Στην Λέσβο η έδρα των Γκρίζων Λύκων και της ΜΙΤ..

Οι καταστροφικές πυρκαγιές το φετινό καλοκαίρι (2022) σε διάφορα μέρη της Ελληνικής επικράτειας, όπως αυτή στα Βατερά της Λέσβου φέρνουν ξανά στην μνήμη μας τις παλαιότερες εφιαλτικές αποκαλύψεις της στήλης Ισχύς δια της γνώσεως και των Τουρκικών ΜΜΕ για την δράση των Τούρκων πρακτόρων σχετικά με τους εμπρησμούς των Ελληνικών δασών στα νησιά του Αιγαίου.

Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός και Γεωπολιτικός αναλυτής (Contact : [email protected]).

Αυτά δεν πρέπει ποτέ να τα ξεχνάμε καθώς είναι απαραίτητο να θυμόμαστε με ποιους έχουμε να κάνουμε. Τον Απρίλιο του 2009 μέσα από την στήλη Ισχύς δια της Γνώσεως και τον Δεκέμβριο του 2011 για άλλη μια φορά αποκαλύπτονταν ότι Τούρκοι πράκτορες έκαναν τους εμπρησμούς στα Ελληνικά νησιά. Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από την στήλη Ισχύς δια της γνώσεως και ομολογίες για τις συνθήκες υπό τις οποίες έκαψαν τα νησιά, αναφερόταν σε δύο Τουρκικές εφημερίδες. Εκεί ομολογείται ότι πραγματοποιούσαν εμπρησμούς στα Ελληνικά δάση με την δικαιολογία των αντιποίνων, καθώς οι Έλληνες “στήριζαν’ το ΡΚΚ. Νέο ρεπορτάζ από την εφημερίδα Milliyet επιβεβαιώνουν τις δηλώσεις που είχε κάνει αρκετά χρόνια πριν ο τέως πρωθυπουργός της Τουρκίας Μεσούτ Γιλμάζ, σύμφωνα με τις οποίες Τούρκοι πράκτορες πυρπολούσαν Eλληνικά δάση στην Μυτιλήνη και σε άλλα νησιά.

Ο αρθρογράφος Can Dundar στην Τουρκική εφημερίδα έκανε αναφορά σε ειδική-μυστική έκθεση σύμφωνα με την οποία έγινε διείσδυση Τούρκων πρακτόρων σε Ελληνικό στρατόπεδο της Λαμίας. Οι Τούρκοι πράκτορες έκαναν-εμπρησμούς Ελληνικών δασικών εκτάσεων σε Λέσβο, Κρήτη και Ρόδο καθώς και σε άλλα τουριστικά θέρετρα σε αντίποινα για την “υποστήριξη που παρείχε” η Ελλάδα στους Κούρδους. Ο Τούρκος δημοσιογράφος επικαλείται μυστική έκθεση η οποία διέρρευσε και περιήλθε εν γνώσει του. «Μετά τις πυρκαγιές, και τους εκρηκτικούς μηχανισμούς που τοποθετήθηκαν σε Ελληνικά νησιά, όλα σταμάτησαν για κάποιο διάστημα. Τότε η Ελλάδα είχε την υποστήριξη του PKK και όλα τελείωσαν», αναφέρει το δημοσίευμα. Χωρίς όμως να διευκρινίζει τι είδους “βοήθεια” δέχτηκε η Ελλάδα και γιατί οι Τούρκοι πράκτορες υποτίθεται πως σταμάτησαν τις εγκληματικές επιχειρήσεις τους στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο της Μilliyet Can Dundar, η MIT είχε απαντήσει στην έκθεση του διευθυντή από το γραφείο του Γιλμάζ και ζητούσε την εξαφάνισή της! Η Τουρκική ΜΙΤ ανέφερε πως “Οι επιθέσεις στα δάση της Ελλάδος, οι βομβιστικές ενέργειες και οι εμπρησμοί στην Κρήτη, στην Λέσβο και την Ρόδο, είναι κρατικά μυστικά ακόμη και στο επίπεδο αναφορών και δεν πρέπει να δημοσιευτούν, γιατί κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει την εκμετάλλευσή τους από άλλα κράτη και να δημιουργήσει θέμα αμοιβαιότητας”. Ο Τούρκος με σαφέσταστο τρόπο γράφει στο άρθρο του πως την εποχή εκείνη, “Η Τουρκία ήταν εξοργισμένη για την “φιλοξενία” των μελών του PKK στην Ελλάδα”. Για αυτό κάποιοι είπαν “Εφόσον εκείνοι μας πονούν, το ίδιο θα κάνουμε κι εμείς”. Δύο ομάδες χωρίς να γνωρίζει η μία την ύπαρξη της άλλης, ξεκίνησαν τη δράση τους. Tότε οι ειδικές δυνάμεις ανέλαβαν τις πυρκαγιές, ο τομέας μυστικών υπηρεσιών τις βόμβες» υπογραμίζει ο Dundar.

Επίσης αναφέρει πως εάν οι δράστες στην επικίνδυνη αποστολή τους συλλαμβάνονταν, δεν θα αναγνωρίζονταν από το Τουρκικό κράτος. «Μετά τις βόμβες και τις πυρκαγιές στα Ελληνικά νησιά, στην Τουρκία ξέσπασαν μεγάλες πυρκαγιές. Μετά από λίγο καιρό Έλληνες επικοινώνησαν τους Τούρκους αρμόδιους και ζήτησαν «παύση πυρός.» Η συμφωνία έγινε αποδεκτή και οι εμπρησμοί σταμάτησαν. Μετά για λίγο καιρό έπαψε και η φιλοξενία του PKK από την Αθήνα. Την ύπαρξη έκθεσης που δείχνει την δράση του Τουρκικού παρακράτους στα Ελληνικά δάση των νησιών του Αιγαίου αποδεικνύει, η αναφορά που δημοσίευσε τότε η Τουρκική εφημερίδα Vatan σχετικά με τους εμπρησμούς στα νησιά του Αιγαίου μέχρι το 2010.

Μεταξύ άλλων η εφημερίδα κάνει αναφορά στην έκθεση του διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου Κουτλού Σαβάς επι κυβερνήσεων Μεσούτ Γιλμάζ, σχετικά με το σκάνδαλο Σουσούρλουκ που δείχνει την σχέση του κράτους με το παρακράτος. Στην έκθεση του σύμφωνα με την Vatan o εισαγγελέας αφιερώνει 12 σελίδες «σχετικά με τις πυρκαγιές στην Ελλάδα». Ολόκληρη η μυστική έκθεση βρίσκεται στους φακέλους της δίκης της οργάνωσης Εργκενεκόν. Όλα τα στοιχεία βρέθηκαν κατά τη διάρκεια τότε σύλληψης μέλους της Εργκενεκόν, Ντογού Περίντσεκ. Στα στοιχεία τα οποία βρέθηκαν στο σπίτι του Περίντσεκ αποκαλύπτονταν πως είχε συγκροτηθεί ειδική ομάδα από το Γενικό Επιτελείο Στρατού, Χωροφυλακής και των Δυνάμεων Ασφαλείας, για τις δραστηριότητες σχετικά με τους εξωτερικούς στόχους.

Σύμφωνα με την αναφορά η ομάδα δράσης σταμάτησε τις κακουργηματικές δραστηριότητες της όταν άρχισαν να δημοσιεύονται ειδήσεις για τη δράση της. Η Vatan δημοσίευσε μέρος της έκθεσης που ανέφερε «Ως πρώτος στόχος έχει επιλεγεί ο Οτσαλάν. Αλλά έχει γίνει στόχος επίθεσης και ο χώρος συγκέντρωσης στην Λαμία του PKK. Ο συγκεκριμένος χώρος άλλαξε τρεις φορές σημείο αλλά βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Επιτεθήκαμε σε πολλά σημεία σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία που φιλοξενούσαν στελέχη του ΡΚΚ, ενώ και την επόμενη δεκαετία κάηκαν δάση στην Κρήτη, την Λέσβο και την Ρόδο. Οι καταστροφές αυτές όπως οι εμπρησμοί γίνονται στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου καθώς και των θρησκευτικών πεποιθήσεων των Τούρκων πρακτόρων και των Γκρίζων Λύκων.

Η ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΣΤΗΝ ΛΕΣΒΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΗΣ ΜΙΤ-ΓΚΡΙΖΩΝ ΛΥΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Διαβάζοντας τους αρχαίους συγγραφείς Εκαταίο Μιλήσιο (Στράβων 7, 321), Θουκυδίδη (Α, 3 – 9), Ηρόδοτο (Ιστορία Α 54 – 58), Ισοκράτη (Παναθηναϊκός, Ελένης εγκώμιον 68 – 69, Πανηγυρικός κ.α.), Διόδωρο (1, 23-24 και 28-29, Μ, Απόσπασμα 3),και τον Μέγα Αριστοκλή, τον Ύπατο των φιλοσόφων (Μενέξενος 245c-d), διαπιστώνουμε ότι πριν από τους Τρωικούς πολέμους και συγκεκριμένα το 1500 π.Χ. ξεσπούν στην Αίγυπτο λοιμώδης ασθένειες (οι 7 πληγές, σύμφωνα με την Αγία Γραφή) και οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς αλλόφυλους. Για να αποφύγουν την οργή των ντόπιων οι μετανάστες που ζούσαν στην Αίγυπτο συσπειρώνονται και φεύγουν σε άλλα μέρη. Ένα μέρος των Ισραηλιτών με αρχηγό τον Μωυσή κατευθύνονται δια ξηράς στην Ιουδαία. Με αρχηγό τον Κάδμο οι Φοίνικες πέρασαν σε πολλά Ελληνικά νησιά στο Αιγαίο, καθώς και στην Βοιωτία όπου έκτισαν την Καδμεία ή Θήβα της Ελλάδας. Η πόλη αυτή ονομάστηκε Καδμεία από το όνομα του Κάδμου και Θήβα λόγω της πατρίδας του Κάδμου, τις Θήβες της Αιγύπτου. Σύμφωνα με το Πάριο χρονικό κάτι που διαβεβαιώνουν οι μεγάλοι σοφοί Αριστοκλής-Πλάτωνας, Ηρόδοτος, Ισοκράτης, Θουκυδίδης και άλλοι, οι Δαναοί έφτασαν στην Πελοπόννησο το έτος 1511 π.Χ. και ο Κάδμος στην Βοιωτία το έτος 1519 π.Χ. Οι Δαναοί έλαβαν μέρος στον Τρωικό πόλεμο (έγινε το έτος 1218 – 1209 π.Χ). Αντίθετα οι Καδμείοι ή Θηβαίοι δεν έλαβαν μέρος στον Τρωικό πόλεμο και κατά τα Περσικά μήδισαν, επειδή ήσαν Φοινικικής-βαρβαρικής καταγωγής (Ηρόδοτος). Σύμφωνα και με τον Ευριπίδη (Φοίνισσες 247), «κοινόν αίμα» ενώνει τους Θηβαίους με τους Φοίνικες.

Ο Εκαταίος-Μιλήσιος αναφέρει ότι η Πελοπόννησος πριν από τους Έλληνες την κατοίκησαν βάρβαροι. Εξάλλου, ολόκληρη σχεδόν η Ελλάδα κατοικία βαρβάρων υπήρξε, στους παλιούς καιρούς, αυτά αναφέρουν όσοι μνημονεύουν αυτά τα πράγματα, γιατί ο Πέλοπας έφερε ένα λαό από τη Φρυγία στη χώρα που απο αυτόν ονομάστηκε Πελοπόννησος, και ο Δαναός από την Αίγυπτο, και οι Δρύοπες, οι Καύκωνες κι οι Πελασγοί κι οι Λέλεγες και άλλοι τέτοιοι λαοί μοίρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. Γιατί την Αττική κατέλαβαν Θράκες προκαλώντας φοβερή γενοκτονία με τον θεουργό Εύμολπο, την Δαυλίδα της Φωκίδας ο Τηρεύς, την Καδμεία οι Φοίνικες που ήρθαν με τον Κάδμο.

Ην ότε υας Βοιωτιον ένεπον. Και από των ονομάτων δε ενίων το βάρβαρον εμφαίνεται, Κέκροψ, και Κόδρος, και Αίκλος, και Κόθος, και Δρύμας, και Κρίνακος.

Στην νήσο Λέσβο έφτασε ως κατακτητής ο Φοινικικής καταγωγής Μάκαρας. Ενδεικτικά αναφέρω ότι ο Γκρούπε και ο Βιλαμόβιτς επιβεβαιώνουν τον Ύπατο των Φιλοσόφων Αριστοκλή, τον πατέρα της Ιστορίας Ηρόδοτο, και τον Μεγάλο Ισοκράτη, καθώς ομιλούν περί μεταναστευτικών ορδών από την Φοινικική Βοιωτία προς την Λέσβο. Αρχηγός των Φοινίκων εισβολέων ήταν ο Μάκαρας. Σύμφωνα με την “μυθολογία” την οποία δικαίως αποκαλούν οι σύγχρονοι-παγανιστές ιστορία, ο πρώτος βασιλεύς και γενάρχης της Λέσβου ήταν ο Μακαρέας. Ο Μακαρέας καταγόταν από την Αίγυπτο και έφθασε από την Ρόδο, από την Φοινικική Βοιωτία στην Λέσβο, στην περιοχή δυτικά από την είσοδο του κόλπου Καλλονής, εκεί όπου διατηρείται ο εικονιζόμενος “Καλόχτιστος”, με την πανάρχαια Λεσβία δομή του. Στην Ρόδο στάθηκε προσωρινά και ο Δαναός, πριν ξεκινήσει για το Άργος. Ο Μάκαρας ήταν δισέγγονος της Ρέας και του Κρόνου, αδελφού του Δία, εγγονός του Ποσειδώνα και της Αλίας, και γιος του Ήλιου και της Ρόδου, η οποία είχε αδέλφια τούς Τελχίνες από την Κρήτη, που ανέθρεψαν τον Ποσειδώνα.

Ο πρώτος Λέσβιος ηγεμόνας είχε μία αδελφή και έξι αδελφούς, που από το όνομα του πατέρα τους ονομάστηκαν Ηλιάδες, και οι οποίοι αγαπώντας την παιδεία και την αστρονομία, χώρισαν την ημέρα σε ώρες. Ο Μάκαρας ήλθε στην Λέσβο με τις έξι κόρες του την Ίσσα, την Άντισσα, την Αρίσβη, την Μήθυμνα, την Μυτιλήνη και την Μεγακλώ και τους τέσσερις γιους του τον Έρεσο, τον Κερδόλαο, τον Νέανδρο και τον Λεύκιππο, όπου αποκτώντας μεγάλη δύναμη από τον πλούτο της Λέσβου, μεγάλωσε το βασίλειό του, φτιάχνοντας αποικίες με αρχηγούς τους γιους του στα νησιά Χίο, Σάμο, Κω και Ρόδο, που μαζί με την Λέσβο τα έλεγαν: «Μακάρων νήσοι», από το όνομά του. Οι έξ από τις πόλεις της Λέσβου, Ίσσα, Άντισσα, Αρίσβη, Μήθυμνα, Μυτιλήνη και Ερεσός, ονομάστηκαν από τις πρώτες πέντε κόρες και έναν από τους γιους του. Ο Μάκαρας ήταν αρχιερέας του Φρυγικού δαίμονα Σαβάζιου και οι κόρες του ιέρειες.

Ο Μάκαρας και οι συγγενείς του έφεραν στην Λέσβο και την Κρόνια-Διονυσικακή λατρεία. Ο Μάκαρας ακολούθησε την ίδια διαδρομή, από την Άιγυπτο όπως και οι άλλοι Φοίνικες Κάδμος, Δαναός, Λυγκέας, Αίγυπτος και ήρθε στην αρχαία Ελλάδα (Ηρόδοτος Β βιβλίο “Ευτέρπη”, Ισοκράτης Ελένης εγκώμιον τελευταία παράγραφος). Με γνώμονα τις ιστορικές πηγές από την Αρχαϊκή εποχή και ίσως παλαιότερα γινόταν στην Λέσβο η λατρεία των Αιγύπτιων θεοτήτων του παγανισμού στην Βρίσα και την Άντισσα. Στην Άντισσα βρισκόταν ο τάφος του Ορφέα. Η λατρεία του Φρυγικού Σαβάζιου συνδέεται με διάφορες αναφορές-παραδόσεις. Ο Αθηναίος πολιτικός-ιστορικός Ανδροτίωνας (4ος αιώνας π.Χ.), ο Ρωμαίος σοφιστής Αιλιανός (2ος αιώνας μ.Χ. αναφέρουν τον Μάκαρα ως τον ιδρυτή της Λέσβου και ως τον πρώτο αρχιερέα του Διονύσου στην νήσον.

Ο Μακαρεύς φθάνοντας στο νησί ως αρχηγός των Βοιωτών αποίκων εισήγαγε μεταξύ άλλων την λατρεία του θεού Διονύσου του Βρισαίου. Ένας άλλος τόπος λατρείας του θεού Διονύσου στην Λέσβο, χρονολογείται την ίδια περίπου εποχή με την προαναφερόμενη, με βάση την διήγηση του Ρωμαίου σοφιστή Αιλιανού, ο οποίος έζησε τον δεύτερο αιώνα μετά την γέννηση του Χριστού, μετά από την ανεύρεση της κεφαλής του Ορφέα, που είχε φονευθεί από τους κατοίκους της Λέσβου και την τοποθέτησή της στο «Βακχείον», το οποίο βρισκόταν στη περιοχή της Αντίσσης και σύμφωνα με άλλους ιστορικούς στην Βρίσα. Αναφορές για την λατρεία του Φρυγικού δαίμονα έχουμε και από τον Μυρσίλο. Υπάρχουν ιστορικές πληροφορίες και για άλλες περιοχές της νήσου. Στην περιοχή της Μήθυμνας επίσης λατρευόταν ο θεός Διόνυσος “Φαλλήν”. Ο περιηγητής του 2ου αιώνα μ.Χ. Παυσανίας, αναφέρει ότι κάποιοι αλιείς από τη Λέσβο βρήκαν στα δίχτυα τους ένα προσωπείο από ξύλο ελιάς, του οποίου τα χαρακτηριστικά ήταν μεν εμφανώς θεϊκά, αλλά όμως δεν ομοίαζαν με τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων θεών.

Προκειμένου να μάθουν σε ποιον θεό ή ήρωα ανήκε το ως άνω ξύλινο προσωπείο, οι Μηθυμναίιοι συμβουλεύθηκαν το μαντείο των Δελφών. Η ιέρεια του Δελφικού μαντείου απάντησε με τον εξής χρησμό: «Αλλά κε Μυθύμνης ναέταις πολύ λώϊον έσται. Φαλληνόν τιμώσι Διονύσοιο κάρηνον». Οι κάτοικοι της Μηθύμνης ευχαρίστησαν το μαντείο του Απόλλωνα, έστειλαν ένα χάλκινο αντίγραφό του στο μαντείο και άρχισαν από τότε να τιμούν με θυσίες και προσευχές τον Διόνυσο τον «Φαλληνόν». Από διάφορες επιγραφές που έχουν ανακαλυφθεί, του 3ου και του 2ου αιώνα π.Χ., στη Μήθυμνα και στην Ερεσό, συμπεραίνουμε ότι εορτάζονταν τα Διονύσια με μεγάλη λαμπρότητα και συγκεκριμένα με δραματικούς αγώνες, με περιφορές ενός πολύ σημαντικού αγάλματος του Διονύσου, με δημόσιες τελετουργίες και οργιαστικές τελετές.

Εκτός όμως από τα Διονύσια, στην Λέσβο λάμβανε χώρα και άλλη μια εορτή προς τιμήν του Διονύσου και των Νυμφών, η οποία τελείτο με λαμπρότητα. Η θρησκευτική τελετή ονομαζόταν «Θεοδαίσια». Η λατρεία του Διονύσου ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της θρησκευτικότητας των κατοίκων της Λέσβου και μάλιστα στην περιοχή της Μήθυμνας φαίνεται ότι ήταν η σημαντικότερη.Την Ρωμαϊκή περίοδο η λατρεία του Φρυγικού Σαβάζιου ήταν ανώτερη ακόμη και από του Απόλλωνα, με βάση τις αναφορές, τις επιγραφές, και διάφορα άλλα ευρήματα. Ο Ηρόδοτος αναφέρει και τον επιβεβαιώνει ο Μέγας Αριστοκλής ότι οι Φοίνικες ήρθαν από την Αίγυπτο, από το 1519 π.Χ. και μετά. Εκείνοι κατέκτησαν δια της βίας Στερεά Ελλάδα-Πελοπόννησο, νησιά του Αιγαίου και επέβαλαν το δωδεκάθεο.

Δεν αποτελεί σύμπτωση ότι και κατά την σύγχρονη εποχή, οι επικεφαλείς του πιο αιμοποπτικού κράτους του πλανήτη, έχουν ως “θεό” τον εκ Φρυγίας καταστροφέα Savazio, όπως αποκάλυψε η στήλη Επικρατέειν η Απόλλυσθαι σε πρώτη παγκόσμια δημοσίευση από το 2009 μέχρι και σήμερα.Μην ξεχνάμε ότι κατά την επίσκεψη του Ερντογάν στην Ελλάδα, είχε τοποθετηθεί δαιμονικό γλυπτό στο Παλαιό Φάληρο, την ημέρα που εορτάζει ο Άγιος Σάββας (5 Δεκεμβρίου 2017), ήταν χρώματος κόκκινο. Savas στα Τούρκικα σημαίνει πόλεμος. Η ονομασία στην Τουρκική γλώσσα λέξη πόλεμος, δόθηκε προς τιμήν του κορυφαίου δαίμονα των καταστροφών και της κραιπάλης (Savazios). Αυτό το ειδικής φιλοσοφίας άγαλμα καλωσόριζε τον Χαριζίτι Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα. Ο δαίμονας που ονόμασαν “κόκκινο άγγελο” έχει την ονομασία Savazios. O Φρυγικός δαίμονας Savazios είναι ο “θεός” των αχαλίνωτων ερωτικών οργίων-σεξουαλική μαγεία και των καταστροφών. Για αυτό μοιραζόταν και την διοίκηση του Φοινικικού μαντείου των Δελφών με τον έτερο δαίμονα των καταστροφών, τον Ιουδαϊκής καταγωγής “θεό” Απόλλων.

Στην μυθολογία-ιστορία αναφέρονται πολλοί χρησμοί του Φοινικικού μαντείου, για χιλιάδες-φοβερές θυσίες στους «θεούς»-δαίμονες της αρχαίας θρησκείας. Αμέτρητα ήταν τα αθώα θύματα, κυρίως αγνοί νέοι. Τα άτυχα παιδιά, θυσιάστηκαν από τους αιμοσταγείς-αλλοδαπούς ιερείς του παγανισμού, με εντολή του Δελφικού ιερού. Οι πόλεμοι των Ελλήνων κατά των βαρβάρων και οι φονικοί εμφύλιοι ήταν ο βασικός στόχος των σατανιστών ιερέων. Από κάθε πόλεμο απαιτούσαν ως θέληση των Ιουδαίων δαιμόνων Απόλλωνα και του Φρυγικού Διόνυσου την δεκάτη από τα αιματοβαμμένα λάφυρα. Χαρακτηριστικό ήταν ότι είχαν την αναίδεια και την ανεντιμότητα να ζητούν από τις πόλεις ποσοστά ακόμη και από τους Περσικούς πολέμους, κατά τους οποίους το Δελφικό ιερό, ήταν με την πλευρά των ηττημένων και ομόθρησκων Περσών, καθώς έδινε αποτρεπτικούς χρησμούς, για να μην πολεμήσουν οι Έλληνες. Επίσης οι Φοίνικες ιερείς έδιναν χρησμούς παγίδες.

Οι Έλληνες που επισκεπτόταν το Φοινικικό μαντείο, έβλεπαν κάθε φορά τα αιματοβαμμένα λάφυρα των εμφυλίων πολέμων. Το αποτέλεσμα ήταν φρικτό-οδυνηρό και δυσβάσταχτο, καθώς ενθυμούμενοι τι έγινε στο πρόσφατο παρελθόν, οδηγήθηκαν σε νέους εμφύλιες διαμάχες. Αρκετούς χρησμούς για τους Ελληνικούς εμφυλίους πολέμους τους είχε δώσει ο Φρυγικός “θεός” Savazios μαζί με τον Ιουδαϊκής καταγωγής Απόλλων. Στον δαίμονα από την Φρυγία πιστεύουν από τα πανάρχαια χρόνια και οι Ιουδαίοι. Στην Ελληνική μυθολογία-ιστορία με το όνομα Σαβάζιος είναι γνωστή μία αρχαία θεότητα. Ετυμολογικά το δεύτερο συνθετικό του ονόματος (-ζιος) προέρχεται από την ρίζα Dyeus. Aπό εκεί βγαίνουν και οι λέξεις Δίας και θεός, (Λατινικά deus). Στην κλασική Ελλάδα τον ονόμασαν Διόνυσο. Ο “θεός” Σαβάζιος είναι ο Διόνυσος (Λεξικό Σούδα). Ο Savazios αποτελεί τον βασικότερο και σημαντικότερο “θεό” του Ιουδαϊκού έθνους.

Ο βιογράφος, φιλόσοφος, ιστορικός, θεουργός και αρχιερέας του μαντείου των Δελφών Πλούταρχος γράφει στα Συμποσιακά του (ΙV 6) ,ότι οι Εβραίοι λάτρευαν τον Διόνυσο, και ότι η ημέρα των Σαββάτων ήταν εορτή του Σαβαζίου !!! Ένας μύστης- ομόθρησκος των Ιουδαίων αναφέρει την πραγματική θρησκεία των Ισραηλιτών. Διαβάστε σχετικά το αρχαίο κείμενο των Συμποσιακών (1) Η ημέρα Σάββατο και η Τουρκική λέξη Savas που σημαίνει πόλεμος, πήραν την ονομασία τους από τον Savvazio. Ο πρόεδρος της Τουρκίας πιστεύει στον Φρυγικό Δαίμονα Σημιτικής καταγωγής Savazio-Διόνυσο, τον οποίο τιμούν κάθε χρόνο με ειδικές παγανιστικές τελετές στις 5 Δεκεμβρίου, την ημέρα εορτής του Αγίου Σάββα. (1)

Για αυτό οι Τούρκοι πράκτορες της ΜΙΤ στην Ελλάδα που είναι των ίδιων θρησκευτικών πεποιθήσεων, επιθυμούσαν να τιμήσουν και να καλωσορίσουν με αυτόν τον τρόπο τον ερχομό του μεγάλου παγανιστή Ρ. Ερντογάν, με την τοποθέτηση του γλυπτού σε μια περιοχή που υπάρχει πολύ έντονο το Τουρκικό-παγανιστικό στοιχείο, όπως είναι η περιοχή του Παλαιού Φαλήρου, του Αλίμου και της Καλλιθέας. Έκτος από την υποδοχή του Ερντογάν στην πόλη των Αθηνών (5 Δεκεμβρίου 2017) η ύψωση του σατανικού γλυπτού και η προβολή της σειράς Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής από την τηλεόραση, ήταν ταυτόχρονα και ένα μυστικό σύνθημα προς τα κλιμάκια του Ελλαδικού χώρου ότι ξεκινά η τελική αντεπίθεση για την “ειρηνική” κατάκτηση της Ελλάδας υβριδικό πόλεμο και ότι οι παγανιστικοί-χαριζίτικοι πυρήνες στην Κωνσταντινούπολη, στο Νέο Βουτζά, την Καλλιθέα Αττικής, στην Ουτζά της Μυτιλήνης και αλλού να ξεκινήσουν τις δραστηριότητες τους. Στα πλαίσια παρόμοιων σκοπών ο Ερντογάν έκανε τζαμί την Αγία Σοφία.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο πού όλους τους μετανάστες, τους πήγαν σε αυτήν την περιοχή της Λέσβου, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή, γενικότερα. Η συγκεκριμένη περιοχή στην Μυτιλήνη έχει από πολύ παλιά το όνομα Al – Oujah, Αλούτζα (Ουτζά) στα Τουρκικά, που είναι ο πιο σημαντικός θεός-δαίμονας για τους Τούρκους-παγανιστές. Ο πρόεδρος Ερντογάν θεωρεί την Λέσβο το πιο ξεχωριστό νησί, καθώς η περιοχή έξω από την Μυτιλήνη φέρει το όνομα του πιο σημαντικού δαίμονα του Τουρκικού παγανισμού. Επίσης είναι πολύ γνωστό ότι τα πανάρχαια χρόνια η Λέσβος ήταν το πιο σημαντικό νησί, σχετικά με την λατρεία του Savaziou. Σε όλη την διάρκεια της Οθωμανικής κατοχής γινόταν κρυφές τελετές από τους Τούρκους Χαριζίτες, στην ευρύτερη περιοχή Ουτζά της Μυτιλήνης. Επί 450 χρόνια στις τελετές για την λατρεία των Al oujah-Savaziou, συμμετείχαν πολλοί σημαντικοί χαριζίτες παράγοντες της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Συνεπώς το νησί της Λέσβου έχει τεράστια θρησκευτική σημασία, καθώς είναι ο ιερότερος τόπος λατρείας για τους Τούρκους χαριζίτες.

Παρά την απελευθέρωση του νησιού, η λατρεία του Τούρκου δαίμονα δεν σταμάτησε ποτέ. Από τις σχετικές αναφορές μου εδώ και μια δεκαετία ανησύχησαν οι διαμένοντες εν Ελλάδι Τούρκοι παράγοντες-στελέχοι των Τουρκικών μυστικών υπηρεσιών, διότι είναι η απ΄ ευθείας συνέχεια των πρώτων Χαριζίτων Σουλτάνων Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή και του Σελίμ Β. Ο Σελίμ ήταν γιος του Σουλεϊμαν του μεγαλοπρεπή. Για όσους δεν γνωρίζουν από τα πανάρχαια χρόνια το σπουδαιότερο κέντρο λατρείας του Κρόνου στα νησιά βρίσκεται στην Λέσβο. Για αυτό επιδεικνύουν τεράστιο ενδιαφέρον όλα τα ανθελληνικά νεοταξικά κέντρα. Δεν ήταν καθόλου τυχαία η επίσκεψη του πάπα, του Βαρθολομαίου, της Σάραντον, της Τζολί και της Ράνιας στο νησί, καθώς στόχος του Ερντογάν είναι να μετατρέψει την Λέσβο σε παγκόσμιο θρησκευτικό προσκύνημα. Οι Τουρκικές μυστικές υπηρεσίες σε συνεργασία με τους Κεμαλιστές-νεοθωμανούς Γκρίζους Λύκους, έχουν ξεκινήσει υβριδικό πόλεμο για την κατάρρευση του Ελληνικού έθνους, με αρχηγείο την Λέσβο και την Κω. Για όσους δεν γνωρίζουν στην Ελλάδα δραστηριοποιείται Χαριζίτικος πυρήνας που βρίσκεται στο μέσον μιας περιοχής που εκτείνεται από την Καλλιθέα έως την Βουλιαγμένη.

Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί σε άτομα που προέρχονται από τα Μικρασιατικά Παράλια και τα οποία συνδέονται με την απόκρυφη θρησκευτική πίστη της σέχτας των Χαριζιτών.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι οι “Έλληνες” από τις ομάδες Χαριζιτών της Λέσβου και της Κω, όπως οι Θ.Κ., Σ. Κ., Ε.Κ. και ο Σ.Τ. είχαν σταλεί στο Παλαιό Φάληρο, στον Άλιμο και στην Καλλιθέα για να έρθουν σε επαφές με τους εκεί πυρήνες, για να καθορίσουν της δραστηριότητες τους. Οι Θ. Κ. και Σ. Κ. συμμετείχαν και διοργάνωσαν και τους συνεχόμενους εμπρησμούς στην Λέσβο από το 2009 εώς 2012, όπως είχε αποκαλύψει η στήλη Ισχύς δια της γνώσεως. Οι αποκαλύψεις μου για τις εγκληματικές τους δράσεις ξεκίνησαν από τον Απρίλιο του 2009, πριν ακόμη πραγματοποιήσουν τους εμπρησμούς με βάση την αδιαβάθμητης αξίας πηγή μου. Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι έντιμος εισαγγελέας άσκησε αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη στους πράκτορες, και τον υπονόμευσαν οι υφιστάμενοι του.

Στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου η Τουρκική ΜΙΤ συμμετέχει στην διακίνηση μεταναστών, σε εμπρησμούς, στην προώθηση ουσιών, στην παραποίηση και την μετατροπή των θρύλων-παραδόσεων του Ελληνικού έθνους σε Ορθόδοξες προφητείες. Επίσης συμμετέχει σε καταστροφές-δολιοφθορές, στην διακίνηση πορνογραφικού υλικού, σε επιχειρηματικές δραστηριότητες, ενώ έχει διαβρωτική-διχαστική παρουσία στα Ελληνικά γήπεδα, ανάμεσα στους οπαδούς των ομάδων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και μέσα από την πολύ δυναμική παρουσία σε διάφορες παγανιστικές ομάδες στην Ελλάδα. Οι πράκτορες της Μιτ στα πλαίσια των δραστηριοτήτων τους έχουν δημιουργήσει παγανιστικές ομάδες. Ο παγανισμός-Διονυσιακός πολιτισμός, οι ουσίες, η αλλοίωση της Ελληνικής ιστορίας, οι παραποιημένες προφητείες κάτω από την καθοδήγηση των Τούρκων-πρακτόρων ασκούν ισχυρή διαλυτική-καταστροφική δράση στην Ελληνική κοινωνία και το έθνος. Τα διδάγματά και οι πρακτικές του παγανισμού έχουν δημιουργήσει άνευ προηγουμένου διχαστικό πνεύμα, στην Ελληνική επικράτεια, μεταξύ παγανιστών και Ορθοδόξων χριστιανών.

Εκτός από ελάχιστους παγανιστές οι οποίοι είναι χαμηλών τόνων, οι περισσότερες παγανιστικές ομάδες διακατέχονται από ένα απίστευτο μίσος κατά των Χριστιανών. Η μεγάλη εχθρότητά τους αρχίζει από τις φρικτές και αισχρές ύβρεις κατά του Τριαδικού Θεού, της Υπεραγίας Θεοτόκου και των ιερών προσώπων της Εκκλησίας μας. Μέσω των παραποιημένων ιστορικών άρθρων-σχολίων και των αναφορών τους, επιχειρούν να στηρίξουν τις θέσεις τους, προκαλώντας πνευματική και ηθική σύγχυση, με στόχο να αποκτήσουν υποστηρικτές. Ο νεοπαγανισμός συνεχίζει, τον πανάρχαιο και παραδοσιακό ρόλο του, καθώς δημιουργήθηκε για να λειτουργήσει, ως ανθελληνικός μηχανισμός, διχόνοιας, μίσους και έριδας ανάμεσα, στους Ορθόδοξους Έλληνες και όχι μόνον. Ένα διχασμένο Ελληνικό έθνος με διχασμένο κοινωνικό ιστό σε θρησκευτικό-πνευματικό επίπεδο, χάνει τις αντιστάσεις του δεν αντιδρά στις εξωτερικές προκλήσεις. Δέχεται ευκολότερα τα υποβαλλόμενα ανθελληνικά σχέδια. Το φαινόμενο του νεοπαγανισμού είναι πολύ επικίνδυνο για την πνευματική, κοινωνική και εθνική μας επιβίωση. Αποτελεί πρόκληση για την πνευματική ισορροπία των πιστών, την κοινωνική και εθνική μας συνοχή, την οποία υπηρετεί εδώ και αιώνες η αρχαία Ελληνική παιδεία, και η Ορθοδοξία.

Στοχεύουν και επιθυμούν αρχικά την πνευματική άλωση της Ελλάδος. Μονίμως στο στόχαστρο των αρχαιολατρών είναι το Ρωμαϊκό κράτος, ο Άγιος Κωνσταντίνος, η Αγία Ελένη, όλοι οι μεγάλοι αυτοκράτορες και η Ορθοδοξία. Μεταξύ άλλων αναφέρουν πως στα Ρωμαϊκά-“Βυζαντινά” χρόνια, οι Χριστιανοί κατέλαβαν δια των όπλων την υπόδουλη στους Ρωμαίους Ελλάδα, και επικράτησαν όταν “έσφαξαν” τους Ελληνικούς πληθυσμούς, χωρίς όμως να αποδείξουν από πού ήρθαν οι “άγριοι δολοφόνοι” Χριστιανοί και ποιας εθνικότητας ήταν τελικά. Διαδίδουν με πολύ μεγάλο μίσος τον απαράδεκτο και ανιστόρητο ισχυρισμό ότι η Ορθοδοξία αποτελεί τον Δούρειο Ίππο, για την υλοποίηση ενός αρχαίου σχεδίου των Ιουδαίων, σχετικά με την δήθεν εξαφάνιση του Ελληνισμού. Ο φανατισμός και ενίοτε ο φασισμός των παγανιστών στις ημέρες μας έχει φτάσει στο απόγειο του και είναι ένα πολύ επικίνδυνο φαινόμενο, καθώς βγήκαν και ζητούν δημοσίως στο Ελληνικό διαδίκτυο την φυσική μας εξόντωση με την ανοχή των αρμοδίων. Κλείνοντας να αναφέρω ότι στις δραστηριότες των Γκρίζων Λύκων και των πρακτόρων της ΜΙΤ, συμμετέχουν ακροαριστεροί-εθνομηδενιστές από τα χωριά της βορειοανατολικής Λέσβου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ THE TIMES OF VOULGAROKTONOS

loading...