ΔΙΔΑΧΑΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ
Ἡ διαστρέβλωσις καί ἡ παραμόρφωσις τῆς ἐννοίας ἀπό τά Μ.Μ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.

Τά ἀνθελληνικά ΜΜΕ, άλλά καί (προοδευτικά) κόμματα, τελευταίως δέ εἰσήχθει καί ὁ Μητσοτάκης ὡς πρόσωπον καί οὐχί οἱ ψηφοφόροι του καθ΄ὅτι τούς ἐξαπάτησεν, προκειμένου νά μᾶς πείσουν, ὅτι ὀφείλομεν λόγω φιλοξενίας, νά ἀνοίγωμεν τίς ἀγκαλιές μας καί τά σπίτια μας στούς δύστυχους καί κατατρεγμένους ἀνθρώπους πού ἔρχονται γιά μία καλλίτερη ζωή, διά νά μᾶς ἐκβιάσουν ψυχικά, ἐπικαλοῦνται καί λέγουν ὅτι καί οἱ σοφοί πρόγονοι μας ἦσαν φιλόξενοι, ἄρα καί ἐμεῖς ὀφείλομεν νά πράξωμεν τό ἴδιο. Ἐπειδή δέ, οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι καί σοφοί ἤσαν καί ἀνδρεῖοι ἦτο, ἀλλά εἶχον ἐπί πλέον καί ἄλλο ἕνα προτέρημα, εἶχον ἀνεπτυγμένον τό ἀρχέγονον ἔνστικτον τῆς αὐτοσυντηρήσεως. Εἶναι αὐτό πού μᾶς ἔκαμεν νά διαιωνιζόμεθα διά 11.500 ἔτη. Εἶναι αὐτό πού ὁ σοφός Ἰσοκράτης πρός τιμήν τῆς 100ης Ὀλυμπιάδος γράφει τόν ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΝ του καί ἀπευθυνόμενος πρός τούς Ἕλληνας λέγει: «ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ᾽ ἐρήμην καταλαβόντες οὐδ᾽ ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ᾽ οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὥστ᾽ ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν, αὐτόχθονες ὄντες». Δηλ. «Εἰς αὐτήν τήν χώραν κατοικοῦμεν χωρίς νά ἐκδιώξωμεν ἄλλους, οὔτε ἤταν ἔρημος καί τήν καταλάβαμεν, οὔτε ἀπό πολλά ἔθνη ὡς μιγάδες ἐδῶ συγκεντρωθήκαμεν, ἀλλ΄ οὕτως καλῶς καί γνησίως ὑπάρχομεν, ὥστ΄ἐξ αὐτῆς ἀκριβῶς γεννηθήκαμεν, ταύτην κατέχοντες καθ΄ὅλον τόν χρόνον ἐξακολουθοῦμεν νά ζῶμεν, καθ΄ὅτι εἴμαστε αὐτόχθονες».

Εἶναι μομφή, εἶναι προσβολή, εἶναι ταπείνωσις τῆς σοφίας, τῆς ἀνδρείας, τῆς μεγαλοπρεπείας ἀλλά καί τῆς φιλοπατρίας τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, ψευδῶς νά ἰσχυρίζονται μερικοί ἀνθέλληνες δημοσιογράφοι καί πολιτικοί ὅτι οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι, ἄνοιγαν τάς θύρας των καί μέ τό χαμόγελον φιλοξενούσαν ἀλλοεθνεῖς βαρβάρους. Βεβαιότατα οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι ἤσαν φιλόξενοι, καί ἡ φιλοξενία ἦτο ἱερόν καθῆκον. Μόνον πού ἡ φιλοξενία ἦτο ἀπό Ἕλληνα πρός Ἑλληνα καί οὐχί ἀπό Ἕλληναν πρός βάρβαρον. Ἄλλωστε καί οἱ Ὁλυμπιακοί ἀγῶνες αὐτοῦ τοῦ πνεύματος ἦτο. Ἀπό τό 776 Π.Χ ἕως τό 58 Μ.Χ. εἰς τούς Ὁλυμπιακούς ἀγώνας συμμετεῖχον μόνον Ἕλληνες, ἀπό ὅλα τά μήκη καί πλάτη τοῦ πλανήτη Γῆ. Οὐδεπώποτε οἱ Ἕλληνες εἰς τά 800 καί πλέον χρόνια διαρκείας τῶν Ὁλυμπιακῶν ἀγώνων ἐσκέφθησαν τήν συμμετοχήν βαρβάρων καί νά συναγωνίζονται μέ βαρβάρους.

Ἔνστικτον τῆς αὐτοσυντηρήσεως, τό ὁποῖον τά ανθελληνικά κανάλια μέ ψυχολογικάς ἐπιθέσεις εἶχον διασαλεύσει. Μέχρις βραβεία Νόμπελ μοίραζεν ἕνα μεγάλο κανάλι, ἐάν θά βάλλης λαθρομετανάστες εἰς τήν οἰκίαν σου. Οἱ ἰδιοκτῆται τοῦ μεγάλου καναλιοῦ ἤσαν ἄτομα πού εἰς τήν ἀρχαίαν Ἑλλάδα τῆς φιλοπατρίας, τῆς σοφίας τῆς ἀνδρείας τῆς μεγαλοπρεπείας, δέν εἶχον κάν τό διακαίωμα νά ὁμιλοῦν. Ἕνας κίναιδος καί ἕνας ἀνθέλληνας Μαρξιστής. Καί τό μεγάλο κανάλι ἔγινεν ἐκτροφεῖον φαυλοκίναιδων, φαύλοεταιρῶν καί προδοτῶν. Πολλά ρετάλια του δημοσιογράγους, τά βλέπομεν νά πλαισιώνουν σήμερον πολλούς τηλεοπτικούς σταθμούς καί φυσικόν εἶναι νά πουλᾶνε ἀνθρωπισμόν εἰς τούς λαθροεισβολεῖς

Εἰς τήν Πνύκα ὁ ντελάλης ἐφώναζεν, «τίς ἀγορεύειν βούλεται» Ὅμως εἰς τήν τότε Ἑλλάδα τοῦ πνεύματος, τῆς σοφίας τῆς ἀνδρείας, τῆς μεγαλοπρέπειας καί τῶν ἀρετῶν, ἐπειδή ἡ δημοκρατία ἦτο σοβαρόν πολίτευμα καί ὄχι ἄλλο τί ὡς σήμερον, ὅλοι εἶχον τό δικαίωμα νά ὁμιλοῦν, ὅλοι, ἐκτός ἀπό τούς κάτωθει: τοὺς αἰσχρῶς βεβιωκότας· τούτους οὐκ ἐᾷ(ἐάω-ῶ=ἐπιτρέπω) δημηγορεῖν.

τρίτον τίσι διαλέγεται; “ἢ πεπορνευμένος,”φησίν, “ἢ ἡταιρηκώς·” τὸν γὰρ τὸ σῶμα τὸ ἑαυτοῦ ἐφ᾽ ὕβρει (ἡ ὕβρις) πεπρακότα, (παρακείμενος τοῦ πωλέω-ῶ) καὶ τὰ κοινὰ τῆς πόλεως ῥᾳδίως ἡγήσατο ἀποδώσεσθαι. Αἰσχίνης κατά Τιμάρχου

Τρίτον: ἐάν κάποιος ζῇ πεπορνευμένη ζωή ἤ εἶναι ἐταῖρος, δέν ἔχει τό δικαίωμα τοῦ λόγου. διότι ὅπως εὐκόλως διαθέτει τόν ἑαυτόν του, οὕτως καί εὐκόλως τήν πόλιν θά ξεπουλήση

Αὐτοί κατόρθωσαν νά εἰσβάλλουν εἰς τήν ψυχήν τοῦ Ἑλληνα, καί νά τήν μετατρέψουν σέ ἕνα ψυχοπαθολογικόν ἄτομον, διαπνεόμενον ἀπό τό σύνδρομον τῆς Στοκχόλμης. Ἔτσι καί μέ τούς λαθρομετανάστες, σοῦ ὑπέβαλλον ὅτι πρέπει νά ἀγαπᾶς τούς λαθρομετανάστες καί ὄχι τήν πατρίδα σου, τόν ἑαυτόν σου καί τό παιδί σου, τούς γονεῖς σου, παρά τά ὅσα κάμουν εἰς βάρος σου, οἱ λαθρομετανάστες. Εὐτυχῶς ἀπό τήν στάχτην ἀναζωπυρώθει τό ἀρχέγονον ἔνστικτον τῆς αὐτοσυντηρήσεως, καί οἱ ἀκρῖται τῶν νησιῶν μας φωνάζουν μέ ὅλην τήν δύναμην τῆς ψυχῆς των, «θέλομεν πίσω τήν ζωήν μας»

Ὅσον δέ ἀφορᾶ τήν φιλοξενίαν τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων, νά βάλλωμεν τά πράγματα εἰς τήν θέσιν των. Ἀπ΄ ἄκρου εἰς ἄκρον τῆς Ἕλλάδος ὑπῆρχαν ναοί τοῦ ξενίου Διός καί τῆς ξενίας Ἀθηνᾶς, οἱ ὁποῖοι μεταμφιέζοντο καί ἔκαμαν <περιπολίας> ἀνά τήν Ἑλλάδα διά νά διαπιστώνουν ἐάν τηροῦνται οἱ κανόνες τῆς φιλοξενίας.

Ξένος εἰς τήν ἀρχαίαν Ἑλλάδα ᾖτο ὁ Ἕλλην ὁ ὁποῖος ἐπισκέπτετο μίαν ἄλλην πόλιν, καί ξενία(φιλοξενία) ἡ ὑποδοχή καί περιποίησις τοῦ ξένου. Μέτοικος ᾖτο ὁ Ἕλλην ὁ ὁποῖος θά κατοικοῦσεν εἰς μίαν ἄλλην πόλιν καί ἐπλήρωνεν εἰς τήν πόλιν τό λεγόμενον μετοίκιον. Ξενίας γραφή(Ἀττικόν Δίκαιον) εἶναι ἡ μήνυσις τήν ὁποία ἐδικαιοῦτο νά ὑποβάλη κάθε Ἀθηναῖος πολίτης, πού εἶχεν ὅμως πλήρη πολιτικά διακαιώματα, κατά κάθε ἀντιποιουμένου δικαιώματα Ἀθηναίου πολίτη, ἐνῶ ᾖτο ἀπό ἄλλην πόλιν καί μόνον ὡς μέτοικος ἐδικαιοῦτο νά παραμένη εἰς Ἀθήνας.

Ἕλληνες εἴμεθα:«Ἔτι δὲ τὸ κάλλιστον καὶ ἄριστον γένος ἐπ’ ἀνθρώπους»,<ΤΙΜΑΙΟΣ ΚΡΙΤΙΑΣ> Πλάτωνος. ΕΛΛΗΝΑ καί πρέπον καί δίκαιον καί ὡραῖον εἶναι: νά συνεχίσης νά ζῇς καί νά ὑπάρχῃς. Ἀλλά διά νά συμβῆ αὐτό μία διέξοδος ὑπάρχει, διά νά ζῇς καί νά ὑπάρχῃς! νά ἐπανακτήσης αὐτό πού σοῦ ἀφαίρεσαν, τό ἀρχέγονον ἔνστικτον τῆς αὐτοσυντηρήσεως τοῦ γένους τῶν Ἑλλήνων. Εἶναι αὐτό πού σέ κάμει νά διαιωνίζεσαι διά 11.500 ὡς κάλλιστον καὶ ἄριστον γένος. Καί διά συμβῆ αὐτό θά πρέπει νά ἐξέλθουν τῆς Πατρίδος μας ἄπαντες οἰ λαθροεισβολεῖς. Δέν ἔχομεν κανένα δικαίωμα νά μετατρέψωμεν τήν Πατρίδαν μας σέ ἕνα χῶρον μιγάδων. Μέ ποτάμια αἵματος καθαράν Ἕλληνικήν φυλήν μᾶς παρέδωσαν, καθαράν ὀφείλομεν νά τήν παραδώσωμεν.

loading...