Μετά το σάλο ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου παίρνει αποστάσεις από τις άστοχες αναφορές του Μόρφου


Κύμα αντιδράσεων σε Ελλάδα,Κύπρο και σε πολλές ακόμα χώρες ξεσήκωσαν οι αναφορές του μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτου για όσα υπογράμμισε περί των ομοφυλόφιλων . Επικαλέστηκε τον Αγιο Πορφύριο στα όσα ανέφερε χωρίς όμως αυτό να υφίστανται σε κανένα σύγγραμα του Αγίου, σύμφωνα με όσα είπαν στο ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ συγγραφείς της παρακαταθήκης του Αγίου γέροντα Πορφυρίου.

Την αντίθεσή του με τις αναφορές του Μητροπολίτη Μόρφου για τους ομοφυλόφιλους εξέφρασε σε δηλώσεις του στο politis.com.cy o Αρχιεπίσκοπος Κύπρου.

Ο Μακαριότατος ανέφερε ότι οι δηλώσεις Μόρφου «δεν με εκφράζουν. Είναι καθαρά προσωπικές του απόψεις».

Τα βίντεο με την ομιλία του Μητροπολίτη προκάλεσαν ποικίλα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ έγιναν θέμα σε πολλά ξένα ενημέρωσης.

Μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης αναφέρθηκε στην «αιτία» που προκαλεί την ομοφυλοφιλία, ενώ σημείωσε ότι οι ομοφυλόφιλοι έχουν μια «ξεχωριστή και διακριτική» μυρωδιά.

Σε άλλο απόσμασμα της ομιλίας του, ο Μόρφου αναφέρθηκε στις δολοφονίες τις οποίες διέπραξε ο Νίκος Μεταξάς, λέγοντας ότι «μια χώρα που έχει τόσες εκτρώσεις και δολοφονούμε τα παιδιά μας, είναι δυνατόν να μην γεννήσει ένα τέτοιο δολοφόνο».

Οι απόψεις και οι αναφορές αυτές εκθέτουν την Εκκλησία και δίνουν έναυσμα στους εχθρούς της να επιτίθενται.

Οι μητροπολίτες πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να εμπνέουν αγάπη στο Ποίμνιο και όχι να καλλιεργούν διχασμό και φανατισμό!

ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΒΙΝΤΕΟ

Τι είπε ο Ιησούς Χριστός -ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

Για να σώσει τους χαμένους:

«ήλθε γαρ ο υιός του ανθρώπου ζητήσαι και σώσαι το απολωλός» (Ιωάν. ι’, 10)

Ο Υιός του ανθρώπου ήρθε για να αναζητήσει και να σώσει αυτούς που έχουν χάσει το δρόμο τους

Για να καλέσει σε μετάνοια τους αμαρτωλούς:

«ου χρείαν έχουσιν οι υγιαίνοντες ιατρού, αλλ οἱ κακώς έχοντες· ουκ ελήλυθα καλέσαι δικαίους, αλλά αμαρτωλούς εις μετάνοιαν» (Λουκ. ε’, 31-32)

Δεν έχουν ανάγκη από ιατρό όσοι είναι υγιείς, αλλά οι άρρωστοι. Δεν ήρθα να καλέσω σε μετάνοια αυτούς που νομίζουν πως είναι ευσεβείς, αλλά τους αμαρτωλούς

Για να σώσει τους ανθρώπους:

«ο υιός του ανθρώπου ουκ ήλθε ψυχάς ανθρώπων απολέσαι, αλλά σώσαι» (Λουκ. θ’ , 56)

Ο Υιός του ανθρώπου δεν ήρθε να καταστρέψει ανθρώπους, αλλά να τους σώσει

Για να σώσει και όχι για να κρίνει τον κόσμο:

«ου γαρ ήλθον ίνα κρίνω τον κόσμον, αλλ’ ίνα σώσω τον κόσμον» (Ιωάν. ιβ’ 47)

Γιατί δεν ήρθα για να καταδικάσω τον κόσμο, άλλα για να τον σώσω

Για να μην έχουν πρόφαση οι άνθρωποι να αμαρτάνουν:

«ει μη ήλθον και ελάλησα αυτοίς, αμαρτίαν ουκ είχον· νυν δε πρόφασιν ουκ έχουσι περί της αμαρτίας αυτών» (Ιωάν. ιε’ 22)

Δεν θα ήταν ένοχοι για αμαρτία, αν δεν είχα έρθει και δεν τους είχα κηρύξει. Τώρα όμως δεν έχουν καμιά δικαιολογία για την αμαρτία που διαπράττουν

Για να υιοθετηθούν οι άνθρωποι από τον Θεό και να εξαγορασθούν όσοι βρίσκονταν κάτω από το νόμο:

«ότε δε ήλθε το πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλεν ο Θεός τον υιόν αυτού, γενόμενον εκ γυναικός, γενόμενον υπό νόμον, ίνα τους υπό νόμον εξαγοράση, ίνα την υιοθεσίαν απολάβωμεν» (Γαλ. δ’ 4-5)

Όταν όμως έφθασε η ώρα που είχε καθορίσει όο Θεός, απέστειλε τον Υιό του. Γεννήθηκε από μια γυναίκα και υποτάχθηκε στον νόμο, για να εξαγοράσει τους υπόδουλους του νόμου, για να γίνουμε παιδιά του Θεού

Για να εκπληρώσει το νόμο και τους Προφήτες:

«Μη νομίσητε ότι ήλθον καταλύσαι τον νόμον η τους προφήτας· ουκ ήλθον καταλύσαι, αλλά πληρώσαι» (Ματθ. ε’ 17)

Μη νομίσετε πως ήλθα για να καταργήσω το νόμο η τους προφήτες. Δεν ήρθα για να τα καταργήσω, αλλά για να τα ολοκληρώσω

vimaorthodoxias.gr
loading...