Η ΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΑΛΛΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΣ-ΕΒΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ!

ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ἉΝΤΕΠΙΘΕΣΗ




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ!




Πληροφορηθήκαμε για το άκρως κοσμικό και προπετές άρθρο του μητροπολίτη Αργολίδος με τον ειρωνικό τίτλο  ”Η γη είναι τετράγωνη!”  από
την ομιλία του π. Βασιλείου Βολουδάκη

Ο πατήρ Βασίλειος δεν απήντησε στην προκλητική φράση του μητροπολίτη Αργολίδας που αναφερόταν σε αυτόν :
Μεγάλη Παρασκευή πρωί, την ώρα που ο Χριστός «περί ἡμῶν ὀδυνᾶται», κληρικοί να αστράφτουν και να βροντάνε εναντίον των επισκόπων και της Συνόδου.

Και αυτοί οι κληρικοί, σα να μη συμβαίνει τίποτα, την άλλη μέρα να λειτουργούν και να λένε «ἐν πρώτοις μνήσθητι Κύριε τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν…» και να λειτουργούν στο αντιμήνσιο με την υπογραφή του επισκόπου! Ειλικρινά, δεν μπορώ να τα καταλάβω.

Πρόχειρα του λέμε ότι λίγο παρακάτω μέφεται όσους θέλουν να αποτοιχιστούν αλλά δεν καταλαβαίνει τον πατέρα Βασίλειο που δεν θέλει να αποτοιχιστεί και μνημονεύει τον αρχιεπίσκοπο.

Άρα λέει ευθέως ότι ο π. Βασίλειος έπρεπε να σιωπήσει και δεν έπρεπε να εκφράσει την οργή του, για το γεγονός ότι η αστυνομία δεν υπήρχε όταν “αναρχικοί” έβαλαν 2 φορές φωτιά στον ναό στον οποίο προΐσταται και έκανε επιδρομή εν ώρα Θείας Λειτουργίας ο “Ρουβίκωνας”, αλλά εμφανίστηκε κυνηγώντας (χάρη στην ΔΙΣ που το επέτρεπε) τους πιστούς Μ. Παρασκευή με περιπολικό στο προαύλιο του Ναού!

Με την οργή του π. Βασιλείου όμως εκφράστηκαν χιλιάδες πιστοί οι οποίοι έχουν εκφράσει την θλίψη και την αγανάκτησή τους για την αντίθεη στάση της πολιτείας και για την άθεη στάση των μητροπολιτών της ΔΙΣ! Έκανε ότι δεν έκαναν οι μητροπολίτες απέναντι στην πολιτεία!

Αλλά ας πάρουμε το μακρόσυρτο άρθρο απ΄την αρχή (με πλάγια γράμματα τα γραφόμενα του Αργολίδος):

Αναγκαστήκαμε να λειτουργούμε χωρίς το λαό, με άδειες εκκλησίες, με ό,τι αυτό σημαίνει. Αυτός όμως ο πόνος και η οδύνη έγινε αφόρητη από τις συνεχείς επιθέσεις, όχι τόσο των εκτός εκκλησίας, αλλά των μελών της εκκλησίας.

Από ποιόν αναγκαστήκατε; Ούτε η Ιεραρχία δεν συνεκλήθη! Μόνοι σας «υπακούσατε», χωρίς να οφείλετε, στην προσταγή της πολιτείας επιτρέποντας την εισβολή της στα εκκλησιαστικά εδάφη!

Παρακάτω σνομπάρει αγρίως κάθε λαϊκό που έχει αντίθετη με εκείνον άποψη:

Αφήνω δε τη «διδασκαλία, τις παραινέσεις, τις οδηγίες» λαϊκών μελών της εκκλησίας προς τη Σύνοδο, τους επισκόπους, τους κληρικούς. Άνθρωποι που δεν έχουν ανοίξει ούτε την Αγία Γραφή και η μόνη «πνευματική» τροφή τους είναι τα χαμηλού επιπέδου θρησκευτικά περιοδικά και εφημερίδες, έχουν την απαίτηση από κατηχούμενοι να γίνουν κατηχητές, από μαθητές να γίνουν δάσκαλοι.
……
Πώς να το κάνουμε αδελφοί μου; Οι αγνοούντες χρειάζονται διδασκαλία. Όχι προβιβασμό στη θέση του δασκάλου.

Τέτοιες δηλώσεις που θα μείνουν στην ιστορία, χάθηκαν στον κουρνιαχτό. Δεν ακούστηκε ούτε ένα θετικό σχόλιο από τους φωνασκούντες «ομολογητές» της πίστεως.

ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ «ΑΓΝΟΟΥΝΤΕΣ» «ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΟΥΣ» ΛΑΪΚΟΥΣ
«ΚΑΤΗΧΟΥΜΕΝΟΥΣ» :

Στην Πανούκλα και στην Ασιατική Γρίπη με εκκατομμύρια νεκρούς, γιατί δεν έκλεισαν οι Εκκλησίες;

Ο Ναός είναι τόπος αγιάσματος, οι συνηγμένοι στο όνομα Του Χριστού έχουν τον Χριστό ανάμεσά τους κατά το ρήμα Του ή όχι;
Το Πανάγιο Πνεύμα κατέρχεται στην Θεία Λειτουργία;

Πώς μπορεί κάποιος να κολλήσει με τον Χριστό δίπλα του και με την Χάρη του Παναγίου Πνεύματος κατερχόμενη επί πάντα  τον περιεστώτα λαό;

Κυκλοφόρησαν αμέτρητα κείμενα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δυστυχώς με τους περισσότερους συντάκτες να παραμένουν στο σκοτάδι της ανωνυμίας. (Αναρωτιέμαι γιατί άραγε; Τί φοβούνται; Τόσο δειλοί είναι; Δεν τους λέει τίποτα ο λόγος του Χριστού στο δικαστήριο: «Ἐγώ παρρησία ἐλάλησα;»).

Το γεγονός ότι κάποιοι μπορεί να μην φρονούν ότι είναι στην θέση του Κυρίου μας όπως αυτός και απλά ερωτούν ταπεινά χωρίς να έχουν την αξίωση να φανούν, του πέρασε καθόλου από το μυαλό;
Ιεράρχης και δεν βάζει έστω μετά τον παρενθετικό πονηρό λογισμό της δειλίας, τον αγαθό λογισμό της ταπεινοφροσύνης;

Αλλά επιτέλους ας μην απαντήσει στους ταπεινούς και «κακομοίρηδες δειλούς» εμάς που δεν είμαστε επώνυμοι. Στους εμπεριστατωμένους και λεπτομερείς λόγους των επωνύμων  κληρικών θα απαντήσει;

 Γιατί κάνει ότι δεν τους γνωρίζει;
Διαβασε τα αρθράκα τα υβριστικά και τα σοβαρά του ξέφυγαν;

Εκτός από τις ομιλίες του π. Βασιλείου Βολουδάκη τις οποίες προσπέρασε, αναφέροντας μόνο την οργή του της Μ. Παρασκευής εγράφησαν σπουδαία άρθρα που πολύ θα θέλαμε να δούμε τις απαντήσεις του σε αυτά. Ενδεικτικά αναφέρουμε αυτά που έχουμε δημοσιεύσει και έγραψε:

Ο Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, Ὁμότιμος Καθηγητής Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. με τίτλο:

ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΪΟ

Ο Θεολόγος και Φιλόλογος πατήρ Σαράντης Σαράντος με τίτλο:

ΝΑΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ

Ο Αρχιμανδρίτης Σαββας ο Αγιορειτης

Η ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΜΟΛΥΣΜΟΥ ΣΤΟ ΝΑΟ

Σνομπάρει τους θεολογίζοντες λαϊκούς που χρειάζονται διδασκαλία, αλλά εμείς έχουμε δημοσιεύσει και επώνυμα άρθρα λαϊκών που χρήζουν απαντήσεως και τον παραπέμπουμε να απαντήσει, αν μπορεί, στην επιστολή που απέστειλε

Ο Εμμανουήλ Γερακιανάκης από την Ιεράπετρα Κρήτης

«Και τώρα, γιατί να επιστρέψουμε στις Εκκλησίες;»

ή στα όσα γράφει ο Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης και αφορούν την σύνοδο, στο άρθρο του

ΔΙΣ, ΚΟΜΜΑΤΑ, ΕΕ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ

Τέλος εδώ και τρία σχεδόν χρόνια περιμένει απάντηση η ανοιχτή επιστολή στην Σύνοδο της Ιεραρχίας, του (δικού μας) Λογοτέχνη και  ερευνητού Βιολόγου Γιώργου Βολουδάκη, η οποία με τίτλο

EΓΩ ΕΙΜΙ Ο ΠΟΙΜΗΝ Ο ΚΑΛΟΣ 

και υπότιτλο

ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ΣΑΣ ΘΡΗΝΟΥΝΤΩΝ;

είχε απευθύνει δημόσια κάποια ερωτήματα σχετικά με την αφωνία της ιεραρχίας τον καιρό των μνημονίων, προς όλους τους Μητροπολίτες και ουδείς του απήντησε ενώ τα απέστειλε σε όλες τις μητροπόλεις!

ΔEΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ KAI TOΥΣ ΣΥNΔEΣΜOΥΣ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ

loading...