Translate the article and read it to your Language

ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ, ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ Ο ΑΝΔΡΑΣ!






Κώστας Χατζιδάκης, συγγραφέας

Για όσους διαβάζουν ακόμα και δεν αρκούνται μόνο στην συνήθως μονόπλευρη και κατευθυνόμενη τηλεόραση, ας δουν κι αυτό...


Ως γνωστόν το καθόλου αξιέπαινο ανδρικό dNA, εκτός από δυναμική, υψηλό πνεύμα και κατά περίπτωσι ηρωισμούς, βαρύνεται και με πολύ μεγάλη εγκληματικότητα, σκληρότητα, αρχομανία, δολιότητα, αρπακτικότητα κ.α. Μεταξύ αυτών δε και το συνεχές επιθετικό ενεργητικό σεξουαλικό ένστικτό με το οποίο ως γνωστόν η φύση σκοπίμως τον έχει επιφορτίσει...


Αυτή η άνωθεν δέσμευση τον οδηγεί συχνά και σε μία υπέρβαση του ρόλου του που αφήνεται μάλιστα ώστε τα όρια της να φτάνουν μέχρι την πλήρη παραβατικότητα, πράγμα απαράδεκτο έως και παράνομο έτσι όπως τα πράγματα έχουν οριοθετηθεί από τον πολιτισμό μας!

Όμως σαν να μη φτάνει το βάρος αυτού του γνωστού ισχυρού νόμου με τον οποίο τον έχει επιφορτίσει η φύση (και τον οποίο ως πολιτισμένος άνθρωπος όμως προσπαθεί να περιορίσει) σε μερικές των περιπτώσεων, το άλλο φύλο, ίσως για να εκμεταλλευτεί το κουσούρι του, ή για να τον τιμωρήσει για την όλη καταπίεση και εκμετάλλευση που ως γνωστόν υφίσταται σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, παίζει κι αυτό τον ρόλο του.…


Ο άνδρας είναι συχνότατα ορμέμφυτος έως και κατά περίπτωση θρασύς. Καμιά φορά απλώνει και το χέρι του στον όμορφο πειρασμό. Καθόλου ευγενικό αυτό... Όμως η όμορφη που κατεβάζει η ανεβάζει τα ρούχα της στα… όρια γνωρίζοντας την από τη φύση αδυναμία του ανδρός, και που κάνει ό,τι μπορεί στην ένδυση για να γίνει η ίδια μία εικόνα ακραίου πειρασμού, δεν παρακινεί; δεν προκαλεί δεν χτυπάει τον άλλον στην εκ της φύσεως αδυναμία του;


Όταν ξαπλώσει χωρίς βία κάποτε κοντά του δε, ενώ μπορούσε να μην ξαπλώσει, δεν τον εξαγοράζει; Δεν αποβλέπει κάπου; Και αν αποβλέπει κάπου, αυτό πώς λέγεται; Γιατί αντί να ξαπλώσει δεν πετάγεται απάνω απότομα και να φύγει; Και μάλιστα αντί αυτού, να το ανακοινώνει το συμβάν μετά από δεκαετίες και εικοσαετίες και να το περιγράφει ως βιασμό και ως εκβιασμό, συκοφαντώντας έναν άνθρωπο στον οποίο αφέθηκε, αν όχι και παγίδευσε; Είναι όλη η αλήθεια έτσι και είναι έντιμο αυτό;


Το μεγάλο ναι ή το μεγάλο ΟΧΙ του Καβάφη, ακόμα και το ωραίο φύλο πρέπει να το τιμά και να αναλαμβάνει την ευθύνη του όταν το λέει, αντί για καραγκιοζιλίκια, και για εν ψυχρώ μετά από εικοσαετίες, καταστροφικές για κάποιους αναφορές, ίσως και συκοφαντίες...


Δεν υπάρχουν σχόλια :