Ο ΑΡΓΑΛΕΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΑΡΑΚΗΝΩΝ.


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 969 Μ.Χ. ΜΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ
ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.

ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ Η ΙΕΡΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ.
Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ
ΗΡΩΩΝ. ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΠΟΙΑ
ΑΛΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΣΟΥΣ
ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ
ΚΑΙ ΗΡΩΕΣ.

Η Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια ,ηταν στρατιωτικο κρατος, εξαιτιας των αμέτρητων εχθρων, και των συνεχομενων πολεμων σε ολη την διαρκεια ζωης του Ελληνικου (ρωμαικου) κρατους. Για αυτό την ανωτατη,πολιτικη,στρατιωτικη εξουσια,ασκουσαν οι Ελληνικες οικογενειες που εδιναν επι αιωνες σε καθημερινη βαση της μαχες για λογαριασμο της Ελλαδος,στα πεδια των μαχων.

Η ΕΝΔΟΞΟΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ
ΚΑΙ Η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΗΤΑΝ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΦΩΚΑΔΩΝ.

Ο Νικηφόρος β,ηταν μελος της πιο ισχυρης Ελληνικης οικογενειας της αυτοκρατοριας, της Ελληνικης στρατιωτικης οικογενειας των Φωκάδων, από την Καισαρεια της Καππαδοκίας. Ο ιδιος ο κορυφαιος αυτοκρατορας ολων των εποχων,για την Ελλαδα και τον κοσμο,ο Ιερος Βασιλειος ο β ,ο Βουλγαροκτονος ,σε έναν νομο ,που ειχε βγαλει, περι πλουσιων, ανεφερε ονομαστικα την οικογενεια των Φωκάδων, ως την πιο ισχυρη οικογενεια της Ελληνικης (ρωμαικης ) αυτοκρατοριας. Η οικογενεια του Νικηφορου (Φωκάδες), οπως ολες οι υπολοιπες Ελληνικες στρατιωτικες οικογενειες της Μικρας Ασιας, εχασαν παρα πολλα μελη στα πεδια των μαχων,στο περασμα των αιωνων. Φυσικα δεν ηταν λιγα τα μελη της Ελληνικης οικογενειας, των Φωκάδων, αλλα και ολων των υπολοιπων Ελληνικων στρατιωτικών οικογενειων,που τραυματιστηκαν κατά την διαρκεια των πολεμων.


Αποκορυφωμα των απωλειών για την οικογενεια των Φωκαδων ηταν η απωλεια του αδερφου του αυτοκρατορα Νικηφορου, του Κωνσταντινου Φωκα ο οποιος ηταν στρατηγος του θεματος της Μεσοποταμιας, αλλα δυστυχως σε έναν πολεμο επεσε στα χερια των Αγαρηνων. Παρα τα οσα εταξαν οι Ισμαηλίτες στον Κωνσταντινο Φωκα,για να τον δελεασουν για να γινει από Ελληνοχριστιανος, Αραβοσαρακηνος, εντουτοις ολες της φορες ο Κωνσταντινος Φωκας αρνηθηκε. Ο Κωνσταντινος Φωκας οπως και ολοι οι Ελληνες που επεσαν στα χερια των Μωαβιτων ,ηθελαν παρα πολύ να ζησουν,αγαπουσαν την ζωη, αγαπουσαν την θαλασσα, τα δαση,τον αερα, τα αστερια, της γυναικες, και γενικα ότι ωραιο επλασε ο τριαδικος Θεος δημιουργος. Από την άλλη μερια οι αραβες γνωριζαν της ασύγκριτες πολεμικες,στρατηγικες ικανότητες των Ελλήνων, οπως ο Κωνσταντινος Φωκας. Για αυτό οι αραβες να να μην τους σκοτωσουν, τους προτειναν παντοτε,να γινουν αγαρηνοι, και να πολεμησουν στο πλευρο τους, προσφερωντας τους τα παντα. Ο Κωνσταντινος Φωκας όμως όπως και ολοι οι υπολοιποι Ελληνες αιχμάλωτοι, αρνηθηκαν να γινουν προδοτες, για αυτό πεθαναν κατω από τα πιο φοβερα βασανιστήρια. Το 953 μ.Χ., ο Κωνσταντινος Φωκας πιαστηκε αιχμάλωτος από τους σαρακηνους του Σαιφ αντ νταουλα,σε μια μαχη κοντα στο Μαρας.


Απο μια τοσο ενδοξη οικογενεια προερχεται ο Ελληνας Αγιος Νικηφόρος ο β. Σε ολη την διαρκεια ζωης της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, την ανωτατη, ανωτερη, στρατιωτικη εξουσια ασκουσαν οι Ελληνικες στρατιωτικες οικογενειες της Μικρας Ασιας, οι Φωκάδες, οι Μελισσηνοι, οι Δαλασσηνοι, οι Αργυροι, οι Σκληροι, οι Κομνηνοι, κλπ.



Ο Αγιος Νικηφόρος ο β, ηταν προστατης των αδυνατων Ελλήνων Χρσιστιανων τους οποιους κατεστρεφαν, επι αιωνες οι αραβες. Η Μνημη του Αγιου Νικηφορου του Β Φωκα, εορτάζεται στις 11 Δεκεμβριου. Βαθια θρησκευομενος ανθρωπος ηξερε ότι ειχε θεικη εντολη να εξαφανισει από προσώπου γης τους απίστους Ισμαηλιτες.

Στην μονη μεγιστης Λαυρας υπαρχει πληρης ακολουθια για τον Αγιο με κανονες. Η σημερινη κατά γενικη παραδοχή, νεοταξικη Εκκλησια, δεν γιορταζει τον Αγιο Νικηφορο με τις πρεπουσες τιμες. Αυτό γινεται για δυο λογους. Ο πρωτος λογος είναι, γιατι δεν θελουν οι πραγματικοι Χριστιανοι, να μαθουν τον βιο, ενός Αγιου Αυτοκρατορα, ο οποιος προστατευε τους Ελληνες Χριστιανούς από τους Αγαρηνούς.

Ο Δευτερος λογος είναι, ότι στην εποχη του ο Αγιος αυτοκρατορας Νικηφορος ο β, ειχε παρει μετρα, εναντια στον παρανομο πλουτισμο των κληρικων, των μοναχων, και των αρχιερέων. Η μοιρα χτυπησε πολύ ασχημα τον Ελληνα Αγιο Νικηφορο τον β, καθως σε νεαρη ηλικια εχασε την γυναικα του και το παιδι του. Εντούτοις ο Αγιος Ελληνας Νικηφόρος ο β Φωκας, βρηκε την δυναμη να ερθει ακομη πιο κοντα στον Θεο.

Ο Νικηφόρος μετα από ένα τοσο σκληρο χτυπημα, αγαπησε ακομη περισσοτερο τον Ιησου Χριστο. Αρκετοι ανθρωποι ,όταν δεχτουν τοσο σκληρα χτυπήματα από την ζωη, πληγωνονται παρα πολύ, με αποτέλεσμα, να απομακρύνονται από τον Θεο. Μερικοι εξ αυτων καταληγουν να γινονται αθεοι, ειτε σατανιστες. Αλλοι, καταντουν αθεοι, να υβριζουν καθημερινα τα θεια. Αντίθετος ο πολύ ξεχωριστος Ελληνας Νικηφοορος ο β, αγαπησε οσο τιποτε άλλο τον Χριστο, παρα τα απανθρωπα χτυπήματα που δεχτηκε απο την ζωη, χανωντας γυναικα και παιδι.

Αυτό το πραγμα μας δειχνει ξεκάθαρα το ποσο ξεχωριστος ηταν ο Αγιος Νικηφόρος Φωκας.


KYΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΠΟΥ
ΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΔΙΟΤΙ
ΕΧΑΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ.

Ο Αγιος Νικηφόρος ο Φωκας, ζουσε μια πολύ ασκητικη ζωη, σε ολο του τον βιο, κοιμοταν κατω στο εδαφος. Δεν ετρωγε, ηταν πολύ λιτοδίαιτος. Ζουσε χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Αυτό το εκανε για δυο λογους από σεβασμο και αγαπη για τον τριαδικο θεο, αλλα και για είναι είναι σε θεση να πολεμα τοσο γεναια στα πεδια των μαχων. Το ιδιο εκαναν ολοι οι Ελληνες εκεινων των αιωνων, για να μπορουν να παραμενουν Ελευθεροι, για να μπορουν να είναι διοικητες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Ένα πολύ σημαντικο το οποιο δεν πρεπει να ξεχναμε, είναι ότι Θειος του Αγιου Νικηφορου του Β Φωκα, ηταν ενας άλλος αγιος της Εκκλησιας μας, ο Αγιος Μιχαηλ Μαλεινος.


Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ AΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Σημαντικο ρολο στην ζωη του Νικηφορου, εκτος από το γεγονος της απωλειας της γυναικας του, και του παιδιου του, ειχε και ο Αγιος Αθανασιος ο Αθωνίτης. Ο Αγιος Αθανάσιος αλλαξε σε παρα πολύ μεγαλο βαθμο, τον τροπο σκεψης, τον τροπο ζωης του Νικηφορου Φωκα. Εκτοτε αν και δεν προλαβε να γινει καλογερος όπως ειχε σκοπο να κανει, εντουτοις αλλαξε παρα πολύ τον τροπο ζωης του. Όλα αυτά σε συνδιασμο με το σκληρο χτυπημα της μοιρας.

Ο Αγιος βασιλιας Νικηφορος ο β, ειναι αυτος που θα δωσει τα χρηματα, στον Αγιο Αθανασιο, για να δημιουργησει την Μονη μεγιστης Λαυρας ,στο Αγιο ορος. Ο Αγιος Αθανάσιος κατοπιν παρακλησεως,του Νικηφορου του β Φωκα, ακολουθησε τον Νικηφορο, σε καποιες εκστρατειες του, όπως αυτην που εγινε στην Κρητη. Οι προσευχες, ο χαρακτηρας, ο τροπος ζωης του Αγιου Αθανασιου, εδιναν ακομη μεγαλυτερη ψυχικη δυναμη στον Ελληνα αυτοκρατορα Νικηφορο τον β Φωκα,για να κερδιζει τους εχθρούς των Ελλήνων.

Ο αγιος Αθανάσιος είναι αυτος που εκανε τοσο πολύ θρησκο τον Νικηφορο τον β Φωκα ώστε να αρχιζει να πλησιαζει η Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια στο απογειο της ακμης της. Εξαιτιας του Αγιου Αθανασιου, ο Αγιος Νικηφόρος εχει πλεον πληρη επιγνωση ότι δεν πολεμα μονον για την Ελλαδα, αλλα πολεμα ταυτόχρονα τους σατανιστες, τους θανάσιμους εχθρούς και αιωνιους εχθρούς του Χριστου και της Ελλαδος.

Ο Νικηφόρος ζητησε απο τον πατριαρχη Πολυευκτο, οσοι Ελληνες στρατιώτες χανουν την ζωη τους σε μαχη εναντιον των αγαρηνων, να ανακηρυσονται αγιοι. Τον Αγιο Νκηφορο τον β Φωκα, ως βαθια θρησκευομενο τον στεναχωρουσε αφανταστα η κατρακυλα του βατικανου, που από Χριστιανοι εγιναν σατανιστες, για αυτό προσχωρησαν στους γερμανους (διαβαστε τα σχετικα αρθρα).

Πριν γινει αυτοκρατορας, ο Αγιος Νικηφόρος αναδείχθηκε μεγαλος στρατηγος σε όλα τα μετωπα της εποχης του. Χαρακτηριζονταν από μεγαλη ευσεβεια και αγαπουσε τον Χριστο. Ο Αγιος Νικηφορος ήταν γεννημενος στρατιωτης. Ειχε τη σωματικη αντοχη και διανοητικη ικανοτητα ενος μεγαλου στρατιωτικου ηγετη, ήταν βραχύσωμος, αλλα εξαιρετικα ρωμαλεος. Η ζωη του ήταν αφιερωμενη στα στρατευματα του, τα οποια αγαπουσε -προστατευε παση θυσια, και τα οποία του ήταν πιστά μέχρι θανάτου.


ΠΙΣΤΟΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΤΟ
ΙΕΡΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΟΥ ΘΗΣΕΑ.

Ο Θησεας ηταν ο πρωτος Ελληνας βασιλιας παγκόσμιος ο οποιος διδαξε ότι οι πραγματικοι Ελληνες βασιλιαδες επωμίζονται τα περισσοτερα βαρη από ολους τους υπολοιπους, ενω τους καρπους των προσπαθειών τους, τους μοιράζονται με ολους τους πολιτες. Ακομη ο Θησεας διδαξε ότι σε κάθε μαχη, σε κάθε πολεμο, καθημερινα της περισσοτερες φορες από οποιονδηποτε άλλο στρατιωτη, βαζει την ζωη του σε κινδυνο ο εκάστοτε Ελληνας Βασιλιας. Για αυτό ολοι οι Ελληνες Βασιλεις, στρατηγοι κατά την αρχαια και μεσαιωνικη εποχη, οπου οι προγονοι μας ηταν διοικητες της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας, επιτεθοταν ολομόναχοι εναντιoν χιλιαδων αντιπαλων, για να παρουν θαρρος οι υπολοιποι Ελληνες στρατιώτες για να κερδιθουν οι μαχες και οι πολεμοι υπερ της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Eπι Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας δεν ειχες το δικαιωμα να εισαι βασιλιας, αρχιστράτηγος, στρατηγος, εάν δεν πολεμουσες στην πρωτη Γραμμη της κάθε μαχης,του κάθε πολεμου. Αυτό είναι κατι το το οποιο εκαναν ολους εκεινους τους αιωνες ολοι οι γνήσιοι Ελληνες αυτοκρατορες, ολοι οι γνήσιοι Ελληνες στρατηγοι, ανωτατοι αξιωματικοι και αξιωματούχοι.


Ο Ελληνας Αγιος βασιλιας Νικηφόρος ο β Φωκας πολεμουσε πιο γενναια από ολους τους υπολοιπους Ελληνες, ενώ οποτε χρειαζοταν επιτεθοταν ολομόναχος εναντιον χιλιαδων αντιπαλων για να παρει θαρρος ο Ελληνικος-ρωμαικος στρατος. Επειδη το αιμα νερο δεν γινεται ποτε, oταν ηταν ακομη αρχιστράτηγος, ολες της πολεις που κατακτουσε, ειτε της ισοπεδωνε, ειτε εσφαζε ομαδικα τους αγαρηνους. Ολα αυτά σε αντιποινα για της σφαγες, τους βιασμους, της κλοπες, τους εμπρησμους, το σκλαβωμα γυναικων που εκαναν οι Μωαβιτες (νεα ονομασια των αγαρηνων), εις βαρος των Ελλήνων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας.

Ολες αυτές οι ενεργειες γινοταν με σκοπο να αποτρεψει την καταστροφή του Ελληνικου εθνους, από τη σιγουρη γενοκτονια.
Οταν ανεβηκε στον θρονο ο Νικηφόρος συνεχισε την ιδια ακριβως πολεμικη πολιτικη, εναντια στους Αγαρηνούς. Μην ξεχνατε το σημαντικοτερο ολων, ότι οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες μεχρι και σημερα βρισκοταν σε απολυτως νομιμη αμυνα. Ότι οι προγονοι μας πολεμουσαν μονον σε αμυντικούς πολεμους. Επισης επειδή οι εχθροι δεν σταματουσαν ποτε τους πολεμους ολους εκεινους τους αιωνες. Για αυτό κάθε χρονο εισεβαλαν στην Ελλαδα, και προκαλουσαν τρομερες καταστροφες. Δεν ηταν λιγες οι φορες που εφταναν εξω από την Κωνσταντινουπολη, ειτε πλησιαζαν αρκετα κοντα στην Ελληνικη (ρωμαικη)πρωτευουσα.






Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ
ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ.


Για αυτόν τον λογο επετρεψε για πρωτη και μοναδικη φορα σε ολο τον κοσμο ο Τριαδικος θεος, να διακοψουν την λειτουργια του, το μνημοσυνο του, μεσα στον κορυφαιο ναο του Χριστιανισμου, την Αγια Σοφια, και να ψαλλουν τον Ελληνα Βασιλια Νικηφορο, ως αργαλεο θανατο των Σαρακηνών.

Ακομη και τοσο γεναιος πολεμιστης που ηταν ο Νικηφόρος ο β,τοσο μεγαλος στρατηγος, που ηταν αυτοκρατορας στην κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου, μπροστα στον θεο, δεν ηταν παρα ενας απλος ανθρωπος, μεχρι εκεινη την στιγμη, καθως δεν ειχε γινει ακομη αγιος. Εν τουτοις οι καταστροφες των αραβων, ηταν τοσες πολλες επι πολλους αιωνες εις βαρος των αθωων Ελλήνων.Τα μαρτυρια των Ελλήνων δεν ειχαν τελος ολους εκεινους τους αιωνες, από τους αγαρηνους, με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. Για αυτό επετρεψε ο θεος να διακοπτουν την δοξολογια του μεσα στην Αγια Σοφια, και να δοξολογουν τον Νικηφορο τον β Φωκα.

Ουτε στον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων τον ιερο Βασιλειο τον β τον βουλγαροκτονο δεν εγινε τετοια τιμη, ουτε σε κανεναν άλλο Ελληνα αυτοκρατορα, να τους ψαλλουν μεσα στην κορυφαια εκκλησια του κοσμου, διακοπτωντας το μνημοσυνο του Σωτηρα Ιησου Χριστου. Αυτό ηταν ξεκάθαρα ένα δειγμα, ότι ο Νiκηφορος θα γινοταν Αγιος.

Ο ιδιος ο ιησους Χριστος ,επιτρεπει την νομιμη αμυνα, διαφορετικα δεν θα επετρεπε, στους Ελλήνες να αμυνονται επι τοσους αιωνες και να εχουμε αυτοκτρατορια.

Το μεγαλειο του Αγιου Νικηφορου Φωκα φανηκε, από ένα ακομη πραγμα. Όταν με Αγια υπομονη, δεχτηκε ο Αγιος Νικηφόρος, την οργη του λαου, για τα βαρια φορολογικα μετρα, εξαιτιας των συνεχομενων αμυντικων πολεμων. Αν και οι αιματηρες φορολογικες θυσιες του Ελληνικου λαου δεν πηγαν χαμενες διοτι κερδίσαμε ολους τους αμυντικούς πολεμους με τους Αραβες, εντουτοις σε μια εξοδο του Ελληνα βασιλια με τα ποδια, στους δρομους της Κωνσταντινουπόλεως, βρεθηκαν καποιοι, οι οποιοι του πεταξαν χωμα, πετρες, και ξυλα στο προσωπο.

Ολα αυτά την στιγμη που πηγαινε ο Νικηφορος σε μια εκκλησια, με τα ποδια, χωρις συνοδεια, ενώ ειχαν ξεσπασει ταραχες στην βασιλευουσα μεταξυ Ελλήνων και αρμενιων ναυτων. Σε περιπτωση που δεν ειχαν επεμβει καποιοι αλλοι Ελληνες, το εξαγριωμενο πληθος, ειχε σκοπο ειτε να τον τραυματισει βαρια, ειτε να τον σκοτωσει. Ο Αγιος όμως που ηταν ταυτόχρονα, ο πιο γεναιος πολεμιστης της αυτοκρατοριας, δεν υπερασπιστηκε τον εαυτο του εκεινη την στιγμη.

Σκεφτείτε λοιπον ότι σε έναν Αγιο ηρωα όπως τον Νικηφορο τον β Φωκα, τον τριτο κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων, μετα τον Ιερο Βασιλειο τον β, και τον Ηρακλειο, του πεταξαν πετρες, χωματα, και ξυλα στο προσωπο. Εάν δεν ηταν εκει καποιοι επιφανείς Ελληνες σκοπευαν να τον χτυπησουν, ειτε να τον σκοτωσουν. Όλα αυτά εναντιον ενός Ελληνα Αγιου Βασιλια, ο οποιος εδινε καθημερινα επι χρονια την ζωη του για την Ελλαδα στα πεδια των μαχων, έναν ανθρωπο που δοξασε την Ελλαδα.

Kινηθηκαν εναντιον του Αγιου που προσταυευε ολους τους Ελληνες Χριστιανους από τους Σατανιστες. Σε αντιθεση στην σημερινη εποχη ολοι δεχονται τα παρανομα μνημονια.

ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΟΥ
ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥ.


Η μητερα του Βασιλειου του β, η Θεοφανω, δεν ηθελε να συνδεσει το ονομα της, οπως και των παιδιων της, των νομιμων αυτοκρατορων, με την λαικη δυσαρεσκεια που υπηρχε για τον Αγιο Νικηφορο τον β Φωκα, σχετικα με τα βαρια αντιλαικα μετρα. Αν και οι αιματηρες φορολογικες θυσιες του Ελληνικου λαου δεν πηγαν χαμενες διοτι κερδίσαμε ολους τους αμυντικούς πολεμους με τους Αραβες.


Εξαιτιας των θρησκευτικών του πεποιθησων , αλλα και των πολλων στρατιωτικών του υποχρεώσεων ο Aγιος Νικηφόρος στην αρχη την ηθελε ερωτικα, στο τελος ομως την ειχε εγκαταλειψει εντελως.
Το αποτέλεσμα ηταν η κατά πολύ νεοτερη Θεοφανω,να αναζήτα νέο συζυγο, καθως ηλικιακα εκεινη την εποχη, δεν ηταν ουτε τριαντα ετων.


Ο Αγιος Νικηφόρος Φωκας και ο ανηψιος του Ιωαννης, Δυστυχως ηταν μεσα στα αμέτρητα θυματα σκευωριων, που δημιουργουν ανα τους αιωνες, οι Ιωσηφ, Μωυσης, Ααρων Δαβιδ κλπ. Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος, αξιωματούχος, απόγονος του καδμου, του δαναου, και ολων των σκλαβων που ηρθαν στην Ελλαδα.

Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος , αξιωματούχος, είναι
ο παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο. Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα. Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει πραξικοπημα. Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων. Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ. Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν , να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Πανω από όλα όμως αυτό που εκανε ο Ιωαννης ηταν να μην σκοτωσει τον θειο του , και να του αποκαλυψει την συνομωσια. Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα. Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο. Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα , για να σταματησει τους συνομωτες. Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα. Ολοι οι Ελληνες μεγαλοι ηγετες από την αρχαιοτητα μεχρι σημερα, ειχαν αδικο τελος ,εξαιτιας του ιδιου λαου, των αλλοδαπών σκλαβων από την Αιγυπτο, που από το 1519 Π.χ., κατελαβαν δια της βιας Στερεα Ελλαδα και Πελοπονησο. Από τοτε διαμενουν μονιμα στην Ελλαδα μας και προκαλουν κάθε ειδος εθνικη τραγωδια και καταστροφή.


Η ΑΓΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ.
ΧΩΡΑ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ.

Καππαδόκες Αγιο- μεγαλομάρτυρες, ειναι ο Άγιος Γεώργιος, ο Άγιος Μάμας, οι Άγιοι Μάρτυρες Ευέλπιστος, Ορέστης, Γόρδιος, Θεόδοτος, Θεόδωρος, Ρουφίνα, ο Αγιος Μιχαηλ Μαλεινος, ο θειος του αργαλεου θανατου των Σαρακηνών. Ο Ιωάννης ο Ρώσος του οποίου το τίμιο λείψανο μετέφεραν ευλαβικά οι πονεμένοι πρόσφυγες από το Προκόπι της Καππαδοκίας στο νέο Προκόπι Ευβοίας, και τόσοι άλλοι άρδευσαν και περικόσμησαν με το αίμα τους την φυτεία του πολύκαρπου και καλλίκαρπου αμπελώνος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Μεγάλοι Θεοφόροι Πατέρες και Θεολόγοι, οι οποίοι μέχρι και σήμερα στηρίζουν με την ανόθευτη και υψηλή θεολογική διδασκαλία τους και την χριστοκεντρική και ανθρωποκεντρική ποιμαντική τους την Εκκλησία του Χριστού, όπως είναι ο Μέγας Βασίλειος, Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας της Καππαδοκίας, ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και ο αδελφός του Καισάριος ο Ιατρός, ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο Άγιος Αμφιλόχιος Ικονίου, ο Άγιος Αστέριος Αμασείας, ο Άγιος Φίρμος Καισαρείας, ο Άγιος Γρηγόριος ο Φωτιστής των Αρμενίων, ο Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νεοκαισαρείας, ο Άγιος Σάββας ο Ηγιασμένος, ο Άγιος Θεοδόσιος ο Κοινοβιάρχης, ο Άγιος Ιλαρίων, ο Άγιος Πορφύριος ο από των Μίμων, η Καππαδοκικής καταγωγής Οσία Ειρήνη η Χρυσοβαλάντου και τόσοι άλλοι ευσεβέστατοι, φιλόθεοι και φιλόχριστοι βλαστοί της Αγιοτόκου και Αγιοτρόφου Καππαδοκίας. Ο Αυτοκρατορας Ηράκλειος ο δευτερος αυτοκρατορας ολων των εποχων ηταν από την Καππαδοκια. Επισης από τα Λεκαπα της Καππαδοκίας ηταν ο Ρωμανος Λεκαπηνος. Από την Καππαδοκια ηταν και ο Ρωμανος ο γ, όπως και ο Ρωμανος Διογένης, ο οποιος ηταν από την Καισαρια της Καππαδοκίας. Η Καισαρια ηταν η εδρα της κορυφαιας οικογενειας τηνς Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας των Φωκάδων.

Εκ των αναδειχθέντων κατά τους εσχάτους είναι ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης, και πνευματικός Γέρων του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου, όπως και ο ίδιος ο Άγιος Παΐσιος, του οποίου η αγιοκατάταξη υπό του Πανσέπτου Οικουμενικού Πατριαρχείου έλαβε χώρα μόλις την 12η Ιανουαρίου 2015. Αμφότεροι κατάγονταν από τα Φάρασα της Καππαδοκίας.


ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ

ΕΝΑΝ ΜΕΓΑ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ


Ο Ἀπολλώνιος ὁ Τυανεὺς 1ος αἰὼνας μΧ, με τοὺς γεωγράφους καὶ περιηγητὲς (Παυσανίας καὶ Στράβων 2ος αἰὼν μΧ.), τὸν ἰατρὸ Ἀρεταῖο (2ος αἰὼν μΧ), τοὺς σοφιστὲς καὶ καθηγητὲς τῶν Ἀθηνῶν Ἰουλιανὸ καὶ Προαιρέσιο(4ος αἰὼν μΧ.). Φημισμένη ὅμως καὶ γιὰ τοὺς μάρτυρες, τοὺς ἐκκλησιαστικοὺς πατέρες καὶ διδασκάλους, τοὺς ἀναρίθμητους ἁγίους. Διότι δέχθηκε τὸν χριστιανισμὸ μόλις ἐκεῖνος ἐμφανίσθηκε.


Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.


ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΤΟΥ ΑΘΩΝΙΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ
ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΣΕ ΜΟΝΑΧΟ ΤΗΣ
ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ.
ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ ΟΠΩΣ
Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ.
ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ
ΑΓΙΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΤΟΝ Β ΦΩΚΑ
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ ΜΑΣ.



Ο ΑΓΙΟΣ ΤΙΜΗΣΕ ΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΜΟΝΟΝ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Ο

ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Ο Β, ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ

ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ.




Ορθόδοξος Συναξαριστής :: Άγιος Νικηφόρος Φωκάς αυτοκράτορας ...

ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.

ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α..

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Β.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ. MEΡΟΣ Α.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ MEΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ


ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.


Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β


Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ

ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ Α.


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ- ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΜΕΡΟΣ Α.


H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α.
ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΡΟΣ B.

η πραγματικη καταγωγη των αρχαιων ελληνων μακεδονων. μερος α.
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ. ΜΕΡΟΣ Β.


Ο ΥΠΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ



ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ
ΟΡΘΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

71 σχόλια :