Translate the article and read it to your Language

Ποιοι δολοφόνησαν την φιλοχριστιανη Υπατία ;













ΔΟΛ
ΟΦΟΝΗΣΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΝ 
ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΥΠΑΤΙΑ ;  

ΓΙΑΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΙ
ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΟΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ; 

Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε  νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητορες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο.

Αυτο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια.
Το αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
Το  425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.

Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 

  
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.
Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.

Χρησιμοποιησαν τις αξίες και τα ιδανικα τνω φιλοσοφων για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
Aξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επιπεδου εργα τους.
Ταυτοχρονα μεσα απο τη Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν  τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 Απο την δυναμικη και την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής,διδαξαν στους Ελληνες
την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη
,την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και 
  
την πιστη στον Ιησου Χριστου.

Ουδεποτε σταθηκε εμποδιο η ορθοδοξια  στην ομαλη λειτουργια της φιλοσοφικης σχολης της Υπατιας. 

Εαν ηταν εναντια στην Μεγαλη φιλοσοφο θα εκλειναν αμεσως την σχολη της.


Καταρριπτονται για μια ακομη φορα τα ψευδη των παγανιστων περι κλεισιματος των φιλοσοφικων σχολων. 

Γιατι δεν εκλεισε η πιο φημισμενη Φιλοσοφικη σχολη του μεσαιωνα στην οποια διδασκε η Υπατια ;    

Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.
Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.

Η αγια Ευδοκια-Αθηναις  ηταν νεοτερη απο την Υπατια,την οποια την ειχε ως πρωτυπο με αποτελεσμα να οδηγηθει στον χριστιανσιμο.


Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.
Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. 
Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.
Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 
Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 
Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου.
Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.

 


Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ THN ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΣ.

Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 


Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. 


Παραλληλα με την Ελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  
Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της αυτοκρατοριας αγαπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.
Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν  πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.

Ειναι εντελως αδυνατον διανοουμενοι οπως οι τρεις ιεραρχες, η Αγια Ευδοκια, η Αννα Κομνηνη και αρκετοι αλλοι να μην ηταν σε θεση να επιδειξουν παρομοιο επιστημονικο εργο οπως αυτο των αρχαιων. 
  
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 


ΥΠΑΤΙΑ.



Η μεγαλη νεοπλατωνικη φιλοσοφος Υπατια ειχε
εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 
Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.
Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 
Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.
Ο Συνεσιος ηταν ο πιο αγαπημενος μαθητης της Υπατιας και μεγας θαυμαστης της φιλοσοφου. 
Οταν τελέιωσε την φιλοσοφικη  διατηρουσε αλληλογραφια και ειχε επαφες με την μεγαλη φιλοσοφο. 
Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.
Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.
Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους μαθητες της.
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα. 
Αλλωστε η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.
Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.


Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης ο Συνεσιος.
Δεν ειναι υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.
Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.

Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας 
Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδαχες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες. 

Η φιλοσοφικη διδασκαλια της μεγαλης Υπατιας προερχεται απο δυο μερη, την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.
Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η  αντανακλαση του  θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου, διδαξε η Υπατια.
Η Ελληνιδα φιλοσοφος δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Θεου.

Η Υπατια διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι  οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον δημιουργο.


Ποιες ομως ηταν οι αιτιες για τις οποιες δολοφονηθηκε η Υπατια ; 
Η Υπατια ηταν κορη του Θεωνα απο την Εξελληνισμενη Αλεξανδρεια της Αιγυπτου και ηταν φιλοσοφος. 
Ως νεοπλατωνικη φιλοσοφος διδασκε γεωμετρια, μουσικη, φιλοσοφια, ρητορικη κλπ. 
Η Υπατια απεκτησε πολυ μεγαλη φημη διοτι ειχε παρα πολλους μαθητες χριστιανους και οπαδους
του δωδεκαθεου.
Αναμεσα στους πολλους μαθητες της Φιλοσοφου Υπατιας ηταν και ο χριστιανος Ορεστης ο οποιος οταν τελειωσε τις σπουδες στην φιλοσοφικη σχολη της Υπατιας εγινε ρωμαιος επαρχος. 
Η Υπατια ως γυναικα ηταν ενα πολυ ανησυχο πνευμα και εκτος απο την αρχαια Ελληνικη γραμματεια ασχολουνταν και με την πολιτικη. 
Αυτο ομως ηταν κατι πρωτογνωρο για τα δεδομενα εκεινης της εποχης.
Ηταν αδιανοητο μια γυναικα να ασχολειται με τα δημοσια πραγματα και ειδικα με την πολιτικη.
Η Υπατια  ειχε γνωση των υψηλων ικανοτητων της αλλα και του πολυ μεγαλου σεβασμου τον οποιο ειχε στο προσωπο της η πλειοψηφια των κατοικων της Αλεξανδρειας.
Για αυτο  δεν συμμετειχε απλα στα πολιτικα δρωμενα αλλα κατ ουσιαν ηταν εκεινη η οποια διοικουσε σε ενα μεγαλο βαθμο την εξελληνισμενη πολη.
Σε αυτο επαιξε εν μερη ρολο εκτος απο την πολυ μεγαλη προσωπικη της αξιας οτι ο μαθητης της ο Ορεστης ο οποιος ηταν χριστιανος και διοικητης της πολεως ως ρωμαιος επαρχος, της ειχε τεραστιο σεβασμο αλλα και μεγαλη αδυναμια.
Η ΥΠΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.
Η φημη και ο σεβασμος προς την Υπατια αυξανοταν συνεχεια. 
Η αναμιξη της ομως στην πολιτικη ηταν κατι το οποιο ενοχλουσε τρομερα τους πολιτικους απο ολες τις εθνικοτητες οπως ηταν οι Ελληνες Χριστιανοι, οι Εβραιοι αλλα και οι εθνικοι. 
Παρα τις διαμαρτυριες και της πολλες συστασεις η Υπατια εξακολουθουσε να συμμετεχει στα συμβουλια και ουδεποτε δεχτηκε να αποσυρθει απο την ενεργη πολιτικη.
Αυτο το καθεστος προκαλουσε τρομερη οργη στους πολιτκους ανδρες της Αλεξανδρειας οι οποιοι δεν δεχοταν σε καμια των περιπτωσεων να ασκει την διοικηση της πολεως κατα ενα μεγαλο βαθμο μια γυναικα. 
Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα το ποσο πολυ επηρεασμενη ηταν η Υπατια απο τον Αριστοκλη (Πλατων).
Ο Αριστοκλης διδαξε οτι τις πολεις θα πρεπει να τις διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις, οι οποιοι θα ειναι οι ικανοτεροι ολων των υπολοιπων ανθρωπων σε ολους τους τομεις.
Εκτος απο τους εβραιους της Αλεξανδρειας ενας απο αυτους που δεν ηταν με την εντονη πολιτικη δραση της Υπατιας ηταν και ο πατριαρχης Αλεξανδρειας ο Κυριλλος. 

Αυτο δεν σημαινει οτι επιθυμουσε τον θανατο της. 
Η μη συμορφωση της Φιλοσοφου Υπατιας στις υποδειξεις των ανδρων πολιτικων, ωστε να σταματησει την εμπλοκη της με την πολιτικη επεφερε  φοβερο μισος εναντιον της και μια κατασταση εκτος ελεγχου στην πολη της Αλεξανδρειας. 
Δυστυχως  η Υπατια αγνοησε επιδεικτικα τις υποδειξεις των πολιτικων και θρησκευτικων παραγοντων της πολης να μην αχολειται με την πολιτικη και τελικα η επιμονη της αυτη με την πολτικη προκαλεσε τον θανατο της.
Ολοι αυτοι οι πολιτικοθρησκευτικοι παραγοντες οπως ο πατριαρχης Κυριλλος και οι Ραββινοι δεν δεχοταν να τους επισκιαζει και να διοικει την Αλεξανδρεια η Ελληνιδα φιλοσοφος Υπατια.
Τελικα η αποφαση της Υπατιας να συνεχισει να ασχολειται με την πολιτικη στα πρωτυπα του πλατωνα Βασιλεας-φιλοσοφος επεφερε τον θανατο της.



Μια απο τις πιο σημαντικες αιτιες θανατου της μεγαλης Αλεξανδρινης Φιλοσοφου, ηταν η διαμαχη του Ορεστη του επαρχου της πολεως με τον Πατριαρχη Κυριλλο. 

Ο Ορεστης ενω ηταν ο πιο αγαπημενος μαθητης της Υπατιας και χρισιτανος Ορθοδοξος στο θρησκευμα ανεξηγητα σε ολες τις κρισιμες διαμαχες μεταξυ των 
Χριστιανων με τους Εβραιους και τους Εθνικους επαιρνε μονιμα το μερος των δυο αλλων πλευρων.

Ακομη και οταν οι Εβραιοι, και οι εθνικοι ειχαν αδικο, εντουτοις ο Επαρχος Ορεστης τους υποστηριζε.


Αυτο ειχε ως αποτελεσμα ο λαος της Αλεξανδρειας να μισει την Υπατια.


Ολοι ειχαν την εσφαλμενη εντυπωση οτι για την αδικη αντιμετωπιση των χριστιανων ευθυνεται η Φιλοσοφος, εξαιτιας της πολυ μεγαλης επιρροης που ασκουσε στον Ορεστη.




Ο επαρχος Χριστιανος Ορεστης ηταν ταυτοχρονα και ο ρωμαιος πολιτικος διοικητης της Αλεξανδρειας.
Για αυτο στα πλαισια αυτα προσπαθουσε να τηρησει τις ευθραυστες ισορροπιες αναμεσα στους Χριστιανους στους εβραιους και στους εθνικους. 
Ο επαρχος Ορεστης γνωριζοντας το μενος των εβραιων προσπαθουσε να τους κανει τα χατηρια ωστε να εξομαλυνθει η κατασταση αναμεσα στους χριστιανους και τους εβραιους. 
Ομως αυτη η πολιτικη του Ορεστη εφερε ακριβως τα αντιθετα αποτελεσματα με αποκορυφωμα την δολοφονια της φιλοσοφου Υπατιας.
Ο ιδιος ο μεγαλος της θαυμαστης, ο μαθητης της ο οποιος ηταν και πολυ ερωτευμενος με την φιλοσοφο Υπατια, ο επαρχος ορεστης εγινε η αιτια να σκοτωθει η δασκαλα του.
Eξαιτιας αυτης της τεραστιας θρησκευτικης και πολιτικης διαμαχης μεταξυ των χριστιανων και των εβραιων ενα χρονο πριν απο τον θανατο της Υπατιας θα ξεσπασει σταση εναντια στον επαρχο Ορεστη.
Η πολιτικη αντιμετωπιση του Ορεστη ηταν κατι το οποιο δυσαρεστουσε παρα πολυ ενας μερος των Χριστιανων της Αλεξανδρειας.
Οι χριστιανοι σε μια συναντηση τους με τον Ορεστη και οταν τα πνευματα ειχαν οξυνθει εκ νεου, θα του πεταξουν μια πετρα στο κεφαλι και θα τον τραυματισουν.
Στην παρα πολυ αυτη ταραχωδη εποχη η μεγαλη διαμαχη μεταξυ του πατριαρχη Κυριλλου και του επαρχου χριστιανου Ορεστη θα συμβαλουν σε πολυ σημαντικο βαθμο στο να δολοφονηθει η Υπατια.
Η πολιτικη αντιπαλοτητα των δυο κορυφαιων παραγοντων της πολης ηταν τεραστια και χωρις τελειωμο. 
Ο κοσμος της Αλεξανδρειας λαθεμενα υπεθεσε οτι γιατι ο Ορεστης ηταν μαθητης της Υπατιας, οτι εκεινη ειναι η υπευθυνη για την σταση του Ορεστη απεναντι στον Κυριλο. 

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
   ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; 
   

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
 
,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 










ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

         ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

 OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

81 σχόλια :