Κατάργηση Χρεών Κατάργηση Καταθέσεων. Άκουσες καλά;…

 Γιά νά γίνει η παγκόσμια κατάργηση καταθέσεων πρέπει νά προηγηθεί η παγκόσμια κατάργηση χρεών!

Γιά νά αφαιρεθούν τά δικαιώματα πρέπει νά προαφαιρεθούν οί υποχρεώσεις.

Όταν έχεις χρέη έχεις δικαιώματα γιά καταθέσεις. Γιά νά καταλάβεις, τά χρέη αποχρεώνονται μέ καταθέσεις, χαχαχα! Κατάλαβες τό βάθος; Μόλις σού έδειξα όλον τό νόημα, τήν υπουλία καί τήν διαχρονική εξαπάτηση τού οικονομικού διατραπεζικού ιδιωτικού καί ανιδιωτικού συνστήματος Ιστορίας…

Όταν δέν έχεις χρέη γιατί νά κάνεις καταθέσεις;

Εάν κανείς δέν έχει χρέη τότε πτωχεύουν οί τράπεζες. Εάν πάλιν σέ χρεώνουν γιά τίς καταθέσεις τότε πλουτίζουν οί τράπεζες, δηλαδή είτε έχεις χρέη είτε έχεις μόνον καταθέσεις, οί τράπεζες υπάρχουν τρόποι νά πλουτίζουν.

Ναί αλλά, γιά νά πλουτίζουν οί τράπεζες εξυπακούεται ότι προηγουμένως, έστω καί πέντε λεπτά πρίν, πρέπει νά πλουτίζουν ιδιώτες καί κυβερνήσεις ή μή ιδιωτοφελείς οργανισμοί.

Συνεπώς, γιά νά μήν πλουτίζουν ιδιώτες πρέπει νά μήν παρέχεται η δυνατότητα πλουτισμού στούς ιδιώτες, που σημαίνει δέν υπάρχει κέρδος ούτε γιά τήν τράπεζα, ώστε γιά ποίον υπάρχει κέρδος; Γιά κανέναν; Άσπουμε ναί γιά κανέναν, μά τότε θά εξανίσταντον πολλοί ιδιώτες, χώρες καί οργανισμοί καί θά αποζητούσαν επάνοδον στό προγενέστερον σύνστημα ή έστω άλλον, ούτως ώστε νά υπάρχει κέρδος που στήν προκειμένη περίπτωση σημαίνει ανακύκλωση καί κύκλωση ευημερίας γιά τούς πάντες.

Θά καταργήσουν τά χρέη ώστε νά πανηγυρίσεις, καί ταυτόχρονα σύν/πλήν αμέσως ή καί πρίν/μετά αμέσως θά αποϋλοποιήσουν τό χρήμα, ίσως τό κάνουν εάν τούς βολεύει – τό μετράνε – ταυτόχρονα…

Άρα, πρώτον δεδομένον, δέν θά υπάρχει χρέος, δέν θά υπάρχει χρήμα ζεστό ή ρευστό ή χειροπειαστό/απτό, αλλά ηλεκτρονικό. Τότε θά επικαλεστούν κρίση στά οικονομικά καί τραπεζικά, έλλειψη χρυσού ώς αντάλλαγμα ή καί χωρίς περιστροφές θά ανακοινώσουν άγημα πρός τό επόμενο βήμα, κατάργησης τών καταθέσεων…

Ασπούμε ότι χρωστάς 100Κ ευρώ καί έχεις καταθέσεις 150Κ ευρώ ή χρωστάς 150Κ ευρώ καί έχεις καταθέσεις 100Κ ευρώ, θά καταργηθούν όλα ανεξαιρέτως. Συμψηφισμός όλων τών χρεών καί καταθέσεων μέ Προαπαιτούμενον Προαποτέλεσμαν τό Μηδέν = 0 = Κούλλουρον!!!!…

Ούτε έχω ούτε δέν έχω, ούτε χρωστώ ούτε μού χρωστούν, ούτε διαθέτω ούτε δέν διαθέτω, ουδέτερον, αυτόν σάς τό λένε τώρα μέ τά ούτω καλούμενα ουδέτερα φύλα που δέν είναι βεβαίως τά πουστοειδή, αλλά τά άφυλα, που διδάσκουν στά σχολεία, ούτε αρσενικά, ούτε θηλυκά, ούτε παραουδέτερα ή μέ βάση τήν φύση παραφύσικα, τίποτα. Όλα ουδέτερα όλα τίποτε όλα κομμουνιστικά όλα φασιστικά, όλα καί όλοι χωρίς δικαιώματα, υποχρεώσεις, ελευθερίες…

Συνάμα θυμίζω δέν θά υπάρχει χρήμα, τράπεζα, δικαιώματα, υποχρεώσεις, παρά μόνον δούλοι, σκλάβοι, είλωτες, χωρίς φύλον, χωρίς λοβούς, χωρίς αντίληψη, χωρίς ανθρωπιά, χωρίς ΨΥΧΗ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΡΩΓΕΙ Ο ΚΚΩΛΛΟΣ ΤΟΥΣ!!!!… Η ΨΥΧΗ ΟΜΩΣ, Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΨΥΧΗ, Η ΑΚΤΙΣΤΗ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΨΥΧΗ, ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙ…

Υπάρχει καί δεύτερον μέρος

Ασπούμε ότι τό παίξεις δημοκρατικώς καί απαιτήσεις τίς καταθέσεις τούς. Θά απαιτήσουν τά χρέη σού. Ασπούμε έχεις ή δέν έχεις χρέη, άν έχεις θά τά απαιτήσουν καί θά κρίνεις εάν θά εμμένεις σέ επαναφορά χρεών καί καταθέσεων.

Ασπούμε ότι έχεις πενιχρά χρέη καί τεράστιες καταθέσεις ή καθόλου χρέη καί τεράστια χρέη. Καί ασπούμε ότι στά δίνουν. Εσύ ασπούμε απαιτείς νά πάρεις τά χρήματα σού καί νά τά πάρεις σπίτι. Θέλεις χαρτονομίσματα καί κέρματα θά σού πούν; Ναί θά πείς. Εντάξει θά σού απαντήσουν αλλά δέν μπορούν ν’ αγοράσουν τίποτε διότι η μοναδική τράπεζα που υπάρχει είναι η ηλεκτρονική καί μπορείς νά τήν έχεις σπίτι, στό κινητό, τόν Η/Υ καί στό δεξί χέρι ή στό μέτωπο ταυτόχρονα ή αφού έχουν προχωρήσει από τά πρώτα δύο ή καί από τά τέσσερα στά δύο έσχατα που ανάφερα.

Θά σού πούν πώς τό μοναδικό καί υφιστάμενο «τραπεζικό» σύνστημα είναι ό ηλεκτρονικός αέρας κοπανιστός καί μπορούν νά στά καταθέσουν εκεί μέσα. Καί ασπούμε θέλεις νά τά πάρεις σπίτι, θά στά δώσουν εάν δέν τά έχουν κάψει καί δέν θά έχουν καμμία χροία εκτός από τό νά σφογγίζεις τόν πισινό σού αλλά καί αυτόν δέν είναι ακίνδυνο διότι κυκλοφορούν πάνω σ’ αυτά διάφορα μικρόβια καί μπορεί ν’ αρπάξεις καμιάς νέας μάρκας ή νέου τύπου κορωνοϊό.

Θά έχεις χρήμα εφόσον είσαι χαραγμένος καί άμα χαρακτείς θά σέ κάνουν ό,τι θέλουν ακόμη καί νά μήν έχεις χρήμα, χωρίς νά μπορείς νά τούς κτυπήσεις, σκοτώσεις, εκδικηθείς, νικήσεις, άρα τέ θά συμβιβαστείς μέ τό νέο μοντέλλο φόρμουλας 1 που είναι αχρήματος άνθρωπος, αχρήματη κοινωνία, αχρήματον όν!…

Τό χρήμα είναι υπόθεση δημοκρατίας. Οί Έλληνες δέν ανακάλυψαν πρώτοι τήν δημοκρατία, λέγεται ότι ανακάλυψαν πρώτοι τήν συνειδητή καί δή εξελιμγένη δημοκρατία, αλλά στήν ουσία μπορεί καί όχι διότι υπάρχει μία υπόνοια ότι τήν εφάρμοζαν αρχαίοι λαοί μέ χωρίς χρήμα, αλλά καί μέ χρήμα αναφέρεται.

Ασπούμε ότι έχεις τίς αμφιβολίες σού. Δημοκρατία είναι η εφαρμογή τού χρήματος ώς αγαθόν που αγοράζει όλα τά υπό πώλησιν αγαθά ή καί όσα επιτρέποντε από τούς κατά τόπους αρχαίους φύλαρχους-ιερείς-μάγους-συμβούλια, που ήταν άν μή τί άλλον μία ημιδημοκρατία σέ δικτατορικό μοτίβο, ασυνείδητης δημοκρατίας όμως…

Συνεπώς, αρχή τής δημοκρατίας είναι η όποια αρχή χρήματος, που σημαίνει ότι γιά νά μπορεί νά υπάρχει ανταμοιβή στήν εργασία πρέπει κάποιος νά πληρώνεται, ασχέτως τών όσων άλλων δικαιωμάτων έχει ή τού παρέχοντε. Ακόμη καί οί σκλάβοι πληρώνονταν μέ χρήμα ή μέ αλάτι στήν Ρώμη ή ξέρωγω τί στήν Αρχαία Αίγυπτον….

Γιατί εφευρέθηκε η ασυνείδητη δημοκρατία που στήν συνέχεια μετασχυματίσθηκε/μετασχηματίσθηκε σέ συνειδητή δημοκρατία; Από αγάπη; Δέν λέω κάποιοι πάντοτε έχουν αγάπη. Αλλά αυτός ήταν ό κύριος λόγος; Όχι! Από τόν νόμο τής ζούγκλα, τήν ωμή βία, τήν ωμή πρωτόγονη ευφυία γιά νά περιοριστούν αυτές οί δυνάμεις πρέπει νά συναπτεί συμφωνία, τέτοια που νά είναι ίση επειδή φαίνεται ίση σέ όλους, αλλά δέν είναι γιά πολλούς καί διάφορους λόγους, τυχαία τήν μισούσε ό Αριστοτέλης καί έλεγε ό ψήφος τού βλάκα δέν μπορεί νά έχει τήν ίδια βαρύτητα μέ τόν ψήφον τού σοφού, καί προσθέτω ποίου σοφού; Διότι σοφός μέ σοφόν διαφέρει. Η ψήφος τού ιδιοτελή σοφού πρέπει νά μετράει λιγότερον από τού βλάκα καί τού σοφού εκατομμύρια ψήφους σέ σύγκριση μέ τίς ψήφου βλάκα ή βλακόψυχου σοφίσκου!…

Η δημοκρατία έγινε κατά κόρον ή ώς επί τώ πλείστον από αγάπη; Ουχί, έγινε έξ’ ανάγκης, νά τερματιστεί η υπεροχή τού δυνατού καί ευφυή δυνατού που είχε ώς γνώμονα Νόμου τόν Νόμο τής Ζούγκλας. Καί τί είναι αυτόν που αντικατέστησε τόν Νόμο τής Ζούγκλας; Η ασυνείδητη δημοκρατία που έγινε είτε συνειδητή δημοκρατία είτε πάσα μορφή τυραννίας μέ χιλιάδες ωραία καί άνοστα ονόματα που όλα σημαίνουν τό ίδιον, αλλά σημαίνουν στά μυαλά τών βλάκων καί συμφεροντολόγων ή καί κοπαδών καί φανατικών συνταυτοχρόνως, διαφορετικώς, όπως οί κλασικές πλέον λέξεις φασιμός, κομμουνισμός, σοσιαλισμός, νεοδημοκρατία κοινοβουλευτικής αντιπροσώπευσης ολιγαρχών, ναζισμός κ.α…

Τί ήταν η εφεύρεση τής δημοκρατίας; Ό περιορισμός τών φυσικώς προικισμένων από τό νά νικούν εσαεί. Η ιδέα ήρθε έξ’ ανάγκης από τούς ευφυέστερους καί από τούς αδύναμους που έπρεπε νά εύρουν έναν τρόπο νά περιορίσουν τό «δικαίωμα» τού ισχυρότερου σέ ρωμή καί σέ ευφυία νά καταδυναστεύει τούς άλλους, αλλά καί τού αιφνιδιασμού τής εφόρμησης τού ενός χωριού ή ληστών ή νομάδων, ή ανταρτών στούς άλλους τέτοιους ή μή τέτοιους ή ημιτέτοιους…

Αυτοί που εφηύραν τίς κατά τόπους δημοκρατικές σχυματίσεις/σχηματίσεις ή καί οί πονηρότεροι, κατάλαβαν, ότι μέσω τής δημοκρατίας μπορούν νά οδηγήσουν τούς υπόλοιπους είς τήν σκλαβιά. Αυτό δέν μπορούσε νά γίνει καλύτερα καί απόλυτα παρά μόνον είς τήν εποχήν τού Πανηλεκτρονισμού ήτοι ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ!…

Γιά νά σέ κάνω νά χάσεις τά δικαιώματα σού πρέπει νά σού εμπεδώσω τήν ελευθερία τής απληστίας νά παίξεις γιά νά γίνεις μεγαλύτερος καί νά μάθεις νά παίζεις μόνον αυτόν τό παιχνίδι, ώστε μέ υπομονετικές πασσυνοπτικές διαδικασίες νά σέ παγιδεύσω, ούτως, ώστε ό,τι καί άν κάνεις, ό,τι καί άν παίξεις, ό,τι καί εάν εφεύρεις, ό,τι καί άν φυλάξεις, νά καταλήξεις στήν ανάγκη μού, που είμαι μία κλίκα πανοργανωμένη παγκοσμίως καί όχι τοπικώς ήτοι περιοριστικώς μέ εμβέλεια τά χωριά ύδατα μού, αλλά μέ εμβέλεια ωφέλιμου βεληνικούς όλη τή γή, όλο τό σώμα, όλη τήν επιβίωση. Η μοναδική περιοχή που είναι εκτός εμβέλειας ωφέλιμου βεληνικού τούς είναι η ψυχή καί χρησιμοποιούν όλα αυτά τά οπισθογυρίσματα, επαναλήψεις, επαναφορές καί αποσύρσεις μέ μάσκες ξεμάσκες, μάσκες χωρίς εμβόλια, μάσκες μέ εμβόλια, rupish tests μέ εμβόλια καί χωρίς εμβόλια, QRQR καί όλ’ αυτά ανακατωμένα φευγοερχόμενα ανά ημέρα ή μήνα ή εξάμηνα τακτικώς συγχυστικά ανατραμπουλικά, ώστε νά σέ συγχύσουν καί σέ κάνουν νά εστιάζεις μόνον στήν ύλη καί όχι στό πνεύμα ούτως ώστε νά φοβηθείς καί νά παραδοθείς ή καί αυτοπαραδοθείς από κούραση, δειλία, προοπτική σταδιοδρομίας καί επιτυχίας τού παιδιού κ.α…. Δέν σ’ αφήνουν χρόνο νά αναπνεύσεις κυριολεκτικώς άλλα Πνεύματα!!!!… Σού αντικαθιστούν καί τήν Θεία Κοινωνία μέ Διαβολική Κοινωνία μέσα σέ φιαλίδια που σού μπίγουν μέ ενέσεις κατευθείαν στό αίμα καί φεύγει πάν Ίχνος Αγίου Πνεύματος, Αγγέλων, Αγίων, Φύλακων Αγγέλων, όπως λέγει η Αποκάλυψη μέ κάποιον τρόπον ότι θά αποσυρθεί Ό Θεός, γιά νά δεί ποίοι θά Τόν γυρέψουν μέχρι θανάτου ήτοι ποίοι θά Τόν γυρεύουν έστω καί άν απουσιάζει στόν υπό σπάθας ή ασιτίας θανάτου τούς…

Γιά νά περάσει όλος ό πλούτος σ’ έναν μέσω μερικών, έπρεπε νά παιχτεί τό Πόκερ τής Δημοκρατίας! Νά παιχτεί τό παιχνίδι αποδέχομαι βάσει Νόμου καί συγκεκριμμένων συντηρημένων κρατικώς συμπεριφορών τού αποδέχομαι τήν νίκη καί τήν ήττα μέ τήν ίδια πολιτισμένη συμπεριφορά, ήτοι γίνομαι χάννος τού Ποκεμονποκερδημοκρατία, τυχαία τά ππόκεν μόν/μάν; Όχι…

Όταν χάσεις στά χαρτιά ή στά καζίνα τό αποδέχεσαι, έτσι δέν είναι; Δημοκρατικά πράγματα, δέν τό καταλαβαίνεις ότι αυτόν είναι δήμου κράτος; Εάν δέν ήταν τότε ό ισχυρότερος θά έδερνε ή σκότωνε τόν αδυναμότερον νικητή τού Πόκερ! Από τήν άλλη επειδή τό πόκερ όπως καί η δημοκρατία γίνονται πάθος, δέν δέρνεις, δέν σκοτώνεις τόν «δίκαιο» ή «άδικο» ή άδικο νικητή, διότι αυτό που ολόψυχα θέλεις δέν είναι τό χρημακέρδος αλλά τό δικαίωμα νά ξανά παίζεις ήσυχα τό παιχνίδι ΠόκερΔημοκρατία ή Πόκερ Δημοκρατίας ή Δημοκρατία Πόκερς!…

Όταν τά κερδίσεις όλα ποίος ό λόγος νά έχεις χρήματα γιά τούς άλλους; Αφού η δημοκρατία είναι παιχνίδι έχουμε όλοι καί τό παιχνίδι έχουμε καί δικαιώμαστεν όλοι εάν δέν τό κόψεις είναι μία αέναη διαδικασία χωρίς κανέναν μοναδικόν ή ολίγους μοναδικούς νικητές, αλλά μέ προσωρινούς νικητές καί νικητές που δέν είναι παννικητές σέ όλα…

Άρα τέ, όταν τά κερδίζεις όλα, καταργείς ό,τι ώς θεσμός αντικρούεται μέ τόν όρον τά έχω όλα μόνον εγώ ή εμείς οί μερικοί… Καί ό πρώτος όρος τά έχω όλα μόνον εγώ ή εμείς οί μερικοί είναι η κατάργηση τού χρήματος που είναι δημοκρατία καί όχι μονοκρατική ολιγαρχία καί εφαρμογή τής παγγαιοκτήμονης εξουσίας. Όταν έχεις έναν αγρόκτημα μέ δούλους, μήπως τούς δίνεις τό δικαίωμα νά κτίζουν καί νά κάνουν πράξεις μέσα στό οικόπεδον σού συμπεριλαμβανομένων κτηρίων καί άλλων εμπορικών δραστηριοτήτων; Ή τούς δίνεις όσα κατά καιρούς μπορείς λιγότερα νά τούς δώσεις γιά νά μήν επαναστατήσουν; Μετράεις τήν κατά καιρούς δύναμιν τούς καί αποφασίζεις πόσα θά τούς δώσεις γιά νά είναι ευχαριστημένοι, λέγοντας τούς συνάμα τό «δίκαιον» σού γιά τά πόσα είναι αρκετά γιά νά μπορείς νά τούς πληρώνεις καί νά λαμβάνεις λαμπρά έσοδα που τά λές πενιχρά, καί αυτοί αποδέχονται μετρώντας τίς αδυναμίες καί φοβίες τούς συμπεριλαμβανομένων τών άλλων υποψήφιων δούλων καί πεινασμένων. Εξού καί Ό Μάρξ είπε ότι αυτοί που δουλεύουν μέ ολιγότερα χρήματα σέ χώρες που άλλοι εργάτες/δούλοι έκαναν αγώνες γιά νά κερδίσουν κάποια δικαιώματα, είναι άρπαγες, παλειάνθρωποι καί πρέπει νά διώκονται από τούς άλλους σκλάβους. Πράγμα που γίνεται, αλλά μέ τρόπον ώστε νά δημιουργεί διχασμόν πρός συμφέρον τών εξουσιαστών. Π.χ. ό υπουργός, ό πρωθυπουργός, ό ιδιωτικός καί κυβερνητικός υπάλληλος, ό αστυνομικός, ό καθηγητάρας, ό μισθοστρατιωτοπατριώτης, όλοι μάς έν μέρει αυτόν κάνουμε. Ανταγωνιζόμαστε τόν ίδιον τό σύσσωμον σώμαν μάς έναντι τών εξουσιαστών που διαμέσω τής δημοκρατίας ή ημιδημοκρατίας απόκτησαν έξ’ απάτης έστω καί άν εργάστηκα σκληρά, όλον τόν πλούτον.

Η δημοκρατία είναι η αμαξοστοιχεία τής τυραννίας. Τά βαγόνια είναι τά διάφορα δωμάτια νόμων, περιορισμών καί δικαιωμάτων, που ακολουθούν τόν έναν πάντοτε οδηγόν τούς ό καθένας που έχει τό δρομολόγιον αυτών που καθορίζουν τίς διαδρομές…

Μόλις ανακάλυψες εάν έχεις δίκαιη κρίση, ότι η ελευθεριάζουσα δημοκρατία είναι πολιτική καί θυγατέρα τής τυραννίας, έναντι τής Ηθικοσοφικής δημοκρατίας που περιορίζει αυτά καί αυτούς που μπορούν μέ τό χρήμα καί τά ψευδοδημοκρατικοκαλά δικαιώματα τούς νά εξαγοράσουν τό ίδιον τό σύνστημα καί νά τού έχουν όνομα άλλον π.χ. δημοκρατία δίκαιη, ενώ νά είναι δημοκρατία τυραννίκη. Η δημοκρατία διά νά είναι Δικαιοδημοκρατία δέν πρέπει ν’ αδικεί ούτε νά ευνοεί κανέναν σέ βαθμόν που ό ένας νά αποθαίνει από πείνα καί έλλειψη βασικών πολυτελή αγαθών καί ό άλλος νά περισσεύει καί επενδύει σέ όλες τίς αθέμιτες αδικίες. Όταν ό ιδιώτης γίνεται ισχυρότερος από τό κράτος τότε τό κράτος αυτόν είναι αυτός ό ιδιώτης. Όταν ό ιδιώτης που δήθεν εξυπηρετεί καί λειτουργεί τό κράτος, εξαπατάει τό κράτος, τότε τό κράτος θά γίνει κτήμα τού, όπως καί εκείνοι που υπακούουν καί εξυπηρετούν ανιδιοτελώς τό κράτος. Αλλά καί αυτόν δέν είναι αρκετόν. Τό κράτος πρέπει νά είναι Δικαιοκρατία καί η Δικαιοκρατία δι’ όλους… Πώς μπορεί νά εφαρμοστεί Δικαιοκρατία χωρίς Φόβον Θεού; Χαχαχα, ναί ναί άκουσα πολλές υποκριτικές αρλούμπες ξανά γιά δίκαιους χωρίς Θεόν! Ποίον θά φοβηθεί ό δίκαιος όταν δελεαστεί μέ χρήμα, μουνί, δόξα, θέση, κλεψιά, εάν δέν παίξει τό καμπανάκι τού Φόβου Θεού; Χαχαχαχα!…. Τώρα ξέρετε τό πρόβλημα… Είναι πρόβλημα Απιστίας. Η Πίστη έλκει καί έλκεται Δίκαιον. Η Απιστία αργά ή γρήγορα έλκει καί έλκεται Άδικον Ωφέλιμον Ιδιοτελές καί Πολυκαλοϊδιοτελές!…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

https://katohika.gr

loading...