ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ….

GEWKWN

Οι εβραίοι χάλκευσαν ψευδή γεγονότα που παρουσίασαν ως αληθή, και κάποιοι ύποπτοι ή βλάκες τα αναπαρήγαγαν ξανά στα βιβλία τους. Οι ψευτοκουλτουραίοι, προσκυνημένοι δούλοι της παγκοσμιοποιήσεως, της νέας εποχής και της νέας τάξης πραγμάτων, επινόησαν έναν έξυπνο τρόπο για να βάλουν λόγια στο στόμα του Μ. Αλεξάνδρου, ώστε η προπαγάνδα τους να είναι αποτελεσματική, μιας και ο Θρυλικός στρατηλάτης -κατ΄αυτούς- δεν ήτο Έλλην πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου! Άγγελος Σακκέτος

Ο Μ. Αλέξανδρος θεωρείται αυτά που  ήταν καὶ όχι αυτή που προσπαθούν οι Εβραίοι και οι αριστεροὶ να μας πείσουν, η δύναμη της προπαγάνδας είναι απίστευτη,

Τουλάχιστον 350 χρόνια μετά τον θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου κάποιος εβραίος ονόματι Yosseph ben Matatia «ανακάλυψε» ότι όχι μόνο είχε περάσει από την Ιερουσαλήμ αλλά είχε προσκυνήσει και τον αρχιερέα. Αυτό το δηλητήριο εισέδυσε ταχύτατα στα μυαλά των μοντέρνων πιθήκων της παγκοσμιοποίησης αφού μάλιστα φρόντισαν να το βάλουν και στα βιβλία των αναγνωστικών των σχολείων αφού είχαν προετοιμάσει δεκαετίες πριν το έδαφος με την κατάργηση των αρχαίων Ελληνικών.

Ὁ καθηγητής F.E. Peters, κοσμήτωρ του τμήματος κλασσικών σπουδών του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, στο έργο του: «The harvest of Hellenism» σελ. 41, λέει ότι: «μετά την πτώση της Τύρου, και με εξαίρεση την μικρή αντίσταση των Αράβων της Γάζας, ὸ Αλέξανδρος προήλασε σχεδόν ανενόχλητος στην Αίγυπτο». Συνεχίζοντας, μεταφράζω κατά λέξη: «ἡ μεταγενέστερη Ιουδαϊκή παράδοση θεώρησε αδιανόητο το να πέρασε από την Ιερουσαλήμ ὁ Αλέξανδρος χωρίς να της δώσῃ σημασία και στην μεταγενέστερη αφήγηση των γεγονότων εκείνης της περιόδου από τον Yosseph ben Matatia, ὁ Αλέξανδρος πλασματικά μεταφέρεται στην Ιερουσαλήμ για συνάντηση με τον αρχιερέα. Μέχρι την περίοδο του Ταλμούδ, αυτό που προηγούμενα ήταν ενα κομμάτι μεροληπτικής ιστορικής μυθοπλασίας μετετράπη σε γνήσια φαντασίωση».

Ὁ καθηγητής αρχαίας ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, E. J Bickerman στο έργο του «The Jews in the Greek age», σελ. 5, αναφερόμενος στο συγκεκριμένο περιστατικό το αποκαλεί ανόητη ιστορία (silly story) ……όλη ἡ ιστορία αυτής της επισκέψεως είναι πλασματική και εφευρέθηκε για να κολακεύσει την αυτοθεώρηση (self esteem) των Εβραίων». Στην επόμενη σελίδα μας λέει ότι «δεν ήταν παρά ἡ μεταθανάτια δόξα του Αλεξάνδρου που εντυπωσίασαν αρκετά τους Εβραίους ώστε να μιλούν για την υποθετική επίσκεψη στην Ιερουσαλήμ και το φανταστικό ταξίδι του στο Όρος του σκότους».

Ὁ δε μεγάλος Γερμανός ιστορικής Theodore Birt, στην σελίδα 305 του κλασσικού έργου του «Αλέξανδρος ὁ Μέγας και ὁ Παγκόσμιος Ελληνισμός», μας λέει ότι: «ἡ Εβραϊκή φαντασία απησχολήθη ευχαρίστως με τον Αλέξανδρον, διαστρέφουσα όμως την ιστορίαν».

Να δοῦμε τὶ λέει τὸ ἱερὸ γιὰ τοὺς Ἑβραίους βιβλίο, τὸ Ταλμούδ……..Αὐτὸ παρουσιάζει τὸν Ἀλέξανδρο σὰν κατακτητή, ποὺ ὅταν συνήντησε τὸν ἀρχιερέα Σίμωνα (καὶ ὄχι Ἰαδδοῦ ποὺ λέει ὁ Yosseph ben Matatia), πολὺ ὑπερήφανα ἀπαιτεῖ νὰ μπῇ ἡ προτομή του ἀνάμεσα στὴν αἴθουσα καὶ τὸν βωμὸ τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομώντα. Φυσικὰ ἐπειδὴ ὁ Ἰουδαϊσμὸς ἀπαγορεύει τὸν ἀνθρωπομορφισμό, (εἰκόνες, ἀγάλματα), ὁ Σίμων ἀρνήθηκε, ἀλλὰ ὑπεσχέθη ὅτι ὅλα τὰ πρωτότοκα τῆς φυλῆς Λεβή ποὺ θὰ γεννηθοῦν ἐκεῖνο τὸ ἔτος θὰ πάρουν τὸ ὄνομα Ἀλέξανδρος πρὸς τιμήν του. Ἀπὸ τὶς ἱστορικὲς πηγὲς τελικά, δὲν ὑπάρχει καμμία ἀπολύτως ἔνδειξη ὅτι ὁ Ἀλέξανδρος ἐπεσκέφθη κἂν τὴν Παλαιστίνη, ἂν καὶ τὸ Ταλμούδ τελικὰ δέν εἶναι κάποια ἀξιόπιστη ἱστορικὴ πηγή, διότι ἐγράφη γιὰ νὰ ὑπηρετήση τὰ ἄνομα συμφέροντα τοῦ ἰουδαϊκοῦ ἱερατείου.T. Paterakis

Τι λένε οι Εβραίοι της Ελλάδας : Chabad of Greece……’’Πιστεύουμε στον Ιουδαϊσμό…… της έλευσης  του Δίκαιου Μεσσία μας, και εμείς πρέπει να είμαστε έτοιμοι για αυτήν την αποκάλυψη μέσω της τήρησης της Τορά, των ΜιτσβότΤο Ταλμούντ μας εξιστορεί ότι κατά την προέλαση του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των στρατευμάτων του προς την κατάκτηση της Ιερουσαλήμ, μία αντιπροσωπεία των πιό ηλικιωμένων και σοφών Εβραίων με επικεφαλής τον Αρχιραββίνο Σσιμόν Ατσαντίκ, ανέλαβε να συναντήσει τον στρατηλάτη για να διερευνήσει τις προθέσεις του απέναντι στον Εβραϊκό λαό. Οταν ο Μέγας Αλέξανδρος αντίκρυσε τον Σσιμόν Ατσαντίκ,  κατέβηκε από το άλογό του και γονάτισε μπροστά του. `Ύστερα, διηγήθηκε στον έκπληκτο Αρχιραββίνο και στους συνοδούς του, ότι τις νύχτες πριν από κάθε μάχη με τους Πέρσες, έβλεπε ένα όραμα στο οποίο οι προσευχές και οι ευλογίες του Αρχιραββίνου οδηγούσαν τα στρατεύματά του σε θριαμβευτική νίκη.’’

Για την συνάντηση Αλεξάνδρου και Εβραίων γράφει χαρακτηριστικά στην μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια ο πολύς (πολύς και γι αυτό λησμονημένος) καθηγητής εθνολόγος του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Στίλπων Κυριακίδης: «Το διήγημα τούτο, ευρίσκεται παρά Ψευδο-Καλλισθένη, ότι αποτελεί δε πλάσμα Ιουδαϊκόν ουδεμία υπάρχει αμφιβολία. Η επίσκεψη άλλως του Αλεξάνδρου εις Ιεροσόλυμα ως ανήκουσα εις την Ιουδαϊκήν Παράδοσιν δεν είναι άγνωστος και εις τον Ιώσηπο». Ψέμα λοιπόν και τερατολογία όλα τα περί προσκυνήσεως του Αλεξάνδρου εις τον αρχιραββίνο.

ΜΗΝΥΜΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ  ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ :

‘’Ψάχνετε βασιλεα γήινο, αλλά Εγώ από τον Ουρανό θα τον φέρω…..Έχετε μπερδευτεί πολύ, επειδή ακούτε πολλά, η φαντασία σας είναι ατελείωτη ….ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΘΑΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΞΕΣΠΑΘΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ , ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΙΝΗΤΑΙ.

Γι’αυτό μην ψάχνετε μέσα στην φαντασία σας τα πράγματα, πρέπει να κάνετε υπομονή , βέβαια θα με ρωτήσετε, ‘’ δεν θα είναι ο Μαρμαρωμένος ;  Εγώ δεν σας είπα όχι, αλλά σας είπα όταν θα έρθει το Άγιο Πνεύμα , τότε θα κινηθεί όποιος και εάν είναι αυτός…….’’

Λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα, Ο Κύριος  είπε ’’Ψάχνετε βασιλεα γήινο, αλλά Εγώ από τον Ουρανό θα τον φέρω…..’’ δηλαδή μην ψάχνετε να τον βρείτε στην Γη ούτε ποιος είναι διότι δεν τον γνωρίζετε, ΚΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ‘’ΘΑ ΤΟΝ ΦΕΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ…….’’  Τι εννοεί ; θα το μάθουμε σύντομα, τι άλλο είπε Ο ΚΥΡΙΟΣ ;

‘’Η Κιβωτός της Διαθήκης ………ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ , όταν θα φτάσει στα χερια σας ……..ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΘΕΙ , γι’αυτό θα ονομάζεται Δικαία Διαθήκη. ‘’

ΣΧΟΛΙΟ : καταλάβατε την τελευταία φράση τι θέλει να πει ;  ότι όταν φτάσει στα χέρια μας η κιβωτός της Διαθήκης, τότε θα καταρρίψει οτιδήποτε έχει έως τώρα διαστρεβλωθεί…… άρα υπάρχουν διαστρεβλώσεις από ανθρώπινο χέρι….

Και τότε θα καταλάβουμε όλοι γιατί Ο Χριστός μας καλούσε….’’ Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν, καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς’’

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ……

loading...