ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΒΡΥΣΕΣ ΧΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΙΛΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΡΑΙΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΓΙΑΣΜΕΝΗ ΕΘΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΤΟ ΑΙΜΑ ΝΕΡΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ. Η ΙΕΡΗ ΕΘΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ
ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ
ΙΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ;






Η ελευθερια του ανθρωπου ειναι το πιο ακριβο αγαθο ,δεν δινεται δωρεαν ουτε απο τον Χριστο ουτε απο τους ανθρωπους, χρειαζεται πολυς αγωνας, πολυς κοπος, πολυ αιμα για να παρεις πισω την ζωη σου.

Αυτό μας το εδειξαν οι πολεμοι, οι αγωνες των προγονων μας, οι οποιοι πολεμουσαν,
για τοσους αιωνες.

Ελευθερια και αξιοπρεπεια. Τα ανωτατα αυτά ιδανικα, η ελευθερια και η αξιοπρεπεια, είναι και τα δυο δημιουργήματα των αρχαιων ιερων Ελλήνων.

Ένα από αυτά τα οποια μας διδαξαν οι προγονοι μας, είναι ότι η μεγαλυτερη αξια σε έναν ανθρωπο ειναι να κρατα την ψυχη στο στομα, να πολεμα, να επιμενει για το αδυνατο, το ακατορθωτο. Από την στιγμη που δεν θα λυγησει, δεν κανει πισω αλλα παραμενει σταθερος-ανυποχωρητος, τοτε γινεται το θαυμα που ποτε ενας δειλος δεν μπορει να πιστεψει, καθως το αδυνατο, το ακατορθωτο εχει γινει πλεον δυνατο κερδιζοντας την ζωη και την ελευθερια. Αυτή ακριβως είναι η διαφορα των αρχαιων προγονων μας, των ΙΕΡΩΝ Ελλήνων, από τους σημερινους ραγιαδες προδοτες. Παντοτε οι αρχαιοι προγονοι μας, όταν όλα εδειχναν τελειωμένα, εκει που φαινοτα
​ι​, να μην υπαρχει καμια ελπιδα, οι πραγματικοι Ελληνες αγωνιζόταν, εναντια σε κάθε λογικη. Το αποτελεσμα σε κάθε εποχη, είναι να πετυχαίνουν το ακατορθωτο.

Επειδή όμως σε κάθε περιοδο υπαρχουν δειλοι ραγιαδες προδοτες, θα δημιουργείται μονιμος πρόβλημα επιβιώσεως του Ελληνικου εθνους. Οι προδοτες και οι δειλοι της κάθε εποχης κρινοντας απο την δικη τους αδυναμια δεν μπορουν να πιστεψουν οτι υπαρχουν γεναιοι ανθρωποι, οι οποιοι είναι σε θεση να κερδισουν την ελευθερια τους. Ομως οι αληθινοι Ελληνες, οι ιεροι αρχαιοι προγονοι μας, δεν απελπιζοταν ποτε, διοτι γνωριζαν οτι εστω και σε λιγοστες ψυχες ζουνε, οι δυο μεγαλυτερες ηθικες αρχες ,που οι ιδιοι οι Ελληνες της επλασαν με αιμα και πονο ενω ειναι και οι δυο αθανατες, η ελευθερια με την αξιοπρεπεια.

Διαχρονικα οι εχθροι της ανθρωποτητος. κανουν ένα τεραστιο λαθος, διοτι, αγνοουν ότι υπαρχει ενας παναρχαιος απαραβατος νομος οτι το κακο παντα στην αρχη κερδιζει, και παντοτε στο τελος χανει απο της δυναμεις του καλου. Εαν δεν υπηρχε αυτος ο νομος τωρα θα ειχαν κυριαρχησει δια παντος οι εωσφοριστες στον πλανητη.

Η ζωη είναι γλυκια για ολους στους ανθρώπους, φανταστειτε ότι ηταν μηνας Μαιος του 1453 μ.Χ., ηταν ανοιξη, ηταν όλα ανθισμένα, ηταν όλα ευλογημένα, από τον ποιητη ουρανου και γης τον αναρχο τριαδικο Θεο.


Ολοι οι ανθρωποι ευχαριστουσαν τον τριαδικο θεο που τους επλασε μεσα σε ένα παραδεισο με θαλασσες, δαση, ζωα, φυτα και πασης φυσεως ομορφια.


Για αυτό δεν υπαρχει αληθινος Ελληνας Χριστιανος εκεινες της εποχές που βλεπωντας ολη αυτην την ευλογια του Χριστου να μην αναφερει καθημερινα το Ειη το κρατος της βασιλειας σου ευλογημενον. (1)


Οι προγονοι μας οπως και ολοι οι Ελληνες που επεσαν στα χερια των Μωαβιτων ,ηθελαν παρα πολύ να ζησουν,αγαπουσαν την ζωη, αγαπουσαν την θαλασσα, τα δαση,τον αερα, τα αστερια, της γυναικες, και γενικα ότι ωραιο επλασε ο τριαδικος Θεος δημιουργος.


Οι Ελληνοχριστιανοι ηρωες θυσιασαν πολύτιμες γυναικες, κορες, αδερφες, εξαδερφες, μητερες, ανηψιες, για την τιμη και την επιβιωση της Ελλαδος.


Αλλωστε πως θα μπορουσαν να κανουν διαφορετικα όταν για προγονους τους ειχαν τον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων παγκόσμιος, τον ιερο βασιλειο τον β τον Βουλγαροκτονο, τον Αλεξανδρο τον μεγα,τον Ηρακλειο, τον Αργαλεο θανατο των σαρακηνων τον Νικηφορο τον β, τον Λεωνιδα, τον Παυσανια, τον Θεμιστοκλη, τον Μιλτιαδη, τον Βρασιδα, τον Πλατωνα, τον Σωκρατη, τον Ηρακλειτο, τον Αναξιμανδρο, τον Θαλη,τον Αισχυλο, και εκατομμύρια εκατομμυριων αλλους ενδοξους προγονους, στρατηγους , πολεμιστες, φιλοσοφους, σοφιστες, πανεπιστήμονες.



Το μεγαλειο ψυχης των Ελλήνων της πολεως δεν ειχε οριο. Αυτό διοτι πριν την τελικη μαχη τους εδωσε αμέτρητες ευκαιριες ο μωαμεθ, για να φυγουν ειρηνικα, μαζι με της οικογενειες τους και ολη την κινητη τους περιουσια, και να πανε να κατοικησουν οπου εκεινοι επιθυμουν.


Όμως ολες της φορες οι Ελληνες απαντησαν αρνητικα.Οι Ελληνες ηξεραν παρα πολύ καλα , πως δεν ειχαν πολλες πιθανότητες να νικησουν τους Ισμαηλιτες, ηξεραν παρα πολύ καλα οι Ελληνες οτι οι γυναικες τους, οι κορες τους,οι αδερφες τους οι εξαδερφες τους, οι μητερες τους,τα αγορια τους, τα ανηψια τους, μετα την μαχη θα επεφταν στα χερια των ισμαηλιτων,όπως και επεσαν.


Οι Ισμαηλίτες θα τους σκλαβωναν ολους για να τελουν το 'θρησκευτικο" λατρευτικο τυπικο του Εωσφορου, με σεξουαλικες ανωμαλίες, οργια, παιδεραστιες, σεξ με τα του ιδιου φυλου κλπ.


Μην ξεχνατε ότι οι γυναικες εκεινων των εποχων, όπως και αυτές που σκλαβωθηκαν κατά την διαρκεια της αλωσεως, ηταν γυναικες ανθρωποι, κορες Χριστου, κορες του Πλατωνα, με παρα πολύ μεγαλη γυναικεια αξιοπρεπεια. Οι γυναικες ηταν απολυτως χρησιμες στην κοινωνια, την πατριδα, στο Ελληνικο εθνος. Πολυ λιγες ηταν οι ζωηρες, και οι κορες διαβολου εκεινες της εποχές. Οι γυναικες εκεινους τους αιωνες ηταν το στηριγμα της οικουμένης. Ολα αυτά διοτι ολες οι γνησιες Ελληνιδες, τους επομενους αιωνες ζωης της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, ακολουθησαν πιστα τον τροπο ζωης της Αγιας Ελένης. Ολες οι γνησιες Ελληνιδες, ολους εκεινους τους αιωνες κάθε κυριακη εκκλησια ,πηγαιναν στην Εκκλησια. Η εκκλησια αποτελουσε τροπο ζωης για της γνησιες Ελληνικες και τους Ελληνες. Η Εκκλησια μαζι με τα χρηστα ηθη ηταν παντοτε για της Ελληνιδες η πρωτη τους σκεψη, η πρωτη τους προτεραιοτητα.


​Όλες οι γνησιες Ελληνιδες γυναικες του μεσαιωνα, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα, κάθε ημερα εκαναν ελεημοσύνες, πηγαιναν σε εσπερινους, αγρυνπιες κλπ.Της Κυριακες πηγαιναν παντοτε στην Θεια λειτουργεια, η οποια αποτελουσε για εκεινους τροπο ζωης.


Σε εβδομαδιαια βαση ολους εκεινους τους αιωνες επισκεπτοταν φτωχούς στα νοσοκομεια οι οποιοι ηταν αρωστοι ενώ δεν ειχαν συγγενείς και φιλους.

Ακομη πηγαιναν και επισκεπτοταν στα φτωχοκομεία, φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν παρεα και συγγενείς. Για τους ιδιους οι Ελληνιδες λογους επισκεπτοταν κρατουμενους. Εντούτοις ολους εκεινους τους αιωνες.


ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 1825 Μ.Χ. -1826 Μ.Χ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΠΙΣΤΗ

Η πρωτη πολιορκια ξεκινησε απο τον Απριλιο του 1825 μέχρι τον Οκτωβριο του 1825 όταν η πολη πολιορκηθηκε από τους Ισμαηλιτες του κιουταχη και η δευτερη απο τον Δεκεμβριο του 1825 εως τον Απριλιο του 1826 οταν η πολη πολιορκηθηκε απο τους Σαρακηνους του ιμπραημ και του κιουταχη απο κοινου.

Το 1825 ο Κιουταχης συγκεντρωσε μεγαλο στρατο και κατευθύνθηκε στο Ηρωικο Μεσολόγγι. Στα τελη Απριλίου 1825 στρατοπεδευσε στην περιοχη και ξεκηνησε την πολιορκία του ενδοξου Μεσολογγίου.


Όλες οι επιθέσεις που επιχείρησε ο Κιουταχης εναντιον της πολης απετυχαν, οπως και η προσπαθεια του να αποκλεισει τον ανεφοδιασμο της πολης απο στερια και θαλασσα.


ΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΕΝΑΙΑ.


Δυστυχως για τους Ελληνες ηρωες τα δεδομενα αλλαξαν δραματικα όταν στα τέλη του 1825 κατεφθασε στο αγαρηνο στρατοπεδο ο Ιμπραημ με αξιόλογες αγαρηνες δυναμεις.

Απο τον Μαρτιο λοιπον η κατασταση αρχισε να αλλαζει με καταληψη απο τους Τουρκους στρατηγικων θεσεων της λιμνοθαλασσας, οπως το Βασιλαδι και ο Ντολμας. Οι Έλληνες καταφεραν να διατηρησουν τον ελεγχο της νησιδας Κλεισοβα μετα απο μια σκληρη μαχη, στην οποια οι Ισμαηλίτες του Ιμπραημ ειχαν παρα πολυ βαριες απωλειες. Ομως η προσπαθεια του Ελληνικου στολου να ανεφοδιασει την πολη ειχε καταστει αδυνατη, με αποτελεσμα οι αμυνομενοι να βρεθουν σε δυσμενη θέση.

Η πολιορκια συνεχιζοταν με αμειωτους και εξαντλητικούς ρυθμους
και οι πολιορκημένοι ηταν καταπονημενοι απο τις μαχες και την ελλειψη τροφων.

Παρα ταυτα η μαχητικοτητα και το παθος να πολεμησουν και ειτε να νικησουν ειτε να θυσιαστουν μαχομενοι εδειχνε τον ηρωισμο και την
αυτοθυσια που διέκρινε τους Χριστιανους της πολης, αυτους τους ελευθερους πολιορκημενους που παρα τον εχθρικο κλοιο εμειναν ελευθεροι και αδουλωτοι στο Ελληνες.

Οι Ελληνες είχαν γίνει η σκια του εαυτου τους, και η πολη ειχε γινει ερειπια από τους συνεχεις βομβαρδισμους. Τροφιμα δεν υπηρχαν, σπιτια ελαχιστα παρεμειναν ορθια και απο τα χαλασματα επαιρναν υλικο για να ενισχυσουν τις οχυρωσεις.

Η κατασταση στην πολη εγινε δραματικη και η πεινα αρχισε να θεριζει τους κατοικους.

Οι Ελληνες εξαναγκαστηκαν να σιτιζονται με σκυλια, γατες, ποντικια άλογα,
μουλαρια, γαιδουρια και ώστε να αποφυγουν τον θανατο απο την πεινα.

Οταν τελειωσαν και αυτα αρχισαν να τρωνε αρμυρικια, πικρα χορτα που φύτρωναν στην λιμνοθαλασσα του Μεσολογγιου.

Μπροστά σε αυτή την αθλια κατάσταση το συμβουλιο των οπλαρχηγων και προκριτων της πολης πηρε την αποφαση για την εξοδο των κατοικων απο το Μεσολογγι. Η έξοδος οριστηκε για την νυχτα του Σαββάτου του Λαζαρου με ξημερωματα Κυριακης των Βαιων, μεταξύ 10ης και 11ης Απριλίου 1826.

Η θυσια του Μεσολογγιου, ο ηρωισμος των υπερασπιστων του και η αυτοθυσια των αμαχων ξεσηκωσε μεγαλο κυμα φιλελληνισμου στην Ευρωπη και συνεβαλε στην ευνοικη αντιμετωπιση της Ελληνικης
επαναστάσεως σε πανευρωπαικο επιπεδο.



​ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΠΡΩΤΥΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
ΤΟΥ 1453 Μ.Χ. ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. ΓΙΑ
ΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ


​Αναφερουν ενδεικτικα οι Ελευθεροι Πολιορκημενοι του Μεσολογγίου :


​ Εν ονόματι της Αγίας Τριάδος. Βλέποντες τον εαυτόν μας, το στράτευμα και τους πολίτας, εν γένει μικρούς και μεγάλους παρ' ελπίδα εστερημένους από όλα τα κατεπέιγοντα αναγκαία της ζωής προ 40 ημέρας και ότι επληρώσαμεν τα χρέη μας ως πιστοί στρατιώται της πατρίδος εις στενήν πολιορκίανταύτην και ότι, εάν μίαν ημέραν υπομείνωμεν περισσότερον, θέλομεν αποθάνει όρθιοι εις τους δρόμους όλοι.

Θεωρούντες εκ του άλλου ότι μας εξέλιπεν κάθε ελπίς βοηθείας και προμηθείας τόσον από την θάλασσαν καθώς και από την ξηράν, ώστε να δυνηθώμεν να βαστάξωμεν, ενώ ευρισκόμεθα νικηταί του εχθρού, αποφασίσαμεν ομοφώνως: η έξοδός μας να γίνει βράδυ εις τας δύι ώρας της νυκτός 10 Απριλίου, ημέρα Σάββατον και ξημερώνοντας των Βαϊων, κατά το εξής σχέδιον, ή έλθη ή δεν έλθη βοήθεια.

Την τελευταία εκείνην βραδια ο επισκοπος Ιωσηφ βοηθουμενος απο τους ιερεις του κοινωνησαν των Αχραντων Μυστηριων ολους τους Ελληνες κατοικους του Μεσολογγιου (10.500 Ελληνες).

​Οι προγονοι εχυσαν το αιμα τους, για την ιερη πιστη του Χριστου και μονον, και εάν αυτην την εποχη φτασαμε στο απογειον της παρακμης αιτια είναι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ.


Α ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ.

Σημαντικότερο ολων εiναι το β αρθρο της εθνοσυνελεύσεως διοτι δωθηκε ο ορισμος για το ποιοι είναι πραγματικοι Ελληνες. Στο αρθρο αναφeρεται ότι : Oσοι αυτόχθονες κατοικοι της επικράτειας της Ελλάδος πιστευουσιν εις Χριστον, εισιν Έλληνες και απολαμβανουν ανευ τινος διαφορας ολων των πολιτικων δικαιωμάτων.


Στο συνταγμα των επαναστατημένων Ελλήνων του 1821, υπάρχουν πολλές αναφορές στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.

Νομικη διαταξη της Ανατολικης Χέρσου Ελλαδος, η Οργανισμος του Αρειου πάγου, Γερουσίας της Ανατ. Ελλαδος, 4/11/1821: Οι κοινωνικοι νομοι των αειμνηστων χριστιανων αυτοκρατορων της Ελλαδος μονοι ισχυουσι κατα το παρον εις την Ανατολικην Χέρσον Ελλάδαν.

Πολίτευμα της Ελλάδος 1/1/1822, όπου μεταξύ άλλων αναφερει: Άχρι της κοινοποιησεως των ειρημενων κωδικων, αι πολιτικαι και εγκληματικαι διαδικασιαι βασιν εχουσι τους νομους των αειμνηστων Χριστιανων ημων αυτοκρατορων..Νόμος της Επιδαύρου, Β Εθνοσυνέλευση, εν Άστρει 1823: ΔιορΙζεται επιτροπη για να εκθέση τα κυριωτερα των εγκληματικων εκ του προχειρου, ερανιζομενη από τους νομους των ημετερων αειμνηστων Ελληνωνν Αυτοκρατόρων. Πολιτικό σύνταγμα της Ελλαδος, Τροιζηνα, 1827 : Εως οτου δημοσιευθωσι οι κώδικες-Ελληνικοι-ρωμαικοι νομοι. Οι παρα της Ελληνικης πολιτείας δημοσιευομενοι νομοι εχουν ισχυν.


Η Εθνικη καταβολή από την Ελληνοχριστιανικη ρωμαικη αυτοκρατορια εκφράζεται και στις επαναστατικες σημαιες του 21 δεσπόζουν ο αγιασμενος δικέφαλος αετός με την κορώνα σε συνδυασμο με την πορφυρα, σύνδεσμος των επαναστατων με την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. Μια άλλη Πολεμικη σημαια της επαναστασης, εχει τεσσερις ερυθρούυς δικεφαλους αετους στις τεσσερις γωνιες και κυανο σταυρο στο κεντρο. Στο γνωστο πινακα ζωγραφικης ο αγωνιστης Νικολακης Μητροπουλος κραταει τριχρωμη σημαια με το σταυρο και την επιγραφη απο το οραμα του Αγιου Κωνστατινου <<εν τουτω νικα>>. Η σημαια που υψωσε ο Αλεξανδρος Υψηλαντης στο Ιασιο, στις 22 Φεβρουαρίου 1821, εχει στο κεντρο της τον σταυρό και την ίδια επιγραφή εν τούτω νίκα.

Στην επαναστατικη προκήρυξη ο μεγαλος αυτος πατριωτης καλει τους Έλληνες να αγωνιστούν: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, τα λογια του παραπέμπουν στον λόγο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου προς τους υπερασπιστές της Πολης, οπως τα διασώζει ο ιστορικός της Άλωσης Γεωργιος σφραντζής :Ξερετε καλα, αδερφια, οτι για τέσσερις λογους οφειλουμε ολοι να προτιησουμε τον θανατο παρα την ζωη : πρωτον, για την πιστη και την ευσεβεια μας, δετερον, για την πατριδα,τριτον, για τον Χριστο και τον βασιλεα και τέταρτον, για τους συγγενεις και φιλους.


Ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης ο οποιος ανδρωθηκε με τα Ελληνοχριστιανικα ιδεωδη, αναφερει στον αγγλο ναυαρχο Χάμιλτον, οτι οι κλεφτες και οι αρματολοι στα βουνα είναι ο στρατος του Ηρωα Κωνσταντινου Παλαιολογου, ο οποίος συνεχιζει ακομη να πολεμα τους τουρκους.


ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΜΑΙΟΥ 1453 Μ.Χ. ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ
ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1826 ΟΛΑ ΗΤΑΝ
ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΝΘΙΣΜΕΝΑ.

Σας καλω τωρα εσας τους λιγους Ελληνες να παμε νοερα, να παμε να δουμε τους Ελληνες κατά την τελευταια βραδια της ζωης τους, κατά την 28η Μαιου του 1453 μ.Χ. , και την 10η Απριλιου του 1826μ.χ., επανω στις πολεμιστρες. Εκει λοιπον οι προγονοι μας αγκαλιασαν για τελευταια φορα, της γυναικες τους, τις κορες τους τις εξαδερφες τους, τις ανηψιες τους , τις μητερες τους. Της φιλησαν γλυκα τρυφερα , μυρισαν για τελευταια φορα τα ομορφα μαλλια τους, της κοιταξαν στα ματια. Οπως επισης οι πολύ νεοι που μολις ειχαν παντρευτει, που μολις ειχαν αρραβωνιαστεί, κρατουσαν ο ενας τον άλλο για τελευταια φορα αγκαλια, τις φυλουσαν, της αγκαλιαζαν για τελευταια φορα.


Ολα αυτά λιγες ωρες πριν πεθανουν, όλα αυτά λιγες ωρες πριν της εγκαταλειψουν στα χερια των Ισμαηλιτών, για να της κανουν εφ ορου ζωης σκλαβες και πορνες του Εωσφορου.

O Aπρίλης με τον Έρωτα χορεύουν και γελούνε,
Kι’ όσ’ άνθια βγαίνουν και καρποί τόσ’ άρματα σε κλειούνε.

Λευκό βουνάκι πρόβατα κινούμενο βελάζει,
Kαι μες στη θάλασσα βαθιά ξαναπετιέται πάλι,
Kι’ ολόλευκο εσύσμιξε με τ’ ουρανού τα κάλλη.
Kαι μες στης λίμνης τα νερά, όπ’ έφθασε μ’ ασπούδα,
Έπαιξε με τον ίσκιο της γαλάζια πεταλούδα,
Που ευώδιασε τον ύπνο της μέσα στον άγριο κρίνο·
Tο σκουληκάκι βρίσκεται σ’ ώρα γλυκιά κι’ εκείνο.
Mάγεμα η φύσις κι’ όνειρο στην ομορφιά και χάρη,
H μαύρη πέτρα ολόχρυση και το ξερό χορτάρι·
Mε χίλιες βρύσες χύνεται, με χίλιες γλώσσες κραίνει·
Όποιος πεθάνη σήμερα χίλιες φορές πεθαίνει.

Tρέμ’ η ψυχή και ξαστοχά γλυκά τον εαυτό της.




​ΑΛΩΣΗ 1453 ΜΕΣΟΛΛΟΓΓΙ 1826

ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΗΡΩΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ
ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΟ 1453 Μ.Χ. ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ
ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΛΟΓΓΙΟΥ ΤΟ 1826 Μ.Χ.


ΑΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ
ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΠΟΛΥ ΓΕΝΑΙΑ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.
ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΧΩΡΙΣ
ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ.


ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΥΟ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.


ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΤΟ 1453 Μ.Χ. ΚΑΙ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟ 1826 Μ.Χ. ΗΤΑΝ
ΑΝΟΙΞΗ ΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΠΡΛΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.


ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ
ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΤΗΚΑΝ.


ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΥΣΙΑΣΑΝ
ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΑΔΕΡΦΕΣ, ΕΞΑΔΕΡΦΕΣ,
ΑΝΗΨΙΕΣ, ΜΗΤΕΡΕΣ.


ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ Η ΙΕΡΗ
ΕΘΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ.
ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ
ΜΑΣ, ΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΘΑ
ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ,
ΑΛΩΣΗ 1453, ΜΑΝΙΑΚΙ, ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ.


ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΜΑΧΕΣ
ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΕ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ
ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΕΤΑΙ.






Ξυπνήστε ρε: ΕΙΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΣΟΥ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΝ.

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ... ΜΕΡΟΣ Α

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΜΕΡΟΣ Β .

Ξυπνήστε ρε: ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ...


ΕΛΛΗΝΕΣ ​ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ (ΤΙ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ) ΜΕΡΟΣ Β


Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ


ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Α

ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΜΕΡΟΣ Β


ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΜΕΡΟΣ Α ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΥΡΚΟΥΑΣ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΕΡΟΣ B


ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΙΡΗΝΗ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ.


ΜΕΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΕΘΝΙΚΟ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ MEΓΑΣ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ-ΠΡΟΣΒΟΛΗ TON MAIO TOY 2017.


ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΜΟΔΑ.

Ξυπνήστε ρε: ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΜΟΝΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ...

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ο ΑΡΓΑΛΕΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΑΡΑΚΗΝΩΝ.

NAI ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΛΥΚΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Γ.

O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

EΛΛΗΝΑΣ Η ΕΒΡΑΙΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ; ΜΕΡΟΣ Α ΚΑΙ Β


ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ





ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

84 σχόλια :