ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Β.


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΑ
ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ
ΑΝΟΙΓΑΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.

Η πραγματικη ιστορία, μας διαβεβαιωνει πως
καμια θρησκευτικη πιστη η ιδεολογια δεν εξαφανιστηκε ποτε με τη βια. Αντιθετα, θρησκευτικές πίστεις ή άλλες ιδεολογίες που υπέστησαν διωγμούς και παντοειδείς περιορισμούς, ανδρώθηκαν και αναπτύχθηκαν περισσότερο και βγήκαν τελικά ωφελημένες από τις διώξεις. Οι αρχαιες θρησκειες και εν προκειμενω η αρχαιοελληνικη θρησκεια ειχε καταρρευσει πολυ πριν εμφανιστει ο Χριστιανισμος. Η καταρρευση ειχε αρχισει στα κλασικα χρονια, με αιτια την δράση των σοφιστων-φιλοσοφων και των επιστημονων και ειχε σβησει στα ρωμαικα χρόνια. Τα έργα των ιστορικών των χρονων εκεινων βεβαιωνουν περίτρανα το γεγονος αυτο, οπως αυτα του Πλουταρχου, του Παυσανια, του Στραβωνα, του Πολυβιου κ.α. στα οποια διαπιστώνεται η τέλεια εγκαταλειψη και σε αυτα ακομη τα διάσημα ιερα, οπως το δελφικο. Ο Στραβων τον 2ο μ.Χ. αιωνα αναφερει χαρακτηριστικά για τους Δελφούς: σήμερον και αυτός ο ναός των Δελφών έχει παραμεληθεί (Στραβ. 9,15).

Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής,δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο απο ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Ακομη οι Ελληνες χριστιανοι ηταν καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες,προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).

Ο Ελληνικός πολιτισμος παρεμεινε παντοτε το θεμελιο της πνευματικης των Ελλήνων του μεσαιωνα. Η Ελληνική φιλοσοφία, η Ελληνική ιστοριογραφια και ποιηση αποτελούν το μορφωτικό αγαθό-παθος ολων των ευσεβών Ελλήνων χριστιανων του μεσαιωνα.

Οι δωδεκαθειστες χρησιμοποιουν κάθε είδους ψεματος, για να
πεισουν τους αμαθεις, ότι αυτό το κρατος δεν "ηταν Ελληνικο" και ότι εκανε "κακο" στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο. Μεταξυ αλλων ένα από τα ψεματα για τα οποια μιλουν είναι το "κλεισιμο" των Φιλοσοφικων σχολων. Ο Ιουστινιανος ο α,το 529 μ.Χ. έκλεισε της Φιλοσοφικές σχολές, απαγόρευσε να διδάσκουν "Φιλοσοφία". Oλα αυτά διοτι οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας φανταστικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό της το 529μ.χ. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται, οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον θρονο του Ηρακλειου ,από την Καππαδοκια. Με την ανοδο του Ελληνα Ηρακλειου ανοιξαν αμεσως οι Φιλοσοφικες πανεπιστημιακες σχολες. Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα.


Οι Ελληνες σπουδαστες διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες, πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ . Στις σχολες αυτές ξεχωριζουν οι πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας ο Στεφανος τον Αλεξανδρινος. Ο Στεφανος διδαξε μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος εγραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη, Ιπποκρατη, Γαληνο. Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του. Ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος, ηταν γεωμέτρης, αστρονόμος, φιλόσοφος. Ο Λεων προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα εργα του Αρχιμηδη , του Ευκλειδη, του Απολλωνιου του Πυργαιου, του Πτολεμαιου. Τα Εργα αυτά βρίσκονται αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο της Οξφόρδης. Ο Ιδιος εγραψε της προσωπικες του παρατηρήσεις, επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη. Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, ενώ κατοπιν εντολης του Μιχαηλ του γ . Ο Λεων ειχε παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε, επι πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων Ελλήνων Φιλοσοφων. Οι Τρεις Ιεραρχες σπουδασαν την Αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια και Ρητορικη, στην Αθηνα. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες (Γρηγοριος Νυσσης), εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα , επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις ιεραρχες , εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατων , εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος , με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες αξιες, της ιδιες ιδεολογιες. Χωρις, τον Αριστοκλή (Πλατων), ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη θρησκεια.


Όλα αυτά διοτι ,την μοναδικη αληθινη θρησκεια ολους εκεινους τους αιωνες , την κυνηγουσαν αλύπητα οι Εωσφοριστες "νεοταξιτες ,με στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν. Με την εισοδο των Παλτωνικων ιδεων ο Χριστιανισμος,εγινε αμεσως κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες. Ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια του κοσμου, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται δια παντος χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν, ολους εκεινους τους αιωνες (μεχρι σημερα) οι εωσφοριστες. Φυσικα δεν υπαρχουν λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα Ασια (Εφεσσο),οπου η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της, ειδικα σε επιπεδο γεωμετριας, κατά την μεσαιωνικη εποχη. Ο Ιδιος ο Ηρακλειος δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν. Η δευτερη εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου. Αξιος αναφορας μεταξυ αλλων και ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος ο Προρφυρογεννητος.
Το παράδειγμα των τριων ιεραρχων, ακολουθουν παρα πολλοι επισκοποι,και ιερεις, τους επομενους αιωνες, όπως ο πατριάρχης Φωτιος, που ζητουσε, να μελετουν οι χριστιανοι, εκτος από τον αγια γραφη και τους αρχαιους φιλοσοφους.






O IEΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΤΩ ΘΕΩ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ


Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Α

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Β

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΡΟΣ Γ.

ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. MEΡΟΣ Α.


ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ. MEΡΟΣ Α.


ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ MEΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Β.

Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ Α.

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΜΕΡΟΣ Α.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α.
ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ B.

η πραγματικη καταγωγη των αρχαιων ελληνων μακεδονων. μερος α.
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Β.

Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ


ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ





ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

67 σχόλια :