Οι σύγχρονες Διονυσιακές κοινωνίες.

Γράφει η Μaria Μunitis απόφοιτη της φιλοσοφικής-Δασκάλα Tantric Yoga και μέλος της Ταntric Yoga Team

Πόσο μονογαμικοί είμαστε τελικά όταν καταλήγουμε σε διαζύγια προς χάρη διαφόρων εξωσυζυγικών σχέσεων ; Πόσο πιστοί είμαστε όταν υπάρχουν ζευγάρια που διατηρούν εξωσυζυγικές σχέσεις και παραμένουν παντρεμένα προς χάριν των παιδιών ή άλλων κοινωνικοπολιτικών συνθηκών;  

Σε προσωπικό επίπεδο νομίζω πως είμαστε σε θέση να ενταχθούμε στις νέες κοινωνικές δομές που δημιούργησαν τα Διονυσιακά έθνη. Η μονογαμία και η πολυγαμία εξαρτώνται από την ελαστικότητα των θρησκευτικών-κοινωνικών και πολιτικών πεποιθήσεων των δύο πολιτισμών (Διονυσιακός και Απολλώνιος).

Η Κ. Φράνκ είναι σεξολόγος και εκτιμά ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για να καταλήξει η ανθρωπότητα σε βέβαια συμπεράσματα για την εξέλιξη των ερωτικών οργίων. Δεν υπάρχουν ακαδημαϊκές μελέτες επί του θέματος κυρίως γιατί οι πανεπιστημιακοί καθηγητές και φοιτητές διστάζουν να ασχοληθούν με αυτό το θέμα. Όμως η έρευνά της έδειξε ότι τα όργια πραγματοποιούνταν ήδη από την εποχή των σπηλαίων, αλλά ποτέ δεν ήταν απολύτως ενταγμένα στην καθημερινότητα.  

Συνήθως ήταν μέρος κάποιου τελετουργικού ή κάποιας γιορτής. «Οι άνθρωποι πάντα το έκαναν. Ακόμη και οι πιο συντηρητικοί. Η παρανομία είναι γλυκό πράγμα». Την ώρα που οι σύγχρονοι Αμερικάνοι συμμετέχουν σε τρίο-όργια για να πειραματιστούν ή να εμπλουτίσουν την σεξουαλική τους ζωή, οι ειδικοί θεωρούν ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν διαφορετικά κίνητρα.  

Το τελετουργικό ομαδικό σεξ σηματοδοτούσε κύκλους της φύσης και μεταβάσεις σε συγκεκριμένες κοινωνίες και θρησκείες. Το ομαδικό σεξ είχε και έχει ως στόχο την απόδοση τιμών στους Θεούς. Σύμφωνα με ερευνητές οι κυνηγοί ήταν πολυγαμικοί και οργάνωναν όργια. Ήταν υπέρμαχοι της ισότητας και η κοινωνική τους οργάνωση βασιζόταν στην κοινοκτημοσύνη. Την κοινοκτημοσύνη δίδαξε πρώτος ο Πλάτωνας.  

Σημαντικό ρόλο στην πολιτική φιλοσοφία του Πλάτωνα αποτελεί η έννοια της κοινοκτημοσύνης. Ο φιλόσοφος επεκτείνει τη έννοια της κοινοκτημοσύνης σε σχέση με την οικογένεια αλλάζοντας το νόημα του οικογενειακού θεσμού.  Ο Πλάτωνας διδάσκει έναν πρωτοποριακό-Διονυσιακό τρόπο ερωτικής ζωής.  

Πιο συγκεκριμένα ο Πλάτωνας αναφέρει ότι οι Έλληνες δεν πρέπει να έχουν προσωπική ατομική ιδιοκτησία και οικογένεια. Κατά τον φιλόσοφο οι γυναίκες-άνδρες που εκπαιδεύονται για να υπερασπιστούν την πολιτεία, δεν μπορούν να κατέχουν περιουσιακά στοιχεία ούτε να σχηματίζουν οικογένειες με τον παραδοσιακό τρόπο.  Όλοι οι Έλληνες είναι υποχρεωμένοι να ζούνε σε κοινόβιο και να κάνουν ομαδικό έρωτα χωρίς υποχρεώσεις. 

Επίσης την ανατροφή των παιδιών τους θα αναλαμβάνει η πολιτεία.  Η κοινή αυτή ζωή όπως και η κοινή κατοχή και χρήση των υλικών αγαθών από τους φύλακες συνιστά κατά τον Πλάτωνα ένα βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη και την διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και γενικότερα της αλληλεγγύης στα πλαίσια της επιβίωσης του Ελληνισμού. Αντίθετα η ατομική ιδιοκτησία δημιουργεί ανισότητες και αντιθέσεις που καταστρατηγούν την αρμονία του έθνους της κοινοκτημοσύνης των φυλάκων, της κοινής παιδείας και της θέσης της γυναίκας κατά τον φιλόσοφο, στοιχεία που παραπέμπουν με μία πρώτη ματιά σε κομμουνιστικό καθεστώς. 

Η κοινή ζωή, η έλλειψη ατομικής ιδιοκτησίας, το ελεύθερο σεξ, η κοινή ανατροφή των προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες για την εξέλιξη και την επιβίωση ενός έθνους. Τις διδασκαλίες του Πλάτωνα ενσωμάτωσε και επανέφερε στον σύγχρονο δυτικό κόσμο το Μεγάλο Θηρίο.  Τίποτα δεν είναι ανήθικο στο σεξ όπως δίδαξε πρώτος ο μεγάλος Άγγλος αποκρυφιστής Άλιστερ Κρόουλι.  

Η ανθρώπινη επαφή μέσα από την tantric yoga ενεργοποιεί τα τσάκρας, δηλαδή τα ενεργειακά μας κέντρα για να λειτουργησουν καλυτερα και τότε εμείς πλέον μένουμε απελευθερωμένοι στις αισθήσεις μας με την ενεργοποίηση του Όφι. Μaria Kom απόφοιτη της φιλοσοφικής-Δασκάλα Tantric Yoga και μέλος της Ταntric Yoga Team