Καναδάς: Έρευνα για συμβάντα μυοκαρδίτιδας σε παιδιά μετά τον εμβολιασμό τους με το Pfizer/Bion-Tech


 




Ανησυχία από τα συνεχή συμβάντα μυοκαρδίτιδας σε εμβολιασμένους

Το υπουργείο Υγείας του Καναδά ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε έρευνα αναφορικά με συμβάντα που έχουν αναφερθεί μυοκαρδίτιδας σε παιδιά τα οποία εμφανίστηκαν μετά τον εμβολιασμό τους με το πειραματικό εμβόλιο BNT162b2 της  Pfizer/BionTech.


«Οι αρχές Υγείας του Καναδά παρακολουθούν στενά τις αναφορές συμβάντων μυοκαρδίτιδας, μέχρι στιγμής όμως δεν έχουν διαπιστώσει μια ξεκάθαρη σχέση των συμβάντων αυτών με εμβόλια mRNA», αναφέρεται σε ανακοίνωση του καναδικού υπουργείου Υγείας.  


Σύμφωνα με τον καρδιολόγο Δρ. Peter Liu και επικεφαλής του ερευνητικού τμήματος στο Πανεπιστήμιο της Οττάβα τα κυριότερα συμπτώματα μυοκαρδίτιδας είναι:

Πόνος στο στήθος


Αίσθηση πίεσης στο στήθος που δεν φεύγει


Πόνος που δυναμώνει όταν κάποιος παίρνει βαθιά ανάσα


Μικρές κοφτές αναπνοές


Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις τα συμπτώματα μπορεί να φτάσουν μέχρι αρρυθμία και λιποθυμία.


Σύμφωνα με τον ίδιο, οι πληροφορίες για συμβάντα μυοκαρδίτιδας σε παιδιά μέχρι στιγμής επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει σχέση μεταξύ των εμβολίων mRNA, κυριότερα στη δεύτερη δόση του εμβολίου, αλλά όπως λέει ο ίδιος αυτά συμβαίνουν σπάνια.


Τα περιστατικό αυτά έρχονται να προστεθούν στα αντίστοιχα που σημειώθηκαν στο Ισραήλ.


«Το Υπουργείο Υγείας εξετάζει επί του παρόντος εάν υπάρχει υπερβολική νοσηρότητα (ποσοστό νόσου) και αν μπορεί να αποδοθεί στα εμβόλια», δήλωσε Ισραηλινός εκπρόσωπος.


Μιλώντας στο ραδιόφωνο χαρακτήρισε τα περιστατικά ως «ερωτηματικό» και τόνισε ότι το Υπουργείο Υγείας δεν έχει ακόμη εξαγάγει συμπεράσματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :