Translate the article and read it to your Language

Πως αντιμετώπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα;





- Της Αγγελικής Γερμαλίδου -


Αχ αγαπημένα τέκνα της πολιτικής ορθότητας,αγαπημένη σχολή της Φρανκφούρτης.Ω μάγιστροι της πολυπολιτισμικότητας.

Τι όμορφα,πόσο αριστοτεχνικά υφαίνεται το πολύχρωμο εργόχειρο σας.!!!

Μα τελευταία άρχισα να αισθάνομαι κάπως άβολα με την λευκή επιδερμίδα μου και τους ανοιχτόχρωμους οφθαλμούς.

Η εμφάνιση μου δεν είναι πολιτικά ορθή.

Επίσης άρχισα να αναρωτιέμαι αν είναι φυσιολογικό ,που δεν είμαι λεσβιούλα.

Μήπως να το ξανασκεφτόμουν;

Από μια χαρά συλλογιστικες προκείμενες διακρίνεται η θεωρία τους από κοινωνικοπολιτική δικαιοσύνη και θεσπισμένη εφαρμογή θετικών δράσεων ,που η ιδεολογική τους ρομφαία είναι η υπεράσπιση ηθικών αξιών.

Φυσικά και κάνω πλάκα.

Η δική μου η σκέψη από μικρό παιδί εμπνέεται και καθοδηγείται από τις ηθικές επιταγές και ηθικούς κώδικες των σοφοτάτων προγόνων μου.

Τι να κάνουμε ;ναι, ναι δεν είμαι φυσιολογική.

Αραγε επιτρεπόταν στην αρχαία Ελλάδα ο γάμος μεταξύ ομοφυλόφιλων και υιοθέτηση τέκνου ;

Θα ήθελα όμως πρώτα να επισημάνω, ότι έχω φίλους με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.

Όσοι με ζουν, γνωρίζουν ,πόσο πολύ αγαπώ τον Αλί (Ελληνας μουσουλμάνος,καθηγητής αρχαιολογίας,τουρκολογος κτλ) κι ας "σκοτώνομαι" όλη την ώρα μαζί του.

Έχω και κολλητό φίλο Εβραίο,ο οποίος είναι πιο Έλληνας από κάποιους Ελληναράδες.

Δυστυχώς διαμένει πλέον στην Ελβετία αλλά μιλάμε σίγουρα δυο φορές την εβδομάδα στο τηλέφωνο

Αυτό που με ενοχλεί στην ιδεολογική πλατφόρμα της σχολής της Φρανκφούρτης είναι η μονόπλευρη υπεράσπιση συγκεκριμένων ομάδων.!!

Πως αντιμετωπιζαν λοιπόν την ομοφυλοφιλία και την παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα;

Βέβαια η πολιτική ορθότητα έβαλε το χεράκι της και εδώ και οι θιασώτες της πολλάκις προσπάθησαν να αμαυρώσουν και να διαστρεβλώσουν την αλήθεια!!!

Στα αρχαία κείμενα λοιπόν υπάρχουν πολύ συχνά οι λέξεις εραστής,ερωμένος,παιδεραστία και παιδεραστείν. Το «παιδεραστείν ορθώς» του Πλάτωνα σήμαινε «το να διδάσκεις σωστά» και όχι «να ασελγείς σεξουαλικά πάνω στους νέους».Οι πρόγονοι μας ήταν πάντοτε ξεκάθαροι και διαυγείς στην ερμηνεία των λέξεων!!

Ο όρος παιδεραστία περιέχει τις δύο έννοιες παις (=παιδί) και έράν (καθοδηγώ, διαπαιδαγωγώ). Ενώ ο όρος «παις» σημαίνει γενικά το αρσενικό παιδί

Η σχέση αυτή, ήταν μια ιδιαίτερη μορφή «ερώμενης» συμπεριφοράς, στην οποία κύρια στοχοθεσία ήταν η διαπαιδαγώγηση του εφήβου από τον ενήλικο άνδρα που όφειλε , όμως να διδάσκει πρότυπα συμπεριφοράς και να του δίνει μέτρα αξιών για τη ζωή του. Καθώς τα μαθήματα δεν δινόταν από δημόσια σχολεία αλλά από ιδιώτη, στο πλαίσιο αυτό ο εραστής-δασκάλας, όφειλε να παιδαγωγεί τον νεαρό ώστε να γίνει όμορφος,συνετός και καλός άνθρωπος (καλοκαγαθία), ένα πρότυπο αρετής που περιελάμβανε σωματική ρωμη και ομορφιά, ηθική ανεπιληψία ,αρχές,αξίες και μόρφωση.

Ως προς τον παιδαγωγικό σκοπό της παιδεραστίας, τα κείμενα της ελληνικής γραμματείας δεν αφήνουν καμμιά αμφιβολία.

Αντίθετα, η σεξουαλική επαφή εάν υπήρχε, αποτελούσε όνειδος για τον παιδαγωγικό αυτό έρωτα.

Εδώ να αποσαφηνίσουμε ότι ο Πλούταρχος διευκρινίζει ότι: «Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου"

Η σχέση που αναπτυσσόταν μεταξύ τους, κατέληγε σε μια παντοτινή και καθαρή φιλία, όταν ο έφηβος μεγάλωνε.Αναφέρω τον περίφημο Ιερό Λόχο των Θηβών, όπου στρατολογούνταν αποκλειστικά τέτοια ζευγάρια.

Οι Νόμοι του Σόλωνα , είναι αρκετά σαφείς για την ομοφυλοφιλία:

Αν κάποιος Αθηναίος πολίτης σύναπτε ερωτική σχέση με άλλον:

Δεν του επιτρεπόταν γίνει μέλος των 9 αρχόντων, να είναι συνήγορος του λαού. να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας, κληρωτή ή χειροτονητή, να σταλεί ως κήρυκας πολέμου, να εκθέσει τη γνώμη του, να εισέλθει στους δημόσιους ναούς,

να στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες.

Όποιος λοιπόν ενώ έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος άλλου, ενεργήσει αντίθετα τις διατάξεις του νόμου,τιμωρουνταν με θάνατο.

Ο Αισχύνης στο Κατά Τιμάρχου αναφέρει:

"Οι διδάσκαλοι να μην ανοίγουν τα σχολεία πριν ανατείλει ο ήλιος και να τα κλείνουν πριν δύση ο ήλιος. Να μην επιτρέπεται εις τους έχοντας ηλικία ανωτέρα της παιδικής να εισέρχονται εις τα σχολεία, όταν υπάρχουν εντός αυτών παιδιά, εκτός εάν πρόκειται περί υιού, αδελφού ἡ γαμβρού του διδασκάλου. Εάν δε κάποιος παρά την απαγόρευση ταύτη εισέρχεται εις το σχολείο, να τιμωρείται με την ποινή του θανάτου. Επίσης οι επί κεφαλής της παλαίστρας να μην επιτρέπουν εις κανένα ενήλικο να κάθεται μαζί με τα παιδιά κατά τις εορτές του Ερμού, με καμμία δικαιολογία. Εάν δε επιτρέπει τούτο εις αυτούς και δεν τους εκδιώκει εκ της παλαίστρας, ο επί κεφαλής της παλαίστρας θα είναι ένοχος παραβάσεως του νόμου περί διαφθοράς των ελευθέρων παίδων. Οι δε χορηγοί οι οριζόμενοι υπό του λαού, πρέπει να έχουν συμπληρώσει τό τεσσαρακοστόν έτος της ηλικίας των."

Απλά και ξεκάθαρα.

Πραγματικά ανακύπτουν πολλά ερωτήματα σχετικά με την επιτηδευμένη αμαύρωση των προγόνων μας στο συγκεκριμένο θέμα!!!

Επρόκειτο για μια χειραγωγημένη προσπάθεια σπίλωσης των ηθών,προκειμένου να προωθήσουν τις νοσηρές ιδεοληψίες του.

Α, και κάτι τελευταίο.

Τι σημαίνει η λέξις πού στης;;;

Οι κάποιοι ομοφυλόφιλοι που υπήρχαν έκαμαν πιάτσα σε συγκεκριμένα σημεία.Όταν λοιπόν κάποιος τους αναζητούσε ρωτούσε -Που ιστη από το (ιστημι).Που στέκεται δλδ που κάνει πιάτσα....

Αγγελική Γερμαλίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια :