Απο τους Τρεις Ιεράρχες στην Υπατία και την Αγία Ευδοκία στους Νικηφόρο Βρυέννιο-Άννα Κομνηνή

















Απο την εποχη του αγιου Κωνσταντινου εως την εποχη του αυτοκρατορα Θεοδοσιου εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *

Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 

Την εποχη εκεινη και οι πεντε νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.

Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητορες, τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν στο επιστημονικο τους εργο το οποιο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 

Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον Ιουδαικο Χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Η ιστορικη διαδρομή του αρχαιου Ελληνικου κοσμου θα ενωθει με τον Χριστιανισμο και την Εκκλησια ως σωμα Χριστου, οταν οι Ελληνες θα αναλάβουν την ηγεσία της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας και της αγιας ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο Πλατων μαζι με τους αγιους-τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.


Η εισαγωγη των διαδασκαλιων του υπατου των φιλοσοφων Πλατωνα από τους αγιους ιεραρχες είναι η μεγαλυτερη αποδειξη ότι οι Ελληνες φιλσοφοι ηταν μονοθειτες και ότι δεν ειχαν καμια απολυτως σχεση με το εωσφορικο εβραικο δωδεκαθεο.

Μεσα από της Πλατωνικα διδαγματα και τα ηθικα αξιωματα, ο Χριστιανισμος εγινε πολύ ευκολοτερα αποδεκτος από τους Ελληνες, καθως τους φανηκε από την αρχη, ότι η Ορθοδοξια είναι κατι πολύ οικειο, προς εκεινους.

Το αποτέλεσμα ηταν να εχουμε πολύ μεγαλη εξαπλωση του Χριστιανισμου, στην αυτοκρατορια.

Μονον οσοι ηταν αγραμματοι δεν εγιναν χριστιανοι, ειτε δεν μπορεσαν να διεισδυσουν στα ουσιωδη νοηματα της χριστιανικης διδασκαλιας.

Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος. 

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.

Τρια απο τα τεσσερα Ευαγγελια γραφτηκαν απευθειας στα Ελληνικα, οπως επίσης οι πράξεις των Αποστολων, οι επιστολες του Αποστόλου Παύλου και τα πρωτα άρθρα πιστεως και χριστιανικης θεολογιας.

Ο μεγιστος εκφραστής της κλασικής Ελληνικής Αρχαιότητας ο υπατος των φιλοσοφων ο Πλατων μαζι με τους τρεις Ιεραρχες θα δημιουργησουν της βασεις για την οικουμενικοτητα και την αιωνια διαχρονικοτητα του Ελληνισμού και της χριστιανικης Ελληνικης-Ρωμαικης αυτοκρατοριας.

Τα περισσοτερα στοιχεια του αρχαιου Ελληνικου πνευματος θα είναι πλεον μεσα στην ορθοδοξη Ελληνικη πιστη και οικουμενικοτητα.

Σε πνευματικο επιπεδο την εποχη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους, ολοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα και φορεις του ιερου αρχαιου Ελληνικου πνευματος.

Οι τρεις φωστηρες της τρισηλιου Θεοτητος με την εισαγωγή του υπατου των φιλοσοφων στην χριστιανικη διδασκαλια, αλλαξαν τον μεχρι τοτε εβραικο Χριστιανισμο σε Ελληνικο. 

Έξω από την Ελληνικη Ορθοδοξία αφησαν οι αγιοι Ιεραρχες το δωδεκαθεο τον εβραικο παγανισμο ως εωσφορικο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. Προσθεσαν στον χριστιανισμο μονον ότι καλο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος μεσα από τα αξιωματα-διδαδματα του υπατου των Φιλοφοφων του Αριστοκλή.

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 

Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 

Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.

Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 

Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 

Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.

Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο. 

Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.

Οι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.

Για αυτο χρησιμοποιησαν τις αξίες και τα ιδανικα των φιλοσοφων για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 

Aξιοποιοησαν στο επακρο την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επιπεδου εργα τους.

Ταυτοχρονα μεσα απο τη Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και απο πασης φυσεως αιρεσεις.

Μεσα απο την δυναμη και την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες την ελευθερια, την ομορφια, την αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και την πιστη στον Ιησου Χριστου.

Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.

Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιους ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα. 

Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 

Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.


Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.

Η μεγαλη νεοπλατωνικη φιλοσοφος Υπατια ειχε
εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. 

Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη γραμματεια. 


Εαν οι Ελληνες χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της.

Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον. 

Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε πολλους χριστιανους ως μαθητες.

Ο Συνεσιος ηταν ο πιο αγαπημενος μαθητης της Υπατιας και μεγας θαυμαστης της φιλοσοφου. 

Οταν τελέιωσε την φιλοσοφικη διατηρουσε αλληλογραφια και ειχε επαφες με την μεγαλη φιλοσοφο. 


Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.

Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.

Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους μαθητες της.

Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα. 

Αλλωστε ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον χριστιανισμο.

Γνωριζε οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.

Ποιες ομως ηταν οι αιτιες για τις οποιες δολοφονηθηκε η Υπατια ; 

Η Υπατια ηταν κορη του Θεωνα απο την Εξελληνισμενη Αλεξανδρεια της Αιγυπτου και ηταν φιλοσοφος. 

Ως νεοπλατωνικη φιλοσοφος διδασκε γεωμετρια, μουσικη, φιλοσοφια, ρητορικη κλπ. 


Ως φιλοσοφος η Υπατια απεκτησε πολυ μεγαλη φημη διοτι ειχε παρα πολλους μαθητες χριστιανους και εωσφοριστες του δωδεκαθεου.

Αναμεσα στους πολλους μαθητες της Φιλοσοφου Υπατιας ηταν και ο χριστιανος Ορεστης ο οποιος οταν τελειωσε τις σπουδες στην φιλοσοφικη σχολη της Υπατιας εγινε ρωμαιος επαρχος. 

Η Υπατια ως γυναικα ηταν ενα πολυ ανησυχο πνευμα και εκτος απο την αρχαια Ελληνικη γραμματεια ασχολουνταν και με την πολιτικη. 

Αυτο ομως ηταν κατι πρωτογνωρο για τα δεδομενα εκεινης της εποχης.

Ηταν αδιανοητο μια γυναικα να ασχολειται με τα δημοσια πραγματα και ειδικα με την πολιτικη.

Η Υπατια ειχε επιγνωση των υψηλων ικανοτητων της αλλα και του πολυ μεγαλου σεβασμου τον οποιο ειχε στο προσωπο της η πλειοψηφια των κατοικων της Αλεξανδρειας.

Για αυτο δεν συμμετειχε απλα στα πολιτικα δρωμενα αλλα κατ ουσιαν ηταν εκεινη η οποια διοικουσε σε ενα μεγαλο βαθμο την εξελληνισμενη πολη.

Η ΥΠΑΤΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ.

Η φημη και ο σεβασμος προς την Υπατια αυξανοταν συνεχεια. 

Η αναμιξη της στην πολιτικη ηταν κατι το οποιο ενοχλουσε τρομερα τους πολιτικους απο ολες τις εθνικοτητες οπως ηταν οι Ελληνες Χριστιανοι, οι Εβραιοι αλλα και οι εθνικοι. 

Παρα τις διαμαρτυριες και της πολλες συστασεις η Υπατια εξακολουθει να συμμετεχει στα συμβουλια και ουδεποτε δεχτηκε να αποσυρθει απο την ενεργη πολιτικη.

Αυτο το καθεστος προκαλουσε τρομερη οργη στους πολιτκους ανδρες της Αλεξανδρειας οι οποιοι δεν δεχοταν σε καμια των περιπτωσεων να ασκει την διοικηση της πολεως κατα ενα μεγαλο βαθμο μια γυναικα. 

Εδω βλεπουμε ξεκαθαρα το ποσο πολυ επηρεασμενη ηταν η Υπατια απο τον Αριστοκλη (Πλατων).

Ο Αριστοκλης διδαξε οτι τις πολεις θα πρεπει να τις διοικουν οι φιλοσοφοι-βασιλεις, οι οποιοι θα ειναι οι ικανοτεροι ολων των υπολοιπων ανθρωπων σε ολους τους τομεις.

Η μη συμορφωση της Φιλοσοφου Υπατιας στις υποδειξεις των ανδρων πολιτικων, ωστε να σταματησει την εμπλοκη της με την πολιτικη επεφερε φοβερο μισος εναντιον της και μια κατασταση εκτος ελεγχου στην πολη της Αλεξανδρειας. 

Δυστυχως η Υπατια αγνοησε επιδεικτικα τις υποδειξεις των πολιτικων και θρησκευτικων παραγοντων της πολης να μην αχολειται με την πολιτικη και τελικα η επιμονη της αυτη με την πολτικη προκαλεσε τον θανατο της.

Ολοι αυτοι οι πολιτικοθρησκευτικοι παραγοντες οπως ο πατριαρχης Κυριλλος και οι Ραββινοι δεν δεχοταν να τους επισκιαζει και να διοικει την Αλεξανδρεια η Ελληνιδα φιλοσοφος.

Τελικα η αποφαση της Υπατιας να συνεχισει να ασολειται με την πολιτικη στα πρωτυπα του Πλατωνα Βασιλεας-φιλοσοφος, σε συνδυασμο με την μεγαλη διαμαχη του Επαρχου Ορεστη, με τον Πατριαρχη Κυριλλο επεφερε τον θανατο της.

Η Φιλοσοφος Υπατια δεν ηταν ποτε υπερ του φοινικικου δωδεκαθεου οπως δεν ηταν ποτε κανενας γνησιος Ελληνας φιλοσοφος, σοφιστης, ρητορας, ποιητης, ιστορικος κλπ. 

Ολοι οι μεγαλοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες, ρητορες, ποιητες, ιστορικοι καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως ξενοφερτο και αναξιο του ιερου αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1)

Η νεοπλατωνικη απο την Αλεξανδρεια ηταν συγχρονη των τριων πολυ μεγαλων σοφιστων, φιλοσοφων, ρητορων, των τριων ιεραρχων. 

Την εποχη που ζουσε η φιλοσοφος Υπατια ηδη οι τρεις ιεραρχες ειχαν ενσωματωσει ολοκληρη την Πλατωνικη διδιασκαλια στον Χριστιανισμο και εν συνεχεια διδασκαν με μοναδικο τροπο τον Χριστο και τον Πλατωνα. 

Γνωριζε αριστα τον Αριστοκλη και το εργο του αγαπησε αμεσως τον Χριστο και τους Χριστιανους μαθητες στην σχολη της. ενω οι δυο μακραν πιο αγαπημενοι της μαθητες ηταν δυο χριστιανοι.

Ηταν μια φιλοσοφος, με πολυ μεγαλες ηθικές αρχες, ενω αναμεσα στις αρετες της ειναι το θαρρος, η δυναμης, η δικαιοσυνη, η ειλικρινεια, ο σεβασμος και η πιστη στις φιλοσοφικες αξιες.


Ο μεγαλυτερος θαυμαστης σε επιστημονικο επιπεδο της φιλοσοφου Υπατιας ηταν ο Χριστιανος επισκοπος και μαθητης ο Συνεσιος.


Δεν ειναι καθολου υπερβολη να σας αναφερω οτι οι σχεσεις της Υπατιας με τον Χριστιανο επισκοπο Συνεσιο σε επιστημονικο επιπεδο ηταν οπως ηταν οι σχεσεις του Σωκρατη με τον Πλατωνα.


Αυτο ειναι πολυ εμφανες απο την αλληλογραφια την οποια διατηρουσαν ο Συνεσιος με την Υπατια.

Ειναι ενδεικτικο οτι ο Συνεσιος σε μια επιστολη προς τον προς τον αδελφο του, αναφερει τους γλυκους καρπους τους οποιους εδρεψε απο την φιλοσοφικη διδασκαλια της Ελληδιδας Υπατιας 

Η διδασκαλια της Υπατιας αναφερει ο Συνεσιος αναβαθμισε την σχολη της Αλεξανδρειας. την ιδια στιγμη κατα την οποια οι διδασκαλιες της Αθηναικης φιλοσοφικηςς σχολης ηταν υποβαθμισμενες. 

Η φιλοσοφικη διδασκαλια της Υπατιας προερχεται απο δυο μερη την Πλατωνικη και την Χριστιανικη διδασκαλια.

Η φιλοσοφια και η ρητορικη ειναι η εικονα του θειου και ειναι η αντανακλαση του θεου δημιουργου, αν και ο ανθρωπινος φιλοσοφικος λογος ειναι κατωτερος απο αυτον του Χριστου, διδαξε η Υπατια.

Δεν διδαξε ποτε ως δημιουργους τους συμπαντος τους Αιγυπτιους δαιμονες απο τον δωδεκαθεο. 

Η Ελληνιδα φιλοσοφος δεν δεχεται την απολυτη παντοδυναμια της ανθρωπινης λογικης και της γνωσεως καθως θεωρεί οτι ολα ειναι κατω απο την μεριμνα της προνοιας του Ιησου Χριστου.

Διδαξε οτι ειναι ύβρη και πολυ μεγαλη αμαρτια να ισχυριζονται οι ανθρωποι οτι οι γνωσεις τους ειναι τεραστιες-ανεξαντλητες σε σχεση με τον Χριστο-δημιουργο.


Σε καθε ανθρωπο εχει προτεραιοτητα η ψυχή, το πνευμα, η λογικη και η συνειδηση. 

Ο φιλοσοφικος λόγος εχει πολυ μεγαλη δυναμη.

Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ-ΑΘΗΝΑΙΣ

Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.

Η Ευδοκια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την Χριστιανικη πιστη.

Εντουτοις η αγια Ευδοκια-Αθηναις ηταν νεοτερη απο την Υπατια,την οποια την ειχε ως πρωτυπο με αποτελεσμα να οδηγηθει στον χριστιανισμο.

Η Υπατια οπως ηδη προανεφερα ηταν φιλικα προσκειμενη προς τον χριστιανισμο ως γνησια νεοπλατωνικη φιλοσοφος, ενω ειχε εκεινα τα χρονια ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους.

Σε περιπτωση που ο χριστιανισμος ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο η Αγια Ελληνιδα Αθηναιδα-Ευδοκια δεν θα γινοταν χριστιανη. 

Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ.

Στην Ελληνοχριστιανικη σχολη διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 

Η Ελληνιδα Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας.

Παραλληλα με την Ελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε στρατιωτικο επιπεδο. 

Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.

Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.

Παραλληλα η αγια Ευδοκια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων εργων. 

Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.


Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι για την νικη των Ελληνων επι των περσων, και οι εργασιες της για τους προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια. 

Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον Κυπριανο απο την Αντιοχεια. 

Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.

Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της αυτοκρατοριας αγαπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.

Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν πολιτιστικα οσο θα επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.

Ειναι εντελως αδυνατον διανοουμενοι οπως οι τρεις ιεραρχες, η Αγια Ευδοκια, η Αννα Κομνηνη και αρκετοι αλλοι να μην ηταν σε θεση να επιδειξουν παρομοιο επιστημονικο εργο οπως αυτο των αρχαιων. 

ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΥΕΝΝΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝΝΑ ΒΡΥΕΝΝΙΟΣ

Η μονογαμικη Ελληνιδα Αννα Κομνηνη, μεγαλωσε μεσα στην εκκλησια καθως ακομη και στο παλατι κάθε ημερα σε συγκεκριμένες ωρες ειχαμε εκκλησιαστικους ψαλμούς.

Η πριγκιπισσα απεκτησε πολύ υψηλη Ελληνοχριστιανικη παιδεια και ειχε ως προτυπο τους γεναιους και ηθικούς Ελληνες ανδρες. 

Ειναι απολυτως βεβαιον οτι η Α. Κομνηνη ειναι μια πολυ αδικημενη ιστορικη προσωπικοτητα.

Η Αννα ειχε υψηλα ηθικα πρωτυπα με βαση τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο και τον Χριστιανισμο. 

Η παιδεια της ξεπαρασε κατά πολύ ,την παιδεια ολων των υπολοιπων γυναικων του μεσαιωνα.

Η Αννα εμαθε ολα οσα ηταν εφικτο να διδαχτει στην εποχη της. 

Διδαχτηκε Ρητορική, φιλοσοφία, ιστορια, λογοτεχνια, γεωγραφια την ιατρικη κλπ. 

Επισης διάβασε ολους τους μεγάλους ποιητές της αρχαιότητας, τον 'Ομηρο, τους λυρικούς, τους τραγικούς και τον Αριστοφάνη. 

Ακομη μελετησε τους ιστορικους Θουκυδίδη, Πολυβιο, σε συνδυασμο τους ρητορες Ισοκρατη και Δημοσθενη. 

Πανω από όλα όμως διάβασε ολα τα εργα του Αριστοτέλη και τους διαλόγους του υπατου των φιλοσοφων του Αριστοκλη (Πλάτωνα).

Από την επαφη αυτη με τους φιλοσοφους εμαθε την ηθικη, την παιδεια- εκφραση, για αυτο εγραψε αυτό το πολύ σπουδαιο ιστορικο εργο την Αλεξιαδα.

Ηταν σε θεση να απαγγειλει με πολυ μεγαλη ανεση Ορφεα, Τιμοθεο, Σαπφω και Πινδαρο κλπ. 

Αναδιοργανωσε της Αριστοτελικες σπουδες, στην ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης.

Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΗΤΑΝ ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ 
ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΒΡΥΕΝΝΙΟΥ.

Ο αυτοκράτορας Αλεξιος Κομνηνος εκτιμώντας την μόρφωση και την μεγαλη γεναιοτητα του Bρυενιου για του έδωσε ως σύζυγο την κόρη του Αννα Κομνηνη ενώ στην συνεχεια τον τίμησε με το αξίωμα του καίσαρος

Ο Νικηφόρος Βρυενιος πολεμομησε γεναια όλα εκεινα τα χρονια, εναντια στους εχθρούς του Ελληνισμού. 

Μεταξυ αλλων ηταν επικεφαλης στην άμυνα εναντίον του στρατού του εωσφοριστη Γοδεφρεικου της Μπουγιον.

Αυτο εγινε κατά την διάρκεια της πρωτης Εωσφορικης σταυρουφοριας το 1097, επισης το 1116 μ.Χ., ηγήθηκε της εκστρατείας των Ελληνικων-Ρωμαικων στρατευμάτων εναντίον του εωσφοριστη Σουλτανου του Ικονιου.

Ο πολύ γεναιος Νικηφόρος Βρυεννιος πολεμησε μεταξυ πολλων αλλων εχθρων και τους εωσφοριστες Γερμανους, κατά την πρωτη εωσφορικη σταυροφορια.

ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΡΩΤΗ ΕΩΣΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ.

Οι γερμανοι παρουσιαζουν μια ιστορικη συνεπεια 1700 ετων, σε γενοκτονίες ,πολεμους εις βαρος του Ελληνικου λαου.

Κατά την διαρκεια των σταυροφοριων, οι γερμανοι εσφαζαν ,εκαιγαν, εκλεβαν βιαζαν ,σκλαβωναν Ελληνιδες. 

Οι γερμανοι δεν σταματουσαν ουτε της ημερες της Μεγαλης εβδομάδας να σκοτωνουν και να καταστρεφουν, παρα τα παρακαλια του Αλεξιου του α, να σεβαστουν την Μεγαλη εβδομαδα, που είναι τα παθη του Σωτηρα Χριστου. 

Με την εισοδο τους στην Κωνσταντινουπολη, στις 13 Απριλιου του 1204 μ.Χ., όπως και σε ολη την Ελληνικη αυτοκρατορια, την οποια κατεκτησαν οι γερμανοι, κατεστρεψαν την Ελλαδα. 

Εκαψαν ναους, και μοναστηρια, εσφαξαν καλογερους, βιαζαν Ελληνιδες μοναχες μεσα στα ιερα των ναων, εκλεψαν τα παντα σε χρυσο νομισμα , εκλεψαν τα αγαλματα, ότι πολυτιμο ειχαν οι ναοι και τα εστειλαν στην Γερμανια και την Ιταλια

Κατά την διαρκεια των βιασμων, οσοι Ελληνες πηγαιναν να σταματησουν τους βιασμους των Ελληνιδων γυναικων τους εσφαζαν επι τοπου. 

Τρεις ολόκληρες μερες εσφαζαν βιαζαν, εκαιγαν, εκλεβαν ,και σκλαβωναν Ελληνιδες στην Βασιλευουσα.

Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΥΕΝΝΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ
ΓΕΝΑΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΛΟΓΙΟΣ.

Για αυτό εκτος από το να πολεμα γεναια στα πεδια των μαχων συνέχισε την ενασχολησή του με τα γραμματα, καθως εγραψε ενα ιστορικό έργο για τον Αλέξιο Κομνηνό, καθως και φιλοσοφικες και ρητορικές πραγματείες.

Το κυριοτερο εργο του είναι η Υλη Ιστοριας, χωρισμενη σε τεσσερα βιβλια.

Οι αγιοι προγονοι μας οι κορυφαιοι του κοσμου, οι σπουδαιοτεροι ανθρωποι ολων των εποχων στην ιστορια του πλανητη οι ηρωες Ελληνες της ρωμαικης αυτοκρατοριας υπολογιζαν ως ανδρες και πατριωτες μονον οσους πολεμουσαν. 

Ολους τους υπολοιπους τους θεωρουσαν ανανδρους, δηλαδη θηλυπρεπεις για αυτο τους σιχαινοταν και τους περιφρονουσαν. 

Το ιδιο ακριβως αξιωμα ειναι και ο Ελληνας στρατιωτικος-αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ Διογενης.

Oποιος δεν πολεμουσε εκεινους τους αιωνες με το σπαθι στο χερι δεν τον θεωρουσαν Ελληνα και ανδρα αλλα γυναικα.

Δεν υπηρχε μεγαλυτερη ατιμωση και προσβολη για εναν γνησιο Ελληνα ανδρα απο το να τον διωξουν απο τον Ελληνικο-ρωμαικο στρατο για οποιαδηποτε αιτια.

Αμεσως εχανε την κοινωνικη του θεση και υποσταση.

Ο Ιωαννης Κουρκουας-Τσιμισκης συνεναισε στην δολοφονια του Βασιλεως Νικηφορου του β
Φωκα.

Ο Ιωαννης δεχτηκε να δολοφονηθει ο θειος του
διοτι του αφαιρεσε ολα τα στρατιωτικα του αξιωματα, και τον εκανε απλο πολιτη ενω τον εθεσε σε κατ οικον περιορισμο.

Δεν του επετρεψε ο Αγιος Νικηφορος να πολεμα ουτε ως απλος στρατιωτης.

Εκεινους τους αιωνες δεν υπηρχε μεγαλυτερη προσβολη απο το να μην πολεμας για την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια, τον Κυριο Ιησου Χριστο αλλα και για την προστασια του αμαχου Ελληνικου πληθυσμου.

Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

Τι σημαινε εκεινους τους αιωνες να πολεμα καποιος γεναια σε καθημερινη μας το εδειξε η μεγαλυτερη Ελληνδια χριστιανη Ελληνιδα Φιλοσοφος. 

Ενδεικτικη ηταν η διαμεσολαβηση της Αννας Κομνηνης, η οποια μεσολαβησε στον πατερα της τον Αλεξιο τον α Κομνηνο, να μην τιμωρησει τον αξιωματικο αρμενικης καταγωγης τον Αλεξιο Μουσελε, διοτι ηταν γεναιος στα πεδια των μαχων.



Παγια αρχη μου είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν.

Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.

Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει ;

Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

Αναφέρομαι παντοτε στο τμημα του εβραικου λαου που από τα αρχαια χρονια εγκατλειψε τον θεο και τους προφήτες της παλαιας διαθηκης και να ενταχθουν στον εωσφορισμο και στους δαιμονες του φοινικικου δωδεκαθεου και όχι σε ολους τους εβραιους.

Ολα αυτα με βαση τις συνεντευξεις και τις δηλωσεις του Σεραφειμ Πειραιως.

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.  



ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

             Επικρατέειν ή Απόλλυσθαι
Γράφει ο Άγγελος Ευάγγελος Γιαννόπουλος
ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ - ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

         ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.



O XΡΙΣΤΟΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΒΟΗΘΑ ΟΣΟΥΣ 
ΖΟΥΝΕ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ 
ΔΙΑΦΘΟΡΑ. 


ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ 

 
    
                 ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ, ΑΡΙΣΤΟΚΛΗΣ (ΠΛΑΤΩΝ)
 
 
 
 
 
 

 

(2) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΦΟΙΝΙΚΩΝ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

Ανατρεχοντας στους ιερους αρχαιους Ελληνες τον Εκαταιο Μιλησιο (Στραβων 7, 321), τον Θουκυδιδη (Α, 3 – 9), τον Ηροδοτο (Ιστορια Α 54 - 58), τον Ισοκρατη (Παναθηναικος, Ελένης εγκωμιον 68 – 69, Πανηγυρικος ), τον Διοδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, αποσπασμα 3), τον Υπατο των Φιλοσοφων τον Αριστοκλη (Μενεξενος, 245c-d) , θα δειτε οτι ολοι μας αναφερουν ακριβως τα ιδια σχετικα με τους Φοινικες και τους αλλους αλλοδαπους εωσφοριστες του δωδεκαθεου, οι οποιοι εισαβαλαν στην Ελλαδα. 

Πριν ακομη  απο τον Τρωικο πολεμο  το 1500 π.Χ. ξεσπουν στην Αιγυπτο ασθενειες. 

Οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς εβραιους αλλόφυλους. Οι εβραιοι για να αποφυγουν τους εξαγριωμενους Αιγυπτιους, εγκαταλειπουν την Αιγυπτο . 
 
Απο αυτους καποιοι εβραιοι με αρχηγο τον Μωυση κατευθυνθηκαν δια ξηρας στο Ισραηλ. 

Οι Δαναοι με πλοία και με αρχηγό το Δαναο, πηγαν αρχικα στην Ροδο και εν συνεχεια στο Αργος της Πελοποννησου. 
 
Οταν έφτασαν στο Αργος ηρθαν σε συγκρουση με τους ΅Ελληνες κατοίκους, που ηταν Αχαιοί στην καταγωγη. 

Εντουτοις ο βασιλιας των Αργειων, ο Γελανωρ, δεν είχε  διάδοχο και παραλληλα δεν ειχε στρατηγικες ικανοτητες για να νικησει τους εβαιρους-Φοινικες δαναους.

Κατω υπο αυτες τις συνθηκες οι Ελληνες Αργειοι
προσκαλεσαν τον Δαναο για συνθηκολόγηση ωστε να γινει κοινος βασιλιας, Ελληνων και Εβραιων. 
 
Αυτος ειναι και ο λογος που  οι κατοικοι του Άργους ονομαζονταν Αχαιοι και Δαναοι . 
 
Συμφωνα με του Αριστοκλη, Ισοκρατη, Θουκυδιδη, οι Δαναοι επιτεθηκαν στην Πελοποννησο το ετος 1511 π.Χ. και ο Καδμος στην Βοιωτία το ετος 1519 π.Χ. 
 
ΑΛΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ :

Την παλιά εποχη ξεσπασε λοιμωδης ασθενεια στην Αιγυπτο και οι Αιγυπτιοι  απεδωσαν τις ασθενεις στους ασεβείς αλλόφυλους. 
Τοτε οι αλλοδαποι εφυγαν και ηρθαν στην Ελλαδα. 
Αρχηγοι των αλλοδαπων ηταν ο Καδμος και ο Δαναος. Οι υπόλοιποι εβραιοι δωδεκαθειστες πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ηταν ο Μωυσης, ο οποιος ειχε φρονηση και ανδρεια (Διοδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, αποσπασμα 3).

Oι Εβραιοι που εφυγαν μαζι με τον Δαναο απο την Αιγυπτο εγκατασταθηκαν στο Αργος , ενω οι υπολοιποι πηγαν των Κολχωνστον στην Ιουδαια. 

O Φοινικας Κάδμος γεννηθηκε στις Θήβες της Αιγυπτου, και ενα απο τα παιδια του ηταν και η εβραια Σεμελη. 
 
Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για την μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενηθηκε απο τους απογονους του Καδμου. 
 
Εκει στην Θηβα απολαμβανε μεγαλες τιμες διοτι ειχε μυηθει στον εβραικο εωσφορισμο (Διοδωρος Σικελιωτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29).
 
Ο Εκαταίος ο Μιλήσιος αναφερει οτι την Πελοποννησο εκτος απο τους Ελληνες την κατοικησαν βαρβαροι.

Ολοκληρη σχεδόν η Ελλαδα ηταν πλεον κατοικία εβραιων-φοινικων στους παλιούς καιρους.
 
Αυτο διοτι ο Πελοπας εφερε εναν λαο απο στην  Πελοπόννησο, ενω ο Δαναός από την Αίγυπτο,  οι Δρυοπες, οι Καυκωνες  οι Πελασγοι και οι Λελεγες  μοιρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

Την Αττικη κατέλαβαν οι εωσφοριστες Θρακες, οι οποιοι εισεβαλαν με αρχηγο τον μεγαλο μαγο τον Ευμολπο.
Την Βιοωτια και την  Θηβα την κατεκτησαν οι Φοινικες που εισεβαλαν με τον Καδμο.

ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.

 

50

1 σχεδὸν δὲ καὶ πάντων τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν ἐξ Αἰγύπτου ἐλήλυθε ἐς τὴν Ἑλλάδα. διότι μὲν γὰρ ἐκ τῶν βαρβάρων ἥκει, πυνθανόμενος οὕτω εὑρίσκω ἐόν· δοκέω δ᾽ ὦν μάλιστα ἀπ᾽ Αἰγύπτου ἀπῖχθαι. 2 ὅτι γὰρ δὴ μὴ Ποσειδέωνος καὶ Διοσκούρων, ὡς καὶ πρότερόν μοι ταῦτα εἴρηται, καὶ Ἥρης καὶ Ἱστίης καὶ Θέμιος καὶ Χαρίτων καὶ Νηρηίδων, τῶν ἄλλων θεῶν Αἰγυπτίοισι αἰεί κοτε τὰ οὐνόματα ἐστὶ ἐν τῇ χώρῃ. λέγω δὲ τὰ λέγουσι αὐτοὶ Αἰγύπτιοι. τῶν δὲ οὔ φασι θεῶν γινώσκειν τὰ οὐνόματα, οὗτοι δέ μοι δοκέουσι ὑπὸ Πελασγῶν ὀνομασθῆναι, πλὴν Ποσειδέωνος· τοῦτον δὲ τὸν θεὸν παρὰ Λιβύων ἐπύθοντο·
 3 οὐδαμοὶ γὰρ ἀπ᾽ ἀρχῆς Ποσειδέωνος οὔνομα ἔκτηνται εἰ μὴ Λίβυες καὶ τιμῶσι τὸν θεὸν τοῦτον αἰεί. νομίζουσι δ᾽ ὦν Αἰγύπτιοι οὐδ᾽ ἥρωσι οὐδέν.
 

51[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν καὶ ἄλλα πρὸς τούτοισι, τὰ ἐγὼ φράσω, Ἕλληνες ἀπ᾽ Αἰγυπτίων νενομίκασι· τοῦ δὲ Ἑρμέω τὰ ἀγάλματα ὀρθὰ ἔχειν τὰ αἰδοῖα ποιεῦντες οὐκ ἀπ᾽ Αἰγυπτίων μεμαθήκασι, ἀλλ᾽ ἀπὸ Πελασγῶν πρῶτοι μὲν Ἑλλήνων ἁπάντων Ἀθηναῖοι παραλαβόντες, παρὰ δὲ τούτων ὧλλοι. 
 
2 Ἀθηναίοισι γὰρ ἤδη τηνικαῦτα ἐς Ἕλληνας τελέουσι Πελασγοὶ σύνοικοι ἐγένοντο ἐν τῇ χώρῃ, ὅθεν περ καὶ Ἕλληνες ἤρξαντο νομισθῆναι. ὅστις δὲ τὰ Καβείρων ὄργια μεμύηται, τὰ Σαμοθρήικες ἐπιτελέουσι παραλαβόντες παρὰ Πελασγῶν, οὗτος ὡνὴρ οἶδε τὸ λέγω· 
 
3 τὴν γὰρ Σαμοθρηίκην οἴκεον πρότερον Πελασγοὶ οὗτοι οἵ περ Ἀθηναίοισι σύνοικοι ἐγένοντο, [καὶ παρὰ τούτων Σαμοθρήικες τὰ ὄργια παραλαμβάνουσι]. 
 
4 ὀρθὰ ὦν ἔχειν τὰ αἰδοῖα τἀγάλματα τοῦ Ἑρμέω Ἀθηναῖοι πρῶτοι Ἑλλήνων μαθόντες παρὰ Πελασγῶν ἐποιήσαντο· οἱ δὲ Πελασγοὶ ἱρόν τινα λόγον περὶ αὐτοῦ ἔλεξαν, [τὰ ἐν τοῖσι ἐν Σαμοθρηίκῃ μυστηρίοισι δεδήλωται].

52[Επεξεργασία]

1 ἔθυον δὲ πάντα πρότερον οἱ Πελασγοὶ θεοῖσι ἐπευχόμενοι, ὡς ἐγὼ ἐν Δωδώνῃ οἶδα ἀκούσας, ἐπωνυμίην δὲ οὐδ᾽ οὔνομα ἐποιεῦντο οὐδενὶ αὐτῶν· οὐ γὰρ ἀκηκόεσάν κω. θεοὺς δὲ προσωνόμασαν σφέας ἀπὸ τοῦ τοιούτου, ὅτι κόσμῳ θέντες τὰ πάντα πρήγματα καὶ πάσας νομὰς εἶχον. 

2 ἔπειτα δὲ χρόνου πολλοῦ διεξελθόντος ἐπύθοντο ἐκ τῆς Αἰγύπτου ἀπικόμενα τὰ οὐνόματα τῶν θεῶν τῶν ἄλλων, (Διονύσου δὲ ὕστερον πολλῷ ἐπύθοντο). καὶ μετὰ χρόνον ἐχρηστηριάζοντο περὶ τῶν οὐνομάτων ἐν Δωδώνῃ· (τὸ γὰρ δὴ μαντήιον τοῦτο νενόμισται ἀρχαιότατον τῶν ἐν Ἕλλησι χρηστηρίων εἶναι, καὶ ἦν τὸν χρόνον τοῦτον μοῦνον). 
 
3 ἐπεὶ ὦν ἐχρηστηριάζοντο ἐν τῇ Δωδώνῃ οἱ Πελασγοὶ εἰ ἀνέλωνται τὰ οὐνόματα τὰ ἀπὸ τῶν βαρβάρων ἥκοντα, ἀνεῖλε τὸ μαντήιον χρᾶσθαι. ἀπὸ μὲν δὴ τούτου τοῦ χρόνου ἔθυον τοῖσι οὐνόμασι τῶν θεῶν χρεώμενοι· παρὰ δὲ Πελασγῶν Ἕλληνες ἐξεδέξαντο ὕστερον.

 

55[Επεξεργασία]

1 ταῦτα μέν νυν τῶν ἐν Θήβῃσι ἱρέων ἤκουον, τάδε δὲ Δωδωναίων φασὶ αἱ προμάντιες· δύο πελειάδας μελαίνας ἐκ Θηβέων τῶν Αἰγυπτιέων ἀναπταμένας τὴν μὲν αὐτέων ἐς Λιβύην τὴν δὲ παρὰ σφέας ἀπικέσθαι,
2 ἱζομένην δέ μιν ἐπὶ φηγὸν αὐδάξασθαι φωνῇ ἀνθρωπηίῃ ὡς χρεὸν εἴη μαντήιον αὐτόθι Διὸς γενέσθαι, καὶ αὐτοὺς ὑπολαβεῖν θεῖον εἶναι τὸ ἐπαγγελλόμενον αὐτοῖσι, καί σφεας ἐκ τούτου ποιῆσαι. 
 
3 τὴν δὲ ἐς τοὺς Λίβυας οἰχομένην πελειάδα λέγουσι Ἄμμωνος χρηστήριον κελεῦσαι τοὺς Λίβυας ποιέειν· ἔστι δὲ καὶ τοῦτο Διός. Δωδωναίων δὲ αἱ ἱρεῖαι, τῶν τῇ πρεσβυτάτῃ οὔνομα ἦν Προμένεια, τῇ δὲ μετὰ ταύτην Τιμαρέτη, τῇ δὲ νεωτάτῃ Νικάνδρη, ἔλεγον ταῦτα· συνωμολόγεον δέ σφι καὶ οἱ ἄλλοι Δωδωναῖοι οἱ περὶ τὸ ἱρόν.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝΟΥΣ.
Γράψτε το Σχόλιο σας
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


Loading...