Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ KAI O MEΓΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ : TO ΣΥΜΠΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ,


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.
Χωρις καμια υπερβολή δεν υπαρχει κατι που να μην μας το διδαξε ο Αριστοκλής (Πλατων). Για παράδειγμα στην πολιτικη, μας διδαξε ότι οποιοι κατεβαινουν από μονοι τους υποψήφιοι, εχουν δολο, και κακους σκοπους. Γι' αυτό μας συμβουλευσε να επιλεγουμε εμεις οι ιδιοι τους υποψηφιους, με βαση τον εντιμο, και ηθικο ιδιωτικο τους βιο. Από την στιγμη που τους κρινουμε ότι είναι σωστοι, τιμιοι, δικαιοι, γενναιοι στην μαχη σε καιρο πολεμου (δικη μου προσθηκη), τοτε μονον πηγαίνουμε και τους χτυπάμε την πορτα, ζητωντας τους να μας κυβερνησουν. Ότι εγραψε ηταν για το καλο των Ελλήνων και της ανθρωποτητος. Ιερος σκοπος του κορυφαιου φιλοσοφου στον κοσμο ηταν να προστατευσει την Ελληνικη φυλη, από την εισβολή των αλλοδαπων εωσφοριστων δωδεκαθειστων. Μαλιστα η δεξιοτεχνια του σε αυτην την προσπαθεια ξεπερνα κάθε οριο. Για να μην του κλεισουν την σχολη οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου και εχει ιδιος το αδικο τελος του Σωκρατη και των αλλων Ελλήνων πανεπιστημόνων, σκεφτηκε τους διαλογους. Ότι ηθελε να μας αναφερει, το εκανε παντοτε μεσω τριτων. Οι διαλογοι ηταν η ασπιδα προστασιας του Πλατωνα για να μην του κανουν κακο οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου. Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους Ελληνες (φιλοσοφους, σοφιστες) που δεν φοβηθηκαν τους σκλαβους σημιτικης, αιγυπτιοχεμιτικης καταγωγης που κατελαβαν την Ελλαδα, για αυτό εγραψαν για αυτους και το δαιμονικο δωδεκαθεο που μας εφεραν, παρα τις εξοριες, τις θανατικες ποινες με κωνειο, το κλεισιμο των φιλοσοφικων σχολων, το καψιμο των βιβλιων τους. Μονον στην αρχαια Αθηνα θανατωθηκαν και εξοριστηκαν πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, επιστήμονες. Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες διδαξαν ότι το δωδεκαθεο δεν είναι μονον δαιμονικο, αλλά ταυτόχρονα είναι αστειο και αναξιο του κορυφαιου πολιτισμου στον κοσμο, ο οποιος είναι ο Ελληνικος. Στο εργο του Πλατωνα με την επωνυμια Τιμαιος, καταλαβα ότι γεωμετρια σε τοσο υψηλο επιστημονικο επιπεδο δεν ειχε ξαναγραφτει παγκοσμίως. Τοτε για πρωτη φορα στην ζωη μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: Πως ηταν δυνατον οι Αρχαιοι προγονοι, οι οποιοι δημιουργησαν τις επιστημες, τις εξελιξαν, εγραψαν όλα αυτά, τα αριστουργήματα, που κανενα εθνος δεν μπορει να δημιουργησει, ταυτόχρονα να πιστευουν σε δωδεκα ανυπαρκτους, δαιμονικούς, ανωμαλους, αιμομίκτες,"θεους"; Πως ηταν δυνατον ειπα οι μεγιστοι του πλανητη γη να πιστευουν σε ανθρωποθυσιες, σε φαγωμα των θυσιασμένων, σε θυσιες ζωων, σε ευνουχισμο νεων αγοριων, σε εκπορνευση κοριτσιων, σε "λιτανειες" ομοιοματων του ανδρικου γεννητικου οργανου, και σε απίστευτες σεξουαλικες ανωμαλίες. Την απαντηση μας εδωσε ο ιδιος ο Πλατωνας στο εργο του Μενεξενος. Εκτος από τον Πλατωνα εχουμε αναφορες από τον Ηρόδοτος στο εργο του Ευτερπη, και στον Ισοκράτη, στα εργα του Ελένης εγκωμιον, Πανηγυρικος, Παναθηναικος. Ολοι αυτοι οι τεράστιοι προγονοι μας γραφουν για τους σκλαβους σημιτικης, χεμιτικης καταγωγης κλπ που εφυγαν απο την Αιγυπτο και ηρθαν στην Ελλαδα. Οι Σκλαβοι αυτοι με αρχηγούς τους Καδμο, Πελοπα, Δαναο, Λυγκεα, Αιγυπτο, κλπ κατελαβαν δια των οπλων την Στερεα Ελλαδα, Πελοποννησο, και επεβαλαν το δαιμονικο δωδεκαθεο, το οποιο ειχαν ως "Θρησκεια" στην Αιγυπτο, οπου ηταν σκλαβοι. Αυτοι λοιπον οι σκλαβοι καταφεραν δια της βιας και της απατης να επιβαλλουν το δαιμονικο δωδεκαθεο στον αγραμματο Ελληνικο λαο της εποχης εκεινης. Οι Ελληνες φιλοσοφοι και σοφιστες δεν δεχτηκαν ποτε αυτην την ξενοφερτη δαιμονικη και αστεια θρησκεια από την Αιγυπτο ως κατι σοβαρο. Αλλωστε αυτό ηταν αδυνατον να συμβει καθως η φαιδροτητα του δωδεκαθεου ξεπερασε κάθε οριο. Ενδεικτικα σας αναφερω ότι στην αρχαια Αιγυπτο εκαναν ειδικες τελετες μαυρης μαγειας σε σφαγμενα βοδια. Μετα επαιρναν τα κεφαλια των βοδιων στα οποια εδιναν ειδικες καταρες, ενω εν συνεχεια πηγαιναν στην αρχαια αγορα της Αιγυπτου και εάν δεν εβρισκαν Ελληνες να τα πουλησουν τοτε τα πετουσαν στον ποταμο, εβριζαν και εφευγαν απογοητευμενοι. Ακομη απαγορευαν οι σατανιστες Αιγύπτιοι τους υπολοιπους να τρωνε από πηρουνια Ελληνων, να φιλουν Ελληνιδες, Ελληνες στο στομα. Eννοείται ότι οι αρχαιοι αιγυπτιοι εκαναν και περιτομη μεταξυ αλλων. Στο β βιβλιο του με την επωνυμια Ευτερπη, ο Ηροδοτος είναι πολύ περιγραφικος σχετικα με την προελευση του δαιμονικου δωδεκαθεου που μας το εφεραν από την Αιγυπτο. Πολύ αστεια ειναι η περιγραφή των αλλοδαπών γυναικων, οι οποιες ηταν ιέρειες στο δαιμονικο μαντειο της Δωδωνης. Οι βαρβαρες αυτές ιέρειες μιλουσαν μια πόλυ ασχημη βαρβαρικη διαλεκτο, που εμοιζε με διαλεκτο πουλιων. Για αυτό τον λογο της αποκαλουσαν οι ντοπιοι περιστερες. Οταν καποτε η μια από αυτές τις δαιμονικες ιέρειες, μιλησε με μια πιο ηπια διαλεκτο, τοτε ειπαν οι ντοπιοι κατοικοι της Ηπειρου, οτι η περιστερα μιλησε με ανθρωπινη λαλια. Φυσικα οι αλλοδαπες σκλαβες ηταν μελαμψες. Ο Παυσανίας στο εργο του Αρκαδικα μας αναφερει ότι οι σατανιστες ιερεις του Λυκαιου Διος εκαναν τελετες μαυρης μαγειας όπως οι σημερινοι ζουλου, και ινδιάνοι, για να ερθει βροχη σε περιοδους ξηρασίας. Οσο για τα περιβοητα δαιμονικα Ελευσινια "μυστηρια", η κατασταση καταντα τελειως αστεια, καθως η "θεα" Ισιδα αναζήτα στα περατα της γης το κομενο μοριο του Οσιρι. Ο Οσιρις ηταν αδερφος και ταυτόχρονα εραστης της Ισιδας. Την Ισιδα όμως ηθελε για ερωμενη ο άλλος της αδερφος και αδερφος του οσιρι, ο σηθ(Τυφωνας). Ο Σηθ ζηλευε ότι τα αλλα δυο αδερφια του ηταν εραστες, για αυτό σκοτωσε τον Οσιρι, για να γινει εκεινος εραστης της Ισιδας. Η δαιμονικη θεα Ισιδα όμως με τελετες μαυρης μαγειας μπορεσε να ενωσει τα διαμελισμένα κομματια του εραστη-αδερφου της. Όμως της ελειπε όμως το πιο βασικο για εκεινη το μοριο. Τοτε αρχισε να το αναζήτα σε ολη την γη. Η αναζητηση αυτή είναι η βαση των Ελευσίνιων "μυστηριων". Την Ισιδα , την δαιμονικη θεα από την Αιγυπτο της αλλαξαν το ονομα, όπως εκαναν με ολους τους δαιμονικούς θεους, και την ονομασαν Δημητρα. Ηρόδοτος β Βιβλιο Ευτερπη. Το μισο Β βιβλιο του Ηροδοτου εχει απίστευτες λεπτομέρειες σχετικα με την προελευση του δωδεκαθεου από την αιγυπτο. Η αποθεωση σχετικα με την ηθικη και πνευματικη εξαθλιωση που επεφερε το δωδεκαθεο ερχεται όταν οι αρχαιοι Αθηναιοι καλουν τον μαυρο μαγο ονοματι Επιμενιδη να τους γλυτωσει από το Κυκλωνειο αγος. Δηλαδη να διωξει με μαγικα την τρομερη αυτή ασθενεια. Ματαια προσπαθουσε ο επιστημονας Ιατρος Ιπποκράτης να εξηγησει οτι η αρρωστια είναι φυσικο αιτιο, και ότι μονον εκεινος μπορουσε να την θεραπευσει ως Ιατρος. Παραλληλα τους ελεγε ο Μεγιστος Ιπποκράτης ότι δεν είναι σοβαρος τροπος θεραπειας αυτος με μαυρη μαγεια κλπ. Όμως ο αγραμματος και εξαθλιωμένος οχλος της αρχαιας Αθηνας δεν ηταν σε θεση να καταλαβει τι ελεγε ο Ιπποκράτης.

Το δαιμονικο δωδεκαθεο ηταν λοιπον εντελως αναξιο μπροστα στον κορυφαιο πολιτισμο του κοσμου που ηταν ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος. Αυτό μας το δειχνει πρωτα από όλα, το κορυφαιο εργο του Πλατωνα για την δημιουργια του σύμπαντος. Ενα εργο με γεωμετρια στο πιο υψηλο επιπεδο, που κανενας άλλος δεν μπορεσε να γραψει. Ας περασουμε τωρα να δουμε μερικα αποσπάσματα από το κορυφαιο εργο του Πλατωνα, το οποιο μου κινησε την περιεργεια να ψαξω για όλα τα σχετικα περι προελευσεως του δαιμονικου δωδεκαθεου. Εχω επιλεξει μερικα παρα πολύ χαρακτηριστικα αποσπάσματα. Για την δημιουργια του συμπαντος αναφερουν σχετικα και οι θρησκειες, ενω παρα πολλοι ανα τους αιωνες σχολιασαν και ερμηνευσαν τα λεγομενα απο τα ιερα βιβλια των θρησκειων. Ουδεποτε υπηρξε παρομοιο εργο σαν αυτο του Πλατωνα που να εξηγει τοσο τεκμηριωμενα τον τροπο με τον οποιο εγινε το συμπαν. Προ λοιπον της δημιουργιας του συμπαντος θα μας πει ο μεγας αυτος δασκαλος, ολα τα πραγματα βρισκοταν χωρις λογο, χωρις αιτια, χωρις μετρο. Οταν ομως αρχισε να δημιουργειται το συμπαν τοτε κατα πρωτον το πυρ, το υδωρ, η γη και ο αερας, βρισκοταν ολα αυτα σε ασυμμετρη κατασταση. Απο αυτα τα τεσσερα πηρε ο θεος αρχιζοντας να κανει το συμπαν, τους εδωσε σχημα και αριθμους τακτοποιώντας αριστα τα παντα. Τα σωματα αυτα το πυρ, η γη, το υδωρ, ο αερας εχουν βαθος το οποιο βαθος περιλαμβανει την επιφανεια των σωματων, η επιφανεια αυτη για καθε σωμα συνισταται απο τριγωνα. Ολα τα τριγωνα προερχονται απο αλλα δυο τριγωνα που το καθενα τους εχει μια γωνια ορθη και δυο οξειες. Το ενα απο αυτα τα τριγωνα απο τα δυο του μερη εχει το ένα μερος της ορθης γωνιας να περικλειεται υπο ισων πλευρων. Το ισοσκελες τριγωνο και το αλλο εχουν ανισα μερη ορθης γωνιας, περικλειομενης απο ανισες πλευρες, του σκαληνου. Αυτη ειναι η αρχη του πυρος και των αλλων σωματων, τις δε αρχες που ειναι ανωτερες απο αυτες της γνωριζει μονον ο Θεος δημιουργος και οποιος απο τους ανθρωπους ειναι φιλος του θεου. Ας παρουμε θα πει ο μεγας δασκαλος τα δυο τριγωνα απο τα οποια κατασκευαστηκαν τα σωματα του πυρος και των αλλων στοιχειων απο αυτα τα δυο τριγωνα το ενα ειναι ισοσκελες που ειπαμε ηδη,το αλλο ομως εχει παντοτε το τετραγωνον της μεγαλυτερης του πλευρας τριπλασιο απο το τετραγωνο της μικροτερης του πλευρας. Ξαναρχιζοντας απο το πρωτο στοιχειο που ειναι και το μικροτερο απο τα τεσσερα θα δουμε οτι το τριγωνο αυτο εχει την υποτεινουσα διπλασια κατα μηκος απο την μικροτερη πλευρα. Οταν συνδεθουν τα τριγωνα αυτα ανα δυο και αυτο το πραγμα επαναληφθεί τρεις φορες ωστε να στηριξουμε τις διαγωνιους και τις μικρες πλευρες εις ενα κοινον σημειον, ως κεντρο τοτε τα εξ αυτα τριγωνα γινονται ενα ισοπλευρο τριγωνο, μαζι με αλλα τεσσερα τα οποια οταν ενώθουν σε τρεις επιπεδες γωνιες κανουν μια στερεα γωνια η οποια ειναι εφεξης (γωνια που εχει κοινη κορυφη μια πλευρα κοινη, και της αλλες δυο πλευρες απο το ενα μερος και το αλλο της κοινης)της αμβλυτερης γωνιας απο τις επιπεδες γωνιες. Οταν αυτο το πραγμα γινει τεσσερις φορες σχηματιζεται το πρωτο ειδος του στερεου(πυρ) το οποιο διαχωριζει ολοκληρη την περιφερεια μεσα στην οποια βρισκεται ,σε ισα και ομοια μερη. Το δευτερο ειδος στερεου γινεται απο τα ιδια τριγωνα, οταν συννενωθουν οκτω ισοπλευρα τριγωνα, τεσσαρων επιπεδων. Αμα αυτο το πραγμα επαναληφθει εξι φορες τελειοποιειται και το δευτερο σωμα(αερας). Το τριτο σωμα (υδωρ) γινεται απο εκατον εικοσι στοιχεια. (τριγωνα ενωμενα από δωδεκα στερεες γωνιες). Καθε μια γωνια περικλειεται απο πεντε επιπεδα ισοπλευρα τριγωνα. Το ενα ειδος των τριγωνων το σκαληνο οταν δημιουργησε τα πρωτα τρια σωματα σταματησε και ερχεται ενα νεο αλλο τριγωνο το ισοσκελες (τριγωνο) που δημιουργησε το τεταρτο σωμα, με την ενωση ισοσκελων τριγωνων ανα- τεσσερα. Δηλαδη ενωθηκαν οι ορθες αυτες γωνιες των τεσσαρων αυτων τριγωνων, στο κεντρο σχηματιζεται λοιπον ενα ισοπλευρο τετραγωνο. Οταν ενωθουν εξι τετοια τετραγωνα κανουν οκτω στερεες γωνιες απο τις οποιες η καθε μια αποτελειται απο τρεις επιπεδες ορθες. Το σχημα του νεοσχηματισθεντος αυτου σχηματος ειναι κυβικο που εχει εξι επιπεδες τετραγωνες, ισοπλευρες βασεις. Επειδη όμως ειναι δυνατον να γινει και μια ακομη δημιουργια τριγωνων οταν ο Θεος αποφασισε να κανει το συμπαν χρησιμοποιησε τελικα και αυτον τον συνδιασμο, δηλαδη το πενταγωνικον δωδεκαεδρο, που αντιπροσωπευει τον αιθερα. Υστερα σε ενα αλλο σημειο μας λεει σχετικα για τα μειγματα των σωματων που δημιουργησαν την ψυχη. Κατα πρωτον πηρε απο το ολοκληρο το μειγμα ενα μερος. Απο της δυο βασικες ουσιες δημιουργησε μια τριτη αναμειγνυοντας και τις τρεις εφτιαξε μια τεταρτη, την ψυχη. Το νεο αυτο μειγμα το χωρισε σε κομματια-μοιρες και το καθενα απο αυτά περιεχει ποσοτητες απο ολες τις ουσιες. Μια ποσοτητα αφαιρεθηκε για το πρωτο μειγμα ουσια, για το δευτερο μειγμα ουσια αφαιρεθηκε διπλασια ουσια σε σχεση με το πρωτο μειγμα. Υστερα ελαβε ποσοτητα ιση με το 1/2 της δευτερας ουσιας και τριπλασιας της πρωτης. Τεταρτον διπλασια της δευτερης, πεμπτη δε τριπλασια της τριτης, εκτη οκταπλασια της πρωτης, εβδομη εικοσιεπταπλασια της πρωτης.






Μετα απο αυτα συμπληρωσε τα διπλασια-τριπλασια διαστηματα αποκοπτωντας απο τα αρχικα μειγματα επι πλεον και τοποθετωντας τα αναμεσα σε εκεινα, κατα τροπο ωστε σε καθε διαστημα να υπαρχουν δυο μεσοτητες. Η μεν μια απο αυτες υπερεχει απο το ενα ακρο οσο υπερεχει και απο το αλλο, η δε αλλη υπερεχει σε ισον αριθμο απο οσον υπερεχεται. Επειδη ομως απο αυτά εδημιουργηθησαν νεα διαστηματα και επιτριτα και εντογδοα με το διαστημα του επογδοου συμπληρωνε ολα τα επιτριτα αφηνοντας ενα μοριο απο το καθενα εξ αυτων. Το τμημα αυτο παριστανει ενα διαστημα που εχει την ιδια αριθμητικη σχεση που εχει το 256 προς το 243. Ολη αυτη λοιπον την συνθεση διπλη αφου την εσχισε ο Θεος κατα μηκος στο μεσον ενωσε το μεσον της μιας με το μεσον της αλλης σε σχημα Χ, λυγισε τα ακρα των σκελων και αφου τα ενωσε στο αντιθετο προς την διασταυρωση σημειο, σχηματισε δυο κυκλους. Απο τους κυκλους αυτους τον ενα τοποθετησε εξωτερικα και τον αλλον εσωτερικα και εδωσε κινηση στους κυκλους να γυριζουν παντοτε κατα τον ιδιο τροπο και στον ιδιο τοπο. Στην μεν εξωτερικη φορα εβαλε ο Θεος την φυση του αμεταβλητου και στην δε εσωτερικη την φυση του μεταβλητου. Την μεν κυκλοτερη κινηση του αμεταβλητου την εβαλε προς τα δεξια, κατα την πλευρα, την δε κινηση του αλλου προς τα αριστερα, κατα την διαμετρο. Μεγαλυτερη ομως ισχυ εδωσε στην περιφορα του αμεταβλητου. Την δε περιφορα του μεταβλητου που ειναι εσωτερικη την εσχισε σε εξι, σχηματιζοντας επτα ανισους κυκλους αναλογα προς το καθενα απο τα διπλασια και τριπλασια διαστηματα, που ειναι τρια σε καθε ειδος, ωστε οι κυκλοι αυτοι να εχουν αντιθετες κατευθυνσεις μεταξυ τους. Οι τρεις κυκλοι εχουν την ιδια ταχυτητα, οι δε τεσσερις αλλοι κυκλοι εχουν διαφορετικη ταχυτητα και αναμεταξυ τους και ως τους προς τους τρεις πρωτους κυκλους αλλα με αναλογικη κινηση. Η Αγια γραφη μας περιγραφει οπως και οι αλλες " θρησκείες" με εναν παρα πολυ απλοικο τροπο την δημιουργια του κοσμου και μονον ο Πλατωνας παγκοσμιως ειναι ο αυτός που εγραψε σε επιστημονικο επιπεδο. Σε ολο του το εργο μιλα οτι το συμπαν εκανε ο ενας μοναδικος θεος δημιουργος, και όχι ο Διας ο δηθεν πατερας των Θεων, ουτε καποιος αλλος Ολυμπιος αναφερεται ως δημιουργος του σύμπαντος. Ακομη και για τους ολύμπιους αναφερει ότι τους επλασε ο ενας θεος δημιουργος, ως κατωτερους "θεους". Αυτό το τελευταιο το αναφερει για να εξευμενισει, καπως τους εωσφοριστες, δωδεκαθειστες. Ενδεικτικος, είναι ο διαλογος στο εργο του Πλατωνα, πολιτεια. Στο εργο αυτό συνομιλουν σε καποιο σημειο ο Σωκρατης , με τον σοφιστη Θρασυμαχο, σχετικα με τους Ολύμπιους. Απευθυνόμενος ο Θρασυμαχος στον Σωκρατη του ειπε τα εξης: Για ολους αυτους τους "θεους", τους οποιους αναφέρεις Σωκρατη, δεν τους ειδε ποτε κανενας. Ουτε φανερωθηκαν ποτε για να κανουν καποιο θαυμα, ειτε να δωσουν καποια συμβουλη. Ολους αυτους τους γνωρίζουμε, από τους ποιητες που εγραψαν πολύ παλαιοτερα για τα πολεμικα τους κατορθώματα και τα γενεαλογικα τους δεντρα. Είναι ολοφανερο ότι ο Σοφιστης Θρασυμαχος, αναφερει, ανθρώπους που εζησαν σε παλαιοτερη εποχη και ηταν βασιλιαδες, εκαναν πολεμους, όπως εκαναν παιδια, εγγονια, κλπ. Ποτέ ο αληθινος Θεός δεν κανει πολεμους, και φυσικα δεν ειχε, ουτε εχει παιδια, ουτε γενεαλογικο δεντρο. Είναι πλεον γνωστο, ότι με βαση τις αναφορες του Ηροδοτου, όταν ηρθαν οι σκλαβοι από την Αιγυπτο στην Ελλαδα, για να είναι οικεια στους Ελληνες τα ονόματα των δαιμονων του δωδεκαθεου, αλλαξαν τα πραγματικα ονόματα των δαιμονων με ονόματα παλαιοτερων επιφανων Ελλήνων βασιλιαδων, στρατηγων κλπ. Ο Θεος δημιουργος των παντων (ο Ιησούς Χριστός), είναι γεματος αγαπη, καλοσυνη, ταπεινοτητα. Αυτό διοτι είναι αγαθος και στον αγαθο, δεν υπαρχει καμια κακια, κανενα μισος, όπως μας διδαξε ο Πλατων, στο εργο για την δημιουργια του κοσμου, στο εργο του με την επωνυμια Τιμαιος. Ο Χριστος είναι γεματος αγαπη ειναι αιτια μονον για κάθε τι καλο που συμβαινει, καθως είναι ο θεος της απολυτης αγαπης, της δικαιοσυνης, της ομορφιας, της ταξης. Αντίθετα ο εωσφορος ειναι ο απολυτος "θεος" του μισους, της αδικιας, του ψευδους, της καταστροφης των παντων. Ο Εωσφορος είναι η αιτια για κάθε τι κακο που συμβαινει. Ο Εωσφορος είναι αυτος που μισει κάθε τι καλο, ωραιο, δικαιο, που εφτιαξε ο Θεος. Για αυτό ο Εωσφορος ανα τους αιωνες μεσα από τους λαους που πιστευουν σε αυτόν, προκαλει διαφορα τρομερα δεινα στην Ελλαδα, αλλα και σε ολους τους χριστιανους ανα τον κοσμο.









ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ
ΔΙΔΑΞΕ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ
ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ
ΟΧΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ.



Ηράκλειτος είναι ενας από τους κορυφαιους Ελληνες φιλοσοφους ολων των εποχων. Eνδεικτικο είναι αυτό που ειπε ο Σωκρατης σχετικα με τον Ηρακλειτο. Όταν λοιπον ο Σωκράτης διάβασε το έργο του Ηράκλειτου είπε "αυτά που κατάλαβα είναι σπουδαία, νομίζω όμως ότι είναι εξίσου σπουδαία και αυτά που δεν μπόρεσα να καταλάβω. Ωστόσο χρειάζεται να είσαι ένας δεινός κολυμβητής σαν αυτούς από τη Δήλο για να μην πνιγείς μέσα στο βιβλίο του Ηρακλειτου". Ο μεγας Ηράκλειτος ηταν όπως ολοι οι γνήσιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρήτορες κλπ, μονοθειστης. Ανέκαθεν από καταβολης του Ελληνικου εθνους , οι Ελληνες πανεπιστήμονες γνωριζαν και διδασκαν τον ένα θεο δημιουργο. Ο Ηράκλειτος αναφερει σχετικα με τον έναν θεο : Ακομη και τα ημερα ζωα, τα αγρια, τα πουλια, και τα ψαρια, γεννιουνται , ακμαζουν και πεθαινουν υπακούοντας στους νομους του ενός θεου ( Αριστοτέλης, περι κοσμου, 6. 401a 8). Για τον Θεο όλα είναι ωραια, αγαθα και δικαια. Μονον για τους, ανθρώπους αλλα είναι καλα, και αλλα ασχημα (Πορφυριος).
Ο μεγας Φιλόσοφος, δεν θα μπορουσε να παραμεινει θεατης στην καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο. Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπιζε αργα και σταθερα σε πνευματικο, ηθικο, και κατ επέκτασιν πολιτικο και στρατιωτικο επιπεδο εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου.Η καταληξη ηταν να κατακτησουν κατ ουσιαν αμαχητί οι αρχαιοι ρωμαιοι, τους αρχαιους Ελληνες. Θελωντας και ο μεγας Εφεσιος φιλόσοφος να συμβαλει στο να αποτραπει η καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο, αναφερει σχετικα με της εωσφορικες θυσιες, ότι ενω ζητουν να εξαγνιστουν με καθαρμους, εν συνεχεια μιαινονται με άλλο αιμα από της (νεες) θυσιες που κανουν. Είναι σαν να είναι καποιος βουτηγμένος στην λασπη και προσπαθει να καθαριστεί βαζοντας και άλλη λασπη επανω του. Επισης αναφερει ο Ηράκλειτος, ότι οσοι προσευχονται στα αγαλματα των δαιμονικων θεων, ειναι ένα πραγμα που ισοδυμανει με το να μιλα καποιος σε τοιχους. Από το εργο Αριστοκριτος Θεοσοφια 68, Ωριγένης κατά Κελσου VII 6 2. Επισης Ηράκλειτος μας διδαξε ότι οσοι συμμετεχουν στα εωσφορικα μυστηρια (Ελευσινια, Διονυσιακα κλπ), ειτε είναι μαγοι, μυστες, ιερεις των δαιμονων, στην μετα θάνατον ζωη, θα υποστουν πολύ μεγαλες τιμωριες (Κλημης, Προτρεπτικος 22). Δεν είναι καθολου τυχαιο λοιπον που ο μεγιστος των προσωκρατικών φιλοσοφων απεμεινε με την σειρα του χωρις βιβλια ,καθως του τα εκαψαν οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου.







ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α..

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ Α.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ


ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΠΟΙΟΙ TON ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ; MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.


Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΠΟΙΟΙ TON ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ; MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β


Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ (ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ).


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ-ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ-ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.


H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ (ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ). ΜΕΡΟΣ Α.

212 σχόλια :