ΠΕΡΙ "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α. ΤΑ ΑΙΣΧΡΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΜΕΡΟΣ Α.




ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.
Συμφωνα με τους δωδεκαθειστες δεν ηταν μονον οι Ελληνες της κλασικης αρχαιότητος "κίναιδοι", αλλα ηταν και οι Ελληνες της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. Εντούτοις οι νομοι που ειχαν οι προγονοι μας εναντια στους κίναιδους τους διαψευδουν. Εάν ηταν υπερ των κίναιδων δεν θα ειχαν τετοιους νομους τους οποιους εφαρμοζαν και με πολύ αυστηροτητα ολους εκεινους τους αιωνες. Ο Αγιος Κωνσταντινος διεταξε γκρέμισμα ενός δαιμονικου ναου της Αφροδίτης, στα Ιεροσόλυμα, διοτι εκει δεν εκδιδοταν μονο κορίτσια, οπους στους αλλους δαιμονικούς ναους της Αφροδίτης, αλλα εκδιδοταν και αγορια ως παθητικοι ομοφυλοφιλοι. Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της Ελληνικης- Ρωμαικης αυτοκρατοριας. Επισης το 390, ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄ προέβλεπε τη θανατικη ποινη για τον πειθαναγκασμο η το εμποριο ανδρων για πορνεια.

Το 533 ο Ιουστινιανός έθεσε όλες τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις κάτω από την ίδια κατηγορία με τη μοιχεία προέβλεψε και για τα δύο αδικήματα την θανατική ποινή. Ολα αυτά σε συνεχεια των ιερων αξιωματων των αρχαιων Ελλήνων φιλοσοφων, και των γνησιων Ελλήνων της αρχαιότητος, οι οποιοι στους κίναιδους στερουσαν όλα τους τα πολιτικα δικαιώματα και εφταναν μεχρι την θανατικη πεινή αναλογα με την βαρυτητα του παραπτώματος.


Ο τρόπος ζωής των Ελληνών και οι περί ηθικής αντιλήψεις τους είχαν παντοτε ως αρχη τα χρηστα ηθη και την εγκράτεια.
Για αυτό καυτηριαζόταν με πολύ σκληρό τρόπο η αρωστη ψυχικα πραξη της παιδεραστίας και της ομοφυλοφιλίας, την οποία δικαιως θεωρούσαν εωσφορικη, και την αισχρότερο όλων των πραξεων.
Τα είδη της αρσενοκοιτίας, ήταν τρία: το πρώτο ήταν «το παρ’ άλλων παθεί, το δεύτερο ηταν το ποιήσαι εις έτερον, και το τρίτο και αισχρφοτερο, το παθείν παρ’ ετέρου και ποιήσαι εις έτερον. Επισης οι προγονοι μας ειχαν την πεποιθεση, ότι αν συναντούσαν καποιο κίναιδο το πρωί στον δρόμο, αυτό ήταν κακός οιωνός.


Eδω και χρονια ένα ακομη αισχρο ψεμα των δωδεκαθειστον, είναι ότι ο Βασίλειος ο α, ειχε δεσμους με τον ηγούμενο Νικόλαο και τον γιο της πλούσιας χήρας της Δανιηλιδας. Το φαιδρο της υποθεσεως είναι ότι εκανε και δυο ομοφυλοφιλικούς γάμους με την συμμετοχη ιερεων. Στην συνεχεια ακολουθησαν γαμηλια γευματα και γλεντια. Φυσικα για μια ακομη φορα εκαναν κατάφωρη παραχάραξη των Ελλήνων ιστορικων του μεσαιωνα.

Η ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ ΠΕΡΙ
ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΕΩΣ.


Οι εωσφοριστες αναφερουν ότι δεν πρόκειται για πνευματική ένωση, αλλα για κανονικο γαμο μεταξυ ανδρων με την ευλογια απο τον ιερεα της σαρκικης ομοφυλοφιλης ενωσης. Αυτό "ομολογειται "και απο το ιδιο το Πηδαλιον, στο οποίο αναφερεται χαρακτηριστικα, οτι οι ανδρες κατα την αδελφοποιησία, παντρευονται αναμεταξύ τους.



ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ.





Eδω και χρονια ένα ακομη αισχρο ψεμα των δωδεκαθειστον, είναι
Για οσους δεν γνωριζουν από τα αρχαια χρονια υπηρχε στο Ελληνικο εθνος ο θεσμος της αδελφοποιήσεως. Αδελφοποιηση σημαινει ότι ένα ατομο γίνεται αδελφός με κάποιον με τον οποίο δεν έχει συγγένεια, σε ειδική τελετή όπου αναμειγνύουν το αίμα τους ή δίνουν όρκους αμοιβαίας υποστήριξης .

Η αδελφοποιια ηταν πολυ διαδομένη και στην αρχαία Ελλάδα. Επρόκειτο για διαδικασια με σκοπο την ισοβια αδερφική αγαπη και αλληλοβοηθεια. Την συνηθεια του αδερφοποιημου με το σμίξιμο του αίματος την συναντάμε σε όλη την γη. Τα πρόσωπα που αδερφώνουνται σμίγουν το αίμα τους . Το αποτέλεσμα δεν είναι μια συγγένεια συμβολική ή τεχνητή, μα σμίξιμο της ζωής ή της ψυχής των αδερφοποιτών, οπου ο καθένας τους, υπερασπίζει την ζωή του αλλου.
Αυτόν τον θεσμο οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου τον παρουσιαζουν ως ομοφυλοφιλια , ο οποιος μαλιστα αναβιωσε παρα πολύ εντονα κατά την εποχη της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Ο θεσμος της αδελφοποιιας, συνεχιστηκε και μετα την πτωση της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας στους γερμανους.
Οι ιστορικές-κοινωνικές συνθηκες, που επικρατησαν κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, ευνοησαν την διατηρηση και την διαδοση του θεσμου. Ο Ρηγας συνέδεε με τον δεσμο της αδελφοποιιας τους Ελληνες με τους ντεριμπεηδες, τους μωαμεθανους που είχαν επαναστατησει εναντίον της πύλης. Τον ορο αδελφοποιητός χρησιμοποιούσαν για τον χαρακτηρισμό του μυημένου στον πρώτο βαθμό -τον κατώτερο- της φιλικής εταιρείας. Αυτή η ορκωμοσία γινοταν σε δύο σταδια : πρώτα μπροστά σε εναν ορθοδοξο ιερεα ορκιζοταν οτι αυτα που θα ελεγε θα ήηαν αληθινάα ενωκατόπιν, απαντούσαν στα ερωτήματα της εξομολόγησης, και έδιναν τον Όρκο.

Επισης το έθιμο της αδελφοποιιας το γνωρίζουμε καλά και από τον αγώνα του 1821, όπου η αδελφοποιηση λεγοταν βλαμιά. Ο αδελφοποιτός λεγόταν και βλάμης, ή μπράτιμος ή σταυραδελφός.
Το δέσιμο των αδελφών γινόταν παντοτε με ιερουργία, με όρκο, με ανταλλαγη αιματος. Ο ορκος της πίστεως και της αμοιβαίας υποστηρίξεως ήταν ιερός. Λεγεται πως ο Αλη Φαρμακης ηταν σταυραδελφος με τον Κολοκοτρωνη. Αυτό το επιβεβαιώνει ο Διονυσιος Κοκκινος, ο οποίος προσθετει ότι αυτή η αδελφοποίηση των δύο οπλαρχηγών, κατέληξε μάλιστα εις πολεμικήν σύμπραξιν κατά των Τούρκων.


Oi προγονοι μας εκεινα τα δυσκολα χρονια χρειάστηκαν στις δύσκολες ώρες του πολέμου και της αιχμαλωσίας να εχουν την υποστιρηξη ενος θετου αδελφου. Ο νέος αυτός αδελφος λεγεται αδελφοποιτος και ξεχωριζει απο τον ομαιμο. Στους νεώτερους Ελληνικους χρονους, υπηρχε θρησκευτική πραξη για την κατοχύρωσι του νεου δεσμου, και την καθαγιαση του. Για αυτο έχουμε στο ευχολόγιο μια μικρη ακολουθία , εις αδελφοποιίαν πνευματικήν, η οποια ψαλλόταν μπροστά στο Ευαγγέλιο, ενω οι συμμετέχοντες αδελφοποιουμενοι, κρατουσαν κερι, ενω εβαζαν το άλλο χέρι στο Ευαγγέλιο. Αυτος είναι ο πανάρχαιος θεσμος των αδελφοποιτών, τον παρουσιαζουν ως oμοφυλοφιλια.
Επανερχόμενος στον Βασιλειο τον α και τον ιερεα Νικολαο, συμφωνα με τον Γεωργιο μοναχο ο Νικόλαος δεν hταν ηγούμενος, αλλά κατώτερος ιερεας, ο οποίος είχε τα καθήκοντα, να πηγαίνει στο ιερό τις προσφορές για τη θυσία- να αναβει και να σβηνει τα κεριά, να ετοιμαζει το θυμιατήρι και το ζέον να τα δίνει στον πρεσβύτερο που ιερουργεί να καθαρίζει το ναό και να υποδέχεται όσους εισέρχονται στο ναό για προσκύνηση.



Σύμφωνα λοιπόν με τους νεοταξιτες, ο Νικολαος, μολις ειδε έξω από την πόρτα του ναού τον Βασιλειο, τον θεώρησε έναν καλοφτιαγενο κοιμωμενο νεο και το πρωι τον ξυπνα, επειδή θέλει να έχουν ερωτική σχέση. Τον προσκαλεί μέσα για να φάει και να αλλάξει ρούχα, τον ερωτευτηκε. Αρχικα συζούσαν και κατόπιν παντρεύονται στην εκκλησία, πλέον τίποτα δεν μπορούσε να σταθεί εμπόδιο στην ευτυχία τους. Όμως όπως μας αναφερουν οι ιστορικοι μας, τον
Νικόλαο τον ξύπνησε, θεία φωνή, η οποια του είπε να φέρει μέσα τον βασιλια.
Ο Νικόλαος πηγαίνει, ομως δεν βρηκε έξω κανενα παρά έναν επαιτη, για αυτό πηγε πάλι μέσα. Υστερα η θεία φωνή του ξαναειπε πήγαινε να βρεις τον νεο Βασιλιά, ο Νικόλαος πηγαινει, αλλά βλεπει μόνο τον επαιτη και επιστρεφει πάλι για ύπνο. Χρειάστηκε τριτη θεία παρέμβαση, η οποία τον έκανε να σηκωθεί από τον ύπνο, και αφού του υπέδειξε ότι ο βασιλιάς είναι αυτός εκεί έξω, τότε ο Νικόλαος πήγε και μάζεψε τον βρώμικο και ταλαίπωρο επαιτη.






Συνεπως ο Νικόλαος δεν θεώρησε κανέναν ως καλοφτιαγμένο κοιμώμενο νέο, όπως λένε οι νεοταξιτες, αλλά ειδε έναν ανημπορο εξαθλιωμενο συνανθρωπο του, που χρειαζοταν βοηθεια.




TO ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ
ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ. ΠΟΣΟ
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΦΤΩΧΟΣ ΞΕΝΟΣ ΣΤΟΝ
ΔΡΟΜΟ;


H Πρωτεουσα του Ελληνικου κρατους η Κωνσταντινουπολη ηταν η πολη με τα περισσοτερα φιλανθρωπικα ιδρυματα στον κοσμο(φτωχοκομεια, γηροκομεια, νοσοκομεια, ορφανοτροφεία ξενωνες κλπ). Ειχαν λοιπον παντοτε διεξοδο ολοι οι φτωχοι,μεγαλο μερος των εξοδων αυτων των ιδρυματων καλυπτε η Ελληνικη ορθοδοξη Εκκλησια,με την εκαστοτε αυτοκρατορικη οικογενεια,και της πανισχυρες Ελληνικες στρατιωτικες οικογενειες της Μικρας Ασιας.



Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΤΑ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΤΑΝ ΣΤΑ ΧΡΗΣΤΑ
ΗΘΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ
ΟΤΙ ΟΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ Η
ΜΕΓΑΛΥΕΡΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ .
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΙΝΑΙΔΟ
ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ. ΤΟ ΑΠΑΓOΡΕΥΑΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ-ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΑΙΔΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ,ΕΙΤΕ ΝΑ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ
ΟΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΤΑ ΣΥΓΧΕΟΥΝ
ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ






Τα χρηστα ηθη ζωης των Ελλήνων ,είναι το παναρχαιο διαχρονικο "μυστικο", για την επιβιωση του εθνους στο περασμα των αιωνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδι ολων των μεγαλων Ελληνικων στρατιωτικών και πολιτικων επιτυχιων από καταβολης του Ελληνικου εθνους. Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν . Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι. Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια. Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιος , Ρωμαιοι αυτοκρατορες , Ρωμαιοι υπηκοοι ,σημαιναν ταυτοχρονος τους τιτλους εξουσιας, ελευθεριας, και πολιτιστικης ανωτεροτητας των Ελλήνων.






ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.





Οι δωδεκαθειστες από τα αρχαια χρονια επιθυμουν τον αφανισμο του Ελληνικου εθνους. Για αυτό ηρθαν οι αλλοδαποι σκλαβοι προγονοι τους από την αρχαια Αιγυπτο, στην αρχαια Ελλαδα Το ελληνικό έθνος, όπως μας αναφερουν οι αρχαιοι προγονοι, μετά την Τροια εκτος από τους αυτόχθονες Δωριείς, τους Ίωνες, τους Αχαιούς και τους Αιολείς ), ειχε πλεον στην συνθεση του και μερικά άλλα βάρβαρα φύλα, απο την Αιγυπτο. τους Καδμείους ή Θηβαίους, τους Δαναούς, τους Πέλοπες, τους Χεμιτες κλπ.). Οι περισσοτεροι εξ αυτων ήρθαν σκλαβοι από την Αιγυπτο. Αλλοι βάρβαροι ηρθαν από την Ασια κλπ. Ηρόδοτος Κλειω και Ευτερπη.
Ό Ισοκράτης γραφει στο εργο Ελένης εγκωμιον : Εξαιτίας αυτης της νικηφόρου εκστρατείας των Ελλήνων στην Τροία, επήλθε τόσο μεγάλη μεταβολή, ώστε ενώ προηγουμένως οι βάρβαροι, που ζούσαν δυστυχισμένοι στους τόπους τους, και ο Δαναός, αφού έφυγε από την Αίγυπτο, κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος ο Σιδώνιος έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες αποίκησαν τα νησιά και ο Πέλοπας κυρίευσε την Πελοπόνησο, οι μετά από αυτού του πολέμου, το γένος μας γνώρισε τόση ακμή ώστε κατάφερε να αφαιρέσει από τους βάρβαρους μεγάλες πόλεις και τεράστιες εδαφικές εκτάσεις (Ισοκράτης Ελένης εγκώμιο 68 – 69).






Ποτε να μην ξεχνατε ότι ολοι οι λαοι της "νεας" ταξης ,από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα ,οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, ειτε είναι πιονια της "νεας" ταξης πραγματων, εχουν από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ακριβως την ιδια συμπεριφορα. Οι αυτοκρατορες, οι αρχηγοι τους δεν πολεμουν ποτε, αλλα δινουν διαταγες η από το πισω μερος της κάθε μαχης, ειτε μενουν στα παλατια τους δινωντας από εκει της εντολες να σκοτωθουν οι υπολοιποι. Ολοι αυτοι οι λαοι σφαζουν, κλεβουν, βιαζουν, κανουν εμπρησμούς, σκλαβωνουν Ελληνιδες για να τελουν τα εωσφορικα θρησκευτικα τους καθήκοντα, με πασης φυσεως, σεξουαλικες ανωμαλίες, παρα φυση σεξ μεταξυ ανδρων γυναικων, μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστειες, αιμομιξίες,οργια κλπ. Αυτά είναι τα στοιχεια με τα οποια ξεχωρίζουμε τους λαους που πιστευουν στον Εωσφορο. Απο όλα αυτά τα προαναφερομενα εξαιρείται ένα μικρο μερος των λαων αυτων ανα τους αιωνες, βαση της παγκόσμιας Ελληνικης μαθηματικης σταθερας μετρον αριστον, και μηδεν αγαν.

ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟΥ Α.


Ο Βασιλειος ο α, ο Μακεδων, ο ιδρυτης της Μακεδονικης δυναστείας, συμμετειχε στην δολοφονια, του Μιχαηλ του Γ. Όμως ο ιδιος Αυτοκρατορας ο Βασιλειος ο α, εκανε το σιτηρεσιο. Οσοι φτωχοι Ελληνες, ειχαν δικαστηρια εκεινη την εποχη, τα οποια κρατουσαν πολλες ημερες, για να μην δικαζονται ερημην, τους εδινε δωρεαν τροφη, για οσες ημερες κρατουσε το δικαστηριο. Επισης εκανε αυξηση στους μισθους των δικαστων, για να μην δωροδοκούνται, από τους Ελληνες υπηκόους.









ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΟ ΨΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΝ Α ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΝΙΚΟΛΑΟ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΟΤΙ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ, ΗΤΑΝ ΣΑΠΙΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΧΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ. ΑΚΟΜΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧYΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΧΡΟΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΜΙΑ , ΤΗΝ ΑΤΑΞΙΑ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ.

ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΓΕΝΑΙΑ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ, ΩΣΤΕ ΠΑΡΕΜΕΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ. ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΝΟΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ (ΡΩΜΑΙΚΗΣ) ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.
ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ "ΚΙΝΑΙΔΟΙ", ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΓΑΡΗΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.
ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ, ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ- ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΩΣ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΝΕΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΕΣ "ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ". ΑΙΩΝΕΣ ΕΠΙ ΑΙΩΝΩΝ,ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΕΝΑΙΑ ΣΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΛΟΙ ΚΑΙ ΘΗΛΥΠΡΕΠΕΙΣ. ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΡΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ,ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Β ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ. ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΨΕΥΔΟΣ ΩΣ ΚΙΝΑΙΔΟ. ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο Γ,ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΑΡΡΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΘΕΙ ΜΙΑ ΜΑΧΗ, Η ΕΝΑΣ ΠΟΛΕΜΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΙΝΑΙΔΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΕΝΑΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΡΩΜΑΙΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ, ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ (ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ-ΣΑΛΑΜΙΝΑ-ΠΛΑΤΑΙΕΣ ΚΑΙ
ΜΥΚΑΛΗ).




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ :


ΤΑ TΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ


ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ




ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ


ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ





ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ Α.
ΝΑΖΙ ΟΙ ΑΙΩΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. MEΡΟΣ B.
Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ Α.
Ξυπνήστε ρε: IOYΣΤΙΝΙΑΝΟΣ Ο Α. ΜΕΡΟΣ B.
Ξυπνήστε ρε: ΡΩΜΑΙΟΙ (ΡΩΜΙΟΙ) ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

43 σχόλια :