Δίκαια κατάργησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες ο Μέγας Θεοδόσιος

ΔΙΚΑΙΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ Ο ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΚΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

ΠΟΡΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΙΚΕΣ ΕΩΣΦΟΡΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ.

ΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ
ΑΓΩΝΕΣ ΕΒΡΑΙΚΟΙ ;


ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 
ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΚΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ;
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ
ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ; 


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ         

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ


Η  αθληση στην αρχαια Ελλαδα αποτελουσε 
ενα απο τα πιο σημαντικα τμηματα της αγωγης των αρχαιων

Οι  προγονοι μας γνωριζαν οτι η υγεια του σωματος και του πνευματος ειναι απαραιτητο να καλλιεργουνται παραλληλα. 
Ειμαστε το μοναδικο εθνος στον κοσμο που επινοησε την αθληση και τους αγωνες. 
Ο Αριστοκλης και ο μαθητης του ο Αριστοτελης μας δισακαν οτι ο σκοπος της γυμναστικης ειναι παιδαγωγικος. 
Η γυμναστικη πρεπει να γινεται με μετρο και να μην υπαρχουν υπερβολες που θα  καταστρεψουν την ψυχικη και την σωματικη αρμονια. 
Γενικα οι αρχαιοι Ελληνες σε ολους τους τομεις  ηταν υπερ του μετρον αριστον , ομως παραλληλα ειχαν παντοτε ως στοχο να αποκτήσουν αρετες.
Οι αρετες υπαρχουν στο αξιωμα του ευἀγωνιζεσθαι στον αθλητισμο. 
Η αγωγη των νεων αρχιζε σε πολυ μικρη ηλικια και αποσκοπουσε στην δημιουργια ισχυρων-ικανων στρατιωτων. 
Η παιδεια στην αρχαια Σπαρτη ηταν πολυ υψηλου επιπεδου σε οτι αφορα τα αθληματα. 
Ηταν περισσοτερο πρακτικη, με κινητρο την δημιουργια στρατιωτων, με μοναδικη ασχολια τον πολεμο. 
Η φυσικη αγωγη ηταν το σπουδαιοτερο μερος στην εκπαιδευση των παιδιων της Σπαρτης. 
Τα χρονια εκεινα γινονταν ιππικοι αγωνες, κολυμβυση στον Ευρωτα, καθως και παιχνιδια με μπαλα. 
Απο τα πολυ αγαπημενα αθληματα των Σπαρτιατων ηταν τα παιχνίδια με την μπαλα, η πυγμαχια η παλη και φυσικα το παγκρατιο . 
Σε αντιθεση  στην αρχαια Αθήνα, η αγωγη περιελαμβανε την αρμονικη αναπτυξη σωματος και πνευματος. 
Μουσικη, γεωμετρια και γυμναστικη ηταν τα βασικα μαθήματα  των νεων της Αθηνας. 
Στα μαθηματα γυμναστικης το βασικοτερο ηταν παγκρατιο.
Στο παγκρατιο γινεται ει ναι ενας  συνδυασμος παλης και πυγμαχιας. 
Οι αρχαιοι Σπαρτιατες,θεωρουσαν το παγκρατιο ως την μεγιστη πολεμικη τεχνη και οχι ως ενα απλο αθλημα. 

Με τον ερχομο των Φοινικων δωδεκαθειστων απο την Αιγυπτο αρχισε η καταστροφη καθε τι του Ελληνικου.
Η αρχαιοι Ολυμπιακοι αγωνες ηταν για να βελτιωνουν το σωμα, το ηθος και τοιο πνευμα. 
Ομως σταδιακα ολα αυτα αλλαξαν.


Σημερα θα δουμε το γιατι.
Στα αξιωματα των αρχαιων Ελληνων υπηρχε μεταξυ αλλων η πεποιθεση οτι εχουμε μετά θάνατον ζωη, οπως μας διδαξε ο υπατος των Φιλοσοφων ο Αριστοκλης.  
Οσοι εφευγαν απο την ζωη ηταν ιερα προσωπα για τους αρχαιους. 
Οι περισσοτεροι αθλητικοι αγωνες γινονταν για να τιμηθουν καποιοι σημαντικοι αποδημησαντες.
Στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο ειχαν εξεχουσα θεση οι αθλητικοι αγωνες με τους οποιους τιμουσαν ολα τα σημαντικα προσωπα τα οποια ειχαν φυγει απο την ζωη. 
Συνεπως οι Ολυμπιακοι αγωνες δεν ηταν καθαρα αθλητικοι αγωνες αλλα ηταν αγωνες αθλητικοι και θρησκευτικοι παραλληλα διοτι τιμουσαν τους νεκρους.
Ταυτοχρονα στους Ολυμπιακους αγνωννες λατρευοταν οι Αιγυπτιοι δαιμονες του εβραικου-φοινικικου δωδεκαθεου. 


Η συμμετοχη και ειδικα η νικη ενος αθλήτη στους Ολυμπιακους και σε ολους τους πανελληνιους αγωνες ειχε πολυ σημαντικη αξια.


Για αυτο οι νικητες των αγωνων και ειδικα αυτοι οι οποιοι κερδιζαν ειχαν την εκτιμηση πολλων Ελληνων ενω απολαμβαναν διαφορα προνομια. 
Ολες αυτες οι δοξες και οι τιμες αρχισαν σταδιακα να δημιουργουν εναν αθεμιτο ανταγωνισμο αναμεσα στις αρχαιες Ελληνικες πολεις.
Οι υπερβολες στην αθλητικη εκγυμναση με στοχο την διακριση στους αρχαιους Ολυμπιακους αγωνες, η αναξιοπρεπης συμπεριφορα, η ηθικη υποβαθμιση και η διαφθορα ειναι κατι το οποιο θα αναφερουν οι Ελληνες σοφοι στις διδασκαλιες τους. 
Με μοναδικο κινητρο την νικη αρκετοι αθλητες εχαναν το μετρο και δεν συνδυαζαν σωστα την αναπτυξη του σωματος και του πνευματος.

Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.

Μετα απο την εκστρατεια στην Περσια, την Αιγυπτο, και ολη την Ανατολη απο τον Ελληνα στρατηλατη Μεγα Αλεξανδρο ο Ελληνισμος εξαπλωθηκε και διαδωθηκε εντονα σε πολλα αλλα εθνη.

Παραλληλα αναμεσα σε αυτα ειχαμε και την παρακμη των Ολυμπιακων αγωνων.
Η μεισωση της αξιας των αγωνων γινοταν για ενα ακομη λογο.


Το δωδεκαθεο ειχε επιφερει κορεσμο και πανω απο ολα πνευματικη και ηθικη καταπτωση μεσα απο τις ανθρωποθυσιες, το φαγωμα των θυσιασμενων, τις πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλιες, τους ευνουχισμους των ανδρων, την καταναγκαστικη εκπορενευση ολων των γυναικων και τον θεσμο της δουλειας.  
Αλλωστε οι Ελληνικοι Ολυμπιακοι αγωνες μετα την εισβολη των αλλοδαπων Φοινικων απο την Αιγυπτο ,αρχισαν σταδιακα να γινονται καθαρα εβραικη υποθεση με εωσφορικες τελετες και ολα τα γνωστα.  

Το θρησκευτικο συναισθημα των αρχαίων Ελληνων ειχε εξασθενισει πλεον. 
Η χαριστικη βολη στους αγωνες δωθηκε με την κατακτηση της Ελλάδας από τους αρχαιους Ρωμαιους. 
Για οσους δεν γνωριζουν η Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από αλλοδαπούς δωδεκαθειστες στην αρχαια ρωμη, στην θεση της διαλυμενης Περσικης αυτοκρατοριας από τον Ελληνα Μακεδονα τον Μεγα Αλεξανδρο.
Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana).
Aκομη οι εωσφοριστες-νεοταξιτες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη.

Οι ιδιοι οι ρωμαιοι συγκλητικοι με πολυ μεγαλη υπερηφανεια δηλωναν δημοσια οτι η αρχαια Ρωμη ειναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. 

Η Αρχαια Βαβυλωνα ηταν παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου.
Με την εισβολη των αρχαιων Ρωμαιων στην Ελλαδα ηρθε και το τελος των Ολυμπιακων αγωνων. 
Οι κατακτητες ρωμαιοι ως παγκοσμια υπερδυναμη (pax romana), επιθυμουσαν να εχουν  την υπεροχη εναντι των κατεκτημενων λαων και στον αθλητισμο. 
Ενδεικτικο ειναι οτι  η 175η Ολυμπιαδα εγινε στην αρχαια Ρώμη την παγκοσμια πρωτευουσα.
Αρκετοι Ρωμαιοι Αυτοκρατορες και αξιωματουχοι ελαβαν μερος στους αγωνες.
Ο Παυσανίας μας αναφερει στα εργα του αρκετες πληροφοριες καθως ως περιηγητης πηγαινε ο ιδιος και παρακολουθουσε τους Ολυμπιακους αγωνες.

Την εποχη την οποια ζουσε ο Παυσανιας οι Ολυμπιακοι αγωνες δεν ηταν πλεον πανελληνιοι αλλα διεθνεις διοτι συμμετειχαν αθλητες απο πολλα διαφορετικα εθνη. 
Οι Ολυμπιακοι αγωνες της Ρωμαικης εποχης  δεν ειχαν μεσα τους τιποτε απο το αρχαιο Ελληνικο πνευμα ενω το βασικοτερο ηταν οτι δεν ηταν Ελληνικη αλλα διεθνεις αγωνες.
Ηταν αγωνες που γινοταν στα πλαισια της ρωμαικης παγκοσμιοποίησεως οπως ειναι και οι σημερινοι συγχρονοι Ολυμπιακοι αγωνες.
Η γελοιοποιηση του Ολυμπιακου πνευματος δεν ειχε τελειωμο εκεινη την εποχη..


Οι αγωνες τον καιρό εκεινο, ηταν αστειοι καθως ακομη και παρανοικοι-σεξουαλικα ανωμαλοι
αυτοκρατορες οπως για παραδειγμα ο Νερων,  ελαβε 1808 στεφάνια ως νικητης των αγωνων.

Ολα αυτα εκαναν τον θεσμο φαιδρο και αναξιοπιστο.


Ο Νερωνας για να παρει τις “διακρισεις”  δωροδοκουσε διαφόρους αξιωματουχους κατά τον Σουετώνιο (Νέρων 22-24).
Το 393 μ.Χ, έτος της 293ης Ολυμπιαδος, ο αγιος Θεοδοσιος θα βαλει τελος στην απαραδεκτη εωσφορικη εβραικη αθλητικη διοργανωση. 
Ο Αγιος-Μεγας Θεοδοσιος καταργησε επι της ουσιας κάτι που ειχε χασει αιωνες πριν το πραγματικο του ηθικο Ελληνικο νοημα και ιδεωδες.
Ο αρχαιος κοσμος σαπισμενος απο το εβραικο δωδεκαθεο σε αποσύνθεση ,χωρις καμια δυνατοτητα αντιστασεως.
Η αρχαια ρωμη εσβηνε αργα και σταθερα οπως γινοταν με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο εξαιτιας του εβραικου-φοινικικου δωδεκαθεου. 
ΠΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ; 

Οι Ελληνες δεχομενοι πλεον τον Χριστιανισμο, εχουν αναστηθεί πνευματικα και ηθικα.
Αντιθετος η ρωμαικη αυτοκρατοριια, με την σειρα της σαπιζε πνευματικα, ηθικα και κατ επεκταση πολιτικα , στρατιωτικα από το εωσφορικο δωδεκαθεο , τον φοινικικο παγανισμο. 
Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια,  οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα, ηθικα μεσω του χριστιανισμου, και των χρηστων ηθων. 
Το κομβικο σημειο για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας είναι ο Αγιος Φλαβιος Βαλεριος Κωνσταντινος. 

Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας ,εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. 
Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη, και να μην εχει το τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του  κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες.

Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει, σε πνευματικο , ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος. 

Επειτα ειχε το παράδειγμα των αρχαιων Ελλήνων οι οποιοι, σαπισαν ηθικα, πνευματικα από το δαιμονικο δωδεκαθεο, την σεξουαλικη διαφθορα (ανωμαλια).

Οι σεξουαλικες διαστροφες αποτελουν μονιμως αναποσπαστο “θρησκευτικο” λατρευτικο τυπικο των Εωσφοριστών από την πρωτη φορα που λατρεψαν τον Εωσφορο ως ‘θεο” τους, στον πλανητη γη.
Για αυτους τους λογους οι αρχαιοι Ελληνες δεν μπορεσαν να αντιταξουν καμια απολυτως αντισταση εναντια στους Ρωμαιους κατακτητες, και επεσαν κατ ουσιαν αμαχητί.
Οι Αρχαιοι Ελληνες, και oi αρχαιοι ρωμαιοι βρεθηκαν ακριβως στην ιδια κατασταση, εξαιτιας του δωδεκαθεου.

Στην ιδια λοιπον ακριβως κατασταση βρεθηκαν και οι προγονοι μας οι αρχαιοι Ελληνες κασι οι αρχαιοι ρωμαιοι εξαιτιας του Αιγυπτιακου εβραικου δωδεκαθεου. 

Ομως με το που γνωρισαν τον Χριστιανισμο αμεσως αλλαξαν τα δεδομενα για το εθνος μας. 

Το βασικο σημειο ηταν οταν η πλειοψηφια των Ελληνων εγκατελειψε το εωσφορικο φοινικικο δωδεκαθεο για να ασπαστει τον μοναδικο αληθινο θεο-δημιουργο.
Τον αληθινο θεο δημιουργο τον αναγνωριζαν και τον διδασκαν ολοι οι Ελληνες φιλοσοφοι με προεξεχων τον Υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη.  


Το εθνος μετα την εισβολη των σκλαβων απο την Αιγυπτο οι οποιοι ηταν σημιτικης καταγωγης αρχισε να οδηγειται αργα και σταθερα προς τον αφανισμο. 


Αυτο διοτι επεβαλλαν το εωσφορικο δωδεκαθεο καθως και πασης φυσεως τρελα ανωμαλια και καταστροφη. 
Μεσα απο την απιστευτη σεξουαλικη διαφθορα της ανθρωποθυσιες και τον θεσμο των δουλων το Ελληνικο εθνος δεν ειχε καμια ελπιδα επιβιωσεως.


Εκτος απο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους και ενα μικρο κομματι γνησιων Ελληνων η  πλειοψηφια ακολουθουσε τον εωσφορισμο και 
το ξενοφερτο απο την Αιγυπτο δωδεκαθεο.

Οι συνεπειες του εωσφορισμου ηταν να σαπισει ηθικα και πνευματικα ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος με αποτελεσμα να ακολουθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και φυσικα η κοινωνικη διαλυση του Ελληνικου εθνους. 

Εκτος απο τα προαναφερομενα οι φοινικες εωσφοριστες απο την Αιγυπτο προκαλεσαν τρομερους εμφυλιους σπαραγμους μεταξυ των αρχαιων Ελληνικων πολεων.  

Οταν θα ερθουν οι εωσφοριστες-νεοταξιτες οι ρωμαιοι να κατακτησουν την Ελλαδα θα βρουν τους Ελληνες εντελως αδυναμους, σε αθλια κατασταση χωρις να ειναι σε θεση να ανισταθουν και να υπερασπιτουν την πατριδα τους.

Ουδεποτε ειχε βρεθει το Ελληνικο εθνος σε παρομοια κατασταση απο την ημερα την οποια ειχε δημιουργηθει.

Μονον δυο φορες εχει γινει αυτο απο καταβολης κοσμου κατα την αρχαια εποχη αλλα και την συχρονη στην οποια ζουμε εμεις σημερα.


Χωρις καμια απολυτως αντισταση οι ρωμαιοι κατεκτησαν την αρχαια Ελλαδα. 

Οτι δεν επετυχαν οι φοινικες δωδεκαθειστες με  την περσικη αυτοκρατορια την Εσθηρ και τον Μαρδοχαιο, το κατορθωσαν με το νεο τους δημιουργημα την ρωμαικη αυτοκρατορια. 
  
Εντουτοις σχεδον απο την ημερα κατακτησεως του Ελληνικου εθνους θα αρχισει και η αντιστροφη μετρηση για τους αρχαιοιυς ρωμαιους. 

Η ρωμαικη αυτοκρατορια αποσυντιθεται αργα και σταθερα οπως ειχε γινει προηγουμενος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο.   
Ειναι γεγονος οτι η ανασταση Ελληνικου εθνους εγινε με τον ερχομο ομως του Χριστου και τις διδασκαλιες των αποστολων, οι Ελληνες θα ασπαστουν τον χριστιανισμο και θα αναστηθουν ηθικα, πενυματικα και  στην συνεχεια σε ολους τους τομεις.  
Οταν στην θεση του εωσφορικου εβραικου δωδεκαθεου πηρε ο Χριστιανισμός, αλλαξε η παγκοσμια ιστορια και σωθηκε ο πλανητης και ενα μερος των ανθρωπων απο τον ολοκληρωτικο αφανισμο.
Επανερχομενος στους εβραικους Ολυμπικακους αγωνες αυτοι δεν ηταν μονον αθλητικοι αγωνες αλλα ηταν πανω απο ολα σατανιστικοι, με αγωνιστικες ιεροπραξιες και τελετουργιες παγανιστικες. 
Ενας ακομη παρα πολυ σημαντικος λογος για τον οποιο καταργησε ο Αγιος Θεοδοσιος τους εβραικους ολυμπιακους αγωνες ειναι οτι οι γυναικες ειχαν δικαιωμα να παρακολουθουν τους πορνικους παγανιστικους αγωνες με συνεπεια να οδηγουνται στην σεξουαλικη διαφθορα και τον εωσφορισμο.



Επειδη ειχαν δικαιωμα να παρακολουθουν οι γυναικες τους αγωνες επι τουτου δεν επιτρεποταν να αγωνιζονται ντυμενοι οι ανδρες αθλητες.


Οι μοναδικες γυναικες οι οποιες ειχαν δικαωμα να παρακολουθουν τους γυμνικους αγωνες μεσα στο σταδιο της αρχαιας Ολυμπιας ηταν οι οι μαυρες μαγισσες,οι ιερειες της εβραικης-Αιγυπτιακης θεας Δημητρας-Ισιδος. (1)

Σχετικα με την απαγορευση της συμμετοχης των γυναικων στους Ολυμπιακους αγωνες υπηρχαν ειδικες διαταξεις οπως μας αναφερει ο Παυσανιας. 



Η ποινη για οσες γυνναικες θα παρακολουθουσαν παρανομα τους αγωνες θα ηταν να τις πεταξξουν απο τον Τυπαιον ορος και να τις σκοτωσουν (Παυσανιας V 6.7).


Εντουτοις υπηρχαν καποιες κατηγοριες γυναικων στις οποιες επιτρεποταν να συμμετεχουν και να παρακολουθουν τους εβραικους Ολυμπιακους αγωνες.


Αυτες ηταν οι Ελληνιδες παρθενες και οι ανυπαντρες οι οποιες συμμετειχαν και στις εωσφορικες εβραικες τελετες στις οποιες γινοταν καθε σεξουαλικη ανωμαλια και διαστροφη (Παυσανιας V 13.9) και (Παυσανιας VI 20.9).  

Aκομη ο Παυσανιας μας αναφερει οτι απο ολα τα εβραικα ολυμπιακα αγωνισματα οι γυναικες
ειχαν δικαιωμα συμμετοχης μονον στους Ιππικους αγωνες.  

Η επιλογη των αγνων Ελληνιδων γυναικων απο τους εβραιους ιερεις του δωδεκαθεου γινοταν σκοπιμα με μοναδικο στοχο να αυξανεται η δαιμονολατρεια, η σεξουαλικη διαφθορα, η ανομια και η αταξια ωστε να επελθει η ηθικη,  πνευματικη, καταπτωση για να επακολυθησει 
η πολιτικη, η στρατιωτικη και η κοινωνικη καταρρευση του Ελληνικου εθνους.

Η ενεργεια του Αγιου Θεοδοσιου να καταργησει τους εβραικους ολυμπιακους αγωνες ειναι μια πραξη υπερμετρης αγαπης προς τον  αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο τον οποιο αγαπουσε και υποστηριζε παρα πολυ και δεν αντεχε να βλεπει τον εξευτελισμο του.


Πανω απο ολα ομως η ενεργεια του αυτη αποσκοπουσε στην προστασια του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους.
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΖΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ.
Την εποχη του αγιου Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. 


Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
Την εποχη εκεινη οι 5 τεραστιοι νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη του αυτοκρατορα του μεγα Θεοδοσιου.


Ο Θεοδοσιος γνωριζει προσωπικα καποιους απο τους φιλοσοφους, τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζει στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του για τα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και ανεκτιμητου πνευματικου εργου καθως οι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο.

Τοτε αμεσως ο Αγιος-Μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Εαν ο αγιος Θεοδοσιος ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπε ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.


Ακομη αμεσα ο αυτοκρατορας Θεοδοσιος θα τιμωρουσε τους τρεις ιεραρχες και θα τους αφαιρουσε ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  


Φυσικα θα απαγορευε την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 


Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο Αγιος Θεοδοσιος.



Μεταξυ αλλων θα εκλεινε και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.



Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει-επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
Το ετος 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος, για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 



Το σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως

  

;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων. 






(1) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 
Οι μεγαλυτεροι Ελληνες σοφοι και επιστημονες εχουν κανει αναφορες για το ξενοφεερτο δωδεκαθεο απο την Αιγυπτο. Μεταξυ αυτων ηταν οι Αριστοκλης, Ηροδοτος, Ισοκρατης, Εκαταιος κλπ.
Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες διοτι καταδικαζαν το  εωσφορικο δωδεκαθεο. 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 
Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: 
Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,”θεους”; 
Ηταν αδυνατον  οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε “λιτανειες” ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες.
Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος.
Ο  ΙΕΡΟΣ ΠΛΑΤΩΝ


Οι Ελληνες είναι αυτοχθονες και δεν μπορουν να τους διοικουν λαθροεπηλιδες. Για αυτό και ο Ιερος Πλατων, στον Μενεξενο ,εγραψε ότι εμεις οι γνήσιοι Ελληνες , δεν ειμαστε βαρβαρομικτοι, δεν ειμαστε ουτε Καδμοι, ουτε Δαναοι, ουτε Πελοπες , ουτε Αιγυπτοι. 
Για αυτό το μισος μας αυξάνεται εναντιον ολων αυτων των αλλοδαπών, οι οποιοι ερχονται συνεχεια , στην αρχαια Αθηνα.
 Ο Πλατωνας αν και γνωριζε τον θεσμο της φιλοξενιας και ότι ο φιλοξενούμενος είναι ιερο προσωπο, εντουτοις διοτι στην περιπτωση αυτή είχαμε μαζικη εισβολή λαθροεισβολεων ,για αυτό μιλα με τοσο μισος εναντιον των αλλοδαπών κατακτητών.

Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ;

Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).

Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. 
Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως “Θρησκεια” στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι. (2)
 Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. 
Οι Ελληνες φιλοσοφοι,σοφιστες, ποιητες, ιστορικοι 
δεν δεχτηκαν ποτε αυτην τηνξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. 

Ποιοι δολοφόνησαν την φιλοχριστιανη Υπατία ;


















Μόνον ο Χριστός θέλει τους Έλληνες


Μόνον Ο Χριστός Θέλει Τους Έλληνες


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


         ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.


 OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ








loading...

11 thoughts on “Δίκαια κατάργησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες ο Μέγας Θεοδόσιος

  1. Τι Σημαίνει το «Δόξα σοι ο Θεός» και τι Προκαλεί στους Δαίμονες

    Γέροντα, στενοχωριέμαι γιατί έχω πολλά προβλήματα υγείας.

    – Όλα να τα δέχεσαι σαν μεγάλα δώρα του Θεού. Ο Θεός δεν είναι άδικος. Στον ουρανό θα έχης πολλά να απολαύσης θα έχης σύνταξη μεγάλη, εάν δεν την μειώσης μόνη σου με τον γογγυσμό.

    – Πώς, Γέροντα, αφού τώρα δεν νιώθω μέσα μου τον ουρανό;

    – Δε νιώθεις τον Ουρανό, γιατί δεν δοξολογείς τον Θεό. Όταν ο άνθρωπος κινείται στον χώρο της δοξολογίας,… χαίρεται με όλα. Υπάρχουν κοσμικοί άνθρωποι που θα μας κρίνουν εμάς τους μοναχούς. Να δήτε οι Βεδουίνοι τι ταλαιπωριά περνούν, αλλά ευχαριστούν τον Θεό και είναι χαρούμενοι! Το σιτάρι δεν το καθαρίζουν, για να βγάλουν την πέτρα, αλλά το αλέθουν όπως είναι, και το ψωμί τους είναι όλο πέτρα!

    Και οι τροφές τους, φαίνεται, δεν έχουν τα απαραίτητα συστατικά, ασβέστιο κ.λπ., οπότε τα δόντια τους καταστρέφονται τελείως. Και βλέπεις Βεδουίνους να έχουν μόνον ένα δόντι και να χαίρωνται σαν να είναι το δόντι μαργαριταρένιο. Και άλλος του λείπει ένα δόντι και αισθάνεται μειονεκτικά. Με όλα αυτά που ακούτε, να κινήσθε συνέχεια στην δοξολογία να δοξάζετε μέρα-νύχτα τον Θεό για τις ευεργεσίες Του.
    Μου έλεγε κάποιος επίσκοπος ότι σε έναν ναό, την ώρα που ο διάκος διάβαζε το Ευαγγέλιο της θεραπείας των δαιμονισμένων των Γεργεσηνών, ένας άνθρωπος πολύ απλός στεκόταν πίσω από το δεσποτικό και έλεγε συνέχεια «δόξα σοι ο Θεός».

    Αρχίζει ο διάκος : «Τω καιρώ εκείνω ελθόντι τω Ιησού εις την χώραν των Γεργεσηνών, «δόξα σοι ο Θεός» λέει εκείνος, «υπήντησαν αυτώ δύο δαιμονιζόμενοι», «δόξα σοι ο Θεός» «χαλεποί λίαν», «δόξα σοι ο Θεός » «και ιδού ώρμησε πάσα η αγέλη των χοίρων …εις την θάλασσαν», «δόξα σοι ο Θεός».

    «Κατάλαβα, μου είπε ύστερα ο επίσκοπος, ότι είχε δίκαιο αυτός ο απλός άνθρωπος που έλεγε «δόξα σοι ο Θεός» γιατί το «δόξα σοι ο Θεός» ρίχνει τους δαίμονες στην θάλασσα . Και εσείς πάντα να λέτε «δόξα σοι ο Θεός, δόξα σοι ο Θεός», μέχρι να ορμήσει η αγέλη στην θάλασσα .

    Η δοξολογία αγιάζει τα πάντα. Με την δοξολογία διαλύεται ο άνθρωπος από ευγνωμοσύνη, παλαβώνει με την καλή έννοια, πανηγυρίζει τα πάντα. Και όταν ο άνθρωπος ευχαριστή τον Θεό ακόμη και για τα λίγα, έρχεται μετά τόσο πλούσια η ευλογία του Θεού, που δεν μπορεί να την αντέξη και τότε ο διάβολος δεν μπορεί πια να σταθή και φεύγει.

  2. ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΥΗΣΗ!!!

    Άρχοντας Του Πυρός
    Σιγοκαίει Σε Λήθαργο Πλήξης.
    Κι Όταν Ο Πανας Ακονίζει Μαχαίρια
    Αναδύεται ΠΑΝ-Φλογος
    Από Την Λίμνη Της Λήθης.

    Ο Φοιβος με Ξίφος Πλαταγίζει Τον Άνεμο
    Θερίζει Με Γλώσσες Φωτιάς.
    Ιππότης ΘΕΙΟΣ –
    Έκπτωτος Της Στρογγυλής Τραπέζης-
    Εξαπολύει Ριπές Θυμού
    Στα Τέσσερα Σημεία Του Ορίζοντα.
    Βρυχάται Κι Αλυχτά
    Σ’ Αυτόν Που Τον Γέννησε,
    Στον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ Του Ζευ.

    -«Νιώσε Την Προαιώνια ΑΓΑΠΗ Μου!
    Πάλλεται Κρυμμένη
    Στην ΚΑΡΔΙΑ Του Σύμπαντος
    Και Σε Προσμένει»!

    Τσακίζεται Σε Φράγμα Οργής,
    Θρυμματίζει Τη Γνώση.
    Πάλη Σχίζει Το Σύννεφο.
    Νοτιάς Ραντίζει Θλίψη Κι Απόγνωση
    Αποκαΐδια Στην Πλάτη Του ΉΛΙΟΥ.
    Η Ζωή Εκπαιδεύεται.
    Ρουφά Το Στυφό Κρασί Της Εμπειρίας,
    Πονά!
    Ξεγεννά Την ΜΗΤΡΑ Που Κυοφορεί Αιώνες.
    Συναλλάσσεται Σε Νόμισμα Ψυχής,
    Μπαίνει Στο Μάτι Του Κυκλώνα.
    Γλύφει Τις Παλάμες Της.
    Καταριέται Την Τύχη.

    -«Νιώσε Την Απέραντη ΑΓΑΠΗ Μου!
    Η ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ Ε.ΣΥ Είναι Ευλογία.
    Είναι Στόχος Και Επιλογή.
    ΘΥΜΗΣΟΥ !!!
    Επέλεξες να Αγνάντευες Τη ΓΗ
    για να δεις το Ελλανιον φως
    Απ’ Τ’ ΟΥΡΑΝΟΥ Το Παράθυρο»!

    ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΛΑΝΟΝ ΦΩΣ Ε.ΣΥ
    ΕΥΤΑΞΙΑΣ

  3. Η παραπληροφόρηση που υπάρχει στους τομείς αυτούς από Νεοπαγανιστικούς κύκλους, κάνει ανθρώπους να ρωτάνε για την πραγματικότητα. Και μια και έχουμε συγκεντρωμένα πλήθος στοιχείων, που αναιρούν τα ιστορικά και θρησκευτικά αυτά ψέματα τών παγανιστών, τα θέτουμε στη διάθεση κάθε ανθρώπου που ενδιαφέρεται για την αλήθεια, και όχι για μύθους.

    Ως Έλληνες, και μάλιστα Χριστιανοί Έλληνες, οφείλουμε να σεβαστούμε την αλήθεια στους παραπάνω τομείς, και να διαφυλλάξουμε την ιστορία μας και την πίστη μας από κάθε κακοπροαίρετη και ξενόφερτη προπαγάνδα. Οφείλουμε να δείξουμε την υπεροχή τού Χριστιανικού Ρωμαίικου πολιτισμού μας, που τόσο πονηρά όχι μόνο κρύβουν, αλλά και διασύρουν όσοι έχουν ύποπτα συμφέροντα.

    Αν και δεν θα θέλαμε να οδηγηθούμε σε συγκρίσεις τού Ελληνο – Χριστιανικού πολιτισμού μας με τον Ελληνο – ειδωλολατρικό πολιτισμό, εξ’ αιτίας τών Νεοπαγανιστικών παραποιήσεων, είμαστε υποχρεωμένοι να προβούμε και σε αυτή τη δυσάρεστη σύγκριση. Γιατί οι άνθρωποι αυτοί εξωραϊζουν πονηρά κάθε προ Χριστού κατάσταση, και λασπώνουν με δολιότητα κάθε μετά Χριστόν στοιχείο τής Ελληνικής ιστορίας. Αυτό το κάνουν για να φανεί ότι δήθεν ο Χριστιανισμός σκότισε τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό, και να καταστρέψουν την πίστη τών αμαθών και αστήρικτων.

    Είμαστε λοιπόν υποχρεωμένοι ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥΣ, όσο και αν αυτό μας στεναχωρεί, να πούμε σε όλα την αλήθεια, ακόμα και σε θέματα που θίγουν την αρχαιοελληνική κοινωνία, και που έντεχνα μας τα αποκρύπτουν από τα σχολικά μας χρόνια για εθνικιστικούς λόγους. Εφόσον όμως αυτό χρησιμοποιείται με δόλιο τρόπο από τους Νεοπαγανιστές προς απώλεια συνανθρώπων μας, οφείλουμε να πούμε την αλήθεια, όσο σκληρή κι αν είναι.

    Βεβαίως από την άλλη μεριά, θα φωτίσουμε την αλήθεια και για τον Ελληνο – Χριστιανικό πολιτισμό, και θα δείξουμε τη λαμπρότητά του, που τόσο δόλια σπηλώνεται από τους επιτήδιους, που ακολουθούν τα Δυτικά συμφέροντα κατά τής Ελληνικής μας κληρονομιάς.

    Δεν είναι λοιπόν ο ιστότοπός μας «ανθελληνικός”, όπως μας κατηγορούν οι θιγόμενοι από την αλήθεια Νεοπαγανιστές, (άλλωστε ήδη μας κατηγορούσαν προτού ασχοληθούμε μαζί τους). Ο ιστότοπος αυτός, είναι ΑΝΤΙΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟΣ. Είναι ένας ιστότοπος που εξυψώνει όσα αξίζουν από τον Ελληνικό πολιτισμό, αλλά δεν διστάζει να παρουσιάσει την αλήθεια για θέματα που αμαύρωσαν τον πολιτισμό αυτό και τον σκότισαν, όπως είναι το πολυθεϊστικό ιερατείο που δίωξε Φιλοσόφους και Χριστιανούς.

    Σας καλούμε λοιπόν να ερευνήσετε οι ίδιοι τις αποδείξεις, όπως αυτές εκτίθενται καθαρά και τεκμηριωμένα στον παρόντα ιστότοπο. Θα εκπλαγείτε από το μέγεθος τού ψεύδους και τής παραπληροφόρησης που διαδίδεται από τους Νεοπαγανιστικούς κύκλους. Και θα καταλάβετε την άγνοια ή τον δόλο τών ανθρώπων αυτών, που επιβουλεύονται τη σωτηρία τών Χριστιανών με πρώτο θύμα την ιστορική αλήθεια.

    Αυτός ο ιστότοπος θα συμπληρώνεται διαρκώς, καθώς αμέτρητα είναι τα ψεύδη και τα εγκλήματα τής Ειδωλολατρείας στις χιλιετίες. Ελπίζουμε να συμβάλλουμε να ξεσκεπαστεί έστω και λίγο, το φονικό της ίχνος στην ιστορία τής ανθρωπότητας.

  4. Τώρα μιλάτε και στον πληθυντικό διεφθαρμένε ανθέλληνα αλήτη,
    είσαστε πολλοί εκεί στο κέντρο παραπληροφόρησης?

    Να ψάξουμε για την αλήθεια λες, ρουφιάνε, και εγώ σε ρωτώ για μια αλήθεια,
    να με φέρεις μία ένδειξη, όχι απόδειξη ότι ο χριστός έζησε επί της γης και δεν
    είναι μια εβραϊκή προφητεία περί "μεσσία", μπορείς ρε δαιμονισμενε γενίτσαρε?
    Εμπρός λοιπόν να σε δω σατανιστή εβραιογαμημένε.

  5. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ
    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΖΑΓΚΛΑΡΑ

  6. κ.Γιαννόπουλε βλέπω ότι προσπαθείς να αλλάξεις την ωραία φιλοσοφία των προγόνων μας δεν θα τα καταφέρεις διότι όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι τον αρχαίο Ελληνικό πνεύμα και πολιτισμό που εφεύραν και μετέδωσαν οι προγονοί μας και αργότερα άρπαξαν και χρησιμοποιούν όλοι οι λαοί μέχρι σήμερα θα ήταν ανώτερος αν στην Βασιλεύουσα δεν επιβάλλονταν ο χριστιανισμός με το ζόρι βέβαια αυτό το γνωρίζεις ,και επίσης γνωρίζεις ότι μετά το ξήλωμα και την μεταφορά του Ελληνικού πλούτου στην Κωνσταντινούπολη είπαν από το ιερατείο τον χρησμό του Φοίβου που για πολλούς είναι κατασκεύασμα και όχι πραγματικότητα, άσε τον δωδεκάθεο των εβραίων ,εδώ γελούν και οι κότες του Φώτη, εν κατακλείδι οι αυτοκράτορες του Βυζαντίου κατάστρεψαν ότι ωραίο είχαν δημιουργήσει προ πατέρες μας προγονοί μας και αργότερα αγιοποιήθηκαν , η ιστορία γράφετε από τους δυνατούς και όχι η πραγματικότης. καλή σου ημέρα .

  7. Ρωτάμε και πάλι τους αρχαιοθρήσκους: Γνωρίζουν άραγε καλά τι ήταν στην ουσία οι πολυποίκιλες μορφές της αρχαιοελληνικής θρησκευτικής παράδοσης και πόση σχέση είχαν με τους μορφωμένους αρχαίους σοφούς και επιστήμονες προγόνους μας;
    Γνωρίζουν τη στάση των σκοταδιστικών ιερατείων απέναντι σε κάθε νέα ιδέα και πρόοδο; Γνωρίζουν τη στάση των σοφών, των φιλοσόφων και των επιστημόνων, απέναντι στους παιδαριώδεις μύθους, οι οποίοι και αποτελούσαν το «πιστεύω» του αμαθούς όχλου, τους οποίους ποδηγετούσε το ιερατείο; Γνωρίζουν για τις μεγάλες διώξεις και δίκες των σοφών και των επιστημόνων στην Αθήνα του 5ου αιώνος (όπως και των κατοπινών αιώνων), περί αθεΐας, τις οποίες απαίτησε το ιερατείο, με επικεφαλής τον διαβόητο ιερέα και μάντη Διοπείθη, το 431 π, Χ.; Γνωρίζουν ότι σε αυτές τις διώξεις καταδιώχτηκαν, ταλαιπωρήθηκαν, βασανίστηκαν και έχασαν τη ζωή τους η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, οι οποίοι δημιούργησαν το πολιτισμικό θαύμα της κλασικής Αθήνας (Σωκράτης, Θεόδωρος Κυρηναίος, Περικλής, Ασπασία, Αριστοτέλης, Πλάτων, Πρωταγόρας, Αλκιβιάδης, Αισχύλος, Ευριπίδης, Αναξαγόρας, Φειδίας, και τόσοι άλλοι); Η σύγχρονη έρευνα κατονόμασε τουλάχιστον πεντακόσιους, από τους κορυφαίους σοφούς, οι οποίοι διώχτηκαν, μόνο στην Αθήνα, ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα δεν έχουμε στοιχεία, όπου ασφαλώς η αρχαία θρησκεία έκανε τις διώξεις της και ίσως πολύ χειρότερα από την Αθήνα.

    Διερωτόμαστε αν έχουν διαβάσει, με τη δέουσα προσοχή, τους αρχαίους συγγραφείς για την ανθελληνική, την αντικοινωνική και σκοταδιστική δράση των παραγόντων της αρχαίας θρησκείας. Αν έχουν διαβάσει τους ιστορικούς των περσικών πολέμων, όπου το κέντρο της αρχαιοελληνικής θρησκείας, οι Δελφοί, υπήρξε το πλέον ανθελληνικό κέντρο, το οποίο συντάχτηκε με τους Πέρσες και έδινε ψευδείς χρησμούς (άλλωστε όλοι ψεύτικοι ήταν), προς τις ελληνικές πόλεις να παραδοθούν στους Πέρσες, ως θέλημα των «θεών»! Έχουν ακούσει μήπως για τους τέσσερις φονικότατους «Ιερούς Πολέμους» (595-332 π. Χ.), οι οποίοι έγιναν για να υπερασπιστούν οι ιερείς τα συμφέροντα του μαντείου των Δελφών και αποδεκάτισαν έτσι τους Έλληνες και έφεραν πιο κοντά την παρακμή της Ελλάδος; Γνωρίζουν άραγε ότι το σκοταδιστικό θρησκευτικό αυτό κέντρο, της δεισιδαιμονίας και του ανθελληνισμού, υπήρξε ο ολετήρας της αρχαίας Ελλάδος και το κύριο αίτιο της παρακμής της, διότι ευθύνεται για την υποδαύλιση του αδελφοκτόνου πελοποννησιακού πολέμου, δίνοντας ψευδοχρησμούς στις αντιτιθέμενες παρατάξεις (Σπαρτιατών – Αθηναίων), για νίκη τους κατά των αντιπάλων; Γνωρίζουν για τη στάση των αρχαιοελληνικών «ιερών» κατά την ρωμαιοκρατία, των οποίων οι ιερείς υποδέχτηκαν τους κατακτητές ως σωτήρες; Γνωρίζουν μήπως ότι ουδέποτε οι σοβαροί αρχαίοι μας πρόγονοι διανοήθηκαν να μιμηθούν τους «θεούς» της αρχαίας θρησκείας; Γνωρίζουν μήπως, πως όταν οι Αθηναίοι κατέστρεψαν τους Μηλίους το 416 π. Χ. πρόβαλαν τον ισχυρισμό: ότι αυτά κάνουν και οι «θεοί» (Θουκ. Ε΄ Βιβλίο, 85-116); Γνωρίζουν τη μεγαλειώδη διακήρυξη του Ξενοφάνη (570-480 π. Χ.) ότι οι ποιητές – μυθογράφοι Όμηρος και Ησίοδος «ως πλείστα εφθέγξαντο θεών αθεμίστια έργα, κλέπτειν μοιχεύειν τε και αλλήλους απατεύειν» (Β12) («τραγούδησαν πολυάριθμες παράνομες πράξεις των θεών: πως κλέβουν, πως μοιχεύουν και εξαπατά ο ένας τον άλλον»;

    Γνωρίζουν επίσης, αν έχει την παραμικρή σχέση ο ορθός λόγος των σοφών και των επιστημόνων με τους γραώδεις, παράλογους και ανήθικους μύθους, οι οποίοι συνέθεταν την «θεολογία» των διαφόρων μορφών της αρχαιοελληνικής θρησκείας;

  8. Αναρωτήθηκαν ποια σχέση μπορεί να έχει λ.χ. η οντολογία του Πλάτωνα, ο θετικισμός του Αριστοτέλη, τα μαθηματικά του Πυθαγόρα, η ιατρική του Ιπποκράτη, η αστρονομία του Αναξαγόρα και του Ιππάρχου, η Γεωμετρία του Αρχιμήδη και του Ευκλείδη, με τις απίστευτες και απίστευτες πρακτικές της μαντικής, της μαγείας, τις θυσίες, το φόβο των «διοσημειών», τη δράση των διαβόητων πυθαϊστών (πρακτόρων των Δελφών σε κάθε πόλη), τους ορφεοτελεστές, τους καθαρτές μιασμάτων, τους ψευδοθεραπευτές, τα ασκληπιεία των τσαρλατάνων ιεροθεραπευτών, και πάμπολλες άλλες πρακτικές της θρησκείας;

    Μπορούν να μας υποδείξουν πολλούς ιερείς και μάντεις, οι οποίοι υπήρξαν σοφοί και επιστήμονες; Ποια σχέση μπορεί να έχει η φιλοσοφία με την «Ιερή Πορνεία», τους κανιβαλισμούς των Μαινάδων, τους βακχισμούς, και δυστυχώς την φρίκη των ανθρωποθυσιών (φαρμακούς, κλπ), οι οποίες, σύμφωνα με σαφέστατες μαρτυρίες, του περιηγητή Παυσανία (110-180 μ. Χ.), του νεοπλατωνικού Πορφύριου (234-305 μ. Χ.), και του ρήτορα Λιβάνιου (314-392 μ. Χ.), τελούνταν καθ’ όλη τη διάρκεια της αρχαιότητας, και τουλάχιστον έως και τον 4ο μ. Χ. αιώνα;

    Ο αείμνηστος διαπρεπής καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Β. Ιωαννίδης είχε αναφέρει τα εξής διαφωτιστικά για την διάσταση φιλοσοφίας και αρχαιοελληνικής θρησκείας: «οι διανοούμενοι και οι φιλόσοφοι εθνικοί ουδεμίαν πίστιν έτρεφον προς τους θεούς της μυθολογίας και κατεπολέμουν παντιοτρόπως την πίστιν του λαού εις αυτούς, δι’ επιχειρημάτων … οι Κυνικοί και οι Στωικοί φιλόσοφοι εχλεύαζον την πίστιν των πολλών ότι δια θυσιών και προσφορών εξηυμενίζοντο οι θεοί, ενώ κατ’ αυτούς η εσωτερική κάθαρσις μόνον δέον να διακρίνη τον αληθώς ευσεβή» (Β. Ιωαννίδη, Ο μυστικισμός του Απ. Παύλου, σελ.80). Επίσης ο μεγάλος μελετητής της αρχαίας Ελλάδος, Σουηδός καθηγητής Μ. Nilsson, τόνισε πως «Η πνευματική ανάπτυξη της Ελλάδος έφερε στο φως τα ελαττώματα των θεών της και της θρησκείας της» (M.Nilsson Ιστορία της αρχαίας ελληνικής θρησκείας, σελ. 277). Και ο καθηγητής Ευάγγελος Θεοδώρου επισήμανε πως «οι φιλόσοφοι εκλόνισαν εκ θεμελίων την λαϊκήν πολυθεϊστικήν πίστιν» (Θ.Η.Ε.,τομ.9,στ.66). Τέλος ο καθηγητής Πανεπιστημίου Π. Παναγιώτου έγραψε πως: «Αυτοί (οι φιλόσοφοι) βάλθηκαν ν’ ακουμπήσουν με τρόπο ότι γινόταν θετικότερο, τα μεγάλα αινίγματα του κόσμου: Ποια είναι η προέλευσή του, ποια είναι η ουσία και το νόημά του, ποιος είναι ο σκοπός και ποιο το παρελθόν και το μέλλον του. Και αφήνοντας τους θεούς στη μακαριότητα ή τις αυθαίρετες επιδιώξεις των, προσπαθώντας ακόμη, να εξοστρακίσουν, όσο γινόταν, τους παραλογισμούς τις αδικαίωτες πίστεις και τις μαγικές πράξεις που επηρεάζουν την πορεία των γεγονότων, και τις σχετικές ανακοπτικές κάθε προόδου φοβίες, έδωσαν ο καθένας των ή τουλάχιστον, προσπάθησαν να διαμορφώσουν κοσμολογικές θεωρίες, που αποτέλεσαν πηγές επιστημονικών ρευμάτων και προσανατολισμών για αιώνες κατόπιν» (Π. Παναγιώτου, Εισαγωγή στο Περί Ουρανού του Αριστοτέλη, εκδ. Νέα Σύνορα, Αθήνα 1989, σελ.59).

    Μπορούν να μας πουν τι σχέση έχουν οι μύθοι της αρχαίας θρησκείας, ήτοι η «θεολογία» της, με την πίστη του Αναξαγόρα για το Θεό: «Νούς δε εστίν άπειρον και αυτοκρατές και μέμεικται ουδενί χρήματι, αλλά μόνος αυτός αφ’ εαυτού εστίν» (απ.12); Με την πίστη του Αριστοτέλη: «αΐδιον και ουσία και ενέργεια ούσα. Κινεί δε ώδε το ορεκτόν και το νοητόν» (Μεταφ.1072Β3); Με το «θείον αθάνατον και ανόλεθρον» του Αναξιμάνδρου; Με το «Πολλούς μεν θεούς λατρεύουσι τα έθνη, αλλ’ η φύσις ένα και μόνον Θεόν ενδείκνυσι» (Φιλοδ.Περί Ευσεβ.21), του Αντισθένη; Το «το θείον ουχί ανθρωπόμορφον, αλλ’ αποκλειστικώς πνεύμα» του Εμπεδοκλή; Με το «ει οι θεοί εισί κακοί, ουκ εισί θεοί» (Ηρακλ. Μαινομ.) του Ευριπίδη; Με τη θεώρηση του θείου, ότι, «1)ουκ έστιν γινόμενον», 2) «έστιν άπειρον», 3) «έστιν έν», 4) «έστιν ακίνητον και απαθές» και 5) «έστιν άυλον» ((ΜΕΕ,τομ.Θ΄,σελ.920) του Μέλισσου τα Σάμιου;

  9. Αξιοσημείωτη είναι η παρατήρηση του μέγιστου των ιστορικών του 20ου αιώνος Άρνολντ Τόυμπη: Ότι οι ψυχές των Ελλήνων βρισκόταν «απελπιστικώς χαμέναι μέσα εις μίαν πνευματικήν ερημίαν … (γι’ αυτό) προχωρούσαν διαρκώς περαιτέρω εις την οδόν του σκεπτικισμού» (Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.455). Και αλλού επισημαίνει πως, οι φιλόσοφοι έθεσαν τον Δία «εντός κλουβιού (ο οποίος πια) ήταν ανίκανος να υποφέρει μιαν αιωνιότητα αναγκαστικής ευπρεπείας, ως ανώτερος τρόφιμος ενός στωικού αναμορφωτηρίου» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.473). Για όσους μελετούν σοβαρά και αντικειμενικά την ιστορία δεν έχουν παρά να διαπιστώσουν ότι η ακαθορίστων ορίων αρχαιοελληνική θρησκεία υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες παρακμής της αρχαίας Ελλάδος. Στα πρωτοβυζαντινά χρόνια αμφότερες έρεγχαν το επιθανάτιο ρόγχο τους, καθότι η θρησκεία είχε συμπαρασύρει την Ελλάδα στον τάφο της. Αν δεν βρισκόταν ο εύρωστος Χριστιανισμός για να σώσει, ό, τι καλό υπήρχε στην πολιτισμική της παράδοση, θα είχε την τύχη της αρχαίας θρησκείας! Ό, τι διέσωσε ο Χριστιανισμός αυτό αποτελεί την πραγματική αξία της αρχαίας Ελλάδος!

    Όλα αυτά τα αγνοούν οι διοργανωτές των «Προμηθείων»; Αδυνατούμε να το πιστέψουμε. Δεν τα αγνοούν, απλώς τα προσπερνούν, διότι πραγματικός τους στόχος δεν είναι η ανάδειξη του καθαρού και πραγματικού αρχαιοελληνικού κλέους, αλλά η προώθηση της αρχαιοελληνικής θρησκείας, στην οποία θέλουν να δώσουν επίφαση «επιστημονική», «φιλοσοφική» και «πολιτισμική», για να την στρέψουν κατά της χριστιανικής μας πίστεως! Αυτός είναι ο πραγματικός τους σκοπός. Τα περί «επανελλλήνισης» και «λατρεία της αρχαίας Ελλάδος» και οι πομπώδεις φολκλορισμοί, είναι και γίνονται για τη δημιουργία εντυπώσεων!

    Κλείνοντας την ανακοίνωσή μας θα θέλαμε για πολλοστή φορά να επισημάνουμε στους πιστούς μας, ότι το καινοφανές παγκόσμιο κίνημα της στροφής προς τον πολυθεϊσμό, δεν είναι τίποτε άλλο από μια σύγχρονη μορφή και τακτική αντιχριστιανισμού. Δεν είναι στην ουσία κάτι νέο, αλλά παλιό, το οποίο έχει τις ρίζες του στον «ευρωπαϊκό διαφωτισμό» του 18ου και 19ου αιώνα, ο οποίος ανέσυρε από τα αραχνιασμένα ντουλάπια της ιστορίας κάθε σαθρότητα του προχριστιανικού παρελθόντος, την οποία είχε απορρίψει η ιστορία και την οποία έριξε στον αγώνα κατά του παραφθαρμένου Χριστιανισμού της Δύσεως. Ο «κλασικισμός» προσπάθησε να περιθωριοποιήσει τον «σκοταδιστικό» Χριστιανισμό στη Δύση, κάτι που δε μπορεί να πετύχει στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας. Οποιοδήποτε «αντίπαλο δέος» ενάντια στην γνήσια Ορθόδοξη Πίστη μας, αποδεικνύεται μηδαμινό και απόλυτα αναποτελεσματικό. Αυτό φάνηκε και στα φετινά «Προμήθεια», όπου, μερικές δεκάδες αρχαιόθρησκοι, προσπάθησαν να «συνδέσουν» τον πολιτισμό, τη φιλοσοφία και την επιστήμη με την αρχαιοελληνική θρησκεία, με την απόδοση τιμών στον «αντάρτη των θεών» μυθικό τιτάνα Προμηθέα! Που όμως η ίδια η φύση της «εορτής» αναιρεί πανηγυρικά την οποιαδήποτε σχέση αρχαιοελληνικής θρησκείας και αρχαιοελληνικού πολιτισμού!

    http://www.ksipnistere.com/2018/08/blog-post_2991.html

  10. Παψτε να λετε ψεματα!!!!Τον σεβασμο που απολαμβανε ο Πλατων απο τους Χριστιανους τον καταλαβαινουμε πολυ καλα απο την αναφορα του Ιωαννη Χρυσοστομου(μεγιστου ανθελληνα)προς τον υπατο των φιλοσοφων!!!…………………..Ιωάννης Χρυσόστομος, Ομιλία 4 στην Α' επιστολή του Παύλου προς Κορινθίους, Πατρολογία Migne, τεύχος 61, σελ. 34
    Πόσα έκαμεν Πλάτων και οι κατ΄ αυτόν περί γραμμής και γωνίας και στιγμής και αριθμών αρτίων και περιττών και ίσων αλλήλοις και ανίσων και των τοιούτων διαλεγόμενος ημίν αραχνίων. Και γαρ των υφασμάτων εκείνων αχρηστότερα ταύτα τω βίω και ου μέγα ου μικρόν εντεύθεν ωφελήσας ούτω τον βίον κατέλυσε…………ΔΗΛΑΔΗ:
    Όσα έκανε ο Πλάτων και οι σύγχρονοί του για γραμμές και αριθμούς και γωνίες και στιγμές και αριθμούς αρτίους και περιττούς και ίσους μεταξύ τους και άνισους, όλ΄ αυτά για εμάς είναι ανώφελα και τιποτένια. Γιατί οι μαθηματικές ενασχολήσεις του είναι περισσότερο άχρηστες για τη ζωή μας και από το πανί που πλέκουν οι αράχνες, γι΄αυτό και ξεκουμπίστηκε (ο Πλάτων) απ΄ τη ζωή χωρίς τίποτα να ωφελήσει.

Comments are closed.