GEMMA BOVERY ΜΕΡΟΣ Α

-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΤΑΙΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ 
ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ. 


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ Η ΕΝΩΣΗ 
ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ 
ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ΚΑΙ ΙΣΟΒΙΑ.

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΥΟ 
ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΝΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ 
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.


H Τζεμα ειναι μια ακοκη γυναικα της νεας ταξης η οποια διαπρατει το παρα πολυ σοβαρο αδικημα της μοιχειας. 

Εντουτοις ο συζυγος της ο οποιος ειναι ηθικος και σοβαρος δεν δεχεται απο την γυναικα του τετοιου ειδους αμαρτηματα και προσβολες με αποτελεσμα να την εγκαταλειψει και να εχει τραγικο τελος.


Η Τζεμα ειναι η δευτερη συζυγος του Τσαρλι Μποβαιί. 


Ειναι επισης και παρα πολυ η απροθυμη μητρια των παιδιών.

Την Τζεμα την αντιπαθει τρομερα η πρωτη συζυγος του Τσαρλι.



Η αλλαγη συμπεριφορας και η αποστροφη της Τζεμα για το Λονδινο θα 
αναγκασουν τον Τσαρλι να την παρει και να μετακομισουν απεναντι στην επαρχια της Νορμανδιας.


Αρχικα οπως ειναι φυσικο υπαρχει ενθουσιασμός για την ομορφια της 
 της γαλλικής επαρχιας.

Συντομα ομως η Τζεμα θα βαρεθει και θα αρχισει να αναζητα νεα ενδιαφεροντα. 

Ολοι γνωρίζουμε την ιερη θεικη εντολη «ου μοιχεύσεις»,  διοτι ειναι μια απο τις δεκα εντολές, που απαγορευει ως βαρυτατη αμαρτια την μοιχεια. 



Η εντολη του Θεου αναφερεται και στην καινη διαθηκη απο τον ιδιο τον Σωτηρα Χριστο  (ματθ. 5:27) οσο και τον Απόστολο των εθνων τον Παυλο (β Τιμ. 3:1, εβρ 13:4). 


Με βαση την Ορθοδοξη πιστη ειναι παρα πολυ μεγαλη αμαρτια η παραβίαση της συζυγικης αφοσιωσεως.


 

Ο ιδος ο Σωτηρας ο Χριστος εχει ευλογησει τον γαμο και για αυτο μας 
αναφερει  για το δικαίωμα διαζυγιου αναμεσα σε δυο παντρεμενους με μοναδικο αιτιο την πορνεια-μοιχεια (ματθ. 5:32).


Η ενωσις των συζύγων,  εις σάρκα μιαν , ειναι ιερη, απαραβιαστη και ευλογημενη απο τον ιδιο τον Χριστο,

Ενδεικτικα ειναι τα λογια του Χριστου οτι η μοναδικη περιπτωση να διαλυθει ενας γαμος ειναι η αιτια της μοιχειας.
Όπως μας αναφερει αγιος Νικοδημος ο αγιορειτης η μοναδικη αιτια χωρσιμού του ανδρογύνου ειναι, η πορνεια-μοιχεια του ανδρος και της γυναικος. 
Η διαταραξη της συζυγικής πιστεως δια της μοιχείας νομιμοποιεί τον σύζυγο να ζητησει διαζυγιο. 


Οι ορθοδοξοι κανονες ειναι ταυτοσημοι με τις διδαχες της εκκλησιας οτι η μοιχεια ειναι  ενα παρα πολυ βαρυτατο αμαρτημα, που στρέφεται εναντια στην ταξη του Θεου.

Παραλληλα η πραξη της μοιχειας προσβαλει σε πολυ μεγαλο βαθμο τον κυριο μας τον Ιησου Χριστο ο οποιος ευλογησε τον θεσμο του γαμου.



Μεσα απο την εωσφορικη πραξη της μοιχειας τοποθετειται στην θεση της ευλογιας του γαμου απο τον Θεο, η εγωιστικη σαρκικη ικανοποιηση ενω επαναλαμβανω οτι το χειροτερο ειναι οτι εξευτελιζεται και προσβαλλεται  η ταξη του Χριστου και της κοινωνιας.

Αυτο διοτι  καταστρεφε ο ευλογημενος ο θεσμος του γαμου. που τελειται μεσα απο την
χριστιανικη μυστηριακη ενωσή των ανθρωπων τους δια του ιερου μυστηριου του γαμου. 


Οι χριστιανικοι κανονες ειναι ξεκαθαροι σχετικα με το αδιάλυτο του γαμου, το οποιο το οποιο θεμελίωσε ο ίδιος ο Χριστος.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ; 

Για να μην υπαρχει το βαρυτατο αμαρτημα της πορνειας, θα πρεπει ο καθε πραγματικος χριστιανος να εχει την δικη του γυναικα και καθε γυναικα να εχει τον δικο της συζυγο. 



Στις γυναικες να δινουν οι αντρες την οφειλομενη αγαπη και οι γυναικες να κανουν ακριβως το ιδιο για τους ανδρες. 


Οι γυναικες δεν εξουσιαζοτν το σωμα τους διοτι το εξουσιαζουν οι ανδρες και το αντιστροφο. 
ΠΩΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΜΟΙΧΕΙΑ ; 


Oπως σας εχω αναφερει πολλες φορες η Γεωμετρια και η Μουσικη ηταν τα δυο βασικοτερα μαθηματα των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων. 
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 


Αυτά τα ειδη μουσικης, δημιουργηθηκαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 



Ο Αριστοκλης μίλησε για την μουσική ως κύριο μάθημα της βασικης εκπαίδευσης των παιδιών στην Αρχαία Αθήνα. Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε ​αναφερει​ ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ​ψυχη ολου του σύμπαντος ​διοτι προσφερει τα παντα στον ανθρωπο. 

Ο Πλατων είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ​ψυχης και σωματος τον δώρειο μουσικο τρόπο, αρχαία μουσική κλίμακα η οποια αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-“βυζαντινης” μουσικής. 

Ολες​ οι σχολες των γνησιων αρχαιων φιλοσοφων ειχαν βασικο το μαθημα της μουσικης για την αποκτηση παιδειας και με στοχο για την ​θεραπεία ασθενων, διοτι η μουσικη αρμονια είναι σε θεση να θεραπευσει το σωμα και την ψυχη.



Την ικανοτητα της μουσικής να θεραπευει μας την αναφερει ο υπατος ​των φιλοσοφων Πλατωνας σε πολλά έργα του (Τιμαιος, Πολιτεια και Νομοι).



Ελληνες θα πρεπει να γνωρίζετε σχετικα με την ανεκτιμητη αξια-προσφορα, του μουσικου πολιτισμου στον ανθρωπο. 



Ειδικα σε αυτές τις πολύ δυσκολες και επικίνδυνες εποχές για το Ελληνικο εθνος, τα σωστα ειδη μουσικης, αποτελουν πηγη ζωης-επιβιωσεως για ολους. 


Η Ελληνικη μουσικη (εντεχνο, παραδοσιακο, “βυζαντινη”,) είναι ένα από τα ελαχιστα μεσα τα οποια δημιουργουν μεταξυ αλλων φιλεύσπλαχνους ανθρώπους οι οποιοι είναι ενωμενοι και στηριζουν ο ενας τον άλλο σε ολες της δυσκολες στιγμες. 


Μεσα από την σωστη μουσικη παιδεια, παίρνουμε κατι πολύ πολυτιμο, την ανθρωπια και την αλληλεγγύη, ​συστατικα ανεκτίμητα για την συνεχεια ενός εθνους. 


Τα σωστα ειδη μουσικης αποτελουν οπωσδήποτε αντίβαρο στην μαστιγα του συγχρονου τρόπου ζωής της νεας ταξης και στην εξάπλωση της. 

Οι βασικες πτυχες του χαρακτήρα ηθος, συμπεριφορα, σκεψη, ικανοτητα υγειη συναισθηματα, θαρρος, αυτοπεποιθεση, καλοσυνη, και αλλα αναπτυσονται μεσα από την σωστη Ελληνικη μουσικη.

Σε ολα τα προαναφερομενα ο Χασαπικος συμβαλει τα μεγιστα διοτι ειναι ενα απο τα κορυφαια ειδη μουσικης και χορου ολων των εποχων.

Μεσα από τα σωστα ειδης μουσικης οι γνησιοι Ελληνες θα είναι σε θεση να ερθουν αντιμέτωπα με ολες τις δυσκολιες της ζωης. 


Η σωστη μουσικη και ειδικα το χασαπικος αποδεδειγμενα προσεφερει τα παντα, σε έναν ανθρωπο λυτρωνει, εξευγενιζει, ισορροπει, καλλιεργει ηρεμει και ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγαπη για τον συνάνθρωπο, την ζωη και κάθε τι ωραίο. 

Τα σωστα ειδη μουσικης είναι απαραιτητα διοτι είναι το μονο αντιδοτο κατά της οικονομικης, πνευματικης, ηθικης κρισης ενω ταυτοχρονα θα ενισχυσει την αντιμετωπιση των δυσκολιων της ζωης.


Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 




Η σωστη Ελληνικη μουσικη και ενα απο τα ειδη της ο Χασαπικος συμβαλλουν στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση και κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους (μοδα).




Η μουσική, μαζί την ορθοδοξια, τα χρηστα ηθη, την ιστορια. το παγκρατιο, τα αρχαια Ελληνικα συμβάλλουν στην συνέχεια και τη σταθερότητα Ελληνικου πολιτισμού. 





Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 



Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση ηθικων αρχων στους ανθρώπους. 




Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 




Πολυ σημαντικο είναι οτι οι αγιοι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 



Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 




Η Ελληνικη-ρωμαικη-“βυζαντινη” μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 



Φυσικα όλα αυτά τα ειδα μουσικης δεν είναι για διασκεδαση, αλλα είναι για την μεγιστη βελτιωση των ψυχων του ηθους και της πνευματικης διαυγειας. 



To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 





Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχεια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη, διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια ​των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 



Η στηλη Ισχυς δια της γνωσεως καλει εδώ και χρονια ολους τους Ελληνες να ασχοληθουν με την εκκλησιατικη μουσικη, την παραδοσιακη, το χασαπικο και τα μουσικα σχολεια τα οποια διδασκουν αυτα τα ειδη μουσικης.


Αυτό διοτι η εκκλησιαστικη μουσικη, η παραδοσιακη και το χασαπικο είναι ένα τεραστιο κεφαλαιο στον Ελληνικο μουσικο πολιτισμο.

Στην εκκλησιαστικη μουσικη  υπαρχουν όλα τα ωφελιμα ειδη μουσικης των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, μαζι με την μουσικη για την δοξολογια του θεου. 


Η εκκλησιαστικη μουσικη, η παραδοσιακη και το χασαπικο συμβαλλουν στην αποκτηση ηθων-ανθρωπιας αλλα βοηθα στον μεγιστο βαθμο στην καλιεργεια της δημιουργικότητας ολων των ανθρωπων.

Σε αυτα τα ειδη μουσικης εχουμε την απολυτη ψυχικη αρμονια και την εμφυσηση της δημιουργιας.


Είναι αποδεδειγμενη ​η ευεργετικοτατη επιδραση της μουσικης παιδειας στην μάθηση και της σχολικες επιτυχιες.

Η μουσική μπορεί να οδηγήσει σε υψηλές ακαδημαϊκές επιτυχίες αφού έχει αποδειχθεί ότι διεγείρει τις περιοχές του εγκεφάλου που σχετίζονται με το διάβασμα, τα μαθηματικά και τη συναισθηματική ανάπτυξη. 

Η σωστη μουσικη συμβαλει στην κοινωνικοτητα. 


Για αυτο ο αγιος Ιωαννης  μας διδαξε  οτι  εαν ολοι  οι χριστιανοι αποφετγουν  τα πορνικα τραγουδια, τα θηλυπρεπη ασματα, τουςπροστυχους –ατακτους χορους, τα αισχρα λογια, τα πολλσ γελια καθως και ολες τις απρεπειες θα σωθουν απο την μοιχεια και ολες τις βαριες αμαρτιες. 

Ταυτοχρονα θα μας πει ο Ιωαννης ο Χρυσοστομος  θα πρεπει οι ανθρωποι να πιστευουν στον Χριστο ωστε να εχουν δυναμεις να αντισταθουν. 

Ειναι παρα πολυ σημαντικο λοιπον συμφωνα με τον αγιο Ιωαννη τον Χρυσοστομο, να ακουμε τα σωστα ειδη μουσικης. 


 Για αυτο θα μας πει ο Αγιος οτι δεν θα πρπει να γινονται συμποσια και αισχρες διασκεδασεις με φλογερες   κυμβαλα




Εντουτοις οι ανθρωποι παρασυρονται σε  υμνους προς την 
Σημιτικη Αφροδίτη, με αποτελεσμα να διαπρατουν παρα πολλες κακες πραξεις μεταξυ αυτων η μοιχεια. 



 Το αποτελεσμα ειναι να εχουμε προρνεια και διαλυση των γαμων με παρανομους ερωτες αθεμιτους.

ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΣΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ.



Σε διαφορετικα περιπρωση δεν εχουν το δικαιωμα να απαιτουν  ηθικη, λογικα και σωφροσυνη, οταν οι ιδιοι δεν εχουν παιδεια και διασκεδαζουν με θηλυπρεππη και προστυχα τραγουδια.

Τοτε δεν εχουν κανενα απολυτως δικαιωμα οι ανδρες να ζητουν εξηγησεις απο τις γυναικες.

Επισης το κακο το ποιο γινεται στην θρηκεια και την πατριδα ειναι τεραστιο, απο την πρωτη στιγμη την οποια μια γυναικα θα δει τετοιυς ειδους συμπεριφορες και διασκεδασεις.




 Επι πολλα  χρόνια  οι σωστοι γονεις προστατευουν , τα κοριτσια τους απο καθε ειδους αισχρες μουσικες και λογια ώστε να
μεγαλωσουν χρησιμες Ελληνιδες για την Ελλαδα,διοτι θα γεννησουν Αγιους, Αγιες, και Ηρωες. 

Οταν ομως οι γυναικες δουνε αδιαντροπα πραγματα ξεστρατιζουν 
και βαζουν μεσα στις ψυχες τους τα πιο ξεδιαντροπα πραγματα. 


Ολα τα δεινα οι μοιχειες οι ζηλοτυπιες  ατεκνιες και χηρειες και προωρες ορφανιες, ξεκινουν με την ελειψη της ηθικης, της σωστης Ελληνικης παιδειας και της σωστης διασκεδασεως.


Διοτι οταν ενας ανθρωπος μεσα απο τα αισχρα και ανουσια τραγουδια καλει τους δαιμονες, οταν με σεξουαλικες ανωμαλιες και πολυ αισχρα λογια ικανοποιεις τις επιθυμία τουςτοτε εχεις πολυ ασχημη καταληξη.


 Οταν οι ανοητοι ανθρωποι βαζουν μεσα  στα σπιτια τους  γελωτοποιους, θηλυπρεπεις-κιναιδους και πορνες τοτε αμεσως καλεις ολους τους δαίμονες να διασκεδάζουν με μοναδικο αποτελεσμα την καταστροφη.  




Τι πιο χειροτερο και αισχροτερο απο την ανοησία, όταν βαζωντας τον εωσφορο στο σπιτι τους οι ανθρωπο νομιζουν οτι δεν κανουν  
τίποτε το κακο.


Στον αντιποδα  οταν ειναι πρόκειται βαλουν τον Ιησουν Χριστο στο σπιτι τους δισταζουν και ντρεπιονται. 

ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ; 

Oταν βαζεις φτωχους στο σπιτι σου ερχεται ο  Χριστος.οταν ομως εισερχονται Θηλυπρεπεις-κιναιδοι, πορνες και αλλοι ανηθικοι αναμεσα τους θα ειναι παντοτε ο  εωσφορος.


 Συμφωνα με τον Αποστολο Παυλο,τα πολλα αμαρτηματα προξενησαν αρκετες φορες θανάτους. 



Για αυτο ο Αποστολος των εθνων θα μας διδαξει να εχουμε διπλα  μας πολλους ασθενεις, αρρωστους, και αδικημενους θα σας συπληρωσω εγω. 


Οταν εχεις διπλα σου τετοιου ειδους ανθρωπους εχεις μονιμα την χαρη και την βοηθεια του Χριστου.


Πολυ χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα μιας γυναικας απο την Ιοππη η οποια πεθανε. 

Ομως οι φτωχοι στους οποιους εδινε η γυναικα φαγητο συγκεντρωθηκαν και με τα δακρυα τους την επανεφεραν στη ζωη. 



Τοση πολυτιμη ειναι η ηθικη ζωη και η προσευχη των φτωχων, των αρρωστων και των αδικημενων οι οποιοι απειχαν απο καθε προστυχη πραξη, διασκεδαση και χορο. 

Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΙΧΕΙΑ.

Οποιος παραβαινει τον νομο περι μοιχειας, δεν παραβιαζει ανθρωπινες αξιες, αλλα παρακουει τον Θεο, που μας εδωσε το πνευμα του το αγιο και σταρωθηκε για εμας.



 Οταν ενας ανδρας  οχι μονον ατιμαζει μια παντρεμενη γυναικα, αλλά και οποιαδηποτε πορνη, όταν έχει ο ίδιος γυναικα,τοτε εχει κανει ενα τρομερο αμαρτημα.


Γιατι οπως  μια αισχρη γυναικα, που ειναι παντρεμένη γινεται μοιχαλιδα το ιδιο γινεται οταν ενας ανδρας, που ειναι παντρεμενος, και γινεται μοιχος. 


Να μην αδιαφορουμε  για τη σωτηρια μας και να μην προσφερουμε την ψυχη μας στον εωσφορο μεσα απο αυτην την αμαρτια.

Γιατι απο στο αμαρτημα της μοιχειας οφειιλονται οι καταστροφες των οικογενειών των κοινωνιων και των εθνων, διοτι εχουμε οι άπειρες συγκρούσεις μεσα απο την αταξια την οποια επικρατει. 



Γιατι οπως ειναι ανηθικο και παραλογο ο συνετος ανδρας να περιφρονησει την συζυγο του, το ιδιο αδύνατον ειναι  ο ανηθικος, ανδρας να αγαπαει την γυναικα του, ακομη και αν ειναι η πιο ωραια στον κοσμο.


Μεσα απο την ηθικη και  την σωφροσυνη γεννιεται η αγαπη και μεσα απο  την αγαπη τα απειρα αγαθα του Χριστου.

Να θεωρουν λοιπον  ολοι οι σωστοι χριστιανοι ως ανυπαρκτες τις ξενες γυναικες μετα τον γαμο ενω σε περιοτωση που καποιος ανδρας επιθυμησει μια αλλη γυναικα, ειτε πορνη ειτε παντρεμενη, ειναι υπευθυνος για την κατηγορια της μοιχειας.




Οταν ο σωστος Χριστιανος θεωρει οτι η γυναικα του ειναι η πιο ποθητη και η πιο ωραια, τοτε καμια επιθυμια δεν τον  υπονομευει. 


Εαν οι σωστοι Χριστιανοι πιστευουν οτι οι γυναικες τους ειναι παρα πολυ ωραιες τοτε ειναι πραγματικα ηθικοι και πολυ καλοι ανθρωποι διοτι δεν υπαρχει, τιποτε αισχροτερο απο τον εκεινον ο οποιος μετα τον γαμο απατα την συζυγο του. 

Πολλοι απο εκεινους οι οποιοι πηγαιναν με πορνες χαθηκαν με τον πιο κακο τροπο, διοτι υπεστησαν απο τις πορνες αυτες γυναικες τα πιο ασχημα και αισχρα πραγματα. 


Αυτα ολα τα δεινα εγιναν καθως ολοι αυτες οι πορνες μεσα απο ειδικες τελετες προσπαθουσαν να  απομακρυνουν την νομιμη συζυγο και να προσδεσουν ολους τους ανηθικους ανδρες για παντα  στον σατανικο ερωτα τους.


Για να τα επιτυχουν ολα αυτα, χρησιμοποιησαν και χρησιμοποιουν μαγειες, κανουν ερωτικα φιλτρα και σκεφτηκαν πολλα αλλα μέσα. 
Οταν ο ανθρωπος στερειται την βοηθεια  του Θεου αφαιρει απο τον εαυτο του την ουρανια ευλογια και ειναι ερμαιο στις πορνες του εωσφορου.


Οταν οι πορνες σε κατακτησουν ολοκληρωτικα στην συνεχεια σε παραδιδουν με μεγαλη ευκολια στους δικούς της δαιμονες.


Ολες οι πρσστυχες μεσα απο μηχανορραφιες και  επιβουλές  με μεγαλη ευκολια σου στερουν  την σωτηρια σου, ενω παραλληλα  γινεσαι αντικειμενο χλευασμων και αδιαφοριας απο ολους όλων τους ηθικους χριστιανους.

Διοτι ποιος θα λυπηθει εναν ανοητο εωσφοριστη μαγο που γοητευει τα φιδια, όταν θα τους δαγκωσουν τα φιδια ; 


Μεσα σε ολα αυτα ανυπολογιστη  ειναι η απωλεια  των χρηματων, ενω εχουμε και τις  υποψιες, την αλαζονεια, την ανοησια, την προσβολη που γινεται από τις πορνες στους ανοητους, που ειναι φοβεροτερες απο απειρους θανατους. 


Ο Αποστολος Παυλος θα αναρωτηθει πως ενας μοιχος θα μπορεσει να εισελθει σε εκκλησια και να προσευχηθει.


 Αυτο διοτι και εαν ξεφυγει καποιος μοιχος απο την συζυγο που αδικησε και την χωρισε, δε θα ξεφυγει  ποτε απο το αγρυπνο βλεμμα  του Χριστου.


(1) ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ 
ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ 
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.



Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο “μυστικο ” επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.

Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 


Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 


Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων, μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 


Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 


Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 



Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 



Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 



Ακομη και ο Αλεξανδρος με παρα πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες, σε σχεση με τον Ηρακλειο, και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.

 Κατά την εποχη του Ιουστινιανού του α, όπως και στην εποχη του Θεοδοσιου, του Αρκαδιου, του Θεοδοσιου του β, του Ιουστινου του α, του Ιουστινου του β, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, και περιοδους ειρηνης με τους περσες.
 Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας , ο Ηράκλειος, εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων. 
Ειχαμε δηλαδή εισβολή , και κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.

loading...