ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ (ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ). ΜΕΡΟΣ Α.


γραφει ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βασικο, χαρακτηριστικό της αρχαιότητας, ηταν η μαγεια. Η μαγεία και η μαγγανεία συνιστούν γυναικείες ενασχολήσεις ενω όλες οι μαυρες μάγισσες εχουν ως θεα την φοβερη Εκάτη.

Η Εκάτη έγινε η δημιουργος-υποκινητρια κάθε είδους παρανοικης

ανωμαλιας. Εκεί όπου υποχωρουσαν απο τρομο οι ουρανιοι θεοι και δαιμονες εκεινη βρισκόταν στο στοιχειο της. Πριν από κάθε εμφάνισή της ακουγονταν ουρλιαχτα σκυλων, σεισμοι, βροντες και βοή. Κατόπιν, εμφανιζoταν εκεiνη, ξαφνικα στους άνθρωπους, για να του προξενησει κακο, με τρομακτικες μορφες, όπως πελωριας γυναικας με φιδια αντι για μαλλια, κρατώντας έναν πυρσο στο ένα χέρι και
ένα ξιφος στο αλλο.


ΗΣΙΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΜΗΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ
ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΙΜΟΝΕΣ,
ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΕΙΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΔΑΙΜΟΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.

Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΕΚΑΤΗ.

Ο Ησίοδος την εξυμνουσε περιπου ως αρχηγό ολων των θεων.
Η Εκατη ήταν μια υποχθονια θεα.
Είχε σχέση με την θεα Εστια, που ήταν η Γη, η πηγαια ουσια, η αιτια των παντων και η αιτια για την λατρεια των ψυχων στην εστια του σπιτιου. Πιστευοταν μαλιστα, ότι η ιδια η Εκατη κατοικουσε στο βαθος της εστιας, οπου την τιμουσαν μαζί με τον δαιμονα Ερμή, το ανδρικό αντίστοιχό της, και τους (εφεστιους) σπιτικους πατρογονικους θεους. Ηταν, επισης η κυρια των ψυχων, οι οποιες ειχαν ακομη δεσμους με τον επανω κόσμο, παρουσα στους τοπους κατοικιας των νεκρων, στούς τάφους, και στην λατρεία τους.


Παράλληλα ο μεγας μυστης περι των δαιμονων ο Ησιοδος αναφερει, ότι η πρώτη γενια των θνητών, που γεννηθηκαν μαζί με τους θεούς πέθανε και κλείστηκε μεσα στην γη, οπου ονομαστηκαν χθονιοι δαιμονες ενω εγιναν επιστατες-φυλακες των ανθρώπων. Η εννοια του δαιμονα υποβαθμιστηκε και έγιναν οι δαίμονες τα ενδιαμεσα οντα αναμεσα στους θεους και τους ανθρωπους, που κατειχαν την υπερφυσικη δυναμη με την οποια επενεβαιναν στην ανθρωπινη Ζωη.





ΜΗΔΕΙΑ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ
ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΙΣΣΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.


H Μηδεια ηταν και είναι μεχρι στιγμης η μεγαλυτερη μαυρη μαγισσα ολων των εποχων.
Οι δυναμεις αυτης της μαυρης μάγισσας του δωδεκαθεου, ηταν κυριολεκτικα απίστευτες. Δεν είναι τυχαιο, ότι ηταν ιέρεια της δαιμονικης Εκάτης. Η Μηδεια είναι η αιτια που μπορεσε ο Ιασονας να πάρει το χρυσόμαλλο δέρας.Η μαυρη μαγισσα ,δίνει σε εκείνον ένα υγρό με το οποίο έπρεπε να επαλείψει το σώμα και την ασπίδα του με την βοήθεια του οποίου δεν θα μπορούσε να τον βλάψει ούτε η φωτιά, αλλά ούτε και τα όπλα. Επίσης του δίνει συμβουλή να ρίξει ανάμεσα στους πολεμιστές που ο ίδιος «σπέρνει» με τα δόντια του δράκου πέτρα, ώστε να αλληλοσκοτωθούνε πιστεύοντας ότι κάποιος από αυτούς την έριξε. Το χρυσόμαλλο δέρας ήταν κρεμασμένο σε μια βελανιδιά στο δάσος του Άρη και το φυλούσε συνεχώς ένας άγρυπνος, τεράστιος δράκος. Η Μήδεια με τα μαγικά της κατάφερε να κοιμίσει τον δράκο , για να παρει με ευκολια ο Ιασονας το δερας. Με την αρπαγη αμεσως η Μηδεια με τον Ιασονα , εγκαταλειπουν την Κολχίδα. Ο πατέρας της Μήδειας, εξοργισμένος από την αρπαγή αυτού του θησαυρού αλλά κι από την προδοσία της κόρης του, τους ακολούθησε με όλο του τον στόλο. Η μαυρη μαγισσα , έχοντας κατά νού αυτή την εκδοχη, είχε πάρει στο καράβι τον μικρότερο αδερφό , τον Άψυρτο.Για να καθυστερήσουν λοιπον τον Αιήτη, σκότωσε και διαμέλισε τον αδερφο της, πετώντας ένα – ένα τα κομμάτια του στην θάλασσα. Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να ξεφύγουν από τον βασιλιά, ο οποίος σταματούσε για να μαζέψει τα κομμάτια του γιού του. Η συμμβολη της μαυρης μάγισσας στην ολοκλήρωση της αργοναυτικής εκστρατείας , ηταν καταλυτικη.Χωρις την μαγισσα του εωσφορικου δωδεκαθεου δεν θα ειχε κανει απολυτως τιποτα ο Ιασονας με τους αργοναύτες.Ενδεικτικα σας αναφερω μια ακομη πραξη μαυρης μαγειας.Όταν οι Αργοναύτες πλησίαζαν προς την Κρήτη ο Τάλως, ένας χάλκινος γίγαντας που ο Ήφαιστος είχε δωρίσει στον βασιλιά της Κρήτης Μίνωα με σκοπό την προστασία του νησιού περιτρέχοντάς το καθημερινά τρεις φορές, τότε εκείνος έριχνε μεγάλες πέτρες με σκοπό να απομακρύνει την Αργώ και συνεπώς τους ανεπιθύμητους επισκέπτες της. Η Μήδεια με τα βότανά της αποπροσανατολίζει τον χάλκινο γίγαντα και γνωρίζοντας το αδύνατο σημείο του που ήταν η φτέρνα του στην οποία υπήρχε ένα καρφί ή μία λεπτή μεμβράνη όπου έκλεινε την μοναδική του φλέβα που διέτρεχε ολόκληρο το σώμα του, το αφαιρεί και χύνεται το «ιχώρ» το αιθέριο υγρό που κυλούσε ως αίμα και του επέτρεπε να " να λειτουργει. Κατά την επιστροφη τους στην Ιωλκο, η Μηδεια μεταμφιέστηκε σε ιέρεια της Αρτέμιδος. Εμφανίστηκε στις κόρες του Πελία συμβουλεύοντάς τες να κομματιάσουν τον Πελία και να βάλουν τα κομμάτια του να βράσουν σε μία χύτρα, εάν βέβαια θέλουν να γίνει ξανά ο πατέρας τους νέος.Με αυτόν τον τροπο σκοτωσε τον Πελια, η φοβερη μαυρη μαγισσα του δωδεκαθεου.


Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ
ΜΑΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ
ΤΗΣ ΜΗΔΕΙΑΣ.

Οι αρχαιοι Θεσσαλοι ηξεραν οτι η Μηδεια δεν είναι μια
απλη μαυρη μαγισσα. Πιστευαν ότι ηταν δαιμονας και όχι απλα η κορυφαια μαυρη μαγισσα. Ειδαν με τα ματια τους τα δαιμονικα επιτευγματα της, οπως να εμποδιζει η να αλλαζει τηντροχια των αστρων.
Ειδαν την δυνατοτητα που είχε να κάνει τις γυναικες να μη γεννουν παιδια, αλλά τερατα και φιδια. Επισης ηταν σε θεση με τα μαγικα της να θανατώνει ανθρώπους ακομη
και απο μακρινες α­ποστασεις, με οπλο την εωσφορικη μαυρη μαγεια.
Και γαρ βλεμμα και αναπνοην αυτης δεχομε­νους τηκεσθαι και νοσειν. Φορούσε μαύ­ρα την νυχτα για να μαζευει φαρμακερα βοτανα ενώ οταν ξεριζωνε το τρομε­ρο βοτανο το λεγομενοπρομηθείο τα χώματα εσειονταν σαν να χορευαν. Την είδαν να σφαζει αρνια για να τους πιει μεχρι και την τελευταια σταλαματια αιματος. Έκανε τα παντα να την υπακουν, ακομα καιεκεινα τα φοβερα κορακια που εφερναν αιωνοβια ατυχια εκατό ετων σε οποιον τολμουσε να τα αντικρυσει, ακομη και εκεινα τα εξουσιαζε. Αυτό φυσικα δεν ηταν κατι δυσκολο για μιατετοια μαγισσα.

Κυριολεκτικα η μαυρη μαγισσα του εωσφορικου δωδεκαθεου δινει ρεσιτάλ μαυρης μαγειας όταν αναλαμβανει, να κανει ξανα νέο τον πεθερο της, και πατερα του Ιασονα. Η ολη διαδικασια, οι επικλησεις δαιμονων του εωσφορικου δωδεκαθεου, αλλα και η συγκεντρωση ειδικων βοτανων, αποτελουν κατι το μοναδικο στην ιστορια της μαυρης μαγειας και του εωσφορικου δωδεκαθεου.
Ο πατερας του Ιασωνα ο Αισωνας σαν εμαθε με τι μαγικο τροπο εκανε τον Ιασωνα να νικησει και να παρει το χρυσομαλλο δερας, σκεφθηκε, οτι αυτη που ξερει τοσα πολλα σιγουρα θαξερει καποιο μαγικο για να τον κάνει πάλι νέο. Για αυτό αμεσως της εκανε την σχετικη προταση. Η φοβερή μάγισσα που ολα τα ηξερε, δεν του εφερε αντιρρηση και δεν άργη­σε να τονξανακανει νεο.




Της νύχτες πήγαινε στα Οιταια ορη για να μαζευει εωσφορικα-μαγικα βοτανα . Νουσων φυσις ιατηρ, αλλα μαγικα βοτανα. Εκει φυτρωνε και ο ελλεβορος που εκανε χρηση ο Η­ρακλής. Εκεί υπηρχε το θανατηφορο βοτανο, υγρο που ραντισε η γυναικα του Ηρα­κλη τον χιτωνα του . Ακομη βρισκοταν εκει το φίλτρο της Πανχρηστου Πειθους. Ο Νέσσας συμβουλεψε την γυναικα του Ηρα­κλη να μαζεψει το αιμα του Νεσσου πριν ξεψυχησει υστερα απο το τοξεμα που του εκανε ο Ηρακλης , της έδωκε τη συνταγη πως θα κανει το φιλτρο της Πανχρή­στου\
πειθους, για να ξεχασει ο Ηρακλης την Ιολη που αγαπησε και να γυρισει πισω στην Δηιανειρα.


Φοβερα και τρομερα πραγματα επετυχε η Μηδεια της νυχτες με την δαιμονικη βοη­θεια.

Ηταν νυχτα πανσεληνος οταν η Μηδεια βγαίνει από το παλάτι της, «παρεβεβλημμνη - απολελυμενη εσθήτα, γυμνήν του ποδας, γυμνην την κομην περικεχυμενην εις του ωμους.
Η μαγισσα χανεται μεσα στην νυχτα και φθανει στην οχθη του ποτα­μου Αναυρου. Σκύβει τρεις φορές και βρεχει το κεφαλι της με το νερο του ποτα­μου, υστερα γονατιζει και σηκωνει ταχε­ρια προς τον ουρανο και παρακαλα τη νύχτα που δενει- λυνει τα μαγια .



ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΔΕΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ

: Νυχτα εσυ που κρύβεις όλα τα μυστηρια και εσεις δαιμονες των δασεων και της νυ­χτας, ελατε να με βοηθησετε, έχω ανα­γκη απο το φιλτρο εκείνο που ξανανιω­νει την ζωη των θνητων καιδιωχνει μακρια τα γηρατειά. Ζητάει τη συνδρομή των δαιμόνων η μαυρη μάγισσα, διοτί και εκείνοι οι δαιμονες είναι οντότητες του σκοτους και
της νυχτας.


Και τοτε δια μιας σιγησε η φυση ολη και αιφνης κατεβαινει απο τα υψη αρμα φτερωτο που το έσερναν Δράκοντες. Εφού παρευθυς επέβη και τους κεχαλινωμένους των Δρακόντων αυχέναςεθώπευε και δια των χειρών τας ελαφράς η νιας εσάλευε. Καβαλάει έπειτα και ξεπεζεύει στις Οιταιες χωρες οπου εκει επι εννια ημερες μαζευει βοτανα μαγικα απο τις οχθες του Αριδανου, του Σπερχειου, του Πηνειου, του Ενιπεα. Επισης μαζευει βοτανα απο λίμνες, απο βουνα και καμπους.
Σφάζει ύστερα ενα μαυρο προβατο και το αιμα του το βαζει σε χαλκινο δοχειο. Μετα ριχνει μεσα και αλλα μαγικα πολλα , μεταξυ αυτων αμμο απο ωκεανο, και σπλαχνα λυκου, οπου τα ανακατεψε με τα βοτανια και εκανε το μαγικο φιλτρο της νεοτητας. Με αυτο εγινε νεος ο Αισωνας, του οποιου προηγούμενος του ειχε κό­ψει πρωτα το λαιμο και υστερα εχυσε στιςαρτηριες υγρο απο το μαγικο φιλ­τρο και αμεσως ζωντανεψε ενας νεος και ωραιος Αισωνας.

Στην συνεχεια Ιασονας και Μηδεια Πηγαινουν στην Κορινθο. Όταν λοιπόν ο Ιάσονας με τη Μήδεια πήγαν στην Κόρινθο έμειναν εκεί για αρκετά χρόνια, αγαπημένοι, για αυτο απέκτησαν και παιδια. Ο βασιλιάς Κρέοντας μάλιστα εκτιμούσε βαθύτατα τον Ιάσονα μόλις έμαθε για τα κατορθώματα του και οι δυο τους είχαν μια πολύ καλή σχέση.Οι Κορίνθιοι αγαπούσαν τον Ιάσονα για τον ίδιο λόγο αν και φοβόντουσαν τη Μήδεια για τις μαγικές της ικανότητες και την απέφευγαν. Κάποια στιγμή ο Ιάσονας ερωτεύτηκε την όμορφη κόρη του Κρέοντα, τη Γλαύκη, και ζήτησε από τον Κρέοντα να την παντρευτεί, ο οποίος περίχαρος δέχθηκε και του υποσχέθηκε μάλιστα να πάρει και τον θρόνο του μόλις αυτός πεθάνει.Ο Ιασονας εγκατελειψε την μαυρη μαγισσα, και παντρευτηκε την κορη του βασιλια της Κορινθου. Αρχικά η Μηδεια σκοτώσε τη νέα του σύζυγο, του Ιασονα, κάτι το οποίο πέτυχε εύκολα. Πήρε ένα ολοκαίνουριο φόρεμα και το εμπότισε με ένα ισχυρό δηλητήριο ώστε να σκοτώσει την άτυχη κοπέλα, στέλνοντας της το ως γαμήλιο δώρο.Η Γλαύκη ενθουσιασμένη από το όμορφο φόρεμα αλλά κι από την υποτιθέμενη μεγαλοψυχία που επέδειξε η πρώτη σύζυγος του Ιάσονα το φόρεσε γρήγορα και το έδειξε χαρούμενη στον πατέρα της. Ομως ξαφνικά το δηλητήριο, που ειχε βαλει η Μηδεια, άρχισε να την καίει και το φόρεμα πήρε φωτιά, όπως κι η ίδια.Ματαια προσπαθησε ο πατέρας να σώσει την κόρη του, καθως το αποτέλεσμα ήταν να βρούν φρικτό θάνατο και οι δυο. Η Μήδεια όμως θέλησε να κάνει μεγαλύτερο κακό στον Ιάσονα και να τον εκδικηθεί με τον χειρότερο τρόπο, τρόπο που θα βύθιζε ακόμα και την ίδια στην θλίψη και τη δυστυχία. Για αυτό σκότωσε τα παιδια που ειχε κανει με τον Ιασονα. Οταν έφτασε στο σπίτι της ο εξαγριωμένος Ιάσονας, μολις ειδε το φρικτό αυτό εγκλημα, ένιωσε απέραντη δυστυχία και πόνο.Ύστερα απ’ αυτό κατέφυγε στην Αθήνα όπου μετά από κάμποσα χρόνια παντρεύτηκε τον Αιγέα, το βασιλιά της πόλης. Λέγεται μάλιστα πως είχε ένα γιό από τον Ιάσονα (το παιδί που δεν είχε σκοτώσει), το Μήδο, τον οποίο φιλοδοξούσε να κάνει μελλοντικό βασιλιά της Αθήνας. Όταν λοιπόν παρουσιάστηκε ο Θησέας, που ούτε καν ο Αιγέας δε γνώριζε οτι είναι γιός του, η Μήδεια προσπάθησε να εξαπατήσει τον σύζυγο της για να τον σκοτώσει. Όταν αποκαλύφθηκε η απάτη της έφυγε μακρυά από την Αθήνα.

Oi δαιμονισμένες Πυθιες εδιναν χρησμούς διοτι εισερχοταν μεσα
τους δαιμονες.

Οι δαιμονισμενες Πυθιες ζητουσαν μονιμα ανθρωποθυσίες καθως και άλλες εωσφορικες δοξασιες και τελετουργιες του δωδεκαθεου.
Φοβερες και απάνθρωπες οι εντολές να γίνονται παιδοθυσίες και άγρια μαστιγώματα προς τιμήν του Φρυγικου δαιμονα Σαβαζιου-Διονύσου (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις Η 23, 1 και Θ 8,2) καθώς και λατρείες δέντρων προς τιμήν διονυσιακών εγκλημάτων (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις Β 2, 7). Στο σημειο αυτό προσεξτε καλα, δεν είναι διολου τυχαιο ότι οι σημερινοι εωσφοριστες του δωδεκαθεου παρουσιάζονται ως "λατρεις" της φυσεως.

Η οργιαστικη διονυσιακη λατρεια, του δαιμονα αναμειχτηκε με
τοπικα εωσφορικα στοιχεια, οπου δημιουργηθηκε ο ορφισμος, μια νεα θρησκεια, η οποια άρχισε να εξαπλωνεται σε ολη την Ελλαδα, από τον 8ο π. Χ. αιωνα. Οι φανατικοι λατρεις του φρυγικου δαιμονα των οργίων και της κραιπαλης, διέδιδαν τη νέα θρησκεια με πρωτοφανή βιαιότητα. Οσοι αρνουνταν να τη δεχτουν και να συμμετασχουν στα εμετικα οργια κατασφαζονταν ως εχθροι του νέου δαιμονα.
Οι μαινάδες ηταν οι εκστασιασμένες πορνες του μέθυσου δαιμονικού Διόνυσου, οι οποίες έτρεχαν τις νύχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα άτυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους άνδρες που τύχαινε να συναντήσουν. Μεταξυ αλλων Αναφέρεται ότι κατασπάραξαν και έφαγαν τον Ορφέα. Επίσης οι λάτρεις του Διονύσου ήταν υποχρεωμένοι να παίρνουν μέρος στα εμετικά «ιερά όργια». Διέπρατταν, στις αισχρές διονυσιακές εορτές ανείπωτες ηθικές αθλιότητες. Η κάθε γυναίκα, έγγαμη ή μη, ήταν υποχρεωμένη στο όνομα του θεού, να ανεχτεί τις σεξουαλικές βρωμερές και διεστραμμένες ορέξεις του κάθε εωσφοριστη του δωδεκαθεου. Οι βιασμοί γυναικών και η άσκηση κάθε είδους βίας κατά τη διάρκεια των εορτών όχι μόνο δε θεωρούνταν έγκλημα, αλλά τρόπος λατρείας του μέθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερή" πορνεία επίσης ήταν λατρευτική απαίτηση των δαιμονων. Χιλιάδες δυστυχες νεες Ελληνιδες κλείνονταν, χωρίς τη θέλησή τους, στους δαιμονικούς ναούς της Αφροδίτης και "ιερουργούσαν" τη δαιμονικη θεά με το σώμα τους, επιφέροντας τεράστια κέρδη στους ιερείς μαστροπους της θεάς. Αυτό γινόταν ’σεόλη την αρχαιότητα, με αποκορύφωμα στους κλασσικούς και ελληνιστικούς χρόνους. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την ιερή πορνεία στην αρχαία Ελλάδα (Ιστορ. Ι,199). Επίσης ο Στράβων διασώζει την εξής χαρακτηριστική πληροφορία για την ιερή πορνεία στην Κόρινθο: Το ιερό της Αφροδίτης «ούτω πλούσιον υπήρξεν, ώστε πλείους ή χιλίας ιεροδούλους εκέκτητο εταίρας» (Στράβ. 378)

Μια μικρή εικόνα αυτης της τρομερης γενοκτονιας μας δίνει ο μεγαλος τραγικος ποιητης Ευριπιδης στην τραγωδια του "Βάκχες".

Στις Πότνιες της Βοιωτίας υπηρχε ναος του Διονυσου Αιγοβολου. Κάποτε σε μια από της δαιμονικες τελετες , ενώ θυσιαζαν στον θεο, εγιναν τόσο βιαιοι εξαιτιας του κρασιου που σκοτωσαν τον ιερεα του Διονυσου. Αμέσως μετά τον φονο τους επληξε επιδημια. Τοτε το εωσφορικο μαντειο των Δελφων ειπε οτι για
να φυγει το κακο θα πρέπει να θυσιάζουν ενα αγορι στο ανθος της νιοτης του. (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις Θ 8,2).




ΟΙ ΜΑΥΡΕΣ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ.
Η Λήμνος από την αρχαιοτητα συνδεεται με την μαγεια. Η δολοφονία των ανδρών της Λημνου απο την Υψιπυλη και τις γυναικες του νησιου ειναι ενα ακομη ενδεικτικο παραδειγμα μαυρης μαγειας.

Πως ήταν δυνατόν οι γυναικες που απο την φυση τους στερουνται σωματικης δυναμης να καταφερουν να σκοτωσουν ολους τους ανδρες του νησιου ;

Η ΥΨΙΠΥΛΗ ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΑ
ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΑΥΡΗ
ΜΑΓΙΣΣΑ ΤΗΝ ΜΗΔΕΙΑ.

Η Υψιπύλη είχε διδαχτει απο την Μηδεια τα μυστικα της μαυρης μαγειας.

Γενικότερα οι κάτοικοι της Λημνου ειχαν στην αρχαιοτητα μια ταση προς την μαυρη μαγεια και
τον εωσφορισμο.
Στην Λήμνο εξάλλου δεν είναι τυχαιο ότι βρηκαν κατοικια και καταφυγιο οι δαιμονικοι Κάβειροι.

Οι Κάβειροι συνδέονται με τα εωσφορικα Καβειρια μυστήρια.

ΘΕΩΡΙΔΑ.
Ενεργούσε σαν εξαγνιστρία, που με μαγικες-
δαιμονικες τελετες εδιωχνε τα κακα πνευματα, εδινε χρησμους εμπνεομενη από τον δαιμονα. Ακομη
θεραπευε με μαγικο, εωσφορικο και εμπειρικο τρόπο.


Η Θεωριδα ηταν πολυ μεγαλη ιέρεια-μαγισσα του
εωσφορικου δωδεκαθεου. Ενεργουσε σαν εξαγνιστρια, που με μαγικες εξορκιστικες τελετές εδιωχνε τα κακα πνευματα, εδινε χρησμους εμπνεομενη από τους δαιμονες και θεράπευε με μαγικό-εωσφορικο τροπο θυσιάζοντας αθωους Ελληνες.
Ο Δημοσθένης κανει αναφορα, για την Θεωρίδα από την Λήμνο, που καταδικάστηκε σε θάνατο με όλη την οικογένειά της.


Η ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΙΣΣΑ ΑΓΛΑΟΝΙΚΗ.
ΑΝΑΥΔΟΣ Ο ΑΥΤΟΠΤΗΣ
ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ.


Στην Υπάτη την κορυφαια σχολη μαυρης μαγειας που ιδρυσε η Μηδεια, εκτος από την Εκατη, λατρεύονταν ο δαιμονας Απόλλωνας με την επωνυμία Υπαταίος.

Η Υπάτη υπήρξε το πιο φημισμενο μαγικο κέντρο με
την Αγλαονικη και την Μυ­καλη που μπορούσαν να κατεβάσουν τα άστρα και τη Σελήνη κατά βούληση.


ο Λουκιανός, ο οποίος επισκε­φθηκε στην Υπατη τις πιο γνωστες μαγισσες, την Αγλαονικη και την Μυκαλη, ειδε με τα ιδια του τα ματια, πως κατορθωσαν να μετα­μορφώνουν τον Λουκιο σεο νο (Λουκιανού-Λούκιος ή όνος σελ. 91).


Γραφει ο Λουκιανος : Η δε το δωμάτιον υπανοίξασα κομίζει την πυξίδα, εγώ δε σπεύδων ήδη, αποδύσας χρέω εμαυτόν όλον και όρνις μεν ου γίνομαι ο δυστυχής, αλλά μοι ου­ρά όπισθεν εξήλθεκαι οι δάκτυλοι πά­ντες ώχοντο κ.λπ..



Η Αγλαονίκη, ηταν πριγκίπισσα και κορη του βασιλια Ηγήτωρα. Παρατηρουσε και κατεγραφε λεπτο προς λεπτο τις φασεις της σεληνης. Μετρούσε τα διαστήματα από την μια φάση στην άλλη, για να είναι απολυτως ετοιμη κατά τις
τελετες μαυρης μαγειας.
Οι διάφορες φάσεις της Σεληνης καθως και οι διάφορες εποχες, καθοριζαν τα ειδη μαγειας
που μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν.



Οι Δωδεκαθειστες με το που ηρθαν στην Ελλαδα δεν άφησαν τιποτε ορθιο. Κατεδάφισαν τα ιερά, εξαφάνισαν τις πολεις, ξεθεμελιωσαν τα καστρα, κατεστρεψαν τον πολιτισμο,των αρχαιων Ελληνων. Οι ατυχοι Ελληνες οι οποιοι επεζησαν απο της σφαγες των εωφσοριστων, εγιναν δουλοι, οπως για παραδειγμα οι ειλωτες της Λακωνικης, οι Πενέστες στην Θεσσαλία. Επισης ειχαμε τους Αφαμιώτας στην Κρήτη και πολλους αλλους σε διαφορα μερη της Ελληνικης επικρατειας.

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.





ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ
ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟ ΕΔΩΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο
ΣΩΤΗΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΟΜΩΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΑΛΛΟ ΤΟ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΙΕΡΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ
ΔΟΛΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ
ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ,
ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ,ΤΗΣ ΑΤΑΞΙΑΣ
ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ
ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ. ΕΔΩ
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ
ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ
ΘΕΟΔΟΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ
ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΔΟΛΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.
ΗΔΗ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΜΙΑ
ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ
ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΑΜΑΧΗΤΙ
ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ
ΡΩΜΑΙΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ
ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΗ
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.


ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΕΡΟΣ Α..

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ Α.

ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.

Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.

Ξυπνήστε ρε: ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ


ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

O XΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΠΟΙΟΙ TON ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ; MEΡΟΣ Γ ΚΑΙ Δ.


Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΣΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ. ΠΟΙΟΙ TON ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ; MEΡΟΣ Α ΚΑΙ Β


Η ΑΥΓΟΥΣΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΩ (ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ).


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ-ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.


ΟΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ-ΕΘΝΙΚΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B

ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.


H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ B.

H ANAΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.

247 σχόλια :