγνωση που νιώθουν εκατομμύρια σήμερα για τη μη παρέμβαση, ενώ δεκάδες χιλιάδες σκοτώνονται. Ρώτησε :

« Πού είναι η χώρα μου, πού είναι οι κυβερνήσεις μας, πού είναι τα Ηνωμένα Έθνη; »

Αντιμέτωπος με νταήδες, ο μέσος πολίτης ενεργεί και δεν θα περνούσε μήνες συμβουλευόμενος έναν διεθνή οργανισμό για να μάθει τι πρέπει να κάνει. Αντιμέτωποι με τη συνέχιση της σφαγής στη Γάζα, έχοντας χάσει την εμπιστοσύνη στις κυβερνήσεις για να πουν στο Ισραήλ: « Σταματήστε τις παραδόσεις όπλων », « Σταματήστε τις δολοφονίες », οι πολίτες δεσμευμένοι στα παγκόσμια ανθρώπινα δικαιώματα μπορούσαν να δράσουν. Με παγκόσμια υποστήριξη, η επέμβαση για την κατάληψη του Ισραήλ στη Γάζα, τη Δυτική Όχθη και την Ανατολική Ιερουσαλήμ θα μπορούσε να είναι ο στόχος ενός στολίσκου ελευθερίας.

Ο σεβασμός στην κοινή ανθρωπιά θα πρέπει να διασφαλίσει ότι αυτές οι προτάσεις δεν θα απορριφθούν αμέσως και δεν είναι δύσκολο να εντοπιστούν το πλήρωμα και οι πιθανοί επιβάτες των σκαφών. Θα μπορούσαν να είναι μέλη μιας Υπηρεσίας Ειρήνης Έκτακτης Ανάγκης των Ηνωμένων Εθνών (UNEPS) που σχεδιάστηκε πριν από είκοσι χρόνια υπό την αιγίδα του ΟΗΕ για την επίλυση συγκρούσεων και την οικοδόμηση της ειρήνης. Οι επιβάτες σε αυτόν τον στολίσκο θα περιλαμβάνουν ομάδες μηχανικών, υδραυλικών, μασόνων, νοσοκόμων, γιατρών, προσωπικού ασφαλείας, δικηγόρων, κοινωνικών λειτουργών, διερμηνέων και ειδικών επίλυσης συγκρούσεων.

Νομική και ηθική δικαίωση

Αρκετές νομικές και ηθικές κρίσεις υποστηρίζουν αυτή την πρόταση.

Το 2005, η αρχή λειτουργίας των Ηνωμένων Εθνών, το Responsibility to Protect (R2P), δήλωσε ότι τα κράτη έχουν ευθύνη να προστατεύουν τους πληθυσμούς από γενοκτονίες, εγκλήματα πολέμου, εθνοκάθαρση και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Σύμφωνα με τα Κεφάλαια VI και VIII του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, υπενθυμίζεται στα κράτη ότι η ευθύνη προστασίας έχει καθολική εφαρμογή και πρέπει να εφαρμόζεται « έγκαιρα και αποφασιστικά ».

Εάν απορριφθεί αυτή η αρχή, η απόφαση του ICJ μετά από στοιχεία που προσκόμισε η Νότια Αφρική σχετικά με το θάνατο, την καταστροφή και τον εκτοπισμό που υπέστησαν 2,2 εκατομμύρια πολίτες της Γάζας, δικαιολογεί την απάντηση των πολιτών του κόσμου. Το ICJ αποφάσισε ότι το Ισραήλ πρέπει « να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψει τη διάπραξη πράξεων που παραβιάζουν τη Σύμβαση για τη Γενοκτονία στη Γάζα ». Τι θα εμποδίσει τους πολίτες να αναλάβουν δράση εάν το Ισραήλ συνεχίσει αυτόν τον « πόλεμο »  ;

Στις αρχές Φεβρουαρίου, 800 Ευρωπαίοι και Αμερικανοί αξιωματούχοι διαδήλωσαν κατά της ισραηλινής πολιτικής. Αυτοί έγραψαν :

« Είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για λογαριασμό των χωρών μας και για λογαριασμό μας για να αποφύγουμε να είμαστε συνένοχοι σε μια από τις χειρότερες ανθρώπινες καταστροφές αυτού του αιώνα. (…) Το Ισραήλ δεν τήρησε όρια στις στρατιωτικές του επιχειρήσεις στη Γάζα (…) Ο σκόπιμος αποκλεισμός της βοήθειας από το Ισραήλ οδήγησε σε μια ανθρωπιστική καταστροφή θέτοντας χιλιάδες πολίτες σε κίνδυνο πείνας και αργού θανάτου ».

Αυτοί οι αξιωματούχοι απαίτησαν το Ισραήλ, « όπως όλοι οι άλλοι παράγοντες », να τηρεί τα διεθνή πρότυπα για την ανθρωπιστική βοήθεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα, αίτημα που περιλαμβάνει « άμεση και πλήρη εφαρμογή της πρόσφατης απόφασης του Διεθνούς Δικαστηρίου Δικαιοσύνης» .

Τι θα συμβεί εάν μια πρόταση για « κατοχή του Ισραήλ » μπει στο μυαλό πολιτικών και διπλωματών;

Η εναλλακτική είναι η ίδια. Την ίδια στιγμή που ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μπλίνκεν δήλωσε ότι « οι παλαιστινιακές απώλειες παραμένουν πολύ υψηλές », οι ΗΠΑ έδιναν στο Ισραήλ επιπλέον 14 δισεκατομμύρια δολάρια για να συνεχίσει να σκοτώνει.

Στην Αυστραλία, δεν υπάρχει επίσημη ένδειξη φιλοπαλαιστινιακής στάσης ενάντια στην ακροδεξιά κυβέρνηση του Νετανιάχου. Η δειλία συνεχίζει να επικρατεί. Η Νότια Αφρική δεν υποστηρίχθηκε ενώπιον του ICJ, αλλά η επιθυμία να διακοπεί η ανθρωπιστική βοήθεια στους πολιορκημένους πρόσφυγες στη Γάζα ήταν άμεση.

Αντί να λύνει προβλήματα μέσω ωμής βίας, το προσωπικό της UNEPS θα περιλαμβάνει ομάδες με τις απαραίτητες δεξιότητες για να ξεκινήσει η μακρά διαδικασία θεραπείας και ανοικοδόμησης, βάζοντας τους Παλαιστίνιους σε ηγετικούς και άλλους ρόλους προτεραιότητας.

Οι αρχές του ανθρωπιστικού δικαίου υποστηρίζουν την πρόταση του στολίσκου. Ενισχύουν αυτόν τον μη βίαιο τρόπο σκέψης και ζωής που ο Μαχάτμα Γκάντι είπε ότι ήταν επίσης νόμος για τη ζωή. Οι πινακίδες που κρατούν οι Ισραηλινοί αντιπολεμικοί διαδηλωτές στο Τελ Αβίβ απηχούν αυτήν την άποψη: « Ποτέ ξανά, ποτέ ξανά για όλους », « Η ζωή των Παλαιστινίων είναι απαραίτητη ».

Επαναπροσδιορισμός της κυριαρχίας

Εάν οι πολιτικές που βασίζονται στα ανθρώπινα δικαιώματα πρόκειται να αντικαταστήσουν τη ωμή βία, η κατοχή του Ισραήλ είναι δικαιολογημένη και θα μπορούσε να ισχύει για άλλα καθεστώτα, αλλά η τρέχουσα πρόκληση ανταποκρίνεται στην καταστροφή στη Γάζα.

Οι κατοχικές προτάσεις του Ισραήλ θα απαιτούσαν επαναπροσδιορισμό της κυριαρχίας. Οι σημερινοί ορισμοί προωθούν τη βία. Τα σύνορα πρέπει να προστατεύονται με τη δύναμη των όπλων. Εντός αυτών των συνόρων, κράτη όπως το Ισραήλ διεκδικούν το δικαίωμα να αμυνθούν, ακόμη και όταν επιτίθενται στους πληθυσμούς των εδαφών που κατέχουν.

Μια μη βίαιη ερμηνεία της κυριαρχίας υπογραμμίζει την αλληλεξάρτηση όλων των ανθρώπων, θεωρεί τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ως συνώνυμο της εθνικής ταυτότητας και διδάσκει την τροφή ποικίλων εκδηλώσεων τέχνης, μουσικής, χορού, ποίησης, ζωγραφικής, χειροτεχνίας και αθλητισμού. Είναι καιρός να προωθήσουμε αυτό το δημιουργικό όραμα κυριαρχίας.

Στο όνομα του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των τρόπων σκέψης και δράσης που βελτιώνουν τη ζωή, οι πρωτοβουλίες πολιτών με στόχο την επανέναρξη των στολίσκων ελευθερίας και την ευθύνη του Ισραήλ για εγκλήματα πολέμου και ρατσιστικές συμπεριφορές έναντι των Παλαιστινίων θα αποτελούσαν πηγή έμπνευσης και θα έπρεπε να σώσουν .

Είναι πάρα πολύ να ρωτήσω;

Το Mytilenepress.είναι ένα εναλλακτικό ΜΜΕ και περιοδικό ειδικού σκοπού όπως αναφέρουν εδώ και χρόνια οι αναγνώστες του. Ενισχύστε την  ελεύθερη  ενημέρωση -συνέχεια  του  Mytilenepress.το οποίο έχει πολλές παγκόσμιες-πανελλήνιες πρωτιές στην Γεωστρατηγική-ιστορία και τον κλάδο του υβριδικού πολέμου (Εμπρησμοί, Α. Γίνετε τώρα συνδρομητές-υποστηρικτές με ένα συμβολικό πόσο  2.99 Ευρώ τον μήνα €. Tο Mytilenepress δεν έχει σκοπό το κέρδος αλλά την επιβίωση του έθνους και της κοινωνίας καθώς ο υβριδικός πόλεμος βρίσκεται στην κορύφωση του.

Εάν σας ενδιαφέρουν όλο τα προαναφερόμενα υποστηρίξτε το Mytilenepress με μια μικρή δωρεά. ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ (ΕΛΤΑ ΙΒΑΝ GR : 10010439601).

“Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες”. Η φράση έχει συνδεθεί άρρηκτα με τα έργα του Γάλλου φιλόσοφου Βολταίρου και εκφράζει απόλυτα τους συντάκτες του ηλεκτρονικού περιοδικού Mytilenepress. Εν τούτοις ο Βολταίρος δεν έγραψε και δεν είπε ποτέ αυτά τα διάσημα λόγια, αν και το νόημα τους συμφωνούσε απόλυτα με την ιδεολογία του.

Τα λόγια ανήκουν στην Βρετανίδα συγγραφέα Έβελιν-Μπίατρις Χολ την βιογράφο του Βολταίρου, η οποία υπέγραφε με το ψευδώνυμο S. G. Tallentyre. Το 1903 εκδόθηκε η βιογραφία που έγραψε για τον Βολταίρο και το 1906 το βιβλίο της με τίτλο «Οι Φίλοι του Βολταίρου», όπου και εμφανίστηκε για πρώτη φορά η διάσημη φράση.

Επάνω σε όλα αυτά τα προαναφερόμενα φιλοσοφικά-ηθικά αξιώματα ιδρύθηκε το εβδομαδιαίο ηλεκτρονικό περιοδικό Mytilenepress. Η δημοκρατία και η ελευθερία του λόγου- έκφρασης, αποτελούν τα θεμέλια για μια σωστή-υγιής κοινωνία. Το Mytilenepress έχει ως θεματολογία τα εθνικά θέματα, την γεωστρατηγική-γεωπολιτική, τις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας, τις διεθνείς εξελίξεις και την παιδεία. Eπίσης υπάρχουν και θέματα για την τοπική επικαιρότητα και την υγεία. Εκτός από τα άρθρα Γεωστρατηγικής-Ιστορίας και Θεολογίας, η συντριπτική πλειοψηφία των άρθρων του Mytileneprss είναι από μεταφράσεις που κάνει από τα κορυφαία ιστολόγια της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Αμερικής ο αρχισυντάκτης του Μpress Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος.

Το Mytilenepress είναι το πρώτο ελεύθερο-δημοκρατικό, μοναδικό ιστολόγιο στον νομό Λέσβου και σε όλο το Αιγαίο-Θράκη. Αυτό είναι εμφανές από την επιλογή των θεμάτων για τα Ελληνοτουρκικά, την γεωστρατηγική-γεωπολιτική, τα εθνικά ζητήματα, τις διεθνείς εξελίξεις και την παιδεία. Eπίσης μέρος της θεματολογίας του Mpress δεν υπάρχει σε ολόκληρη την επικράτεια. Το Mytilenepress είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό ειδικού σκοπού. Μεταξύ άλλων μην ξεχνάτε ότι προέβλεψε την καταστροφή στην Ρόδο τον Ιούλιο του 2023 με βάση τα σχετικά δημοσιεύματα από το 2009 και την καταστροφή στα Τέμπη με το πολύνεκρο ατύχημα. Η πρόβλεψη είχε γίνει στο Mytilenepress στις 18/2/2023.

Αγαπητοί φίλοι-αναγνώστες. Η επταετία 2023-230 θα είναι μια σημαντική για την αποκάλυψη όλων των ψεμάτων που επέτρεψαν σε ορισμένες δυνάμεις να κυριαρχήσουν σε ολόκληρη την ανθρωπότητα και ειδικά στον Ελληνισμό. Η Μεγάλη Επαναφορά προετοιμάζεται για να πραγματοποιηθεί τα επόμενα χρόνια όπως ανακοίνωσε το WEF στο Νταβός.

 

 

Η ανάγκη μιας κοινωνίας για εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης που είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις κίβδηλες ειδήσεις είναι κάτι παραπάνω από επιτακτική. Για αυτό, χρειαζόμαστε εσάς και την υποστήριξή σας.

 

Οι συστημικοί δημοσιογράφοι πληρώνονται για να προωθούν πολέμους, να πυροδοτούν τον φόβο των πανδημιών, των εμπρησμών, της βίας και των δολοφονιών ναζί. Παράλληλα  παρουσιάζουν ψέματα για την κλιματική αλλαγή ως αλήθεια και διαπράττουν αμέτρητες άλλες προδοσίες κατά της ανθρωπότητας. Επίσης στα πλαίσια των δραστηριοτήτων τους είναι η προώθηση της Διονυσιακής κουλτούρας, η κατάργηση της παιδείας, η προώθηση της βίας και οτιδήποτε προκαλεί ανομία, αταξία και καταστροφή. Η ασύμμετρη απειλή γεωστρατηγικά είναι όταν ένα κράτος δέχεται επίθεση από άλλα “συμμαχικά” κράτη (ΝΑΤΟ), είτε από την ανθελληνική νέα τάξη πραγμάτων. Οι επιθέσεις αυτές δεν είναι υποχρεωτικά στρατιωτικές. Είναι πολιτικές-κοινωνικές, οικονομικές, ηθικές, πνευματικές-πολιτιστικές, οικολογικές, ψυχολογικές, εγκληματικές, μεταναστευτικές, διαδικτυακές και Διονυσιακές.

Οι ισχυρότερες και φοβερότερες επιθέσεις που δεχτήκαμε ήταν στον πνευματικό και στον ηθικό τομέα. Η πατρίδα μας υπέστη, όλες τις μορφές ασύμμετρων απειλών, για να την υποτάξουν, να την διαλύσουν πνευματικά-ηθικά, πολιτικά-στρατιωτικά και κοινωνικά για να αφαιρέσουν παράνομα τον ορυκτό πλούτο (ενέργεια) και λόγω της Γεωστρατηγικής μας θέσεως. Το φαινόμενο του πολέμου αποτελεί διαχρονικό αντικείμενο επιστημονικών μελετών στην γεωστρατηγική-γεωπολτική, τις Διεθνείς σπουδές και τις στρατιωτικές σχολές. Ο πόλεμος είναι μια πράξη βίας με στόχο την υποταγή-εξαναγκασμό στις επιθυμίες του αντιπάλου.

Ο επεκτατικός πόλεμος είναι το μέσον για την επίτευξη άνομων σκοπών επί του αντιπάλου. Την σημερινή εποχή κυρίαρχο είδος πολέμου δεν είναι ο συμβατικός πόλεμος με όπλα, μαχητικά αεροπλάνα, πυραύλους, τεθωρακισμένα και πλοία. Το κορυφαίο είδος πολέμου είναι ο υβριδικός. Ο υβριδικός πόλεμος χωρίζεται σε πνευματικό-πολιτιστικό, οικονομικό, οικολογικό, διαδικτυακό, κοινωνικό, ψυχολογικό εγκληματικό και Διονυσιακό. Αυτά είναι τα κυριότερα είδη όταν ένα έθνος αντιμετωπίζει υβριδική απειλή. Επίσης κάποιες φορές έχουμε παράλληλα τον συνδυασμό υβριδικού και συμβατικού πολέμου. Βασικότατο σκέλος του υβριδικού πολέμου αποτελεί η  εγκληματικότητα. Χωρίς βία-εγκλήματα και πάσης φύσεως κακουργίες δεν είναι εφικτή η νίκη και η κυριαρχία έναντι του αντιπάλου έθνους.

Το επιτιθέμενο κράτος που διεξάγει μη συμβατικό πόλεμο μέσα από την εγκληματικότητα-πορνεία (Διονυσιακός πολιτισμός), προκαλεί στο αντίπαλο έθνος παράλυση. Τρόμος-οργή, υποταγή-αδυναμία, σύγχυση και αποσταθεροποίηση. Η τρομοκρατία-βία και τα ελεύθερα ήθη ενάντια στο κράτος που διεξάγεται ο υβριδικός πόλεμος αποτελούν το βασικότερα σημεία για την κατάκτηση του. Μέσα από την ανελέητη βία και την προστυχιά (Διονυσιακά Αξιώματα), επιφέρουν ανασφάλεια-απελπισία, πολιτική, κοινωνική και οικονομική αστάθεια.

Όσο πιο στυγερά είναι τα εγκλήματα, τα υποτιθέμενα ατυχήματα και η ερωτική διαφθορά, αυξάνεται σε υπερθετικό βαθμό η αδυναμία και ο φόβος. Μεταξύ άλλων συνδυάζουν την εγκληματικότητα και τον ψυχολογικό πόλεμο ταυτόχρονα. Σαστισμένος ο Ελληνικός λαός δεν έχει δυνάμεις να αντισταθεί, μειώνονται-εκμηδενίζονται οι αντιδράσεις και στην συνέχεια σε καθεστώς παραλυσίας υποκύπτει στην βούληση του αντιπάλου.

Όλοι οι αξιόπιστοι γεωπολιτικοί και γεωστρατηγικοί αναλυτές με αδιάσειστα στοιχεία απέδειξαν ότι στην Ελλάδα διεξάγεται υβριδικός πόλεμος. Έχουμε νεκρούς από εμπρησμούς, ουσίες, εγκληματικότητα, Covid-19, μνημόνια και άλλες κακουργηματικές πράξεις. Στην σύγχρονη Ελληνική κοινωνία επικρατεί παρακμή-αμάθεια, έλλειψη αρχών και διχασμός. Η έλλειψη παιδείας-αγωγής οδηγεί στην απάθεια και στην αδιαφορία. Αυτά είναι από τα πιο επικίνδυνα συμπτώματα μιας κοινωνίας σε μεγάλη παρακμή και σήψη. Οι κάτοικοι είναι προκλητικά-τραγικά απαθείς-αδιάφοροι απέναντι στους εμπρησμούς, τον Covid-19, τα μνημόνια, την εισβολή και τις εθνοκτόνες συνέπειες. Aυτό συμβαίνει διότι αρκετοί δεν έχουν παιδεία και θεωρούν ότι τα προβλήματα πρέπει να απασχολούν όλους τους άλλους, εκτός από τους ίδιους.

Όταν διαπιστώσουν ότι αυτές οι κοινωνικές-εθνικές μάστιγες, ήταν και είναι υπόθεση όλων μας τότε είναι πολύ αργά, καθώς έχουν ήδη υποστεί οι ίδιοι ή κάποια από τα συγγενικά-φιλικά τους πρόσωπα θανάτους και απώλειες εξαιτίας του υβριδικού πολέμου. Η διαχρονική δύναμη των Ελλήνων είναι η παιδεία-πολιτισμός.

Σε περιόδους έντονης ανησυχίας-δυστυχίας, βίας και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να διαχειριστούν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται-αρνούνται να σκεφτούν και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, τις βίαιες πράξεις, την ηθική ελευθεριότητα-Διονυσιακή Κουλτούρα, τον φασισμό και την φίμωση. Συνέπεια όλων αυτών είναι να μην υπάρχουν αξίες-ηθική, εξέλιξη, δημιουργικότητα, πολιτιστικό επίπεδο και  ελευθερία λόγου στα ΜΜΕ. Τα μοναδικά-διαχρονικά  στηρίγματα του Ελληνικού έθνους είναι ο Αριστόκλειος Πολιτισμός.

 

https://mytilenepress.blogspot.com/2023/12/mytilenepress-mytilenepress_16.html

 

πηγή: Pearls and Irritations

loading...