Η Κυριακή της Ορθοδοξίας-Τι εορτάζουμε Ποιοι και γιατί δημιούργησαν την εικονομαχία ;

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ ;
















Την εποχη που είναι χαλίφης ο Γιεζιδ ο β, πηγαινει μια ομαδα Εβραιων και του αναφερει ότι είναι “προφήτες”-αστρολογοι. 


Ειπαν οι εβραιοι στον Γιεζιδ τον β ότι εάν ηθελε μεγαλες δοξες και να είναι χαλίφης για πολλα χρονια, η λυση είναι μονον μια. 

Θα επρεπε να απαγορεψει την λατρεια των ιερων εικονων του Χριστου, των αγιων και της Παναγιας , από ολους τους υπηκόους του χαλιφάτου.
Ο Γιεζιδ τους πιστεψε, για αυτό απαγορευσε την λατρεια των ιερων εικονων από τους Χριστιανούς υπηκοους του. 
Λιγο αργοτερα όμως πεθανε, αντι να ζησει παρα πολλα χρονια, με μεγαλες δοξες, όπως του ειχαν “προφητεψει” οι εβραιοι. 

Στον θρονο των Ισμαηλιτών ανεβαινει ο γιος του Χαλιφη ο Χισαμ, ο οποιος εβγαλε διαταγή να πιασουν τους εβραιους “προφήτες”. 
Οι εβραιοι όμως προλαβαν να περασουν τα σύνορα του χαλιφάτου και να διαφυγουν.
Οι Χριστομαχοι συνεχιζαν της δολοπλοκιες, περι καταργησεως της λατρειας των εικονων, μεχρι να εντοπισουν το καταλληλο ατομο, ωστε να κανει πραξη τα σχεδια τους. 
Στα πλαισια αυτου του σκοπου πηγαινουν εν συνεχεια, στα Ελληνοαραβικα συνορα, σε έναν αγνωστο εκεινη την εποχη στρατιωτη τον Λεων, για να του “προφητεψουν” ότι αυτος θα γινει σιγουρα 

αυτοκρατορας των Ελληνων-Ρωμαιων. 


Επισης του επισημαναν οτι οταν γινει Βασιλιας- αυτοκρατορας, θα τον επισκεφτουν, 

για να του 


ζητησουν μια και μονον χαρη. 

Ο Λεων πραγματι γινεται αυτοκρατορας, με την αμεριστη υποστηριξη τους, και οι ιδιοι εβραιοι πηγαινουν στην Κωνταντινουπολη να τον συναντησουν. 
Όταν τους δεχτηκε ο Λεων, οι εβραιοι του ειπαν ότι δεν θελουν χρηματα, παλατια, δοξες κλπ, σε ανταλλαγμα που του “προφητεψαν ” οτι θα γινει σιγουρα αυτοκρατορας.

Το μονο πραγμα που του ζητουν είναι να απαγορεψει από τους Χριστιανούς, την λατρεια των ιερεων εικονων. 
Οντος ο Λεων ο γ απαγορεψε την λατρεια των προσκυνηση των εικονων του Χριστου. 
Ο Λεων μαζι με τους εβραιους είναι η αιτια για να ξεκινησει ο φοβερότερος θρησκευτικος εμφύλιος στην ιστορια του Ελληνικου Εθνους. 
Ενας εμφύλιος ο οποιος δεν απειλησε μονον σε θρησκευτικο επιπεδο την Χριστιανικη Ελληνικη Ρωμαικη αυτοκρατορια, αλλα ελαχιστα ελειψε 
να διαλυσει την αυτοκρατορια σε στρατιωτικο, πολιτικο επιπεδο, για να πεσει αμαχητί στα χερια των αγαρηνων.
Θα πρεπει να γνωρίζεται ότι σε περιπτωση που δεν ειχαν δημιουργησει οι εβραιοι με τον Λεων αυτην την θανατηφορα μαστιγα (αιρεση), είναι απολυτως βεβαιον ότι η Ελλαδα θα βρισκοταν σε εποχη ακμης όχι επι της Μακεδονικης Δυναστείας, αλλα επι Κωνσταντινου του Πεμπτου και της δυναστείας των Ισαυρων.  

Κατα την διαρκεια του πολυ φοβερου εμφυλιου

, ειχαμε πολλες χιλιαδες 


νεκρων, εξορισμενων, 



βασανισμένων, 


αδικα διωκομενων χριστιανων εικονολατρων. 

Ο Λεων ο γ είναι ενας αυτοκρατορας που ανεβηκε στον θρονο καθαρα, με την υποστηριξη των εωσφοριστων της “νεας ” Ταξης. 
Το αντιτιμο για τον θρονο αυτό, είναι να απαγορευσει την λατρεια των ιερων εικονων.   
Μαζι με τον Ιουδαιο-Εβραιο Σαρανταπηχο από την Τιβεριαδα, είναι η αιτια για την δημιουργια του πιο θανατηφορου εμφυλιου πολεμου που γνωρισε ποτε το Ελληνικο Εθνος. 
H συμπαιγνια εις βαρος του Ελληνικου λαου είναι τεραστια, για μια ακομη φορα.

Ενας εντελως αγνωστος, με μηδενικες πιθανότητες, να γινει αυτοκρατορας, ανεβηκε στον Ελληνικο θρονο με την υποστηριξη των εβραιων, 


Ειναι γεγονος οτι εκεινη την εποχη υπηρχαν παρα πολλοι αλλοι, με μεγαλύτερες ικανότητες από αυτές του Λεοντα. 
Ο εμπαιγμος γινεται ακομη μεγαλύτερος όταν ο Λεων ο γ, στο νομοθετικο του εργο εκλογη, ειχε μεσα νεαρα, η οποια ελεγε ότι η ποινη για αυτους που είναι αιρετικοι είναι θανατος. 
Εντουτοις ο ιδιος δημιουργησε την χειροτερη και φοβεροτερη αιρεση ολων των εποχων για την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια.
Η ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ- ΡΩΜΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

Ενδειτικο ειναι οτι όταν βρισκοταν η εικονόφιλος Ελληνιδα Βασιλισσα Ειρηνη στον Ρωμαικο θρονο, τα στρατιωτικα θεματα της Μικρας Ασιας, που ηταν στην πλειοψηφια τους ηταν εικονομαχικα, για να εκδικηθουν την αυτοκρατειρα η οποια ηταν εικονολάτρης, αφηναν τους Αραβες του Χαρουν αρ ρασιντ να φτανουν μεχρι την βασιλευουσα- Κωνσταντινουπολη.


Οι Αραβες εκαναν οπως καθε ετος ολους εκεινους τους αιωνες σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, εντελως ανενοχλητοι.  

Παραλληλα οι Ελληνες αυτοκρατορικοι στρατιώτες καθοταν ως θεατες σε παρελαση, μπροστα σε ολες της Αραβικες επιθεσεις.

Μεταξυ αλλων καταστροφων για το εθνος ο εβραιος Σαραντάπηχος ο οποιος ηταν συμβουλος του Λεοντα, αποφασισε, νὰ ἀποχριστιανίσει τὴν Ελληνικη παιδεία καὶ τὴν αὐτοκρατορία, νὰ τὴν ἐκκοσμικεύσει, ὥστε νὰ μην εχει καμια επιρροή ο χριστιανισμος στοὺς Ελληνες πιστούς-υπηκόους.

Θέλησαν νὰ δώσουν μία νεοταξικη εωσφορικη κατεύθυνση στὸν πολιτισμὸ καὶ στὴν παιδεία, ὅπως ἐπιθυμοῦν νὰ δώσουν καὶ οἱ νεώτεροι σημερινοι συγχρονοι προδοτες στὴν Ἑλλάδα.


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ο Ε

Δυστυχως ο νεος αυτοκρατορας Κωνταντινος ο ε ακουλουθησε την πολιτικη, του πατερα του για το θεμα της λατρειας των εικονων. 


Μαλιστα ο Κωνσταντινος στο θεμα αυτό εδειξε πολύ μεγαλυτερο ζηλο από οποιονδηποτε άλλο αυτοκρατορα.
Το 762 μ.χ., εχουμε την πρωτη εκτελεση Ελληνα εικονολατρη, διοτι προσκυνουσε της ιερες εικονες.
Το 765 μ.χ., η μεμονωμενη βια γενικευτηκε,σε πολύ ασχημο βαθμο, για αυτό εχουμε τον θανατο, του ηγουμενου Στεφανου, της Μονης Αυξεντιου. 
Τον Αυγουστο του επομενου ετους, καλογεροι υποχρεωθηκαν να παρελασουν μεσα στον ιπποδρομο. 

Τέσσερις ημερες αργοτερα 19 πολιτικοι, και στρατιωτικοι εικονολατρες αξιωματούχοι, ταπεινωθηκαν δημοσια στον ιπποδρομο, αλλοι από αυτους τυφλωθηκαν,αλλοι εκτελεστηκαν,ενώ καποιοι εξοριστηκαν.
Υπαρχηγος μετα τον Βασιλια Κωνσταντινο τον ε, στους βασανισμούς, στις εκτελεσεις και στην δημοσια ταπεινωση των Ελληνων εικονολατρων, ηταν ο στρατηγος 

του θεματος των Θρακησιων, ο Μιχαηλ Λαχανοδρακων.


Ο Μιχαηλ εβαζε καλογερους να κανουν γαμους με μοναχες, εκαιγε τα γενια των καλογερων,
εκποιουσε της περιουσιες των μοναστηριων, εκαιγε σημαντικα χειρόγραφα.
Ακομη εδινε τελεσιγραφο, σε οσους μοναχους 
δεν ηθελαν να παντρευτουν να σηκωθουν και 
να φυγουν από την αυτοκρατορια.
Για αυτό χιλαδες μοναχοι πηραν τον δρομο της εξοριας.
Ο Θεοφανης μας αναφερει ότι ο Κωνσταντινος, εβαλε ζωα μεσα στον ναο της αγιας Ευφημίας, ενω εκανε καποια μοναστηρια πανδοχεια, και σταβλους για τα ζωα.
Στο σημειο αυτό να αναφερω ότι ο χρονογραφος μοναχος Θεοφανης ηταν με τους 

εικονολατρες.


Κατα γενικη παραδοχη ως χρονογαφος και εκτος των γεγονοτων της εικονομαχίας δεν θεωρείται ο πλεον αξιοπιστος του μεσαιωνα. 


Το μονον σιγουρο είναι ότι ο Θεοφανης δεν είναι αντικειμενικος απέναντι στον Κωνσταντινο.

ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΙΡΗΝΗ.
Η Ελληνιδα βασιλισσα Ειρηνη ειχε πεθερο τον αυτοκρατορα τον Κωνσταντινο τον πεμπτο ο οποιος ηταν γιος του Λεοντα του τριτου.

Οταν εφυγε απο την ζωη ο υιος του Κωνσταντινου,  Ελληνοχαζαρος Λεων ο δ, την αντιβασιλεια ανελαβε η Ελληνιδα Ειρηνη.

Η βασιλισσα Ειρηνη ως χριστιανη, ειχε σαν πρωτο στοχο την αποκατασταση των εικονων, ειδικα μετα 

από τον απιστευτο εμφυλιο που ζουσε. 



Ενας Ελληνικος εμφύλιος ο οποιος κατεστρεφε πολύ ασχημα το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος σε πνευματικο, ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο και κοινωνικο επιπεδο.

Μετα τον θανατο του συζυγου της, η Βασιλισσα σταματησε να κανει παρεα με τις φιλες της. 


Οι ασχολιες της ηταν μονον η Ορθοδοξια, η διοικηση της αυτοκρατοριας και το παιδι της.

Η ζ οικουμενικη συνοδος, ο τερματισμος του εμφυλιου και η αποκατασταση της λατρειας των εικονων υπηρξε ενας προσωπικο επιτευγμα – θριαμβος της Ελληνιδας Ειρηνης και της Ορθοδοξιας.

Η Βασιλισσα Ειρηνη εβαλε τα θεμελια ωστε οχι μονον να συνεχισει να



Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΙΡΗΝΗ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ
ΣΑΡΑΝΤΑΠΗΧΟΥ. 

Η Ειρηνη σε καμια των περιπτώσεων δεν ηταν Εβραια όπως την κατηγορουν, διοτι τοτε δεν θα εκανε την αποκατασταση των εικονων. 


Ουτε φυσικα ονομαζοταν Σαρανταπηχου, όπως ισχυρίζονται οι πανάρχαιοι εχθροι των Ελλήνων οι Φοινικες-Σημιτες νεοπαγανιστες  δωδεκαθειστες.

Ότι εχει σχεση με το Χριστο, τον Πλατωνα και την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια το καταδιωκουν και το συκοφαντουν οι εβραιοι και ολοι οι αλλοι εωσφορικοι λαοι. 

Σαρανταπηχος; ονομαζοταν ο εβραιος από την Τιβεριαδα ο οποιος δημιουργησε την εικονομαχια.(1)

Ηταν τοσο πιστη χριστιανη ωστε για επιτυχει να αποκαταστησει την λατρεια των εικονων εθεσε 
σε σοβαροτατο κινδυνο την υποσταση της αυτοκρατοριας σε αμυντικο-στρατωτιωτικο επιπεδο. 

ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Ό Θεόφιλος ήταν εικονομάχος και συνέχισε την πολιτική των προκατόχων του, με απαγορεύσεις και διώξεις κατά των ορθοδόξων. 


Αντίθετα η συζυγος του, η αυτοκράτειρα Θεοδώρα παρέμεινε πιστή ορθόδοξη και τιμούσε τις Άγιες Εικόνες με τα παιδιά της κρυφά στους γυναικωνίτες του παλατιού. 
Με απίστευτη σύνεση και μυστικότητα, είχε εκπληρώσει τα θρησκευτικά της καθήκοντα. 
Το 842 ο Θεόφιλος είχε αρρωστήσει σοβαρά από δυσεντερία. 

Ήταν τόσο άσχημη η ασθένειά του ώστε οι γιατροί δε μπορούσαν να προσφέρουν καμιά βοήθεια στον αυτοκράτορα. 
Μάλιστα εξαιτίας της αρρώστιας του είχε παραμορφωθεί το πρόσωπό του και ο λάρυγγάς του είχε βγει έξω από το στόμα του. 


Η ευσεβής αυτοκράτειρα προσεύχονταν κρυφά τα βράδια μπροστά στην Ιερή Εικόνα της Θεοτόκου να λυπηθεί και να βοηθήσει τον αυτοκράτορα σύζυγό της.


Ενα βράδυ και ύστερα από θερμή προσευχή είδε ένα φοβερό όνειρο, λαμπροφορεμένοι άγγελοι χτυπουσαν τον Θεόφιλο. 


Όταν έντρομη ξύπνησε άκουσε κραυγές από τον κοιτώνα του συζύγου της, ο οποίος έλεγε: “αλίμονο σε μένα τον άθλιο και δυστυχή, εξαιτίας των Αγίων Εικόνων με χτυπάνε”. 


Η Θεοδώρα εισήλθε στο δωμάτιο του Θεόφιλου, ξεχνώντας ότι είχε στα χέρια της την Εικόνα της Θεοτόκου. 


Τότε ο Θεόφιλος πήρε την Εικόνα και την ασπάστηκε με δάκρια στα μάτια, παρακαλώντας την Μητέρα του Κυρίου να τον ελεήσει. 


Το θαύμα έγινε, σε λίγες ημέρες έγινε εντελώς καλά.
Το θαυμαστό αυτό γεγονός οδήγησε το Θεόφιλο να αλλάξει πολιτική.
Οταν απεβiωσε τον θρόνο του ανέλαβε ο μόλις τριών ετών γιός του Μιχαήλ, του οποίου την επιτροπεία, αντιβασιιλεiα είχε αναλάβει η Θεοδώρα. 


Η Πρώτη της ενέργεια ήταν να αποκαταστήσει την ειρήνη στην Εκκλησία και να αναστηλώσει στους ναούς τις Ιερές Εικόνες, τις οποίες είχαν αφαιρέσει οι εικονομάχοι και είχαν ασβεστώσει τις τοιχογραφίες. 

Αφαiρεσε τον πατριαρχικό θρόνο από τον εικονομάχο Ιωάννη και ανέβασε τον Μεθόδιο. 


Επiσης διέταξε να βγουν από τις φυλακές και να ανακληθούν από τις εξορίες όλοι οι ορθόδοξοι ομολογητές εκείνης της εποχής.
Η Αγια Θεοδωρα οπως ειναι γνωστο παντρευτηκε τον αυτοκρατορα Θεοφιλο.
Οταν εγινε αυτοκρατειρα διορισε τα αδερφια της στις πιο σημαντικες θεσεις του Ελληνικου κρατους. 


Ο Αδερφος της ο Βαρδας εγινε Καισαρας ενω ο αδερφος της ο Πετρωνας διοριστηκε δομεστικος των σχολων . 


O Πετρωνας αποδειχτηκε ικανος στρατηγος και προστατεψε την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. 


Η αυτοκρατειρα ανοιξε τον δρομο για να ερθει ο μεγας Φωτιος στον πατριαρχικο θρονο και εν συνεχεια υπο την ιερη καθοδηγηση του Φωτιου, οι Κυρριλλος και Μεθοδιος πηγαινουν στην Σερβια για να εκχριστιανισουν τους Σερβους.
Ο μεγας πατριαρχης ειναι ισως ο πρωτος ο οποιος ειδε οτι εκτος απο τους Σερβους οτι επρεπε να γινουν Χρριστιανοι και οι ρωσοι ωστε να μειωθουν με αυτον τον τροπο οι πολλοι εξωτερικοι εχθροι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Μεταξυ πολλων αλλων αγια Θεοδωρα εγινε η αιτια να ιδρυθει η η ανωτατη πανεπιστημιακη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων. 


Εκει διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως μαθαιναν μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. 


Η Ελληνιδες Ειρηνη και Θεοδωρα ειναι εκεινες η οποιες εγιναν η αιτια για να ξεκινησει η β φαση ακμης της Ελληνικης-ρωμαικης-αυτοκρατοριας. 


Εαν συνεχιζοταν η εικονομαχια το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος θα ειχε καταρρευσει πανευματικα-ηθικα ενω στην συνεχεια θα επακολουθουσε η πολιτικη, η στρατιωτικη και η κοινωνικη διαλυση εθονυς με συνεπεα να το κατακτουσαν οι Αραβες.
Η αγiα ως επίτροπος του ανήλικου γιού της (Μιχαήλ Γ΄), συγκάλεσε σύνοδο στην Κωνσταντινούπολη, η οποία επικύρωσε τις αποφάσεις της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου,  θέτοντας τέλος στη θεολογική διαμάχη και στους διωγμούς των ορθοδόξων από τους φανατικούς εικονομάχους.
Την Α΄ Κυριακή των νηστειών, την Κυριακή της Ορθοδοξίας, η Εκκλησία εορτάζει την αναστήλωση των Ιερών Εικόνων, η οποία σήμανε το τέλος τις πιο τρομερής διαμάχης στην Ρωμαική αυτοκρατορiα


Σημαντικό ρόλο στην λήξη της εικονομαχίας διαδραματισαν οι Αυγούστες Ειρήνη και Θεοδώρα. 
Δυο φορες εγινε στην παγκοσμια ιστορια η αναστηλωση των ιερων εικονων και τις δυο φορες την αναστηλωση την εκαναν δυο κορες του Ιησου Χριστου και της παναγιας.


Δυο πολυ ηθικες γυναικες κρατησαν ορθια την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια. 


Καταλυτικο ρολο ειχε στην αποκατασταση των εικονων,
στην σωτηρια της ορθοδοξιας και της Ελληνικης-Ρωμαικης αυτοκρατοριας η Ελληνιδα πιστη Χριστιανη -βασιλισσα Ειρηνη.


Για αυτο διαχρονικα θα πρεπει αναλογα με την ηθικη, την παιδεια και τις ικανοτητες τους, ολες οι γνησιες Ελληνιδες να εχουν σημαντικους ρολους ενιοτε και θεσεις.


Στην συγχρονη εποχη θα πρεπει να δινονται αρμοδιοτητες-θεσεις στις γυναικες. 


Ολα αυτα με την απαραιτητη προυποθεση οτι ειναι πολυ ηθικες, αυστηροτατα μονογαμικες, να ντυνονται χριστιανικα και να εχουν ηθικη, παιδεια και ικανοτητες.


Οι περιπτωσεις και τα επιτευγματα ειδικα της Ειρηνης, και εν συνεχεια της Θεοδωρας εφεραν το γυναικειο φυλο στο απογειο του.


Τοσοι γεναιοι και εξυπνοι ανδρες οι οποιοι πολεμουσαν καθημερινα στα πεδια των μαχων για να προστατεψουν την Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια και ομως δεν επετυχαν να αποκαταστησουν της ιερες εικονες. 


Οτι δεν εκαναν πολλες χιλιαδες γεναιοι Ελληνες στρατιωτικοι το καταφεραν δυο γυναικες οι Αυτοκρατειρες Ειρηνη και Θεοδωρα.


Αυτο που εκαναν οι δυο αυτοκρατειρες δεν ηταν σε καθολου τυχαιο, ενω μας δειχνει το ποσο ηθικες και το ποσο θεοσεβουμενες ηταν τοτε ολες οι γνησιες Ελληνιδες, ωστε να ειναι σε θεση να επιτυχουν θαυμαστα πραγματα και σωτηρια για το Ελληνικο εθνος.


Δεν ηταν απο συμπτωση η Ελλαδα στην κορυφη του κοσμου,κατα την εποχη του μεσαιωνα καθως τα θεμελια του Ελληνικου εθνους τα οποια ειναι οι ηθικες γυναικες και οι γυναικες με παιδεια ηταν η συντριπτικη πλειοψηφια.


Οι ενεργειες των δυο γυναικων μας δειχνουν το τεραστιο ηθικο και πολιτιστικο υποβαθρο και οτι οι ανθρωποι οι οποιοι υπεπεσαν σε σφαλματα η αμαρτηματα ηταν σε θεση να κανουν παρα πολυ σημαντικα πραγματα. 


Σημαντικο ειναι οτι μεσα απο την χριστιανικη ηθικη αυτες οι γυναικες βιωσαν πιο εντονα τα θρησκευτικα συναισθηματα απο τους ανδρες, με αποτελεσμα να ειναι σε θεση να δωσουν τελος στον πιο θανατηφορο εμφυλιο ολων των εποχων για το Ελληνικο εθνος. 


Οι περισσοτερες Ελληνιδες γυναικες εκεινη την εποχη ηταν εικονοφιλες.
Αυτο ειναι ενα ακομη ενδεικτικο στοιχειο.
Σε αυτο τον πιο σημαντικο ρολο επαιξε η πιστη στον σωτηρα Ιησου Χριστο, η μονογαμια εφ ορου ζωης, και ο κατα φυσιν ερωτας, των γυναικων αυτων.


Κοινα χαρακτηριστηκα και των δυο γυναικων ηταν η ισχυρη πιστη στον Χριστο, η μοναγαμια και η ηθικη.


Η Θεοδωρα και η Ειρηνη ειχαν κατι ακομη κοινο καθως ηταν οι πιο δυναμικες γυναικες του μεσαιωνα, ενω ηταν και οι δυο πανεμορφες.


Για να γινοταν μια γυναικα αυτοκρατειρα εκεινη την εποχη επρεπε να ειναι πολυ ηθικη, πιστη στην Ορθοδοξια, να εχει υψηλη μορφωση και να ειναι ομορφη.


Η αυτοκρατειρα Ειρηνη και εν συνεχεια η Θεοδωρα αναστηλωσαν της ιερες εικονες του Χριστου και των αγιων. 

Ειναι απολυτως σιγουρο οτι η Θεοδωρα ειχε ως προτυπο της την Ελληνιδα αυτοκρατειρα Ειρηνη.
Αλλωστε η Ειρηνη εφυγε απο την ζωη το 802 μ.χ., και η Θεοδωρα το 843 μ.χ., εκανε την δευτερη και οριστικη αποκατασταση των ιερων εικονων.
Ειναι δεδομενο οτι η επιρροη και τα επιτευγματα της Ειρηνης ηταν παρα πολυ εντονα. 


Η Θεοδωρα ως θαυμαστρια της Ειρηνης, επικυρωσε τα πρακτικα απο την ζ οικουμενικη συνοδο την οποια ειχε συκγαλεσει η Ελληνιδα Ειρηνη και αποκατεστησε για δευτερη φορα στην ιστορια της ιερες εικονες. 


Το μεγαλυτερο βαρος και το μεγαλυτερο μερος στην επιτυχια στην αποκατασταση των ιερων εικονων το εχει η Ελληνιδα αυτοκρατειρα Ειρηνη. 


Η Αυτοκρατειρα Θεοδωρα απλα επικυρωσε τα πρακτικα απο την ζ Οικουμενικη συνοδο.
Κλεινοντας να τονισω κατι παρα πολυ σημαντικο. 

Εκεινη την εποχη εξαιτιας του υψηλου ηθικου και πολιτιστικου επιπεδου, λογω της Ορδοδοξιας και του Αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ακομη και οι συνομωσιες- προδοσιες ειχαν ορια τις περισσοτερες φορες.

Για αυτο και οι Λεων Γ, Κωνσταντινος ο ε, και ο Μιχαηλ Λαχανδρακων, υπερασπιστηκαν στο ακεραιο την Ελληνικη-Ρωμαικη ααυτοκρατορια απο τους εξωτερικους εχθρους (Αραβες και Βουλγαροι). 

Μαλιστα ο στρατηγος  Μιχαηλ Λαχανοδρακων, σκοτωθηκε σε μεγαλη ηλικια στο πεδιο της μαχης, εναντια στους Βουγλαρους.
        Eπικρατέειν ή Aπόλλυσθαι           

Γράφει ο Άγγελος Ευ

άγγελος


 Γιαννόπουλος   


 


Παγια αρχη μου είναι ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν.
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει ;
Εναι λοιπον δικαιο να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως ;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.

Αναφέρομαι παντοτε στο τμημα του εβραικου λαου που από τα αρχαια χρονια εγκατλειψε τον θεο και τους προφήτες της παλαιας διαθηκης και να ενταχθουν στον εωσφορισμο και στους δαιμονες του φοινικικου δωδεκαθεου και όχι σε ολους τους εβραιους.
Ολα αυτα  με βαση τις συνεντευξεις και τις δηλωσεις του Σεραφειμ Πειραιως.

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ - ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ


         ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.


(1) ΤΟ ΣΑΡΑΝΤΑΠΗΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟ ΟΝΟΜΑ.
ΣΑΡΑΝΤΑΠΗΧΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΒΕΡΙΑΔΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ
ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΟΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ ΤΟΥ Γ. 

(2) Σχετικα με τον Ιωαννη Ζωναρα 



Ο Ιωαννης Ζωναράς ο κορυφαιος ιστορικος του μεσαιωνα κατά γενικη ομολογια, 

χαρακτηριζει τους εβραιους αυτους που πηγαν στον χαλιφη Γιεζιδ ως απατεωνες. 


Εντουτοις στην συνεχεια όμως ο Ζωναράς σιωπα, σχετικα για της ενεργειες των εβραιων, για το ιδιο θεμα. 


Είναι απολυτως απαραδεκτο αυτό που εκανε ο ιστορικος Ιωαννης Ζωναράς, ο οποιος ενώ αρχικα αποκαλει τους εβραιους “προφήτες” ως απατεωνες, όταν πηγαινουν στον χαλιφη Γιεζιδ τον β να κανουν της” προφητειες” τους. 

Στην συνεχεια οταν οι ιδιοι , εβραιοι, με αρχηγο τον Σαρανταπηχο,πηγαινουν 

να πλησιασουν τον Λεοντα,στα Ελληνοαραβικα σύνορα, ο Ζωναράς να σιωπα, χωρις να ξαναναφερει ότι είναι απατεωνες. 


Αυτους που λιγο πριν ο ιδιος αποκαλεσε απατεωνες μεσα στο εργο του, τωρα τους δεχεται ως “προφήτες”.

Φυσικα δεν γνωρίζουμε εάν δεχτηκε πιεσεις, να μην γραψει την αληθεια.


loading...