ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ PFIZER: ΟΙΔΗΜΑ, ΘΡΟΜΒΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΡΔΙΑΣ ΠΝΕΥΜΟΝΩΝ κ.α.


ΤΟ "ἉΞΙΟΠΙΣΤΟ" ΕΜΒΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ...




Γεμάτο το γαλλικό διαδίκτυο από ορφανά μετεμβολιακά χτυπήματα..” Η αδερφή της γιαγιάς μου 83 ετών εδώ και 15 μέρες είναι στο

νοσοκομείο για οίδημα ,φύσημα στην καρδιά και πολλαπλές θρομβώσεις μετά την δεύτερη δόση εμβολίου της Pfizer..” καταγγέλει μια χρήστης στο twitter στις 9.5.21

2.Σε σχόλιο στην ανάρτηση καταγγελία φωτιά: ‘H δεύτερη δόση του Pfizer ήταν μοιραία για την πεθερά του αδερφού μου. Έπαθε καρδιακή 4 μέρες μετά.Κι τελικά σύμφωνα με τους θεράποντες αυτό είναι ασυσχέτιστο”.

3.Άλλος χρήστης: στο περιβάλλον μου ένας γιατρός έχει στο νοσοκομείο 3 μέρες με προβλήματα στα πνευμόνια , και καρδιακά προβλήματα, θρόμβωση μετά από Pfizer..

4.Mια ακόμη χρήστης :μια φίλη της θείας μου στην α΄ δόση της Moderna καρδιακή αρρυθμία για 15′ και στη β΄30′ αυτή τελείωσε στα επείγοντα”. Καταιγισμός καταγγελιών μόνο σε μια ανάρτηση.

5.Σχόλιο στην ανάρτηση από άλλο χρήστη: μια φίλη 72 ετών εμβολιάστηκε με AstraZeneca και παρέλυσε για 2 μέρες. Πήρε το φόβο της ζωής της!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια :