ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΚΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΡΟΣ Α


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΙΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ
ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΧΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ
ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

Η ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΟΥΝ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ
ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.
ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΔΙΟΤΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΕΓΙΝΑΝ ΕΝΑ.

ΕΚΤΟΤΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ
ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΜΟΝΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ
ΕΘΝΙΚΗ. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ,
ΚΑΘΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΕΝΑ.

ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ
ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ, ΠΟΥ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΘΝΟΣ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟΥ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΜΕΣΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΙΕΡΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ.

H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΕΒΓΑΛΕ
ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΚΑΙ
ΗΡΩΕΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ
ΑΥΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ
ΗΡΩΑΣ ΤΗΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ ΕΙΝΑΙ
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ Ο
ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΛΩΝ
ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ
ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΝ Β.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ
ΕΠΙΒΙΩΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΡΩΜΑΙΚΗ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ
ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΝΥΣΣΗΣ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ
ΤΡΙΣΗΛΙΟΥ ΘΕΟΤΗΤΟΣ. ΤΕΣΣΕΡΙΣ
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΚΤΟΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ
ΔΙΔΑΞΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΞΡΑΤΗ ΚΑΙ
ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ. ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ
ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΟΙ
ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ.

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο. Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.

Την Ελληνικοτητα του ιερου-αγιου χριστιανισμου την διαπιστώνουμε μεσα από την ορθοδοξη Εκκλησια και την χρηση της Ελληνικής γλώσσας στις γραπτές πηγες της χριστιανικης πιστης όπως είναι η Αγια γραφή, και ολη
η καινη διαθηκη κλπ

Η ιερη ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


​Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου​ Ελληνικου πνευματος.

Οι Αγιοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,​ ​αλλαξαν​ τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο.

Οι Αγιοι μεγιστοι φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια,αλλαξαν τον εβραικο
Χριστιανισμο σε Ελληνικο.


Η πραξη τους αυτή επεφερε την οικουμενικοτητα του χριστιανισμου, και την σωτηρια του Ελληνικου εθνους αλλα και ολόκληρης της ανθρωποτητος .

Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης εξέλιξης.

Αντιστοιχα οι Πλατωνικες διδασκαλιες στηριξαν και θεμελιωσαν την νεα θρησκεια και εδραιωσαν τους Ελληνες του μεσαιωνα στην διοικηση της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Οι ​Αγιοι​ Ιεράρχες ήταν
​ ταυτόχρονα ​ οι ιεραποστολοι του Χριστου και του Πλατωνα.Δίδασκαν την Χριστιανική θρησκεια,τον λογο του Ιησου
​ ​και τα πνευματικα-ηθικα αξιωματα του Πλατωνα ώστε να εδραιωσουν τον Ελληνισμο και την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.


Το πάθος, με το οποιο διδασκαν και εγραψαν
​ εκεινα τα χρονια​ σε συνδυασμο με την μεγαλη τους μορφωση, τους εφερε όπως ηταν φυσικο αντιμετωπους με ολους τους
​ ​εβραιους
​σατανιστες​ του δωδεκαθεου
​.​
Οι αγιοι Ιεράρχες, ανέπτυξαν τα αξιωματα της πίστης με διαλεκτικη δυναμη, που φανερωνει αγαπη για την Ελλαδα, τον Χριστο, μεγαλη ευφυια και παιδευση πληθωρικη. Διαχάραξαν την τροχιά, επάνω στην οποία μεχρι σημερα επιβιωνει το Ελληνικο εθνος.

Οι Αγιοι Ελληνες πατέρες της Εκκλησίας οι τρεις Ιεραρχες ηταν ηδη γνωστες
του χριστιανικου φωτος, χρησιμοποιησαν την Ελληνική φιλοσοφία, για να διατυπωσουν μεσα απο αυτην τις χριστιανικες αληθειες ωστε να στερεωσουν το οικοδόμημα της πίστης και της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και κατ επέκτασιν να είναι σε θεση να επιβιωσουν οι Ελληνες του μεσαιωνα ως εθνος.

Η συμμετοχη των μεγάλων αυτων Ελληνων, στην θεμελιωση της Ελληνικης χριστιανικης φιλοσοφιας,μεσα από τα αξιωματα του Πλατωνα είναι τεραστια και καθοριστικη.

πό την θέση αυτή επετυχαν να θεμελιωσουν την ιερη Ελληνικη χριστιανικη φιλοσοφια, σαν συνεχεια της αρχαίας ελληνικής, με την οποια εισάγονται οι αιωνιες και διαχρονικες απόψεις θεωρησης της υπαρξης και της ζωης.

Οι ευαγγελικες αξιες ενωνονται με τα ιερα αξιωματα του Πλατωνα.
Οι ιεραρχες επετυχαν να μιλησουν μεσα στις καρδιές αρκετων ανθρώπων.

Οι Φωστήρες της τρισηλιου θεοτητος, μολις αντιληφθηκαν την αξια του χριστιανισμου για την Ελλαδα εργαστηκαν ακατάπαυστα με πολυ αγαπη για να ενωσουν την νεα θρησκεια με την Ελληνικη παιδεια και την αρχαια κλασικη σκεψη. Σε αυτό τους βιηθησε καταλυτικα η τεραστια αγαπη τους για την αρχαιοελληνικη παιδεια.

Μελέτησαν παρα πολυ σωστα τους αρχαίους φιλοσοφους-σοφιστες, για
αυτό κατορθωσαν να ενωσουν το ιερο αρχαιο Ελληνικό πνεύμα με την Χριστιανικη πίστη. Φυσικα απέρριψαν τα εωσφορικα εβραικα στοιχεία του δωδεκαθεου και κρατησαν τα εξαιρετικα αξιωματα-διδασκαλιες της Ελληνικης παιδειας.


Περισσότερο από ολους, οι Ιεραρχες, με την διδαχη και θαυμαστα εργα τους, συνετελεσαν στη ενωση των θησαυρων της ιερης αρχαιας φιλοσοφιας-γραμματειας με την διδασκαλία του Χριστιανισμού.


Το πνεύμα του Θεού και του Πλατωνα είναι διάχυτο στις σκεψεις, στους λογους, στις πραξεις και στα συγγραμματα των Τριων Ιεραρχων.


Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία έμεινε ο εβραικος παγανισμος ως
εωσφορικος και αναξιος του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου

Οι εβραιοι εωσφοριστες του εβραικου δωδεκαθεου προσπαθουσαν με κάθε τροπο και μεσο να ματαιωσουν την αναληψη της εξουσιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας από τους Ελληνες.

ΤΑ ΑΙΩΝΙΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΕΝΩ ΟΙ ΕΝΔΟΞΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ
ΜΑΣ, ΧΑΡΑΞΑΝ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ.




Oι Ελληνες του μεσαιωνα οι τελειοι χριστιανοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας, οι αγιοι προγονοι μας αρχικα επετυχαν να κερδισουν την ελευθερια τους, απο τους αρχαιους ρωμαιους χωρις να πολεμησουν ουτε ενα δευτερολεπτο. Αυτο το μοναδικο επιτευγμα παγκοσμιος συνεβη εξαιτιας του Χρστου, των χρηστων ηθων και της Πλατωνικης Φιλοσοφιας. Ομως δεν εφτανε οτι κερδισαν οι προγονοι μας εντελως ειρηνικα την Ελευθερια τους, αλλα εγιναν και διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγουμενος υπηρξαν σκλαβοι. Στην συνεχεια ολους εκεινους τους αιωνες οι προγονοι μας για να διατηρησουν την ελευθερια τους και να ειναι σε θεση να διοικουν την παγκοσμια Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια πολεμουσαν σε ολη την διαρκεια ζωης της αυτοκρατοριας σε καθημερινη βαση αδιακοπα.

Ολους τους τροπους εθνικης επιβιωσεως μας τους εδειξαν-διδαξαν οι αγιοι προγονοι μας οι Ελληνοχριστιανοι του μεσαιωνα.

Στο πιο κρισιμο ιστορικα σημειο για τον Ελληνισμο ερχονται οι τρεις αγιοι
φωστήρες της τρισηλιου Θεοτητος μαζι με τον Αγιο Γρηγοριο τον επισκοπο
Νυσσης ,να βαλουν τις πιο ισχυρες βασεις στο Ελληνικο -ρωμαικο κρατος.

Ανταξιοι θεμελιωτες της Ελληνικης (Ρωμαικης) αυτοκρατοριας οι τρεις Ιεραρχες, μαζι με τον Αγιο Γρηγοριο Νυσσης. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες καθως διπλα τους σταθηκε επαξια ο Αγιος Γρηγοριος Νυσσης, σπουδασαν φιλοσοφια, ρητορικη κλπ, στην αρχαια Αθηνα, καθως και σε αλλα μερη. Ο Αγιος Γρηγοριος Νυσσης, με τον Ιωαννη τονΧρυστοστομο, εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα, επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες, εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατωνα, εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες-ιδεολογιες. Εάν οι τέσσερις ιεραρχες, δεν εβαζαν τον Πλατωνα, μεσα στην χριστιανικη διδασκαλια τα αξιωματα του Πλατωνα, ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη ασημαντη θρησκεια.


Όλα αυτά γιατι την Χριστιανικη θρησκεια, ολους εκεινους τους αιωνες, την κατεδιωκαν αλύπητα οι Εωσφοριστες "νεοταξιτες ", με μοναδικο στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν, εάν δεν ηταν σε θεση να πετυχουν τον πρωτο στοχο τους.

Με την εισοδο του Πλατωνα, οορθοδοξος Χριστιανισμος, εκτοξευτηκε στα υψη, ενώ ταυτόχρονα εγινε πολύ ευκολα κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες.


Με τον Πλατωνα και τα φιλοσοφικα του αξιωματα, ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια σε ολο τον κοσμο, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν,ολους εκεινους τους αιωνες οι εωσαφοριστες με σκοπο να διαλυσουν τον Χριστιανισμο.

Μεσω του υπατου των Ελλήνων φιλοσοφων του Αριστοκλη ασφάλισαν την πίστη, όρθωσαν φραγμούς στις αιρέσεις και παρερμηνείες και σφυρηλάτησαν την πανοπλία, με την οποία αμύνονται παλιοί και νέοι πρόμαχοι της ορθόδοξης πίστης.

Ηταν τοσο φοβερες οι διωξεις σε καθημερινη βαση ολους εκεινους τους αιωνες, που παρα τον ερχομο, τα θαυματα, τα μαρτυρια και την ανασταση του Θεανθρωπου, ηταν τελειως αδυνατον να επιβιωσει ο Χριστιανισμος, χωρις τον Πλατωνα.

Ταυτόχρονα μεσα από της Πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι ο Χριστιανισμος είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια. Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.


Κατά την διαρκεια της τουρκικης κατοχης ο Ελληνικος πολιτισμος μαζι με την Ελληνικη γλωσσα επιβιωσαν με χαρακτηριστικη ευκολια παρα της απώλειες.


Ηταν τοσο δυνατα τα θεμελια τα οποια εβαλαν οι αγιοι ιεραρχες, οπου παρα τους συνεχομενους πολεμους, της καταστροφές, της αιρεσεις, της κατάκτησεις από τους ξενους λαους δεν υπηρχε κανενας απολυτως κίνδυνος.




ΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ , ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ
ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΔΟΞΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ

ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 1825 Μ.Χ. -1826 Μ.Χ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΙΣΤΗ

Η πρωτη πολιορκια ξεκινησε απο τον Απριλιο του 1825 μέχρι τον Οκτωβριο του 1825 όταν η πολη πολιορκηθηκε από τους Ισμαηλιτες του κιουταχη και η δευτερη απο τον Δεκεμβριο του 1825 εως τον Απριλιο του 1826 οταν η πολη πολιορκηθηκε απο τους Σαρακηνους του ιμπραημ και του κιουταχη απο κοινου.

Το 1825 ο Κιουταχης συγκεντρωσε μεγαλο στρατο και κατευθύνθηκε στο Ηρωικο Μεσολόγγι. Στα τελη Απριλίου 1825 στρατοπεδευσε στην περιοχη και ξεκηνησε την πολιορκία του ενδοξου Μεσολογγίου.


Όλες οι επιθέσεις που επιχείρησε ο Κιουταχης εναντιον της πολης απετυχαν, οπως και η προσπαθεια του να αποκλεισει τον ανεφοδιασμο της πολης απο στερια και θαλασσα.


ΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΕΝΑΙΑ.


Δυστυχως για τους Ελληνες ηρωες τα δεδομενα αλλαξαν δραματικα όταν στα τέλη του 1825 κατεφθασε στο αγαρηνο στρατοπεδο ο Ιμπραημ με αξιόλογες αγαρηνες δυναμεις.

Απο τον Μαρτιο λοιπον η κατασταση αρχισε να αλλαζει με καταληψη απο τους Τουρκους στρατηγικων θεσεων της λιμνοθαλασσας, οπως το Βασιλαδι και ο Ντολμας. Οι Έλληνες καταφεραν να διατηρησουν τον ελεγχο της νησιδας Κλεισοβα μετα απο μια σκληρη μαχη, στην οποια οι Ισμαηλίτες του Ιμπραημ ειχαν παρα πολυ βαριες απωλειες. Ομως η προσπαθεια του Ελληνικου στολου να ανεφοδιασει την πολη ειχε καταστει αδυνατη, με αποτελεσμα οι αμυνομενοι να βρεθουν σε δυσμενη θέση.

Η πολιορκια συνεχιζοταν με αμειωτους και εξαντλητικούς ρυθμους
και οι πολιορκημένοι ηταν καταπονημενοι απο τις μαχες και την ελλειψη τροφων.


Ομως η μαχητικοτητα και το παθος να πολεμησουν για τον Ιησαυ
και ειτε να νικησουν ειτε να θυσιαστουν μαχομενοι εδειχνε τον ηρωισμο και την αυτοθυσια που διέκρινε τους Χριστιανους της πολης, αυτους τους ελευθερους πολιορκημενους που παρα τον εχθρικο κλοιο εμειναν ελευθεροι και αδουλωτοι στο Ελληνες.

Οι Ελληνες είχαν γίνει η σκια του εαυτου τους, και η πολη ειχε γινει ερειπια από τους συνεχεις βομβαρδισμους. Τροφιμα δεν υπηρχαν, σπιτια ελαχιστα παρεμειναν ορθια και απο τα χαλασματα επαιρναν υλικο για να ενισχυσουν τις οχυρωσεις.

Η κατασταση στην πολη εγινε δραματικη και η πεινα αρχισε να θεριζει τους κατοικους.


Οι Ελληνες εξαναγκαστηκαν να σιτιζονται με σκυλια, γατες, ποντικια άλογα,
μουλαρια, γαιδουρια και ώστε να αποφυγουν τον θανατο απο την πεινα.


Οταν τελειωσαν και αυτα αρχισαν να τρωνε αρμυρικια, πικρα χορτα που φύτρωναν στην λιμνοθαλασσα του Μεσολογγιου.

Μπροστά σε αυτή την αθλια κατάσταση το συμβουλιο των οπλαρχηγων και προκριτων της πολης πηρε την αποφαση για την εξοδο των κατοικων απο το Μεσολογγι. Η έξοδος οριστηκε για την νυχτα του Σαββάτου του Λαζαρου με ξημερωματα Κυριακης των Βαιων, μεταξύ 10ης και 11ης Απριλίου 1826.

Η θυσια των Ηρρων του Μεσολογγιου, ο ηρωισμος των χριστιανων
υπερασπιστων του και η αυτοθυσια των αμαχων ξεσηκωσε μεγαλο κυμα φιλελληνισμου στην Ευρωπη και συνεβαλε στην ευνοικη αντιμετωπιση της Ελληνικης επαναστάσεως σε πανευρωπαικο επιπεδο.





​ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ

ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

ΤΟΥ 1453 Μ.Χ. ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. ΓΙΑ

ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ

ΣΤΟΝ
ΧΡΙΣΤΟ


​Αναφερουν ενδεικτικα οι Ελευθεροι Πολιορκημενοι του Μεσολογγίου :

​ Εν ονόματι της Αγίας Τριάδος. Βλέποντες τον εαυτόν μας, το στράτευμα και τους πολίτας, εν γένει μικρούς και μεγάλους παρ' ελπίδα εστερημένους από όλα τα κατεπέιγοντα αναγκαία της ζωής προ 40 ημέρας και ότι επληρώσαμεν τα χρέη μας ως πιστοί στρατιώται της πατρίδος εις στενήν πολιορκίανταύτην και ότι, εάν μίαν ημέραν υπομείνωμεν περισσότερον, θέλομεν αποθάνει όρθιοι εις τους δρόμους όλοι.

Θεωρούντες εκ του άλλου ότι μας εξέλιπεν κάθε ελπίς βοηθείας και προμηθείας τόσον από την θάλασσαν καθώς και από την ξηράν, ώστε να δυνηθώμεν να βαστάξωμεν, ενώ ευρισκόμεθα νικηταί του εχθρού, αποφασίσαμεν ομοφώνως: η έξοδός μας να γίνει βράδυ εις τας δύι ώρας της νυκτός 10 Απριλίου, ημέρα Σάββατον και ξημερώνοντας των Βαϊων, κατά το εξής σχέδιον, ή έλθη ή δεν έλθη βοήθεια.

Την τελευταία εκείνην βραδια ο επισκοπος Ιωσηφ βοηθουμενος απο τους ιερεις του κοινωνησαν των Αχραντων Μυστηριων ολους τους Ελληνες κατοικους του Μεσολογγιου (10.500 Ελληνες).

​Οι προγονοι εχυσαν το αιμα τους, για την ιερη πιστη του Χριστου και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.


Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.


Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, όπου μεταξύ άλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων..Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληνωνν Αυτοκρατόρων. Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827 : Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.


Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο. Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου <<εν τουτω νικα>>. Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.

Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος σφραντζής :Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιησουμε τον θανατο παρα την ζωη : πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.

Ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον, οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.


ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΟ 1821 ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ
ΥΣΤΕΡΟΥΣΑΝ ΣΕ ΠΕΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΙΓΛΗ
ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-
ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ, ΑΛΛΑ
ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΟΙ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ.

ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΤΥΧΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ
ΛΟΓΙΚΗ ;


​Αυτό διοτι ειχαν ως πρωτυπο της Ελληνιδες του μεσαιωνα.​

Όλες οι γνησιες Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.

Σε εβδομαδιαια βαση ολους εκεινους τους αιωνες επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενώ δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.

Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς. Για τους ιδιους οι Ελληνιδες λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. Εντούτοις ολους εκεινους τους αιωνες.

​Με τον ιδιο ακριβως τροπο εζησαν οι ηρωες του 1821, για αυτό ηταν σε
θεση να επεναστατησουν.




ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ
ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο
ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΝΥΣΣΗΣ
ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΜΗΝΑ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ( 1η, 7η, 25 η ΚΑΙ
27η). Ο ΑΛΕΞΙΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ
ΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΝΑ
ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ
ΑΓΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.


ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ... ΜΕΡΟΣ Α

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕΡΟΣ Β .

Ξυπνήστε ρε: ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ...


ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Β


Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ


ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Α

ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Β


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΜΕΡΟΣ Α ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΕΡΟΣ B


ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΙΡΗΝΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.


ΜΕΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΕΘΝΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ MEΓΑΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ-ΠΡΟΣΒΟΛΗ TON MAIO TOY 2017.


ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΜΟΔΑ.

Ξυπνήστε ρε: ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ...

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ο ΑΡΓΑΛΕΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΑΡΑΚΗΝΩΝ.

NAI ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΥΚΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Γ.

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

EΛΛΗΝΑΣ Η ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ; ΜΕΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ ΚΑΙ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Α

ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Β

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ

ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Β.

Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ
Οι απόγονοι της Αγελάδας, του Δία, του Νείλου και του Ποσειδώνα.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ Α.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΜΕΡΟΣ Α.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ B.



ΡΩΜΑΝΟΣ Ο Δ ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ


ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΒΡΥΣΕΣ ΧΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΡΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ







ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

58 σχόλια :