O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΠΟΙΟΙ TON ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ; MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.


γραφει ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
H ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΕΡΓΟ, ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΟΥ,
ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ,ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΑΝΤΙΚTΥΠΟ. Ο Ιησους Χριστος δεν μας γλυτωσε μονον από το απολυτο ηθικο, πνευματικο σκοτος, δεν μας εσωσε μονον από την αμαρτια, δεν μας διδαξε μονον την αγαπη, αλλα ηταν η αιτια να αναστηθει ο νεκρος αρχαιος Ελληνικος κοσμος των μονοθειστων αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων. Ο Χριστος εγινε η αιτια σωτηριας του Ελληνικου λαου, από την σκλαβια των αρχαιων ρωμαιων, και τον σταδιακο αφανισμο στο περασμα των αιωνων. Επισης ο Σωτηρας Χριστος ηταν αιτια να σωθει η ετοιμοθανατη από το εωσφορικο δωδεκαθεο, ρωμαικη αυτοκρατορια, η οποια ειχε σαπισει σε ηθικο,σε πνευματικο επιπεδο, και η οποια θα ειχε ακριβως το ιδιο τελος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο. τον οποιο εξαφανισε από προσωπου γης, το εωσφορικο δωδεκαθεο. Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα, ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης και των χρηστων ηθων. Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπισε πνευματικα, ηθικα, πολιτικα, στρατιωτικα, από το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Το κρατος του εωσφορου, η παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορια (Pax Romana), ειχε γινει οριστικα και αμετάκλητα πλεον το πρωτο παγκοσμιο Ελληνοχριστιανικο αυτοκρατορικο κρατος.

Η Περσικη αυτοκρατορια, κατακτηθηκε δυο φορες από τους Ελληνες. Η πρωτη ηταν από τον Αλεξανδρο τον Μεγα και η δευτερη από τον Ελληνα Ηρακλειο. H πρωτη κατακτηση της Περσικης αυτοκρατοριας ηταν η αιτια για την δημιουργια της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας. Ιδρυθηκε η Ρωμαικη αυτοκρατορια από αλλοδαπούς εωσφοριστες δωδεκαθειστες "νεοταξιτες" στην αρχαια Ρωμη, και πήρε την θεση της διαλυμενης πλεον περσικης αυτοκρατοριας. Όταν το κρατος ειχε ακομη πρωτευουσα την αρχαια Ρωμη, οι αρχαιοι Ρωμαιοι συγκλητικοι δημοσια ανεφεραν με πολύ μεγαλη υπερηφανια ότι, η αρχαια Ρωμη είναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. Για οσους δεν γνωριζουν η αρχαια Βαβυλωνα ηταν το παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου. Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana). Aκομη οι εωσφοριστες ηθελαν με την δημιουργια της ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την περσικη. Για αυτό μεχρι να την επανασυστησουν, σκεφτηκαν να κανουν μια άλλη παγκοσμια εωσφορικη αυτοκρατορια από τα δυτικα. Ο στρατηγικος τους στοχος, ηταν με την ανακαμψη της Περσικης αυτοκρατοριας να είναι ετοιμη οποτε και εάν χρειαστεί η Περσια να επεμβει εναντιον των Ελλήνων, σε περιπτωση που απελευθερωνόμασταν από τα ρωμαικα δεσμα. Πραγματικα το πληρωμα του χρονου εφτασε το 610 μ.Χ. με την ανοδο στον ρωμαικο θρονο του Ελληνα αυτοκράτορα από την Αγιοτοκο Καππαδοκια, τον Ηρακλειο. Το κρατος του εωσφορου, η παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορια (Pax Romana), ειχε γινει οριστικα και αμετάκλητα πλεον το πρωτο παγκοσμιο Ελληνοχριστιανικο αυτοκρατορικο κρατος Η Ρωμαικη αυτοκρατορια επασχε ακριβως από την ιδια ασθενεια, αιτια για την οποια σαπισε και κατακτηθηκε κατ ουσιαν αμαχητί ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος. Αυτή η ασθενεια ηταν η σεξουαλικη διαφθορα που είναι βασικο εωσφορικο τυπικο του δωδεκαθεου και ολου του εωσφορισμου. Η ρωμαικη αυτοκρατορια ηταν πλεον ετοιμοθανατη πνευματικα, ηθικα και κατ επέκτασιν πολιτικα και στρατιωτικα , εξαιτιας της σεξουαλικης διαφθορας και του εωσφορισμου.
Ο Αγιος Κωνσταντινος είναι ενας από τους ανθρώπους, στον οποιο χρωσταμε την υπαρξη μας ως εθνος. Ο αγιος εμελλε να αλλαξει την ιστορια της ανθρωποτητος, εμελλε να είναι η αιτια, για την δημιουργια της πρωτης παγκόσμιας Ελληνοχριστιανικης αυτοκρατοριας. Αυτό είναι ένα πραγμα που δεν το συγχωρουν οι εωσφοριστες.

Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας ,εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη, και να μην εχει το τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες. Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει, σε πνευματικο , ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος. Οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν δικοικητες του, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο, πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, πανεπιστήμονες. Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης , που στην συνεχεια εφεραν την ελευθερια των Ελλήνων ,από τους κατακτητες ρωμαιους. Οι ιεροι προγονοι μας, ζουσαν χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Τα χρηστα ηθη ζωης των Ελλήνων , είναι το παναρχαιο διαχρονικο "μυστικο", για την επιβιωση του εθνους στο περασμα των αιωνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδι ολων των μεγαλων Ελληνικων στρατιωτικών πολιτικων και κοινωνικων επιτυχιων από καταβολης του Ελληνικου εθνους. Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης ,της θρησκευτικης, της ηθικης τους ανωτερότητας . Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου , του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν . Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια. Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιος , Ρωμαιοι αυτοκρατορες , Ρωμαιοι υπηκοοι ,σημαιναν ταυτοχρονος τους τιτλους εξουσιας, ελευθεριας, και πολιτιστικης ανωτεροτητας των Ελλήνων. Οι "νεοταξιτες" αδυνατουν , να καταλαβουν αυτό , που ειχε συμβει. Όλα αυτά ,διοτι μας ειχαν ξεγραμενους, όλα αυτά διοτι ζουσαν μεσα στον σκοταδι του εωσφορισμου.

Είναι δεδομενο ότι πριν ακομη να ερθει ο Σωτηρας Χριστος στην Γη, οι εωσφοριστες μισουσαν και μισουν κάθε τι Ελληνικο. Βεβαια το απογειον της εξαγριωσεως των εωσφοριστων, είναι ο ερχομος του Χριστου στην γη, η ανασταση, τα θαυματα, η διδασκαλιες για αγαπη και βοηθεια στον συνανθρωπο, η απελευθερωση του Ελληνικου λαου από τα δεσμα των αρχαιων ρωμαιων, και η δημιουργια για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα της Ελληνοχριστιανικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Εκτοτε οι εωσφοριστες χρησιμοποιουν κάθε είδους ψεματος, για να "πεισουν " τους αμαθεις, ότι αυτό το κρατος δεν "ηταν Ελληνικο", και ότι εκανε "κακο" στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο. Μεταξυ αλλων ένα από τα ψεματα για τα οποια μιλουν είναι το "κλεισιμο" των Φιλοσοφικων σχολων. Ο Ιουστινιανος ο α, το 529 μ.Χ. έκλεισε της Φιλοσοφικές σχολές, απαγόρευσε να διδάσκουν "Φιλοσοφία". Oλα αυτά διοτι οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας φανταστικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό της το 529μ.χ. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. Επειδή όμως το αιμα νερο δεν γινεται, οι φιλοσοφικες σχολες θα ανοιξουν εκ νεου με την ανοδο του πρωτου Ελληνα στον θρονο του Ηρακλειου ,από την Καππαδοκια. Με την ανοδο του Ελληνα Ηρακλειου ανοιξαν αμεσως οι Φιλοσοφικες πανεπιστημιακες σχολες. Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα. Οι σπουδαστες διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες, πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ . Στις σχολες αυτές ξεχωριζουν οι πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας ο Στεφανος τον Αλεξανδρινος. Ο Στεφανος διδαξε μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος εγραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη, Ιπποκρατη, Γαληνο. Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του. Ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος, ηταν γεωμέτρης, αστρονόμος, φιλόσοφος. Ο Λεων προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα εργα του Αρχιμηδη , του Ευκλειδη, του Απολλωνιου του Πυργαιου, του Πτολεμαιου. Τα Εργα αυτά βρίσκονται αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο της Οξφόρδης. Ο Ιδιος εγραψε της προσωπικες του παρατηρήσεις, επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη. Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, ενώ κατοπιν εντολης του Μιχαηλ του γ . Ο Λεων ειχε παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε, επι πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων Ελλήνων Φιλοσοφων. Οι Τρεις Ιεραρχες σπουδασαν την Αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια και Ρητορικη, στην Αθηνα. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες (Γρηγοριος Νυσσης), εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα , επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις ιεραρχες , εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατων , εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος , με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες αξιες, της ιδιες ιδεολογιες. Χωρις, τον Αριστοκλή (Πλατων), ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη θρησκεια.

H EΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΙΕΣΩΣΕ
ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

ΠΟΙΟΙ TON ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ;
ΜΕΡΟΣ Δ.



Όλα αυτά διοτι ,την μοναδικη αληθινη θρησκεια , ολους εκεινους τους αιωνες , την κυνηγουσαν αλύπητα οι Εωσφοριστες "νεοταξιτες ,με στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν. Με την εισοδο των Πλατωνικων ιδεων ο Χριστιανισμος,εγινε αμεσως κατανοητος και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες. Ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια του κοσμου, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται δια παντος χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν, ολους εκεινους τους αιωνες (μεχρι σημερα) οι εωσφοριστες. Φυσικα δεν υπαρχουν λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα Ασια (Εφεσσο),οπου η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της, ειδικα σε επιπεδο γεωμετριας, κατά την μεσαιωνικη εποχη. Ο Ιδιος ο Ηρακλειος δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην του Πτολεμαιου συνταξιν. Η δευτερη εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου. Αξιος αναφορας μεταξυ αλλων και ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος ο Προρφυρογεννητος,. Το παράδειγμα των τριων ιεραρχων, ακολουθουν παρα πολλοι επισκοποι,και ιερεις, τους επομενους αιωνες, όπως ο πατριάρχης Φωτιος, που ζητουσε, να μελετουν οι χριστιανοι, εκτος από τον αγια γραφη και τους αρχαιους φιλοσοφους. Ελληνες ποτε να μην ξεχνατε ότι τα χρηστα ηθη είναι το διαχρονικο "μυστικο " επιβιώσεως του εθνους μας από τα παναρχαια χρονια. Εξαιτιας των χρηστων ηθων , και της σωστης παιδειας, οι προγονοι μας οι Ελληνες του μεσαιωνα , από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του (ρωμαικου κρατους), χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο (στην πραξη), και πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, κλπ. Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα. Η αμοιβη ηταν η ελευθερια της Ελλαδος τον μεσαιωνα, χωρις να γινει κανενας απολυτος πολεμος. ΚΑΝΕΝΑ εθνος, από καταβολης κοσμου, δεν μπορεσε να επιτυχει κατι τετοιο. Οι μονοι που το εκαναν για μια και μοναδικη φορα ηταν οι προγονοι μας, οι Ελληνες του μεσαιωνα. Επισης, ποτε να μην ξεχνατε ότι ολοι οι λαοι της "νεας" ταξης ,από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, ειτε είναι πιονια της "νεας" ταξης πραγματων, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα. Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι. Ολοι αυτοι οι λαοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες, οργια κλπ. Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο.


ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΗΤΑΝ ΨΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ
ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΧΑΘΗΚΕ.

Η επιστήμη της ιστορίας, μας βεβαιωνει πως καμια θρησκευτικη πιστη η ιδεολογια δεν εξαφανιστηκε ποτε με τη βια. Αντιθετα, θρησκευτικές πίστεις ή άλλες ιδεολογίες που υπέστησαν διωγμούς και παντοειδείς περιορισμούς, ανδρώθηκαν και αναπτύχθηκαν περισσότερο και βγήκαν τελικά ωφελημένες από τις διώξεις.

Κλασικο παράδειγμα ο διωγμος του Χριστιανισμου στα πρωην

κουμμουνισικα κρατη.Καταργηθηκαν οι θρησκειες με αυστηροτατους νομους, ομως η θρησκευτική πίστη δεν έσβησε,
μονο αναζωπυρώθηκε. Ο ισχυρισμός λοιπόν των εωσφοριστών οτι δηθεν ο Χριστιανισμός εσβησε τον εθνισμο με την βία δεν έχει την παραμικρη επιστημονικη και ιστορικη τεκμηριωση. Η παρακμη του
εωσφορικου δωδεκαθεου οφειλεται αποκλειστικα στις δικές τους αδυναμίες.


ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΡΟΜΕΡΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΡΧΙΣΑΝ
ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ
ΘΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ
ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ.

Οι αρχαιες θρησκειες και εν προκειμενω η αρχαιοελληνικη θρησκεια ειχε καταρρευσει πολυ πριν εμφανιστει ο Χριστιανισμος. Η καταρρευση ειχε αρχισει στα κλασικα χρονια, με αιτια την δράση των σοφιστων-φιλοσοφων και των επιστημονων και ειχε σβησει στα ρωμαικα χρόνια.

Τα έργα των ιστορικών των χρονων εκεινων βεβαιωνουν περίτρανα το γεγονος αυτο, οπως αυτα του Πλουταρχου, του Παυσανια, του Στραβωνα, του Πολυβιου κ.α. στα οποια διαπιστώνεται η τέλεια εγκαταλειψη και σε αυτα ακομη τα διάσημα ιερα, οπως το δελφικο. Ο Στραβων τον 2ο μ.Χ. αιωνα αναφερει χαρακτηριστικά για τους Δελφούς: σήμερον και αυτός ο ναός των Δελφών έχει παραμεληθεί (Στραβ. 9,15)
Ο Χριστιανισμος συναντησε πρωτοφανη θρησκευτικη, πνευματικη και γενικοτερη καταπτωση στον αρχαιο κοσμο. Είναι σε πλανη όσοι νομιζουν την Ελλαδα του 3ου και 4ου μ. Χ. αιώνα οτι μοιάζει με την
Ελλαδα του 5ου π.Χ. αιώνα. Για αυτό έγινε ενθουσιωδώς δεκτος ο χριστιανισμος παρά τους φοβερους διωγμους τοσων αιωνων .
Οι Ελληνες βρήκαν αυτό που ζητούσαν, το νοημα της ζωης το οποιο δε μπορούσε να τους το δώσει το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Οι χριστιανοι δεν ειχαν λογο να γκρεμισουν εγκαταλειμμενους και διαμονικους ναούς. Το εργο της κατεδαφισης είχε αναλαβει η παντελης έλλειψη πιστων και κατά συνέπεια η εγκατάλειψη. Αναφέρω ως τρανταχτο παραδειγμα την ερήμωση του ονομαστού δαιμονικού ιερού του Απόλλωνος στην Δαφνη της μεγαλουπολεως Αντιοχειας, οπου, οταν το επισκέφτηκε ο Ιουλιανος τον Μάρτιο του 363, το βρήκε ερειπωμένο. Ανάμεσα στο ένα και πλεον εκατομμυριο κατοικων της Αντιοχειας δεν υπηρχαν ουτε ελάχιστοι εθνικοί για να λειτουργησουν και να συντηρησουν το ονομαστο ιερο. Μόνον ένας άθλιος ιερέας με μια χηνα στα χερια παραβρεθηκε στην θυσια, προς μεγαλη εκπληξη -λύπη του εωσφοριστη αυτοκρατορα. (Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλοπαιδεια, έκδοση Μαρτίνου, τομος. 6,στ.954).

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

Υπήρχαν συγκεκριμένοι νομοι, που απαγορευαν την κατεδαφιση των αρχαιων ιερών και που προστατευαν την αρχαια θρησκεια. Ο Αγιος Κωνσταντινος (324-337) ελεγε στους υπηκοους του: Μπορειτε να μεταβαινετε στους βωμους και στα δημοσια ιερα σας για να τελειτε την λατρεια σας συμφωνα με τις συνηθειές σας (Θεοδοσιανος Κωδικας, ΙΧ16,1 και 2).

Οι περισσότεροι νόμοι δεν είχαν στοχο τους απλούς πιστους του εωσφορισμου, αλλα τα εωσφορικα κεντρα της, οπως τα διαβοητα μαντεια και ιδιως τα αισχρα ιερά πορνεια, τα οποια εκμεταλλευονταν αγρια τους ατυχους σατανιστες, ενω καλλιεργούσαν την δεισιδαιμονία-ανηθικότητα. Ενδεικτικο παραδειγμα η κατεδαφιση του δαιμονικου ναου της Αφροδιτης στην Αφακα της Τυρου, όπου εκπορνεύονταν γυναίκες, αλλα και ανδρες, δηλαδη κίναιδοι. Ο ναος είχε καταστεί κέντρο διαφθορας και ακολασίας. Επισης απαγορευτηκε η λειτουργία των μαντειων του δαιμονα Απόλλωνα στην Κολοφώνα και του στην Μίλητο της Μικρας Ασίας, διότι εκεί οι εωσφοριστές ιερείς και ψευτομαντεις ειχαν υποκινησει τον φοβερο διωγμο του Διοκλητιανου, πειθοντας τον θρησκοληπτο αυτοκρατορα, πως οι θεοι στελνουν ατυχίες στο κράτος εξαιτίας του χριστιανισμού , με αποτέλεσμα να βρει τραγικο μαρτυρικο θανατο μέγαλο πληθος χριστιανων, και να υποστουν αμετρητες διωξεις, εκατομμυρια πιστων.

Ας σημειωθεί εδώ πως οι πιο αιμοσταγεις διώκτες των αυτοκράτορες, των χριστιανων, ως το Θεοδόσιο (379-395), ειχαν τον τιτλο του μεγα αρχιερέος (Pontifex Maximus) του δωδεκαθεου. Πως ηταν δυνατον ο ιδιος ο υπατος αρχιερεας των εωσφοριστων να ειναι ταυτοχρονα και διώκτης του σατανισμού.

Η ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΥ.

oταν τα εωσφορικα κεντρα, τα μαντεια, τα ασκληπιεια, τα εωσφορικα μυστηρια κλπ, επαψαν να ειναι τοποι επιρροης και περιοριστηκε η δραση τους, στις δεισιδαιμονες μαζες του αγράμματου-χυδαιου οχλου, ενώ ταυτοχρονα ελευθερωθηκαν
οι πνευματικες δυνάμεις των λαμπρών σοφων μας. Τοτε, οταν τα αδιστακτα ιερατεια, μαζι με τα πολυπληθή παράσιτα της θρησκειας τους μαντεις, τους ορφεοτελεστες, τους μητραγυρτες, τους θεραπευτες μιασμάτων, επαψαν πια να έχουν απολυτη επιρροη στον λαό, περιοριστηκε ο εωσφορισμός και αναπτύχθηκε ο ορθος λογος-επιστήμη.

Οταν αρχισε να ερημώνει ο ανιερος τοπος των Δελφων απο ελλειψη πιστών, όπως μας αναφερεί ο Πλούταρχος,
ως ειδήμων-ιερεας, στα έργα του περί εκλελοιποτων χρηστηριων και του περι του μη χραν νυν εμμετρα την Πυθιαν», τοτε μονον αρχισε να ξανανθιζει ο Ελληνικος πολιτισμός και να αισθάνονται οι Έλληνες ελεύθεροι από τις θανατερες συμπληγαδες του εωσφορισμου και την πολυποικιλη-πολυαριθμη ιερατικη συμμορια, τους πραγματικους νεκροθαφτες της αρχαίας Ελλάδος.

Η νεοειδωλολατρία, αποτελει υπαρκτό σημαντικο πρόβλημα.
Ούτε την μεγαλοποιουμε, αλλα ούτε αγνοουμε την δυναμική της, η οποία οφείλεται οχι στην γοητεία των εωσφορικων-ανύπαρκτων και ανισχυρων θεων, αλλα στην οικονομική ισχυ των εισηγητων της, οι οποιοι εκδιδουν δεκαδες περιοδικα-εντυπα και σε καθημερινή σχεδόν βάση εμφανιζονται στα τηλεοπτικα μεσα, τα οποια ελέγχουν. Η ορθοδοξια οφειλει να οργανωσει την αμυνα της, για να προστατευσει το Ελληνοχριστιανικο εθνος απο τα ψευδη την προπαγανδα και τον οριστικο αφανισμο.
Απο όλους τους προαναφερομενους εξαιρείται ένα μικρο μερος ανα τους αιωνες, με βαση της παγκόσμιες Ελληνικης μαθηματικες σταθερες μετρον αριστον, και μηδεν αγαν.




ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ
ΤΟΝΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΓΙΑ "ΕΒΡΑΙΚΟ
ΜΟΡΦΩΜΑ", ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ
ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ
ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ,
ΓΙΑΤΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΕΠΙ 2016 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ
ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ.
ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ
ΚΑΘΑΡΑ "ΔΙΚΟ" ΤΟΥΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ
ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ O ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ "ΑΣΗΜΑΝΤΗ" ΘΡΗΣΚΕΙΑ,
ΜΙΑ "ΑΠΑΤΗ" ΕΝΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥ
ΞΥΛΟΥΡΓΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΣΑΣ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ
ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΕΒΡΑΙΟ
"ΞΥΛΟΥΡΓΟ"; ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ "ΑΠΑΤΗ"-
"ΨΕΜΑ" ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ
ΒΙΑΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ
ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ
ΑΙΩΝΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ
ΟΛΟΙ ΕΙΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΟΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟ.
ΤΟΣΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΤΕ,
ΤΟΝΟΥΣ ΛΑΣΠΗΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΧΑΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
ΤΙΠΟΤΑ. ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ.


ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ Α.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ-ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ...


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ-ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B

177 σχόλια :