Αποκαλύπτουμε για την Κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη.Υπήρξε εκ των έσω συνεργός , Τον δείχνουμε , ξέρει ποιος έχει τον 3ο πίνακα .

 Τα  ξημερώματα της 9ης Ιανουαρίου του 2012 ημέρα Δευτέρα στην  Εθνική Πινακοθήκη ,ο  δράστης της διακεκριμένης κλοπής που μπήκε άνοιξε την κλειδαριά της μπαλκονόπορτας χωρίς ν αφήσει κανένα ίχνος παραβίασης και αφαίρεσε τους γνωστούς πίνακες .Είχε αντικλείδι που κάποιος του προμήθευσε δεδομένου του ότι , η συγκεκριμένη κλειδαριά για όσους την ξέρουν  ¨είναι αδιάρρηκτη¨. Το γεγονός ότι η ¨ Κλοπή του αιώνα ¨ έγινε ξημερώματα Δευτέρας φωτογραφίζει ένα σκεπτικό συνέργειας που δείχνει ότι συγκεκριμένος/η υπάλληλος της Εθνικής Πινακοθήκης  ήθελε να βρισκόταν από τους 1ους στον τόπο του εγκλήματος ή χωροχρονικά να είχε το τέλειο άλλοθι .

Το  ότι επίσης , δεν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο που να συνδέει κάποιον από τους 105 υπαλλήλους της Εθνικής Πινακοθήκης με την κλοπή αυτή , φαντάζει αξιοπερίεργο αφού παράλληλα  , κανείς από τους υπαλλήλους αυτούς δεν αναφέρει αργότερα ( στις υπηρεσιακές του αναφορές – μαρτυρίες του )  τον δράστη που επισκεπτόταν ,όπως ο ίδιος αναφέρει , για 6 μήνες την πινακοθήκη, χρόνος και συχνότητα  που δεν περνούν απαρατήρητα από τον κοινό άνθρωπο . Ποιοι συνεπώς από τους υπαλλήλους θα μπορούσαν να τον είχαν  αναφέρει και γιατί δεν το έπραξαν  ; Το σημαντικότερο όμως είναι το εξής : Ο διάσημος οίκος δημοπρασιών Παντολφίνι της Φλωρεντίας ετοιμάζει το 2019 μια δημοπρασία  που τη χαρακτηρίζει «το μεγαλύτερο γεγονός των τελευταίων 50 χρόνων» και αυτό διότι θα δημοπρατηθούν έργα από την  τεράστια συλλογή του γνωστού συλλέκτη  Καλίστο Τάντσι ( του άλλοτε ιδρυτή της Ιταλικής βιομηχανίας Τροφίμων Parmalat ) ο οποίος είχε δημιουργήσει κρυφά μια ασύλληπτη σε ποιότητα έργων και ποικιλία ,συλλογή , με έργα διεθνούς εμβέλειας που δεν έχει καταγραφεί σε καμία άλλη Ιταλική συλλογή έργων τέχνης στην οποία περιλαμβανόταν πίνακες των Μονέ, Βαν Γκογκ, Πικάσο, Μιρό, Μαγκρίτ, Μοντριάν, Τουλούζ-Λοτρέκ, Πικαμπιά και Τζάκομο Μπάλα. Μάλιστα το Υπουργείο Πολιτισμού της Ιταλίας είχε  χαρακτηρίσει «εθνικό θησαυρό» τρία έργα της δημοπρασίας, τα οποία επιτρέπει να τα «χτυπήσουν» μόνο Ιταλοί συλλέκτες

 Τότε ήταν που η ιστορικός τέχνης Serena D’Italia εντόπισε (Σεπτέμβριο του 2019) το έργο του Guglielmo Caccia (Moncalvo) σε ηλεκτρονικό κατάλογο του ανωτέρω Οίκου δημοπρασιών ( 1.10.2019, με αριθμό λαχνού 96 ) και ενημέρωσε  άμεσα τόσο την ηγεσία του Ελληνικού υπουργείου Πολιτισμού όσο και τη Διεύθυνση Τεκμηρίωσης και Προστασίας Πολιτιστικών Αγαθών του Ελληνικού υπουργείου.

Δεδομένου του ότι δεν μπορεί να υπάρξει πίνακας-σχέδιο εάν δεν βρεθεί στον ίδιο χώρο με τον πρωτότυπο ( που εν τω μεταξύ είχε κλαπεί )  σε συνδυασμό με το γεγονός ότι , αμέσως μετά από τον  εντοπισμό του από τη Serena D’Italia, και την επικοινωνία που αναπτύχθηκε μεταξύ του Οίκου δημοπρασιών , του υπουργείου Πολιτιστικής Κληρονομιάς στο Τορίνο (Soprintendenza) και της Διεύθυνση Τεκμηρίωσης και Προστασίας Πολιτιστικών Αγαθών του Ελληνικού υπουργείου Πολιτισμού , αρμόδιο για την προστασία και τεκμηρίωση της προέλευσης των κλαπέντων μνημείων μεταξύ άλλων , ο εν λόγω πίνακας  χάθηκε ξαφνικά από τον ηλεκτρονικό κατάλογο του Οίκου δημοπρασιών χωρίς σήμερα κανείς να ξέρει που βρίσκεται , δείχνει , όχι μόνο το που είναι σήμερα εκείνος ο πίνακας αλλά , κι όλη την ιστορία που ακολούθησε από την κλοπή του . Για ποιον σοβαρό λόγο τότε , δεν αναζητήθηκε ΑΜΕΣΑ  από την Ελληνική πολιτεία και δεν γνωστοποιήθηκε δημόσια η ιστορία αυτού του “πίνακα – σχεδίου” που εξαφανίστηκε και που  είχε κλαπεί ΜΑΖΙ με τον πίνακα του Πικάσο ; Μήπως το έργο της δημοπρασίας είναι το ίδιο και το αυτό έργο της Εθνικής Πινακοθήκης, το οποίο, μετά την κλοπή, υπέστη πλαστογράφηση για εξάλειψη φθορών της χάρτινης επιφάνειας και με σκοπό τη σύγχυση;

Γιατί το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού δεν ζητάει την επίσημη θέση του αρμόδιου Ιταλικού Υπουργείου; Όταν ¨ανοίγετε¨ ένα τέτοιο θέμα κύριοι , να είστε έτοιμοι να ξεδιπλώσετε όλες του τις διαστάσεις .

Υ.γ Η υπόθεση παρακολουθείτε

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

loading...