Ισχύς δια της γνώσεως-Εθνική επιβίωση : Δωρεάν μαθήματα Παγκρατίου στις αναγνώστριες της στήλης Επικρατέειν η Απόλλυσθαι.






Σε περιόδους έντονης ανησυχίας-δυστυχίας, βίας και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να διαχειριστούν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται-αρνούνται να σκεφτούν και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, τις βίαιες πράξεις και την ερωτική ελευθεριότητα.

Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός και Γεωπολιτικός αναλυτής (Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197).

Άξιος τιμής, σε μία πόλη, είναι όποιος, δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα και τις τιμές, μιας πόλεως, της αξίζουν, όσοι εμποδίζουν τις αδικίες που πρόκειται να γίνουν (Αριστοκλής-Νόμοι). Είναι προτιμότερο να αδικηθείς, παρά να αδικήσεις, και να κάνεις κάτι κακό (Αριστοκλής-Νόμοι), Με βάση αυτά τα αξιώματα οι προστασία των γυναικών από τους βιασμούς και την κακοποίηση πρέπει να είναι από τις βασικότερες προτεραιότητες μιας κοινωνίας με παιδεία και ηθικές αρχές. Η πρόληψη είναι το σημαντικότερο όλων.

Η κακία είναι αμάθεια μας δίδαξε μεταξύ πολλών άλλων ο Μέγας Αριστοκλής. Τέλειος είναι μόνον ο Θεός-Δημιουργός, γιατί δεν έχει μέσα του, καμία κακία (Αριστοκλής “Τίμαιος”). Για αυτό οι άνθρωποι έχουν θετικά και αρνητικά.

Η νέα τάξη πραγμάτων αποτελεί μια άσπλαχνη και πανάρχαια θεώρηση, ενός άλλου πολιτισμού του Διονυσιακού, ο οποίος εκφράζει την ανομία-αταξία, την βία, την κοινωνία του κέρδους, και της κυριαρχίας στην οικονομία. Σε εποχές όπου επικρατεί η παρακμή και η έλλειψη παιδείας λόγω των Διονυσιακών αξιωμάτων, κυριαρχεί η βία στην Ελληνική κοινωνία. Οι άνθρωποι μειωμένης αντιλήψεως, καλύπτουν το μεγάλο μειονέκτημα τους με ειρωνείες-κακές πράξεις και άσκηση βίας, όπως όλοι οι στερούμενοι ικανοτήτων.

Διαχρονικά βασικά γνωρίσματα όλων των άνανδρων-θηλυπρεπών, ήταν και είναι η προδοσία, η μοχθηρία, η ανικανότητα και η άσκηση βίας σε όλες τις εκφάνσεις. Οι δειλοί και οι ανίκανοι το μόνο το οποίο μπορούν να κάνουν, είναι το κακό. Για αυτό διαχρονικά καταστρέφουν και βιαιοπραγούν για να αισθάνονται ότι είναι κάποιοι που "αξίζουν". Για να κάνεις κάτι καλό-δημιουργικό και χρήσιμο χρειάζεται να έχεις ηθική, παιδεία, γενναιότητα, καλοσύνη, και ικανότητες Η δημιουργικότητα και οι ηθικές πράξεις απαιτούν πίστη, υπομονή, επιμονή, κόπο, και πολλές προσπάθειες. Στην ΄σύγχρονη εποχή κυριαρχεί και στην Ελλάδα ο πολιτισμός του Φφρυγικού Savaziou-Διόνυσου.

Το Διονυσιακό πνεύμα οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους. Στον Διονυσιακό πολιτισμό η αμαρτία, η διαφθορά, η βία και η κάθε ηθική εκτροπή ήταν συνυφασμένη με την αρχαία θρησκευτική πίστη. Στην Ολύμπια θρησκεία υπήρχαν οι θεοί– προστάτες των ανθρωπίνων παθών. Για αυτό οι θεϊκές δυνάμεις των Ολύμπιων και των ανθρώπων, αποτελούσαν έναν συνδυασμό καλού και κακού. Οι θεοί είναι ικανοί να επιδείξουν οίκτο και παράλληλα καταστροφική συμπεριφορά. Επίσης επιδεικνύουν υπερβολική ζήλια προς τους ανθρώπους. Οι δύο παγκόσμιοι πολιτισμοί εκπροσωπούν δύο διαφορετικά φιλοσοφικά αξιώματα για την ζωή. Ανά τους αιώνες οι αντίθετοι εκ διαμέτρου πολιτισμοί προσπαθούν να επικρατήσουν στην πολιτική, στον στρατό, την οικονομία, στις επιστήμες, στις τέχνες, στους θεσμούς, στον αθλητισμό. την ηθική, την κοινωνία και τα έθνη.

Ειδικότερα το Ελληνικό έθνος στο πέρασμα των αιώνων, είναι δημιούργημα τόσο του Ελληνικού φιλοσοφικού πνεύματος, όσο και του Διονυσιακού. Τον Ελληνικό πολιτισμό αποτελούν η ορθή παιδεία-Φιλοσοφία, η απλότητα, η λογική, ο στοχασμός, η εγκράτεια και η γαλήνη. Αντίθετα το Διονυσιακό πνεύμα το εκπροσωπούν η μανία, το μένος, το πάθος, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι ψυχικές εκρήξεις, οι παρορμήσεις, τα βίαια συναισθήματα, και τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα του ανθρώπου. Η Ελληνική-Αριστόκλεια αγωγή ορίζεται από το μέτρον άριστον και το μηδέν άγαν, την μεσότητα και την αποφυγή των υπερβολών και των άσκοπων-καταστροφικών ενεργειών. Αντίθετα το Διονυσιακό πνεύμα δεν τα δέχεται όλα αυτά και οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους. Η Διονυσιακή λατρεία είναι καθαρά Πατριαρχική και για αυτό διοικούσαν το μαντείο των Δελφών ο Απόλλων μαζί με τον Φρυγικό Savazio. Πριν από τις δύο προαναφερόμενες θεότητες, τους Δελφούς διοικούσε η θεά Φοίβη καθώς είχαμε μητριαρχικό καθεστώς.

Διαχρονικά την πατριαρχία, την βία και τον αυταρχισμό εις βάρος των γυναικών από τα αρχαία χρόνια μέχρι και σήμερα εκπροσωπούνται από τα Διονυσιακά αξιώματα. Από την αρχαιότητα οι γυναίκες ήταν υποχρεωμένες να ικανοποιούν παρά την θέληση τους κάθε επιθυμία των ανδρών θρησκευτών κατά την διάρκεια των Διονυσιακών οργίων και όχι μόνον. Κατά την διάρκεια των τελετών αρκετές γυναίκες εξαναγκαζόταν βιαίως να εξέλθουν από τους γυναικονίτες για να υποκύψουν παρά την θέληση τους, σε όλες τις ορέξεις των ανδρών που συμμετείχαν στις τελετές.

Η Ορθοδοξία και ο Μέγας Αριστοκλής αντιμετωπίζουν τις γυναίκες ως ίσες με τους άνδρες, ως Κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν Θεού. Για αυτό ο Ύπατος των Φιλοσόφων ζήτησε κοινή παιδεία και στρατιωτική εκπαίδευση για άνδρες και γυναίκες (Παγκράτιον). Οι γυναίκες είναι άνθρωποι με δικαιώματα, και όχι αντικείμενα των ανδρικών επιβαρύνσεων, και κατώτερες των κτηνών όπως πρεσβεύουν ο Διονυσιακός πολιτισμός.

Η έλλειψη παιδείας-αγωγής οδηγεί στην απάθεια και στην αδιαφορία. Αυτά είναι από τα πιο επικίνδυνα συμπτώματα μιας κοινωνίας σε μεγάλη παρακμή και σήψη. Οι κάτοικοι είναι προκλητικά και τραγικά απαθείς-αδιάφοροι απέναντι στους εμπρησμούς, τον covid, τα μνημόνια, τα θανατηφόρα και σοβαρά τροχαία, την άσκηση βίας-αδικίας, τον Διονυσιακό πολιτισμό και τις εθνοκτόνες συνέπειες. Aυτό συμβαίνει διότι αρκετοί δεν έχουν παιδεία και θεωρούν ότι τα προβλήματα πρέπει να απασχολούν όλους τους άλλους, εκτός από τους ίδιους. Η στήλη Επικρατέειν η Απόλλυσθαι-Ισχύς δια της γνώσεως προσφέρει δωρεάν μαθήματα Παγκρατίου σε δώδεκα αναγνώστριες ηλικίας από 18 εώς 50 ετών σε Αθήνα και Βόρεια Ελλάδα. (Επικοινωνείστε για να δηλώσετε συμμετοχή). (1)

Κλείνοντας να περάσουμε να δούμε μερικά πράγματα για το Παγκράτιον το εν Ολυμπία Κάλλιστον.

Η Πολεμική παιδεία των Αρχαίων Πολεμιστών μέσο του Παγκρατίου αθλήματος ήταν αυτή που μετέτρεπε τον κάθε Έλληνα σε μαχητική μηχανή, έτοιμη να κυριαρχήσει έναντι των εσωτερικών και των εξωτερικών εχθρών. Η λέξη Παγκράτιον αποτελείται από τις λέξεις παν + κράτος. Ο γνώστης αυτής της πολεμικής τέχνης ήταν ο “τα πάντα κρατών”, ήταν αυτός που κυριαρχούσε, και είχε την απόλυτο έλεγχο. Το Παγκράτιον είναι η αρχαιότερη πολεμική Τέχνη που έχει καταγραφεί επιστημονικά. Το Παγκράτιον εισήχθη στους Ολυμπιακούς αγώνες το 648 π.Χ. και το Παγκράτιον Παίδων το 200 π.Χ. Η εκστρατεία του Μέγα Αλεξάνδρου είχε ως αποτέλεσμα μεταξύ άλλων να διαδοθεί και να διδαχθεί το Παγκράτιο άθλημα, και σε Ασιατικούς λαούς. Υπάρχουν αναφορές πως οι Μακεδόνες μετέφεραν μαζί τους τεράστιες Τέντες για την εξάσκηση στο Παγκράτιον.

Την πατρότητα του παγκρατίου, σε όλα τα αγωνίσματα των μαχητικών τεχνών, την έχουν αναγνωρίσει μορφωμένοι ιστορικοί των τεχνών αυτών, όπως ο Μασουτάτσου Ογιάμα, ο ιδρυτής της τεχνικής του αθλήματος “Κιόκου Σιν Κάι” στο σύγγραμμά του “Ζωτικό Καράτε”. Η αρχαιότερη απόδειξη χρήσης της πολεμικής τέχνης του Παγκρατίου, στην Ασία, προέρχεται από μοναχούς Σαολίν, και αφορά δύο περιπτώσεις υπεράσπισης της Μονής Σαολίν, από ληστές το 610 μ.Χ., και στην συνέχεια, την συμμετοχή τους, στην ήττα του Wang Shichong, στην Μάχη της Hulao το 621 μ.Χ. To Παγκράτιον ήταν μια τέχνη την οποία και διδάσκονταν όλοι οι Αρχαίοι Έλληνες με σκοπό να μπορούν να αμύνονται, ενάντια στους εχθρούς, του έθνους και να επιβιώνουν.

Δημιουργός του Παγκρατίου ήταν ο Έλληνας Θησέας. Οι γυναίκες για τους πραγματικούς Έλληνες είναι πρώτα φίλες-αδελφές και μετά έρχεται η ιδιότητα της ερωμένης, της συζύγου. Για αυτό οφείλουμε να τις προστατεύουμε. Για να μην έχουν οι γυναίκες της ζωής μας, και όχι μόνον την κατάληξη της Μυρτούς. Επίσης και οι άνδρες πρέπει να κάνουν Παγκράτιο καθώς βρισκόμαστε στην κορύφωση του υβριδικού πολέμου.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ARISVINEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια :