Η ΚΑΤΙΝΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, Ο ΠτωΚΟΥΛΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΧΟΛΟΙ


ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΑΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΑ...


Γράφει ο Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης


Από την υμνολογία αέναον μήνυμα.

Ὤ θείας! ὤ φίλης! ὤ γλυκυτάτης σου φωνῆς!

μεθ' ἡμῶν ἀψευδῶς γάρ ἐπηγγείλω ἔσεσθαι

μέχρι τερμάτων αἰῶνος, Χριστέ. ἥν οἱ πιστοί

ἄγκυραν ἐλπίδος κατέχοντες, ἀγαλλόμεθα

Ήρθε στον νου μου και ένα τραγούδι του Πανούση για την εργατιά, που αν το βάλω πολλοί θα μας παρεξηγήσουν.

Όπως αποδείχτηκε, αυτός ο αθυρόστομος σαλός, είχε και πνευματικό γέροντα και γνώριζε τι έλεγε.

Όσοι τολμούν ας το ψάξουν.

Έτσι ας μείνουμε στο πρώτο που είναι και το πιο δύσκολο.

Τι μας λέει για τον Χριστό ;

Τα πάντα όλα μέσα σε ένα στίχο.

Την θεϊκή, την προσφιλή, την αγαπημένη, την γλυκύτατη σου φωνή Χριστέ. χωρίς να ψεύδομαι, θα απαγγέλω ανάμεσά στους ανθρώπουςμέχρι να τερματίσουν, να τελειώσουν οι αιώνες ,αυτή την φωνή έχουν για άγκυρα της ελπίδας τους οι πιστοί και αγαλλιάζουν και χαίρονται.

Για να έρθουμε στον τίτλο, τι σχέση μπορεί να έχει με τα του Θεού;

Πιστεύω ότι κάθε τι θεϊκό έχει άμεση σχέση με την πραγματικότητα σε κάθε στιγμή και σε κάθε περίπτωση της ζωής μας.

Έγραψα ότι δεν μπορώ τα κομπλεξικά καθώς πρέπει.

Δεν πρέπει τίποτε, αν έπρεπε θα μας το έλεγε ο Κύριος, που μας άφησε τελείως ελεύθερους. Ισχύει μόνον, αγίασον τους αγαπώντας την ευπρέπεια του οίκου Σου.

Από ευπρέπεια χορτάσαμε εδώ και ένα χρόνο, σιώπησαν οι καμπάνες και κλείσαμε τα μεγάφωνα και τις πόρτες.

Μας μεταχρονολόγησαν και μας στέρησαν της Φωνής Του και τους αφήσαμε να λένε το μακρύ τους και το κοντό τους οι κακόφωνοι, οι απρόσωποι.

Εκτός ολίγων καλιφωνούντων και ορθοτομούντων της αληθείας Του.

Δεν φταίει ο Κύριος αν εμείς είμαστε ανάξιοι της ελευθερίας μας και ζούμε στις σκλαβιές μας.

Δεν μπορώ να το εξηγήσω, πως γίνεται να τρώμε τόσο δούλεμα ανέκαθεν, από χιλιετίες μέχρις σήμερα.

Το μυριάκις εξαμαρτείν ουκ ανδρός και λαού σοφού.

Δε γίνεται σήμερα να τρώμε στη μάπα και να ακούμε σαν λαός την Κατίνα που μας φτύνει κατάμουτρα και να της αποδίδουμε τιμές.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ







Δεν υπάρχουν σχόλια :