Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι μία και ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Σε σχέση με το πρόσφατο επεισόδιο στον Ο.Η.Ε., που έχει να κάνει με τη FYROM, την οποία η αμερικανική εκπροσώπηση αποκάλεσε «Μακεδονία» απαντούμε τα εξής:

Η αβάσιμη δικαιολογία, στη δυσφορία της ελληνικής πλευράς, ότι ο πρώην Πρόεδρος των Η.Π.Α. κ. Μπους μόλις εξελέγη αναγνώρισε την FYROM ως Μακεδονία, δεν αποτελεί ισχυρό επιχείρημα μιας χώρας υπερδύναμης, που στοχεύει σε παγκόσμια επικυριαρχία, η οποία επικυριαρχία για να επιτευχθεί, πρέπει να εξασφαλιστεί πρώτα η εμπιστοσύνη των χωρών και των λαών. Ο Μέγας Αλέξανδρος ίδρυσε μία κοσμοκρατορία ακριβώς επειδή σεβάστηκε στο πέρασμά του τους λαούς, κατάφερε να ζουν ειρηνικά μεταξύ τους, τους μετέδωσε γνώση και πολιτισμό και οι λαοί μέχρι σήμερα τον λατρεύουν.

Ακούσαμε πρόσφατα, σχεδόν από τα περισσότερα Μ.Μ.Ε., η ιρακινή κυβέρνηση και ακολούθως η αφγανική να ζητούν βοήθεια από την άλλην υπερδύναμη τη Ρωσία, στον αγώνα τους κατά των τσιχαντιστών και προκειμένου να αποκατασταθεί η ειρήνη στις χώρες τους. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι χάνουν την εμπιστοσύνη τους στη μία χώρα και στρέφονται στην άλλη.

Με πολύ εκτίμηση τόσο στον κ. Πρόεδρο, τον κ. Μπους, όσο και στο φίλο αμερικανικό λαό, αλλά και σε κάθε αμερικανικό, ευρωπαϊκό ή παγκόσμιο παράγοντα, που συμμετείχαν πρόσφατα στη διάσκεψη του Ο.Η.Ε. για το προσφυγικό ζήτημα, λέμε ότι πριν από κάθε τέτοιου είδους απόφαση και «εκστόμιση», πρέπει να λαμβάνεται υπόψη, προπάντων, η ιστορία και η παράδοση των λαών και όχι κάποια μικροπολιτικά οφέλη, για να μην υπάρξουν αρνητικά αποτελέσματα για όλες τις πλευρές, διότι το δίκαιο και η αδικία, μέσα στο διάβα του χρόνου, επιβραβεύουν εμπράκτως ή απομονώνουν αντίστοιχα πολιτικές επιλογές.

Για να γίνουμε ποιο σαφείς αναφέρουμε ένα απλό παράδειγμα. ΄Ενας πολίτης ή μία χώρα, ένας λαός, όταν πρέπει να επιλέξουν πού να απευθυνθούν για να βρουν το δίκιο τους και έχουν να κάνουν την επιλογή τους ανάμεσα σε έναν ισχυρό και δίκαιο άρχοντα, σε έναν ισχυρό και λιγότερο δίκαιο ή λιγότερο άδικο άρχοντα ή σε έναν ισχυρό και άδικο άρχοντα, τι θα έπρατταν; Ηλίου φαεινότερο είναι ότι θα στρέφονταν στον ισχυρό και δίκαιο άρχοντα ή, αν αυτός τους γύριζε την πλάτη, στον ισχυρό και λιγότερο δίκαιο ή λιγότερο άδικο. ΄Οταν ο δίκαιος άρχοντας απονέμει τα δίκαια σε πολίτες, χώρες και λαούς, τότε αυτοί με τη σειρά τους τον εμπιστεύονται και του ανταποδίδουν «γενναιόδωρη» φιλία.

Προς γνώση, ενημέρωση και εμπέδωση όλου του πολιτισμένου κόσμου και με απεριόριστο σεβασμό στον αμερικανικό λαό, στους εταίρους, συμμάχους μας, στους ευρωπαϊκούς και παγκόσμιους θεσμούς, παραθέτουμε τα εξής:
«Έστι ουν Ελλάς και η Μακεδονία» αναφέρει ο Ιστορικός, Γεωγράφος και Φιλόσοφος από την Αμάσεια του Πόντου Στράβων (64 π.Χ. – 23 μ.Χ.).



Οι Μακεδόνες όπως όλοι οι ΄Ελληνες συμμετείχαν στις Αμφικτυονίες και τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Σύμφωνα με ΄Ελληνες και Ρωμαίους Ιστορικούς τα μέλη του βασιλικού οίκου της Μακεδονίας καταγόταν από το ΄Αργος της Πελοποννήσου. Ο ιδρυτής του βασιλικού οίκου της Μακεδονίας είχε καταγωγή από τους βασιλείς του ΄Αργους τους «Τημενίδες», που ήταν απόγονοι του Ηρακλή, γυιου του Δία.

Ο Μ. Αλέξανδρος συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 324 π.Χ. ακολουθώντας τα χνάρια του πατέρα του, που ήταν Ολυμπιονίκης και εξαίρετος ιππέας. Η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς αγώνες επιτρεπόταν μόνο σε ΄Ελληνες. Ο προ-προ-πάππος του Μ. Αλεξάνδρου, ο Αλέξανδρος ο Α΄ είχε πιστοποιηθεί ως ΄Ελληνας στην Ολυμπία και έλαβε μέρος στην 71η Ολυμπιάδα, όπου νίκησε στον αγώνα του σταδίου. Ο Ηρόδοτος στο βιβλίο του «Ιστορίη» Ε22 αναφέρει: «Αλέξανδρος δε απέδειξε ως είη Αργείος, εκρίθη τε είναι ΄Ελλην».

Την ημέρα γέννησης του Μ. Αλεξάνδρου (356 π.Χ.) το άλογο του πατέρα του Φιλίππου Β΄ νίκησε στον Ιππόδρομο των Ολυμπιακών αγώνων που διεξάγονταν στην Ολυμπία στο αγώνισμα «ιπποδρομία κελήτων», αγώνισμα στο οποίο το άλογο έκανε έξι φορές το γύρο του ιπποδρόμου (Πλούταρχος, Αλέξανδρος 4.9, Ηθικά 105 Α). Ο βασιλιάς Φίλιππος Β΄ νίκησε ακόμη δύο φορές στους Ολυμπιακούς Αγώνες σε αρματοδρομίες με τέσσερα άλογα, δηλαδή στο τέθριππο (352 π.Χ.) και με δύο άλογα, αγώνισμα που ονομάζονταν συνωρίδα (348 π.Χ.). Μάλιστα κυκλοφόρησε και νόμισμα που εικονίζει τέθριππο και γράφει στη μία όψη Φίλιππος Β΄.

Μακεδόνες Ολυμπιονίκες εκτός από τους προαναφερθέντες ήταν και οι εξής: Ο Αρχέλαος Α΄ αγωνίσθηκε στην 93η Ολυμπιάδα το 408 π.Χ. και κέρδισε στο αγώνισμα των τεθρίππων. Ο Κρίτων νίκησε στο Στάδιο στην 113η Ολυμπιάδα το 328 π.Χ. Ο Δαμασίας ο Αμφιπολίτης έτρεξε το Στάδιο και νίκησε στην 115η Ολυμπιάδα το 320 π.Χ. Ο Λάμπου ο Φιλιππίσιος αναδείχθηκε νικητής τεθρίππων στην 119η Ολυμπιάδα το 304 π.Χ. Ο Αντίγονος έτρεξε στο Στάδιο και νίκησε στην 122η Ολυμπιάδα το 292 π.Χ. και στην 123η Ολυμπιάδα το 288 π.Χ. Ο Σέλευκος έτρεξε το Στάδιο και νίκησε στην 128η Ολυμπιάδα το 268 π.Χ. Επίσης στην 128η Ολυμπιάδα το 268 π.Χ. νίκησε μια γυναίκα από τη Μακεδονία στο αγώνισμα των συρόμενων από πώλους αρμάτων (συνωρίδα πώλων). Ο Παυσανίας αναφέρει χαρακτηριστικά «νικητές λένε πως αναδείχθηκαν στη συνωρίδα μια γυναίκα Βελεστίχη από την παραθαλάσσια Μακεδονία».
Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Φίλιππος, πατέρας του Μ. Αλεξάνδρου, χάραζε στα νομίσματα τις νίκες των αρμάτων του στην Ολυμπία (βλ. Πλουτάρχου Αλέξανδρος 4), καθώς και ότι ο Παρμενίων, στρατηγός του Φιλίππου και Μ. Αλεξάνδρου, νίκησε με άλογο ιππασίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες (βλ. Πλουτάρχου Αλέξανδρος 3).

Το 371 π.Χ. ο βασιλιάς των Μακεδόνων Αμύντας, πατέρας του Φιλίππου, έλαβε μέρος στο πανελλήνιο συνέδριο που έγινε στη Σπάρτη και ψήφισε σχετικά με την τύχη της Αμφίπολης. Ψήφο όμως στο συνέδριο είχαν μόνο οι ΄Ελληνες (Αισχίνης 2.32).
Πριν από λίγο καιρό ένας Αμερικανός Αρχαιολόγος και Ιστορικός, καθηγητής πανεπιστημίου των Η.Π.Α., έκανε μία εμπεριστατωμένη με ισχυρά ντοκουμέντα τοποθέτηση για το θέμα αυτό και κατέρριψε το μύθο και τη διεκδίκηση του ονόματος «Μακεδονία» εκ μέρους των Σκοπίων.

Από τα παραπάνω αποδεικνύεται περίτρανα ότι η Μακεδονία είναι μία και Ελληνική. Τα αναφερόμενα πιο πάνω τα παραθέσαμε όχι για να αποδείξουμε τα αυταπόδεικτα, αλλά για να ενημερωθούν οι πλαστογράφοι της ιστορίας και γιατί έχουμε χρέος πρώτα απέναντι στους εαυτούς μας να διατηρούμε μέσα μας ολοζώντανη την αντικειμενική ιστορική υπόσταση της Ελληνικότατης Μακεδονίας μας και δεύτερον απέναντι σαυτούς που καλλιεργώντας το ψεύδος εκπίπτουν του προορισμού τους που είναι η διαρκής άνοδος της ανθρώπινης ύπαρξης μέσα από την αρετή και τις ενάρετες πράξεις. Δεν μπορεί λοιπόν κανείς να καλλιεργήσει την αρετή όταν επιμένει στο ψεύδος. ΄Όταν προσπαθεί κανείς να υφαρπάξει ένα όνομα, μια ιστορία, έναν πολιτισμό τι σχέση θα μπορούσε να έχει με την αρετή, η οποία αρετή διέπεται από τέσσερα στοιχεία, τη φρόνηση, την ανδρεία, τη σωφροσύνη και τη δικαιοσύνη (τα τέσσερα έπη κατά τον Πλάτωνα-Μένων). Επομένως μόνο μέσα από την καλλιέργεια της αλήθειας και τη γνώση αυτής προχωρούμε προς τον απόλυτο προορισμό μας.

Θέλουμε να κάνουμε σαφές, εμείς ο ελληνικός λαός, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί δεν θα επιτρέψουμε κανένα συνθετικό που να εμπεριέχει το όνομα «Μακεδονία» σε ό,τι αφορά την ονομασία που επιδιώκουν οι γείτονές μας με κάθε τρόπο, πλαστογραφώντας την Ιστορία μας, προωθώντας βιβλία που δεν έχουν καμία σχέση με την αντικειμενική αλήθεια, με προκλητικές δηλώσεις και ενέργειες (είδαμε πριν από μερικούς μήνες κάποιον από τη χώρα αυτή να τοποθετεί τη σημαία τους στον Όλυμπο). Όλα τα παραπάνω καταδεικνύουν ότι στόχος τους δεν είναι μόνο ο απλός γεωγραφικός προσδιορισμός αλλά κάτι πολύ περισσότερο, που μεταφράζεται σε βλέψεις κατακτητικές – επεκτατικές.

Σε ό,τι αφορά την ονομασία της χώρας των Σκοπίων, το 1992 το Συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών έλαβε την απόφαση να μην αναγνωριστούν τα Σκόπια εάν στην ονομασία τους περιέχεται το όνομα «Μακεδονία» ή παράγωγά του. Η απόφαση αυτή είναι δεσμευτική για κάθε κυβέρνηση για κάθε ΄Ελληνα πολιτικό.

Η αναφορά λοιπόν του ονόματος «Μακεδονία», εννοώντας τη Δημοκρατία των Σκοπίων, που ο λαός της εμφανίστηκε στην βαλκανική χερσόνησο τον 8Ο αιώνα μ.Χ., δεν συνάδει με έναν πολιτισμένο άνθρωπο που θέλει να σέβεται πρώτα τον εαυτό του, εφόσον ο προορισμός του είναι να υπηρετεί την Αλήθεια και το Δίκαιο και κατά δεύτερο να σέβεται την ιστορία και τον πολιτισμό ενός ολόκληρου λαού.

΄Ελληνες πολίτες της ΜΙΑΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][bsummary]
Loading...

Μυστηρια

[Μυστήρια][bsummary]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]