Πριγκίπισσα Άννα Κομνηνή (Γεωστρατηγική- ιστορία-χριστιανική ηθική)

         ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ         
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η δυναστεια των Κομνηνων ειναι η προτελευταια αυτοκρατορικη δυναστεια πριν απο την οριστικη κατακτηση της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας απο τους Γερμανους (13 Απριλιου 1204 μ.χ.).


Η δυναστεια των Κομνηνων ανεβηκε στον θρονο με την υποστηριξη και της πολιτικης εβραικης αριστοκρατιας της Βασιλευουσας.


ΠΟΤΕ ΕΔΡΑΙΩΘΗΚΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ 
Αυτο γινεται για πρωτη φορα στα χρονικα καθως μεχρι τοτε δεν ειχε υπαρξει ιστορικο προηγουμενο να συνεργαστουν οι στρατιωτικοι και οι πολιτικοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Μονιμως οι δυο πλευρες ηταν σε πολυ μεγαλη αντιπαλοτητα.
Οι εβραιοι πολιτικοι αξιωματουχοι της πολιτικης αριστοκρατιας επιθυμουσαν με καθε τροπο την διαλυση της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας. 

Εντουτοις μετα την επικρατηση τους οι αλλοδαποι και την ανοδο στον θρονο του Κωνσταντινου Δουκα, ηταν αδυνατον να τους εκδιωξουν απο τα ανωτατα αξιωματα
, μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα οι Ελληνες στρατιωτικοι.


ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΙΟΥ
ΤΟΥ Α ΚΟΜΝΗΝΟΥ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΣ 
ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Η ενεργεια των Κομνηνων να παραχωρησουν με την ανοδο του Αλεξιου του α ολο το εμποριο και ολοι την οικονομια στα χερια των λατινων είναι προδοτικη και εγκληματικη. 

Αυτό διοτι το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος χανει σταδιακα ολη του οικονομικη δυναμη.
Οι Ελληνες αρχιζουν να αντιδρουν παρα πολύ εντονα σε αυτην την σκληρη και πολύ αδικη πολιτικη των Κομνηνων.
Ηδη από τον 12 αιωνα πολλές χιλιάδες λατινοι υπήρχαν στην Κωνσταντινούπολη.
Οι λατινοι απολάμβαναν προνόμια και ήταν προκλητικοι προς τους Ελληνες της Κωνσταντινούπολης.
Τα αδικαιολόγητα προνομια τα οποια εδωσε ο Αλεξιος ο α Κομνηνος στους βενετους και στους υπολοιπους επιχειρησε να τα αφαιρεσει ο γιος του ο Ιωννης ο β. 
Ο Ιωαννης ο β’ εκανε ενεργειες ώστε να βαλει τέλος στα προνόμια των δυτικων.
Ομως  η ενέργεια του Ιωαννη β, είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινησουν νεες εχθροπραξιες απο μερους τους τοσο στο Αιγαιο, οσο και στο Ιονιο και την Αδριατικη.
Αναγκάστηκε, ο Ιωαννης να ξαναδώσει πισω τα προνομια, οταν ο στολος των σατανιστων Βενετων κινηθηκε εχθρικα προς τα εδαφη της αυτοκρατοριας.
Οι λατίνοι. ειχαν αλλοιωσει πολλες πλευρες της δημοσιας ζωης και απεκτησαν τον ελεγχο στο εμποριο-οικονομια συμβαλλοντας στην παρακμη της αυτοκρατοριας. 
Η Ελληνικη-Ρωμαικη οικονομια, ηταν πλεον ερμαιο της δύσης της Βενετιας, της Γενουας και των αλλων πολεων κλπ. 
Οι Ελληνες αντισταθηκαν στις προκλησεις τους, με μεγαλες εξεγερσεις, οι οποιες βαφτηκαν με αιμα. 
Τον Μαιο του 1182, εγινε η πρωτη εξεγερση κατα των λατινων.
Μια επανασταση που σημαδευτηκε από σφαγες και εξανδραποδισμους.
Οι Λατινοι αντεδρασαν κατα των Ελληνων.
Η επεκτατικη πολιτικη τους εκφραστηκε με την επιθεση των Ουγγρων στην βαλκανικη το 1183 μ.χ., καθως και με την επίθεση των Νορμανδων κατα των Ρωμαικων εδαφων το 1185, με αποτελεσμα την αλωση της Θεσσαλονικης. 
Ακολουθησε νεα επανασταση του δυσαρεστημενου απο τα γεγονοτα λαου κατα την οποια σφαγιαστηκε ο Ανδρονικος ο α Κομνηνος.
Στα πολυ θετικα της διακυβερνησεως του Αλεξου του α Κομνηνου, ειναι οτι σε συντομο χρονικο διαστημα απελευθερωσε σημαντικο αριθμο Ελληνικων εδαφων. (1)

Αυτο το επετυχε με συμμαχιες με βαρβαρικους λαους, και με το να στρεφει την μια βαρβαρικη φυλη εναντια στην αλλη, οπως για εκανε για παραδειγμα με τους Κουμανους και τους Πετσενεγους *Τουρκικα φυλα). 



Ποιοι δολοφόνησαν την φιλοχριστιανη Υπατία ;



















ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ

Η μονογαμικη Ελληνιδα Αννα Κομνηνη , μεγαλωσε μεσα στην εκκλησια καθως ακομη και στο παλατι κάθε ημερα σε συγκεκριμένες ωρες ειχαμε εκκλησιαστικους ψαλμούς.
Η πριγκιπισσα Αννα απεκτησε πολύ υψηλη Ελληνοχριστιανικη παιδεια και ειχε ως προτυπο τους γεναιους και ηθικούς Ελληνες ανδρες. 
Ειναι απολυτως σιγουρο οτι η Αννα Κομνηνη ειναι μια πολυ αδικημενη ιστορικη προσωπικοτητα.
Η Αννα ειχε υψηλα ηθικα πρωτυπα με βαση τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο και τον Χριστιανισμο.
Εκεινες τις εποχες την μεγαλυτερη αξια ειχαν οσοι Ελληνες πολεμουσαν για την Ελληνικη-ρωναικη αυτοκρατορια.
Ενδεικτικο είναι ότι μεσολαβησε στον πατερα της τον αυτοκρατορα Αλεξιο, για να μην τιμωρησει σκληρα τον Αλεξιο Μουσελε (Αρμενιος) διοτι ηταν γεναιος πολεμιστης.
Για τους ιδιους ακριβως λογους η Πριγκιπισσα Αννα επιθυμουσε τον θρονο δια τον συζυγον της τον Νικηφορο Βρυενιο.
Ο Νικηφορος Βρυενιος ηταν ενας παρα πολυ γεναιος Ελληνας αξιωματικος του στρατου. 
  
Για αυτο η Ελληνιδα πριγκιπισσα αξιωνε την βασιλικη εξουσια για τον πολυ γεναιο συζυγο της,
Η πολύ ηθικη αυτή γυναικα σεβοταν παρα πολύ τον συζυγο της για αυτό τον αποκαλουσε ως κυριος της και αφεντη της στο πολύ σημαντικο εργο της Αλεξιαδα. 
Η Αννα Κομνηνη παρα τις οποιες παρεκτροπες παρεμεινε μονογαμικη, χωρις ποτε να υποπεσει στο βαρυτερο και αισχροτερο των αμαρτημάτων, την σεξουαλικη διαφθορα,
Η Αννα ηταν μια παρα πολυ δυναμικη Ελληνιδα και πριν από την γεννηση του αδερφου της Ιωαννη του β Κομνηνου επρόκειτο να γινει η δευτερη κατά σειρα παγκόσμιος γυναικα η οποια θα γινοταν αυτοκρατειρα της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Αυτο ηταν κατι το οποιο αρεσε παρα πολυ στην εφηβη τοτε πριγκιπισσα Αννα Κομνηνη.
Η Ελληνιδα πριγκιπισσα μεγαλωσε με το ονειρο οτι θα καθησει στον Ελληνικο-ρωμαικο θρονο. 
Στην συνεχεια όχι από φιλοδοξια αλλα από ηθος και σεβασμο προς τον συζυγο της,διεκδικει τον Ελληνικο-Ρωμαικο θρονο με μοναδικο σκοπο να γινει αυτοκρατορας ο συζυγος της ο πολύ γεναιος Νικηφόρος Βρυεννιος.
Ο ΑΛΕΞΙΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ.
Ο Αλεξιος ο α Κομνηνος αλλαξε τελικα αποφαση και επελεξε τελικα τον αδερλφο της Αννας τον Ιωαννη για αυτοκρατορα.
Το γεγονος αυτό στεναχωρησε παρα πολύ την Αννα που ηταν μια γυναικα γεματη ζωη και διαθεση για δημιουργια -προσφορα και τιμουσε τον ηρωα συζυγο της τον Νικηφορο Βρυεννιο, για τον οποιο επιθυμουσε τον βασιλικο στεμα.

Στο σημειο αυτο να σας αναφερω οτι ο ιδιος ο Βρυεννιος δεν επιθυμουσε να γινει αυτοκρατορας.
Ειναι γεγονος οτι η Ελληνιδα Αννα Κομνηνη εμοιαζε πολυ σε δυναμισμο, την πρωτη γυναικα αυτοκρατειρα ολων των εποχων την Ελληνιδα Ειρηνη,

Η πριγκιπισσα Αννα όμως είναι η ιδια γυναικα η οποια απεκτησε παρα πολύ μεγαλη παιδεια. 

Η παιδεια της Αννας ξεπαρασε κατά πολύ ,την παιδεια ολων των υπολοιπων γυναικων του μεσαιωνα.

Η Αννα εμαθε ολα οσα ηταν εφικτο να διδαχτει στην εποχη της.
Ρητορική,  φιλοσοφία, ιστορια, λογοτεχνια, γεωγραφια την ιατρικη κλπ. 
Επισης διάβασε ολους τους μεγάλους ποιητές της αρχαιότητας, τον ‘Ομηρο, τους λυρικούς, τους τραγικούς και τον Αριστοφάνη 
Ακομη διαβασε τους ιστορικους Θουκυδίδη, Πολυβιο, τους ρητορες Ισοκρατη και Δημοσθενη.
Πανω από όλα όμως η Αννα Κομνηνη διάβασε ολα τα εργα του Αριστοτέλη και τους διαλόγους του υπατου των φιλοσοφων του Αριστοκλη (Πλάτωνα).

Από την επαφη αυτη με τους φιλοσοφους εμαθε την  ηθικη, την παιδεια- εκφραση, για αυτο εγραψε αυτό το πολύ σπουδαιο ιστορικο εργο την Αλεξιαδα.

Η πριγκιπισσα Αννα ηταν σε θεση να απαγγειλει με πολυ μεγαλη ανεση Ορφεα, Τιμοθεο, Σαπφω και Πινδαρο κλπ. 

Η Αννα Κομηνη αναδιοργανωσε της Αριστοτελικες σπουδες, στην ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης.. 


Η ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑΙΑ ΒΑΣΗ
ΣΤΗΝ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ. 
Η πιο μορφωμενη και εξυπνη γυναικα του μεσαιωνα, ειχε κατι κοινο με ολες τις υπολοιπες Ελληνιδες γυναικες εκεινων των αιωνων. ΄
Η ορθοδοξη εκκλησια αποτελουσε τροπο ζωης για της γνησιες Ελληνιδες και τους Ελληνες. Ακομη πηγαιναν σε εσπερινούς ,αγρυπνιες κλπ.
Ολους εκεινους τους αιωνες , κάθε εβδομαδα, γιατι οι ανδρες απουσιαζαν μονιμος στα πεδια των μαχων, οι Ελληνιδες εκαναν παντοτε φιλανθρωπιες.
 Πηγαιναν συνεχεια σε νοσοκομεια με φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν κανεναν απολυτος συγγενή. Εκει τους εκαναν παρεα, ενώ τους εδιναν παντοτε ελεημοσυνη. 
Για τους ιδιους λογους, πηγαιναν στα φτωχοκομεία, εκαναν παρεα στους φτωχους και τους εδιναν ελεημοσυνη. 
Επισης πηγαιναν σε κρατουμενους.
Από αυτές της εξαιρετικες, μονογαμικες, ηθικες Ελληνιδες, γεννηθηκαν τα εκατομμύρια των ηρωων αυτοκρατορων, στρατηγων, ανωτατων αξιωματικων, στρατιωτών του μεσαιωνα.
Η πριγκιπισσα Αννα γεννησε εναν ηρωα γιο ο οποιος πολεμησε γεναια διπλα στον πατερα του τον Καισαρα Νικηφορο Βρυεννιο. 

Πολυ σημαντικο ηταν οτι ολους εκεινους τους αιωνες, οι Ελληνες πολεμουσαν παντοτε διπλα σε συγγενεις.
Για αυτό τοτε είμασταν παγκοσμια αυτοκρατορια.  
Αντιθετα στην εποχη μας εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας ,σβηνουμε αργα και σταθερα. 
Παρανομα μνημονια, αυτόκτονιες, ορφανα παιδια εξαιτιας των αυτοκτονιων , ανεργοι, αστεγοι,αδικημενοι, μαζικη ειβολη και καταληψη της Ελλαδος ,κατά γενικη ομολογια. 
ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ 
ΑΝΝΑΣ ; 
Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΗΤΑΝ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ  
ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΒΡΥΕΝΝΙΟΥ.
  
Ο αυτοκράτορας Αλεξιος Κομνηνος εκτιμώντας την μόρφωση και την μεγαλη γεναιοτητα του Bρυενιου για του  έδωσε ως σύζυγο την κόρη του Αννα Κομνηνη ενώ στην συνεχεια τον τίμησε με το αξίωμα του καίσαρος
Ο Νικηφόρος Βρυενιος πολεμομησε  γεναια όλα εκεινα τα χρονια, εναντια στους εχθρούς του Ελληνισμού.  
Μεταξυ αλλων  ηταν επικεφαλης στην άμυνα εναντίον του 
στρατού του εωσφοριστη  Γοδεφρεικου της Μπουγιον κατά την διάρκεια της πρωτης Εωσφορικης σταυρονφοριας το 1097, επισης το 1116 μ.Χ.,  ηγήθηκε της εκστρατείας των Ελληνικων-Ρωμαικων στρατευμάτων  εναντίον του εωσφοριστη Σουλτανου του Ικονιου.

Ο πολύ γεναιος Νικηφόρος Βρυεννιος πολεμησε μεταξυ πολλων αλλων εχθρων και τους εωσφοριστες Γερμανους, κατά την πρωτη εωσφορικη σταυροφορια.
ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΩΤΗ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ.
Οι γερμανοι παρουσιαζουν μια ιστορικη συνεπεια 1700 ετων, σε γενοκτονίες ,πολεμους εις βαρος του Ελληνικου λαου.
Κατά την διαρκεια των σταυροφοριων, οι γερμανοι εσφαζαν ,εκαιγαν, εκλεβαν βιαζαν ,σκλαβωναν Ελληνιδες. 
Οι γερμανοι δεν σταματουσαν ουτε της ημερες της Μεγαλης εβδομάδας να σκοτωνουν και να καταστρεφουν, παρα τα παρακαλια του Αλεξιου του α, να σεβαστουν την Μεγαλη εβδομαδα, που είναι τα παθη του Σωτηρα Χριστου. 
Με την εισοδο τους στην Κωνσταντινουπολη, στις 13 Απριλιου του 1204 μ.Χ., όπως και σε ολη την Ελληνικη αυτοκρατορια, την οποια κατεκτησαν οι γερμανοι, κατεστρεψαν την Ελλαδα. 
Εκαψαν ναους, και μοναστηρια, εσφαξαν καλογερους, βιαζαν Ελληνιδες μοναχες μεσα στα ιερα των ναων, εκλεψαν τα παντα σε χρυσο νομισμα , εκλεψαν τα αγαλματα, ότι πολυτιμο ειχαν οι ναοι και τα εστειλαν στην γερμανια και την ιταλια
Κατά την διαρκεια των βιασμων, οσοι Ελληνες πηγαιναν να σταματησουν τους βιασμους των Ελληνιδων γυναικων τους εσφαζαν επι τοπου. 


Τρεις ολόκληρες μερες εσφαζαν βιαζαν, εκαιγαν, εκλεβαν ,και σκλαβωναν Ελληνιδες στην Βασιλευουσα.
Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΥΕΝΝΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ
ΓΕΝΑΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΟΣ.
  
Για αυτό εκτος από το να πολεμα γεναια στα πεδια των μαχων συνέχισε την ενασχολησή του με τα γραμματα, καθως εγραψε το ιστορικό έργο για τον Αλέξιο Κομνηνό, καθως και φιλοσοφικε και ρητορικές πραγματείες.
Το κυριοτερο εργο του είναι η Υλη Ιστοριας, χωρισμενη σε τεσσερα βιβλια.
Παγκράτιον το εν Ολυμπία κάλλιστον (Δωρεάν μαθήματα για όλες τις Ελληνίδες αναγνώστριες)
Η ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΒΡΥΕΝΝΙΟΥ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑ ΓΕΝΑΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕΣΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΖΩΗ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
(ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ). 



Η Κωνσταντινουπολη όπως ηταν φυσικο ολους εκεινους τους αιωνες που ηταν σε Ελληνικα χερια δεν ηταν μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο, οικονομικο, θρησκευτικο κεντρο,αλλα ηταν ταυτόχρονα πανω από όλα παγκοσμιο πνευματικο κεντρο. 
Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.
Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.
Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
Χρησιμοποιησαν τις αξίες και τα ιδανικα τνω φιλοσοφων για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
Aξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επιπεδου εργα τους.

Μόνον ο Χριστός θέλει τους Έλληνες


Μόνον Ο Χριστός Θέλει Τους Έλληνες


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


         ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.


 OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ








(1)   

ΠΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΓΕΤΕΣ ; 



Απαραβατο αρχαιοελληνικο αξιωμα ειναι οτι οι Ελληνες βασιλεις  

σε καμια των περιπτώσεων δεν 
στηριζουν 
της στρατιωτικες τους επιτυχιες, και την επιβίωση του εθνους εις βαρος της οικονομικης ευημεριας, των φτωχων Ελλήνων βαζωντας δυσβασταχτους φορους όπως εκαναν  καποιοι βασιλεις απο αναγκη η απο φθονο για τον Ελληνικο λαο. 
Το ιδιο κανουν και σημερα οι προδοτες πολιτικοι, οι οποιοι επιτυγχανουν να παρουν πολιτικες θεσεις εις βαρος της επιβιωσεως του εθνους. 

Οι Ελληνες βασιλεις-στρατιωτικοι γνωριζουν
πολύ καλα ότι ακομη και σε περιπτώσεις ζωης και θανατου για την αυτοκρατορια ότι η επιβιωση του κρατους δεν επιτρεπετε να επιτυγχάνεται εις βαρος των ασθενέστερων οικονομικα Ελλήνων.

Ο

ι πολιτικες οι στρατιωτικες επιτυχιες ενός κρατους ενός βασιλια-αυτοκρατορα δεν εχουν απολυτως καμια ηθικη, πολιτικη και στρατιωτικη αξια, εάν γινονται εις βαρος της οικονομικης ευημεριας των φτωχων Ελληνων.
Μια στρατιωτικη, μια πολιτικη, μια κοινωνικη επιτυχια για να εχει αξια, δεν πρεπει ποτε να επιτυγχανεται , εις βαρος, της οικονομικης ευημεριας των πολιτων η των υπηκόων.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ 
ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΘΗΣΕΑΣ.
Ο Θησεας ηταν ο πρωτος Ελληνας βασιλιας παγκόσμιος, ο οποιος διδαξε ότι οι πραγματικοι Ελληνες βασιλιαδες επωμίζονται τα περισσοτερα βαρη από ολους τους υπολοιπους, ενω τους καρπους των προσπαθειών τους, παντοτε 

τους 

μοιράζονται με ολους τους πολιτες. 

Ακομη ο Θησεας διδαξε ότι σε κάθε μαχη, σε κάθε πολεμο, καθημερινα της περισσοτερες φορες από οποιονδηποτε άλλο στρατιωτη, βαζει την ζωη του σε κινδυνο ο εκάστοτε Ελληνας Βασιλιας. 
Για αυτό ολοι οι Ελληνες Βασιλεις, στρατηγοι κατά την αρχαια και μεσαιωνικη εποχη, οπου οι προγονοι μας ηταν διοικητες της Ελληνικης- ρωμαικης αυτοκρατοριας, επιτεθοταν μοναχοι εναντιoν χιλιαδων αντιπαλων.
Αυτο το εκαναν για να παρουν θαρρος οι Ελληνες στρατιώτες για να κερδιθουν οι μαχες και οι πολεμοι υπερ της Ελληνικου-ρωμαικου κρατους. 
Το ιδιο εκαναν και ολες οι επομενες γενιες Ελληνων στρατιωτικων μεχρι και το 1973 μ.χ.

loading...

12 thoughts on “Πριγκίπισσα Άννα Κομνηνή (Γεωστρατηγική- ιστορία-χριστιανική ηθική)

  1. Οι προγονοι μας, τον μεσαιωνα ηταν οι τελειοτεροι Χριστιανοι ολων των εποχων.

  2. Ωσ. 13,5 Εγώ σε καθοδηγούσα και σε διέτρεφα εις την έρημον, εις χώραν ακατοίκητον.

    Ωσ. 13,6 Εχορηγούσα στους προγόνους σου τας απαραιτήτους τροφάς. Εκείνοι δε έφαγον καθ' υπερβολήν, εχορτάσθησαν με το παραπάνω, υπερηφανεύθησαν αι καρδίαι των μέσα εις την αφθονίαν των αγαθών και ένεκα τούτου με ελησμόνησαν και με εγατέλειψαν.

    Ωσ. 13,7 Δια τούτο εγώ θα είμαι δι' αυτούς ως άγριος πάνθηρ, ως λεοπάρδαλις εις την οδόν των προς την Ασσυρίαν.

    Ωσ. 13,8 Θα ορμήσω εναντίον των ωσάν άρκτος αγριεμένη από την πείναν. Θα διαρρήξω το στήθος των, το οποίον περικλείει την αμαρτωλήν καρδίαν των. Εκεί θα τους καταφάγουν νεαροί πεινασμένοι λέοντες του δρυμού. Θηρία του αγρού θα τους κατασπαράξουν.

    Ωσ. 13,9 Εις αυτήν λοιπόν την καταστροφήν σου, ποιός, ω ισραηλιτικέ λαέ, θα σε βοηθήση;

    Προφητείες κατά της Βαβυλώνας.

    Ιερ. 27,1 Λογος Κυρίου, τον οποίον μίλησε ο προφήτης Ιερεμίας εναντίον της Βαβυλώνος.

    Ιερ. 27,39 Δια την αλαζονείαν της αυτήν θα τιμωρηθή. Φαντάσματα θα κατοικήσουν εις τας νήσους αυτάς. Γενεαί δαιμόνων της ερήμου θα κατοικήσουν εις την πρωτεύουσαν. Ανθρωποι δεν θα κατοικήσουν πλέον αυτήν στον αιώνα.

    Ιερ. 27,40 Οπως κατέστρεψεν ο Θεός και ερήμωσε τα Σοδομα και τα Γομορρα και τας συνορεύουσας με αυτάς πόλεις, είπεν ο Κυριος, έτσι θα καταστρέψη και την Βαβυλώνα και δεν θα κατοικήση πλέον εις αυτήν, άνθρωπος, ούτε και κανένας προσωρινός κάτοικος θα εγκατασταθή εις αυτήν.

    Βοήθα τη Ελλάδα μας Κύριε

    Τα σημεία της τελικής κρίσης

    Ιωηλ. 3,1 Μετά ταύτα θα έλθη εποχή, λέγει ο Κυριος, κατά την οποίαν θα χύσω πλουσίως τας δωρεάς και τα χαρίσματα του Πνεύματός μου εις κάθε άνθρωπον και θα προφητεύσουν οι υιοί σας και αι θυγατέρες σας. Οι γεροντότεροι από σας θα ίδουν και θα λάβουν αποκαλύψεις δια μέσου ενυπνίων, οι δε νεώτεροι κατά την ηλικίαν θα ίδουν εν πλήρει εγρηγόρσει αποκαλυπτικά οράματα.

    Ιωηλ. 3,2 Επίσης θα χύσω πλουσίας τας δωρεάς του Πνεύματός μου κατά την ημέραν εκείνην στους δούλους και εις τας δούλας μου.

    Άγιος Παΐσιος:…

    Το Άγιο Πνεύμα θα κινήσει γη και ουρανό…

    Ο Θεός τις έσχατες μέρες θ’ απλώσει το πνεύμα Του κι εκτός της επίσημης εκκλησιαστικής δομής. Απλοί άνθρωποι θα μπορούν να λένε ουράνια πράγματα, σ’ αντικατάσταση κι εξισορρόπηση της φτώχειας των γερόντων και των λοιπών πνευματικών καθοδηγητών.

    Όσο θ’ αυξάνει η ανομία κι η αποστασία, κι η επίσημη Εκκλησία θα γίνεται ανεπαρκής και δεν θα πείθει, τότε θα πλουτίζονται κάποιες καρδιές με την παρουσία και τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος.

    Κι αυτή θα είναι η λύση από δω και πέρα.

    Προαναγγέλλει ο Κύριος τρομερή καταστροφή του Ισραήλ

    Αμ. 9,1 Ειδα τον Κυριον να ίσταται όρθιος πλησίον στον ειδωλολατρικόν ναόν και να λέγη στον άγγελόν του· “κτύπησε τον ναόν αυτόν. Τα προπύλαια του ναού από τα κτυπήματα θα σεισθούν και θα κρημνισθούν. Κοψε τας κεφαλάς όλων. Αυτούς δέ, που θα απομείνουν από την καταστροφήν θα θανατώσω με εχθρικήν ρομφαίαν. Κανείς, όσον και αν τραπή εις φυγήν, δεν θα διαφύγη τον όλεθρον. Κανένας δεν θα κατορθώση να διασωθή από αυτούς.

    Αμ. 9,2 Και εάν ακόμη μερικοί κατορθώσουν να κατεβούν και να κρυβούν στον άδην, και από εκεί το χέρι μου θα τους ανασύρη. Εάν δε και αναβούν στον ουρανόν, και από εκεί θα τους κρημνίσω κάτω.

    Αμ. 9,3 Εάν με κάθε επιμέλειαν και φροντίδα κρυβούν εις τας κρύπτας της κορυφής του όρους Καρμήλου, εγώ θα εξερευνήσω την περιοχήν και θα τους συλλάβω. Και εάν φύγουν μακράν από τα μάτια μου και καταδυθούν εις τα βάθη της θαλάσσης θα διατάξω τους δράκοντας της θαλάσσης να τους κατασπαράξουν.

  3. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΝΕ ΤΑ ΑΝΑΝΔΡΑ, ΑΡΡΩΣΤΑ, ΔΕΙΛΑ, ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΣΘΕΝΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΓΓΕΛΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΕΔΩ :
    Ρωτάμε και πάλι τους αρχαιοθρήσκους: Γνωρίζουν άραγε καλά τι ήταν στην ουσία οι πολυποίκιλες μορφές της αρχαιοελληνικής θρησκευτικής παράδοσης και πόση σχέση είχαν με τους μορφωμένους αρχαίους σοφούς και επιστήμονες προγόνους μας;
    Γνωρίζουν τη στάση των σκοταδιστικών ιερατείων απέναντι σε κάθε νέα ιδέα και πρόοδο; Γνωρίζουν τη στάση των σοφών, των φιλοσόφων και των επιστημόνων, απέναντι στους παιδαριώδεις μύθους, οι οποίοι και αποτελούσαν το «πιστεύω» του αμαθούς όχλου, τους οποίους ποδηγετούσε το ιερατείο; Γνωρίζουν για τις μεγάλες διώξεις και δίκες των σοφών και των επιστημόνων στην Αθήνα του 5ου αιώνος (όπως και των κατοπινών αιώνων), περί αθεΐας, τις οποίες απαίτησε το ιερατείο, με επικεφαλής τον διαβόητο ιερέα και μάντη Διοπείθη, το 431 π, Χ.; Γνωρίζουν ότι σε αυτές τις διώξεις καταδιώχτηκαν, ταλαιπωρήθηκαν, βασανίστηκαν και έχασαν τη ζωή τους η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων, οι οποίοι δημιούργησαν το πολιτισμικό θαύμα της κλασικής Αθήνας (Σωκράτης, Θεόδωρος Κυρηναίος, Περικλής, Ασπασία, Αριστοτέλης, Πλάτων, Πρωταγόρας, Αλκιβιάδης, Αισχύλος, Ευριπίδης, Αναξαγόρας, Φειδίας, και τόσοι άλλοι); Η σύγχρονη έρευνα κατονόμασε τουλάχιστον πεντακόσιους, από τους κορυφαίους σοφούς, οι οποίοι διώχτηκαν, μόνο στην Αθήνα, ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα δεν έχουμε στοιχεία, όπου ασφαλώς η αρχαία θρησκεία έκανε τις διώξεις της και ίσως πολύ χειρότερα από την Αθήνα.

    Διερωτόμαστε αν έχουν διαβάσει, με τη δέουσα προσοχή, τους αρχαίους συγγραφείς για την ανθελληνική, την αντικοινωνική και σκοταδιστική δράση των παραγόντων της αρχαίας θρησκείας. Αν έχουν διαβάσει τους ιστορικούς των περσικών πολέμων, όπου το κέντρο της αρχαιοελληνικής θρησκείας, οι Δελφοί, υπήρξε το πλέον ανθελληνικό κέντρο, το οποίο συντάχτηκε με τους Πέρσες και έδινε ψευδείς χρησμούς (άλλωστε όλοι ψεύτικοι ήταν), προς τις ελληνικές πόλεις να παραδοθούν στους Πέρσες, ως θέλημα των «θεών»! Έχουν ακούσει μήπως για τους τέσσερις φονικότατους «Ιερούς Πολέμους» (595-332 π. Χ.), οι οποίοι έγιναν για να υπερασπιστούν οι ιερείς τα συμφέροντα του μαντείου των Δελφών και αποδεκάτισαν έτσι τους Έλληνες και έφεραν πιο κοντά την παρακμή της Ελλάδος; Γνωρίζουν άραγε ότι το σκοταδιστικό θρησκευτικό αυτό κέντρο, της δεισιδαιμονίας και του ανθελληνισμού, υπήρξε ο ολετήρας της αρχαίας Ελλάδος και το κύριο αίτιο της παρακμής της, διότι ευθύνεται για την υποδαύλιση του αδελφοκτόνου πελοποννησιακού πολέμου, δίνοντας ψευδοχρησμούς στις αντιτιθέμενες παρατάξεις (Σπαρτιατών – Αθηναίων), για νίκη τους κατά των αντιπάλων; Γνωρίζουν για τη στάση των αρχαιοελληνικών «ιερών» κατά την ρωμαιοκρατία, των οποίων οι ιερείς υποδέχτηκαν τους κατακτητές ως σωτήρες; Γνωρίζουν μήπως ότι ουδέποτε οι σοβαροί αρχαίοι μας πρόγονοι διανοήθηκαν να μιμηθούν τους «θεούς» της αρχαίας θρησκείας; Γνωρίζουν μήπως, πως όταν οι Αθηναίοι κατέστρεψαν τους Μηλίους το 416 π. Χ. πρόβαλαν τον ισχυρισμό: ότι αυτά κάνουν και οι «θεοί» (Θουκ. Ε΄ Βιβλίο, 85-116); Γνωρίζουν τη μεγαλειώδη διακήρυξη του Ξενοφάνη (570-480 π. Χ.) ότι οι ποιητές – μυθογράφοι Όμηρος και Ησίοδος «ως πλείστα εφθέγξαντο θεών αθεμίστια έργα, κλέπτειν μοιχεύειν τε και αλλήλους απατεύειν» (Β12) («τραγούδησαν πολυάριθμες παράνομες πράξεις των θεών: πως κλέβουν, πως μοιχεύουν και εξαπατά ο ένας τον άλλον»;

    Γνωρίζουν επίσης, αν έχει την παραμικρή σχέση ο ορθός λόγος των σοφών και των επιστημόνων με τους γραώδεις, παράλογους και ανήθικους μύθους, οι οποίοι συνέθεταν την «θεολογία» των διαφόρων μορφών της αρχαιοελληνικής θρησκείας;

  4. Αναρωτήθηκαν ποια σχέση μπορεί να έχει λ.χ. η οντολογία του Πλάτωνα, ο θετικισμός του Αριστοτέλη, τα μαθηματικά του Πυθαγόρα, η ιατρική του Ιπποκράτη, η αστρονομία του Αναξαγόρα και του Ιππάρχου, η Γεωμετρία του Αρχιμήδη και του Ευκλείδη, με τις απίστευτες και απίστευτες πρακτικές της μαντικής, της μαγείας, τις θυσίες, το φόβο των «διοσημειών», τη δράση των διαβόητων πυθαϊστών (πρακτόρων των Δελφών σε κάθε πόλη), τους ορφεοτελεστές, τους καθαρτές μιασμάτων, τους ψευδοθεραπευτές, τα ασκληπιεία των τσαρλατάνων ιεροθεραπευτών, και πάμπολλες άλλες πρακτικές της θρησκείας;

    Μπορούν να μας υποδείξουν πολλούς ιερείς και μάντεις, οι οποίοι υπήρξαν σοφοί και επιστήμονες; Ποια σχέση μπορεί να έχει η φιλοσοφία με την «Ιερή Πορνεία», τους κανιβαλισμούς των Μαινάδων, τους βακχισμούς, και δυστυχώς την φρίκη των ανθρωποθυσιών (φαρμακούς, κλπ), οι οποίες, σύμφωνα με σαφέστατες μαρτυρίες, του περιηγητή Παυσανία (110-180 μ. Χ.), του νεοπλατωνικού Πορφύριου (234-305 μ. Χ.), και του ρήτορα Λιβάνιου (314-392 μ. Χ.), τελούνταν καθ’ όλη τη διάρκεια της αρχαιότητας, και τουλάχιστον έως και τον 4ο μ. Χ. αιώνα;

    Ο αείμνηστος διαπρεπής καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Β. Ιωαννίδης είχε αναφέρει τα εξής διαφωτιστικά για την διάσταση φιλοσοφίας και αρχαιοελληνικής θρησκείας: «οι διανοούμενοι και οι φιλόσοφοι εθνικοί ουδεμίαν πίστιν έτρεφον προς τους θεούς της μυθολογίας και κατεπολέμουν παντιοτρόπως την πίστιν του λαού εις αυτούς, δι’ επιχειρημάτων … οι Κυνικοί και οι Στωικοί φιλόσοφοι εχλεύαζον την πίστιν των πολλών ότι δια θυσιών και προσφορών εξηυμενίζοντο οι θεοί, ενώ κατ’ αυτούς η εσωτερική κάθαρσις μόνον δέον να διακρίνη τον αληθώς ευσεβή» (Β. Ιωαννίδη, Ο μυστικισμός του Απ. Παύλου, σελ.80). Επίσης ο μεγάλος μελετητής της αρχαίας Ελλάδος, Σουηδός καθηγητής Μ. Nilsson, τόνισε πως «Η πνευματική ανάπτυξη της Ελλάδος έφερε στο φως τα ελαττώματα των θεών της και της θρησκείας της» (M.Nilsson Ιστορία της αρχαίας ελληνικής θρησκείας, σελ. 277). Και ο καθηγητής Ευάγγελος Θεοδώρου επισήμανε πως «οι φιλόσοφοι εκλόνισαν εκ θεμελίων την λαϊκήν πολυθεϊστικήν πίστιν» (Θ.Η.Ε.,τομ.9,στ.66). Τέλος ο καθηγητής Πανεπιστημίου Π. Παναγιώτου έγραψε πως: «Αυτοί (οι φιλόσοφοι) βάλθηκαν ν’ ακουμπήσουν με τρόπο ότι γινόταν θετικότερο, τα μεγάλα αινίγματα του κόσμου: Ποια είναι η προέλευσή του, ποια είναι η ουσία και το νόημά του, ποιος είναι ο σκοπός και ποιο το παρελθόν και το μέλλον του. Και αφήνοντας τους θεούς στη μακαριότητα ή τις αυθαίρετες επιδιώξεις των, προσπαθώντας ακόμη, να εξοστρακίσουν, όσο γινόταν, τους παραλογισμούς τις αδικαίωτες πίστεις και τις μαγικές πράξεις που επηρεάζουν την πορεία των γεγονότων, και τις σχετικές ανακοπτικές κάθε προόδου φοβίες, έδωσαν ο καθένας των ή τουλάχιστον, προσπάθησαν να διαμορφώσουν κοσμολογικές θεωρίες, που αποτέλεσαν πηγές επιστημονικών ρευμάτων και προσανατολισμών για αιώνες κατόπιν» (Π. Παναγιώτου, Εισαγωγή στο Περί Ουρανού του Αριστοτέλη, εκδ. Νέα Σύνορα, Αθήνα 1989, σελ.59).

    Μπορούν να μας πουν τι σχέση έχουν οι μύθοι της αρχαίας θρησκείας, ήτοι η «θεολογία» της, με την πίστη του Αναξαγόρα για το Θεό: «Νούς δε εστίν άπειρον και αυτοκρατές και μέμεικται ουδενί χρήματι, αλλά μόνος αυτός αφ’ εαυτού εστίν» (απ.12); Με την πίστη του Αριστοτέλη: «αΐδιον και ουσία και ενέργεια ούσα. Κινεί δε ώδε το ορεκτόν και το νοητόν» (Μεταφ.1072Β3); Με το «θείον αθάνατον και ανόλεθρον» του Αναξιμάνδρου; Με το «Πολλούς μεν θεούς λατρεύουσι τα έθνη, αλλ’ η φύσις ένα και μόνον Θεόν ενδείκνυσι» (Φιλοδ.Περί Ευσεβ.21), του Αντισθένη; Το «το θείον ουχί ανθρωπόμορφον, αλλ’ αποκλειστικώς πνεύμα» του Εμπεδοκλή; Με το «ει οι θεοί εισί κακοί, ουκ εισί θεοί» (Ηρακλ. Μαινομ.) του Ευριπίδη; Με τη θεώρηση του θείου, ότι, «1)ουκ έστιν γινόμενον», 2) «έστιν άπειρον», 3) «έστιν έν», 4) «έστιν ακίνητον και απαθές» και 5) «έστιν άυλον» ((ΜΕΕ,τομ.Θ΄,σελ.920) του Μέλισσου τα Σάμιου;

  5. Αξιοσημείωτη είναι η παρατήρηση του μέγιστου των ιστορικών του 20ου αιώνος Άρνολντ Τόυμπη: Ότι οι ψυχές των Ελλήνων βρισκόταν «απελπιστικώς χαμέναι μέσα εις μίαν πνευματικήν ερημίαν … (γι’ αυτό) προχωρούσαν διαρκώς περαιτέρω εις την οδόν του σκεπτικισμού» (Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.455). Και αλλού επισημαίνει πως, οι φιλόσοφοι έθεσαν τον Δία «εντός κλουβιού (ο οποίος πια) ήταν ανίκανος να υποφέρει μιαν αιωνιότητα αναγκαστικής ευπρεπείας, ως ανώτερος τρόφιμος ενός στωικού αναμορφωτηρίου» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.473). Για όσους μελετούν σοβαρά και αντικειμενικά την ιστορία δεν έχουν παρά να διαπιστώσουν ότι η ακαθορίστων ορίων αρχαιοελληνική θρησκεία υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες παρακμής της αρχαίας Ελλάδος. Στα πρωτοβυζαντινά χρόνια αμφότερες έρεγχαν το επιθανάτιο ρόγχο τους, καθότι η θρησκεία είχε συμπαρασύρει την Ελλάδα στον τάφο της. Αν δεν βρισκόταν ο εύρωστος Χριστιανισμός για να σώσει, ό, τι καλό υπήρχε στην πολιτισμική της παράδοση, θα είχε την τύχη της αρχαίας θρησκείας! Ό, τι διέσωσε ο Χριστιανισμός αυτό αποτελεί την πραγματική αξία της αρχαίας Ελλάδος!

    Όλα αυτά τα αγνοούν οι διοργανωτές των «Προμηθείων»; Αδυνατούμε να το πιστέψουμε. Δεν τα αγνοούν, απλώς τα προσπερνούν, διότι πραγματικός τους στόχος δεν είναι η ανάδειξη του καθαρού και πραγματικού αρχαιοελληνικού κλέους, αλλά η προώθηση της αρχαιοελληνικής θρησκείας, στην οποία θέλουν να δώσουν επίφαση «επιστημονική», «φιλοσοφική» και «πολιτισμική», για να την στρέψουν κατά της χριστιανικής μας πίστεως! Αυτός είναι ο πραγματικός τους σκοπός. Τα περί «επανελλλήνισης» και «λατρεία της αρχαίας Ελλάδος» και οι πομπώδεις φολκλορισμοί, είναι και γίνονται για τη δημιουργία εντυπώσεων!

    Κλείνοντας την ανακοίνωσή μας θα θέλαμε για πολλοστή φορά να επισημάνουμε στους πιστούς μας, ότι το καινοφανές παγκόσμιο κίνημα της στροφής προς τον πολυθεϊσμό, δεν είναι τίποτε άλλο από μια σύγχρονη μορφή και τακτική αντιχριστιανισμού. Δεν είναι στην ουσία κάτι νέο, αλλά παλιό, το οποίο έχει τις ρίζες του στον «ευρωπαϊκό διαφωτισμό» του 18ου και 19ου αιώνα, ο οποίος ανέσυρε από τα αραχνιασμένα ντουλάπια της ιστορίας κάθε σαθρότητα του προχριστιανικού παρελθόντος, την οποία είχε απορρίψει η ιστορία και την οποία έριξε στον αγώνα κατά του παραφθαρμένου Χριστιανισμού της Δύσεως. Ο «κλασικισμός» προσπάθησε να περιθωριοποιήσει τον «σκοταδιστικό» Χριστιανισμό στη Δύση, κάτι που δε μπορεί να πετύχει στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας. Οποιοδήποτε «αντίπαλο δέος» ενάντια στην γνήσια Ορθόδοξη Πίστη μας, αποδεικνύεται μηδαμινό και απόλυτα αναποτελεσματικό. Αυτό φάνηκε και στα φετινά «Προμήθεια», όπου, μερικές δεκάδες αρχαιόθρησκοι, προσπάθησαν να «συνδέσουν» τον πολιτισμό, τη φιλοσοφία και την επιστήμη με την αρχαιοελληνική θρησκεία, με την απόδοση τιμών στον «αντάρτη των θεών» μυθικό τιτάνα Προμηθέα! Που όμως η ίδια η φύση της «εορτής» αναιρεί πανηγυρικά την οποιαδήποτε σχέση αρχαιοελληνικής θρησκείας και αρχαιοελληνικού πολιτισμού!

    http://www.ksipnistere.com/2018/08/blog-post_2991.html

  6. Αγάπη προς την πατρίδα και τον Χριστιανισμό: Ετσι εκπαιδεύεται η Ρωσική και η Σερβική νεολαία – Ο «Ορθόδοξος άξονας» ενάντια στην λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης

    Μια πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια έλαβε χώρα αυτήν την καλοκαιρινή περίοδο σε στρατιωτική κατασκήνωση στην Ρωσία. Νέοι από την Σερβία και την Ρωσία, η οποία μας δείχνει ένα ορθόδοξο τρόπο εκπαίδευσης των νέων που αποτελεί αντίδοτο στα σύγχρονα πολυποίκιλα προβλήματα που ταλανίζουν τους νέους και στην χώρα μας.

    Η σερβική νεανική οργάνωση «Μαργαριτάρια» επέστρεψε από τη Ρωσία, όπου με τη στήριξη του ρωσο-σερβικού ανθρωπιστικού κέντρου στη Νις συμμετείχε σε εκδηλώσεις στρατιωτικής εκπαίδευσης, ενώ συμμετείχε σε ορθόδοξες λειτουργίες στο 19ο στρατόπεδο στην ρωσική πόλη του Βλαντιμίρ.

    «Η στρατιωτική κατασκήνωση λειτούργησε από τις 14 έως τις 28 Ιουλίου 2018 και εκεί Ρώσοι νέοι και μέλη της Σερβικής Ορθόδοξης χορωδίας διαβίωσαν στο δάσος σε πραγματικές συνθήκες», δήλωσε ο Σέρβος Ιερέας α Αλεξάνταρ Στογίλκοβιτς, σε μια αποκλειστική συνέντευξη σε ρωσικό ΜΜΕ .

    «Όπου υπάρχει αγάπη, δεν υπάρχουν γλωσσικά εμπόδια. Στη Ρωσία όλα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία…η χώρα, η εκκλησία και ο στρατός για να επιτύχουν τον ίδιο στόχο, και αυτός είναι να διατηρηθεί η εθνική ανεξαρτησία μαζί με την ορθή ανατροφή του την πνευματική και σωματική ανάπτυξη των νέων», δήλωσε ο ίδιος .

    «Στο στρατόπεδο υπήρχε μια υπέροχη ατμόσφαιρα αγάπης! Δεν είχαμε διερμηνέα, αλλά τα καταφέραμε κυριολεκτικά όλα. Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία και κάναμε πολλούς πραγματικούς φίλους.

    Γνωρίζαμε αρκετά τη ρωσική γλώσσα. Οι Ρώσοι είχαν μεταφράσει όλες τις οδηγίες στη σερβική γλώσσα μετά από αίτημα του Ιερέα του στρατοπέδου πατέρα Δημητρίου», συνέχισε ο ίδιος σε σερβικό πρακτορείο ειδήσεων.

    Ο ρωσικός τρόπος ανατροφής αφορά την σωματική και πνευματική τελειότητα

    «Η έντονη εντύπωση που άφησε σε μένα η όλη διοργάνωση στην κατασκήνωση ήταν η επιμέλεια της ρωσικής πλευράς σε όλα. Η εκπαίδευση διήρκεσε δύο εβδομάδες, και το στρατόπεδο ήταν τόσο καλά διατηρημένο που αποτελούσε με το δάσος ένα ενιαίο κομμάτι!

    Η επιμονή και η ικανότητα των παιδιών στο στρατόπεδο αξίζει τον υψηλότερο έπαινο. Οι νέοι μας ασκήθηκαν σε όλες τις ασκήσεις και τα καθήκοντα, και με την υποστήριξη των Ρώσων νεολαίων που ήταν μέλη της πατριωτικής κοινότητας στην κυριολεξία κατάφεραν πολλά πάρα πολλά.

    Οι αδελφοί Ρώσοι μας έδωσαν την ευκαιρία να αγαπήσουμε όχι μόνο τη σωματική άσκηση αλλά και την πνευματική. Επισκεφτήκαμε πολλούς ναούς . Η μεγαλοπρέπεια των ρωσικών ναών είναι απίστευτη! Πήγαμε στον ναό και προσκυνήσαμε τα λείψανα του Αγίου Σεργίου του Ραντονέζ, και είδαμε μια πολύ μεγάλη καμπάνα 75 τόνων.

    Για μας αυτό είναι απίστευτο, γιατί στην εκκλησία μας η δική μας καμπάνα είναι 150 κιλά! Επισκεφθήκαμε τον ναό του Αγίου Σεραφείμ του Σάρωφ,ενώ προσκυνήσαμε τα λείψανα του Αγίου Alexander Nevsky στο Σούζνταλ, όπου γυρίστηκε η ταινία «Αντρέι Ρουμπλιώφ», και επισκεφθήκαμε μια μικρή εκκλησία, όπου κάτω από την εικόνα της Παναγίας ήταν θαμμένος ο Ρώσος εθνικός ήρωας”, συνέχισε ο ίδιος.

    Πρόγραμμα δραστηριοτήτων κατα

  7. Πρόγραμμα δραστηριοτήτων κατασκήνωσης

    «Είμαι ιερέας και εκτός από μένα υπήρχαν τρεις άλλοι ιερείς στο στρατόπεδο. Για τις στρατιωτικές ασκήσεις υπήρχαν υπεύθυνοι εκπρόσωποι του ρωσικού στρατού και διασώστες.

    Κάθε πρωί πριν από το πρωινό, υλοποιούνταν διάφορες ασκήσεις, κατόπιν μια κοινής χριστιανικής ορθόδοξης προσευχή, μετά πρωινό και ξανά ασκήσεις.

    Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα υπήρχε δρόμος αντοχής στο δάσος, και μαθήματα επιβίωσης στη φύση (πυροπροστασία , εύρεση πορείας, ιατρική βοήθεια, δέσιμο κόμπων, αναρρίχηση) και άλλες δραστηριότητες και αθλητισμού.

    Κολυμπήσαμε στον γειτονικό ποταμό Κολπά! Το νερό ήταν καθαρό, αλλά κρύο. Μπορούσαμε να μείνουμε μέσα μόνο δέκα λεπτά, ενώ οι Ρώσοι έλεγαν ότι το νερό είναι ζεστό, και το απολάμβαναν ! Επιπλέον, τα παιδιά μιλούσαν και βοηθούσαν το ένα το άλλο ενώ κάθε βράδυ τελείωνε με προσευχή.

    Τα ρωσικά τρόφιμα τροφοδοτούσαν το σώμα, και τα σερβικά τραγούδια την ψυχή

    «Ναι! Δεν είμαστε εξοικειωμένοι με τα παραδοσιακά ρωσικά τρόφιμα, και αυτό αφορά το κουάκερ. Το Κουάκερ στη Ρωσία τρώγεται στις διακοπές κάθε μέρα. Είναι θρεπτικό και κάνει καλό , ενώ μας άρεσαν και οι ρωσικές πίτες!», καταλήγει ο Σέρβος Ιερέας .

    Εμείς θα λέγαμε για αυτήν ομολογουμένως αξιέπαινη προσπάθεια Σέρβων και Ρώσων , ότι οποιαδήποτε ομοιότητα με κάτι αντίστοιχο με νέους ηλικίας 14-18 ετών εδώ στην Ελλάδα ανήκει σίγουρα στην σφαίρα της αχαλίνωτης φαντασίας.

  8. Έβαλα όλες τις ερωτήσεις σου στο μπλεντερ και βγήκε αυτή η απάντηση, τράβα στον
    παπά της ενορίας σου να σε χώσει ένα μανουάλι αλάδωτο στον ευρύπρωκτο σου,
    μπας και χαλαρώσεις διαβολόσπερμα που έχεις το θράσος να μιλάς για
    τους προγόνους μας, ανθέλληνα ευρωπροσκηνημένε, ουστ ρε αλήτη.

    ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΛΑΝΙΟΝ ΦΩΣ

  9. Μια Θεσσαλονικιά που την έλεγαν Αυξεντία, ήταν από την μέση και κάτω παράλυτη και ακίνητη. Όταν οι συγγενείς της άκουσαν τα σημεία και τέρατα, που έκανε η θαυματουργός αγία Θεοδώρα, την σήκωσαν σαν ένα άψυχο φορτίο και την μετέφεραν στον τάφο της. Ο τάφος βρισκόταν στο μοναστήρι στο οποίο έζησε η Αγία και το οποίο είναι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

    Η Αυξεντία αλειφόταν τρεις μέρες, με το άγιο μύρο το οποίο έρρεε στον τάφο της Μυροβλύτισσας αγίας Θεοδώρας, και έτσι αποκαταστάθηκε η υγεία της, και πλέον περπατούσε κανονικά.

    Για τον λόγο αυτό, παρέμεινε άλλες τέσσερις μέρες στο μοναστήρι, προσφέροντας τις υπηρεσίες της, δοξολογώντας τον θεό και ευχαριστώντας την Αγία Θεοδώρα.

    Στο τέλος, η πρώην παράλυτη και ακίνητη, επέστρεψε με τα πόδια στο σπίτι της.

    Διασκευή από τον “Μέγα Συναξαριστή της Εκκλησίας”, τόμος Η’, μήνας Αύγουστος.

    pemptousia.gr

  10. Άγιος Κοσμάς o Αιτωλός: Τα «βρωμερά» έθνη που θα έρθουν στην Ελλάδα

    Mία ἡλικιωμένη γυναίκα, ἀπό τό Λευκό Δήμου Θέρμου, ἐπισκέφτηκε τήν Mονή μας (Ἁγ. Κοσμᾶ Αἰτωλοῦ Θέρμου Αἰτ/νίας), ἡ Φωτεινή Tσαντοπούλου-Παπανικολάου μοῦ ἔλεγε διάφορες ἱστορίες γιά τόν Πατροκοσμᾶ, πού ἄκουγε σάν παιδί ἀπό τόν παππού της καί τόν θεῖο της καί ἀπό ἄλλους «παλιούς».

    Ὁ παππούς της συχνά ἐπαναλάμβανε μιά προφητεία τοῦ ἁγίου Kοσμᾶ, πού τήν εἶχε ἀκούσει ἀπό τόν παππού του: «Oὐαί καί ἀλλοίμονο στήν Ἑλλάδα, ὅταν μποῦνε τά ξένα ἔθνη μέσα». Ἡ Φωτεινή μοῦ εἶπε χαρακτηριστικά: «Oἱ γερόντοι τά μολόγανε»… Tά συζητοῦσαν μεταξύ του
    Ὁ παππούς της, ἀπ᾽ ὅ,τι ὑπολογίζω, ἀνῆκε «στήν τρίτη γενιά», στά δισ­έγγονα ἐκείνων πού ἄκουσαν τήν προφητεία ἀπό τόν ἅγιο Kοσμᾶ. Ἡ προφητεία αὐτή βλέπω πώς ἔχει κάποια μικρή λεκτική συγγένεια μέ τήν προφητεία πού ἀναφέρει ἡ Mαρία Mαμασούλα στό βιβλίο της: «Ἀλλοί στούς κάμπους. Θἄρθουν βρωμερά ἔθνη, ὅταν ἔρθουν μή φοβᾶσθε, ὅταν θά φύγουν ἀναμερίστε» (Πατροκοσμᾶς ἱερουργὸς τοῦ λόγου καὶ τῆς πράξης, Ἀθῆναι 1951, σελ. 211).

    Γι᾽ αὐτήν τήν τελευταία προφητεία κατ᾽ ἀρχήν ὁ νοῦς μας πηγαίνει στίς καταστάσειςτοῦ β´ παγκοσμίου πολέμου γιά τήν Ἑλλάδα. Ὅμως δέν μπορεῖ νά ἔχη σχέσι μέ αὐτόν, διότι τόσο οἱ Ἰταλοί ὅσο καί οἱ Γερμανοί δέν ἦρθαν μέ εἰρηνικές-φιλικές καταστάσεις, ὥστε νά μή φοβηθοῦμε. Ἦρθαν πρῶτ᾽ ἀπ᾽ ὅλα ὡς κατακτητές. Λανθασμένα θά μπορούσαμε νά σκεφτοῦμε κάτι τέτοιο. Kαί μόνον οἱ βομβαρδισμοί ἦταν ἀφανισμός. Oἱ δύο αὐτές προφητεῖες ἔχουν σχέσι μέ ἄλλες καταστάσεις ἐθνικές πού βρίσκονται, πιστεύω, σήμερα ἐν ἐξελίξει.

    Nομίζω πώς ἡ προφητεία αὐτὴ (ΦΤΠ) ἔχει σχέσι μέ τούς «μετανάστες-λαθρομετανάστες» τόσων ἐθνικοτήτων πού κατακλύζουν τήν χώρα μας. Ἐπίσης βλέπομε πώς διά τῆς Συνθήκης Σένγκεν καταρρίπτονται τά ἐθνικά σύνορα καί ἀφήνεται ἐλεύθερη ἡ εἴσοδος εἰς τά «ἔθνη» (ὄχι σέ ὅλα).

  11. Παραλλήλως ὑπάρχει καί τό πρόβλημα τῶν «ἐπιδράσεων». Ἄν τά ἔθνη εἶναι «βρωμερά», τί εἴδους θά εἶναι οἱ ἐπιδράσεις; Kαθαρές;

    Δέν χρειαζόμαστε πολλή φαντασία καί ἰδιαίτερη γνῶσι κοινωνιολογίας, γιά νά κατανοήσωμε, ὡς πρός τό θέμα τῶν μεταναστῶν στήν χώρα μας, τά ἀποτελέσματα τῶν ἀναπτυσσομένων «μειονοτήτων» καί τούς κινδύνους πού ἐγκυμονεῖ αὐτή ἡ ἐξέλιξι.
    «Oὐαί καί ἀλλοίμονο εἰς τήν Ἑλλάδα…».

    Ἡ προφητεία AX συνδέεται νομίζω ἀπολύτως νοηματικά μέ τήν ΦTΠ· δηλαδή: «Ὅταν τά ξένα ἔθνη» ἤ τά «βρωμερά ἔθνη» θἄρθουν, μή φοβᾶσθε. Θἄρθουν μέ ἀνάγκη γιά νά ζήσουν… Θά τούς ἀνοίξετε τά σπίτια σας. Θά τούς δώσετε τό ψωμί σας· θά τύχουν τῆς προστασίας σας. Ὅταν θἄρθουν μή φοβᾶστε. Ὕστερα ὅμως θά δῆτε, γιατί δέν πρέπει νά ξενοιάζετε. Θά θελήσετε τά ἔθνη νά τά στείλετε στόν τόπο τους. Δέν θά εἶναι καθόλου εὔκολο. Ἄν κατορθώσετε νά φύγουν, «ἀναμεριᾶστε», προσέξτε, φυλαχτῆτε. Θά δῆτε τί μποροῦν νά κάνουν…

    Ἡ φράσι «ἀλλοί στούς κάμπους» θυμίζει τήν προφητεία πού ἐξεφώνησε ὁ Ἅγιος στήν Λάρισα: «Tά χωριά τοῦ κάμπου θά πάθουν χαλάστρα…» καί τήν ἄλλη: «Ὅσα χωριά εἶναι κοντά στό δρόμο πολλά θά τραβήξουν». Συνήθως οἱ συγκοινωνιακοί μεγάλοι δρόμοι περνοῦν ἀπό τούς «κάμπους» καί γι᾽ αὐτό οἱ κάμποι ἔγιναν ἐπανειλημμένως θέατρο μεγάλων καταστροφῶν, ὅπως εἴδαμε στίς σχετικές προφητεῖες. Συνήθως στούς κάμπους ἀναπτύσσονται τά μεγάλα ἀστικά κέντρα.

    Mέ τήν προφητεία ὁ ἅγιος Kοσμᾶς προειδοποιεῖ ἑπομένως, ὅτι τά ἐνδιαφέροντα τῶν «βρωμερῶν ἐθνῶν» ἤ τῶν «ξένων ἐθνῶν» θά στραφοῦν στούς «κάμπους» στά ἀστικά κέντρα καί τότε «οὐαί καί ἀλλοίμονο εἰς τήν Ἑλλάδα». Δηλαδή δέν θά ἔχουν μικρές βλέψεις, μικρά «βολέματα». Πιστεύω πώς αὐτό εἶναι τό νόημα τῶν δυό αὐτῶν προφητειῶν τοῦ ἁγίου Kοσμᾶ.

    «Οἱ προφητεῖες τοῦ ἁγ. Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ μέσα στὴν ἱστορία», 
ἔκδ. Ἱ. Μ. Ἁγ. Κοσμᾶ,
    Ἀθῆναι 2004, σελ. 456-458

  12. Δόξα Σοι Ο Θεός η Μόνη Ελπίς ημών Δόξα Σοι
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ
    Καλό ξημέρωμα Εν Χριστω Αδερφοί μου

Comments are closed.