Translate the article and read it to your Language

ΈΛΑΙΑ (ΕΛΙΆ) ΤΟ ΙΕΡΟ ΔΈΝΤΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ.






Τι κωδικοποιειται πίσω από την σχέση του συγκεκριμένου δέντρου με τον Έλληνα;.

Το κλειδί για την αποκωδικοποιηση είναι η Ιερή Ελληνική γλώσσα.

Το όνομα "ΈΛΑΙΑ" φανερώνει την προέλευση - καταγωγή κάποιου, προσώπου, αντικειμένου ή καταστάσεως, θηλυκού γένους, εκ του ΕΛ (ΈΛΑΙΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΙΣ - ΈΛΑΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΉ).

Η έννοια του "δέντρου" λοιπόν δεν σχετίζεται με τον φυτικό οργανισμό αλλά με το γενεαλογικό "δέντρο" του Έλληνα. Αναφέρεται στην ΕΛ-ΑΊΑ  του καταγωγή.

Ο συμβολισμός με τον συγκεκριμένο φυτικό οργανισμό δεν είναι τυχαίος καθότι είναι Αειθαλής, Αιωνόβιος και το πιο πολύτιμο προϊόν του αποτελεί "καρπό" του καρπού του, που χρειάζεται "ειδική" και "κοπιαστική "εργασία - επεξεργασία για να αποκτηθεί, παρέχοντας στον Άνθρωπο Τροφή,, Ίαση και Φως. 

Κατόπιν της αποκωδικοποίησης που παρέχει η Ιερή Ελληνική γλώσσα γίνονται εύκολα κατανοητοι οι εξής "μύθοι".

Α). Η θέα Αθηνά προσφέρει στους "κατοίκους" της Αττικής σπέρμα ΕΛΑΙΑΣ προέλευσης και καταγωγής για την "σπορά" ΕΛΑΊΟΥ γενεαλογικου δέντρου.

Β) Το κύριο "όπλο" του Ηρακλή προς εκπλήρωση της αποστολής - αθλων του είναι το "ρόπαλο", "φτιαγμένο " από ΆΓΡΙΑ (εκ του ΑΓΡΑ =αρπακτικη  - πολεμική) ΕΛΑΙΑΣ καταγωγής - προέλευσης ΥΛΗ, (έμψυχο κι άψυχο "υλικό"). 

Γ) Η συζυγική ευνη (κρεβάτι) του Οδυσσέα είναι κατασκευασμενη - λαξευμενη επάνω στον κορμό Ελαιας γύρω από τον οποίο κατασκευάζεται το υπόλοιπο ανάκτορο.

Ο θείος Όμηρος καταδεικνύει με έμφαση την ΈΛΑΙΑ καταγωγή του Ήρωα όχι από κάποιον "κλάδο" του ΕΛΑΊΟΥ γενεαλογικου "δέντρου" αλλά από τον κύριο "κορμό", δείχνοντας έτσι την προέλευση του σπέρματος του.

Ετσι εξηγείται η δυνατότητα του Οδυσσέα να γίνει αθάνατος σύζυγος της Καλυψους και να αποκτήσει απογόνους μαζί της.

Δ) Η στεφανωση του εκάστοτε Ολυμπιονίκη με τον κοτινο καταδυκνειει πλέον και κατά τους ιστορικούς χρόνους την υπέρτατη τιμή να αναγνωρίζεται ο Έλληνας ως ένα "κλαδί" του ΕΛΑΙΑΣ προέλευσης και καταγωγής γενεαλογικου "δέντρου" του Γένους των Ελλήνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :