Οι αιρετικοί μοντανιστές και οι κακοδοξίες περί εμβολίου ως χαράγματος του Αντιχρίστου







Παναγιώτης Σημάτης *

Σχολιασμός κακόδοξων θέσεων περί εμβολίου ως χαράγματος Αντιχρίστου


Οι αιρετικοί μοντανιστές και οι κακοδοξίες περί εμβολίου ως χαράγματος του Αντιχρίστου


Ο απόστολος Παύλος περιοδεύων στην αρχαία Αθήνα «παρωξύνετο τὸ πνεῦμα αὐτοῦ ἐν αὐτῷ θεωροῦντι κατείδωλον οὖσαν τὴν πόλιν» (Πραξ. 17,16). Παρόμοια κατάσταση βιώνει κάθε πιστός σήμερα, καθώς παρατηρεί την έκπτωση της Πίστεως στον εκκλησιαστικό μάλιστα χώρο, που οι πεποιθήσεις των πιστών διίστανται σε μικρό ή μεγάλο βαθμό τόσο, που νομίζει κανείς ότι ευρίσκεται σε Προτεσταντικό περιβάλλον. Όλοι μας κάνουμε λάθη ή βιώνουμε ελλιπώς την Ορθοδοξία, αλλά το μεγάλο λάθος διαπράττεται, όταν δεν δεχόμαστε την διόρθωση.

Τώρα βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να παρατηρήσουμε ότι ο ιερομόναχος π. Εὐφρόσυνος Σαβαΐτης εισάγει κακοδοξίες στην Εκκλησία, εδώ και ένα χρόνο. Και παρόλο που του υπεδείχθησαν (μάλιστα το ιστολόγιο "Κατάνυξη" σταμάτησε να δημοσιεύει τις ομιλίες του), αυτός συνεχίζει να τις διδάσκει. Έχουμε την πληροφορία ότι έχει παρασύρει αντιΟικουμενιστές πιστούς, από διάφορες πόλεις της Ελλάδος που επισκέπτεται. Αυτός και οι οπαδοί του θυμίζουν τους αρχαίους αιρετικούς μοντανιστές, οι οποίοι δεν δέχονταν τους πεπτωκότες. Και τι ήταν οι πεπτωκότες;

Πεπτωκότες (lapsi) ονόμαζαν τους εκπεσόντες Χριστιανούς, κατά τους διωγμούς την περίοδο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, αυτούς δηλαδή που αρνήθηκαν την Πίστη και τον Χριστό. Η Εκκλησία όμως έδειξε γι' αυτούς τους Χριστιανούς φιλευσπλαχνία, δεν τους στέρησε την ελπίδα της σωτηρίας και τους δέχτηκε μέσω της μετάνοιας, εν αντιθέσει με τους αιρετικούς μοντανιστές, οι οποίοι κατεδίκαζαν με αυστηρότητα τους πεπτωκότες.

Και οι μεν μοντανιστές δεν εδέχοντο αυτούς που είχαν αρνηθεί τον Χριστό, ο π. Εὐφρόσυνος όμως (και η ομάδα του) δεν δέχεται ότι είναι βαπτισμένοι τα εκατομμύρια των πιστών που ...εμβολιάστηκαν! (άρα τους θεωρεί αβάπτιστους). Διότι ισχυρίζεται ότι το εμβόλιο είναι το σφράγισμα του Αντιχρίστου!!!

Κρίμα για τον π. Εὐφρόσυνο! Αυτό άραγε το ήθος και παράδειγμα πήρε από τον φιλάνθρωπο και γεμάτο αγάπη άγιο Παΐσιο, λόγια του οποίου χρησιμοποίει στις ομιλίες του; Γιατί ο μεν άγιος Παΐσιος προσευχόταν, ει δυνατόν να βγάλει ανθρώπους από την Κόλαση και να τους βάλει στον Παράδεισο, ο π. Εὐφρόσυνος όμως στέλνει ανθρώπους που ουδόλως αρνήθηκαν τον Χριστό, ανθρώπους ταλαιπωρημένους που κολυμπάνε μέσα στην σύγχυση και την παραπληροφόρηση, ανθρώπους φοβισμένους, τους στέλνει στην Κόλαση! Φιλοδοξεί άραγε την αναβίωση μιας αιρέσεως χειρότερης εκείνης του μοντανισμού;

Από πού άραγε τεκμαίρεται ότι το εμβόλιο αποτελεί άρνηση του Χριστού; Πολλοί πιστοί που αρνούμαστε να εμβολιαστούμε έχουμε διατυπώσει πολλούς λόγους που δικαιολογούν την άρνησή μας, αλλά κανένας λόγος δεν συνηγορεί στο ότι το εμβόλιο είναι τελεσίδικη άρνηση του Χριστού, ότι το εμβόλιο είναι το χάραγμα του Αντιχρίστου, που οδηγεί από τώρα τον εμβολιασμένο σε αμετάκλητο κολασμό! Ας εξετάσουμε την παράλογη ...λογική του από την τελευταία του ομιλία που δημοσίευσε το ιστολόγιο η "ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΧΩΡΗΤΟΥ".(1) [Άρα το ιστολόγιο αποδέχεται τις κακόδοξες θέσεις του;]. Γράφει αναφερόμενος σε όσους καταδικάζουν τις θέσεις του:

«Θα πείτε, μα εμείς δεν δεχόμαστε ότι αυτό είναι το χάραγμα του Αντιχρίστου... Δεν μπορεί όμως να λογίζεται Χριστιανός και ιερέας, εφόσον και μόνο με την υποψία ότι ένα τοις εκατό (ότι το εμβόλιο) είναι το χάραγμα..., κοινώνησε τους ακοινωνήτους και συνεχίζει να λοιδωρεί την πασιφανή αλήθεια». Θαυμάστε λογική! Ενώ η ιερή Αποκάλυψη μας πληροφορεί ότι το χάραγμα θα δοθεί με την εμφάνιση του Αντιχρίστου, ισχυρίζεται ότι και μόνο με την υποψία ότι ένα τοις εκατό το εμβόλιο περιέχει ή ισοδυναμεί με το χάραγμα, πρέπει οι Χριστιανοί να θεωρούν τους εμβολιασμένους πιστούς (όπως επακριβώς λέγει) ως «κανίβαλους», «αβάπτιστους», μη έχοντας ελπίδα «μετανοίας και σωτηρίας» και «ενωμένους με τόν ίδιο το Διάβολο»!!!

Η Εκκλησία του Χριστού όμως δεν εξετάζει την αλήθεια βασιζόμενη στον νόμο των πιθανοτήτων ή τις υποψίες που ενσπείρουν κάποιοι σαν και του λόγου του! Η αλήθεια για ένα πράγμα, ή είναι εκατό τοις εκατό αλήθεια, ή δεν είναι αλήθεια. Οι Άγιοι Πατέρες στις Συνόδους δεν καταδίκαζαν κάποιον ως αιρετικό στηριζόμενοι σε υποψίες, αλλά αφού εξέταζαν εξονυχιστικά κάθε κατηγορία και κάθε υπόνοια, και τότε αποφάσιζαν, όταν με σιγουριά κατέληγαν ότι αυτός ήταν αιρετικός εκατό τοις εκατό. Και πώς εσύ, πάτερ, θεωρείς ότι οι εμβολιασμένοι είναι «ενωμένοι με τόν ίδιο το Διάβολο και μόνο με την υποψία ότι ένα τοις εκατό το εμβόλιο είναι το χάραγμα»; Γιατί σπέρνεις την απελπισία; Ακόμα και την αυτοκτονία, όπως έχουμε πληροφορηθεί σκέφτηκαν κάποιοι πιστοί.

Πριν δούμε όμως μερικά από αυτά που πιστεύει και διδάσκει ας εξετάσουμε αν υπάρχει περίπτωση να ισχύει η ιδεοληψία του περί του εμβολίου ως χαράγματος.

Η ιερή Αποκάλυψη μας δηλώνει σαφώς ότι μόνο μετά την εμφάνιση του Αντιχρίστου και του ψευδοπροφήτου ισχύουν, όσα ο π. Ευφρόσυνος ισχυρίζεται. Και βέβαια ο Κύριος Ιησούς Χριστός διά της Αποκαλύψεως μας δηλώνει με ακρίβεια και συγκεκριμένα, σε ποιό σημείο του σώματός μας θα τεθεί το σφράγισμα: στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο κι όχι στο αριστερό χέρι όπου γίνονται τα εμβόλια. Το χάραγμα θα είναι πραγματικό και θα είναι η «"εγχάραξις του ολεθρίου ονόματος" [Ανδρ. Καισαρείας, Αρ.], "του ονόματος του αποστάτου και πλάνου" [Ανδρ. Κ.]. Θα βάλει τη σφραγίδα στο δεξί τους χέρι, για να τους εμποδίζει από του να πράττουν και καλά και αγαθά έργα [Ανδρ. Κ.]. Θα τη βάζει και στα μέτωπά τους, για να φέρει σ’ αυτούς που απατά το σκοτείνιασμα όχι μόνο στα μάτια, αλλά και στο νου, στο λογικό και έτσι να τους διδάξει να κινούνται και να ενεργούν με θάρρος μέσα στο σκοτάδι της αμαρτίας, τη θολούρα και την πλάνη. [Αρ., Ανδρ. Κ.]. (2)

Επίσης έως τώρα κυκλοφορεί μεν πληθώρα αντικρουώμενων τοποθετήσεων, δεν φαίνεται όμως ότι υπάρχουν αποδείξεις αποδεκτές ότι υπάρχει στο εμβόλιο το 666 (και σε ποιό από τα 5-6 εμβόλια άραγε;). Ή μήπως θα καταφύγουμε σε αναπόδεικτες απαντήσεις, όπως εκείνες της δεκαετίας του 1980, όταν κάποιοι τρομοκρατούσαν τους πιστούς διασπείροντες ψευδές ειδήσεις του τύπου: ότι στις νέες ταυτότητες, στο γραμμικό κώδικα των προϊόντων, στον Ε.Κ.Α.Μ., στο ίντερνετ (www), σε κάρτες, στα κινητά κ.λπ. υπάρχει το 666.

Ως προς την χρησιμοποίηση τώρα κυτταρικών σειρών που προέρχονται από φονευθέντα έμβρυα. Έγινε ερώτηση στον π. Ευφρόσυνο, τι έχει να πεί για τις κυτταρικές σειρές, που εδώ και δεκαετίες χρησιμοποιούνται για την παρασκευή άλλων εμβολίων και φαρμάκων και δεν απάντησε! Δηλαδή παραδίδει στον ...διάβολο μόνο όσους χρησιμοποιούν τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού και όχι όσους χρησιμοποιούν άλλα εμβόλια και φάρμακα;

Το ότι έχουν κάνει την παρουσία τους καταστάσεις (όπως οικονομικός αποκλεισμός) όμοιες με εκείνες που περιγράφει η Αποκάλυψη, δηλαδή τύποι σφραγίσματος που όλο και πιο πολύ θυμίζουν το πρωτότυπο, είναι φανερό. Το ότι υπάρχει πρόβλημα με το νέο εμβόλιο επίσης. Πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα που η επίσημη Εκκλησία έδειξε πως δεν γνώριζε. Σιγά-σιγά το συνειδητοποιούμε χωρίς να γνωρίζουμε όλες τις πτυχές του. Και δυστυχώς αντί να αντιδράσει πρώτη η επίσημη Εκκλησία των Οικουμενιστών συμβιβάστηκε, και ως εκ τούτου οφείλουν, όσοι λίγοι ιερωμένοι ορθοφρονούν, να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα από κοινού κι όχι καθένας από μόνος του να αποφασίζει.

Τους τελευταίους μήνες, λοιπόν, πληροφορηθήκαμε και κάτι άλλο, που δυστυχώς δεν προβληματίζει τον π. Ευφρόσυνο, ως προς την διδασκαλία του ότι οι εμβολιασμένοι πιστοί είναι «κανίβαλοι». Και είναι το γεγονός ότι οι κυτταρικές σειρές χρησιμοποιούνται συνήθως (εκτός του κορωνοϊού) για την παρασκευή και άλλων εμβολίων, κατά της πολιομυελίτιδας, της ιλαράς, της παρωτίτιδας, της ερυθράς, της ανεμοβλογιάς, του έρπητα ζωστήρα, του αδενοϊού, της λύσσας και της ηπατίτιδας Α, για ασθενείς με Πάρκινσον, καρδιακοί μύες για θύματα εμφράγματος, κύτταρα που σχηματίζουν ινσουλίνη για διαβητικούς και αιμοποιητικά κύτταρα για τους πάσχοντες από λευχαιμία.

Αλήθεια πόσοι από τους πιστούς τα γνωρίζουν αυτά, ώστε τουλάχιστον να τους κρίνουμε κατά προαίρεση και να μην τους τσουβαλιάζουμε όλους για την κόλαση; Πόσοι, από όσους έχουν κάνει το εμβόλιο εξ αρχής, γνώριζαν τα περί κυτταρικών σειρών; Ή πόσοι πείστηκαν να εμβολιαστούν ευρισκόμενοι μέσα στην αβεβαιότητα, την σύγχυση και το φόβο που επικρατούσε και επικρατεί με ευθύνη των Ποιμένων, επί πλέον δε ακούγοντας τις διαβεβαιώσεις της επίσημης Εκκλησίας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα; Οι ποιμαντικές ευθύνες είναι προφανείς και τεράστιες.

Αλλά ως προς την απόφανσή τους ότι είναι όλοι οι εμβολιασμένοι χωρίς καθυστέρηση για την κόλαση: ξεχνά ότι και ο ίδιος, αν και ποιμένας, χρειάστηκε κάποιο χρονικό διάστημα για να απομακρυνθεί από τους Οικουμενιστές, και ενώ έβλεπε χρόνια τα Οικουμενιστικά αίσχη αμφιταλαντευόταν αν έπρεπε να αποτειχισθεί, και αποτεχίστηκε, όταν ...καθηρέθη! Αν λοιπόν αυτός αμφιταλαντευόταν επί χρόνια, πώς τώρα απαιτεί το συγχυσμένο ποίμνιο εξ αιτίας της στάσεως των ποιμένων να πάρει αποφάσεις και παραδίδει στον ...διάβολο τους εμβολιασμένους πιστούς;

Ας δούμε όμως την διατύπωση μερικών θέσεών του. Θεωρεί καταστροφική την «εμμονή των εμβολιασμένων στο ότι υπάρχει για όλους μετάνοια» και «άρα δεν είναι κάτι φοβερό τό νέο εμβόλιο (αφού μπορούν μετά να μετανοήσουν)... Υπάρχει (ρωτάει) δυνατότητα σωτήριας μετανοίας των σφραγισμένων από το νέο σκεύασμα;». Η απάντησή του είναι πως δεν μπορούν να μετανοήσουν: σήμερα «αποδεικνύεται η παντελής αμετανοησία αυτών των ανθρώπων; Και με ποιό δικαίωμα κάποιοι υπεράνω του Θεού και των Αγίων πνευματικοί δικαιώνουν, ευλογούν και κοινωνούν τους ακοινώνητους; Μήπως τελικά (αυτή η πράξη) τους ενώνει... με τόν ίδιο το Διάβολο;».

«Ας δούμε (σημειώνει) πώς "κάποιοι πλανεμένοι ρασοφόροι δικαιώνουν το επίσημα ενεργούμενο εμβολιαστικό χάραγμα του Αντιχρίστου, ως μια κοινή αμαρτία, που εξαλοίφεται με απλή εξαγόρευση. Αυτή η πονηρή εμμονή(!) δικαίωση δια δήθεν μετανοίας και εξομολογήσεως των εμβολιασμένων συνιστά καταφανή αίρεση, ως άμεση διαστροφή του θείου Λόγου και άμεση διαστροφή των Αγιοπατερικών Διδαχών περί του χαράγματος..., το οποίον χάραγμα εννοείται θα δοθεί αρχικά πριν έρθει ο Αντίχριστος..., όπως μας τονίζουν οι Άγιοι Κύριλλος Ιεροσολύμων και Εφραίμ ο Σύρος: "Διότι τοιούτον τρόπον χρησιμοποιεί ο τύραννος, ώστε όλοι να βαστάζουσιν το σημάδι του, πριν έρθει να απατήσει τα σύμπαντα..." (Άγιος Εφραίμ ο Σύρος "Περί εμφάνισης του Αντιχρίστου", Ασκητικά). Οι εμβολιασμένοι δεν μπορούν να μετανοήσουν..., σίγουρα όχι..., είναι αβάπτιστοι..., απλά γιατί δεν μπορούν να ανανεώσουν κάτι που δεν έχουν!, δηλ. τη χάρη του Αγίου Βαπτίσματος».

Από πού κι ως πού το "σημάδι" του Αντίχριστου είναι το "εμβόλιο"; Και πώς το "εμβόλιο" από "σημάδι" μετατρέπεται σε "χάραγμα"; Και πώς, ακόμη, το προ του Αντιχρίστου "εμβόλιο-χάραγμα" έχει τις επιπτώσεις του χαράγματος του Αντιχρίστου; Ποιός Άγιος το λέει αυτό;

Έπειτα, ποιός Άγιος Πατήρ ή Σύνοδος εθεολόγησε ποτέ ότι μια αμαρτία (όπως π.χ. η έκτρωση) είναι ασυγχώρητη; Έχουμε μαρτυρίες ιερέων ότι πιστοί που έκαναν το εμβόλιο, όταν αντελήφθησαν τις διαστάσεις του πράγματος, το εξομολογήθηκαν ως αμαρτία. Πώς θα πούμε ότι αυτών η μετάνοια δεν ισχύει; Μόνο αν δεχθούμε την αιρετική μοντανιστική διδασκαλία του π. Ευφρόσυνου.

Αυτό που λέγει ο άγιος Εφραίμ "βαστάζουσιν το σημάδι του" εξηγείται από μελετητές -και συμφωνεί απόλυτα με τις τοποθετήσεις των Αγίων- ότι της παρουσία του Αντιχρίστου θα προηγηθεί: η αποστασία των Χριστιανών, η αποδοχή αντιευαγγελικών θέσεων και ήθους, ανελευθερία, αιρέσεις κ.λπ., όλα σημάδια μιας αντίχριστης εποχής, όπως σήμερα διαπιστώνουμε ότι γίνεται. Αυτά τα προδρομικά σημάδια όμως, ενώ είναι σοβαρά και η παρουσία τους προλειαίνει και σηματοδοτεί την εποχή του Αντιχρίστου, δεν καθιστούν αδύνατη τη σωτηρία των μετανοούντων, που υπέκυψαν σε κάποιο απ' αυτά.

Ο σκοπός όλων όσων εδώ γράφονται δεν είναι η υποβάθμιση των κινδύνων εκ της υπάρξεως προδρομικών ενεργειών του διάχυτου "αντίχριστου" πνεύματος ή και του ρόλου σε αυτό του εμβολίου, αλλά και των κινδύνων που κρύβει ο εμβολιασμός. «Ὅλα τὰ σφραγίσματα, ἐμφυτεύματα καὶ ἠλεκτρονικὰ φακελλώματα γίνονται γιὰ νὰ προετοιμάσουν ψυχολογικὰ τοὺς ἀνθρώπους, ὥστε ὅταν ἔλθη ἡ κατάλληλη ὥρα νὰ δεχθοῦν ἀδιαμαρτύρητα καὶ ὡς κάτι φυσιολογικό (προπαγάνδα ἀληθοφανῆ) τὸ δικό του χάραγμα Ἡ νηφαλιότητα ἀπαιτεῖ οὔτε νὰ τὰ ἀπορρίπτωμε ἀσυζητητὶ τὰ λεγόμενα οὔτε νὰ εἴμαστε βέβαιοι γι’ αὐτά, ἀλλὰ πάντοτε νὰ ἀφυπνιζώμαστε γιὰ τὴν κατάλληλη ἑτοιμότητά μας, “Οὐδεὶς οἶδε τί τέξεται ἡ ἐπιοῦσα”».(3)

Ο σκοπός λοιπόν όσων γράφονται είναι να στηλιτεύσουμε τις μοντανιστικές κακοδοξίες του π. Ευφρόσυνου, ο οποίος στη συνέχεια της ομιλίας του πονηρά -για να κατοχυρώσει τον ισχυρισμό του ότι οι Άγιοι δικαιώνουν και στηρίζουν τις κακοδοξίες του και για πολλοστή φορά- καταφεύγει στον άγιο Παΐσιο και ταυτίζει, αυτά που λέγει ο Άγιος για το τελικό σφράγισμα του Αντιχρίστου, με το ...εμβόλιο!

Παρουσιάζει την εξής φράση του αγίου Παϊσίου: «…Αυτοί αρνούνται το Άγιο σφράγισμα του Χριστού που τους δόθηκε στο Άγιο Βάπτισμα· “Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου” με το να δέχονται την σφραγίδα του αντιχρίστου, λένε και ότι έχουν μέσα τους τον Χριστό!! (Σημεία των Καιρών)». Βέβαια εδώ δεν μιλάει ο Άγιος για εμβόλιο, παρ' όλα αυτά ο π. Ευφρόσυνος αδίστακτα τον χρησιμοποιεί!

Και συνεχίζει την διαστροφική του καμπάνια (γιατί πρέπει να αποδείξει στους τυφλωμένους οπαδούς του πως έχει δίκιο) ότι οι εμβολιασμένοι έχουν κάνει «γραπτή, ενυπόγραφη συμφωνία και συμφιλίωση παντοτινή με το διάβολο» και ότι αυτό συνιστά «άρνηση του Χριστού», αφού το εμβόλιο προέρχεται «από αίμα της σφαγής των νηπίων και της μαγείας»! Εδώ βλέπουμε να λέγει -για να "δέσει" προφανώς τη θεωρία του- ότι το εμβόλιο έχει δεχθεί και μαγικά διαβάσματα. Πόσο αυτό όμως είναι εξακριβωμένο; Κι αν ισχύει για ένα εμβόλιο, τι ισχύει για τα υπόλοιπα 4-5 εμβόλια κατά του κορωνοϊού;

Και ρωτάει: «Με το διάβολο φίλε μου μέσα σου θέλεις να κοινωνήσεις;». Και παρακάτω ρωτάει: «Ποιά κόλαση περιμένει τους ιερείς που κοινωνούν τους ακοινώνητους πια και δαιμονισμένους κανίβαλους;».

Αλήθεια, πόσοι εμβολιασμένοι έχουν ακούσει την πληροφορία ότι ενδεχομένως το εμβόλιο έχει δεχθεί και μαγικά διαβάσματα; Κι αν δεν το ξέρουν, πόσο υπεύθυνοι είναι;

Ρωτά πιό κάτω: «Αρνείστε ότι βρισκόμαστε σε παγκόσμια από πρόπερσι κατοχή του θηρίου; Δεν σας φοβίζει το ηλεκτρονικό σφράγισμα και ο έλεγχος του νοός και ασχολείστε ακόμη με συζητήσεις για την Ψευδοσύνοδο και τον θεωρητικό Οικουμενισμό; ...Αυτό είναι χειρότερο από κάθε αίρεση»! «Συγκρίνεται ακόμα μία Αίρεση με αυτό το δηλητήριο που σε ενώνει χωρίς επιστροφή με τον Σατανά;»

Εδώ υποβαθμίζει έως εξαφανίσεως την Παναίρεση του Οικουμενισμού, την στιγμή που η πτώση και η αιχμαλωσία των Ποιμένων στον Οικουμενισμό, άφησε ελεύθερο το πεδίο δράσεως των Νεοταξιτών.

Θεωρεί το εμβόλιο «χάραγμα του Αντίχριστου έστω στην αρχική του κανονική μορφή»! Και τι έπρεπε να κάνει ένας εμβολιασμένος; (αν και δεν μπορεί κατά τον π. Ευφρόσυνο να μετανοήσει, διότι ως εμβολιασμένος είναι αμετανόητος!). Έπρεπε «να θρηνεί κάθε μέρα, να αρνείται δημόσια τον εμβολισμό του και να φυλακίζεται εκούσια (όπως συμβαίνει σε ένα ακραίο περιστατικό μοναχών που διάλεξε από την "Κλίμακα") μήπως τυχόν και βρεί λίγο έλεος».

Και συνεχίζει τη διαστροφή του ιερού βιβλίου της Αποκαλύψεως ερωτών: «Αλήθεια γιατί η Αποκάλυψη τρεις φορές τονίζει ότι οι άνθρωποι αυτοί "ου μετανόησαν"; Γιατί δεν δίδει περιθώρια μετανοίας σε όσους προσκυνήσουν την εικόνα του θηρίου;»

Εδώ φαίνεται ότι ταυτίζει το εμβόλιο, που δεν ζητά καμιά άρνηση του Χριστού, με το σφράγισμα του Αντιχρίστου που θα δοθεί σε όσους συνειδητά προσκυνήσουν την εικόνα του θηρίου !

Υπάρχουν κι άλλες παρόμοιες θέσεις του π. Ευφρόσυνου. Νομίζω ότι με τον σχολιασμό που έγινε, αντιλαμβάνονται οι πιστοί τα λάθη και οφείλουν (όσοι τον ακολουθούν) να συζητήσουν μαζί του, μήπως και καταλάβει και βγεί από το λαβύρινθο των λογισμών που έχει πέσει.

Παναγιώτης Σημάτης



(1) https://choratouaxoritou.gr/?p=187737&cn-reloaded=1

(2) Η Αποκάλυψις του Ιωάννου, Νικολάου Βασιλειάδη, σελ. 437-455) .

https://www.sostis.gr/blog/item/481-apokalupsh-antixristos-esxatoi-kairoi-b

(3) «Ὁ τίμιος Σταυρὸς σφραγίδα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὸ χξϚ (666) σφραγίδα-χάραγμα του. https://paterikiparadosi.blogspot.com/2016/02/blog-post_366.html”

Δεν υπάρχουν σχόλια :