ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ : Κίναιδοι οι Έλληνες της αρχαιότητας και του Imperium Romanum σύμφωνα με τους παράγοντες και τους φίλους του Διονυσιακού πολιτισμού !!!

Ο βίος των κίναιδων είναι βδελυρός, αίσχρός και άθλιος (Πλάτων-Γοργίας).

Στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου η Τουρκική ΜΙΤ και άλλες μυστικές υπηρεσίες συμμετέχουν στην διακίνηση μεταναστών, σε εμπρησμούς, στην προώθηση ουσιών, στην παραποίηση και την μετατροπή των θρύλων-παραδόσεων του Ελληνικού έθνους σε Ορθόδοξες προφητείες. Επίσης συμμετέχει σε καταστροφές-δολιοφθορές, στην διακίνηση πορνογραφικού υλικού, σε επιχειρηματικές δραστηριότητες, ενώ έχει διαβρωτική-διχαστική παρουσία στα Ελληνικά γήπεδα, ανάμεσα στους οπαδούς των ομάδων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Επίσης μέσα από την πολύ δυναμική παρουσία σε διάφορες παγανιστικές ομάδες στην Ελλάδα. Οι πράκτορες της ΜιΙΤ στα πλαίσια των δραστηριοτήτων τους έχουν δημιουργήσει παγανιστικές ομάδες. Ο παγανισμός-Διονυσιακός πολιτισμός, οι ουσίες, η αλλοίωση της Ελληνικής ιστορίας, οι παραποιημένες προφητείες κάτω από την καθοδήγηση των Τούρκων-πρακτόρων ασκούν ισχυρή διαλυτική-καταστροφική δράση στην Ελληνική κοινωνία και το έθνος. Τα διδάγματά και οι πρακτικές του παγανισμού έχουν δημιουργήσει άνευ προηγουμένου διχαστικό πνεύμα, στην Ελληνική επικράτεια, μεταξύ παγανιστών και Ορθοδόξων χριστιανών.

Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός-Γεωπολιτικός αναλυτής (Contact : [email protected] και official website The Times of Voulgaroktonos.

Εκτός από ελάχιστους παγανιστές οι οποίοι είναι χαμηλών τόνων, οι περισσότερες παγανιστικές ομάδες διακατέχονται από ένα απίστευτο μίσος κατά των Χριστιανών. Η μεγάλη εχθρότητά τους αρχίζει από τις φρικτές και αισχρές ύβρεις κατά του Τριαδικού Θεού, της Υπεραγίας Θεοτόκου και των ιερών προσώπων της Εκκλησίας μας. Μέσω των παραποιημένων ιστορικών άρθρων-σχολίων και των αναφορών τους, επιχειρούν να στηρίξουν τις θέσεις τους, προκαλώντας πνευματική και ηθική σύγχυση, με στόχο να αποκτήσουν υποστηρικτές. Ο νεοπαγανισμός συνεχίζει, τον πανάρχαιο και παραδοσιακό ρόλο του, καθώς δημιουργήθηκε για να λειτουργήσει, ως ανθελληνικός μηχανισμός, διχόνοιας, μίσους και έριδας ανάμεσα, στους Ορθόδοξους Έλληνες και όχι μόνον. Ένα διχασμένο Ελληνικό έθνος με διχασμένο κοινωνικό ιστό σε θρησκευτικό-πνευματικό επίπεδο, χάνει τις αντιστάσεις του δεν αντιδρά στις εξωτερικές προκλήσεις. Δέχεται ευκολότερα τα υποβαλλόμενα ανθελληνικά σχέδια. Το φαινόμενο του νεοπαγανισμού είναι πολύ επικίνδυνο για την πνευματική, κοινωνική και εθνική μας επιβίωση. Αποτελεί πρόκληση για την πνευματική ισορροπία των πιστών, την κοινωνική και εθνική μας συνοχή, την οποία υπηρετεί εδώ και αιώνες η αρχαία Ελληνική παιδεία, και η Ορθοδοξία.

Στοχεύουν και επιθυμούν αρχικά την πνευματική άλωση της Ελλάδος. Μονίμως στο στόχαστρο των αρχαιολατρών είναι το Ρωμαϊκό κράτος, ο Άγιος Κωνσταντίνος, η Αγία Ελένη, όλοι οι μεγάλοι αυτοκράτορες και η Ορθοδοξία. Μεταξύ άλλων αναφέρουν πως στα Ρωμαϊκά-“Βυζαντινά” χρόνια, οι Χριστιανοί κατέλαβαν δια των όπλων την υπόδουλη στους Ρωμαίους Ελλάδα, και επικράτησαν όταν “έσφαξαν” τους Ελληνικούς πληθυσμούς, χωρίς όμως να αποδείξουν από πού ήρθαν οι “άγριοι δολοφόνοι” Χριστιανοί και ποιας εθνικότητας ήταν τελικά. Διαδίδουν με πολύ μεγάλο μίσος τον απαράδεκτο και ανιστόρητο ισχυρισμό ότι η Ορθοδοξία αποτελεί τον Δούρειο Ίππο, για την υλοποίηση ενός αρχαίου σχεδίου των Ιουδαίων, σχετικά με την δήθεν εξαφάνιση του Ελληνισμού. Ο φανατισμός και ενίοτε ο φασισμός των παγανιστών στις ημέρες μας έχει φτάσει στο απόγειο του και είναι ένα πολύ επικίνδυνο φαινόμενο, καθώς βγήκαν και ζητούν δημοσίως στο Ελληνικό διαδίκτυο την φυσική μας εξόντωση με την ανοχή των αρμοδίων.

Οι νεοταξίτες στα πλαίσια, των ανθελληνικών τους σχεδίων, συκοφαντούν τον Αριστοκλή-Πλάτωνα, ως δήθεν υποστηρικτή της ομοφυλοφιλίας. Οι αρχαίοι Έλληνες καταδίκαζαν την ομοφυλοφιλία. Αριστοκλής-Νόμοι 636c : “Εννοητέον ότι τη θηλεία και τη των αρρένων φύσει εις κοινωνίαν ιούση της γεννήσεως ή περί ταύτα ηδονή κατά φύσιν αποδεδόσθαι δοκεί, αρρένων δε προς άρρενας ή θηλέων προς θηλείας παρά φύσιν. Είναι κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους,ενώ η επαφή των αρσενικών με τα αρσενικά και των θηλυκών με τα θηλυκά εiναι ενάντια στην φύση.” Ο Αριστοκλής προτείνει πολύ αυστηρές ποινές για όσους σκοπεύουν να παρεκλίνουν από τους νόμους της Φύσεως. Ή μηδένα τολμάν μηδενός άπτεσθαι των γενναίων άμα και ελευθέρων πλην γαμέτης εαυτού γυναικός, άθυτα δε παλλακών σπέρματα και νόθα μη σπείρειν, μηδέ άγονα αρρένων παρά φύσιν ή το μέν των αρρένων πάμπαν αφελοίμθ’ άν.”

“Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελευθέρους εκτός από την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς”. Ενδεικτiko είναι και το απόσπασμα,από τον Πλουτάρχου στο “Περί Αλεξάνδρου Τύχης ή Αρετής Λόγος Α’12”. Εκεi εχουμε την εξής αναφορά: : “Αλέξανδρος δε, Φιλοξένου του της παραλίας υπάρχου γράψαντος, ότι παίς εν Ιωνία γέγονεν οίος ουκ άλλος ώραν και είδος, και πυνθανομένου δια των γραμμάτων ει αναπέμψη, πικρώς αντέγραψεν ω κάκιστ’ ανθρώπων, τι μοι πώποτε τοιούτο συνέγνως, ίνα τοιαύταις με κολακεύσης ηδοναίς;”. Και ο Αλέξανδρος, όταν του έγραψε ο Φιλόξενος, ο κυβερνήτης της παραλίας ότι υπάρχει στην Ιωνία ένα παιδί που, όμοιο στην ομορφιά του δεν ξανάγινε ποτέ, και ζητούσε να πληροφορηθή με γράμμα, αν ήθελε να του το στείλει, ο Αλέξανδρος του έγραψε απαντώντας αυστηρά: “Ω πιο κακέ απ’ όλους τους ανθρώπους, με ξέρεις ανακατεμένο, ποτέ, με τέτοιες βρωμοδουλειές, για να με κολακεύσης με τέτοιου είδους απολαύσεις.”

Οι νόμοι στην αρχαία Ελλάδα εiναι χαρακτηριστικοί. Νόμοι Σόλωνος, κεφάλαιο 5, άρ. 332 : Αν τις Αθηναίος εταιρήση, με έξεστω αυτω των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμιάν, μήτε ενδημον, μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδέ επικυρήκειαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδέ εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδέ εν ταις κοιναίς σταφονοφορίες σταφανούσθω, μηδέ εντός των της αγοράς περιρραντηριων πορευέσθω. Εάν δε ταύτα τις ποιή, καταγνωσθέντως αυτού εταιρείν, θανάτω ζημιούσθω”. Ακόμη ο Αιλιανός μας αναφέρει σχετικα : “O Σπαρτιατικός έρωτας δεν είχε καμία σχέση με αισχρότητες.Eάν ποτέ κάποιος έφηβος τολμούσε να ανεχθεί ασέλγεια εις βάρος του ή εάν κάποιος άλλος έφηβος επιχειρούσε να ασελγήσει εις βάρος κάποιου άλλου, δεν συνέφερε κανέναν απ’ τους δύο να καταντροπιάσουν την Σπάρτη, αφού σε τέτοια περίπτωση ή εξοριζόντουσαν εφ’ όρου ζωής από την Σπάρτη ή έχαναν την ζωή τους” (Αιλιανού στο έργο του «Ποικίλη Ιστορία ΙΙΙΙ, 12). Με σκοπό τον αφανισμό του Ελληνικού έθνους διαδίδουν διάφορα αισχρά ψεύδη για τους αρχαίους Έλληνες.

Σύμφωνα με τους νεοταξίτες όλοι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κίναιδοι. Όμως δεν ήταν μόνον οι Έλληνες της αρχαιότητος “κίναιδοι”, αλλά ήταν και οι Έλληνες Χριστιανοί της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Εντούτοις οι νόμοι που είχαν οι προγονοί μας κατά την αρχαία και την μεσαιωνική εποχή ενάντια στους αισχρούς κίναιδους τους διαψεύδουν. Εάν ήταν υπέρ των κίναιδων και ήταν και ήτταν οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι, δεν θα είχαν νόμους ενάντια στους θηλυπρεπείς και στους αρσενοκοίτες τους οποίους μάλιστα εφάρμοζαν με αυστηρότητα όλους εκείνους τους αιώνες ενάντια στις παρά φύσιν πράξεις. Ο Μ. Κωνσταντίνος διέταξε το γκρέμισμα ενός Εβραϊκού ναού της Αφροδίτης, στα Ιεροσόλυμα, διότι εκεί δεν εκδίδονταν μόνο κορίτσια-γυναίκες, όπως στους υπόλοιπους ναούς της Αφροδίτης, αλλά εκδιδόταν και αγόρια ως παθητικοί ομοφυλόφιλοι. Ο Μέγας Θεοδόσιος το 390 μ.Χ, με ένα διάταγμα του, προέβλεπε την θανατική ποινή, για τον πειθαναγκασμό, η το εμπόριο ανδρών για πορνεία.

Το 533 μ.Χ., ο Ιουστινιανός με Νεάρες τις οποίες εξέδωσε έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με την μοιχεία. Επέβαλε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή. Όλα αυτά σε συνέχεια των αξιωμάτων των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων-σοφών και αξιωματούχων της αρχαιότητος, οι οποίοι στερούσαν στους κίναιδους όλα τους τα πολιτικά δικαιώματα. Είχαμε μέχρι και την θανατική ποινή ανάλογα με την βαρύτητα του ομοφυλοφιλικού παραπτώματος. Κατά την αρχαία κλασική περίοδο οι κίναιδοι δεν είχαν δικαίωμα να γίνουν ιερείς, κήρυκες, και να καταλάβουν μια θέση στην εκκλησία του δήμου. Επίσης δεν είχαν δικαίωμα να κάνουν μηνύσεις και να είναι μάρτυρες κατηγορίας κλπ. Γενικότερα δεν είχαν καμία θέση στην δημόσια ζωή στην αρχαία Ελλάδα. Πολύ ενδεικτικό είναι το παράδειγμα του Αισχύνη στον οποίο έκανε μήνυση ένας κίναιδος. Η κατηγορία ενάντια στον ρήτορα Αισχύνη, έπαψε να υφίσταται, και ο Τίμαρχος όπως αναφέρεται σε κάποιες πηγές αυτοκτόνησε λίγο αργότερα.

Ο τρόπος ζωής των αρχαίων Ελλήνων και η περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν πάντοτε ως αρχή τα χρηστά ήθη και την εγκράτεια. Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η άρρωστη ψυχικά πράξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας, την οποία δικαίως θεωρούσαν εωσφορική και την πιο αισχρή από όλες τις πράξεις. Τα είδη της αρσενοκοιτίας, ήταν τρία: το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ήταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχρότερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον. Μεταξύ άλλων οι προγονοί μας είχαν την πεποίθηση, ότι αν συναντούσαν κάποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο, ότι αυτό ήταν κακός οιωνός. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι εάν οι αρχαίοι Έλληνες ήταν κίναιδοι δεν θα είχαν την γενναιότητα να πολεμούν επί τόσους αιώνες και να κερδίζουν τόσες πολλές μάχες και πολέμους. Οι κίναιδοι ως θηλυπρεπείς είναι δειλοί για αυτό δεν έχουν την δύναμη την ψυχική και την ηθική για να πολεμήσουν. Ο τραγικός ποιητής Σοφοκλής, στις τραγωδίες του μας αναφέρει για τον Λάιο. Ο Λάιος, ο Φοίνικας-δωδεκαθειστής, από την αρχαία Θήβα, ήταν προσκεκλημένος του βασιλιά Πέλοπα. Κατά την διάρκεια της φιλοξενίας αυτής, ο Λάιος ως γνήσιος εωσφοριστής, ερωτεύτηκε τον γιο του βασιλιά Πέλοπα, τον Χρύσιππο. Για αυτό παρά την θέληση του Χρυσίππου ο Λάιος θα τον βιάσει. Ο πρίγκιπας Χρύσιππος αντιλαμβανόμενος πλέον την ανεπανόρθωτη βλάβη που του προξένησε, ο παρανοϊκός-σατανιστής Λάιος, θα αυτοκτονήσει από ντροπή. Στην συνέχεια ο Βασιλιάς Πέλοπας θα δώσει την εντολή να συλλάβουν τον Λάιο, όμως εκείνος θα επιτύχει να διαφύγει. Όταν επέστρεψε ο Λάιος στην Θήβα εξαιτίας αυτής της ανώμαλης πράξης θα ξεκινήσουν μια σειρά από δεινά για τον ίδιο, για την οικογένεια του, αλλά και για ολόκληρη την πόλη των Θηβών η οποία δεν είχε καμιά συμμετοχή σε αυτό το απάνθρωπο έγκλημα. Αρχικά τον Λάιο θα τον σκοτώσει ο γιος του ο Οιδίποδας.

Στην συνέχεια ο Οιδίποδας θα παντρευτεί την μητέρα του, με την οποία θα κάνει τέσσερα παιδιά. Μετά ο Οιδίποδας θα τυφλωθεί και η μητέρα του θα αυτοκτονήσει. Παράλληλα θα αρχίσουν και τα πολύ φοβερά δεινά για ολόκληρη την πόλη της Θήβας, της οποίας οι κάτοικοι σας επαναλαμβάνω δεν είχε καμία απολύτως συμμετοχή στις ανωμαλίες του Λάιου. Εάν η αρχαία Ελληνική κοινωνία των Αθηνών αλλά και όλης της Ελλάδος ήταν υπέρ των κίναιδων, τότε σε καμία των περιπτώσεων δεν θα τα έγραφε όλα αυτά ο μεγάλος τραγικός ποιητής ο Σοφοκλής. Αντιθέτως θα έγραφε ότι ο Λάιος με τον Χρύσιππο έγιναν ζευγάρι, έζησαν ευτυχισμένοι και κύλησαν όλα ομαλά. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό γεγονός, ήταν ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτονας, που συμμετείχαν, μαζί με την αδελφή του Αρμοδίου στα Παναθήναια. Οι γνήσιοι Έλληνες τους απομάκρυναν διότι ήταν κίναιδοι, αλλοδαποί, και το κορίτσι ήταν ελευθέρων ηθών. Σε περίπτωση κατά την οποία ήταν αποδεκτοί οι κίναιδοι και οι πόρνες δεν θα τους απομάκρυναν από τα Παναθήναια.

Ο τρόπος ζωής των Ελληνών και οι περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν παντοτε ως αρχη τα χρηστα ηθη και την εγκράτεια. Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η αρωστη ψυχικα πραξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας, την οποία δικαιως θεωρούσαν Διονυσιακή, και την αισχρότερη όλων των πραξεων.Τα είδη της αρσενοκοιτίας, ήταν τρία: το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ηταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχρφοτερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον. Επισης οι προγονοι μας ειχαν την πεποιθεση, ότι αν συναντούσαν καποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο, αυτό ήταν κακός οιωνός.

Στον παγανισμό η αμαρτία, η διαφθορά, η τυραννία-δουλεία, και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν συνυφασμένη με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν “θεοί”–δαίμονες ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών και εγκλημάτων, με βασικότερο όλων την σεξουαλική διαφθορά. Η Διονυσιακή φιλοσοφία χαρακτηρίζεται από την μανία, το μένος, το πάθος, την αδικία-τυραννία, τις σεξουαλικές διαστροφές, τις ψυχικές εκρήξεις, τις παρορμήσεις, τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα του ανθρώπου και η εύθυμη πλευρά της ζωής. Οι θεοί-Αρχιδαίμονες Savazios-Απόλλων της αρχαίας θρησκείας στήριζαν κάθε μορφής τυραννία και βασανισμό.

Ο Φρυγικός “θεός” Savazios-Διόνυσος με στόχο την ολοκληρωτική καταστροφή του Ελληνικού έθνους και την κατάργηση του Αριστόκλειου πολιτισμού, προσφέρει απλόχερα την σεξουαλική “ελευθερία” από τα “δεσμά” του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού, σε όλους όσους τον πιστεύουν. Το Διονυσιακό-Φοινικικό πνεύμα οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους.

Παρατηρώντας την ιστορία θα διαπιστώσουμε δυο βασικά αξιώματα, τα οποία καθόρισαν την επιβίωσή και την εξέλιξή της Ελλάδος και της ανθρωπότητας. Τα στοιχεία αυτά είναι η λογική σκέψη, ο πολιτισμός των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και από την άλλη η Ιουδαϊκή-Φοινικική Βακχική λατρεία. Η λογική σκέψη, οι επιστήμες και το πάθος για την ζωή, συνθέτουν το βασικό υπόβαθρο της ανθρώπινης σκέψης. Τα παραπάνω δυο βασικά στοιχεία, ήταν και είναι εντελώς αντίθετα μεταξύ τους. Εδώ και αιώνες συγκρούονται ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός και ο Ιουδαϊκός, με προεξέχων τον Φρυγικό θεό Savazio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ OFFICIAL WEBSITE TOY AΓΓΕΛΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ (THE TIMES OF VOULGAROKTONOS).

loading...