57χρονη χωρίς περίοδο 20 χρόνια, ισχυρίζεται ότι είχε αιμορραγία μετά τη λήψη της πρώτης δόσης εμβολίου Covid








Μια 57χρονη μητέρα απο το Λονδίνο ισχυρίζεται ότι είχε αιμορραγία από τον κόλπο της μετά τη λήψη της πρώτης δόσης του εμβολίου Covid της AstraZeneca ενώ η περίοδος της είχε διακοπεί πριν απο 20 χρόνια.



Η Jacqueline Goldsworthy, από την πόλη Barnet στο βόρειο Λονδίνο , μεταφέρθηκε εσπευσμένα για ιατρικές εξετάσεις σε περίπτωση που επρόκειτο για καρκίνο ή ένδειξη άλλης ασθένειας.

Αλλά τα αποτελέσματα απέκλεισαν οτιδήποτε για την 57χρονη, η οποία δεν είχε περίοδο εδώ και δύο δεκαετίες.



Η κ. Goldsworthy, κοινωνική λειτουργός που έλαβε την πρώτη της δόση τον περασμένο Δεκέμβριο, πιστεύει ότι το εμβόλιο της προκάλεσε αιμορραγία. Ωστόσο, οι γιατροί του NHS επέμειναν ότι «δεν υπήρχε περίπτωση» να φταίει.

Η ίδια δήλωσε στην MailOnline ότι η αιμορραγία ήταν πολύ πιο βαριά από ότι όταν είχε με τις περιόδους της και διήρκεσε περίπου μια εβδομάδα.

Ξεκαθάρισε πάντως ότι σταμάτησε πριν από τη δεύτερη δόση της τον Μάρτιο και δεν συνέβη ξανά ποτέ.


Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι έχουν υπάρξει 366 αναφορές για μετεμμηνοπαυσιακή αιμορραγία – ή κολπική αιμορραγία μετά την εμμηνόπαυση – σε γυναίκες που είχαν εμβολιαστεί κατά του Covid από εμβόλια των AstraZeneca, Pfizer ή Moderna.

Αλλά τα δεδομένα, που συγκεντρώθηκαν από τον ιατρικό παρατηρητή του Ηνωμένου Βασιλείου, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι φταίνε τα εμβόλια όπως δηλώσαν.

Είναι απολύτως πιθανό ότι τα αποτελέσματα ήταν απλά συμπωματικά και θα είχαν συμβεί χωρίς και το εμβόλιο, λένε οι γιατροί.

Πάντως οι ειδικοί λένε ότι οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση που εμφανίζουν οποιαδήποτε κολπική αιμορραγία πρέπει να συμβουλευτούν το γιατρό τους.

Η μετεμμηνοπαυσιακή αιμορραγία δεν είναι συνήθως σοβαρή, αλλά μπορεί να είναι σημάδι καρκίνου, λέει το NHS, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα εμβόλια προκαλούν καρκίνο.

Σχεδόν 35.000 γυναίκες στη Βρετανία έχουν διαμαρτυρηθεί ότι υποφέρουν από βαρύτερες περιόδους – ή αυτές που έρχονται νωρίτερα ή αργότερα από το συνηθισμένο – μετά τη λήψη του εμβολίου.

πηγή dailymail



Δεν υπάρχουν σχόλια :