Ο Μέγας ανθέλληνας Ιουλιανός


Ο απαραδεκτος απο καθε αποψη Ιουλιανος υπηρξε μεγας ανθελληνας.










Ο Ιουλιανος αν και ηταν συγγενης με την οικογενεια του Αγιου Κωνσταντινου, εντουτοις εκεινος υπηρξε φανατικος φιλος του εωσφορικου Φοινικικου-Εβραικου δωδεκαθεου. (1)

 
Μαλιστα επανω στην παρανοια και τον φανατισμο του ταυτιζε την ονομασια Ελληνας με τον παγανισμο.

ΤΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ; 





Οταν την θεση του εωσφορικου Φοινικικου εβραικου δωδεκαθεου πηρε ο Χριστιανισμός, αλλαξε η παγκοσμια ιστορια και σωθηκε η ανθρωποτητα.
 
 
 
OI ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.
 
 
Απο την εποχη του Αγιου Κωνσταντινου εως και την εποχη του Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. 
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
Την εποχη εκεινη και οι πεντε νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των χριστιανων αυτοκρατορων. 
 
 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητορες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
  
 
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
 
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.

 
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 


Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.

Στα πλασια των "εχθρικων" τους σκοπων αμεσα οι αυτοκρατοτρες θα εκλειναν την φιλοσοφικη σχολη της Ελληνιδος Υπατιας.

Η μεγαλη νεοπλατωνικη φιλοσοφος Υπατια ειχε
εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 
 
 
 
Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
 
 
 
 
Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.
 
 
Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 
 
 
 
Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.
 
 
 
Ο Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα παιδια του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια με αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην Ελληνιδα αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυσει την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
 
 
Το 425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.


Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.
 
 
 
Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.
 
 

Η αγια Ευδοκια-Αθηναις  ηταν νεοτερη απο την Υπατια,την οποια την ειχε ως πρωτυπο με αποτελεσμα να οδηγηθει στον χριστιανσιμο.
 

 
Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ THN ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΣ.

Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας. 

Παραλληλα με την Ελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο.  
 
 
Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 

 
 
Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της αυτοκρατοριας αγαπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.
 
 
Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν
πολιτιστικα
 οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.
 
 
 

Ειναι εντελως αδυνατον διανοουμενοι οπως οι τρεις ιεραρχες, η Αγια Ευδοκια, η Αννα Κομνηνη και αρκετοι αλλοι να μην ηταν σε θεση να επιδειξουν παρομοιο επιστημονικο εργο οπως αυτο των αρχαιων. 
 
 
 
Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.
 
 
Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. 
 
 
 
Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.
 
 
 
 
Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 
 
 
 
Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 
 

Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου.
 
Ο Λεοντιος διδαξε στην Αθηναιδα την αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 
 
 
 
Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια,αστρονομια, φιλοσοφια και ρητορικη.
 

Εαν ηταν τα πραγματα οπως τα αναφερουν οι μεγιστοι εχθροι του Ελληνισμου οι εβραιοι δωδεκαθειστες δεν θα ανοιγε το 425 μ.χ. με επιθυμια της αγιας Ευδοκιας-Αθηναιδος στην Κωνσταντινουπολη η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη.
 

 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του          αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 
 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 
 
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.


Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας.
 
 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
 
Οι αγιοι ιεραρχες μεταξυ αλλων εζησαν την βασιλεια του χριστομαχου και απαραδεκτου Ιουλιανου.


Ο Ιουλιανός προσπάθησε να εξαναγκασει τους Ελληνες χριστιανους να αποδεχτουν, πως εαν αποκηρυξουν τον παγανισμο θα έπρεπε παραλληλα να τον αποκηρυξουν και τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


Ο εβραιος εωσφοριστης Ιουλιανος απαγορευε την διδασκαλια στα σχολεια των εργων αρχαιων φιλοσοφων, σοφιστων,που ειχαν γραψει εναντιον της αρχαίας θρησκείας, καιγοντας με μισος τα έργα τους. 
 
 
Δείτε τι είχε γράψει σε επιστολή του ο δαιμονισμενος Ιουλιανος : 
 
 
Ας μη φτανει στην ακοη επικουρειος ή πυρρωνειος λογος. 
 
 
Τωρα αληθεια, οι θεοι καλα εκαναν και κατεστρεψαν τα εργα τους, ευτυχως που τα βιβλια τους χαθηκαν (Ιουλιανος, Επιστολη.89β, Προς αρχιερέα Θεόδωρο, 301c).


Επισης συμφωνα με τον μεγαλο εκκλησιαστικο πατερα τον Ευσεβιο της Καισαρειας, ο Ιουλιανος ως γνησιος εωσφοριστης, θα αναφερει οτι : H μεν των Φοινικων δοξα, σοφων τα θεια και επιστημων.
 
 
Εδω ο εωσφοριστης, δωδεκαθειτσης νεοταξιτης εξυμνει τον μεγαλο μαυρο μαγο τον Εβραιο Καδμο, και επισημαινει οτι οι Φοινικες ειναι σοφοι και μεγαλοι επιστημονες για αυτο γνωριζουν τα παντα σχετικα με τον "αληθινο" θεο.
 
 
 Οτι  o Καμμος ηταν εβραιος-φοινικικης καταγωγης και μεγαλος μαυρος μαγος μας το αναφερει αμετρητες φορες μεσα στο εργο του Ευτερπη , ο Αγιος και ιερος Ηροδοτος. (2)
 
 
Ενα ακομη ενδεικτικο ειναι αυτο που μας αναφερει μας αναφερει ο πατερας της Ορθοδοξιας και πολυ καλος νεοπλατωνικος φιλοσοφος ο Κλημης απο την Αλεξανδρεια. 

 
Ο Φιλοσοφος-Ιερεας Κλημης μας αναφερει σχετικα με τους φιλοσοφους, τους Σοφιστες, τους ποιητες και ολους οσους προδωσαν την Ελλαδα και πηγαν με τους εβραιους του σατανιστες δωδεκαθεου, οτι εμαθαν αστρονομια απο τους αρχαιους Αιγυπτιους. 
 

Ακομη εμαθαν τις δαιμονικες ψαλμωδιες απο τον μεγαλο μαυρο μαγο Ευμολπο στην Θρακη.   
 

Τα πιο γνωστα ονοματα στην αρχαιοτητα τα οποια πηγαν με τους Εβραιους ηταν o Πυθαγορας, ο Ομηρος και ο Ησιοδος. 
 

Εντουτοις ο Πυθαγορας εγκατελειψε το εβραικο- εωσφορικο δωδεκαθεο και διδασκε τον εναν θεο δημιουργο. 
 
Το αποτελεσμα ηταν να του καψουν οι εβραιοι την φιλοσοφικη του σχολη.


Οι Πατέρες της ορθοδοξίας που τοσο αδικα τους συκοφαντουν ως δήθεν "ανθέλληνες", έχουν απόλυτη συνείδηση σχετικα με την Ελληνικη Φιλοσοφια.
 
Εξαιτιας της υπερμετρης αγαπης τους για τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο διαμαρτύρονται 
εντονα προς τον Ιουλιανο, σχετικα με τις υπουλες τακτικες του και ότι δεν είναι δυνατον το ονομα Ελλην, να ταυτίζεται μονον με το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 
 
H Ελληνικη Ορθοδοξη Εκκλησία χρησιμοποιησε την πνευματική κληρονομιά της  Ελληνικης
φιλοσοφίας για τη διαμόρφωση της Χριστιανικής δογματικής διδασκαλίας και κατ επέκτασιν της Ελληνιικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
 
Στο περασμα των αιώνων ο χριστιανισμος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας που διαμορφώνει τον χαρακτηρα του Ελληνικου κρατους σε σχεση με τα αλλα εθνη. 

 
Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.
 
 
 
Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματω
 
 
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του ιερου αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
 
Για αυτο χρησιμοποιησαν τις αξίεις και τα ιδανικα του για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
Οι Αγιοι ιεραρχες αξιοποιοησαν στο επακρο την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα παρα πολυ υψηλοτατου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επειπεδου εργα τους.
 
 
Tαυτοχρονα μεσα απο την ιερη αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν τα αγια δογματα της
ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την θρησκεια απο πασης φυσεως αιρεσεις.                                                                                
 
 
Μεσα απο την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες
την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και την πιστη στον Ιησου Χριστου.
 

Εαν ηταν εβραιοι οι αγιοι ιεραρχες δεν θα εκαναν τον Ιουδαικο χριστιανισμο Ελληνικο μεσα απο την 
εισαγωγη της Πλατωνικης διδασκαλιας, ουτε θα εβγαζαν λογους και συγγραμματα εναντια στους Ιουδαιους.
 
Φυσικα πανω απο ολα δεν θα σπουδαζαν φιλοσοφια και ρητορικη στην αρχαια Αθηνα.
 
Η ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ.
 
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε το απογειον της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.
 
 
Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.
 
 
Την Ελληνικοτητα του χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης.
 
 
Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.
 
 
Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής αρχαιότητας ο Πλατων μαζι με τους Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. 
 
 
 
 
Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.

Το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο, δεν υπηρξε το μοναδικο, ουτε ηταν το καλυτερο στοιχειο της αρχαιοελληνικης παιδείας και του αρχαιου Ελληνικου κοσμου.

Οι Πατέρες της εκκλησιας προωθουν και συνεχιζουν σε ολους τους τομεις την Ελληνικη παιδεια, των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων, επιστημόνων. 
 
 
 
Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.


Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Oλοι οι Ελληνες χριστιανοι ηταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Οι ενστασεις ​ολων των γνησιων Ελληνων​ σχετικα με το δωδεκαθεο είναι πολύ συγκεκριμενες. 



Πρωτον διοτι είναι ξενοφερτο (Ηρόδοτος, Αριστοκλής, Ισοκράτης, Εκαταίος κλπ).
 
 
Δευτερον γιατι εχθρευεται θανάσιμα τον Ελληνισμο.
 
Τριτον γιατι όλα αυτά ανθρωποθυσίες, σεξουαλικες ανωμαλίες, κλπ, προκαλουν ανομια, αταξια και καταστροφή σε κάθε εποχη για το Ελληνικο εθνος.
 
 
Κυριολεκτικα οι συνεπειες είναι τραγικες. Μην ξεχνατε πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο , αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου.(1) 

Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. 
 
 
 
 
Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων και  η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων.
 
 
 Όπως επισης οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας, όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο.
 
 
Ποτε να μην ξεχνατε ότι ολοι οι λαοι της νεας ταξης ,από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, ειτε είναι πιονια της νεας ταξης πραγματων, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα. 
 
Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι. 
 
 
Ολοι αυτοι οι λαοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ.

 
 
 
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;
 
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο
πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας, είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται
,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους εβραιους. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των εβραιων. 
 
 
 

Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους.
 
 
 
 
 
 Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. 
 
 
 
 
 
Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. 


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

O ΜΕΓΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΙΟΥΛΙΑΝΟ-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ   

(1) Διαβαστε περι Φοινικικου Δωδεκαθεου σε αυτες εδω της παραπομπες στο τελος της καθε εργασιας. 
 

 
 

ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΓΕΝΙΔΗ
















(2) Ο ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΗΡΟΔΟΤΟΣ :

ΗΔΗ ΩΝ ΔΩΚΕΕΙ ΜΟΙ ΜΕΛΑΜΠΟΥΣ Ο ΑΜΥΘΕΩΝΟΣ ΤΗΣ ΘΥΣΙΗΣ ΤΑΥΤΗΣ ΟΥΚ ΕΙΝΑΙ ΑΔΑΗΣ,ΑΛΛ ΕΜΠΕΙΡΟΣ.ΕΛΛΗΣΙ ΓΑΡ ΔΗ ΜΕΛΑΜΠΟΥΣ ΕΣΤΙ Ο ΕΞΗΓΗΣΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΤΟ ΤΕ ΟΝΟΜΑ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΥΣΙΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΜΠΗΝ ΤΟΥ ΦΑΛΛΟΥ.
 
ΑΤΡΕΚΕΩΣ ΜΕΝ ΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΥΛΛΑΒΩΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΕΦΗΝΕ   ΑΛΛ ΟΙ ΕΠΙΓΕΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥΤΩ ΣΟΦΙΣΤΑΙ ΜΕΖΟΝΟΣ ΕΞΕΦΗΝΑΝ.ΤΟΝ Δ ΩΝ ΦΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΤΩ ΔΙΟΝΥΣΩ ΠΕΜΠΟΜΕΝΟΝ ΜΕΛΑΜΠΟΥΣ ΕΣΤΙ Ο ΚΑΤΗΓΗΣΑΜΕΝΟΣ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΤΟΥ ΜΑΘΟΝΤΕΣ ΠΟΙΕΥΣΙ ΤΑ ΠΟΙΕΥΣΙ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΕΓΩ ΜΕΝ ΝΥΝ ΦΗΜΙ ΜΕΛΑΜΠΟΔΑ
ΓΕΝΟΜΕΝΟΝ ΑΝΔΡΑ ΣΟΦΟΝ ΜΑΝΤΙΚΗΝ ΤΕ ΕΩΥΤΩ ΣΥΣΤΗΣΑΙ ΚΑΙ ΠΥΘΟΜΕΝΟΝ ΑΠ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΕ ΠΟΛΛΑ ΕΣΗΓΗΣΑΣΘΑΙ ΕΛΛΗΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟΝ,ΟΛΙΓΑ ΑΥΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΑΞΑΝΤΑ.ΟΥ ΓΑΡ ΔΗ ΣΥΜΠΕΣΕΙΝ ΓΕ ΦΗΣΩ ΤΑ ΤΕ ΕΝ ΑΙΓΥΠΤΩ ΞΑΝΤΑ.ΟΥ ΓΑΡ ΔΗ ΣΥΜΠΕΣΕΙΝ ΓΕ ΦΗΣΩ ΤΑ ΤΕ ΕΝ ΑΙΓΥΠΤΩ ΠΟΙΕΥΜΕΝΑ ΤΩ ΘΕΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝ ΤΟΙΣΙ ΕΛΛΗΣΙ.ΟΜΟΤΡΟΠΑ ΓΑΡ ΑΝ ΗΝ ΤΟΙΣΙ ΕΛΛΗΣΙ ΚΑΙ ΟΥ ΝΕΩΣΤΙ  ΕΣΗΓΜΕΝΑ.ΟΥ ΜΕΝ ΟΥΔΕ ΦΗΣΩ ΟΚΩΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΠΑΡ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΛΛΑΒΟΝ Η ΤΟΥΤΟ Η ΑΛΛΟ ΚΟΥ ΤΙ ΝΟΜΑΙΟΝ.ΠΥΣΕΣΘΑΙ ΔΕ ΜΟΙ ΔΟΚΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΛΑΜΠΟΥΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟΝ ΠΑΡΑ ΚΑΔΜΟΥ, ΤΕ ΤΟΥ ΤΥΡΙΟΥ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΕΚ ΤΗΣ ΦΟΙΝΙΚΗΣ ΑΠΙΚΟΜΕΝΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΥΝ ΒΟΙΩΤΙΗΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗΝ ΧΩΡΗΝ.ΣΧΕΔΟΝ ΔΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΑ ΟΥΝΟΜΑΤΑ  ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΕΞ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΕΛΗΛΥΘΕ ΕΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ  ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

57 σχόλια :