ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Α


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το απογειον της Ελληνορθοδοξιας η κορφαια στιγμη, ηταν οταν ο Ελληνας Αυτοκρατορας Ηράκλειος πηρε πισω από τους Περσες τον Τιμιο Σταυρο, τον οποιο πηγε ο ιδιος πισω στα Ιεροσόλυμα. Ο θριαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικος. Δεκατέσσερα χρονια πριν, δηλαδή το 614 μ.Χ., το Ελληνικο (ρωμαικο) κρατος, δεν είχε βρεθει μονον κατακτημενο κατά το ημισυ από τους Περσες, αλλα ήταν για πρωτη φορα στην ιστορια του σκοπιμα, εξαιτιας των αλλοδαπών αυτοκρατορων, τελειως χρεωκοπημενο. Ηταν η εποχη που εδωσαν οι εωσφοριστες Περσες το τελεσιγραφο στους προγονους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν ολοι τον Ιησου Χριστο, η δεν θα ξαναδουν ποτε τον ηλιο.


Η καθοδηγουμενη από τους εβραιους, εωσφορικη Περσικη αυτοκρατορια, κατακτηθηκε δυο φορες από τους ιερους Ελληνες. Η πρωτη ηταν από τον Αλεξανδρο τον Μεγα και η δευτερη από τον Ελληνα Ηρακλειο.


H πρωτη κατακτηση της εωσφοριικης Περσικης αυτοκρατοριας, εγινε από τον Μεγα Αεξανδρο. Όταν οι στρατηγοι του Αλεξανδρου ανελαβαν να διοικουν την κατακερμτισμενη πλεον πρωην αυτοκρατορια αμεσως αρχισαν να μεταδιδουν τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο. Χιλιαδες αλλοδαποι μενουν εκστασιασμένοι από το μεγαλειο των αρχαιων σοφων. Εξαιτιας όμως αυτου του εξαιρετικης σημασιας γεγονότος, υπηρχε ο πολύ μεγαλος κινδυνος οριστικου εξελληνισμου του εβραικου λαου και ολων των αλλων κατεκτημένων λαων από τον μεγα Αλεξανδρο.


Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ
ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗ
ΑΥΤΟΚΡΤΟΡΙΑ

Για οσους δεν γνωριζουν η εωσφορικ Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από
αλλοδαπούς εωσφοριστες δωδεκαθειστες "νεοταξιτες" στην αρχαια Ρωμη και πήρε την θεση της διαλυμενης περσικης αυτοκρατοριας από τον Ελληνα Μακεδονα Μεγα Αλεξανδρο. Όταν το κρατος ειχε ακομη πρωτευουσα την αρχαια Ρωμη, οι αρχαιοι Ρωμαιοι συγκλητικοι δημοσια ανεφεραν με πολύ μεγαλη υπερηφανια ότι, η αρχαια Ρωμη είναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. Για οσους δεν γνωριζουν η αρχαια Βαβυλωνα ηταν το παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου. Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana). Aκομη οι εωσφοριστες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη. Για αυτό μεχρι να την επανασυστησουν, σκεφτηκαν να κανουν μια άλλη παγκοσμια εωσφορικη αυτοκρατορια από τα δυτικα.


Ο στρατηγικος τους στοχος ηταν με την ανακαμψη της εωσφορικης Περσικης αυτοκρατοριας να είναι ετοιμη οποτε και εάν χρειαστεί η Περσια να επεμβει εναντιον των Ελλήνων, σε περιπτωση που απελευθερωνόμασταν από τα ρωμαικα δεσμα. Πραγματικα το πληρωμα του χρονου εφτασε το 610 μ.Χ. με την ανοδο στον ρωμαικο θρονο του Ελληνα αυτοκράτορα από την Αγιοτοκο Καππαδοκια, του Ηρακλειου. Το κρατος του εωσφορου, η παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορια (Pax Romana), ειχε γινει οριστικα και αμετάκλητα πλεον το πρωτο παγκοσμιο Ελληνοχριστιανικο αυτοκρατορικο κρατος.


Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΡΩΜΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

Η αρχαια περσικη αυτοκρατορια των αχαιμενιδων ειχε αναστηθεί από την δυναστεια των σασσανιδων, η περσια βρισκοταν ξανα πλεον στο
απογειο της δυναμης της, ισαξια ισως και ανωτερη από την περσικη αυτοκρατορια των Αχαιμενιδων.Ολα αυτα την ωρα που καθοταν ενας Ελληνας στον Αυτοκρατορικο θρονο της Κωνσταντινουπόλεως


​Την ωρα που η περσικη αυτοκρατορια βρισκεται στο απολυτο απογειο της δυνάμεως της από την ημερα που δημιουργηθκε​ την ιδια στιγμη η Ελλαδα βρισκοταν στο απογειο της αδυναμίας της, εξαιτιας της μεγαλύτερης χρεοκοπιας στην ιστορια του Ελληνικου εθνους.

Ο Ελληνας βασιλιας Ηράκλειος χωρις καθολου κρατικα εσοδα,​με ένα χρεοκοπημενο κρατος,
​ ​χωρις στρατο,​ειχε παρει την αποφαση​ ​να παρει την πρωτε​υ​ουσα του Ελληνικου​-​ρωμαικου κρατους και να την παει στην Καρχηδονα,​ ​παραδι​δο​ντας με αυτόν τον τροπο το 80% της Ελληνικης​-​ρωμαικης αυτοκρατοριας, ​αμαχητί χωρις πολεμο, χωρις αντισταση.


Ενδεικτικο είναι ότι όταν ο Ελληνας αυτοκξρατορας Ηρακλειος​ ανοιξε τους​ στρατιωτικούς καταλογους, διαπιστωσε ότι από τις πολλες χιλιαδες στρατου που ειχαν αναγορευσει αυτοκρατορα τον συντοπιτη του από την αγιοτοκο Καππαδοκια τον​ Μαυρικιο​,​ ειχαν απομεινει μονον δυο
​ ​εν ενεργεια στρατιωτες​
​. ​Οι ελάχιστοι στρατιώτες που υπηρχαν ηταν απληρωτοι και σε αθλια κατασταση.

Μεσα σε ολη αυτην την απελπιστικη οικονομικη κατασταση ηρθε ο πατριαρχης Σεργιος με την πανισχυρη Ελληνικη ορθοδοξη Εκκλησια η οποια βοηθησε τα μεγιστα στην οικονομικη ενισχυση του πτωχευμενο
​ Ελληνικου-ρωμαικου​ κρατους καθως εθεσε ολους τους
​ πολυτιμους​ Εκκλησιαστικους θησαυρους στην διαθεση του Ελληνα αυτοκρατορα Ηρακλειο
​.
Ο αυοκρατορας Ηράκλειος επετυχε σε συνδυ​ασμο με τις παρα πολυ σημαντικες ​ οικονομικες
​-διοικητικες μεταρρυθμισεις να​ ειναι ετοιμη πλεον ​η Ελλαδα να περασει στην Μικρα Ασια για να δωσει την μαχη ζωης και θανατου,​καθως οποιος κερδιζε οπως αποδειχτηκε θα εμενε για παντα
​.​

​Ειχε ερθει η μεγιστη ιστορικη στιγμη, επειτα από​ την Αρχαια Σπαρτη,
​ ​την Αρχαια Αθηνα ηταν η σειρα της Κωνσταντινουπολεως να δωσει
την μαχη ζωης και θανατου εναντιον των Περσσων,
​ ​για να αποτρεψει το παγκοσμιο Πεσρ
​σ​ικο κρατος.

Πολύ σημαντικότατο ρολο σε αυτην την οικονομικη καταστροφή επαιξαν, οι ασκοποι επεκτατικοι πολεμοι του Ιουστινιανού. Δεν υπηρχε ουτε ένα χρυσο νομισμα, μεσα στα αυτοκρατορικα ταμεια.


ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΛΙΓΟΣΤΟ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ,

Ο Βασιλιας γυμνασε ο ιδιος προσωπικα τους Ελληνες στρατιωτες, ενω ο ιδιος δοκιμασε καινούργιες πολεμικες τακτικες που της προετοιμαζε οταν ηταν ακομα στρατηγος.


Εδώ για πρωτη φορα βλέπουμε το ποσο μεγαλος στρατηγος ηταν ο Ελληνας Ηράκλειος, καθως με το που περασε στα Μικρασιατικα παραλια, ειδε ότι ακομη και απενταντι από την Κωνσταντινουπολη υπηρχε περσικος στρατος.


Για αυτό ο Ηράκλειος επειδή δεν ηταν οι Ελληνες αρκετοι αριθμητικα, και γιατι δεν ηταν ψυχικα-σωματικα, οργανωτικα, προετοιμασμένοι, προτιμησε να κινηθεί στην νοτια Μικρα Ασια.


Όταν εφτασε εκει ο Ηράκλειος αρχισε να προετοιμαζει τον Ελληνικο στρατο, ενώ ταυτόχρονα με αυτην την πολύ καλη στρατηγικη του κινηση, αναγκασε τους περσες να φυγουν από την περιοχη της βασιλεύουσας, αφηνωντας παραλληλα ελευθερο ένα μεγαλο κομματι της Μικρας Ασιας,καθως οι περσες επρεπε να πανε να αντιμετωπισουν τον Ηρακλειο.

Δεν ειχαν άλλη επιλογή οι περσες, καθως με αυτην του την στρατηγικη του κινηση, θα εκοβε ο Ηράκλειος την περσικη αυτοκρατορια στα δυο.




Ο Ηράκλειος ηταν προστατευμενος από την θαλασσα ενώ από την άλλη ηταν προστατευμενος από τα βουνα της περιοχης,για να μπορει να προετοιμαση τους Ελληνες στρατιώτες, καθως σε περιπτωση επιθεσεως των περσων,τα στενα περασματα εδιναν πλεονεκτημα στους Ελληνες. Ο Ελληνικος στρατος δεν ειχε την απαραιτητη εμπειρια, της απαραιτητες γνωσεις, μεχρι που να τους διδαξει, να
τους εκπαιδευσει ο Ηράκλειος.


Κατά την διαρκεια των στρατιωτιων ασκησεων ο Ελληνας βασιλιας Ηράκλειος, περα από της νεες πολεμικες τακτικες που διδαξε και την ευρυτερη στρατιωτικη προετοιμασια που γινοταν, όταν δεν υπηρχαν ασκησεις, γυριζε με ένα εικονισμα του Χριστου στο χερι, μιλωντας με ολους τους Ελληνες στρατιώτες,για να ανεβασει το ηθικο τους.


Ηξερε πολύ καλα ο Ηράκλειος την ψυχικη δυναμη που μπορουσε να δωσει στους Ελληνες ο Χριστος, μαζι με τον ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο. Εκεινες της στιγμες εδωσε βαρος στην θρησκεια και στο θρησκευτικο συναισθημα.

Ο Ελληνας αυτοκρατορας Ηρακλειος σε ολες της μαχες μεχρι την πιο
καθοριστικη, επιτεθοταν πρωτος και ολομοναχος εναντιον χιλιαδων αντιπαλων για να παρει θαρρος ο Ελληνικος αυτοκρατορικος στρατος, για να αρχισει η κάθε μαχη ο κάθε πολεμος, ειτε πιτεθοταν πρωτος όταν η εκβαση του πολεμου ηταν αμφιρροπη, ωστε να την κερδισει ο Ελληνικος (ρωμαικος) αυτοκρατορικος στρατος.


Ο Θησεας ηταν ο πρωτος Ελληνας βασιλιας παγκόσμιος ο οποιος διδαξε ότι οι πραγματικοι Ελληνες βασιλιαδες επωμίζονται τα περισσοτερα βαρη από ολους τους υπολοιπους, ενω τους καρπους των προσπαθειών τους, τους μοιράζονται με ολους τους πολιτες. Ακομη ο Θησεας διδαξε ότι σε κάθε μαχη, σε κάθε πολεμο, καθημερινα της περισσοτερες φορες από οποιονδηποτε άλλο στρατιωτη, βαζει την ζωη του σε κινδυνο ο εκάστοτε Ελληνας Βασιλιας. Για αυτό ολοι οι Ελληνες Βασιλεις, στρατηγοι κατά την αρχαια και μεσαιωνικη εποχη, οπου οι προγονοι μας ηταν διοικητες της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, επιτεθοταν ολομόναχοι εναντιoν χιλιαδων αντιπαλων, για να παρουν θαρρος οι υπολοιποι Ελληνες στρατιώτες για να κερδιθουν οι μαχες και οι πολεμοι υπερ της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Eπι Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας δεν ειχες το δικαιωμα να εισαι βασιλιας,
αρχιστράτηγος,στρατηγος, εάν δεν πολεμουσες στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης, του κάθε πολεμου, .Αυτό είναι κατι το το οποιο εκαναν ολους εκεινους τους αιωνες ολοι οι γνήσιοι Ελληνες αυτοκρατορες, ολοι οι γνήσιοι Ελληνες στρατηγοι, ανωτατοι αξιωματικοι και αξιωματούχοι.


ΔΥΟ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ

To ένα βασικο καθοριστικο σημειο ηταν η ψυχραιμια-στρατηγικη του
Ηρακλειου όταν ο ενωμενος στρατος αβαρων και περσων πολιορκει την βασιλευουσα (Κωνσταντινουπολη). Όλα αυτά τα εκαναν οι περσες για να παγιδευσουν τον Ηρακλειο να γυρισει πισω στην πρωτευουσα
ωστε να αφησει ελευθερη την Μικρα Ασια να την ξανακατακτησουν εκ νεου οι περσες για να γινουν κυριαρχοι της ανατολης.

Παραλληλα οι εωσφοριστες περσες θα εκλειναν τον Ηρακλειο, μαζι με ολες της Ελληνικες-ρωμαικες στρατιωτικες δυναμεις μεσα στα τειχη
της βασιλεύουσας, αρχιζοντας εναν νέο γυρο σφαγων, εμπρησμων, κλοπων, βιασμων, σκλαβωματος γυναικων, ενώ το πιο σημαντικο είναι οτι θα εξασφαλιζαν την μονιμη κατακτηση των εδαφων, πολύ μεγαλου μερους της αυτοκρατοριας.

Οι περσες ειχαν το πλεονεκτημα να χωριζουν το στράτευμα τους σε δυο, τρια, η και τέσσερα μερη, καθως ο στρατος ηταν τεράστιος, ενω εάν δεν ηταν 500.000 όπως αναφερουν καποιοι, ηταν σιγουρα 250000 στρατιώτες. Ειχαν λοιπον την πολυτελεια να χωριζουν το στράτευμα τους σε τέσσερα μεγαλα μερη με στρατους των πενηντα η εξηντα χιλιαδων στρατιωτών.

Ο Ηράκλειος εκεινη την στιγμη εδειξε για πολλοστη φορα το ποσο μεγαλος στρατηγος ηταν, για αυτό δεν ετρεξε πισω στην Κωνσταντινουπολη, αλλα περιμενε στην Μ.Ασια στον Αλυ ποταμο, εχοντας πιστη στον Χριστο, αλλα και σε αυτους τους Ελληνες που θα υπερασπιζοταν την Πρωτεουσα.

Πραγματι ο Ελληνας Βασιλιας ειχε απολυτο δικιο, οι Ελληνoριστιανοι της βασιλευουσας με την βοηθεια της Παναγιας απεκρουσαν τους βαρβαρους Αβαρους με αποτέλεσμα να κρατησει ο Μεγας Ηράκλειος το τεραστιο στρατηγικο του πλεονεκτημα, να είναι κυριαρχος στην Μικρα Ασια.

Ταυτοχρονα είναι ετοιμος να εισβαλει στην περσικη αυτοκρατορια
χωρις περσικους αντιπερισπασμούς. Οντος ο Ηράκλειος δεν εχασε χρονο, για αυτο εισεβαλε στα περσικα εδάφη, αρχιζωντας αμεσως την κατακτηση της περσικης αυτοκρατοριας.

ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ενδεικτικα είναι τα λογια του Ηραλειου πριν από την πιο καθοριστικη μαχη, οπου οι "συμμαχοι" χαζαροι εγκατελειψαν τους Ελληνες πριν από την πιο κρισιμη μαχη. Ο Ηράκλειος ειπε στους Ελληνες : θα πρεπει να γνωρίζετε αδερφοι μου ότι κανεις δεν θελει να συμμαχησει με εμας τους Ελληνες,ο μονος που θελει να συμμαχησει μαζι μας είναι ο θεος μαζι με την τεκουσαν θεοτοκον.


Τουτον δε γινεται όπως δειξη εν ημιν και πασι τουτους την εαυτου δυναστειαν, καταπεμψας ημιν,την αυτου βοηθεια. Στις 12 Δεκεμβριου του 627 μ.χ., ο βασιλιας Ηράκλειος μαζι με τους Ελληνες στρατιώτες εγραψε νεες σελιδες δοξας για την Ελληνικη αυτοκρατορια και για τους Ελληνες.


Στην πιο καθοριστικη αγρια μαχη που εγινε στην Νινευη στις 12/12/627 μ.χ. , ο Ελληνας βασιλιας επιτεθηκε για πολλοστη φορα ολομοναχος εναντιον ολοκληρου του περσικου στρατου, οι περσες επετυχαν να πληγωσουν τον βασιλια, αλλα και το αλογο του, όμως ο Ελληνας βασιλιας κατορθωσε να διασπασει της περσικες φαλαγγες που ειχαν περικυκλομενους τους περσες στρατηγους, αποκεφαλησε τους πιο ονομαστους περσες στρατηγους, ενω επεστρεψε πισω στα Ελληνικα στρατευματα με το κεφαλι του περση αρχιστρατηγου ραζατη.

​ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΗΡΩΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ​ ΕΦΕΡΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.

Ο Ιουστινιανος το 529 μ.Χ. έκλεισε της Φιλοσοφικές σχολές, απαγόρευσε να διδάσκουν "Φιλοσοφία". Oλα αυτά διοτι οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας φανταστικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό της το 529μ.χ. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται, οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον θρονο του Ηρακλειου ,από την Καππαδοκια.

Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται, οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον θρονο του Ηρακλειου ,από την Καππαδοκια.

Εκει διδασκοταν το μαθημα της Ελληνικης φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα. Οι σπουδαστες διδασκοταν μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια.


Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες το πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ . Στις σχολες αυτές ξεχωριζουν οι πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας ο Στεφανος τον Αλεξανδρινος. Ο Στεφανος διδαξε μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος εγραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη, Ιπποκρατη, Γαληνο. Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του.


Ο Ιδιος ο Ηρακλειος δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν. Η δευτερη εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου.


ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ
ΓΙΝΟΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ "ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ",
ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ,ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ Π
ΟΛΕΜΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΦΡΑΓΚΟΙ
ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΦΥΛΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ
ΞΕΡΟΥΝ. ΟΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ
ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ
ΕΒΡΑΙΟΙ,ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ ΕΝΑΝΤΙOΝ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ,
ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ
ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΚΗΣ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΣΘΗΡ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ
ΤΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ,ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ
ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ 'ΤΥΧΑΙΑ"ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ.


Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν






ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Γ.

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ


EΛΛΗΝΑΣ Η ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ; ΜΕΡΟΣ Α ΚΑΙ Β


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ

157 σχόλια :