Translate the article and read it to your Language

Θα πάθετε μεγα σοκ μόλις δείτε τις Παρενέργειες μετά από το εμβόλιο της pfizer στην Αμερική . - ΒΙΝΤΕΟ







Αυτό έχει κάνει το εμβόλιο Pfizer covid19 στη μαμά μου. Όλοι παρακαλώ προσευχηθείτε γι 'αυτήν. Εισήχθη στο νοσοκομείο. Και να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη λήψη του εμβολίου. Είμαι βέβαιος ότι είναι καλό για μερικούς ανθρώπους, αλλά πρέπει να σκεφτείτε ότι αξίζει αυτό το εμβόλιο; Δεν είναι για μένα. Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση χρειαζόμαστε βοήθεια για την εύρεση απαντήσεων

Ενημέρωση 1-12-21

Η μαμά χειροτερεύει σήμερα και δεν έχει καμία απάντηση από τους γιατρούς για το πώς να το διορθώσει. Παρακαλώ προσευχηθείτε για αυτήν που δεν αντέχω να δω τη μαμά μου με αυτόν τον τρόπο με κάνει να θέλω να κλάψω γνωρίζοντας ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να τη βοηθήσω. Μην πάρετε το εμβόλιο covid19. Προσθέτω ένα 3ο βίντεο που μόλις μου έστειλε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :