ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ; Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ Ή Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ;


ΕΥΡΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ

Φώτο από το fb : το Διδυμότειχο της Ρωμιοσύνης και η ΠΑΝΑΓΙΑ η Ελευθερώτρια αναμένοντας τα γεγονότα. 

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Επειδή προσεγγίσαμε στις κόκκινες γραμμές της ιστορίας και των γεωπολιτικών εξελίξεων,
σεβόμενοι τους αναγνώστες μας δικαιούμεθα να ομιλήσουμε περί του ΠΟΘΟΥΜΕΝΟΥ.

Επειδή το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ σχετίζεται άμεσα με τον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, κάποιοι θεωρούν ότι και αυτό είναι ΘΡΥΛΟΣ. Αλλά δεν είναι, διότι είναι μόνο ΘΡΗΝΟΣ για τους αιώνιους εχθρούς του Ελληνοχριστιανικού ιδεώδους …


Προσέξτε αυτό που μας μεταφέρθηκε από ΑΓΙΟ άνθρωπο 
«όταν η κρύα μαρμαρωμένη από την αμαρτία υπόσταση του Έλληνα ζεσταθεί από τις δυσκολίες και τον ΦΙΛΟ του ΘΕΟΥ θα δούμε και η ΠΟΛΗ θα μας παραδοθεί»

Αυτός ο ΑΓΙΟΣ άνθρωπος μας ζήτησε να επαναλάβουμε τα παρακάτω γιατί υπάρχει μεγάλη πνευματική δίψα λόγω του δαιμονικού καύσωνα των ημερών μας.  

ΑΝΑΤΟΜΙΑ της έννοιας του ΠΟΘΟΥΜΕΝΟΥ

Τι δεν είναι το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ;

Δεν είναι κερδοφόρος κύκλος εργασιών στα ΜΜΕ για να βγάζουν κάποιοι χρήματα.

Δεν είναι μέσο προβολής κάποιων.

Δεν είναι ψυχοθεραπευτική μέθοδος για να καλυφτούν ή να μετατοπιστούν άλλα προβλήματα.

Δεν είναι ιστορικός αλυτρωτισμός μιας μεγάλης ιδέας.

Δεν είναι εμμονή, δεν είναι υπέρβαση λογικής.

Δεν είναι αμαρτία να μιλάς για αυτό καθότι δεν είναι πάθος αλλά ΠΟΘΟΣ.

Δεν είναι προσωπική λύτρωση από καθημερινά προβλήματα.

Δεν είναι άφεση αμαρτιών.

Δεν είναι όνειρο- ουτοπία και ψεύδος.

Δεν είναι αφορμή ώστε να ερίζουν κάποιοι περί ημεροχρονολογιών.

Όμως το βασικότερο 

«Δεν είναι μόνο η παράδοση της ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ στους Έλληνες σύμφωνα με τις άγιες προφητείες των Πατέρων μας» 

Ακριβώς διότι το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ είναι η έναρξη του Επανα-ευαγγελισμού της ρημαγμένης από την αμαρτία και την διαστροφή ανθρωπότητας για να μπορεί να τρώει αυτή γλυκό ψωμί στα σπίτια της.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ



loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια :