Από Την Ωραία Ελένη Στην Melisandre.





 Γράφει η Μarkesina-Αριστονίκη Δημητριάδη (Ιστορικός και πρώην μέλος της tantric yoga team). *

Μια θρησκεία η οποία απαιτεί την ακραία γυναικεία υποταγή, σε σεξουαλικό και συναισθηματικό επίπεδο, είναι η λατρεία του Φρυγικού θεού Σαβάζιου ο οποίος όταν ήλθε στην Ελλάδα, ονομάστηκε Διόνυσος.

Η Διονυσιακή λατρεία, και τα Βακχικά μυστήρια, μετατρέπουν εδώ και αιώνες τις γυναίκες κατά την διάρκεια των τελετών, σε σεξουαλικές σκλάβες, προς τιμήν του θεού.

Στις θρησκευτικές τελετές ανέκαθεν γίνονται άγριοι σοδομισμοί, καταπόσεις και τρομερά όργια. Κάθε επιθυμία, των ανδρών θρησκευτών, πρέπει να ικανοποιηθεί στο ακέραιο. Οι γυναίκες δεν έχουν καμία απολύτως επιλογή, κατά την διάρκεια των οργίων.

Οι μεγάλες μάγισσες τα αρχαία χρόνια, ασκούσαν την σεξουαλική μαύρη μαγεία και συμμετείχαν με πάθος, σε όλα τα σεξουαλικά όργια, με μοναδικό σκοπό να αποκτήσουν μεγάλη δύναμη και εξουσία, από τους Αιγύπτιους και τους Φρυγικούς δαίμονες.

Είναι γνωστό ότι εξαναγκάζονταν ακόμη και οι γυναίκες που ήταν παντρεμένες να βγαίνουν τις ημέρες των εορτών στους δρόμους και να παίρνουν μέρος στις τελετές, υποκύπτοντας στις βρωμερές ορέξεις του κάθε ανώμαλου και αισχρού άνδρα θρησκευτή, ως υποταγή στο θέλημα του Θεού Διόνυσου. Η σεξουαλική κακοποίηση τους θεωρούνταν, θρησκευτική πράξη λατρείας προς τον θεό.

Ο ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ.

Ο Διόνυσος, έχει έρθει από την Φρυγία της Μ. Ασίας για να εδραιώσει στην Ελληνική επικράτεια την λατρεία του, η οποία έχει παραγκωνιστεί εξαιτίας της αρχαίας Ελληνικής σκέψης και των ηθών.

Με τον ερχομό της Διονυσιακής λατρείας στην Ελληνική επικράτεια, οι πρώτοι πιστοί που τον λατρεύουν είναι οι γυναίκες της Θήβας. Ο βασιλιάς Πενθέας συνέλαβε όσες γυναίκες ήταν πιστές στον Διόνυσο.

Ο βασιλιάς Πενθέας είναι αποφασισμένος να καταστρέψει ότι και όποιον σχετίζεται με τον θεό Διόνυσο, ο οποίος παρασύρει τις γυναίκες στην ερωτική ακολασία και ανατρέπει την τάξη του Φοίβου. Ανάμεσα στις Βάκχες που εντόπισαν οι Θηβαίοι στο βουνό ήταν και η Αγαύη, η μητέρα του Πενθέα και οι αδελφές του. Αυτός όμως, ούτε τώρα αλλάζει γνώμη, σχετικά με την λατρεία του θεού. 

Για αυτό ο Διόνυσος θα οδηγήσει τον Πενθέα στην παράνοια. Θα τον ντύσει με ρούχα γυναικεία και θα τον κατευθύνει στον Κιθαιρώνα. Εκεί υπό την επήρεια της ιερής βακχικής μανίας, η Αγαύη με τις αδερφές της θα τον διαμελίσουν. Η κατάληξη είναι δραματική τόσο για τον Πενθέα όσο και για την οικογένειά του, που εξορίζεται από την Θήβα.

Στο δωδεκάθεο η αμαρτία ήταν συνυφασμένη με την αρχαία θρησκευτική πίστη.

Σε όλα τα παγανιστικά θρησκεύματα, οι θεοί ήταν οι προστάτες των ανθρώπινων παθών. Βασικό στοιχείο της λατρείας του Θεού Διόνυσου, ήταν τα ακατονόμαστα σεξουαλικά όργια, ο χυδαίος ερωτισμός, οι πάσης φύσεως ηθικές παρεκτροπές. Το πνεύμα του θεού Διόνυσου, εκτόπισε το Απολλώνιο πνεύμα, το μέτρο και την νηφαλιότητα, το μέτρον άριστον, και το μηδέν άγαν, του Φοίβου Απόλλωνα, εκτόπισε οριστικά, ο Θεός Διόνυσος.

Την αρχαία εποχή, οι απαίδευτες μάζες συμμετείχαν με μεγάλο πάθος σε αυτές τα αχαλίνωτα όργια, διότι οι ηγεμόνες, προσέδωσαν σε αυτά πλήρη ελευθερία, ακόμη και στα πιο ταπεινά ένστικτα των πιστών. Μοιχοί, πόρνοι, έκφυλοι και κάθε λογίς ανώμαλοι είχαν το δικαίωμα να ικανοποιήσουν τα αισχρά σαρκικά τους πάθη, εκτελώντας τα θρησκευτικά τους καθήκοντα με ομαδικό σεξ-όργια κλπ.

Η ωραία Ελένη αποτελεί παγκόσμιο πρότυπο, για όλες τις φεμινίστριες, για τις ερωτικές επιδόσεις, και γιατί ασκούσε όπως όλες οι μεγάλες μάγισσες την σεξουαλική μαγεία.

Η Ελένη, ήταν μια από τις πολύ γνωστές μάγισσες-φαρμακεύτριες των αρχαίων χρόνων, καθώς έριχνε μαγικά φίλτρα, στα κρασιά των ξετρελαμένων από πάθος για εκείνη, εραστών της, πριν από τα αχαλίνωτα σεξουαλικά όργια. 

Οι μεγάλες μάγισσες τα αρχαία χρόνια, ασκούσαν την σεξουαλική μαύρη-μαγεία και συμμετείχαν με πάθος, σε όλα τα σεξουαλικά όργια, για να αποκτήσουν, δύναμη και εξουσία, από τους Αιγύπτιους και τους Φρυγικούς δαίμονες.

Melisandre.

Η νεαρή Μelisandre είναι πολύ ξεχωριστή, έξυπνη, με ειδικές ικανότητες και έχει από τα εφηβικά της χρόνια, ως πρότυπο την Μήδεια.

Θα περάσει με άριστα, στο πανεπιστήμιο για να σπουδάσει Ιστορικός-αρχαιολόγος.

Το πρώτο έτος τις πρότεινε μια συμφοιτήτρια της να ενταχθεί σε μια κλειστή ομάδα. Εκείνη δέχτηκε με χαρά. Κατά την τελετή μυήσεως θα γνωρίσει για πρώτη φορά, την σεξουαλική μαγεία,

μέσα από την τελετή-μύηση της καταστροφής (κλίκ εδώ). 

Στα πλαίσια αυτά 23 νέοι άνδρες, θα λεηλατήσουν το κορμί της, και ειδικά τον παρα φύσιν είσοδο, με πολύ άγριο τρόπο.

Από εκείνη την ημέρα θα είναι όπως οι άλλες γυναίκες, που συμμετείχαν στην κλειστή ομάδα, μια σκλάβα του έρωτα. Η νεαρή Melisandre, όπως και οι άλλες γυναίκες, έπρεπε να ικανοποιούν, κάθε ερωτική επιθυμία, των ανδρών-θρησκευτών, στα πλαίσια της λατρείας του Φρυγικού Θεού Σαβάζιου. 

Στα 10 χρόνια συμμετοχής, η πολύ ικανή Melisandre, θα φτάσει στο ανώτερο αξίωμα, θα γίνει Θεουργός και παράλληλα, μια πραγματική ιέρεια του έρωτα, καθώς θα μάθει να εφαρμόζει, άριστα, τις τεχνικές καταπόσεως, στον στοματικό έρωτα, και άλλα πολλά.

Γεωμετρία, Ταντρική Γιόγκα, Σεξουαλική μαγεία.

Mέσα σε δέκα έτη η Melisandre θα γίνει μια πολύ ισχυρή θεουργός. Αυτή θα είναι η υπόθεση του, νέου μου βιβλίου, με τίτλο “Melisandre”.

Στην σημερινή εποχή κάθε γυναίκα, είναι μια εν δυνάμη ωραία Ελένη, μια Μήδεια και μια Melisandre.

Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ

Η μόνη σωτηρία για τον πλανήτη, είναι οι δυναμικές γυναίκες, και η επέλαση της νέας παγκόσμιας μητριαρχίας. Η νέα μητριαρχία ως μια αδιαμφισβήτητη κοινωνική πραγματικότητα, ήρθε με την σειρά του, να την τεκμηριώσει μεταξύ άλλων και το βιβλίο “Women Αfter Αll – Sex, Evolution, and the End of Male Supremacy” (εκδόσεις Norton) του Αμερικανο καθηγητή Ανθρωπολογίας Μέλβιν Κόνερ, από το Πανεπιστήμιο του Εμορι στην Ατλάντα των ΗΠΑ. Εκεί αναφέρει ότι η «Wall Street Journal», είναι η πρώτη που συνδυάζει ταυτόχρονα την φεμινιστική θεωρία και τα δικαιώματα των γυναικών, με την εξελικτική βιολογία. 

Ο κ. Κόνερ δεν αρκείται στο να μιλήσει με βιολογικούς όρους για την κατάρρευση της αρρενωπότητας, όπως έκανε προ ετών ο Βρετανός γενετιστής Στιβ Τζόουνς, διαβόητος για την περισυλλογή ατράνταχτων βιολογικών αποδείξεων για την ελεύθερη πτώση του ανδρικού χρωμοσώματος Υ. 

Ο Αμερικανός ανθρωπολόγος αντιθέτως απέδειξε ότι οι δυναμικές γυναίκες, είμαστε ανώτερες από τους άνδρες σε όλα σχεδόν, τα καίρια πεδία, και ότι αυτή η ανωτερότητα γίνεται επιτέλους αντιληπτή στις σύγχρονες κοινωνίες.

Για να στηρίξει την επιχειρηματολογία του ο Κόνερ μετέρχεται επιστημονικά μέσα, από την εξελικτική βιολογία, την ηθολογία, τη νευροβιολογία και την εμβρυολογία, μέχρι την ανθρωπολογία και την ιστορία, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι εκτενείς αναφορές στον ρόλο μας στην οικονομία και την πολιτική. 

Στο «Women Αfter Αll» άρχει, μεταξύ άλλων, η υπενθύμιση ότι οι άνδρες είναι οι βασικοί υπαίτιοι για τους πολέμους, την κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών και τη σεξουαλική παραβατικότητα παγκοσμίως. Επίσης, γίνεται σαφές ότι η ζωή στον πλανήτη δεν απειλείται από τα δάκρυα των γυναικών και ότι αν εξαλείφαμε την βία που ασκείται από τους “άνδρες”, θα εiχαμε εναν τελειο κοσμο. 

Σημειωτέον ότι από τις 80 μαζικές δολοφονίες με τη χρήση όπλου που έλαβαν χώρα στις ΗΠΑ μεταξύ 1984 και 2014, οι 78 διαπράχθηκαν από άνδρες. Ο Κόνερ αναφερει : «Στην ανωτερότητα των γυναικών ως προς την ικανότητα ορθής εκτίμησης γεγονότων και καταστάσεων προστίθενται η φερεγγυότητα, η αξιοπιστία και η εντιμότητά τους, η ικανότητά τους για αγαστή συνεργασία στη δουλειά και στο παιχνίδι, η σχετική ελευθερία τους από τις διασπαστικές για την προσοχή σεξουαλικές παρορμήσεις και τα χαμηλότερα επίπεδα προκατάληψης, θρησκοληψίας και βίας που τις καθιστούν βιολογικά ανώτερες.

Εμείς οι γυναίκες ζούμε περισσότερο, έχουμε χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας σε όλες τις ηλικίες, είμαστε πιο ανθεκτικές απέναντι στις περισσότερες ασθένειες και έχουμε πολύ λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουμε εγκεφαλικές διαταραχές που οδηγούν σε αντικανονική, ακόμη και σε επιθετική, συμπεριφορά. 

Βέβαια το πλέον θεμελιώδες, είναι ότι είμαστε ικανές να φέρουμε στον κόσμο νέα ζωή μέσα από το ίδιο μας το σώμα, ένα στρεσογόνο και δαπανηρό με βιολογικούς όρους καθήκον, στο οποίο οι άνδρες συνεισφέρουν κυριολεκτικά ελάχιστα με την βιολογική συμβολή, η οποία στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον είναι πιθανό να καταργηθεί παντελώς. 

Ακόμη και τα τρωτά για τον μεταφεμινισμό σημεία μετατρέπονται τώρα σε θηλυκά assets. Σήμερα, ακόμη και οι ισχυρές, οι ανερυθρίαστα power hungry γυναίκες της Σίλικον Βάλεϊ, του Χόλιγουντ, του Λευκού Οίκου, του Ελληνικού Κοινοβουλίου κλπ. δεν διστάζουν να προβάλουν αλλά και να εξαργυρώσουν επικοινωνιακά την ευθραυστότητα τους. Για να αποδείξουν στην συνέχεια ότι είναι «natural born survivors» (γεννημένες να επιζούν). Η νέα μητριαρχία είναι τελικά η λύση γιά την σωτηρiα του πλανητη. 

Όχι για να καταργηθεί διά παντός το ασθενές-θηλυπρεπες ανδρικο χρωμόσωμα Υ, αλλά για να διασωθεί. Ακόμη και στο προαναφερθέν «Women Αfter Αll», ο δόκτωρ Κόνερ δεν προαναγγέλλει ούτε ευαγγελίζεται το τέλος των ανδρών. 

Όμως θεωρεί ότι, βελτιώνοντας την θέση των γυναικών, ο κόσμος θα γίνει πιο βιώσιμος και για τους ίδιους τους “άνδρες” που θα σταματήσουν και αυτοί να υφίστανται την καταδυνάστευση από το δικό τους φύλο.

Ο Αμερικανός ανθρωπολόγος ατενίζει το μέλλον με ελπίδα: «Καθώς οι γυναίκες κερδίζουν σε επιρροή», υπογραμμίζει, «ο κόσμος θα γίνει πολύ πιο δημοκρατικός, πολύ πιο κοινωνικά συμπονετικός, με ίσες ευκαιρίες, με λιγότερες διακρίσεις, λιγότερο σεξουαλικά ελευθεριάζων και λιγότερο πορνογραφικός».

Οι σημερινοί άνδρες, είναι δειλοί και αιδοιόδουλοι, κατά γενική παραδοχή. Έδώ και χρόνια, έφτασαν να το παραδέχονται και οι ίδιοι δημοσίως. Εκτελούν πάντοτε κάθε μας εντολή χωρίς αντιρρήσεις, ακόμη και από μη εμφμανίσιμες γυναίκες. 

Την ώρα που τα λιοντάρια της Συρίας πολεμούν για την ελευθερία της πατρίδας τους, Άνδρες και Γυναίκες, στην Ελλάδα οι δειλοί και άβουλοι ραγιάδες εξακολουθούν να παραμένουν παθητικοί θεατές, στον αφανισμό του έθνους.  

Πως αλλάζουν οι καιροί ; Κάποτε η Ελλάδα, ήταν στην κορυφή του κόσμου, εξαιτίας του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και της Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Είμασταν στην κορυφή της παγκόσμιας ιστορίας, για τους αρχαίους, και τους μεσαιωνικούς, αμυντικούς πολέμους, καθώς φυσικά για το έπος του 1821 και του 1940. 

ΔΕΙΛΟΙ ΚΑΙ ΑΒΟΥΛΟΙ ΑΝΤΑΜΑ

Αυτοί οι στίχοι του Κώστα Βάρναλη αποτελούν την νοοτροπία της σημερινής Ελλάδας. Ενός έθνους, που έγινε χώρος πειραματισμών, σεξουαλικής διαφθοράς, και πάσης φύσεως ανηθικότητας. Η Ελλάδα έγινε τόπος ευκαιρίας και πλουτισμού για ανθέλληνες ραγιάδες, και για αλλοδαπούς, που επένδυσαν στην μιζέρια και την δειλία του σύγχρονου νεοέλληνα-ραγιά και κέρδισαν.

“Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα, προσμένουμε ίσως κάποιο θάμα.”, μας αναφέρει ο ποιητής, σε μια απέλπιδα προσπάθεια του, να μας εξηγήσει πως τα θαύματα γίνονται όταν υπάρχει ανδρεία, παιδεία, ηθική, θέληση, όταν κυριαρχεί η γνώση αλλά και η ακλόνητη πίστη στα ιδανικά και τις αξίες. Δυστυχώς την σημερινή εποχή κυριαρχούν, τα λόγια, πολλά λόγια φτωχά, τα λόγια των ψευτονταήδων που κουρνιάζουν σαν έρθει η στιγμή. Αυτοί είναι οι δειλοί-ανώνυμοι νεοραγιάδες. Καμιά δικαιολογία τίποτε δεν υπάρχει για να τους απαλλάξει από την ευθύνη της μοιρολατρίας. και από την απαλλαγή των ευθυνών. Δουλικά, χειρίστου είδους. Ακόμη και τώρα, ελπίζουν σε έναν νέο αφέντη που θα τους λυπηθεί. 

Οι άνανδροι αναζητούν οίκτο, όταν οι πρόγονοί μας πέθαιναν για να κρατήσουν τις αξίες τους, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια τους. Ανάξιοι των προγόνων, ανάξιοι των καιρών, ανάξιοι της μοίρας των δικών των παιδιών τους. Αυτοί είσαστε Κοινή διαπίστωση όλων των γυναικών είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον καθαρόαιμα αρσενικά. Το 99% πλέον είναι θηλυπρεπείς. Βασική αιτία το μικρό μέγεθος.

loading...