Translate the article and read it to your Language

Άντρας κόλλησε σαρκοφάγο βακτήριο από γαρίδες: Του έκοψαν μέρος από το δάχτυλο


Οι γιατροί στη Σιγκαπούρη χρειάστηκε να ακρωτηριάσουν ένα τμήμα από τον δεξή δείκτη ενός άντρα, όταν μολύνθηκε από σαρκοβόρο βακτήριο ενώ καθάριζε γαρίδες.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο AsiaOne, το δάχτυλο του άντρα τρυπήθηκε από γαρίδες που αγόρασε στην αγορά.

Όπως ανέφερε, ο άντρας είχε τρυπηθεί πολλές φορές από οστρακόδερμα στο παρελθόν και γι’ αυτό πίστεψε ότι κι αυτός ο τραυματισμός δεν ήταν κάτι το διαφορετικό.

Ωστόσο, την επόμενη μέρα ανέβασε πολύ υψηλό πυρετό και το δάχτυλό του μαύρισε. Μετά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο και τις κατάλληλες εξετάσεις, οι γιατροί ανακάλυψαν ότι είχε προσβληθεί από ένα σαρκοφάγο βακτήριο, ανθεκτικό στα περισσότερα αντιβιοτικά.

Η συγκεκριμένη μόλυνση μπορεί να αποβεί μοιραία εάν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως, σύμφωνα με το AsiaOne.

Ο άντρας υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση κατά την οποία του ακρωτηρίασαν τμήμα του δαχτύλου του και έμεινε στο νοσοκομείο για 7επτά ημέρες, συμπεριλαμβανομένων και δύο ημερών στην εντατική.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο, το συγκεκριμένο βακτήριο μόλις μπει στο σώμα, εξαπλώνεται πολύ γρήγορα και προκαλεί επιπλοκές. Ενώ σε σοβαρές περιπτώσεις οδηγεί ακόμη και στον θάνατο.

Γι’ αυτόν τον λόγο, οι γιατροί πιστεύουν ότι εάν ο άντρας είχε μείνει λίγο ακόμα χωρίς να μεταβεί στο νοσοκομείο, ίσως είχε χάσει ολόκληρο το χέρι του ή ακόμη και την ίδια τη ζωή του.


Δεν υπάρχουν σχόλια :