Μουσικά Σχολεία-Μουσική Αγωγή αρχαία Ελλάδα και “Βυζάντιο” Μέρος Β












Η μουσικη επιστημη είναι ένα από τα παρα πολύ σημαντικα τμηματα του πολιτισμου και της επιβιωσης για το Ελληνικο εθνος. 
 
 
 
 
Η Ελληνικη μουσικη συμβαλλει στο να αποκτησει ένα ατομο εθνικη και θρησκευτικη συνειδηση.
 
 
 
 
 
 
Κατ επεκτασιν στηριζει την σταθερη συνεχεια της θρησκειας και του εθνους χωρις να υπαρχει κίνδυνος ηθικης-πνευματικης κατάπτωσης, οι οποιες θα οδηγησουν στον αφανισμο του εθνους.
 
 
 
 
 
Η μουσικη αγωγη της ψυχης είναι απαραιτητο στοιχειο για την δημιουργια πραγματικων Ελλήνων.  
 
 
 
 
 
 
Την ανεκτιμητη αξια της μουσικής στην ζωή των Ελληνων μας δειχνει και το γεγονός οτι η Εκκλησια χρησιμοποιησε εξ αρχης υμνους και ωδές. 
 
 
 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μας διδαξαν ότι η μουσικη είναι δωρο του τριαδικου θεου ώστε να συμβαλει στην διαμορφωση των ηθικων αρχων στους Ελληνες. 
 
 
Ενδεικτικα αναφερουν ότι η αρχαια Ελληνικη παιδεια και η Ελληνικη μουσικη προσφερουν ισόποσα στην εξελιξη και το ηθος ολων των ανθρωπων. 
 
 
 
 
Πολυ σημαντικο είναι οτι οι Ιεραρχες με την σειρα τους επιμενουν να ακουνε οι Ελληνες μονον τα σωστα ειδη μουσικης ώστε να εχουν το μεγιστο οφελος στην ψυχη και στην παιδεια. 

 
 
Αντίθετα αναφερουν ότι τα τα αλλα ειδη μουσικης κανουν παρα πολύ μεγαλο κακο στις ψυχες των ανθρωπων, οι οποιοι γινονται ευάλωτοι και εν συνεχεια ανήθικοι και κακοι ανθρωποι. 
 
 
 
 
Η Ελληνικη-ρωμαικη-“βυζαντινη” μουσική είναι το πιο βασικο ειδος μουσικης το οποιο μας δινει τα εχεγγυα της πνευματικης και ηθικης εξελίξεως και σε οδηγει μονιμα στον δρομο του Χριστου. 
 
 
 
 
To βασικο κριτηριο για την επιλογή της σωστης μουσικης είναι να μας βοηθα στην αποκτηση ηθικων αρχων -παιδειας, να συνετίζει, να μας κανει να νιώθουμε ανώτερα αισθηματα, και να μας φερνει κοντα στον θεο. 
 
 
 
 
Οταν η μουσική διακρίνεται απο όλα αυτά τα στοιχ

εια τότε είναι αποδεκτη και πολυτιμη.



Αυτο διότι επιδρά θετικά στον ψυχικό κόσμο και στην παιδεια των Ελλήνων προκαλώντας μια τεραστια αισθηση ευφοριας και αγαλλίασης. 
 

 

 
Οι τεσσερις κορυφαιοι νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι
οι ιεραρχες για να μην καταστραφουν οι 

Ελληνες
ηθικα, πνευματικα και κατ επεκτασιν στρατιωτικα, πολιτικα και κοινωνικα, δεν επετρεπαν τα ειδη πορνικης μουσικης.    
 
 

 
Τον 4ο αιώνα μ.χ. , εγιναν προσπαθειες για την αναβαθμιση της εκκλησιατικης μουσικης με στοχο την δημιουργια καλυτερων ανθρωπων.
 
 
 
 
 
 
Σε αυτην την προσπαθεια πρωτοστατουν οι αγιοι της ορθοδοξιας μας,με επικεφαλεις τους Αγιους ιεραρχες, τον Ιωαννη τον Χρυσοστομο και τον μεγα Βασιλειο. 
 
 
 
 
 
 
 
Το παραδειγμα των αγιων ιεραρχων ως αξιοι συμπαραστατες ακολουθουν και αλλοι συγχρονοι τους οπως ειναι  ο μεγας Αθανασιος, ο  Εφραιμ ο Συρος , ο Αμβροσιος στην Εκκλησία των Μεδιολάνων.
 
 
 
Η βασικη επιδιωξη των Αγιων ιεραρχων ειναι να αποτρεψουν τους Ελληνες απο τα πορνικα και εκφυλα μουσικα ακουσματα. 
 
 
 
Στα πλαισια αυτων των σκοπων οι αγιοι ιεραρχες θα συθεσουν νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης για να υπαρχει βέλτιωση των ανθρωπων ειδικα στις ψυχες τους
 
 
 
 
 
Τα νεα ειδη εκκλησιαστικης μουσικης οι αγιοι ιεραρχες τα δημιουργισαν με βαση την μουσικη των Ελληνων Δωριεων.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ειναι γνωστο οτι η μουσικη αυτη ξεχωριζει για την ηθικη της της, την αξιοπρεπεια της, την σεμνοτητα και το μεγαλειο της.  
 
 
 
 
 
 
Επισης οι αγιοι ιεραρχες για τους Ελληνες που επρεπε να εχουν θαρρος και να ειναι γεναιοι επελεξαν να συνδυασουν δυο ειδη μουσικης. 
 
 
 
 
Την δωρικη και την Φρυγικη Μουσικη. 
 
 
 
 
Η μουσικη κατείχε την πιο σημαντική θέση στiς ζωες των αρχαιων Ελληνων. 
 
 
 
Συνδεοταν με ολες τις πτυχες ζωης με ευχαριστες η δυσαρεστες καταστάσεις  σε περιοδους ειρηνης, αλλά  και πολεμου. 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης αγωγης υπηρχαν σε καθε τομεα της ζωης των προγονων μας,
 
 
Μουσικη ειχαμε  στις δημοσιες εκδηλωσεις, στον  αθλητισμο, στις γαμηλιες τελετες, στα συμποσια ακομη και στην καθημερινη εργασία. 
 
 
 
Επισης  μουσικοι συνοδευαν την πορεια προς την μαχη η την επιστροφη απο αυτην. 
 
 
Η μουσικη ως εννοια δεν περιλαμβάνει μόνον την μουσική οπως την θεωρουν οι περισσοτεροι στην συγχρονη εποχη αλλα εμπεριεχει,  όλες τις σωστες τέχνες και τα γραμματα.
 
 
 
 
 
 
Η μουσική είχε γινει αναποσπαστο κομματι  στην καθημερινότητα των αρχαιων Ελληνων.
 
 
Στην αρχαια Ελλαδα υπηρχαν αμειβομενοι μουσικοι. 
  
 
Κάποιοι έπαιζαν μόνιμα μουσική σε σπίτια ευγενων, άλλοι ταξίδευαν σε διαφορες περιοχες ενω μερικοι εξ αυτων επαιρναν μέρος σε μουσικούς αγώνες. 
 
 
 
 
 
Τα βασικα εκπαιδευτικα μοντελα στην αρχαιοτητα ειναι το Αθη ναικο και το Σπαρτιατικο.
 
 
 
 
 
Η βασική διαφορά ανάμεσα στο σπαρτιάτικο μοντέλο και στο αθηναϊκό μοντέλο παιδειας είναι ο δημοσιος και ο ιδιωτικος χαρακτηρας αντιστοιχα. 
 
 
 
 
Η αρχαια Σπαρτη, ως γνησια δωρικη πολιτεια, εδινε πολυ εξεχουσα θεση στην μουσική. 
 
 
Στην αρχαια Σπαρτη υπήρχαν τρείς χορωδίες οργανωμένες ανα ηλικιακές κατηγορίες που επαιρναν μέρος σε δημόσιες εορτές. 
 
 
Αυτο ειναι κατι το οποιο μας το διδασκει ο Αριστοκλης ο υπατος των Φιλοσοφων.
 
 
 
 


Οι μουσικες των Ελληνων Σπαρτιατων προετοιμαζαν τα παιδια για να γινουν γεναιοι ανδρες και τρομεροι πολεμιστες.
 
 
 
 
Η μουσική αγωγη, κατείχε την πιο εξεχουσα θεση στην εκπαίδευση των αρχαιων Αθηναιων.
 
 
Εκεινους τους αιωνες εαν δεν γνωριζε καποιος να  παίξει λύρα, αυτο σημαινε οτι ηταν απαιδευτος,
 
 
 
 
Η ψυχικη ευφορια μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικης δεν πρεπει να ειναι η πρωτη προτεραιοτητα αλλά να είναι  το οχημα για να εξελιχτεί ο χαρακτήρας και η ηθικες αρχες.
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης συμβαλλουν στην διαμορφωση του χαρακτηρα για αυτο μπορουν να χρησιμοποιηθουν στην εκπαίδευση. 
 
 
 
 
Η δυνατότητα της  μουσικης στην απόκτηση των ηθικών αρετών  μας οδηγει στις εναρετες πραξεις για την μητερα πατριδα.
 
 
 
 
 
Η παιδεία και η διαγωγὴ ειναι οι βασιικοτεροι στοχοι της αυθεντικης Ελληνικης παιδειας., 
 
 
 
Ενας ανθρωπος ο οποιος δεν γνωριζει  μουσικη δεν θα ωφεληθεί αρκετα με την ακρόαση των κατάλληλων ειδων μουσικής. 
 
 
 
Η σημαντικη βελτίωση στην παιδεια, στα ηθη, και στον χαρακτηρα  γινεται μονον με τις μουσικες γνωσεις.
 
 
 
 
Συμφωνα με τον υπατο των φιλοσοφων η μουσικη δημιουργια ειναι αντιγραφη και μιμηση των αισθητων

Ο αισθητος κοσμος ειναι η απεικονιση των ιδεων, ο οποίος κατ ουσιαν ειναι η πραγματικη ζωη. 
 
 
 
 
Στις μουσικες και στους ρυθμους εχουμε την εκφραση των βασικων ανθρωπινων  συναισθηματων  όπως είναι ο θυμός, αλλά και οι αρετες, όπως είναι η σωφροσύνη και η γεναιοτητα, η τιμιοτητα, η δικαιοσυνη. η λογικη, . 
 
 
 
Η δύναμη των σωστων ειδων μουσικης αυνισταται  στι; επιρροες που ασκουν στις ψυχικες διαθεσεις και την πνευματικη διαυγεια. 
 
 
Τα δύο αυτα στοιχεία αποτελουν το ηθος και τις αρετες των μουσικων ειδων. 
 
 
Οι μουσικες αρετες ειναι ο βασικος πυρηνας στην φιλοσοφικη διασταση του Αριστοκλη  περι μουσικης.
 
 
 
Ο μεγαλυτερος φιλοσοφος ολων των εποχων μας διδασκει οτι η μελωδίες, οι ρυθμοι και οι λόγοι, διαμορφωνουν τον χαρακτήρα , επιδρώντας πολυ θετικα στα ανθρωπινα συναίσθημα . 
 
 
 
 Διοτι η μουσική ανηκει στα ωφελιμα πραγματα, και η αρετη σχετίζεται με το να χαιρομαστε, να αγαπαμε και να μισουμε με τον σωστο τροπο.
 
 
Ολοι οι γνησιοι Ελληνες να μαθαινουν να ξεχωριζουν τα σωστα ειδη μουσικησ τα οποια δημιουργουν ευπρεπη ήθη και οδηγουν στις εναρετες πραξεις. 
 
 
 
 
Τα σωστα ειδη μουσικης μεσα απο τους στιχους , τους ρυθμους και τις μελωδιες δημιουργουν στα μυαλα των ακροατων και των μουσικων αξίες όπως η ελευθερία, η ανεξαρτησία και η ηρωική συμπεριφορά των Ελληνων στρατιωτών στις μάχες.
 
 
 
 
Ο Αριστοκλης στηριζει την Δωρικη μουσικη και ειδικα την υποκατηγορια η οποια δημιουργει γεναιους Ελληνες στις μαχες και στους πολεμους.
 
 
 
 
 
 
Στο σημειο 339 της Πολιτείας, ο Αριστοκλης,αναφερει
τα είδη μουσικων αρμονιών  που πρεπει να ακουνε οι αρχαιοι Αθηναιοι.
 
 
 
 
Πολιτεία Γ, 399.a.5-b3: Οὐκ οἶδα, ἔφην ἐγώ, τὰς ἁρμονίας, ἀλλὰ κατάλειπε ἐκείνην τὴν ἁρμονίαν, ἣ ἔν τε πολεμικῇ πράξει ὄντος ἀνδρείου καὶ ἐν πάσῃ βιαίῳ ἐργασίᾳ πρεπόντως ἂν μιμήσαιτο φθόγγους τε καὶ προσῳδίας, καὶ ἀποτυχόντος ἢ εἰς τραύματα ἢ εἰς θανάτους ἰόντος ἢ εἴς τινα ἄλλην συμφορὰν πεσόντος, ἐν πᾶσι τούτοις παρατεταγμένως καὶ καρτερούντως ἀμυνομένου τὴν τύχην· 
 
 
 
 
ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ-ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ.
ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ.
 
 
 
 
Μεσα από τα ειδικα ειδη μουσικης και χορου, οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, ηταν σε θεση να δημιουργουν ενδιαμεσους χαρακτήρες με βαση το μετρον αριστον, οι οποιοι δεν ηταν ουτε πολύ μαλθακοι, ουτε παρα πολύ σκληροι. 
 
Αυτες οι κατηγοριες μουσικης, δημιουργησαν τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων της αρχαιότητος και του μεσαιωνα. 
 
 
Την δημιουργια ηθους μεσα απο την μουσικη παιδεια μας την διδαξε  ο   

υπατος των Ελληνων 
φιλοσοφων ο Αριστοκλης στην Πολιτεία.
 
 
 
 
Mιλησε για την μουσικη ως κυριο μάθημα της βασικης εκπαιδευσης των παιδιων στην Αρχαια Αθήνα. 
 
 
 
Ο υπατος των φιλοσοφων ο Αριστοκλής-Πλατων είχε αναφερει ότι η μουσικη ειναι η ζωη και η ψυχη ολου του σύμπαντος διοτι προσφερει τα παντα στους ανθρωπους. 
 
 

Είναι εκεινος ο οποιος πρωτος διδασκει ως κατεξοχήν ιαση ψυχης και σωματος την Δωρικη μουσικη, η αρχαία μουσική κλίμακα  αντιστοιχεί στον πρώτο ήχο της Ελληνικης ρωμαικης-“βυζαντινης” μουσικής. 

 
Οι αγιοι ιεραρχες επιβεβαιωνουν τους αρχαιους Ελληνες Φιλοσοφους ότι η μουσικη είναι η επιστημη η οποια μεσα από τους ηχους και της σωστες μελωδιες προσφερει ανεκτίμητα στην διαπλαση των σωστων χαρακτηρων και στην εξελιξη του Ελληνικου εθνους. 
 
 
Το ηθος στην μουσικη διαμορφωνει τον χαρακτηρα το πνευμα και την ψυχη του καθε ανθρωπου. 
 
 
Aπο τις αρετες της σωστης Ελληνικης μουσικης
γεμιζουν οι ψυχες μας με ενθουσιασμο, αγαπη και καλοσυνη. 
 
 
Οπως μας διδαξε ο υπατος των φιλοσοφων με βαση το μετρον αριστον οτι το τελειο πολιτευμα ειναι ο συνδυασμος της ολιγαρχιας με την δημοκρατια.
 
Το ιδιο μας διδασκει σχετικα με την Δωρικη μουσικη, διοτι ειναι το ειδος μουσικης το οποιο δημιουργει ενδιαμεσους χαρακτητηρες οι οποιοι δεν ειναι ουτε πολυ σκληροι αλλα δεν ειναι και μαλθακοι.
 
ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΙΑ,
 
 
Η σωφροσυνη και η ανδρεια καταστρεφονται απο την υπερβολη, ειτε απο την ελλειψη και την αμαθεια, ενω διατηρουνται με το μετρον αριστον. 
 
 
 
 
Τα αισθηματα ειναι σημαντικα στοιχεια της αρετης. 
 
 
 
Ειναι στην φυση του ανδρειου χαρακτηρα να νιωθει φοβο, αλλα και παραλληλα και θαρρος. 
 
 
Ενας Ελληνας πολεμιστης παντοτε αισθανεται φοβο κατά τη διαρκεια των πολεμων,  αλλά διότι το θάρρος του ειναι περισσοτερο απο τον φοβο που νιωθει, κερδιζει τις μαχες.
 
 
 
 
Ο ανδρειος Ελληνας ειναι σε θεση  να κρατησει μια σωστη ισορροπια αναμεσα σε αυτα τα δυο βασικα συναισθηματα.
 
 
 
Εαν ο φοβος υπερεβαινε το μετρο η δεν υπηρχε καθολου μεσα στις ψυχες τοτε οι Ελληνες πολεμιστες δεν θα ηταν γεναιοι.
 
 
 
Οι σωστοι χειρισμοι και η καλλεργεια των συναισθηματων  μεσα απο τα σωστα ειδη μουσικων αρμονιων μας οδηγουν  στους ανδρειους χαρακτηρες. 
 
 
Η ηθικη αρετη, αποκταται μεσα απο τις καταλληλες μουσικες συνθεσεις, οι οποίες μας
οδηγούν στις ενάρετες πράξεις. 
 
 
Τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο “μυστικο ” επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. 
 
 
 
Εξαιτιας των χρηστων ηθων και της σωστης παιδειας, οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.
 
 
 
Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. 
 
 
Ο συνδυασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης, χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. 
 
 
 
 
Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.
 
Ο Ελληνας Ηρακλειος από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας,μολις ανεβηκε στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο, το κρατος ηταν τελειως χρεοκοπημενο. 
 
Ταυτόχρονα για πρωτη φορα στην παγκοσμια ιστορια, ειχαμε την εισβολή , την κατακτηση της μισης Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, από τους περσες. Ειχαμε πολλες χιλιαδες σφαγμενων Ελλήνων, ειχαμε κλοπες, εμπρησμους, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων κλπ. 
 
Επισης για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα εγινε εισβολή από τους περσες στα Ιεροσόλυμα, οπου εκει εκτος από της αγριες σφαγες, της κλοπες, τους εμπρησμούς, τους βιασμους ,το σκλαβωμα χριστιανων.
 
 
Μαζι με όλα αυτά εκαψαν τον ναο του Παναγιου ταφου, εκλεψαν τον Τιμιο Σταυρο, και πηραν μαζι τους αιχμαλωτο τον πατριαρχη Ζαχαρια. 
 
Εντούτοις εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, μεσα σε επτα μονον χρονια , οι Ελληνες ανεκαμψαν, με αποτέλεσμα να παρουν πισω όλα τα κατεκτημένα εδάφη από τους Περσες. 
 
 
Οι προγονοι μας δεν σταματησαν εκει αλλα περασαν στην αντεπιθεση, κατακτώντας ολοκληρη την περσικη αυτοκρατορια. 
  
Αυτό το εκανε ο Ηράκλειος με έναν τελειως απειροπολεμο στρατο. Εναν Ελληνικο στρατο τον οποιο δημιουργησε εκ του μηδενος μεσα σε δεκα μηνες. 
 
 
Ειδατε τι μπορει να πετυχουν οι Ελληνες εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας. 
 
Ακομη και ο Αλεξανδρος με πολύ εμπειρους και με πολύ περισσοτερους στρατιώτες και με ένα πανισχυρο Ελληνικο Μακεδονικο κρατος  πολιτικα και οικονομικα, εκανε περισσοτερο χρονικο διαστημα να κατακτησει την περσικη αυτοκρατορια ,σε σχεση με τον Ηρακλειο.
 
Στα αυτοκρατορικα παλατια της βασιλευουσας ολους εκεινους τους αιωνες, οι προγονοι μας ειχαν καθορισει συγκεκριμενες ωρες κατα τις οποιες σε καθημερινη βαση, ειχαμε ψαλμωδιες. 
 
 
 
Η μουσικη ειναι το πιο σημαντικο μαθημα για την διαμορφωση των γνησιων Ελληνων.
 
 
 
 
Σε συνδυασμο με την Ορθοδοξια, την κατηχηση, τα χρηστα ηθη, την ιστορικη γνωση, το αθλημα του παγκρατιου,ειναι διαχρονικα αποδεδειγμενο οτι θα δημιουργθουν Ελληνες ανωτερης και  ανωτατης ποιοτητας. 
 
 
Μην ξεχαντε το σπουδαιοτερο ολων, οτι ειμαι ο μοναδικος Ελληνας σε ολοκληρο τον κοσμο ο οποιος σας προτεινει αυτον τον συνδυασμο για την εθνικη μας επιβιωση.  
 
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
 

ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2018 ΠΡΙΝ 
ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΕΖΟΝ 
ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.
 


Την ίδρυση ενός μουσικού και ενός καλλιτεχνικού σχολείου    από το σχολικό έτος 2018-2019, υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας .

Πρόκειται για:
1) Το Μουσικό Γυμνάσιο Σάμου, με έδρα το Βαθύ της Σάμου, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου.
2) Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Κοζάνης, με έδρα την Κοζάνη, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ME AYTON TON TΡΟΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΔΕΙΤΕ ΤΑ 
ΛΙΝΚΣ.



POU NAI TA XRONIA MOUSIKO SXOLEIO VOLOU – YouTube















ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ; 
   Στο Μουσικό Παλλήνης μπορείτε να εγγραφείτε επιτυγχάνοντας στις εισαγωγικές ή στις κατατακτήριες εξετάσεις
  • ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ είναι οι μουσικές δοκιμασίες που απευθύνονται στους υποψηφίους απόφοιτους της ΣΤ’ Δημοτικού
  • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ είναι οι μουσικές δοκιμασίες που απευθύνονται στους υποψηφίους απόφοιτους της Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου

Σχετικά με τις κατατακτήριες εξετάσεις στα Μουσικά Σχολεία:
Δείτε εδώ την ύλη στα συνημμένα αρχεία. Τα κομμάτια για το Σολφέζ και τον ταμπουρά και την ύλη της ιστορίας μουσικής για την Β και Γ Λυκείου, μπορούν οι υποψήφιοι να τα πάρουν από το Μ.Σ.Θ. τις ημέρες και ώρες των θερινών υπηρεσιών.
Οι ημερομηνίες για αιτήσεις, ο αριθμός κενών θέσεων και το πρόγραμμα των κατατακτηρίων εξετάσεων, θα ανακοινωθούν το Σεπτέμβριο 2018.

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

loading...