"ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ ΤΟΝ ΑΙΤΩΛΟ ΠΟΥ ΕΟΡΤΑΖΕ 24/8 - ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΧΟ"

ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ



ΤΟΝ ΦΙΜΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ ...
ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ ...
ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,
ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΠΙΛΑΤΟ ...

Ήταν απόγευμα 20 Σεπτεμβρίου του 2000, ημέρα μνήμης του Αγίου Ευσταθίου. Τέσσερις μόλις μήνες από την πρώτη Θεία Λειτουργία, που πραγματοποιήθηκε εις το νεοσύστατο, μικρό και ταπεινό, αλλά ζεστό μοναστηράκι του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, στην Κυλλήνη (πρώην Μπούζι) Ορεινή Κορινθίας.


Οι εργασίες για την ισοπέδωση της δύσβατης, κεκλιμμένης έκτασης και την διαμόρφωση του χώρου της Ι. Μονής, από το σκαπτικό μηχάνημα, συνεχίζονταν εντατικά.

Εκείνη την ημέρα, Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, διάλεξε ο Άγιος να κάνει πιο εμφανή την παρουσία του ή να κάνει πιο έντονα αισθητή την προστασία και αγάπη του προς το πρώτο Μοναστηράκι, που έγινε προς τιμήν του εις την Ελλάδα.

Ο χειριστής της μπουλντόζας κατέβαλλε μεγάλες προσπάθειες, για να ισοπεδώσει τον εν λόγω χώρο και να τον καθαρίσει από τις αμέτρητες πέτρες και βράχους.

Η εργασία προχωρούσε κανονικά, ώσπου ένας ΘΕΟΡΑΤΟΣ ΒΡΑΧΟΣ (Διαστάσεις: περίπου 2μ. ύψος, 2μ. πλάτος και βάρους τεσσάρων (4) περίπου τόνων) μη δείχνοντας εξ αρχής τον πραγματικό του όγκο -μισοθαμμένος όντας στο χώμα- ξέφυγε ξαφνικά από τον χειριστή της Μπουλντόζας και μπροστά στα έκπληκτα μάτια του, καθώς και της Αρχιτεκτόνου της Μονής, δύο προσκυνητριών και ενός εργάτου, αρχίζει να κατρακυλά ψηλά από την πλαγιά του βουνού, με μεγάλη ταχύτητα, κατευθυνόμενος ίσια προς το μέρος του Μοναστηριού.

Το μόνο εμπόδιο που υπήρχε μπροστά του ήταν μία συστάδα χαμηλών θάμνων που όμως δεν ήταν ικανή ούτε έναν κατά πολύ μικρότερο σε μέγεθος και όγκο βράχο να συγκρατήσει.

Οι ανωτέρω αυτόπτες μάρτυρες, παρακολουθούσαν έντρομοι την ανεξέλεγκτη πορεία του τεράστιου Βράχου. Έβλεπαν τον μεγάλο κίνδυνο να γκρεμιστεί ένα μεγάλο τμήμα του Μοναστηριού και τι άλλο ακόμα, Κυριος οίδε, και η αγωνία τους είχε κορυφωθεί, μια που ο θεόρατος Βράχος κατέβαινε με μεγάλη ορμή, αλλά κυρίως γιατί μέσα στο Μοναστηράκι ήταν εκείνη τη στιγμή ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής πατέρας Μάξιμος, Βαρβαρής,αμέριμνος τελούσε κάποιο διακόνημα.

Ξαφνικά, ω του μεγάλου θαύματος!!!

Ήταν απίστευτο αυτό που συνέβη. Ο βράχος ακουμπώντας τούς θάμνους -χαϊδεύοντας τους κυριολεκτικά- αλλάζει πορεία κατά 90 μοίρες -ορθή γωνία- απομακρυνόμενος από οποιοδήποτε κτίσμα!. «Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου» !!!



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ- ΑΘΗΝΑ



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

8 σχόλια :

  1. Ο Κοσμάς συμβούλευε υποταγή στον Τούρκο κατακτητή. Συνιστούσε στους Ρωμιούς να παραμείνουν υποταγμένοι στους Τούρκους, που ήρθαν για να διαφυλαχθεί η ορθόδοξη πίστη από την εκ δυσμών απειλή.

    Αντεθνικές διδαχές του Κοσμά:
    «Σας λυπάμαι για την περηφάνεια, οπού έχετε. Το ποδάρι μου εδώ δεν θα ξαναπατήση. Και εάν δεν αφήσετε αυτά τα πράγματα που κάνετε, την αυθαιρεσία και ληστεία, θα καταστραφήτε. Σε κείνο το κλαρί, που κρεμάτε τα σπαθιά σας, θά ‘ρθη μια μέρα που θα κρεμάσουν οι γύφτοι τα όργανά τους» (ελέχθη στο χωριό Άγιος Δονάτος Σουλίου, από το βιβλίο «Κοσμάς ο Αιτωλός» του Αυγ. Καντιώτη.)


    «Εμείς, χριστιανοί μου, δεν έχομεν εδώ πατρίδα… Δια τούτο και ο Θεός μας έβαλε τον νουν εις το επάνω μέρος, δια να στοχαζώμεθα πάντοτε την ουράνιον βασιλείαν, την αληθινήν πατρίδα μας» (Διδαχή Α , 1, Ι. Μενούνου).

    «Και βαθμοφόροι Τούρκοι μου παρέχουν τώρα την προστασίαν των. Ο καθείς από αυτούς επιζητεί την παρουσίαν του ιερωμένου εις τα χωριά, όπου έχουν τα φέουδά των, διότι ούτος παρακινεί τους Έλληνας να φέρωνται νομοταγώς και να πληρώνουν τα δικαιώματα εις τους φεουδάρχας των» (Κ. Μέρτζιου, «Το εν Βενετία», σελ. 6). Στη διδαχή αυτή φαίνεται καθαρά ο ρόλος του κλήρου κατά την Τουρκοκρατία. Στο χειρόγραφο 12 της Μονής Λευκοπηγής αναγράφεται, ότι ο Κοσμάς παρακίνησε τους οπλοφόρους από τους ακροατές του να παραδώσουν τα όπλα «εις τους ζαπιτάδες» (Φ. Μιχαλόπουλος, «Κοσμάς ο Αιτωλός», σελ. 271).

    «Να ρίψετε τ’ άρματα και να ελπίζετε εις τον Θεόν» (Παπά-Αρσενίου Βλιαγκόφτη, ΙΓ Πάτρια).

    Το σχολείο έχει σκοπό τη γνωριμία με την ορθοδοξία:

    «Διατί πάντα εις τα σχολεία γυμνάζονται οι άνθρωποι και ηξεύρουν και μανθάνουν το τι εστί ο Θεός, το τι είνε οι άγιοι άγγελοι, τι είνε οι καταραμένοι δαίμονες και το τι είνε η αρετή των δικαίων. Το σχολείον φωτίζει τούς ανθρώπους. Ανοίγουν τα ομάτια των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών να μανθάνουν τα μυστήρια». (Διδαχή ΣΤ΄).

    Οποιαδήποτε γνώση εκτός της ορθοδοξίας είναι του Διαβόλου:
    «Έμαθα και πέντε εξ ελληνικά και έμαθα πολλών λογιών γράμματα, εβραϊκά, τουρκικά, φράγκικα και από όλα τα έθνη, με την χάριν του Χριστού μας και πολλά τα εδιάβασα. Και όλα τα εθνικά κάλπικα τα ηύρα· όλα ευρέματα και σπέρματα του Διαβόλου, και κατά αλήθειαν, αδελφοί μου, τόσον τα εμελέτησα τα γράμματα». (Διδαχή Η΄).

    Αυτό ήταν το εκπαιδευτικό όραμα του Κοσμά του Αιτωλού. Να ανοίξουν σχολεία όπου οι χριστιανοί (όχι οι «μιαροί» Έλληνες) να μαθαίνουν ελληνικά ώστε να καταλαβαίνουν το ευαγγέλιο (περί ιστορίας ουδείς λόγος), να μάθουν την ορθόδοξη πίστη και να προετοιμαστούν για το μοναστήρι.

    Το ερώτημα:
    Από ποιό σημείο των διδαχών του Κοσμά του Αιτωλού προκύπτει ο εθνικός ρόλος της εκπαίδευσης;

    Απάντηση: Από πουθενά.

    Το κήρυγμα του Κοσμά του Αιτωλού δεν έχει καμία σχέση ούτε με το έθνος, ούτε με ανεξαρτησίες, ούτε με επαναστάσεις. Δεν τον ενδιέφερε η αποτίναξη της δουλείας την οποία θεωρούσε ο ίδιος «θεόσταλτη» και «προς το συμφέρον μας», επειδή δεν πείραξε την πίστη μας αλλά μάλλον τον απασχολούσε περισσότερο να μην ξυρίζονται οι άντρες:

    «Και εγώ βλέπω εδώ και είνε εξήντα και ογδοήντα χρονών γέροντες, και ακόμη ξυρίζονται. Δεν το εντρέπεσθε να ξυρίζεσθε; Δεν ήξευρεν ο Θεός οπού έδωκε τα γένεια;» (Διδαχή Α΄).



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΒΕΡΤΑΣ ΧΑΜΟΥΡΑ ΓΙΑΧΩΒΑ/ΟΥ Η ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΟΑΝΕ/ΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΕΤΣΙ? ΑΝ ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ? ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗΤΡΟΚΟΥΤΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΡΙΟΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ? Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΕΣΥ ΡΕ ΓΑΜΗΕΜΕΝΕ/Η ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΤΙ ΖΟΡΙ ΕΧΕΙΣ? ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ''ΔΙΑΦΩΤΙΙΣΕΙΣ? ΕΣΥ ΡΕ ΜΟΥΝΑΡΑ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΦΙΝΑΛΕ ΑΥΤΗ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΑΛΤΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ.

      Διαγραφή
    2. Σωστός λόγος, φίλε 12:17 μ.μ..
      Γιατί πονάει και υποφέρει τόσο πολύ;; Εμείς θέλουμε να πιστεύουμε και να τιμούμε τον Άγιο. Δικαίωμά μας είναι. Τον υποχρέωσε κανείς αυτόν να πιστέψει στον Άγιο;;

      Ο Κοσμάς δεν συμβούλευσε ποτέ υποταγή στον Τούρκο κατακτητή.

      Τον Πατροκοσμά τον συμπαθούσε ο Αλή Πασάς που ήταν φανατικός εχθρός των Τούρκων.
      Οι Τούρκοι σκότωσαν τον Άγιο. Αν ο Άγιος ήταν με το μέρος των Τούρκων και τους εξυπηρετούσε, θα τον σκότωναν;;
      Δεν χρειάζεται να έχει πολύ νιονιό, για να το καταλάβει κανείς αυτό.

      Διαγραφή
    3. **************************************************
      Από ποια διδαχή του Αγίου Κοσμά προκύπτει ο αντεθνικός του ρόλος;
      Πάντως εγώ σου δίνω το δικαίωμα να γράφεις ό,τι σου κατέβει.
      Παίρνεις αποσπάσματα από τις διδαχές του, για να δημιουργήσεις εντυπώσεις.
      Εάν από τη ρήση ''Αν η αγάπη προς την πατρίδα είναι φασισμός, ναι είμαι φασίστας'' αποσπάσουμε τη φράση
      ''ναι είμαι φασίστας'' και την παρουσιάσουμε σε κάποιον, τι εντύπωση θα σχηματίσει για το πρόσωπο που την είπε;
      ************************************************

      Διαγραφή
    4. ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ 12.17, 2.22, 2.32,
      ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ.
      ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ Ο 11.27.
      Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΘ΄ ΗΜΩΝ.
      ΙΩΣΗΦ

      Διαγραφή
    5. αλλο εβραικο αρχιδι ο 2.42

      Διαγραφή
  2. 11:27 π.μ.
    Η λέξη ''ζαπιτάρες'' τι σημαίνει;;;;;;;;
    Σημαίνει ''Τούρκοι'';;;;;;;;;;;;
    Μη μας κουφαίνεις, άνθρωπέ μου !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι αντιπαθούντες την Ορθοδοξία δεν έχουν να παρουσιάσουν τίποτε το μεμπτό εναντίον της, γι' αυτό αμολάνε το μακρύ και το κοντό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]