Όποιος λέει ψέματα πέφτει μες τα αίματα
«Ο λέγων, έγνωκα Αυτόν, και τας Εντολάς Αυτού μη τηρών, ψεύστης εστί, και εν τούτω η Αλήθεια ουκ έστιν.» (Α’Ιωαν.β’4)
«Εκείνος, που επιμένει εις την αμαρτίαν ,κατάγεται από τον διάβολον και έχει σχέσιν και στενήν γνωριμίαν με τον διάβολον.» Και αλλού:
«Καθένας που έχει γεννηθεί από τον Θεόν, δεν πράττει ποτέ θεληματικώς και με ψυχρόν υπολογισμόν καμμίαν αμαρτίαν…»
Επομένως είναι αναπόφευκτο ότι:
«Όποιος λέει ψέματα πέφτει μες τα αίματα (της γέεννας) …κι όποιος λέει την Αλήθεια έχει τον Θεό βοήθεια!»
Αυτά τα κρατάμε αδιαλείπτως στη μνήμη μας καθώς ο Χρυσορρήμων Ιωάννης μας παραγγέλλει:
«…Μίλα συνεχώς γι’ αυτήν (τη γέεννα) για να μη πέσεις ποτέ σε αυτήν. (…) Κανένας από αυτούς που έχει τη γέεννα μπροστά στα μάτια του ,δε θα πέσει στη γέεννα. (…)
Αλλά φοβάσαι το βαρύ των λέξεων; Μα μήπως αν σιωπήσεις έσβησες τη γέεννα; Και μήπως αν μιλήσεις την άναψες;
Κι αν μιλήσεις κι αν δεν μιλήσεις, η φωτιά βράζει κανονικά». (ΕΠΕ Ι.Χρυς.Εργ.23.-Ομ.β’(Β’Θεςς.1,1-8) ,σελ.35-41.Απόσπασμα ομιλίας)
Η γέεννα βράζει, βασανίζοντας μερικώς και σε τούτο τον κόσμο τους ψεύτες, τους ακολουθούντες τον πρώτο επινοητή του ψεύδους ,διάβολο.
Ας αφήσουμε επομένως τους χορούς και τα πανηγύρια και ας δούμε τον κίνδυνο που διατρέχουμε ευρισκόμενοι μέσα στο ψεύδος.
Λένε πολλοί, συνειδητά ευαρεστούμενοι στο ψέμα και άλλοι τόσοι ασυνείδητα και επιπόλαια, ομοιάζοντας αμφότεροι στον πρώτο επινοητή του ψεύδους .
1. «Εμείς δεν σχίζουμε την Εκκλησία, δεν
αποτειχιζόμαστε.»
2. «Δεν φεύγουμε από την Εκκλησία.»
3. «Δίνουμε τον αγώνα μέσα σε Αυτήν.»
4. «Πηγαίνουμε σε ευλαβή ιερέα.»
5. «Και …πού να πάμε..;»
Ένα -ένα με τη σειρά, να τα βάλουμε σε μία τάξη ,για να έχουμε στο τέλος κάτι ωφέλιμο.
Πράγματι, πολλοί είναι ευλαβείς, Ορθόδοξοι χριστιανοί, με πολλές αρετές, (εγώ είμαι ένα τίποτα μπροστά τους) , είναι όμως πολύ αναστατωμένοι και προβληματισμένοι με όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία, δικαιολογημένα θα μπορούσαμε να πούμε αφού λησμονούν το μυστήριο σχέδιο διαχωρισμού των πιστών από τους απίστους. Τους καλοπροαίρετους ο Θεός θα τους βοηθήσει αν θέλουν και ενδιαφέρονται. «Υπάρχουν όμως και πολλοί ανυπότακτοι, οι οποίοι παρασύρουν απονήρευτες ψυχές» λέγοντας διάφορα, αβάσιμα , αντορθόδοξα και κούφια λόγια τα οποία ενστερνίζονται οι ακατήχητοι και η ζημιά στο ποίμνιο εξελίσσεται σε σφαγή.
Ένα -ένα λοιπόν θα τα ξεσκεπάζουμε ,θα τα αποκαλύπτουμε αποδεικνύοντάς τα ψευδή και θα τα απομακρύνουμε για να μην πλανηθούμε.
Λένε οι ευαρεστούμενοι στο ψεύδος:
1.«Εμείς δεν σχίζουμε την Εκκλησία, δεν αποτειχιζόμαστε.»
Δηλαδή όσοι κάνουν αποτείχιση σχίζουν την Εκκλησία;
Έχετε επίγνωση του τί λέτε; Ξέρετε πόσο κακό είναι αυτό;
Αντιλαμβάνεστε ότι βλασφημείται η Αλήθεια του Θεού;
Ούτε το αίμα μαρτυρίου δεν ξεπλένει αυτόν που έσχισε έστω και μία φορά, την Εκκλησία του γλυκύτατου Ιησού Χριστού, μας λέει ο Ιερός Χρυσόστομος. Καλύτερα να γίνω εκατομμύρια κομματάκια και να εξαϋλωθώ, παρά να πειράξω, όχι να σχίσω, απλά να πειράξω έστω και λίγο τα δόγματα της Εκκλησίας.
Πιστεύοντας ότι και εσείς το ίδιο φρονείτε, ελάτε με ειλικρίνεια και αγάπη να δούμε ποιός σχίζει την Εκκλησία και ποιός την σώζει από σχίσμα και αίρεση, ώστε να ξέρει ο καθένας πού ανήκει. Τουλάχιστον να υπάρξει προβληματισμός, ενδιαφέρον και έρευνα, γιατί μόνο τότε θα βρούμε την Αλήθεια, η οποία είναι μπροστά μας ,αλλά δυστυχώς αδυνατούμε να την κατανοήσουμε.
Προσωπικά δέχομαι :
*Τον Λόγο του Θεού.
*Τους Λόγους των Αγίων Αποστόλων.
*Τα συγγράμματα των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων.
*Τους Κανόνες του Ι. Πηδαλίου που εξασφαλίζουν την Ορθή
πλεύση της Εκκλησίας ως προς την ευταξία και
τη δογματική ακρίβεια.
*Και τέλος…δέχομαι τις Ιερές Παραδόσεις.
Όλα αυτά τα δέχομαι εκουσίως με χαρά και επίγνωση , προσπαθώντας συν Θεώ, να τα εφαρμόσω.
Διότι είναι απαρασάλευτα, έχουν διαχρονική ισχύ, είναι ρήματα ζωής.
Δεν μπορεί κανένας ,ποτέ ,σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, να τα σαλεύσει ή να θεωρήσει ότι ξεπεράστηκαν.
«Ο ουρανός και η γη θα παρέλθουν ,αλλά οι Λόγοι του Ιησού Χριστού θα μείνουν στους αιώνας» για να αποδείξουν την ισχύ τους και να κρίνουν όσους τόλμησαν να τα περιφρονήσουν.
Συμφωνούμε μέχρι εδώ, για να πάμε παρακάτω;
Φαντάζομαι πώς ..ναι!
Θα δούμε στη συνέχεια έναν Κανόνα για τον οποίον έχουν γίνει άπειρες ερμηνείες. Ερμηνείες δηλαδή που ερμηνεύουν την ερμηνεία του Κανόνα. Εκεί κατάντησαν ρασοφόροι και θεολόγοι, να διαβάλλουν την πρωτότυπη ερμηνεία και να καταλαβαίνουν άλλα αντί άλλων.
Δεν πειράζει ,ας τον ερευνήσουμε πάλι. Είναι ωφελιμότατος διότι στην αρχή προστατεύει τους Αγιότατους επισκόπους από τους επίδοξους συκοφάντες και στη συνέχεια, στο δεύτερο ήμισυ προστατεύει το ποίμνιο της Εκκλησίας από τους επίδοξους διεστραμμένους ψευδεπισκόπους και ψευδοδιδασκάλους.
Αυτόν τον βασικό Κανόνα θεώρησαν στην ΔΙΣ να μην τον λάβουν υπόψιν, όταν εξέδωσαν το κατάπτυστο κείμενο «προς τον λαόν», ρίχνοντας στάχτη στα μάτια των πιστών για τα πάναισχρα κείμενα που υπέγραψαν στην ψευδοσύνοδο Κρήτης. Ποιοί πείραξαν τώρα την Εκκλησία, οι διακόπτοντες το μνημόσυνο ή αυτοί; Ποιοί είναι υπεύθυνοι του σχίσματος, όσοι έκαναν αποτείχιση ή αυτοί;
Όταν εσκεμμένα αγνοούν τον Κανόνα που προστατεύει την Εκκλησία από τους ψευδεπισκόπους, ποιοί θέλουν το κακό της Εκκλησίας, όσοι κάνουν αποτείχιση ή αυτοί;
Όταν αναφέρουν ότι οι Κανόνες του Πηδαλίου είναι τείχη του αίσχους, ποιοί είναι τελικά εντός της Εκκλησίας και ποιοί εκτός;
Όταν ο Λόγος του Θεού μας βεβαιώνει ότι «μόνο αν κάποιος εισέλθει δια Εμού θα σωθεί» και οι ακατανόμαστοι λένε ότι σωζόμαστε και μέσω άλλων θρησκειών, για ποιά Εκκλησία τελικά μιλάνε;
*Τον Λόγο του Θεού τον βλασφήμησαν και συνεχίζουν..
*Τους Λόγους των Αγίων Αποστόλων ,τους περιφρόνησαν.
* Τα συγγράμματα των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων τα
αγνόησαν.
*Το Πηδάλιο, το κατήργησαν.
*Τις παραδόσεις ,προ πολλού διέγραψαν.
Τίποτα από την Ορθοδοξία δεν άφησαν ακέραιο. Με δαιμονική λύσσα αλλοίωσαν τα πάντα στο Κολυμπάρι της Κρήτης το 2016. Εκεί έγινε η μεγαλύτερη επίθεση των οργάνων του αντιχρίστου εναντίον της Εκκλησίας Του Χριστού. Έκτοτε θερίζουμε θύελλες για τις οποίες δεν πρέπει να είμαστε εμείς υπεύθυνοι.
Τί άλλο θέλετε ως απόδειξη για να πειστείτε ότι το σχίσμα το έκαναν με καταστατικά και υπογραφές οι παναιρετικοί , πρόδρομοι του αντιχρίστου;
Ποιοί έκαναν το σχίσμα τώρα, αυτοί που κρατούν μέχρι κεραίας τα δόγματα της Ορθοδοξίας ή αυτοί που δεν άφησαν τίποτα Όρθιο;
Όταν ακολουθείς την «πίστη» τους και την «ενάρετη» ζωή τους συμφωνώντας σε ό,τι έκαναν και κάνουν, γιατί αυτό σημαίνει μνημονεύω κατά τον Απ.Παύλο, πώς τολμάς να λες ότι εμείς δεν σχίζουμε την Εκκλησία; Εσείς ήδη σχίσατε την Εκκλησία και το έχετε κάνει όχι μία αλλά πολλές φορές και συνεχίζετε να το κάνετε, παρασύροντας μάλιστα και άλλους που δεν γνωρίζουν.
Ακούστε και εμπεδώστε τί σας λέει ο Κανόνας (15ος ΑΒ’, επί Μεγάλου Φωτίου).
« (…) και δια τούτο..» . Ποιό τούτο; …Το ότι κηρύττουν αίρεση γυμνή τη κεφαλή ,δημοσίως. Αυτό σας αφήνει αδιάφορους;
Πού κηρύττεται αίρεση; ..Μέσα στο ίδιο σας το σπίτι κηρύττεται και κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε;
Και μη μου πείτε ότι δεν είναι δουλειά δική σας, διότι αν δεν ενδιαφερθείτε ούτε εσείς θα κράξουν οι πέτρες, δεν θα μιλήσουν απλώς, αλλά θα κραυγάσουν. Για αυτό μας είπε «όταν το κινδυνευόμενον είναι η πίστις εσύ σιωπηλός και αφροντίς;» Αν συμφωνείτε ότι κινδυνεύει η πίστη των χριστιανών ,πράξτε ανάλογα των Αγίων. Αν μου πείτε ότι δεν κινδυνεύει η πίστη, τότε ή ακατήχητοι είστε οπότε φροντίστε-όσο είναι νωρίς-να κατηχηθείτε, τουλάχιστον μη μιλάτε ή είστε όργανα του αντιχρίστου ,παναιρετικοί, αφού το Ευαγγέλιο λέει ότι «θα πλανηθούν τα μέλη της Εκκλησίας» (εκτός ολίγων), ενώ εσείς λέτε ότι δεν κινδυνεύουν τα μέλη της Εκκλησίας, οι πιστοί.
ΚΑΝΩΝ 15ος Α Β’, επί Μεγάλου Φωτίου
« (…) (1) Εάν δε οι ρηθέντες πρόεδροι ήναι αιρετικοί, και την αίρεσιν αυτών κηρύττουσι παρρησία (2), και δια τούτο χωρίζονται οι εις αυτούς υποκείμενοι, και προ του να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης, οι χωριζόμενοι αυτοί ,όχι μόνον δια τον χωρισμόν δεν καταδικάζονται, αλλά και της τιμής της πρεπούσης, ως Ορθόδοξοι, είναι άξιοι, επειδή, όχι σχίσμα επροξένησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμόν αυτόν, αλλά μάλλον ηλευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ψευδεπισκόπων αυτών.»
Προς διευκόλυνση επισημαίνουμε ότι:
Ονομάζει ήδη αιρετικούς, «ήναι αιρετικοί» μας λέει.
Ποιοι; …οι προαναφερόμενοι προϊστάμενοι «οι ρηθέντες πρόεδροι». Πότε τους ονομάζει αιρετικούς, ακόμη και προ συνοδικής αποφάσεως;
«Όταν κηρύττουν παρρησία (δημοσίως δηλαδή, γυμνή τη κεφαλή, ξεδιάντροπα) την αίρεσιν αυτών».
Τί είπαμε ότι κηρύττουν ; «Την αίρεσιν»,δηλαδή τινά αίρεση, πιο απλά μία αίρεση. Αυτό συμβαίνει σήμερα, κηρύττουν μία αίρεση ή όλες τις αιρέσεις, καταδικασμένες και μη, ακόμα και πανθρησκεία; Και συνεχίζει: «και δια τούτο», ποιό τούτο; Το ότι διδάσκουν, κηρύττουν δηλαδή αίρεση ξεδιάντροπα όπως είπαμε, «χωρίζονται οι εις αυτούς υποκείμενοι».
Δεν μας λέει όσοι υποκείμενοι ή αυτοί που χωρίζονται ή κάποιοι που χωρίζονται ,αλλά, «χωρίζονται οι εις αυτούς υποκείμενοι» δηλαδή όσοι υπόκεινται σε αυτούς χωρίζονται, δηλαδή όλοι οι υποκείμενοι. Πότε γίνεται τούτο (ο χωρισμός); Γίνεται «προ του να γένη ακόμη συνοδική κρίσις περί της αιρέσεως ταύτης». Μιλάει πάντα για μία αίρεση που οι αντιδράσεις (χωρισμός) εκδηλώνονται πριν συσταθεί σύνοδος να κρίνει (όχι να καταδικάσει, αλλά να εξετάσει πρώτα την αίρεση αυτή και μετά να αποφασίσει).
Εδώ βλέπουμε ότι ο Κανόνας επιτρέπει την κρίση των χωριζομένων πριν την κρίση της συνόδου και μάλιστα «δεν καταδικάζονται δια τον χωρισμόν, αλλά και τιμής της πρεπούσης, ως Ορθόδοξοι, είναι άξιοι».
Με τέτοια ιδιαίτερη τιμή τους αξιώνει;
Τόσο σημαντικό έπραξαν τέλος πάντων ,οι χωριζόμενοι αυτοί;
ΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ,ΔΙΟΤΙ : «ΟΧΙ ΣΧΙΣΜΑ ΕΠΡΟΞΕΝΗΣΑΝ (ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΧΙΣΜΑ) ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΜΟΝ ΑΥΤΟΝ,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ (το «μάλλον» όχι ενδοιαστικό ,αλλά = περισσότερο (ακόμα περισσότερο, πολλώ δε μάλλον κλπ) )
ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ (ΑΠΗΛΛΑΞΑΝ,ΕΣΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ) ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΩΝ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΥΤΩΝ.» (Όρα και τον ΛΑ’ Αποστολικόν.)
Εδώ με απλούστατο, ερμηνευτικό τρόπο, μας διευκρινίζει ποιοί κάνουν σχίσμα και ποιοί σώζουν την Εκκλησία από το σχίσμα και την αίρεση.
Μας ξεκαθαρίζει επίσης ότι αυτοί που κηρύττουν αίρεση, είναι ψεύτικοι επίσκοποι. Είναι μήπως «μαϊμούδες» ή «χαμαιλέοντές»; Όχι… είναι άνθρωποι που τους έντυσαν με τα ράσα ,τους έδωσαν τα αξιώματα και τώρα τους διατάσσουν. Αυτοί δε, «ου γαρ οίδασι τί ποιούσι». Αν τώρα δεν κηρύττουν τινά αίρεση ,αλλά όλες τις αιρέσεις ,πανηγυρίζοντας για την πανθρησκεία και τον ερχομό του ανόμου, βγάλτε εσείς τα συμπεράσματά σας για το τί είναι..
Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι, τί δεν καταλαβαίνετε από όλα αυτά..;
Μάλλον τα καταλαβαίνετε ,αλλά κολλάτε στο «Σα..» !
Δεν σας βγαίνει να ομολογήσετε ο «Σαμαρείτης».
Δεν σας βγαίνει η Αλήθεια.
Σας αρέσει μάλλον να κυλιέστε στο ψεύδος.
Χρειάζονται μεγάλοι ερμηνευτές, κανονολόγοι και θεολόγοι να μας δώσουν να καταλάβουμε ,ποιοί σχίζουν την Εκκλησία και ποιοί Την σώζουν, αφού ο Κανόνας μας το ερμηνεύει με πολύ απλά λόγια; Ο Θεός δεν μας έδωσε Εντολή να σπουδάσουμε στο Harvard για να ερμηνεύσουμε τους Κανόνες, αλλά φώτισε τον Άγιο Νικόδημο να συγκεντρώσει και να γράψει τις Ερμηνείες που είναι κατανοητές και ισχύουν για όλους τους Ορθοδόξους Χριστιανούς του κόσμου.
«Εις τον πρόλογον του Πηδαλίου, απευθυνόμενον «τοις απανταχού γης εντευξομένης ορθοδόξοις», ο Άγιος Νικόδημος, χαίρων διά την ολοκλήρωσιν της προσπαθείας, γράφει μετ’ ενθουσιασμού: «Αύτη η Βίβλος είναι η μετά τας Αγίας Γραφάς αγία γραφή, η μετά την Παλαιάν και Καινήν Διαθήκην, Διαθήκη. Τα μετά τα πρώτα και θεόπνευστα λόγια δεύτερα και θεόπνευστα λόγια».23 (εισαγ.ιδ’)
(…) «..αφιερώ και προσφέρω την παρούσαν τρίτην έκδοσίν μου εις το χριστεπώνυμον των ορθοδόξων πλήρωμα, μόνην αμοιβήν επιζητών την ευχαρίστησιν ότι συνέτεινα και εγώ εις την ψυχικήν και πνευματικήν των Ομοδόξων μου ωφέλειαν.» (Πηδ. προς τους Ορθ.Χρις.)
(…) 26. Αυτόθι,σελ. λς’.Εννοείτε βεβαίως ότι δεν αρκεί η γνώσις των Ιερών Κανόνων, αλλά χρειάζεται η εφαρμογή των : «Μη γίνεσθε μόνον των Θείων νόμων τούτων αναγνώσται και ακροαταί, αλλά και ποιηταί …ίνα μη οι εις ζωήν Κανόνες ούτοι υπάρχοντες, φυλαττόμενοι, ευρεθώσιν εις θάνατον, αθετούμενοι» Αυτόθι, σελ. λζ’.» (Εισαγωγή ιε’)
Γιατί λοιπόν αντιτίθεσθε της Αλήθειας, γιατί με πείσμα και εμμονή συντάσσεσθε με το ψεύδος;
«Εκείνος που λέγει, ευρίσκομαι εις στενήν γνωριμίαν και οικειότητα με Αυτόν, και συγχρόνως ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ τας εντολάς Του, είναι ΨΕΥΣΤΗΣ και δεν υπάρχει μέσα εις τον άνθρωπον αυτόν η Αλήθεια (δηλ. ο Θεός).» ( Α’Ιωάν.β’4)
Φροντίστε να καταλάβετε πριν να είναι αργά..
Δεν σας πείθουν τα ανωτέρω;
Ακούστε τον Ιερό Χρυσόστομο, μήπως από φόβο καταλάβετε και πειστείτε:
«ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΠΕ ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΙΜΕΝΟΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ.ΕΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΠΤΗΝ,ΠΟΥ ΣΦΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΡΠΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ,ΑΛΛΟΝ ΔΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΜΝΕΙ ΜΕΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ,ΒΛΕΠΩΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΩΣ,ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ..(..) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ.» (Ομιλία Ξ’,Ιω.10,14-21) (ΕΠΕ. Σελ.117)
Πότε στραφήκατε εσείς εναντίον του καταστροφέα και πότε τον εμποδίσατε για να θεωρήστε αμέτοχοι της σφαγής των προβάτων και δικαίως να ισχυρίζεστε ότι δεν σχίζετε την Εκκλησία;
Μη λέτε επομένως ότι δεν σχίζετε εσείς την Εκκλησία ,γιατί εσείς Την σχίσατε και συνεχίζετε να το κάνετε με τον διεστραμμένο τρόπο που σκέπτεστε.
Όσο για την αποτείχιση ;
Δεν αποτειχιζόμαστε εμείς. Από πού να αποτειχιστούμε άλλωστε; Δε λέγεται έτσι. Μόνο θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αποτειχιζόμαστε από την παναίρεση του οικουμενισμού, αλλά και πάλι δεν «πάει» έτσι, διότι ποτέ δεν ήμασταν εκεί για να θεωρηθεί ότι τώρα αποκοβόμαστε.
Πώς Ορθώς λέγεται;
ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ..έτσι λέγεται. Δηλαδή έχουμε ανέβει στο τείχος (στη μάντρα) της ευλογημένης ποίμνης των προβάτων έχουμε γίνει άγρυπνοι σκοποί ,κατά την παράκληση του Απ. Παύλου («Σας παρακαλώ δε, αδελφοί, να παρακολουθείτε σαν άγρυπνοι σκοποί εκείνους, που δημιουργούν τας διαιρέσεις και τα σκάνδαλα και πολιτεύονται αντίθετα προς την Αποστολικήν διδασκαλίαν, την οποίαν σεις εμάθατε. ΣΗΜΑΔΕΥΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.» (Ρωμ. ιστ’17) ) και παρακολουθούμε αυτούς που δημιουργούν σκάνδαλα, διαιρέσεις (σχίσματα δηλαδή) και αιρέσεις στην Εκκλησία.
Έχουμε πάρει και από ένα στειλιάρι και όποιος αιρετικός προσπαθεί να ανέβει αλλαχόθεν στο τείχος και να εισέλθει στην Εκκλησία, τον απωθούμε κάνοντάς τον αποτείχιση, τον απομακρύνουμε από το τείχος. Αυτό σημαίνει «αποτείχιση». Να σημειώσουμε ότι είναι το τρίτο στάδιο, το έσχατο, προκειμένου να διαχωρίσεις τον εαυτόν σου από τους αιρετικούς και να απαλλάξεις (ελευθερώσεις) την Εκκλησία από αυτούς. Το πρώτο στάδιο είναι με γλυκύτητα και ημερότητα να εκφράσεις τις ενστάσεις σου και γραπτώς στον προϊστάμενο, όταν κηρύττει αίρεση ,με την προϋπόθεση ότι πράγματι κηρύττει αίρεση.
Το κάνατε αυτό εσείς ή κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας;
Το δεύτερο, όταν σε αγνοεί και συνεχίζει, είναι να του κόψεις το μνημόσυνο, μήπως και συνέλθει. Ο αιρετικός όταν πορωθεί «ειδώς ότι εξέστραπται ο τοιούτος.. » δεν συνέρχεται!, ΔΙΟΤΙ «Αυτοί οι πιστοί, που τόσον έχουν προοδεύσει, εάν ξεπέσουν από όλα αυτά και τα αρνηθούν, είναι αδύνατον να ανακαινίζονται και να οδηγούνται πάλιν εις μετάνοιαν, διότι αυτοί με την άρνησίν των και την σκληροκαρδίαν των ξανασταυρώνουν τον Υιόν του Θεού, και, όπως οι απεσκληρυμμένοι άρχοντες του Ισραήλ τότε, τον διαπομπεύουν τώρα και αυτοί εις τα μάτια των ανθρώπων.» (Εβρ.στ’6).
Εσύ ωστόσο κάνε το τυπικό όπως αρμόζει. Στο τρίτο στάδιο, σηκώνεις τείχος τόσο, όσο, ούτε καν να τον βλέπεις «γιατί και δίπλα του να περάσεις θα ζημιωθείς», μας λέει ο Απόστολος.
Πείτε μου τώρα ,σας παρακαλώ εσείς γιατί δεν κάνετε αποτείχιση στους αιρετικούς; Θέλετε τους προδρόμους του αντιχρίστου μέσα στην Εκκλησία του Χριστού; Αυτό δεν γίνεται.
Μήπως εννοείτε ότι εσείς είστε στην εκκλησία και όσοι κάνουν αποτείχιση, είναι εκτός; Έχετε καταλάβει ποιούς μνημονεύετε; Είναι πρόδρομοι του αντιχρίστου, και εσείς δέχεστε να σας καθορίζουν την πίστη;
Είναι ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ όσοι υπέγραψαν στην ψευδοσύνοδο.
Μνημονεύοντάς τους ,τους αποδέχεστε και αυτομάτως βρίσκεστε και εσείς εκτός Εκκλησίας κι αν πολυκαιρίσει δεν θα μπορείτε να αποκοπείτε από αυτούς που ξέρουν να «δένουν» καλά. Είναι τέρατα στην πονηριά και στο ψεύδος. Μαθαίνουν διαβολιές και στα παιδιά τους. Ψάξτε το καλά, ερευνήστε το, πριν πείτε ξανά «εμείς δεν σχίζουμε την Εκκλησία, δεν αποτειχιζόμαστε»,γιατί βλασφημείτε την Αλήθεια, προσθέτοντας μυλόπετρες επάνω σας.
Τα λέω από αγάπη και μόνο, δεν περιμένω τίποτα και από κανέναν, μόνο από τον Θεό !
Κρίνοντας όμως ότι το κινδυνευόμενον είναι η πίστη και ότι είναι το Α και το Ω ,δεν θέλω να μείνω «σιωπηλός και αφροντίς»!
2. «..Δεν φεύγουμε από την Εκκλησία..»
Ψέματα λέτε. Βλασφημείτε κιόλας, ονομάζοντας μέλος του ΠΣΕ την αγιασμένη Εκκλησία του Χριστού. Από ποιά εκκλησία εννοείς ,αδερφέ; Από την εκκλησία του Βαρθολομαίου, «που σώζεσαι και μέσω άλλων θρησκειών» ή από την εκκλησία του Ιερώνυμου που εφεξής η αλήθεια και οι αποφάσεις θα λαμβάνονται «βάσει της γνώμης των πλειόνων»; Ή μήπως εννοείς την εκκλησία του Αλεξανδρουπόλεως που θεωρεί «την άποψη του κόσμου ανώτερη του Ευαγγελίου και αυτήν ακολουθεί; Ας συνέλθουμε λοιπόν και πρώτα να μάθουμε , ποιά είναι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ,όχι κατά τη γνώμη του καθενός ,αλλά κατά τον ίδιο τον Ιησού Χριστό, που πολύ ωραία μας ερμηνεύει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής.
Γνωρίζοντας λοιπόν, ποιά είναι η Εκκλησία και ποιοί Την αποτελούν, δηλαδή κλήρος και λαός, με κεφαλή τον Ιησού Χριστό, αντιλαμβανόμαστε πλήρως ότι άλλες Εκκλησίες ΔΕΝ υπάρχουν ,παρά μόνο η Μία ,Αγία ,Καθολική και Αποστολική. Το ξέρουν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί αυτό. Όλες οι άλλες δεν είναι εκκλησίες ,είναι αιρέσεις κακώς ονομάζονται εκκλησίες, είναι όργανα και πρόδρομοι του αντιχρίστου, μας λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος.
Όλες αυτές οι υποτιθέμενες εκκλησίες,αιρέσεις,347 τω αριθμώ, είναι μέλη του ΠΣΕ. Ξέρετε τι είναι το ΠΣΕ;
Οι προδότες του Χριστού οδήγησαν (έτσι νομίζουν) την αγιασμένη Εκκλησία του Χριστού στο ΠΣΕ το 1948,τότε που η Ελλάδα μας και η Κύπρος μας ήταν εξαθλιωμένες από τον πόλεμο. Έτσι γίνεται ,πρώτα σε εξουθενώνει και μετά σου επιτίθεται με σφοδρότητα ,να σε γονατίσει για να τον προσκυνήσεις. Παρατηρείται έντονα ,επί των ημερών μας.
Ας προσέξουμε, να μη μας εξουθενώσει γιατί «μόνο στους απολυμένους θα έχει τη δύναμη».
Με άλλα λόγια, δέχεσθε η Εκκλησία του Χριστού να είναι μέλος οργανισμού;
Δέχεσθε να διοικείται από άλλον και όχι από τον Ιησού Χριστό;
Μα…και ναι να πείτε, είναι αδύνατον να γίνει τούτο! Εκεί μπερδεύονται κάποιοι, χάνοντας την Ορθή Πίστη, μη αντιλαμβανόμενοι ότι η Εκκλησία του Χριστού έχει Φράκτη, Κανόνες και Κεφαλή που Την επιβλέπει. Εσείς θέλετε να γίνετε κεφαλές ,θέλετε να γίνετε αρχηγοί, θέλετε να αλλάξετε αυτά που δεν αλλάζουν. Ο Κύριος ήρθε να διακονήσει ,ενώ εσείς έρχεστε να διοικήσετε. Δεν καταλαβαίνετε ότι είστε διάκονοι του ποιμνίου, γι’ αυτό θα υποστείτε και εδώ και μετά αυτό που σας πρέπει, αν δεν μετανοήσετε. Η διοίκηση του ΠΣΕ ασκείται στα μέλη του, τώρα, από τους προδρόμους του αντιχρίστου – αιρετικούς και σε λίγο από τον ίδιο τον άνομο. Επομένως ,καμία δουλειά δεν έχει η Εκκλησία του Χριστού μέσα σε αυτόν τον βόρβορο.
«Συμβιβασμούς με την παράταξη του διαβόλου δεν δέχομαι όπως φαντάζεσθε σεις. Εκείνος, που δεν είναι εξ’ όλης του της ψυχής μαζί μου, είναι εναντίον μου. Και εκείνος που δεν μαζεύει με εμέ τα πνευματικά πρόβατά μου ούτως σαν άλλος λύκος τα σκορπίζει.» (Λουκ.ΙΑ’23)
Λύκοι βαρείς όσοι σκόρπισαν το ποίμνιο. Έσχισαν την Εκκλησία, έκαναν το μεγαλύτερο κακό στην αγία ποίμνη.
«Ποία δε συμφωνία μπορεί να γίνει μεταξύ του Χριστού και του σατανά;» (Β’Κορινθ.στ’15)
Ουδεμία, ούτε καν διάλογος μπορεί να γίνει.
«Ου δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν και ποτήριον δαιμονίων. Ου δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν και τραπέζης δαιμονίων.» (Α’Κορινθ.ι’21)
Δεν μπορούμε να κοινωνούμε και με τον Χριστό και με τους δαίμονες-αιρετικούς. Όσοι το κάνουν σκοτίζονται και βλάπτονται ανεπανόρθωτα. Ας το ακούσουν κάποιοι που λένε «αν σε κοινωνήσει αιρετικός δεν παθαίνεις τίποτα.»
Λέγοντας λοιπόν ότι «δεν φεύγουμε από την Εκκλησία», διευκρινίστε από ποιά εκκλησία εννοείτε, για να συνεννοηθούμε. Την Εκκλησία του Χριστού που είναι ΜΙΑ και ΑΛΗΘΙΝΗ και δεν εντάσσεται στο ΠΣΕ ή στην εκκλησία του σατανά που ενέταξαν οι προδότες;
Γιατί είπαμε ότι η δεύτερη δεν είναι εκκλησία, είναι μέλος οργανισμού με συγκεκριμένο, γνωστό πλέον σκοπό.
Όταν επομένως ακολουθείτε την πίστη και την ενάρετη ζωή δια της μνημόνευσης αυτών που δέχτηκαν να είναι μέλη οργανισμού και «έφυγαν από ημάς», τότε αποδέχεστε και εσείς το ΠΣΕ. Αποδέχεστε ότι είστε μέλη του, γίνεστε ένα με αυτούς και όχι μέλη της Εκκλησίας του Χριστού,
«ΔΙΟΤΙ εκείνος, που χαιρετά αυτόν (τον ΑΙΡΕΤΙΚΟΝ), γίνεται συγκοινωνός προς τα πονηρά του έργα, επειδή με την σχέσιν του και τον χαιρετισμόν του τον ενθαρρύνει εις εξακολούθησιν αυτών.» (Β’Ιωάν.11)
Καλό θα είναι να σταθούμε πάνω σε αυτά, να ερευνήσουμε σωστά, γιατί ενώ εκ πρώτης μας τα παρουσιάζει ασήμαντα ο πονηρός, έχουν τεράστια σημασία στην οικοδόμηση της Ορθής Πίστης και στο ομολογιακό φρόνημα, δηλαδή στη σωτηρία της ψυχής!
3. «Δίνουμε τον αγώνα μέσα σε Αυτήν (την Εκκλησία)».
Πάλι ψέματα λέτε ..Πείτε μας για τον αγώνα που κάνετε. Δείξτε μας τον αγώνα σας κατά του θηρίου.
Τί κάνατε όταν ακούσατε για πρώτη φορά ότι ένωσαν την Ελλαδική Εκκλησία του Χριστού με όλες τις αιρέσεις , καταδικασμένες και μη;
Τί κάνατε όταν ακούσατε ότι αναγνώρισαν μυστήρια στους αιρετικούς;
Τί κάνατε όταν ακούσατε ότι η διοικούσα εκκλησία αποδέχτηκε την πανθρησκεία στην ψευδοσύνοδο Κρήτης και τόσα άλλα εγκλήματα που θέλουν χρόνο να γραφούν;
Σε ποιόν μιλήσατε ή στείλατε επιστολή διαμαρτυρίας εκφράζοντας τις αντιρρήσεις σας για τα τόσα αντορθόδοξα που συμβαίνουν;
Και μη μου πείτε ότι προσεύχεστε μόνο, γιατί τον διάβολο δεν τον ενδιαφέρει αν προσεύχεσθε, αρκεί να είστε μαζί του, να είστε μέλη του. Να σας σκανάρει για επιβεβαίωση ότι είστε δικοί του και στη συνέχεια να σας διατάζει.
Αν μου πείτε δε, «τί μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας;» θα σας απαντήσω ότι ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής ήταν μόνος του και μάλιστα καλόγερος, όχι ιερέας. Εσείς δεν είστε μόνοι, έχετε μάλιστα περισσότερους βοηθούς εν ζωή και ακόμα περισσότερους στη θριαμβεύουσα απ’ όσους είχε τότε ο Άγιος Μάξιμος!
Τί δεν έχετε; ΠΙΣΤΗ δεν έχετε ,γι’ αυτό φοβάστε..
Εν τοιαύτη περιπτώσει, από ποιόν περιμένετε βοήθεια, εκτός από τον Ιησού Χριστό; Ο Ιησούς θα σας δώσει την πίστη, την αφοβία, τη δύναμη της Ομολογίας και ό,τι άλλο Τον παρακαλέσετε. Πρέπει όμως, πρώτα, να Τον αγαπήσετε περισσότερο από τον πνευματικό σας, γιατί ο δεύτερος μπορεί να σας ξεστρατίσει, να σας προδώσει αν δεν το έχει κάνει ήδη. Ο αγώνας πρωτίστως είναι προσωπικός. Την ψυχή του ο καθένας , θα την παραδώσει μόνος του.
«Ο δε δίκαιος θα ζήσει και θα σωθεί δια της Πίστεως.»
«Διψούμε τη δικαιοσύνη για να μας δώσει δωρεάν από την πηγή του ύδατος της αιωνίου ζωής ;» Ή ανήκουμε «στους δειλούς που υποδουλώθηκαν εις τον αντίχριστον..(…) και εις το ψεύδος θεληματικώς;»
Είμαστε αγωνιστές ή εμπαίζουμε τους εαυτούς μας πλανώμενοι ότι την ψυχή μας θα την παραδώσει ο πνευματικός μας, διότι αυτός έχει την ευθύνη; Ή μήπως νομίζουμε ότι για τη δική μας σωτηρία θα αγωνιστούν άλλοι, ενώ σε εμάς επιτρέπεται το καδεύδειν;
4. «…εμείς πηγαίνουμε σε ευλαβή ιερέα»
Ψέματα λέτε και πάλι, γνωρίζετε πολύ καλά πού πηγαίνετε. Ποιός είναι λοιπόν, ο ευλαβής ιερέας ο οποίος δεν τράβηξε μεν ο ίδιος τη σκανδάλη ,ήταν όμως πλάι σε αυτόν που την τράβηξε και «δεν στράφηκε εναντίον του, ούτε τον εμπόδισε», και στη συνέχεια 5,5 χρόνια τώρα δεν τον καταδικάζει;
Είναι ή δεν είναι συνεργός του;
Γι’ αυτό τον ονομάζει ο Χρυσορρήμων ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ. Ακούστε και το φρικτότερο γι’αυτόν:
«Ο Χριστός διαχωρίζει τον εαυτόν Του και απ’ αυτόν που έκανε το έγκλημα και από τον δήθεν ευλαβή που δεν στράφηκε εναντίον του πρώτου, ούτε τον εμπόδισε», ούτε μετανοεί να φύγει από αυτόν, ούτε τον καταδικάζει. Αυτά δεν είναι δικά μου, ο Άγιος του Θεού Χρυσόστομος τα λέει. Εγώ με αγάπη και πόνο προσπαθώ να σας τα υπενθυμίσω.
Και μη μου πείτε ότι δεν έκανε κανένα κακό, γιατί θα σας ρωτήσω… τί καλό έκανε; Μήπως που μετέφερε τις «σφαίρες» (αδιαφορία) στους εχθρούς για να πυροβολούν τους αδερφούς, και μετά προσεύχεται να σταματήσουν αυτά ή να επέμβει ο Θεός; Λογική πέρα για πέρα διεστραμμένη!!
*Κατά τον Μέγα Βασίλειο:
«Ο σιωπών δοκεί συναινείν».
Και αλλού μας λέει:
«Της σιωπής το κρίμα φοβερόν εστί».
Και πάλι λέει: «Το να εφησυχάζει κανείς, όταν το κινδυνευόμενον είναι η πίστις, τούτο είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι ομολογία ειλικρινής».
Τί ερμηνεία να κάνει κανείς επ’ αυτού;
Ποιός δεν καταλαβαίνει ότι όταν κάποιος αναπαύεται και δεν μιλάει όταν κινδυνεύει η Πίστη, είναι αρνητής της Πίστεως αυτής;
*Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος προσθέτει:
«Ο μη λέγων την Θείαν Αλήθειαν υπεύθυνος εστί του αίματος τουτέστι της σφαγής των ψυχών των πλανομένων».
Και πάλι λέει: «Το μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε, περί βίου εστίν, ου περί πίστεως».
…για να φράξει τα στόματα όσων λένε να μην κρίνουμε τους ρασοφόρους και όχι μόνο όταν κακοδοξούν.
*Ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης λέγει:
«Εντολή γαρ Κυρίου μη σιωπάν εν καιρώ κινδυνευούσης πίστεως. Ώστε, ότε περί πίστεως ο λόγος εστίν ειπείν, εγώ τις ειμί; Ιερεύς, άρχων, στρατιώτης, γεωργός, πένης; ……Ουά οι λίθοι κεκράξουσι και συ σιωπηλός και αφροντίς;»
*Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς λέγει:
«Η σιωπή είναι η τρίτη μορφή αθεΐας.»
«Πρώτη, η διά λόγου άρνηση».
«Δεύτερη, η διά της πράξης (άρνηση)».
«Τρίτη δε, η σιωπή που παραπέμπει στη συνενοχή και συνέργεια».
Μας λέει πολύ απλά ότι όποιος δεν μιλάει , ιδιαιτέρως όταν η Πίστη κινδυνεύει, είναι ΑΘΕΟΣ!
Αυτά δεν τα γνωρίζει «ο ευλαβής» ιερέας ή μήπως τα θεωρεί περιττά; Ξέρουμε ότι ο Θεός θα επέμβει και το πώς θα επέμβει, στο μεταξύ «ας προσέχουμε να μη μας εξαπατήσει κανείς». Πρέπει να εννοήσουμε ότι εξελίσσεται μυστηριωδώς «ο διαχωρισμός πιστών από τους απίστους». Δεν αποκάμνουμε, αγωνιζόμαστε και σπεύδουμε όσο είναι νωρίς. Όσο καθυστερούμε τόσο δυσκολεύεται η επιστροφή..
Γνωρίζω ανθρώπους που ήσαν μέσα σε «τρύπες» της γης και δεν γνώριζαν, μόλις όμως έμαθαν δεν νύσταξαν, αλλά άρχισαν αγώνα, μέρα-νύχτα. Γνωρίζω κι άλλους που είναι χρόνια μέσα στην εκκλησία, γνωρίζουν τα πάντα και αυτό που κατάλαβαν είναι ότι «ο Θεός ως αγάπη επιτρέπει να κάνουμε λίγο πίσω εμείς, λίγο πίσω αυτοί (οι παπικοί) για να συναντηθούμε.»
ΦΡΙΞΟΝ ΗΛΙΕ ..!!!
Ξέρω και άλλον που είπε «αν σε κοινωνήσει αιρετικός, δεν παθαίνεις τίποτα» και τον έκαναν… «ιερέα»!!!
Κλάψτε για την κατάντια..!
Ξέρω και άλλον που λειτούργησε στο Μητροπολιτικό ναό Αθηνών ,παρουσία καρδιναλίων, εβραίων, αθέων, αφορισμένων και το κακό συναπάντημα ..
Γιατί σας τα λέω;
Γιατί όλα έγιναν,μετά την ψευδοσύνοδο Κρήτης !!! Καταλαβαίνετε τί ζημιά έχει γίνει; Από τότε μέχρι σήμερα, ξέρετε πόσοι πέθαναν με αιρετικό φρόνημα εξαιτίας των «ευλαβών» αυτών ιερέων; Γι’ αυτό «η ανάκρουσις πρύμνα» για όσους δεν έχουν Πηδάλιο ,μάλλον είναι αδύνατη. Μόνο με θαύμα ,ΑΝ τους επαναφέρει ο Θεός.
Οι προαναφερόμενοι, φαντάζομαι και πολλοί άλλοι, ναι, καλοί άνθρωποι μπορεί να είναι, Ορθόδοξοι Χριστιανοί ΔΕΝ είναι. Αιρετικοί κατέληξαν λόγω διεστραμμένης διδασκαλίας τυφλού οδηγού και απαράδεκτης ,κακώς εννοούμενης υπακοής.
Επί 2000 χρόνια, οι κατά καιρούς συσταθείσες σύνοδοι της αγιασμένης του Χριστού Εκκλησίας αντιμετώπιζαν και καταδίκαζαν έστω και τινά παρουσιαζόμενη αίρεση ή έλυναν εκκλησιαστικό πρόβλημα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Έτσι πορεύονταν η Εκκλησία δια των διαχρονικών και απαρασάλευτων κανόνων ,κάνοντας άλλοτε την αρμόζουσα οικονομία για να επέλθει ομαλά η κανονικότητα.
Επί των ημερών μας, έγινε κάτι πρωτοφανές που δεν μπορεί να περιγραφεί, ούτε να ερμηνευθεί με Ορθόδοξο πνεύμα. Στην ψευδοσύνοδο Κρήτης ενώθηκαν…,δεν είπα θα ενωθούν, αλλά το έπραξαν, ενώθηκαν με όλες τις επί 2000 χρόνια, καταδικασμένες αιρέσεις.
Αποδέχτηκαν την πανθρησκεία του αντιχρίστου. Κατέλυσαν την Ορθοδοξία!!
Το έκαναν όχι προφορικά ή άτυπα, αλλά με καταστατικά και υπογραφές. Ηλίου φαεινότερο ότι έφτιαξαν μία άλλη «εκκλησία», που δεν είναι εκκλησία αλλά, επίσημο και ενεργό μέλος του ΠΣΕ. Με κεφαλή όχι φυσικά τον Χριστό, αλλά τη διοίκηση του ΠΣΕ, δηλαδή των οργάνων του αντιχρίστου. Από εκεί παίρνουν εντολές, περιφρονώντας τις Εντολές του Θεού και πορεύονται εφεξής «βάσει της γνώμης των πλειόνων» (Ιερωνύμου του πιο ύπουλου και μουλωχτού προδότη της Ορθοδοξίας.)
Αυτοί ανήκουν επισήμως, μετά το 2016 σε έναν οργανισμό απολυμένων που προετοίμασε το έδαφος και αναμένει να υποδεχθεί και να προσκυνήσει τον αντίχριστο. Πλέον, όποιος «ευλαβής» είναι κοντά τους σημαίνει ότι είναι όμοιός τους. Δεν χωράει αμφισβήτηση επ’αυτού.
Όποιος δε, είναι μακριά τους γιατί αισθάνεται «ευλαβής», αλλά τους μνημονεύει ,αποφεύγει μεν το σαρκίο τους που είναι ακίνδυνο ,ενώνεται όμως πνευματικά μαζί τους ,που είναι ό,τι χειρότερο!
Έτσι είναι αυτά. Όποιος έχει καλή προαίρεση ,ενδιαφέρεται, ζητάει και λαμβάνει. Όποιος ευαρεστείτε στο ψεύδος, βρίσκει χίλιες δικαιολογίες για να μη βρεθεί αντιμέτωπος με την αλήθεια. Εν κατακλείδι, ψεύτες εσείς, ψεύτης, υποκριτής και μισθωτός ο δήθεν ευλαβής ιερέας που αναπαύεται, τέτοιες εποχές αντιχρίστου μόνο στην προσευχή και «δεν στρέφεται εναντίον του καταστροφέως, ούτε τον εμποδίζει.»
«Ο ποιμήν ο καλός παραδίδει την ζωήν του δια να απομακρύνει κάθε κίνδυνο από τα πρόβατά του και δια να υπερασπιστεί την ζωήν αυτών…Ο μισθωτός ….,που δεν είναι ποιμήν…,βλέπει τον λύκο να έρχεται.. και αφήνει ανυπεράσπιστα τα πρόβατα και φεύγει». Ο ευλαβής ιερέας έθεσε το στήθος του προς υπεράσπιση των προβάτων;
Αν ναι!!!,τότε είναι ΑΞΙΟΣ συνεργάτης του Υψίστου.
Αν όχι!!!, είναι μισθωτός του σατανά με κάλυμμα την ευσέβεια, γι’ αυτό αποχωρεί από τη μάχη κατά του θηρίου, ή ως δειλός ή ως φίλος του θηρίου.
5. «..και πού να πάμε;..»
Λέει η ψυχή στο τέλος, ελεγχόμενη από τη συνείδηση, αναπολόγητη μπροστά στην Αλήθεια..
Συνεχίζετε να λέτε ψέματα. Δεν ψάχνετε, δεν ενδιαφέρεστε, απλά αναπαύεστε επικαλούμενοι δικαιολογίες και προφάσεις επιβαρύνοντας τη θέση σας.
Δηλαδή αν δεν έχουμε τροφή,….τρώμε ό,τι να’ ναι;
Δηλαδή αν δεν έχουμε πού να πάμε, να πάμε με την παράταξη του διαβόλου, επειδή και καλά κάπου πρέπει να πάμε;
Όχι καλοί μου αδερφοί, θα κλειστούμε σπίτι μας, στο κελάκι μας ,να κλάψουμε όπως ο Πέτρος για τις ευθύνες που μας αναλογούν. Να μετανοήσουμε από καρδιάς, να κατανοήσουμε ότι οι μάρτυρες μόνο για μία λέξη έχυσαν το αίμα τους ,ενώ εμείς αρνούμαστε την Ομολογία ευρισκόμενοι μέσα στην άνεση..(όχι όλοι, αυτοί που είναι (στην άνεση) θα δώσουν λόγο αν δεν βοηθήσουν τους άλλους.)
Να ζητήσουμε από τον φιλεύσπλαχνο Πατέρα μας, που οικείοι πρέπει να είμαστε προς Αυτόν, να μας υποδείξει πού να πάμε.
Με το «αιτείτε και δοθήσετε»,όταν αφορά της ψυχής το όφελος ,έτι περισσότερο δίνει τη λύση ο Πατέρας. Να είμαστε βέβαιοι ότι συμβαίνει αυτό χωρίς καμία υπόνοια αμφισβήτησης. Σε τί λοιπόν δυσκολευόμαστε; Πρέπει να νικήσουμε το ακάθαρτο πνεύμα που σπέρνει αμφιβολίες και φόβους μολονότι γνωρίζουμε τί μας συμβουλεύουν οι Άγιες Γραφές ,σε ανάλογες περιπτώσεις.
Άλλωστε ,πόσο μεγαλύτερη ενθάρρυνση από το «μη φοβάσαι γιατί στους απολυμένους θα έχει τη δύναμη» (Ιωαν.Χρυς.)
Μία λύση, επίσης ,είναι να μιλήσετε και να στηρίξετε τον ευλαβή ιερέα σας ,να πράξει ανάλογα, αποδεικνύοντας ότι πράγματι είναι ευλαβής, του Θεού συνεργάτης και να τον βοηθήσετε σε κάθε δυσκολία χωρίς να τα περιμένετε όλα από αυτόν. Εν κατακλείδι, ψέματα δεν λέμε ούτε την πρωταπριλιά που επιδιώκει ο διάβολος να του μοιάσουμε έστω και για λίγο.
Στόχος μας να μοιάσουμε στον Ιησού Χριστό, με τη βοήθειά Του. Γι’ αυτό κάθε ευλαβής, Ορθόδοξος με επίγνωση και πνεύμα ανδρείο πρέπει να καταδικάσει το ΠΣΕ, τον οικουμενισμό, τη ληστρική ψευδοσύνοδο Κρήτης, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην οποία εντάχθηκε η «εκκλησία» του ψεύδους, δηλαδή του σατανά. Όταν ο Ορθόδοξος Χριστιανός καταδικάσει τα ανωτέρω, δεν χρειάζεται να φύγει, θα τον διώξουν ως ανεπιθύμητο, ως εμπόδιο στα σχέδιά τους. Τότε τους κόβεις το μνημόσυνο και σηκώνεις όσο πιο ψηλό τείχος μπορείς αποτειχίζοντας κάθε απατεώνα που προσπαθεί να εισέλθει στην ποίμνη του Χριστού, επιβουλεύοντάς την.
Έτσι εσύ κρατάς την Ορθοδοξία και μη σε παραξενεύει αν την Εκκλησία του Χριστού στους έσχατους χρόνους θα Την αποτελούν πέντε εδώ, δέκα εκεί, είκοσι παραπέρα.
Αυτοί είναι οι αδερφοί σου, αυτοί αποτελούν την Εκκλησία Του ευρισκόμενοι μέσα στην Αλήθεια.
ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ
«Όσοι δεν ευρίσκονται στην Αλήθεια, αυτοί δεν ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού. Και τόσο περισσότερο όσο ψεύδονται μεταξύ τους, καλούντες και καλούμενοι ιεροί ποιμένες και αρχιποιμένες, διότι, ο χριστιανισμός δεν χαρακτηρίζεται βάσει των προσώπων, αλλά βάσει της Αλήθειας, και της ακριβείας της Πίστεως».
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ
«Όσοι προσποιούνται ότι ομολογούν την υγιά Ορθόδοξο Πίστη, αλλά έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους ετερόδοξους (αιρετικούς),αν ύστερα από νουθεσία δεν απομακρυνθούν, με αυτούς τότε, όχι μόνο να μην έχετε εκκλησιαστική κοινωνία, αλλά ούτε αδερφούς να τους ονομάζετε.»
ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ
«Το μνημόσυνο του αιρετικού επισκόπου είναι μόλυνση της Πίστεως. Άλλοι έγιναν αιρετικοί και χάθηκαν, άλλοι παρέμειναν Ορθόδοξοι αλλά χάθηκαν γιατί είχαν εκκλησιαστική επικοινωνία με αιρετικούς.»
ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΣΥΡΟΣ
«Αλλοίμονο σε κείνους που μολύνουν την Αγία Ορθόδοξη Πίστη, ή συμβιβάζονται με τους αιρετικούς.»
Όλοι οι Άγιοι τα ίδια λένε. Πείτε μας, εσείς τώρα, έναν Άγιο που προτείνει έστω για κάποιον λόγο να είμαστε πλησίον παναιρετικών και ενορχηστρωτών της πανθρησκείας, προδρόμων του αντιχρίστου, διαφορετικά τα επιχειρήματά σας είναι ψευδή, υποκριτικά και αβάσιμα, δηλαδή σατανικά.
Όσο για το πού θα πάμε, πρώτα κοιτάμε στο σεισμό να φύγουμε μακριά από τα ντουβάρια, μη τυχόν μας πέσουν στο κεφάλι… και μετά, βλέπουμε πού θα πάμε. Αν περιμένουμε πρώτα να βρούμε πού θα πάμε και μετά να φύγουμε δεν θα φύγουμε ποτέ. Έχει τεράστια δύναμη και απίθανα επιχειρήματα, το ακάθαρτο πνεύμα. Έχει όμως και ο Θεός «άλλα» (τη μετάνοια) που συντρίβουν στην κυριολεξία τα μηχανήματα του διαβόλου. Ένα παράδειγμα: «Μου έλεγε κάποιος ότι πάλευε τρεις μήνες…σώμα με σώμα, προκειμένου να εξομολογηθεί σωστά και δεν τον άφηνε. Όταν συνειδητοποίησε περί τίνος πρόκειται φόρεσε τα ρούχα του πάνω από τις πυζάμες και πήγε κυριολεκτικά τρέχοντας!»
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι είναι ώρα διαχωρισμού, ο Θεός ενεργεί το μυστήριο σχέδιο. Κατευθύνει με ιδιαίτερη φροντίδα τα παιδιά Του, ειδικά όταν με ενδιαφέρον αγωνιούν πού να πάνε. Σκανδαλωδώς μάλιστα, για τον κόσμο, προστατεύει τα πρόβατά Του που δεν ακούνε τη φωνή των ξένων. Δεν θα μας τιμωρήσει επειδή δεν πήγαμε στην «εκκλησία» του Βαρθολομαίου, θα μας τιμωρήσει επειδή πήγαμε εκεί που μας έχει πει να μην πάμε, γνωρίζοντας ότι δεν είναι εκκλησία, αλλά χώρος των εχθρών Του, αιρετικών-προδρόμων του αντιχρίστου. Κανέναν δεν αγνοεί ο Κύριος. Όλους τους οικονομεί, όσους ενδιαφέρονται να βρουν και να διανύσουν «τον Ευαγγελικό δρόμο που οδηγεί στην Αιώνια ζωή». Πρέπει όμως να ενδιαφερόμαστε και μάλιστα με ζήλο, διότι «ολίγοι είναι εκείνοι που ευρίσκουν τον δρόμον αυτόν». Οι Πατέρες ερμηνεύουν προσθέτοντας :
«Δεν αρκεί να βρεις τον δρόμο, πρέπει και να τον περπατήσεις και όχι μόνο… πρέπει και να περάσεις μέσα από τη στενή θύρα, τότε μόνο θα σωθείς».
Φανταστείτε να έχουμε πάρει λάθος δρόμο, ακολουθώντας τυφλούς οδηγούς. Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω.
Ας επιδιώκουμε με ζήλο, τη γνώση της Αλήθειας μέσω της οποίας θα αντιλαμβανόμαστε τις παγίδες του διαβόλου με τη βοήθεια του Ιησού Χριστού γιατί Αυτός είναι η Αλήθεια, που μόνο πλησίον Του θα σωθούμε.
Εύχομαι να γεννηθεί και να κατοικήσει στις καρδιές όλων μας!
Σε όσους έχει ήδη κατοικήσει να μην Τον προδώσουν και φύγει λυπημένος. Ας μην ξεχνάμε ότι για εμάς ενανθρωπίστηκε, ταπεινώθηκε, σταυρώθηκε και αναστήθηκε.
Χωρίς «θάνατο» Ανάσταση δεν υπάρχει. Το ίδιο θα συμβεί και σε όσους Τον ακολουθούν. Άλλος τρόπος σωτηρίας δεν υπάρχει, μόνο αυτός που διδαχθήκαμε έμπρακτα από τον ίδιο τον Θεό, στον οποίον ανήκει όλη η δόξα και η ευχαριστία στους αιώνας!
ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!!!
«ΥΨΩΣΑΤΕ , ΜΗ ΦΟΒΗΘΗΤΕ!»
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ…
Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον
Γεώργιος Φλώρος