ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Α


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ
ΚΑΙ ΣΗΨΗΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ
ΔΩΔΕΘΕΙΣΤΕΣ​ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΜΕΝΟΙ
ΤΗΝ ΑΜΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ ΠΟΥ ΟΙ
ΙΔΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ
ΩΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΚΑΙ
ΑΔΙΚΗΜΑ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟ
ΟΠΟΙΟ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ
ΑΡΘΡΟ 120 ΠΑΡΑΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ
ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ;
ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΔΙΔΑΞΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ
ΟΡΙΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ,
ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ
ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ
ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ
ΙΣΟΡΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ
ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΝ
ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.


Μονον οσοι πολεμησαν και θυσιαστηκαν για αυτην την ιερη πατριδα εχουν
το δικαιωμα να ομιλουν και να οριζουν το ποιοι ειναι και το ποιοι δεν ειναι Ελληνες.

Oι αγιοι​ προγονοι μας οι Ελληνες οι φιλοσοφοι, οι σοφιστες, οι επιστημονες
​,​οι ποιητες και πανω απο ολά οι ηρωες οι Ελληνες της Ελληνικης- ρωμαικης αυτοκρατοριας, μαζι με τους ηρωες του 1821, με της θυσιες τους και το αιμα τους καθορισαν το ποιος και ποιοι ειναι οι πραγματικοι Ελληνες. Oι πραξεις κανουν τους Ελληνες σε καθημερινο επιπεδο. Οι αρχαιοι φιλοσοφοι-σοφιστες πρωτα πολεμουσαν και εκαναν θυσιες για την πατριδα και μετα ειχαν το δικαιωμα να διδασκουν και να ομιλουν. Το ιδιο και οι Ελληνες του μεσαιωνα.

Ολους εκεινους τους αιωνες για να παραμεινει ελευθερη η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, σε ολη την διαρκεια ζωης του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους οι προγονοι μας πολεμουσαν σε καθημερινη βαση παρα πολυ γεναια και σκληρα ωστε να παραμενουν ελευθεροι και να μπορουν να διοικουν την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Οι παγκοσμιοι αυτοι Ηρωες οι κορυφαιοι του πλανητη μεσα απο τα εκατομμυρια θυσιασμενων Ελληνων, για την Ιερη πατριδα που ονομαζεται Ελλας, ορισαν οτι Ελληνες ειναι μονο οι μονοθειστες χριστιανοι ορθοδοξοι.

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.

Οι πρόγονοι έχυσαν το αίμα τους, για την ιερη πίστη του Χριστού και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.


Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.


Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, όπου μεταξύ άλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων..Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληνωνν Αυτοκρατόρων. Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827 : Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.


Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο. Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου <<εν τουτω νικα>>. Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.

Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος σφραντζής :Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιησουμε τον θανατο παρα την ζωη : πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.
Χαρακτηριστικο είναι και το ποιημα του Ματθαιου του Επισκοπου Μυρεων, ο οποιος το 1619 θρηνει για την Αλωση

Ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον, οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.


OI EΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟ 21
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΤΩΣΑΝ ΕΧΑΣΑΝ
ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ
ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ
ΕΛΛΗΝΕΣ.


ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ
ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟ
ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ.






Η ΚΟΣΜΟΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΞΕ
ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ. Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΚΗ ΕΓΙΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο
διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο. Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.

Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη
η καινη διαθηκη κλπ

Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα πιο πολλα στοιχεία του
​ ενδοξου​ Ελληνικού πνευματος θα ειναι
​ ​πλεον
δια παντος
​ ​στην ιερη Ελληνικη
Ορθοδοξη πιστη και Οικουμενικότητα.

Σε πνευματικο επιπεδο
​ την εποχη της αυτοκρατοριας ​ολοι
​​ οι συμμετέχοντες στην ορθοδοξια είναι ταυτόχρονα φορεις του αιωνιου αρχαιου Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι μεγιστοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,αλλαξαν τον απο εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Η πραξη τους αυτή επεφερε την οικουμενικοτητα του χριστιανισμου, και την σωτηρια του Ελληνικου εθνους αλλα και ολόκληρης της ανθρωποτητος .


Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης εξέλιξης.


Αντιστοιχα οι Πλατωνικες διδασκαλιες στηριξαν και θεμελιωσαν την νεα θρησκεια και εδραιωσαν τους Ελληνες του μεσαιωνα στην διοικηση της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.




Οι  Αγιοι​ Ιεράρχες ήταν ταυτόχρονα ​ οι ιεραποστολοι του Χριστου και του Πλατωνα.Δίδασκαν την Χριστιανική θρησκεια,τον λογο του Ιησου
​ ​και τα πνευματικα-ηθικα αξιωματα του Πλατωνα ώστε να εδραιωσουν τον Ελληνισμο και την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Το πάθος, με το οποιο διδασκαν και εγραψαν
​ εκεινα τα χρονια​ σε συνδυασμο με την μεγαλη τους μορφωση, τους εφερε όπως ηταν φυσικο αντιμετωπους με ολους τους
​ ​εβραιους
​σατανιστες​ του δωδεκαθεου
​.​
Οι αγιοι Ιεράρχες, ανέπτυξαν τα αξιωματα της πίστης με διαλεκτικη δυναμη, που φανερωνει αγαπη για την Ελλαδα, τον Χριστο, μεγαλη ευφυια και παιδευση πληθωρικη. Διαχάραξαν την τροχιά, επάνω στην οποία μεχρι σημερα επιβιωνει το Ελληνικο εθνος.

Οι Αγιοι Ελληνες πατέρες της Εκκλησίας οι τρεις Ιεραρχες ηταν ηδη γνωστες
του χριστιανικου φωτος, χρησιμοποιησαν την Ελληνική φιλοσοφία, για να διατυπωσουν μεσα απο αυτην τις χριστιανικες αληθειες ωστε να στερεωσουν το οικοδόμημα της πίστης και της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και κατ επέκτασιν να είναι σε θεση να επιβιωσουν οι Ελληνες του μεσαιωνα ως εθνος.

Η συμμετοχη των μεγάλων αυτων Ελληνων, στην θεμελιωση της Ελληνικης χριστιανικης φιλοσοφιας,μεσα από τα αξιωματα του Πλατωνα είναι τεραστια και καθοριστικη.

Από την θέση αυτή επετυχαν να θεμελιωσουν την ιερη Ελληνικη χριστιανικη φιλοσοφια, σαν συνεχεια της αρχαίας ελληνικής, με την οποια εισάγονται οι αιωνιες και διαχρονικες απόψεις θεωρησης της υπαρξης και της ζωης.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
Οι ιεραρχες επετυχαν να μιλησουν μεσα στις καρδιές αρκετων ανθρώπων.

Οι Φωστήρες της τρισηλιου θεοτητος, μολις αντιληφθηκαν την αξια του χριστιανισμου για την Ελλαδα εργαστηκαν ακατάπαυστα με πολυ αγαπη για να ενωσουν την νεα θρησκεια με την Ελληνικη παιδεια και την αρχαια κλασικη σκεψη. Σε αυτό τους βιηθησε καταλυτικα η τεραστια αγαπη τους για την αρχαιοελληνικη παιδεια.

Μελέτησαν παρα πολυ σωστα τους αρχαίους φιλοσοφους-σοφιστες, για
αυτό κατορθωσαν να ενωσουν το ιερο αρχαιο Ελληνικό πνεύμα με την Χριστιανικη πίστη. Φυσικα απέρριψαν τα εωσφορικα εβραικα στοιχεία του δωδεκαθεου και κρατησαν τα εξαιρετικα αξιωματα-διδασκαλιες της Ελληνικης παιδειας.

Περισσότερο από ολους, οι ευλογημενοι αυτοι Ιεραρχες, με την διδαχη και
τα περισπούδαστα εργα τους, συνετελεσαν στη ενωση των θησαυρων της ιερης αρχαιας φιλοσοφιας-γραμματειας με την διδασκαλία του Χριστιανισμού.

Το πνεύμα του Θεού και του Πλατωνα είναι διάχυτο στις σκεψεις, στους λογους, στις πραξεις και στα συγγραμματα των Τριων Ιεραρχων.

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία έμεινε ο εβραικος παγανισμος ως
εωσφορικος και αναξιος του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου

Οι εβραιοι εωσφοριστες του εβραικου δωδεκαθεου προσπαθουσαν με κάθε τροπο και μεσο να ματαιωσουν την αναληψη της εξουσιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας από τους Ελληνες.


Εξαιτιας των χρηστων ηθων, και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους, εγιναν
​ ​διοικητες
​ ​του (ρωμαικου κρατους ), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.

Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος.

Στο πιο κρισιμο ιστορικα σημειο για τον Ελληνισμο ερχονται οι τρεις αγιοι
φωστήρες της τρισηλιου Θεοτητος μαζι με τον Αγιο Γρηγοριο τον επισκοπο
Νυσσης ,να βαλουν τις πιο ισχυρες βασεις στο Ελληνικο -ρωμαικο κρατος.

Ανταξιοι θεμελιωτες της Ελληνικης (Ρωμαικης) αυτοκρατοριας οι τρεις Ιεραρχες, μαζι με τον Αγιο Γρηγοριο Νυσσης. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες καθως διπλα τους σταθηκε επαξια ο Αγιος Γρηγοριος Νυσσης, σπουδασαν φιλοσοφια, ρητορικη κλπ, στην αρχαια Αθηνα, καθως και σε αλλα μερη. Ο Αγιος Γρηγοριος Νυσσης, με τον Ιωαννη τονΧρυστοστομο, εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα, επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες, εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατωνα, εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες-ιδεολογιες. Εάν οι τέσσερις ιεραρχες, δεν εβαζαν τον Πλατωνα, μεσα στην χριστιανικη διδασκαλια τα αξιωματα του Πλατωνα, ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη ασημαντη θρησκεια.

Όλα αυτά γιατι, την μοναδικη αληθινη θρησκεια, ολους εκεινους τους αιωνες,
την κατεδιωκαν αλύπητα οι Εωσφοριστες "νεοταξιτες ", με μοναδικο στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν, εάν δεν ηταν σε θεση να πετυχουν τον πρωτο στοχο τους.

Με την εισοδο του Πλατωνα, οορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.

Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.

Ταυτόχρονα μεσα από της Πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια. Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.

Ηταν τοσο δυνατα τα θεμελια τα οποια εβαλαν οι αγιοι ιεραρχες, οπου παρα τους συνεχομενους πολεμους, της καταστροφές, της αιρεσεις, της κατάκτησεις από τους ξενους λαους δεν υπηρχε κανενας απολυτως κίνδυνος.

Ακομη και κατά την διαρκεια της τουρκικης κατοχης, η
​ ​ Ελληνικη γλωσσα μαζι με τον αρχαιο
​πολιτισμο
εφτασαν ανετα στην νεοελληνικη εποχη παρα τις ελειψεις και τα μειονεκτήματα.


ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΧΙ
ΣΤΟΝ ΔΟΛΙΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο
ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ
ΘΕΟΔΟΤΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Το βασικο μου αξιωμα είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν. Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.

Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει; Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας και η ιδεολογια μας, είναι εμποδιο στην δημιουργια δωδεκαθειστικου-
-εωσφορικου παγκοσμιου κρατους.

Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν




H EBΡΑΙΑ ΘΕΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ- ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟ


Οι απόγονοι της Αγελάδας, του Δία, του Νείλου και του Ποσειδώνα.


Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΡΟΣ Β
η συγκρουση των εβραιων δωδεκαθειστων με τους ελληνες για την ...
Ξυπνήστε ρε: Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΘΗΒΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ...

Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ

Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΑΠΟΛΛΥΩΝ-ΑΠΟΛΛΩΝ

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Γ.

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

EΛΛΗΝΑΣ Η ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ; ΜΕΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ

ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Β.

Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ
Οι απόγονοι της Αγελάδας, του Δία, του Νείλου και του Ποσειδώνα.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ Α.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΜΕΡΟΣ Α.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ B.

η πραγματικη καταγωγη των αρχαιων ελληνων μακεδονων. μερος α.

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Β.


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


165 σχόλια :