Η Σλοβάκα Μαρτίνα μιλάει χωρίς ενδοιασμούς για την Διονυσιακή-Δικτατορία των Κίναιδων.

Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός αναλυτής.

Μια γυναίκα και κυρία με Γ και Κ κεφαλαίο μιλάει χωρίς ενδοιασμούς περί κίναιδων. Όπως θα δείτε στο σχετικό βίντεο η εμφανίσιμη κυρία χωρίς ρητορικούς ελιγμούς αναφέρει τα πράγματα με το όνομα τους και μιλά για την παρανοϊκή-Διονυσιακή δικτατορία.

 

 

Η υπουργός πολιτισμού της Σλοβακίας Μαρτίνα Σιμκοβίτσοβα, αναφερόμενη στους ΛΟΑΤKI, ζήτησε να σταματήσουν να προσπαθούν να επιβάλλουν στις κοινωνίες, τον τρόπο ζωής τους ως «φυσιολογικό» και να κοιτάξουν να λάβουν ιατρική βοήθεια!

 

«Αν έχετε ψυχικές διαταραχές θα πρέπει να θεραπεύσετε τον εαυτό σας και όχι να προσπαθείτε να επιβάλλετε στους άλλους ότι είστε κάποιου είδους κανόνας και πως όλα πρέπει να γίνονται όπως τα θέλετε» Αυτό που συμβαίνει στις δυτικές κοινωνίες τα τελευταία χρόνια με την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ, είναι εξωφρενικό.

Κανείς δεν απαγορεύει σε κανέναν πως θα ζήσει την προσωπική του ζωή αλλά σίγουρα μία τάξη ανθρώπων με «ιδιαίτερη» συμπεριφορά δεν μπορεί να επιβληθεί δικτατορικά στην πλειοψηφία.

 

https://www.anixneuseis.gr/%CF%83%CE%BB%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%BA%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BB%CE%BF%CE%B1%CF%84/

https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/slovaka-ypourgos-politismou-gia-loatki-den-tha-epivallete-stous-allous-tin-zoi-sas-os-fysiologiki/

ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΩΣ ΦΥΧΙΚΟ ΝΟΣΗΜΑ.

Μέχρι και το έτος 1973 η ομοφυλοφιλία θεωρείτο ψυχική ασθένεια. Εν τούτοις η Αμερικανική-Διονυσιακή αυτοκρατορία άλλαξε αυτό το καθεστώς σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το 1972, διακινδυνεύοντας την καριέρα του ένας μασκαρεμένος άνδρας στάθηκε ενώπιον της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Ένωσης και ανακοίνωσε ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Ένα χρόνο αργότερα, η ομοφυλοφιλία δεν χαρακτηριζόταν πλέον ως ψυχική διαταραχή.

«Είμαι ομοφυλόφιλος. Είμαι ψυχίατρος». Με αυτά τα λόγια, ο Δρ. Ανώνυμος ξεκίνησε τη διάσημη ομιλία του στο συνέδριο του 1972 της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Ένωσης. Κανείς στην αίθουσα δεν αναγνώρισε τον ομοφυλόφιλο ψυχίατρο μπροστά τους γιατί ήταν ντυμένος με ένα μεγάλο σμόκιν, μια παραμορφωμένη μάσκα του Nixon (προέδρου των ΗΠΑ) και μια περούκα.

Ο σύντροφός του τον βοήθησε να φτιάξει το κουστούμι, το οποίο αποδείχθηκε δύσκολο έργο γιατί ήταν και αρκετά μεγαλόσωμος. Όμως η στολή ήταν επιτυχημένη, καθώς όπως αργότερα σημείωσε, κανείς δεν τον αναγνώρισε.

Ο άνθρωπος πίσω από τη μάσκα ήταν ο John Fryer, ψυχίατρος και καθηγητής. Καθώς ο Fryer μιλούσε σε ένα μικρόφωνο που διαστρέβλωνε τη φωνή του, ο Δρ. Ανώνυμος είπε στο ακροατήριο να μην ανησυχούν για την πραγματική του ταυτότητα: «θα μπορούσα να είμαι ένας από περισσότερους από τους 200 ψυχιάτρους που εγγράφηκαν σε αυτό το συνέδριο» είπε και ζήτησε να τον αφήσουν να μιλήσει. Αυτό που έπρεπε να τους πει ήταν ένα θέμα ζωής ή θανάτου.

Ο Δρ. Ανώνυμος και άλλοι ομοφυλόφιλοι ψυχίατροι, όπως και ο ίδιος, υπέφεραν από αυτό που ονόμασε «σύνδρομο του αράπη». Αν ήθελαν να πετύχουν στον τομέα τους, έπρεπε να «ξέρουν τη θέση τους».

Όπως ο μαύρος άνθρωπος με το ανοιχτόχρωμο δέρμα, ο οποίος επιλέγει να ζήσει ως λευκός άνθρωπος, δεν μπορούν να μας δουν με τους πραγματικούς φίλους μας, την πραγματική ομοφυλοφιλική οικογένειά μας, αλλιώς το μυστικό μας θα γίνει γνωστό και είμαστε καταδικασμένοι.

Ο ανώνυμος γνώριζε δυστυχώς αυτή τη μοίρα. Μέχρι τη στιγμή που έδωσε την ομιλία του το 1972, αργότερα θυμήθηκε: «Είχα πεταχτεί έξω από το σπίτι μου επειδή ήμουν ομοφυλόφιλος. Είχα χάσει τη δουλειά μου επειδή ήμουν ομοφυλόφιλος».

Το να είσαι ομοφυλόφιλος στα περισσότερα επαγγελματικά πεδία ήταν τότε επικίνδυνο, αλλά αυτό ίσχυε ιδιαίτερα στην ψυχιατρική, το ιατρικό πεδίο που είναι υπεύθυνο για τον ορισμό της ομοφυλοφιλίας ως ασθένειας. Το συμπέρασμα ότι η ομοφυλοφιλία ήταν μια ψυχική διαταραχή ήταν τόσο ευρέως αποδεκτό, ώστε γράφτηκε στη Βίβλο της APA, το Διαγνωστικό και Στατιστικό Εγχειρίδιο [DSM], η πρώτη έκδοση του οποίου δημοσιεύθηκε το 1952. Σύμφωνα με το DSM-I (PDF) η ομοφυλοφιλία ήταν μια κοινωνικοπαθητική διαταραχή της προσωπικότητας. Η δεύτερη έκδοση του DSM, που κυκλοφόρησε το 1968, χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία ως σεξουαλική απόκλιση.

Η δημοσίευση του DSM-II συνέπεσε με το κίνημα για τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Αυτή ήταν η αφορμή που ενέπνευσε την ομιλία του Δρ. Ανώνυμου. «Αφού αμφισβήτησαν επιτυχώς την αστυνομία και τις κυβερνητικές προσπάθειες να κλείσουν τους δημόσιους χώρους όπου συγκεντρώνονταν ομοφυλόφιλοι, οι ομοφυλόφιλοι ακτιβιστές σύντομα θα αμφισβητούσαν και την ψυχιατρική εξουσία», σημειώνει η Ένωση Ομοφυλοφίλων Ψυχιάτρων. Το 1970, η APA διοργάνωσε το ετήσιο συνέδριο στο Σαν Φρανσίσκο, μία πόλη τότε, όπως και τώρα, φιλική προς τους ομοφυλόφιλους. Ήταν τότε που το Μέτωπο για την Απελευθέρωση των Ομοφυλοφίλων, διέκοψε τη συνάντηση του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου.

Σε μία συνέντευξή του ο Gary Allender ένας από τους διαδηλωτές εκείνη την ημέρα, εξήγησε τους στόχους τους για τη διαμαρτυρία: «Δεν ήμασταν ευγενικοί. Δεν ήμασταν ήσυχοι. Δεν ζητούσαμε χάρες. Προσπαθούσαμε απλώς να απονομιμοποιήσουμε την εξουσία τους, αισθανόμασταν ότι μας καταπιέζουν και εκεί ήταν τελικά η ευκαιρία να τους αντιμιλήσουμε».

Οι διαδηλωτές σίγουρα δεν ήταν ευγενικοί. Μερικοί εισέβαλαν σε μια συζήτηση για τη θεραπεία μεταστροφής, άλλοι κατευθύνθηκαν σε όλο το κτήριο ψάχνοντας για τον Irving Bieber, μια από τις πιο σεβαστές αρχές για την ομοφυλοφιλία την εποχή εκείνη, λόγω της ορόσημης μελέτης του το 1962, “Homosexuality: A Psychoanalytic Study of Male Homosexuals”. Δεδομένου ότι το έργο του Bieber επιβεβαίωσε τη θεωρία ότι η ομοφυλοφιλία ήταν μια παθολογία, οι διαδηλωτές εστίασαν την οργή τους σε αυτόν. «Άντε να *&$%#», του φώναξαν. «Αν το βιβλίο σου μιλούσε για τους μαύρους, όπως μιλούσε για τους ομοφυλόφιλους, θα σε ξεκοίλιαζαν και θα το άξιζες!».

Παρά τα οξυμένα συναισθήματα της διαδήλωσης, το μήνυμα των διαδηλωτών προς την APA ήταν απλό, δήλωσε η Barbara Gittings, εξέχουσα ομοφυλόφιλη ακτιβίστρια: «Σταματήστε να μιλάτε για μας και αρχίστε να μιλάτε μαζί μας». Ο Fryer είπε στον Spiegel ότι θυμόταν να αισθάνεται άβολα με τις διαμαρτυρίες. «Εγώ, ειλικρινά, στην αρχή, θυμάμαι ότι ήμουν ανήσυχος από αυτό και ότι ευχόμουν να μην μιλούσαν». Η ομοφυλοφιλία ήταν μια διαταραχή. Αυτή ήταν η ιατρική συναίνεση. Οι περισσότεροι ψυχίατροι στην APA, είπε ο Fryer στον Spiegel, συμφώνησαν με την αξιολόγηση. «95, 98, 99 [τοις εκατό συμφωνούσαν]. Ακόμα και αυτοί από εμάς που είμασταν ομοφυλόφιλοι».

Η δυσφορία του Fryer έφτασε στο αποκορύφωμα τον Νοέμβριο του 1971 όταν η Gittings επικοινώνησε μαζί του στο σπίτι του συντρόφου του. Οι ακτιβιστές των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων είχαν κάνει σπουδαία βήματα. Νωρίτερα την άνοιξη, ορισμένοι εξ αυτών είχαν προσκληθεί να συμμετάσχουν σε διάσκεψη της APA που πραγματοποιήθηκε στην Ουάσινγκτον. Ο Franklin Kameny, ένας από τους πρωτοπόρους των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων και αστρονόμος που είχε εκπαιδευτεί στο Χάρβαρντ, κλήθηκε να συντονίσει μια ομάδα που ονομαζόταν «Lifestyles of Non-Patient Homosexuals».

Όταν η ομιλία διακόπηκε από μια προγραμματισμένη διαμαρτυρία, ο Kameny φώναξε στο ακροατήριό του: «Η ψυχιατρική είναι ο εχθρός προσωποποιημένος. Η ψυχιατρική διεξήγαγε έναν αμείλικτο πόλεμο εναντίον μας. Μπορείτε να το λάβετε αυτό ως κήρυξη πολέμου εναντίον σας!». Ίσως ο πόλεμος να μην ήταν απαραίτητος. Ίσως αυτό που χρειαζόταν ήταν ένας διαμεσολαβητής, κάποιος που θα μπορούσε να σταθεί στο κενό μεταξύ των ομοφυλοφίλων και της APA.

«Τζον, χρειάζεται να έρθεις σε ένα πάνελ», είπε η Gittings στον Fryer μέσω τηλεφώνου. «Θα είναι ένα πάνελ για την ομοφυλοφιλία και χρειαζόμαστε έναν ομοφυλόφιλο ψυχίατρο». «Και…;», ήταν η απάντηση του Fryer. Δεν αισθανόταν επαγγελματικά «πολύ ασφαλής». Η τότε εργασία του ήταν μερικής απασχόλησης και δεν είχε προϋπηρεσία, για να μην αναφέρουμε ότι είχε ήδη απολυθεί επειδή ήταν ομοφυλόφιλος. «Αλλά το σκέφτηκα και συνειδητοποίησα ότι ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει», είπε. Και γι’ αυτό αποδέχτηκε διστακτικά το αίτημα της Gittings, με την προϋπόθεση να μεταμφιεστεί και να διαστρεβλωθεί η φωνή του.

Η ομιλία του Fryer ήταν σύντομη. Ξεκίνησε αναγνωρίζοντας την ύπαρξη πολλών ομοφυλόφιλων ψυχιάτρων, οι GAY-PA όπως προκλητικά ονομάζονταν, και υποστήριζαν ότι η στάση της Ακαδημίας για την ομοφυλοφιλία τους επηρέασε σοβαρά. «Ως ψυχίατροι που είμαστε ομοφυλόφιλοι», είπε, «πρέπει να εξετάσουμε προσεκτικά τη δύναμη που βρίσκεται στα χέρια μας για να καθορίσουμε την υγεία των άλλων γύρω μας». Επειδή ο κόσμος βλέπει ως δυσλειτουργικούς, τους ομοφυλόφιλους υποστήριξε, ήταν σημαντικό οι ομοφυλόφιλοι ψυχίατροι να «έχουμε ξεκάθαρο το μυαλό μας τη δική μας ιδιαίτερη κατανόηση του τι σημαίνει να είσαι υγιής ομοφυλόφιλος».

Οι ομοφυλόφιλοι ψυχίατροι σημείωσε ο Δρ. Ανώνυμος, βρίσκονταν σε δίλημμα: η επαγγελματική τους κοινότητα δυσφημούσε τους ομοφυλόφιλους και οι ομοφυλόφιλοι φίλοι τους τους αντιμετώπιζαν παρόμοια. «Υπάρχει έντονο αρνητικό συναίσθημα στην ομοφυλοφιλική κοινότητα έναντι των ψυχιάτρων. Και όσοι από εμάς είναι ορατοί, είναι οι ευκολότεροι στόχοι στους οποίους μπορούν να εξαπολύσουν τον θυμό τους».

Οι ομοφυλόφιλοι ψυχίατροι, όπως και ο μασκοφόρος άντρας πριν από αυτούς, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να επηρεάσουν θετικά και τις δύο πλευρές της μάχης. Συγκεκριμένα, πρότεινε, το ακροατήριο να δείξει μία «δημιουργική ενδυνάμωση» σε συζητήσεις με συναδέλφους που υποτιμούν την ομοφυλοφιλία. «Βεβαιωθείτε ότι κάνετε γνωστό στους συνεργάτες σας ότι έχουν μερικά θέματα που πρέπει να ξανασκεφτούν». Και όταν οι ομοφυλόφιλοι έρχονται σε σας για θεραπεία, προειδοποίησε: «Μην αφήνετε τα προβλήματά σας να μπουν εμπόδιο στο δρόμο σας, αλλά αναπτύξτε δημιουργικούς τρόπους για να επιτρέψετε στους ασθενείς να γνωρίζουν ότι είναι εντάξει».

Εν κατακλείδι, ο Fryer παρακαλούσε τους συναδέλφους του να βρουν τρόπους ώστε να εμπλακούν σε κινήματα που επιδιώκουν να αλλάξουν το μυαλό ομοφυλοφίλων και ετεροφυλόφιλων όσον αφορά την ομοφυλοφιλία. Όλοι πρέπει να συνεργαστούμε, είπε, γιατί όλοι έχουμε κάτι να χάσουμε- κάτι πολύ πιο κρίσιμο από ό,τι μια προαγωγή στη δουλειά ή ένα διορισμό ως καθηγητές. Κάτι που περνά μέσα από την καρδιά του καθενός από μας: την πλήρη ανθρωπιά μας, με όλα τα διδάγματα που πρέπει να διδάξει σε όλους τους άλλους ανθρώπους γύρω μας.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη απώλεια, η ειλικρινής μας ανθρωπιά και αυτή η απώλεια οδηγεί όλους εκείνους γύρω μας να χάσουν το μικρό κομμάτι της ανθρωπιάς τους. Γιατί, αν ήταν πραγματικά άνετοι με τη δική τους ομοφυλοφιλία, τότε θα μπορούσαν να είναι άνετοι με τη δική μας. Πρέπει λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τις ικανότητες και τη σοφία μας για να τους βοηθήσουμε αλλά και εμάς να μεγαλώσουμε ώστε να είμαστε άνετοι με το μικρό κομμάτι της ανθρωπιάς που ονομάζεται ομοφυλοφυλία. Ο Fryer λέει ότι το κοινό σηκώθηκε όρθιο και χειροκροτούσε.

Ένα χρόνο αργότερα, η ομοφυλοφιλία αποχαρακτηρίστηκε από ψυχική διαταραχή. Υπήρξαν πολλοί άνθρωποι που διαφώνησαν για το κατόρθωμα εκείνης της στιγμής, αλλά οι περισσότεροι ισχυρίζονται ότι τα πράγματα άρχισαν σχεδόν αμέσως να αλλάζουν μετά την ομιλία του Δρ.Ανώνυμου.

Ο Fryer κρατούσε μυστικό τον ρόλο του Δρ. Ανώνουμου για δύο δεκαετίες, μέχρι το συνέδριο της APA του 1994 στη Φιλαδέλφεια. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ομιλίας του, η AGLP τιμήσε τον Fryer με το Βραβείο Διακεκριμένης Υπηρεσίας το 2002. Ο σύλλογος έχει επίσης δώσει το όνομα του Fryer σε ένα ετήσιο βραβείο, το οποίο δίνεται σε άτομα «των οποίων το έργο συνέβαλε στην ψυχική υγεία των σεξουαλικών μειονοτήτων».

Ο Gordon λέει ότι επηρρεάστηκε από τη γενναιότητα του γιατρού και εντυπωσιάστηκε που ο Fryer δεν ζήτησε ποτέ δημοσίως να λάβει τα εύσημα για την ομιλία του, ακόμα και αργότερα όταν ήταν ανοιχτά ομοφυλόφιλος στο πλαίσιο εργασίας του. Για τον Gordon, υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο στη διχοτόμηση της ηρωικής στιγμής που ο μασκοφόρος Fryer μπήκε στο προσκήνιο και της στιγμής του συνηθισμένου ανθρώπου- «ακριβώς σαν εμάς τους υπόλοιπους» – που ήταν ο Fryer στην καθημερινή του ζωή.

Υπάρχει μια ερώτηση που ο Gordon πιστεύει ότι ο Δρ. Ανώνυμος θέτει: «Αν φτάναμε στο χείλος του γκρεμού και μας ζητείτο να σηκωθούμε, θα είχαμε το θάρρος;» Αλίμονο, το θάρρος έρχεται με κόστος. Ένα χρόνο μετά τη μυστική του δήλωση του Fryer στην APA, ενώ ήταν στο προσωπικό του Friends Hospital, αντιλήφθηκε το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Fryer, ένας φοιτητής «αντιλήφθηκε» ότι ο Fryer ερχόταν πολύ κοντά του και παραπονέθηκε στη διοίκηση. Ο Fryer στη συνέχεια απολύθηκε.

«Αν ήσασταν ομοφυλόφιλος αλλά όχι επιδεικτικά ομοφυλόφιλος, θα σας κρατούσαμε», του είπε ένας διοικητικός υπάλληλος. «Αν ήσασταν επιδεικτικός χαρακτήρας και όχι ομοφυλόφιλος θα σας κρατούσαμε. Αλλά επειδή είστε τόσο ομοφυλόφιλος όσο και επιδεικτικός, δεν μπορούμε να σας κρατήσουμε». Αυτός ο διοικητικός, σημειώνει ο Fryer, καθότανστις πρώτες θέσεις πριν από ένα χρόνο, καθώς ο Δρ. Ανώνυμος παρουσίαζε τη διάσημη ομιλία του.

«Δεν έμαθε ποτέ ότι εγώ ήμουν ο ομιλητής».

https://www.psychologynow.gr/istoria-psyxologias/psyxologikoi-stathmoi/3478-o-maskaremenos-psyxiatros-pou-voithise-na-termatistei-i-omofylofilia-os-astheneia.html

 

Πηγή: thedailybeast.com

ΤΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΚΛΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙ ΚΙΝΑΙΔΩΝ. Ο βίος των κίναιδων είναι βδελυρός, αίσχρός και άθλιος (Πλάτων-Γοργίας).

Οι νεοταξίτες στα πλαίσια, των ανθελληνικών τους σχεδίων, συκοφαντούν τον Αριστοκλή-Πλάτωνα, ως δήθεν υποστηρικτή της ομοφυλοφιλίας. Οι αρχαίοι Έλληνες καταδίκαζαν την ομοφυλοφιλία. Αριστοκλής-Νόμοι 636c : “Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν.

Είναι κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους,ενώ η επαφή των αρσενικών με τα αρσενικά και των θηλυκών με τα θηλυκά εiναι ενάντια στην φύση.” Ο Αριστοκλής προτείνει πολύ αυστηρές ποινές για όσους σκοπεύουν να παρεκλίνουν από τους νόμους της Φύσεως. Ή μηδένα τολμάν μηδενός άπτεσθαι των γενναίων άμα και ελευθέρων πλην γαμέτης εαυτού γυναικός, άθυτα δε παλλακών σπέρματα και νόθα μη σπείρειν, μηδέ άγονα αρρένων παρά φύσιν ή το μέν των αρρένων πάμπαν αφελοίμθ’ άν.”

“Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελευθέρους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς”. Ενδεικτiko είναι και το απόσπασμα από τον Πλουτάρχου στο “Περί Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής Λόγος Α’12”. Εκεi εχουμε την εξής αναφορά: : “Αλέξανδρος δε, Φιλοξένου του της παραλίας υπάρχου γράψαντος, ότι παίς εν Ιωνία γέγονεν οίος ουκ άλλος ώραν και είδος, και πυνθανομένου δια των γραμμάτων ει αναπέμψη, πικρώς αντέγραψεν ω κάκιστ’ ανθρώπων, τι μοι πώποτε τοιούτο συνέγνως, ίνα τοιαύταις με κολακεύσης ηδοναίς ;”

Και ο Αλέξανδρος όταν του έγραψε ο Φιλόξενος, ο κυβερνήτης της παραλίας ότι υπάρχει στην Ιωνία ένα παιδί που όμοιο στην ομορφιά του δεν ξανάγινε ποτέ και ζητούσε να πληροφορηθεί με γράμμα, αν ήθελε να του το στείλει, ο Αλέξανδρος του έγραψε απαντώντας αυστηρά: “Ω πιο κακέ απ’ όλους τους ανθρώπους, με ξέρεις ανακατεμένο, ποτέ, με τέτοιες βρωμοδουλειές, για να με κολακεύσης με τέτοιου είδους απολαύσεις.”

Η NOMOΘΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. Οι νόμοι στην αρχαία Ελλάδα εiναι χαρακτηριστικοί. Νόμοι Σόλωνος, κεφάλαιο 5, άρ. 332 : Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω.  Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω”. Ακόμη ο Αιλιανός μας αναφέρει σχετικα : “O Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε καμία σχέση με αισχρότητες.

Eάν ποτέ κάποιος έφηβος τολμούσε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος του ή εάν κάποιος άλλος έφηβος επιχειρούσε να ασελγήσει εις βάρος κάποιου άλλου, δεν συνέφερε κανέναν απ’ τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη, αφού σε τέτοια περίπτωση ή εξοριζόντουσαν εφ’ όρου ζωής από την Σπάρτη ή έχαναν την ζωή τους” (Αιλιανού στο έργο του «Ποικίλη Ιστορία ΙΙΙΙ, 12). Με σκοπό τον αφανισμό του Ελληνικού έθνους διαδίδουν διάφορα αισχρά ψεύδη για τους αρχαίους Έλληνες.

Σύμφωνα με τους νεοταξίτες όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κίναιδοι. Όμως δεν ήταν μόνον οι Έλληνες της αρχαιότητος “κίναιδοι”, αλλά ήταν και οι Έλληνες Χριστιανοί του Imperium Romanum του Βοσπόρου. Εντούτοις οι νόμοι που είχαν οι προγονοί μας κατά την αρχαία και την μεσαιωνική εποχή ενάντια στους αισχρούς κίναιδους τους διαψεύδουν. Εάν ήταν υπέρ των κίναιδων και ήταν και οι ίδιοι, δεν θα είχαν τέτοιους νόμους τους οποίους μάλιστα εφάρμοζαν με αυστηρότητα όλους εκείνους τους αιώνες, ενάντια στις παρά φύσιν πράξεις.

Ο Μ. Κωνσταντίνος διέταξε το γκρέμισμα ενός παγανιστικού-Εβραϊκού ναού της Αφροδίτης στα Ιεροσόλυμα. Εκεί δεν εκδίδονταν μόνο κορίτσια-γυναίκες όπως στους υπόλοιπους εωσφορικούς ναούς της Αφροδίτης, αλλά εκδιδόταν και αγόρια ως παθητικοί ομοφυλόφιλοι.

Ο Μέγας Θεοδόσιος το 390 μ.Χ, με ένα διάταγμα του, προέβλεπε την θανατική ποινή, για τον πειθαναγκασμό, η το εμπόριο ανδρών για πορνεία. Το 533 μ.Χ. ο Ιουστινιανός έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με την μοιχεία. Επέβαλε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή.

Το 533 μ.Χ., ο Ιουστινιανός με Νεάρες τις οποίες εξέδωσε  έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με την μοιχεία. Επέβαλε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή Όλα αυτά σε συνέχεια των αξιωμάτων των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων-σοφών και αξιωματούχων της αρχαιότητος, οι οποίοι στερούσαν στους κίναιδους όλα τους τα πολιτικά δικαιώματα.

Είχαμε μέχρι και την θανατική ποινή ανάλογα με την βαρύτητα του ομοφυλοφιλικού παραπτώματος. Κατά την αρχαία κλασική περίοδο οι κίναιδοι, δεν είχαν δικαίωμα να γίνουν ιερείς, κήρυκες, να καταλάβουν μια θέση στην εκκλησία του δήμου. Επίσης δεν είχαν δικαίωμα να κάνουν μηνύσεις και να είναι μάρτυρες κατηγορίας κλπ.

Γενικότερα δεν είχαν καμία θέση στην δημόσια ζωή στην αρχαία Ελλάδα. Πολύ ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του Αισχύνη στον οποίο έκανε μήνυση ένας κίναιδος. Ο Αισχύνης απέδειξε ότι ο Τίμαρχος ήταν κίναιδος, και ότι με βάση τους νόμους της Αθηναϊκής πολιτείας δεν είχε κανένα απολύτως δικαίωμα να κάνει μήνυση. Η κατηγορία ενάντια στον ρήτορα Αισχύνη, έπαψε να υφίσταται, και ο Τίμαρχος όπως αναφέρεται σε κάποιες πηγές αυτοκτόνησε λίγο αργότερα.

Ο τρόπος ζωής των αρχαίων Ελλήνων και η περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν πάντοτε ως αρχή τα χρηστά ήθη και την εγκράτεια. Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η άρρωστη ψυχικά πράξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας. Τις πράξεις αυτές της θεωρούσαν εωσφορικές και τις πιο αισχρές. Τα είδη της αρσενοκοιτίας ήταν τρία. Το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ήταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχρότερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον.

Οι προγονοί μας είχαν την πεποίθηση, ότι αν συναντούσαν κάποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο αυτό ήταν κακός οιωνός. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι εάν οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κίναιδοι δεν θα είχαν την γενναιότητα να πολεμούν επί τόσους αιώνες και να κερδίζουν τόσες πολλές μάχες και πολέμους. Οι κίναιδοι ως θηλυπρεπείς είναι δειλοί για αυτό δεν έχουν την δύναμη την ψυχική και την ηθική για να πολεμήσουν.

Ο τραγικός ποιητής Σοφοκλής στις τραγωδίες του μας αναφέρει για τον Λάιο. Ο Λάιος Φοίνικας- παγανιστής από την αρχαία Θήβα, ήταν προσκεκλημένος του βασιλιά Πέλοπα. Κατά την διάρκεια της φιλοξενίας αυτής ο Λάιος ως γνήσιος Διονυσιαστής, ερωτεύτηκε τον γιο του βασιλιά Πέλοπα, τον Χρύσιππο. Για αυτό παρά την θέληση του Χρυσίππου ο Λάιος θα τον βιάσει.

Ο Πρίγκιπας Χρύσιππος αντιλαμβανόμενος πλέον την ανεπανόρθωτη βλάβη που του προξένησε ο παρανοϊκός Λάιος, θα αυτοκτονήσει από ντροπή. Στην συνέχεια ο Βασιλιάς Πέλοπας θα δώσει την εντολή να συλλάβουν τον Λάιο, όμως εκείνος θα επιτύχει να διαφύγει. Όταν επέστρεψε ο Λάιος στην Θήβα εξαιτίας αυτής της ανώμαλης πράξης θα ξεκινήσουν μια σειρά από δεινά για τον ίδιο, για την οικογένεια του, αλλά και για ολόκληρη την πόλη των Θηβών η οποία δεν είχε καμιά συμμετοχή σε αυτό το απάνθρωπο έγκλημα. Αρχικά τον Λάιο θα τον σκοτώσει ο γιος του ο Οιδίποδας. Ο Οιδίποδας θα παντρευτεί την μητέρα του, με την οποία θα κάνει τέσσερα παιδιά. Μετά ο Οιδίποδας θα τυφλωθεί και η μητέρα του θα αυτοκτονήσει. Παράλληλα θα αρχίσουν και τα πολύ φοβερά δεινά για ολόκληρη την πόλη της Θήβας, της οποίας οι κάτοικοι σας επαναλαμβάνω δεν είχε καμία απολύτως συμμετοχή στις ανωμαλίες του Λάιου.

Εάν η αρχαία Ελληνική κοινωνία των Αθηνών αλλά και όλης της Ελλάδος ήταν υπέρ των κίναιδων, τότε σε καμία των περιπτώσεων δεν θα τα έγραφε όλα αυτά ο μεγάλος τραγικός ποιητής ο Σοφοκλής. Αντιθέτως θα έγραφε ότι ο Λάιος με τον Χρύσιππο έγιναν ζευγάρι, έζησαν ευτυχισμένοι και κύλησαν όλα ομαλά. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό γεγονός ήταν ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτονας, που συμμετείχαν μαζί με την αδελφή του Αρμοδίου Παναθήναια.  Οι γνήσιοι Έλληνες τους απομάκρυναν διότι ήταν κίναιδοι, αλλοδαποί, και το κορίτσι ήταν ελευθέρων ηθών. Σε περίπτωση κατά την οποία ήταν αποδεκτοί οι κίναιδοι και οι πόρνες δεν θα τους απομάκρυναν από τα Παναθήναια.  Όπως είδατε δολίως οι νεοταξίτες, αποκαλούν ¨μισογυνισμό”, την Χριστιανική ηθική, την οποία δίδαξαν και οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί.

Άξιοι τιμής και θαυμασμού οι πρόγονοί μας διότι καταδίκαζαν τους κίναιδους με γνώμονα την συνείδηση, την ηθική-σοφία και τον παγκόσμιο Ελληνικό πολιτισμό. Ο απόστολος των Εθνών Παύλος δίδαξε ότι η συνείδηση και η ελευθερία, είναι το δώρο Θεού στους ανθρώπους, ανεξάρτητα από την θρησκεία τους.

Όταν η παιδεία των Ελλήνων σοφών ενώθηκε με την Ορθοδοξία μετά την ενσωμάτωση  της Πλατωνικής Φιλοσοφίας στον Χριστιανισμό από τους τρεις Ιεράρχες, τότε άλλαξε η παγκόσμια ιστορία και δημιουργήθηκε ο μοναδικός ελληνοχριστιανικός πολιτισμός. Ο σκοπός των Τριών Ιεραρχών ήταν η ενοποίηση του Ρωμαϊκού κράτους μέσω της χριστιανικής πίστεως και της Ελληνικής παιδείας. Η Ορθοδοξία και ο Αριστόκλειος πολιτισμός ήταν τα βασικά στοιχεία συνοχής για να αντιμετωπίσει το Ελληνικό-Ρωμαϊκό έθνος, τον μόνιμο κίνδυνο λόγω των διαφορετικών λαών. Οι Άγιοι πατέρες θεμελίωσαν την πολιτική ιδεολογία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, επάνω στο αξίωμα της χριστιανικής οικουμενικότητας, του Ελληνικού πολιτισμού και των Ρωμαϊκών πολιτικών αξιωμάτων.

Ο Ελληνικός πολιτισμός και ο Χριστιανισμός θα ενωθούν ώστε να γίνει για μία και μοναδική φορά η Ελλάδα παγκόσμιο κρατικό μόρφωμα. Ο Χριστός και ο Αριστοκλής-Πλάτωνας υπήρξαν τα θεμέλια της αυτοκρατορίας και του έθνους. Από εκεί ο Ελληνισμός θα πάρει αστείρευτες δυνάμεις για να μεγαλουργήσει και να επιβιώσει. Οι πατέρες της Ορθοδοξίας, κράτησαν ότι πολύτιμο είχε ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός, όπως οι διδασκαλίες του Πλάτωνα-Αριστοκλή, ενώ παράλληλα χρησιμοποίησαν την κορυφαία γλώσσα στον κόσμο την Ελληνική. Ο Ελληνικός πολιτισμός δεν ήταν αρκετός από μόνος του για να φτάσει στην κορυφή του κόσμου το έθνος.

Για αυτό και έπρεπε να ενωθεί ο Ελληνικός πολιτισμός με τον χριστιανισμό, για να φτάσει ο Ελληνισμός στο απόγειον της δυνάμεως του. Η πολιτιστική διαδρομή του αρχαίου Ελληνικού κόσμου ενώθηκε με την Ορθοδοξία ως σώμα Χριστού, όταν οι Έλληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και της Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο Ελληνικός-Ρωμαϊκός πολιτισμός βασίζεται σε μια πολυπολικότητα και σε ανταγωνιστικές αρχές με βασικούς πυλώνες τον Ιησού Χριστό και τον Μέγα Αριστοκλή. Είναι εμφανέστατη η  δυναμική-καταλυτική συνύπαρξη ισορροπία μεταξύ του χριστιανικού πολιτισμού και του ελληνιστικού πολιτισμού.

Ο μέγιστος εκφραστής της Αρχαιότητας ο Αριστοκλής μαζί με τους τρεις Ιεράρχες θα δημιουργήσουν της βάσεις για την οικουμενικότητα, την διαχρονικότητα του Ελληνισμού και της Χριστιανικής, Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Τα περισσότερα στοιχεία του αθάνατου Ελληνικού πνεύματος θα είναι πλέον μέσα στην Ορθόδοξη πίστη. Η εισαγωγή των διδασκαλιών του ύπατου των φιλοσόφων Πλάτωνα-Αριστοκλή από τους Αγίους Ιεράρχες, είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι οι Έλληνες φιλόσοφοι ήταν μονοθεϊστές και ότι δεν είχαν καμία απολύτως σχέση με το Φοινικικό δωδεκάθεο.

Μέσα από τα Πλατωνικά διδάγματα και τα ηθικά αξιώματα, ο Χριστιανισμός έγινε πολύ ευκολότερα αποδεκτός από τους Έλληνες, καθώς τους φάνηκε από την αρχή, ότι η Ορθοδοξία είναι κάτι πολύ οικείο, προς εκείνους.

Το αποτέλεσμα ήταν με την εισαγωγή των διδαχών του Πλάτωνα, στον Χριστιανισμό, να έχουμε πολύ μεγάλη εξάπλωση, της νέας και ανερχόμενης θρησκείας στην αυτοκρατορία. Μόνον όσοι ήταν αγράμματοι δεν έγιναν Χριστιανοί, διότι δεν επέτυχαν να διεισδύσουν στα ουσιώδη νοήματα της Χριστιανικής διδασκαλίας. Η αλλαγή του Χριστιανισμού από τον Εβραϊκό, στον Ελληνικό πολιτισμό επέφερε την οικουμενικότητα της Ορθοδοξίας, του Ευαγγελίου, του κλασικού πολιτισμού και της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.

Εάν ήταν αληθές ότι ο Μέγας Αριστοκλής αποδεχόταν τους κίναιδους όπως ισχυρίζονται οι παράγοντες της Διονυσιακής Κουλτούρας, δεν θα είχαν ενσωματώσει το μεγαλύτερο μέρος της διδασκαλίας του στον Χριστιανισμό οι τρεις ιεράρχες.

ΜYTILENEPRESS : ΑΠΟ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2004 

https://mytilenepress.blogspot.com/2024/02/mytilenepress_32.html-https://mytilenepress.blogspot.com/2024/02/mytilenepress_57.html

Οι παράγοντες της Διονυσιακής κουλτούρας επιθυμούν την ψήφιση του νομοσχεδίου περί  ομοφυλοφίλων για τρεις σημαντικότατους λόγους. Ο πρώτος είναι ότι με την ψήφιση του νομοσχεδίου ο Εωσφορισμός γίνεται και επίσημα νόμος-θρησκεία του κατοχικού κράτους. (1)

Την σεξουαλική μαγεία-σατανισμό επανέφερε κατά την σύγχρονη εποχή ο κατά γενική παραδοχή μεγαλύτερος μάγος-θεουργός των δύο τελευταίων αιώνων Αλιστερ Κρόουλι. Ο Βρετανός είναι γνωστός και ως το Μεγάλο Θηρίο. Μεταξύ άλλων ο Μέγας μυστικιστής Κρόουλι εκτός από ερωτικά όργια και ομοφυλοφιλικές σχέσεις σοδόμιζε τον βοηθό-συνεργάτη του και αντιστοίχως ο συνεργάτης του σοδόμιζε τον μεγάλο δάσκαλο του στα πλαίσια της λατρείας του απαίσιου αρχιδαίμονα Savaziou-Διόνυσου και του Πάνα. Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσω ότι στην εποχή μας ένα μεγάλο μέρος των κίναιδων συμμετέχει συνειδητά για θρησκευτικούς λόγους, γνωρίζοντας ότι το βασικότερο λατρευτικό τυπικό του σατανισμού-Διονυσιακού πολιτισμού είναι ο σοδομισμός.

Οι κίναιδοι είναι παγκοσμίως οργανωμένοι και διδάσκονται τα πάντα περί της Διονυσιακής πίστης. Δείγμα της οργανώσεως τους μεταξύ άλλων είναι η παρελάσεις υπερηφάνειας.  Συνεπώς εδώ δεν πρόκειται για αναγνώριση δικαιωμάτων αλλά για αναγνώριση της Διονυσιακής θρησκείας και ότι αυτή εκπροσωπεί.

Η δεύτερη βασική-σημαντική αιτία για την ψήφιση του νομοσχεδίου είναι η εκδίκηση-απάντηση των Διονυσιακών ιερατείων προς τους αρχαίους Έλληνες Σοφούς του Αριστίκλειου πολιτισμού και την Αθηναϊκή-Σπαρτιατική πολιτεία καθώς και άλλες πόλεις-κράτη οι οποίοι καταδίκαζαν τους κίναιδους με νόμους και διδαχές.

Τον θεσμό των Ομοφυλοφίλων έφεραν στην Ελλάδα για πρώτη φορά μαζί με την Ολύμπια θρησκεία-Διονυσιακό πολιτισμό οι Φοίνικες-Σημίτες εισβολείς με αρχηγό τον Κάδμο το 1519 π.Χ. (2)  Οι Φοινικικές ορδές κατέκτησαν τους Έλληνες με άγριες σφαγές και οργανωμένες γενοκτονίες. Επέβαλαν δια της βίας την θρησκεία τους και τον πολιτισμό τους (Διονυσιακός). Επίσης απέσπασαν τις περιουσίες των αρχαίων Ελλήνων και τους έκαναν είλωτες. Τους επέβαλαν την θρησκεία τους, το δωδεκάθεο και όλες τις πολιτικές-κοινωνικές, οικονομικές, θρησκευτικές και ερωτικές τους πεποιθήσεις.

Η  τρίτη βασική αιτία για την ψήφιση του Διονυσιακού νομοσχεδίου είναι η απάντηση στο διάταγμα των Μεδιολάνων περί ανεξιθρησκείας το οποίο νομιμοποίησε τον Χριστιανισμό-άλλαξε την Ελληνική και την παγκόσμια ιστορία καθώς δημιούργησε τις προϋποθέσεις για ενωθεί ο Ελληνισμός με την Ορθοδοξία με συνέπεια οι Έλληνες του μεσαίωνα να γίνουν κοσμοκράτορες.

Το απόγειον του Ελληνισμού ήταν η ανάληψη διοικήσεως της Διονυσιακή-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας από τους Έλληνες με απόφαση του Αγίου Κωνσταντίνου. Σύμφωνα με τους παράγοντες της Διονυσιακής Κουλτούρας με το νομοσχέδιο αυτό αποκαθιστούν την μεγαλύτερη αδικία στην παγκόσμια ιστορία καθώς το κράτος του Δαίμονα Savaziou έγινε το imperium romanum του  Χριστού και των Ελλήνων.

Τον τέταρτο αιώνα έχουμε την θεολογική εδραίωση του Χριστιανισμού και του Imperium Romanum. Kατά τις Αγίες  Οικουμενικές Συνόδους που έλαβαν χώρα δια την αναίρεση των αιρετικών δοξασιών και την υποστήριξη Ορθόδοξου Δόγματος έχουμε την ένωση της χριστιανικής Χριστιανικής πίστεως με την φιλοσοφία και την δημιουργία της Ελληνοχριστιανικής Θεολογίας.

Δεν ήταν τυχαία ιστορικά γεγονότα ότι ο Τίμιος Σταυρός βρέθηκε για πρώτη φορά επί βασιλείας του Αγίου Κωνσταντίνου, όταν παραχωρήθηκε η Ρωμαϊκή εξουσία στους Έλληνες και επέστρεψε στα Ιεροσόλυμα από τον πρώτο Έλληνα αυτοκράτορα που ανέβηκε στον Ρωμαϊκό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως.

Οι αναγεννημένοι από την Ορθοδοξία Έλληνες, είχαν την ευλογία και την απόλυτη στήριξη του Χριστού να διοικήσουν την παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία για να διδάξουν τον Θεό-Δημιουργό του Μέγα Αριστοκλή και τον Ελληνικό πολιτισμό στα έθνη κατά τους μεσαιωνικούς χρόνους.

ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.

Κατά την εκδήλωση υβριδικών απειλών έχουμε πολλές μορφές πολέμου. Πνευματικό-πολιτιστικό, ηθικό, κοινωνικό, αθλητικό, οικονομικό, διαδικτυακό, μεταναστευτικό, εγκληματικό, υγειονομικό-βιολογικό, μεταφορικό (Μέσα Μαζικής Μεταφοράς-οχήματα), ψυχολογικό, περιβαλλοντικό και Διονυσιακό. Ο υβριδικός πόλεμος είναι ένα είδος πολέμου που εξελίσσεται διαρκώς και η αντιμετώπιση του απαιτεί πολλές γνώσεις και ειδικές ικανότητες.

Η χρήση όπλων σε ιστορικό επίπεδο ξεκινά από την αρχαιότητα και προηγείται της εμφάνισης των εθνών-κρατών και των δύο παγκόσμιων πολιτισμών (Αριστόκλειος-Διονυσιακός). Η νόμιμη άμυνα επιτρέπεται και είναι δίκαιη όταν τεθούν σε κίνδυνο οι βασικές ανθρώπινες αξίες η ελευθερία, η αξιοπρέπεια, η τιμή, η επιβίωση και η ζωή. Τo πώς ορίζεται η έννοια του δικαίου διαφέρει με βάση τις αξίες του Αριστόκλειου και του Διονυσιακού πολιτισμού και τις θρησκευτικές, πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές πεποιθήσεις ενός έθνους. Επίσης δύο αντικρουόμενες εκδοχές για τα αίτια του πολέμου, είναι λογικό να παρουσιασθούν ως δίκαιες. με αξιόπιστα επιχειρήματα επιχειρήματα από την κάθε πλευρά.

Οι πόλεμοι αποδοκιμαζόταν εν μέρη στην αρχαία Ελλάδα. Εν τούτοις η νομι­μότητα τους ουδέποτε αμφισβητήθηκε. Oι αρχαίες Ελληνικές πόλεις έδιναν μεγάλη βαρύτητα στις αιτίες για την προσφυγή σε πόλεμο. “Πόλεμος πάντων μεν πατήρ εστί, πάντων δε βασιλεύς, και τους μεν θεοὺς έδειξε τους δε ανθρώπους, τους μεν δούλους εποίησε   τους δε ελευθέρους.”

Ο πόλεμος είναι ο πατέρας όλων, ο βασιλεύς των πάντων, και άλλους τους κατέστησε θεούς και άλλους ανθρώπους, άλλους τους έκανε δούλους και άλλους ελεύθερους. (Ηράκλειτος Fragmenta, απόφθεγμα 53, H. Diels and W. Kranz, «Die Fragmente der Vorsokratiker», vol. 1, 6th edn.,Berlin: Weidmann, 1951: 150-182).  (1) Στα πλαίσια της αιώνιας σύγκρουσης των δύο παγκόσμιων πολιτισμών του Αριστόκλειου και του Διονυσιακού παρά τα θαύματα, τις διδασκαλίες και την Ανάσταση του Χριστού, η ιστορία της ανθρωπότητας είναι κατά κύριο λόγο στρατιωτική, γραμμένη με αίμα και φρικτά μαρτύρια-καταστροφές. Διαχρονικά το μέλλον της ανθρωπότητας καθορίζεται από τα μεγάλα πολεμικά γεγονότα.

Τα υπόλοιπα γεγονότα έχουν δευτερεύουσες συνέπειες, σε σχέση με όσα διαδραματίζονται στα πεδία των μαχών. Πατήρ πάντων ο πόλεμος, όπως δίδαξε ο Μέγας προσωκρατικός Φιλόσοφος Ηράκλειτος. Μερικούς αιώνες αργότερα ο υποστράτηγος των ΗΠΑ Smedley Butler στις αρχές του προηγούμενου αιώνα έγραψε ότι ο πόλεμος είναι μια απάτη. Σύμφωνα με τον Αμερικανό υποστράτηγο Butler στους πολέμους μόνο μια μικρή ομάδα μυημένων είναι ενημερωμένοι για την πραγματικότητα.

Οι πόλεμοι είναι μια πραγματική απάτη που οργανώνεται προς όφελος ενός μικρού αριθμού ατόμων που ελέγχουν την εξουσία. Όλοι αυτοί οι πόλεμοι πραγματοποιούνται σε βάρος των λαών και παράλληλα δίνουν το δικαίωμα σε έναν μικρό αριθμό να αυξήσει την περιουσία του. Το φαινόμενο του πολέμου αποτελεί διαχρονικό αντικείμενο επιστημονικών μελετών στην γεωστρατηγική-γεωπολτική, τις Διεθνείς σπουδές και τις στρατιωτικές σχολές. Ο πόλεμος είναι μια πράξη βίας με στόχο την υποταγή-εξαναγκασμό στις επιθυμίες του αντιπάλου.

Οι υβριδικές απειλές-δραστηριότητες είναι πολυποίκιλες και δαιδαλώδεις. Ποτέ δεν είναι μονόπλευρες και βασίζονται στις καινοτομίες και τους αιφνιδιασμούς-τρομοκρατία.. Κατά την διάρκεια των υβριδικών πολέμων γίνεται χρήση όλων των ειδών του εις βάρος του αντιπάλου έθνους. Υψηλή Τεχνολογία-ΜΜΕ, ψυχολογία, μπούλινγκ, απειλές, τρομοκρατία-βία, οικολογικές καταστροφές, κοινωνικός ρατσισμός, πολιτιστική εκμηδένιση και δυσβάσταχτα οικονομικά μέτρα.

 

Παράμετροι του υβριδικού πολέμου αποτελούν οι ασύμμετρες απειλές, η τρομοκρατία, η λαθρομετανάστευση, το οργανωμένο έγκλημα, η ενεργειακή-οικονομική υποτέλεια, η πολιτική επιρροή, ο έλεγχος των μειονοτήτων, οι παραστρατιωτικές- εγκληματικές οργανώσεις εντός της επικράτειας του έθνους. Οι τακτικές περιλαμβάνουν συμβατικές και ενέργειες όπως  γεωστρατηγικούς-Γεωπολιτικούς σχεδιασμούς, πνευματική-οικονομική εξαθλίωση τρομοκρατικές ενέργειες, τυφλή βία και φοβερή εγκληματική δραστηριότητα. Η παράλληλη χρήση αυτών των μεθόδων σε όλο το εύρος παραλύει σταδιακά το αντίπαλο κράτός το οποίο ανίσχυρο υποτάσσεται στα κελεύσματα των επιβούλων.

Ο επεκτατικός πόλεμος είναι το μέσον για την επίτευξη άνομων σκοπών επί του αντιπάλου. Την σημερινή εποχή κυρίαρχο είδος πολέμου δεν είναι ο συμβατικός πόλεμος με όπλα, μαχητικά αεροπλάνα, πυραύλους, τεθωρακισμένα και πλοία. Το κορυφαίο είδος πολέμου είναι ο υβριδικός. Ο υβριδικός πόλεμος χωρίζεται σε πνευματικό-πολιτιστικό, οικονομικό, οικολογικό, διαδικτυακό, κοινωνικό, ψυχολογικό εγκληματικό, μεταναστευτικό, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς-οχήματα (θανατοφόρα-σοβαρά τροχαία ατυχήματα), αθλητικό, υγειονομικό-βιολογικό και Διονυσιακό. Αυτά είναι τα κυριότερα είδη όταν ένα έθνος αντιμετωπίζει υβριδική απειλή.

Επίσης κάποιες φορές έχουμε παράλληλα τον συνδυασμό υβριδικού και συμβατικού πολέμου. Βασικότατο σκέλος του υβριδικού πολέμου αποτελεί η έλλειψη παιδείας, η εγκληματικότητα, η ερωτική ελευθεριότητα, η μετανάστευση, και τα τροχαία ατυχήματα. Χωρίς βία-εγκλήματα, διαφθορά, ερωτική ανηθικότητα και πάσης φύσεως κακουργίες δεν είναι εφικτή η νίκη και η κυριαρχία έναντι του αντιπάλου έθνους.

Το επιτιθέμενο κράτος που διεξάγει μη συμβατικό πόλεμο μέσα από την εγκληματικότητα-πορνεία (Διονυσιακός πολιτισμός), προκαλεί στο αντίπαλο έθνος παράλυση. Τρόμος-οργή, υποταγή-αδυναμία, σύγχυση και αποσταθεροποίηση επικρατεί στους πολίτες του επιτιθέμενου κράτους. Η τρομοκρατία-βία και τα ελεύθερα ήθη ενάντια στο κράτος που διεξάγεται ο υβριδικός πόλεμος αποτελούν το βασικότερα σημεία για την κατάκτηση του. Μέσα από την ανελέητη βία και τα Διονυσιακά Αξιώματα, επιφέρουν ανασφάλεια-απελπισία, πολιτική, κοινωνική και οικονομική αστάθεια.

Όσο πιο στυγερά είναι τα εγκλήματα τύπου Μ. Κατσουρή, τα υποτιθέμενα ατυχήματα τύπου Τεμπών σε συνδυασμό με την ερωτική διαφθορά, αυξάνεται σε υπερθετικό βαθμό η αδυναμία και ο φόβος. Μεταξύ άλλων συνδυάζουν την εγκληματικότητα, τα βίαια τροχαία ατυχήματα και τον ψυχολογικό πόλεμο. Βαλλόμενοι πανταχόθεν σαστισμένοι οι Έλληνες δεν έχουν δυνάμεις να αντισταθούν, μειώνονται-εκμηδενίζονται οι αντιδράσεις και στην συνέχεια σε καθεστώς παραλυσίας υποκύπτουν στην βούληση του αντιπάλου.

Όλοι οι αξιόπιστοι γεωπολιτικοί και γεωστρατηγικοί αναλυτές με αδιάσειστα στοιχεία απέδειξαν ότι στην Ελλάδα διεξάγεται υβριδικός πόλεμος. Έχουμε νεκρούς από εμπρησμούς, ουσίες, εγκληματικότητα, Covid-19, μνημόνια, τα θανατηφόρα-σοβαρά τροχαία ατυχήματα και άλλες κακουργηματικές πράξεις. Στην σύγχρονη Ελληνική κοινωνία επικρατεί παρακμή-αμάθεια, έλλειψη αρχών, ταραχή και διχασμός.

Η έλλειψη παιδείας-αγωγής οδηγεί στην απάθεια και στην αδιαφορία. Αυτά είναι από τα πιο επικίνδυνα συμπτώματα μιας κοινωνίας σε μεγάλη παρακμή και σήψη. Οι κάτοικοι είναι προκλητικά-τραγικά απαθείς-αδιάφοροι απέναντι στους εμπρησμούς, τις πανδημίες, τα μνημόνια, τα θανατηφόρα-σοβαρά τροχαία δυστυχήματα, την εισβολή και τις εθνοκτόνες συνέπειες. Aυτό συμβαίνει διότι αρκετοί δεν έχουν παιδεία και θεωρούν ότι τα προβλήματα πρέπει να απασχολούν όλους τους άλλους, εκτός από τους ίδιους.

Όταν διαπιστώσουν ότι αυτές οι κοινωνικές-εθνικές μάστιγες, ήταν και είναι υπόθεση όλων μας τότε είναι πολύ αργά, καθώς έχουν ήδη υποστεί οι ίδιοι ή κάποια από τα συγγενικά-φιλικά τους πρόσωπα θανάτους και απώλειες εξαιτίας του υβριδικού πολέμου. Η διαχρονική δύναμη των Ελλήνων είναι η παιδεία-πολιτισμός.

Σε περιόδους έντονης ανησυχίας-δυστυχίας, βίας και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να διαχειριστούν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται-αρνούνται να σκεφτούν και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, τις βίαιες πράξεις, στην Διονυσιακή Κουλτούρα, τον φασισμό και την φίμωση.

Συνέπεια όλων αυτών είναι να μην υπάρχουν αξίες-ηθική, εξέλιξη, δημιουργικότητα, πολιτιστικό επίπεδο και  ελευθερία λόγου στα ΜΜΕ. Τα μοναδικά-διαχρονικά  στηρίγματα του Ελληνικού έθνους είναι ο Αριστόκλειος Πολιτισμός. Βασικό σκέλος του υβριδικού πολέμου είναι και ο αθλητισμός. Τα ισχυρά κράτη δείχνουν την ισχύ τους μέσα από τον αθλητισμό και τις παγκόσμιες-πανευρωπαϊκές επιτυχίες και επιχειρούν να κυριαρχήσουν-υποτάξουν τα αντίπαλα έθνη σε συνδυασμό με την εφαρμογή των υπολοίπων κλάδων υβριδικής απειλής.

Κατά την εκδήλωση υβριδικών απειλών έχουμε πολλές μορφές πολέμου. Ο υβριδικός πόλεμος είναι ένα είδος πολέμου που εξελίσσεται διαρκώς και η αντιμετώπιση του απαιτεί πολλές γνώσεις και ειδικές ικανότητες. Η περίπτωση της Ελλάδας αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο μελέτης. Όλες οι στρατιωτικές σχολές υβριδικού πολέμου παρακολουθούν με μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον την εξέλιξη των υβριδικών απειλών στην Ελληνική επικράτεια και τις τακτικές που εφαρμόζονται στην χώρα μας από τις μεγάλες δυνάμεις,

Δυστυχώς η πολιτιστική κατάπτωση-παρακμή και η άγνοια αποτελούν καταλυτικούς παράγοντες στην απώλεια αθώων συνανθρώπων μας. Η συντριπτική πλειοψηφία έχει πλήρη άγνοια περί υβριδικής απειλής και πολέμου. Η έννοια του αμυντικού-επεκτατικού και του υβριδικού πολέμου στο διεθνές δίκαιο αναφέρεται στην ένοπλη σύρραξη μεταξύ των εθνών.

Μετά την ήττα στο θέμα των εμβολίων οι μέτοχοι στην Διονυσιακή πίστη είναι αποφασισμένοι να μας εκδικηθούν και να πάρουν την ρεβάνς επιβάλλοντας της Διονυσιακές ταυτότητες (Κάρτα του πολίτη). Επίσης επιθυμούν να εμβολιάσουν όλους τους ανεμβολίαστους στο άμεσο μέλλον.  Στα πλαίσια αυτών των σκοπών-υβριδικού πολέμου διέπραξαν το 2023 τρία τρομερά εγκλήματα για να προκαλέσουν τρόμο-υποταγή, σύγχυση-παράλυση και αδυναμία.

 

Οι εσκεμμένες δολοφονίες στα Τέμπη-Θεσσαλία (πλημμύρες) και ο θάνατος του Μ. Κατσουρή έγιναν στα πλαίσια αυτών των άνομων σκοπών. Ενδεικτικό του εμπαιγμού ήταν ότι οι μετεωρολόγοι των μεγάλων τηλεοπτικών καναλιών ισχυρίστηκαν ότι μέσα σε 72 ώρες στην Θεσσαλία είχαμε το νερό 195-198 ημερών που έχουμε σε ετήσια βάση στον νομό Αττικής.  Οι πλημμύρες αυτές έγιναν λόγω της καταστροφής των Δασών στην περιοχή και με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας. Είναι αδύνατον να έχουμε βροχοπτώσεις 6,5 μηνών μέσα σε τρεις ημέρες !!!

Οι ναζιστές μας θεωρούν “ανόητους-εξαθλιωμένους και απαίδευτους”. Δυστυχώς μεταξύ άλλων φοβερών δεινών έφεραν τους Κροάτες νεοναζί για να περάσουν το μήνυμα ότι εάν δεν συμμορφωθούμε και δεν αποδεχτούμε τα εμβόλια και την κάρτα του πολίτη, θα έχουμε την ίδια ακριβώς μοίρα με τον άτυχο φίλαθλο. Γνώριζαν από τις Κροατικές αρχές ότι έρχονται οι νεοναζί δολοφόνοι στην Ελλάδα. Εν τούτοις δεν τους σταμάτησαν στα σύνορα και τους συνόδευσαν με περιπολικά μέχρι την Αθήνα για να φτάσουν στον προορισμό τους. Φοβόταν ότι μέχρι να φτάσουν στην Ν. Φιλαδέλφεια να σκοτώσουν ότι θα έκανα επιθέσεις και σε άλλες περιοχές.

Ο εμπαιγμός και η συμπαιγνία δεν έχουν όρια με κίνητρο τον αφανισμό των νεοελλήνων. Οι Τοπικοί νεοναζί έχουν άριστες σχέσεις με τους ναζιζστές της Ουκρανίας-Γερμανίας και όλης της Ευρώπης. Για αυτό οργάνωσαν την δολοφονία Κατσουρή για εκφοβισμό των νεοελλήνων.

Σε άρθρο του το ιστολόγιο Οίμος-Αθήνα αναρωτιέται “Πόσο ναρκωμένοι είμαστε και καθόμαστε και κοιτάμε μια φονική εξουσία, χωρίς να ξεσηκωνόμαστε για να την διώξουμε; Περιμένουμε να μας ξεκάνουν όλους ; Τώρα ξαφνικά το πανελλήνιο ξέχασε όλα τα δεινά, όλες τις φωτιές, τους νεκρούς ήρωες πιλότους, τον Χρήστο και τον Περικλή, για αυτούς κανένας κυβερνητικός δεν κουνήθηκε από την θεσάρα του !!!”

https://oimos-athina.blogspot.com/2023/08/blog-post_9.html

Παράπλευρη απώλεια αυτής της διαμάχης και του υβριδικού πολέμου που εναντίον του Ελληνικού έθνους, ήταν ο άτυχος φίλαθλος της ΑΕΚ Μιχάλης Κατσουρής και οι πιθανότητες τιμωρίας του δολοφόνου είναι μηδαμινές. Δυστυχώς προαποφασισμένες απώλειες στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου ήταν τα θύματα των Τεμπών και της Θεσσαλίας. Στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου πράκτορες των ξένων μυστικών υπηρεσιών διχάζουν την Ελληνική κοινωνία. Μια διχασμένη κοινωνία είναι εντελώς αδύναμη να αντιδράσει στους εξωτερικούς εχθρούς.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΑΝΑΛΥΤΗ ΑΓΓΕΛΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ THE TIMES OF VOULGAROKTONOS