Translate the article and read it to your Language

Πρωθυπουργικὴ τρομοκρατία σὲ πρόβατα ἐπὶ σφαγὴ


 



Toυ Κωνσταντίνου Βαθιώτη, 

Ἀναπλ. Καθηγητὴ Νομικῆς Σχολῆς Δ.Π.Θ. 

Ἔτσι λοιπὸν συμπεριφέρεται ἕνας πρωθυπουργὸς ἀπέναντι στοὺς πολίτες του; 

Ἐκτοξεύοντας διαρκῶς ἀπειλές; 

Παρότι μᾶς ἔχετε γονατίσει ἐπὶ ἕνα ἑπτάμηνο, τολμᾶτε καὶ μᾶς ἀπειλεῖτε ξανὰ μὲ ἕνα νέο lockdown κραδαίνοντας τὸ μασκοφορεμένο μαστίγιό σας! 

Μάθετε λοιπὸν ὅτι ἡ νέα σας ἀπειλή “αυτοπροστασία ἢ καραντίνα” συνιστα πράξη αξιόποινη! 

Διότι, μὲ τὴν ἀπειλὴ τοῦ ἐγκλεισμοῦ μας, προσπαθεῖτε νὰ μας εξαναγκάσετε να ἐπιλέξουμε μια φαινομενικῆ αὐτοπροστασία που μοιάζει μὲ ἕναν καθημερινὰ ὑλοποιουμενο “αργὸ θάνατο” (γιὰ τὴν ποινικὴ ἀξιολόγηση τοῦ κρατικοῦ... πειθαναγκασμοῦ τῶν πολιτῶν σὲ παρατεταμένη μασκοφορία βλ. τὴν ἀνάλυση τοῦ γράφοντος εἰς ProNews και Ενωμένη Ρωμιοσύνη). 


Πήγατε ποτὲ στὰ δικαστήρια νὰ δεῖτε τοὺς συναδέλφους μου να χάνουν τὴν φωνὴ τους εξαιτίας της πολύωρης μασκοφορεμένης ἀγόρευσης; Και μετὰ νὰ κάνουν χρήση κορτιζονης; 


Πήγατε ποτὲ σὲ ἔνα σουβλατζίδικο να δεῖτε τοὺς ψῆστες νὰ εἶναι στα πρόθυρα κατάρρευσης, ἐργαζόμενοι μασκοφορεμένοι ὑπὸ ὑψηλότατες θερμοκρασίες; 


Ὅταν εἴχαμε καύσωνα, μπήκατε ποτὲ σὲ ἔνα γεμάτο λεωφορείο να νιώσετε σαν κακοποιημένο γουρούνι, στοιβαγμένο σὲ μία κινούμενη ὀργουελική “φάρμα τῶν ζώων; 


Ἢ ξέρετε μόνο να χειροκροτάτε μπροστα σε περιφερόμενες ἀσματοφόρες καρότσες; 


Ἡ ἀπάντηση στὸ τελευταῖο ἐρώτημα εἶναι προφανῶς καταφατική, ἀφοῦ δὲν αἰσχύνεστε νὰ μᾶς λέτε ὅτι ἡ χρήση τῆς μάσκας εἴναι «μία κίνηση (sic) πολὺ ἁπλή, μᾶς προστατεύει ἀπὸ κάποια στιγμιαία ἀμέλεια, ἕναν τυχαῖο συγχρωτισμό», ἀρνούμενος νὰ συνειδητοποιήσετε τις βλαβερὲς γιὰ τὴν ψυχικὴ καὶ σωματικὴ ὑγεία μᾶς ἐπιπτώσεις της, ἀλλὰ προπάντων την βάναυση προσβολὴ τῆς ἀνθρώπινης ἀξιοπρέπειας. 


Ἐπιμένετε ὅτι ἠ μασκοφορία «πρέπει νὰ μᾶς γίνει συνηθεια». 


Νὰ σᾶς θυμίσω τί ἔλεγε ὀ Οράτιος (ἂν βεβαίως τὸν ἔχετε διαβάσει ποτέ): usus est tyrannus, ἑλληνιστί: «ἡ συνήθεια εἶναι τύραννος» – μὲ τέτοιον ἐπιθυμεῖτε νὰ μοιάζετε; 


Κι ὅπως ἔγραφε ὀ Ρόμπερ Μπέρτον στο ἔργο του “Η ἀνατομία τῆς μελαγχολίας” (Τόμ. Ι, μτφ. Π. Χοροζίδη, ἔκδ. Ἠριδανός, Ἀθήνα 2007, σέλ. 78): 


«οἰ συνηθειες ὴ εἴναι αρρώστια ή οδηγούν ἐκεῖ». 


Αὐτο θέλετε λοιπόν; Μὲ το πρόσχημα τῆς αὐτοπροστασίας μας νὰ μας αρρωστήσετε; 


Ἀξιώνετε μάλιστα «πιστὴ ἐφαρμογὴ» τοῦ μέτρου! 


Πάλι δὲν ἀκριβολογεῖτε, κ. Μητσοτάκη: δὲν ζητᾶτε τὴν πιστὴ ἀλλὰ την τυφλή και αυτοπροσβλητική εφαρμογή του μέτρου, ἀδιαφορώντας γιὰ μία ἀνθρωπιστικὴ ἀρχὴ μὲ μακρὰ παράδοση στὸ Δίκαιο: Οὐδεὶς ὑποχρεοῦται στὰ ἀδύνατα! 


Καὶ φυσικὰ οὐδεὶς ὑποχρεοῦται στα απάνθρωπα καὶ τὰ ἀναξιοπρεπῆ: Μᾶς φορέσατε μάσκες, (δ)ἐμμονικῶ τῷ τρόπω, στερώντας μᾶς το χαμόγελο καὶ το γέλιο μας. 


Μᾶς στερήσατε δηλαδὴ τα κύρια χαρακτηριστικά που μας διακρίνουν απο τα ζώα! Χαρακτηριστικὰ ποὺ εἶναι τα θεία δώρα μας, γιὰ νὰ μποροῦμε να εκφράζουμε τα λεπτότερα τῶν συναισθημάτων μας. 


Μᾶλλον δὲν θὰ γνωρίζετε τί ἔγραφε ὀ Κ. Σ. Λιούις, Καθηγητὴς στὸ Πανεπιστήμιο τοῦ Καίμπριτζ, στὸ βιβλίο του “Τακτικὴ τοῦ διαβόλου” (τίτλος πρωτοτύπου: “The Screwtape Letters and Screwtape propose a toast”, μτφ.:Α. Θηβαῖος, ἔκδ. Π. Πουρνάρα, Θὲσ/κή, Ἀνατύπωση 1993, σέλ. 57), στὸ ὁποῖο ἐμφανίζεται ὀ Γενικὸς Διευθυντὴς τῆς Κολάσεως Τυλιχτής να δίνει μαθήματα δὶ’ ἀλληλογραφίας στὸν ἄπειρο ἀνεψιὸ του δαίμονα Ἄψινθο. 


Ὥρα νὰ ἀνατριχιάσουν οἱ Ἕλληνες γονεῖς μὲ τὴν τακτικὴ ποὺ ἀκολουθεῖ το επιτελεῖο τοῦ Σατανά κατα τὴν περιγραφὴ τοῦ Λιούις: 


«Τὸ γέλιο τῶν παιδιῶν δὲν μᾶς κάνει καλὸ καὶ πρέπει πάντοτε νὰ τὸ ἀποθαρρύνωμε. Ἄλλως τὲ τὸ φαινόμενο τοῦ γέλιου εἲναι καθ’ ἑαυτὸ ἀηδές, καὶ μία κατ’ εὐθείαν προσβολὴ τοῦ ρεαλισμοῦ καὶ τῆς ἀξιοπρεπείας καὶ της αυστηρότητας τῆς Κολάσεως». 


Τώρα ξαναδιαβάστε, σᾶς παρακαλῶ, προσεκτικὰ αὐτὸ ποὺ σᾶς ἔγραψε ὁ κειμενογράφος σας: 


«… μόλις μπορέσουμε νὰ κατεβάσουμε τὶς μάσκες, νὰ ἔχουμε ὅλοι στὸ πρόσωπο μας ξανὰ τὸ χαμόγελο της κοινῆς ἐθνικῆς ἱκανοποίησης καὶ αὐτοπεποίθησης». 


Ἄρα ἐμμέσως παραδέχεστε ὄτι έχουμε χάσει τὸ χαμόγελό μας, ἑπομένως ὄτι δεν εἴμαστε πλεον κανονικοί άνθρωποι. Ώρα, λοιπόν, νὰ κατεβάσετε ἐσεῖς ὁ ἴδιος τὴν δική σας “πολιτικὴ μάσκα”. Μια μάσκα ποὺ ὅλοι οἱ ἁπανταχοῦ της γὴς πολιτικοὶ τὴν φορούν μάλλον ἐκ γενετῆς, γι’ αὐτὸ ἄλλωστε ἔχουν καὶ τόση ἄνεση νὰ κυκλοφοροῦν σὲ δημόσια θέα μασκοφορεμένοι, θυμίζοντας ἠθοποιοὺς ποὺ πρωταγωνιστοῦν σὲ ταινία θρίλερ μὲ ζόμπι μεταλλαγμένα ἀπὸ κάποιον ἰὸ ὁ ὁποῖος ξέφυγε ἀπὸ ἐργαστήριο (βλ. τὴν κλασικὴ ταινία “Resident evil” του ἔτους 2002!). 


Μία καὶ τὸ ἔφερε ὁ λόγος στην κανονικότητα: 


Μᾶς εἴπατε ὄτι «ὀ ιὸς εἶναι ἐδῶ, εἶναι παρὼν» καὶ ὄτι «ὑπάρχει ἕνα σημεῖο ἰσορροπίας. Μια νέα κανονικότητα, ὅσο διαρκεῖ ἡ πανδημία, ποὺ λέγεται ελεγχόμενη λειτουργία. Τῆς οἰκονομίας και της ἴδιας της κοινωνίας». 


Ξεκινῶ ἀπὸ τὸ τελευταῖο, ὡς πρὸς τὸ ὁποῖο ἰσχύει ὄτι «ἠ γλῶσσ’ ἁμαρτάνουσα ταληθῆ λέγει» (Μενάνδρου, Γνῶμαι Μονόστιχοι, 228): Μὲ τὰ θλιβερὰ μέτρα ποὺ ἐφαρμόζετε ἐπὶ ἑπτάμηνο εκεί ἀποσκοπεῖτε: στὸν ἔλεγχο τῆς κοινωνίας! Τὸ ἔχει ἐπισημάνει ἄλλωστε αὐτὸ ἤδη ἀπὸ τὸ 1975 ὀ Μισὲλ Φουκώ στο ἔργο του “Επιτήρηση καὶ τιμωρία” (μτφ.: Τάσος Μπέτζελος, ἔκδ. Πλέθρον, Ἀθήνα 2011). 


Μὲ ἀφορμὴ την πανωλόβλητη πόλη στὰ τέλη τοῦ 17ου αἰῶνος, ὁ Γάλλος φιλόσοφος ἔγραφε ὅτι ὁ περιορισμὸς τῆς πανούκλας ἀποτελεῖ το “πολιτικὸ ὄνειρο μίας πειθαρχημένης κοινωνίας”. 


Διαβάστε τὸν: «Ἡ πανωλόβλητη πόλη ἐκφράζει την ουτοπία της τέλεια κυβερνώμενης πόλης: εἶναι μία πόλη ποὺ διατρέχεται ὁλόκληρη ἀπο ιεραρχία, ἐπιτήρηση, βλέμμα, γραφή· μία πόλη ἡ ὁποία ακινητοποιείται κατα τὴ λειτουργία μιας επεκτατικὴς ἐξουσίας που ἀσκεῖται διακριτικὰ σὲ ὅλα τὰ ἀτομικὰ σώματα» (ὅ.π., σέλ. 226). 


Συνεχίζω μὲ τὴν ἑξῆς διαπίστωση: Αὐτὴν τὴν φορὰ δὲν ἀποκαλέσατε τὸν κορωνοϊό “αόρατο ἐχθρό”, ὥστε νὰ παραπέμπετε, ἐμμέσως πλὴν σαφῶς, στὴν ἀντίστοιχη πολεμικὴ ὀρολογία επί 11ης Σεπτεμβρίου για την Αλ Κάιντα. 


Χρησιμοποιήσατε, ὅμως, δύο κωδικούς που συνδέονται ἄρρηκτα με τὴν ἀντιμετώπιση τῆς Ἂλ Κάιντα καὶ σήμερα πλέον τοῦ κορωνοϊοῦ ὠς “αόρατου ἐχθρού”: 


Ἀφ’ ἑνὸς ἀναφερθήκατε στην διαρκῆ παρουσία του (στὸ Ποινικὸ Δίκαιο μιλᾶμε για “διαρκὴ κίνδυνο ἐν στενὴ ἐννοία”, ὅταν τὸ κακὸ μπορεῖ νὰ ἐπέλθει ἀνὰ πάσα στιγμή), ποὺ εἶναι χαρακτηριστικὸ των τρομοκρατικῶν ὀργανώσεων. 


Ἀφ’ ἑτέρου χρησιμοποιήσατε τὸν ὄρο “νέα κανονικότητα”, ποὺ ἤταν κυρίαρχος αμέσως μετὰ την επίθεση στοὺς Δίδυμους Πύργους. Ἂς φρεσκάρω λίγο τὴν μνήμη ὄχι μόνο τὴν δική σας ἀλλὰ καὶ ὅλων τῶν Ἑλλήνων, οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν ὁποίων αὐτὴν τὴν στιγμὴ «ρέπουν πρὸς αὐτὸ ποὺ θέλουν νὰ ἀκούσουν» (Runciman, ο.π., Έτσι τελειώνει ἡ δημοκρατία;, μτφ.: Π. Γεωργίου, ἔκδ. Πατάκη, Ἀθήνα 2019 , σέλ. 52) καὶ ὄχι σὲ ὅσα τρομερὰ καὶ φοβερὰ μπορεῖ νὰ μαγειρεύονται εἰς βάρος τους: 


Τὸ 2001 ὀ Ντικ Τσένι, ὁ καλούμενος καὶ “ἀόρατος ἀντιπρόεδρος” τῶν ΗΠΑ (ἀλήθεια, πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν οι “ἀόρατοι” καὶ τὰ “ἀόρατα” στην ἐπίγεια ζωή μας!) εἶχε ἀποκαλέσει τὴν διαμορφωθεῖσα κατάσταση ὡς «μια “νέα κανονικότητα”, κάτι το “μόνιμο γιὰ τὴν ἀμερικανικὴ ζωὴ”» (βλ. Μάικλ Μούρ, Ποῦ πάει ἡ Ἀμερική”, μτφ.: Ερ. Μπαρτζινόπουλος, ἔκδ. Αἰώρα, Ἀθήνα 2003, σέλ. 143). 


Φοβᾶμαι πὼς μᾶς προετοιμάζετε γιὰ μια “νέα κανονικότητα τῆς νέας κανονικότητας” με εξίσου μόνιμο χαρακτήρα. Πολλοὶ ἐπιμένουν νὰ βαυκαλίζονται μὲ τὴν σκέψη ὅτι ἡ πανδημία καὶ τὰ ληφθέντα μέτρα θὰ εἶναι προσωρινά, ἀλλὰ ἡ μελέτη τοῦ παρελθόντος διδάσκει τὰ ἀντίθετα! Καί, ὡς γνωστόν, ὅποιος δὲν διδάχθηκε ἀπὸ τὴν ἱστορία εἶναι καταδικασμένος νὰ τὴν ξαναζήσει! 


Ἂν κάποιοι ἐξακολουθοῦν νὰ διατηρούν επιφυλάξεις για τὴν ὑπερανάλυση της στρατιωτικής ορολογιας, δὲν ἔχουν παρὰ νὰ μελετήσουν τὸ (εἰσέτι ἀμετάφραστο στὴν ἑλληνικὴ) βιβλίο του Michael Morris με τίτλο “Lockdown (George Orwell 2020)” (Amadeus Verlag, 2020), ἕνα ἀπὸ τὰ “εὐαγγέλια” τῆς σημερινῆς ἐποχῆς. Στὴν σελίδα 256 αὐτοῦ του σπουδαίου πονήματος διαβάζουμε τὰ ἐξής σοκαριστικά: 


«Ὁ ὄρος “Lockdown” προερχεται ἀπὸ τον στρατιωτικὸ χῶρο καὶ εἶναι ταυτόσημος μὲ το ερμητικὸ σφράγισμα κτηρίου ή περιοχής. Τὴν ἐποχὴ τῆς κορωνοϊκῆς κρίσης τοῦ 2020, ὅταν σὲ πολλὰ μέρη τοῦ κόσμου ἐπεβλήθη ὁ ἐγκλεισμὸς τῶν πολιτῶν στὰ σπίτια τους, κάποιες φορὲς χρησιμοποιήθηκε ἀντ’ αὐτοῦ ὁ ὄρος “Shutdown”, ποὺ σημαίνει “παύση λειτουργίας” ενός συστήματος, λ.χ. μηχανών ή επιχειρήσεων. Ὁ ὅρος “Shutdown” ἀφορὰ την παράλυση τῆς οἰκονομίας, ἐνῶ ὁ ὅρος “Lockdown” ἀφορὰ τον περιορισμὸ τῆς ἐλευθερίας κίνησης τῶν ἀνθρώπων. Τὸ “Lockdown” εἶναι τεχνικὴ ποὺ ἀνήκει σὲ ἔνα βασικό πρόγραμμα δράσης στο ὁποῖο ὑπάγονται στρατιωτικές και αστυνομικές ἀσκήσεις»! 


Γιατί λοιπόν, κ. Μητσοτάκη, προτιμήσατε να καθιερώσετε την χρήση του στρατιωτικοὺ ὄρου “lockdown” καὶ ὄχι τὴν ἀντίστοιχη του οικονομικού ορου “shutdown”, ἀπὸ τὴν στιγμὴ μάλιστα ποῦ μὲ φόντο τὸ ἡφαίστειο τῆς Σαντορίνης (προμήνυε ἄραγε ἡ εἰκόνα αὐτὴ μία “κοινωνικὴ ἔκρηξη”;) εἴχατε χρησιμοποιήσει τὸν ἕτερο κομπιουτερίστικο ὄρο “επανεκκίνηση”; 


Μήπως ἐπειδὴ καὶ τὸ δικὸ σας πολιτικὸ όνειρο ειναι ὀ απόλυτος ἔλεγχος των πολιτῶν αὐτῆς τῆς χώρας καὶ ἡ ἐπιβολή στρατιωτικής πειθαρχίας; 


Μήπως ἠ στρατιωτικὴ ὀρολογία προοιωνιζεται αξιοποίηση του Στρατού για ἀκόμη πιο αποτελεσματικὸ ἔλεγχο των δήθεν ἀτίθασων πολιτων αὐτῆς τῆς χώρας; 


Τολμᾶτε μάλιστα, παντελῶς ἀνερυθρίαστα, νὰ λέτε στὸν ἑλληνικὸ λαὸ ὄτι «ἡ μάσκα εἶναι τὸ ἐμβόλιο μέχρι τὸ ἐμβόλιο»! 


Τί εἴδους πολίτες θεωρειτε ὅτι κυβερνᾶτε, κύριε; 


Εὐήθεις ή ελαττώμενου καταλογισμοῦ; 


“Κλειστά μυαλά”, σὰν αὐτὰ ποὺ ἀναφέρατε στὸν λόγο σας παίζοντας καὶ ἐμπαίζοντας; 


Ἢ μήπως στρατιωτάκια που ὀφείλουν να πειθαρχοῦν χωρὶς δεύτερη κουβέντα στις απάνθρωπες ἀπαιτήσεις σας; 


Ἢ μήπως μαριονέτες που τὶς κινεῖτε νευρικὰ σπέρνοντας τον τρόμο; 


Ἢ μήπως υποψήφια ζόμπι και πρόβατα ἐπὶ σφαγή; 


Σχεδὸν σὲ κάθε σᾶς δήλωση ἀναφέρεστε στο εμβόλιο είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά! 


Σὰν νὰ θέλετε νὰ μας προετοιμάσετε με κάθε τρόπο γιὰ τὸν νεο εφιάλτη! 


Στις 25 Φεβρουαρίου 2020, δήλ. δύο ἑβδομάδες προτοῦ κηρυχθεῖ ἡ πανδημία ἀπὸ τὸν Π.Ο.Υ., γιὰ τὴν ἀντιμετώπιση τοῦ κορωνοϊού θεσπίσατε μὲ ΠΝΠ τον υ π ὁ χ ρ ἐ ὢ τ ἰ κ ὃ ἐμβολιασμό των πολιτῶν καθὼς καὶ τον προσωρινὸ π ἐ ρ ἰ ὁ ρ ἰ σ μ ὄ τους σε υγειονομικὲς δομές, θεραπευτικὰ ἱδρύματα ἢ ἰδιωτικὲς ἐγκαταστάσεις! 


Πόσο περίεργες συμπτώσεις! 


Ὅταν οἰ ανθέλληνες του Κοινοβουλίου ἐκλήθησαν, σε μία καὶ μόνη συνεδρίαση (!), νὰ συζητήσουν ενιαία, ἐπὶ τῆς ἀρχῆς, ἐπὶ τῶν ἄρθρων καὶ τῶν τροπολογιῶν, τὸ περιεχόμενο τῆς ΠΝΠ καὶ νὰ τὴν κυρώσουν (βλ. Ν. 4682/2020), οὔτε ἕνας βουλευτὴς δὲν φιλοτιμήθηκε νὰ τοποθετηθεί για τα πρωτόγνωρα αὐτὰ μέτρα που συνεπάγονται την κατάφωρη π ρ ο σ β ο λ ή τῆς ἀνθρώπινης α ξ ι ο π ρ έ π ε ι α ς καὶ του δικαιώματος ἃ υ τ ο δ ι ά θ ε σ η ς τοῦ κάθε πολίτη! 


Ἐπαναλαμβάνω: ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ! 


Τὰ “καμάρια” μᾶς ἤξεραν μόνο να χαριεντίζονται μεσα στὸ κοινοβούλιο ἀποδυόμενοι σε διαγωνισμὸ εὐφυΐας: Ποιὸς θὰ κάνει τὸ καλύτερο λογοπαίγνιο μὲ ἀφορμὴ τὸν κορωνοϊό! 


Διαβάστε ὅλοι ΧΘΕΣ τὰ (ἐλευθέρως προσβάσιμα στὸν καθένα μᾶς) πρακτικὰ τῆς Ὁλομελείας (Συνεδρίαση ΡΚΓ΄, 2 Ἀπριλίου 2020) και αηδιάστε! 


Ἢ καλύτερα: Προβληματισθείτε μήπως εἴμαστε ἀκριβῶς τα πρόβατα ἐπὶ σφαγή που προορίζονται για πειραματόζωα τῆς Εὐρώπης, ὅπως συνέβη καὶ μὲ τὰ μνημόνια. Στὴν καλύτερη περίπτωση, για ζώα μας περνᾶτε, ἂν καὶ τὰ ζῶα ἀπολαύουν μεγαλύτερης προστασίας: 


Ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση καὶ ἡ διεθνὴς νομοθεσία γιὰ την ευζωία τῶν ζώων (“animal welfare”) ἀπαγορεύει τὸ φίμωτρο και κάθε ἄλλου εἴδους ἀντικείμενο που παρακωλύει την ελεύθερη ἀναπνοὴ καθαροῦ ἀέρα καὶ τὴν λήψη τροφῆς, γιατί προκαλεί δυσφορία και ψυχική διαταραχή στα ζῶα. Πῶς εἶναι, λοιπόν, δυνατὸν σεῖς νὰ θέλετε με τόση αὐταρχικότητα να ἐπιβάλλετε στοὺς πολίτες σᾶς τὴν μάσκα-φίμωτρο, καθιστώντας μας υποδεέστερους τῶν ζώων; 


Ἐπεκτείνετε συνεχώς την χρήση τῆς μάσκας ἀλλά δεν καταφέρνετε νὰ ἀναχαιτίσετε τον ἰό. Καὶ παρότι ἡ μάσκα ἀποδεικνύεται εκ τῶν πραγμάτων ἀπρόσφορο μέτρο, σκέφτεστε νὰ τὴν ἐπεκτείνετε και σε ὅλους τους ἐξωτερικοὺς χώρους. Κι ὅταν οὔτε αὐτὸ θὰ συγκρατήσει τὸν “ἀόρατο ἐχθρό”, τότε θὰ μᾶς ζητήσετε νὰ φορᾶμε μάσκα ἀκόμη καὶ μέσα στο υπνοδωμάτιο μας! Αἶσχος, ντροπὴ καὶ ὄνειδος! 


Ἀπειλές, ἀπειλές, ἀπειλές… 


Lockdown, lockdown, lockdown… 


Ἐμβόλιο, ἐμβόλιο, ἐμβόλιο… 


Μάσκες, μάσκες, μάσκες… 


ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: Θα μασκα-σετε ἢ θα μασκο-τώσετε; 


ΥΓ: Πεῖτε στὸν κειμενογράφο σας, ἕναν ἀπὸ τοὺς δύο “αόρατους μαριονετίστες” σας, ὅτι σας εκθέτει ἀνεπανόρθωτα στα μάτια τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ καὶ ἐπίσης ὅτι τα λογοπαίγνια του εἴναι εμετικά. Ἂν θέλετε σώνει καὶ καλὰ νὰ τὸν κρατήσετε, ἂς διαβάσει τουλάχιστον λίγο Ισοκρατη μπας καὶ βελτιωθεῖ: «οἱ λόγοι ἔχουν τόση δύναμη, ποὺ μποροῦν καὶ τὰ μεγάλα νὰ τ’ ἀναδείξουν μικρὰ καὶ στὰ μικρὰ νὰ προσδώσουν μέγεθος, καὶ τὰ παλαιὰ νὰ λεχθοῦν σὰν καινούργια καὶ τὰ νεότερα νὰ μελετηθοῦν σὰν ἀρχαῖα» (βλ. και Ανωνύμου, Περὶ ὕψους, μτφ.: Κ. Χωρεάνθη, ἔκδ. Ἀστρολάβος/Εὐθύνη, Ἀθήνα 1991, σέλ. 76: «εἶναι σὰ νὰ ὑποσχέθηκε ἐκ προοιμίου στοὺς ἀκροατὲς τοῦ τὸ ἀναξιόπιστο τῶν ὅσων ἐγκωμιάζει στὸν λόγο του»).

Δεν υπάρχουν σχόλια :