Το Χαμόγελο της Βασιλικής


Το αρθρο αυτο το εγραψα για τις υπεροχες Ελληνιδες της δεκαετιας του 1980 και των αρχων του 1990 που τοσο πολυ αγαπησαμε ολοι.


Ειναι ενα αρθρο γραμμενο απο καρδιας για εκεινες, για τις χιλιαδες σημερινες αναγνωστριες της στηλης,
αλλα και για οσες διαμαρτυρονται τοσα χρονια.


Μετα την πατριδα και την θρησκεια ο συγκεκριμενος τυπος γυναικας ειναι οτι ιεροτερο-σημαντικοτερο υπαρχει. 


Για εμας τους πραγματικους ανδρες οι γυναικες ειναι πρωτα κορες, αδελφες, φιλες και μετα ειναι ερωμενες


Αυτο φυσικα ισχυει μονον για τον τυπο γυναικας που θα περιγραψω στο σημερινο αρθρο.
Οι γυναικες ειναι τα θεμελια της Ελληνικης κοινωνιας.



Ακομη και εαν εισαι ο πιο επιτυχημενος ανθρωπος στον κοσμο η ζωη δεν εχει καμια απολυτως αξια, εαν δεν εχεις μια αληθινη, ανθρωπινη χαμογελαστη γυναικα διπλα σου.  


ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ 1:23 THΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
(ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ 23 ΛΕΠΤΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΑΜ 
ΣΑΝΤΛΕΡ ΣΤΗΝ ΤΖΕΝΙΦΕΡ ΑΝΙΣΤΟΝ ΣΧΕΤΙΚΑ)



Εαν εχεις τον συγκεκριμενο τυπο γυναικας ως συζυγο-συντροφο, αδελφη, φιλη κλπ, εισαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος στον κοσμο.
Οι γυναικες ειναι ανεκτιμητα εως και σπανια ενιοτε εργα τεχνης αναλογα με την σωματικη τους εμφανιση και πανω απο ολα τον χαρακτηρα τους. 

Χαμογελουν και η ψυχη σου γινεται ενας πανεμορφος γαλαζιος ουρανος, μια αιωνια ανοιξη μεσα στις πιο ωραιες θαλασσες, τα πιο ξεχωριστα δαση και φυτα.  
Γεμιζει η ψυχη σου λουλουδια μαζι με ολες τις ομορφιες του κοσμου.
Ολα αυτα γινονται με ενα αληθινο-ζεστο  γυναικειο χαμογελο.
Αλλαζει ολος σου κοσμος, και ολη σου η διαθεση. 
Σημερα θα σας παω 30 χρονια πισω, τοτε που υπηρχαν ακομη αληθινοι ερωτες και ανθρωποι.
Δεν ειχε προλαβει να διαβρωσει σχεδον τα παντα η νεα ταξη πραγματων οπως ειναι σημερα εν ετη 2018.
Ποτε δεν θα ξεχασω τον εφηβικο μου ερωτα το καλοκαιρι του 1989 την Βασιλικη.
Η Βασιλiκη εκτος εκτος απο την φυσικη ομορφια σε κερδιζε με ενα παρα πολυ ζεστο και αυθορμητο χαμογελο. 

Καθε Παρασκευη πηγαιναμε στην Ντισκο και χορευαμε πολυ ομορφα μπλουζ.

Richard Marx – Wherever you go, whatever you do lyrics … – YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=rhdg-91n9zM

  

Ηξερε να σε κατακτα με αυτο το πολυ ζεστο-γλυκο 
χαμογελο. 

Για αυτο δεν ηταν ευκολο να τις αρνηθεις
Θυμαμαι οταν πρωτογνωριστηκαμε πηγαινα να παρω απο το σχολειο τον μικροτερο φιλο μου τον Δημητρη.
Εκεινη ερχοταν με ενα πολυ γλυκο χαμογελο απο την εξωτερικη πορτα του σχολειου προς εμενα και απροσκλητη ανεβαινε στο μηχανακι λεγοντας στον Δημητρη : 

“Eμενα θα παρει σημερα ο Αγγελος εσυ πηγαινε μαζι με τα αλλα παιδια με το λεωφορειο”. 
Πραγματικα δεν γινοταν να μην κανεις το χατηρι, σε μια τετοια υπαρξη, 

πως μπορουσες να τις πεις οχι κατεβα απο το μηχανακι ηταν εντελως αδυνατον. 


Ολος μου ο κοσμος ειχε γινει πλεον ενα χαμογελο. 
Αυτο ηταν το χαμογελο της Βασιλικης. 

Την σχεση μας χαλασε μια ασχημη κοπελα στην ψυχη και στο σωμα η Αθηνα. 
Ο φιλος μου ο Βασιλης την αποκαλουσε φαλακρη αγελαδα αν και ειχε μαλλια.
Η Αθηνα με ηθελε πολυ και επεμενε επι 4 χρονια
αλλα ο χαρακτηρας της και η σωματικη της εμφανιση δεν σου αφηναν περιθωριο για σχεση.
Οταν μας ειδε μαζι με την Βασιλικη ως “δημοκρατισα
” νεοταξικων αρχων, εκανε προς εμενα την κλασικη χυδαια προταση της.
Ηταν Οκτωβριος του 1989, ειμασταν στο γηπεδο και εκει μου εκανε χωρις κανεναν ενδοιασμο μια εμετικη σεξουαλικη προσφορα.
Εγω την απερριψα αμεσως. 

Η Αθηνα οπως ολοι οι “Προοδευτικοι ανθελληνες”  ειναι μονον για να προκαλουν καθε ειδους κακο.
Το κακο γινεται ευκολα και δεν χρειαζεται να εχεις ικανοτητες, παιδεια και ηθικη. 
Ολοι οι ανικανοι ειναι σε θεση να κανουν κατι ασχημο. 

Στον αντιποδα το καλο, θελει παιδεια, ηθικη,  κοπο και ικανοτητες.
Η Αθηνα λοιπον για να με εκδικηθει πλησιασε την Βασω και την διεβαλε.
Τον Δεκεμβριο του 1989 σταματησε η σχεση μου με την Βασιλικη. 
Η αφελεια της Βασιλικης διαδραματισε καθοριστικο ρολο.
Ηταν μεσημερι και την πηγαινα με το μηχανακι στο σπιτι της.
Ματαια προσπαθουσα να την μεταπεισω οτι θα κανει το μεγαλυτερο λαθος της ζωης της και οτι θα υποφερουμε παρα πολυ και οι δυο.

Της ανεφερα επι λεξη, οτι με αγαπα πολυ και θα μετανιωσει πολυ πικρα για αυτην την αποφαση της αυτη να διακοψουμε και οτι θα επιστρεψει μια μερα παρακαλωντας αλλα τοτε δεν θα την δεχτω.
Η ΠΙΚΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ

Τον Μαιο του 1991, η Βασιλικη ειχε αγωνες και ηρθε μαζι με την υπολοιπη ομαδα. 
Με την ληξη των αγωνων πηγαμε να φαμε ολοι μαζι 
σε φαστ φουντ.
Εκει παρουσια ολης της ομαδας, με φιλησε και μου ειπε τι θα παρουμε να φαμε αγαπη μου. 
Εγω απο μεσα μου ειχα αναμικτα συναισθηματα. 

Απο την μια χαιρομουν και απο την αλλη ημουν εξαλλος, ηθελα να σηκωθω απο το τραπεζι και να της μιλησω ασχημα, να την προσβαλω κλπ.
Τελικα δεν της απαντησα απολυτως τιποτα. 
Εκεινη παγωσε εχασε την ζωντανια της και το υπεροχο χαμογελο της. 
Αυτα τα δυο περιπου  χρονια ειχα πληγωθει παρα πολυ βαθια. 

Δεν αντεχα χωρις χωρις εκεινη ουτε στιγμη,
Δεν μπορεσα να την συγχωρεσω, που ειχα στερηθει αδικα την παρουσια της.
Τοτε διοτι ημουν νεος δεν ειχα συνειδητοποιησει οτι εκτος απο την πολυ καλη εμφανιση της Βασιλικης, αυτο το οποιο με κερδισε ολοκληρωτικα και με εκανε να την ερωτευτω με ολη μου την δυναμη ηταν το ζεστο, αυθορμητο γυναικειο χαμογελο της. 
Οποτε να την συναντουσες παντα χαμογελουσε, 
Τελικα η Βασιλικη παντρευτηκε εναν αλλο ο οποιος την χτυπουσε για πολλα χρονια και εβγαινε σχεδον συνεχεια απο το σπιτι με τα ματια μαυρισμενα. 
Εγω παντρευτηκα μια αλλη και ημουν επισης πολυ δυστυχισμενος.

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ
Εσεις οι ανανγωστες αναφερετε χιλιαδες φορες στα σχολια σας  οτι η προσφορα μου ειναι ανεκτιμητη σχετικα με την επιβιωση του Ελληνικου εθνους μεσα απο τις πολλες πρωτοτυπες προσωπικες μου ιστορικες εργασιες-παρατηρησεις, τις οποιες δεν εχετε διαβασει ποτε σε κανεναν Ελληνα και ξενο καθηγητη.

Με αυτες  τις πρωτοτυπες προσωπικες μου ιστορικες παρατηρησεις-εργασιες, μου λετε οτι σας εμπνεω ωστε να γινετε καλυτεροι ανθρωποι εφαρμοζοντας τις μοναδικες λυσεις για την εθνικη μας επιβιωση, .
Ειναι γεγονος οτι μεταξυ αλλων ειμαι ο μοναδικος Ελληνας στον κοσμο που σας προτεινει τον συνδυασμο για την επιβιωση μας ως εθνος :

Oρθοδοξια, Εκκλησιασμος, κατηχηση, χρηστα ηθη, μουσικα σχολεια, υψηλος αθλητισμος, ιστορικη γνωση, για την δημιουργια Ελληνων ανωτατης ποιοτητας.

Εδω και τοσα χρονια εχω στειλει χιλιαδες παιδια στις Εκκλησιες στα μουσικα σχολεια, στον υψηλο-σοβαρο αθλητισμο, μαθαινουν μεσα απο τις εργασιες μου την αληθινη Ελληνικη ιστορια με συνεπεια να γινονται γνησιοι Ελληνες ανωτατης ποιοτητας. 


ΤΙ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΑ-ΤΙ ΑΔΙΚΙΑ ; 

Εγω που εχω προσφερει τοσα πολλα και ανεκτιμητα στο Ελληνικο εθνος και την κοινωνια, οπως εσεις οι εκατονταδες χιλιαδες Ελληνες μου αναγνωριζεται δυστυχως εκεινον τον Μαιο του 1991, δεν ειχα κανενα
απολυτως διπλα μου να με καθοδηγησει, τι να κανω με την Βασιλικη.
Ημουν μολις 18 ετων. Ημουν ακομη παιδι και η αδελφη μου ειχε χασει την ζωη της πολλα χρονια πριν.
Γυναικα που δεν γελα ζεστα και θηλυκα δεν εχει καμια απολυτως αξια και ας ειναι η ωραιοτερη στον κοσμο.


ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ 
ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980-
1990.

Εκεινη την δεκαετια πηγαιναμε στο δημοτικο σχολειο και τελειωσαμε το λυκειο
Αρκετοι απο εμας προλαβαν το εξαημερο δημοτικο σχολειο και τον υποχρεωτικο εκκλησιασμο. 

Υπηρχε ταξη και αγαπη για την πατριδα.
Αξεχαστα χρονια.


 Φορουσαμε ολοι πανεμορφες μπλε ποδιες.

Οσοι αγαπουσαμε την ομορφια και την ταξη μας εβαζαν οι μητερες μας ασπρους γιακαδες επανω στις ποδιες.
Την δεκαετια του 1980 επιτρεποταν στους δασκαλους στο σχολειο να χτυπουν ολους τους ατακτους μαθητες. 
Μεταξυ αλλων δεν υπηρχε διαδικτυο και τα παιχνιδια μας ηταν ζεστα και ανθρωπινα. 
Το πρωτο παιχνιδι στην προτιμηση μας ηταν το αγαπητο και γνωστο σε ολους ποδοσφαιρο, ενω επισης παιζαμε κρυφτο, κουτσο, αμπαριζα, τριλιζα κλπ. 

Αντιστοιχα τα κοριτσια επαιζαν μηλα, σχηνακι και φυσικα τα μικρα με τις κουκλες τους και αλλα κοριτσιστικα παιχνιδια. 

Η δεκαετια του 1980 ηταν η δεκαετια κατα την οποια τα περισσοτερα κοριτσια ηταν πολυ ηθικα και συνδυαζαν αριστα την παλαια (Χρηστα ηθη) μαζι με την νεα ταξη (μοδα, μπικινι κλπ).
Εδω μιλαμε για τον απολυτο συνδυασμο.
Εκτος απο πολυ καλους χαρακτηρες τα κοριτσια εκεινη την εποχη ειχαν παρα πολυ υψηλο εμφανισιακο επιπεδο. 
Αρκετα κοριτσια κατα την δεκαετια του 1980 το πρωτο αγορι που γνωριζαν το παντρευοταν και εκαναν οικογενεια. 
Δεν ηταν πολλες εκεινη την εποχη οι ζωηρες. 
Οι περισσοτερες ειχαν ηθικες αρχες, δεν ειχαν διαβρωθει εντελως. 
ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΕΠΟΧΕΣ
Τα Σαββατοκυριακα μολις αρχιζε η ανοιξη καναμε ολοι μαζι πεζοι τις βολτες μας στο λιμανι, με τα πανεμορφα κοριτσια μας να στολιζουν με μοναδικο τροπο την πολη μας.  
Τα κοριτσια μας, οι αδερφες, οι εξαδερφες, οι συμμαθητριες και οι φιλες, κοσμουσαν με ανεπαναληπτο τροπο, το καστρο μας, τα δαση μας, τους θερινους κινηματογραφους και τα πανεμορφα καλοκαιρια μας με τα ατελειωτα μελτεμια. 
Εκεινη την δεκαετια ευχαριστουσα καθημερινα τον Χριστο γιατι με αφησε να γεννηθω Ελληνας μεσα στον παραδεισο με την πανεμορφη Ελληνικη φυση. 
Πανω απο ολα ομως ευχαριστουσα τον Χριστο
διοτι μου επετρεψε να γεννηθω ανδρας στην ενδοξοτερη χωρα του κοσμου και να βρισκομαι αναμεσα στις ωραιοτερες γυναικες της γης.  
Τα κοριτσια μας εκεινες τις εποχες ειχαν φυσικη ομορφια, ολα επανω στο σωμα τους και στο προσωπο τους ηταν φυσικα, ποτε δεν εκαναν πλαστικες επεμβασεις πολλα μακιγιαζ κλπ.  
Πανω απο ολα τα ειχαν φυσιολογικη διαπλαση και αρχες.
Για εμας τους πραγματικους Ελληνες ανδρες οι γυναικες ειναι πρωτα κορες-αδελφες, φιλες και
μετα ειναι ειναι ερωμενες.

Δεν ειναι αντικειμενα του σεξ οπως τις εκευτελιζει και της παρουσιαζει η νεα ταξη πραγματων.

Για αυτο εκανα ολα αυτα τα χρονια τις εργασιες για τις Ελληνιδες Αγιες και τις Βασιλισσες.

Κλεινοντας να  αναφερω οτι η Βασιλικη ειχε βγει πρωτη στα περιφεριακα Καλιστεια, που γινονται εδω και χρονια στην επαρχια (miss Πελοπονησος).






ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ 
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝΟΥΣ.


ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ 

ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ 
ΤΟ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΔΕΝ 
ΑΓΑΝ.





ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


                 ΓΡΑΦΕΙ Ο
                  
ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ



Μόνον ο Χριστός θέλει τους Έλληνες
















ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ


         ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.














ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 
ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ 
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ 
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ :



ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ
ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΟΜΟΡΦΙΑ
ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ


ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ
Η ΕΚΦΡΑΣΗ
Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ
Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ
Η ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ
Η ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
………………………………..


ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΕ
ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΝΑ ΖΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΑΣΚΑΛΕ


ΧΡΗΣΤΟΣ
Ο κύριος Γιαννόπουλος είναι ένας εξαιρετικός σπάνιος άνθρωπος.Το ήθος του η αξιοπρεπειά του η μορφωση του είναι αρετές που στη σημερινή εποχή είναι δυσεύρετες οάσεις.Ωστόσο υπάρχουν μικρές ανάσες όμορφων ψυχών μέσα στην τόσο ομοιόμορφη σκληρότητα που συναντάμαι καθημερινά σε κάθε μας βήμα.
Είναι λίγοι οι άνθρωποι που μπορούν να καταδυθούν στον βυθό της ψυχής μας και να μας κάνουν να νιώσουμε Την Ανάσα Του Χριστού μας.Ο κύριος Γιαννόπουλος που χρόνια τον διαβάζω δεν είναι υπερβολή αυτό που θα πώ με τα γραπτά του προσωπικά με κάνει καλύτερ άνθρωπο και τον ευχαριστώ.


Άννα .Π
ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΣ ΔΑΣΚΑΛΕ
ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΕ , ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ
ΤΗ ΛΕΞΗ ,ΜΑΓΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ. ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΣΑΝ ΕΣΑΣ
ΝΑ ΕΙΧΕ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΘΑ ΕΓΙΝΟΝΤΟ ΣΩΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ …


ΧΡΗΣΤΟΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ 
ΑΞΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ 
ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗ. 

Επικρατέειν ή απόλλυσθαι

     ο Άγγελος Φ. 


Γιαννόπουλος  

loading...

6 thoughts on “Το Χαμόγελο της Βασιλικής

  1. Οι γυναίκες μέσα στο χριστιανισμό είναι κατώτερες από το νόμο και τη φύση, υποκείμενες σε μία κατάσταση μόνιμης τιμωρίας για το προπατορικό αμάρτημα και ακάθαρτες. Δεν εισέρχονται στο «άγιο βήμα» των εκκλησιών, δεν φορούν ιερά άμφια, δεν αγγίζουν ιερά αντικείμενα και δεν λαμβάνουν κοινωνία ενώ αιμορραγούν. Επιπλέον οφείλουν να καλύπτουν τα κεφάλια τους για να δηλώνουν έτσι ότι είναι υπόδουλες στους άντρες τους, αλλά και γιατί δεν αποτελούν αυθύπαρκτα όντα.

    Το σωστό κατά τον Παύλο για έναν άνδρα είναι να μην αγγίξει ποτέ του γυναίκα! Συμβιβάζεται όμως με την κατώτερη ηθικά λύση της μονογαμίας, για να αντιμετωπίσει την… πορνεία. Επίσης συμβουλεύει τις χήρες να μείνουν όπως αυτός, δηλαδή άγαμες. Για την αντιμετώπιση όμως της ερωτικής επιθυμίας, κάνει την παραχώρηση να επιτρέψει και σε αυτές το γάμο. Ο γάμος δηλαδή παρουσιάζεται ως «αναγκαίο κακό» για την αποτροπή της αχαλίνωτης σεξουαλικότητας, ενώ για «προγαμιαίες σχέσεις» ούτε λόγος… Αν όλοι είχαν την ίδια άποψη (ευτυχώς για μας δεν την είχαν), τότε μάλλον το ανθρώπινο είδος θα είχε εξαφανιστεί!

  2. Ο ΙΖ’ κανόνας της τοπικής συνόδου της Γάγγρας (340μ.χ.) που δεν έχει καταργηθεί έως σήμερα, απαγορεύει στις γυναίκες να κουρεύουν τα μαλλιά τους. Μερικά χρόνια αργότερα ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος (ο επονομαζόμενος Μέγας) διέταξε με νομοθεσία να εκδιώχνονται από την εκκλησία οι γυναίκες που έχουν κοντά μαλλιά, ενώ αν κάποιοι αρχιερείς τύχει και τις δεχθούν, να καθαιρούνται.

    Οι επιλεγόμενοι Πατέρες της εκκλησίας δεν είχαν καλύτερη γνώμη για τις γυναίκες. Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, πρώτος στη σειρά των Πατέρων της εκκλησίας και διδάσκαλος του Ωριγένη, γράφει στο βιβλίο του «Παιδαγωγός» 2.33: «Μία γυναίκα, αν λάβουμε υπ’ όψην μας ποιά είναι η φύση της, πρέπει να αισχύνεται γι’αυτήν». Ο Μέγας Αθανάσιος υποστηρίζει «Με τις γυναίκες δεν είναι ασφαλές ούτε από κοινού ν’αποφασίζει κανείς («α περί ειδωλολατρείας» από το έργο του «κατά Ελλήνων»)

    Ο Μέγας Βασίλειος (ο Αγιοβασίλης) περιγράφει τις σχέσεις των δύο φύλων στο πλαίσιο της ορθόδοξης οικογένειας: «Η γυναίκα δεν έχει την άδεια να αφήνει τον άνδρα της, αλλά, κι αν δέρνει αυτήν εκείνος, πρέπει να υπομένει κι όχι να χωρίζεται, κι αν την προίκα της ξοδεύει, κι αν σε άλλες γυναίκες πορνεύει, αυτή πρέπει να καρτερεί. Ώστε η μεν γυναίκα, η αφήσασα τον άνδρα της μοιχαλίς είναι αν πάρη άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρει άλλη, συγχωρείται» (Πηδάλιο, κανών Θ). Επομένως σύμφωνα με την Ορθοδοξία η εκμετάλλευση, ο ξυλοδαρμός και η υποβάθμιση – γενικότερα- της συζύγου είναι έργο ευλογημένο.

    Ο λόγος του Ιωάννη του χρυσόστομου ξεχειλίζει από μίσος κατά των γυναικών. Στο «προς τους έχοντας παρθένουν συνεισάκτους» διαβάζουμε:
    «Γενικά η γυναίκα είναι ένα σκουλήκι που σέρνεται, η κορη του ψεύδους, σκεύος ακαθαρσιών, ο εχθρός της ειρήνης. Ο κατάλογος των αμαρτημάτων και των αδυναμιών της είναι ατελείωτος. Eίναι ελαφρόμυαλη, φλύαρη και ακόλαστη. Πάνω απ’όλα είναι παθιασμένη με την πολυτέλεια και τις δαπάνες. Φορτώνεται με κοσμήματα, πουδράρει το πρόσωπό της, βάφει τα μάγουλά της με κοκκινάδι, βάζει μυρωδικά στα ρούχα της κι έτσι γίνεται θανάσιμη παγίδα για τον εκμαυλισμό των νέων. Όσος και να είναι ο πλούτος δεν επαρκεί να ικανοποιήσει τη γυναικεία επιθυμία. Μέρα και νύκτα η γυναίκα δεν σκέπτεται τίποτε άλλο παρά το χρυσάρι και τα πολύτιμα πετράδια, τα πορφυρά υφάσματα και τα κεντήματα, τις κρέμες και τα αρώματα. Αν δεν υπήρχε η σεξουαλική επιθυμία, κανένας άνδρας με τα σωστά του δεν θα ήθελε να μοιράζεται το σπίτι του με μια γυναίκα και να υφίσταται τις επακόλουθες ζημιές, παρά τις οικιακές εργασίες που εκτελεί “.

  3. Ο χριστιανισμός δεν βελτίωσε, αλλά τουναντίον προσπάθησε -και για αρκετούς αιώνες το είχε καταφέρει- να ρίξει τη γυναίκα στο χαμηλότερο σκαλί της κοινωνίας, θεωρώντας την κατώτερο ον και υπαίτια για όλα τα κακά της ανθρωπότητας. Ας δούμε τις βασικότερες επίσημες χριστιανικές θέσεις έναντι της γυναίκας:
    Κάθε γυναίκα με ακάλυπτη την κεφαλή εξευτελίζεται.. Διότι εάν η γυναίκα δεν καλύπτεται, ας κουρεύεται.. Εάν είναι αισχρό για τη γυναίκα να κουρεύεται ή να ξυρίζεται, ας καλύπτεται.. Κάθε άνδρας έχων καλυμένη την κεφαλή του εξευτελίζεται.. Ο άνδρας δεν οφείλει να καλύπτει την κεφαλή του, διότι υπάρχει ως εικών και δόξα Θεού. Δεν επλάσθει ο άνδρας για τη γυναίκα, αλλά η γυναίκα για τον άνδρα.. Οι γυναίκες στις εκκλησίες ας σιωπήσουν. Δεν επιτρέπεται σ’αυτές να ομιλούν, αλλά να υποτάσσονται, καθώς ο (μωσαϊκός) νόμος λέγει.. Αν θέλουν να μάθουν κάτι, ας ρωτούν στο σπίτι τους άνδρες τους (Α’ προς Κορινθίους, ια’ 4-12,ιδ’ 31-40).

    Οι γυναίκες, όταν υποτάξουν κάποιον στην εξουσία τους, τον καθιστούν ευκολοκυρίευτο από τον διάβολο, περισσότερο απρόσεκτο, ζωηρότερο, αδιάντροπο, ανόητο, οξύθυμο, θρασύ, ενοχλητικό, ταπεινό, απότομο, ανελεύθερο, δουλοπρεπή, αυθάδη, φλύαρο και με μια λέξη όλα τα γυναικεία ελαττώματα, τα οποία έχουν αυτές, τα αποτυπώνουν στην ψυχή του. Είναι λοιπόν αδύνατον εκείνος ο οποίος διαρκώς βρίσκεται μαζί με γυναίκες με τόση συμπάθεια και μεγαλώνει με τη συναναστροφή τους, να μη γίνει αγύρτης και αργόσχολος και μηδαμινός. Κι αν λέει κάτι, όλα θα είναι λόγια των αργαλειών και των μαλλιών, επειδή η γλώσσα του θα έχει μολυνθεί από το είδος των γυναικείων λόγων. Και αν κάνει κάτι, το κάνει με πολλή δουλοπρέπεια, επειδή βρίσκεται μακριά από την ελευθερία, η οποία αρμόζει στους χριστιανούς και για κανένα σπουδαίο κατόρθωμα δεν είναι χρήσιμος» (Ιωάννης Χρυσόστομος, Δ’ Λόγος «περί Νηστείας και Σωφροσύνης»)

    Η γυναίκα για την Ορθόδοξη εκκλησία είναι «μόλυνση». Η ερωτική συνεύρεση μαζί της (ό,τι πιο φυσικό δηλαδή μπορεί να συμβεί στους ανθρώπους) αποτελεί αιτία μολύνσεως όχι μόνο για το σώμα αλλά και για την ψυχή. Γι’αυτό εξαίρονται εκείνοι που «δεν μολύνθηκαν από τις γυναίκες, γιατί είναι παρθένοι» (Αποκάλυψη, ιδ’4). Αν νομίσετε ότι το απόσπασμα αυτό μιλά για ερωτική συνεύρεση, γυρίστε την καινή διαθήκη σας πιο μπροστά, στον Ματθαίο (ε’ 28) και διαβάστε τα λόγια του ίδιου του Ιησού: «κι εγώ σας λέγω ότι αυτός που βλέπει μια γυναίκα και την επιθυμεί, ήδη εμοίχευσε μέσα στην καρδιά του».

    Ο ΙΑ’ κανόνας του Ιωάννη του Νηστευτή (βλ. «Πηδάλιον») επιβάλλει 40 μέρες ξηροφαγία (δηλαδή μόνο ψωμί και νερό) και 100 μετάνοιες ημερησίως (ήτοι 4000 σύνολο) και αποχή από την κοινωνία σε κάθε γυναίκα, που θα δεχθεί «ασπασμούς ανδρός» και «επαφές χωρίς ωστόσο να διαφθαρεί».
    Οι επιστολές είναι πολύ σαφείς, όσον αφορά στην επίσημη θέση του χριστιανισμού απέναντι στη γυναίκα: «η γυναίκα δεν εξουσιάζει το ίδιο της το σώμα, αλλά ο άνδρας» (Α’ προς κορινθίους, ζ’4). «οι γυναίκες να υποτάσσεσθε στους άνδρες σας στα πάντα» (προς Κολοσσαείς,γ’18). «Ομοίως οι γυναίκες υποτασσόμενες σοτυς άνδρες τους» (Α’ Πέτρου,γ’1). Νομίζω ότι δεν διέφυγε της προσοχής σας, αγαπητές αναγνώστριες η επανάληψη του ρήματος «υποτάσσομαι». Σε περίπτωση που δεν εννοήσατε καλώς τη σημασία του, σας πληροφορώ πως σημαίνει «εξ-ουσιάζομαι» «υποδουλώνομαι».

  4. Παλαιά Διαθήκη, ιερό βιβλίο των ορθόδοξων χριστιανών, Δευτερονόμιο κβ΄ 21: «Να λιθοβολείται η θυγατέρα του λαϊκού όταν πορνεύσει». Αλλά και μη τα χειρότερα, Λευϊτικό κα΄. θ΄: «Θυγατέρα ανθρώπου ιερέως εάν βεβηλωθεί πορνεύοντας…. επί πυρός κατακαυθήσεται».

    Ο επίσκοπος Γάζης Πορφύριος, σε εκτέλεση του «ες έδαφος φέρειν» του Αρκαδίου, το 401μ.χ. κατέστρεψε όλα τα αγάλματα και τα έργα τέχνης, τις δημόσιες και ιδιωτικές βιβλιοθήκες και ισοπέδωσε όλους τους ελληνικούς ναούς της πόλης. Όπως γράφει ο συναξαριστής του Μάρκος ο Διάκονος, όταν ο Πορφύριος πυρπόλησε και κατέστρεψε το Μαρνείον (ξακουστό ναό του Διός στη Γάζα) χρησιμοποίησε τα μάρμαρά του για την πλακόστρωση του δρόμου. Όπως περήφανα είπε ο ίδιος: «Για να πατούν όχι μόνον άνθρωποι, αλλά και γυναίκες και γουρούνια και άλλα ζώα»! (Βίος Πορφυρίου).

    O…"άγιος" Ισαάκ ο Σύριος: «Είναι καλύτερο να φας δηλητήριο, παρά να συμφάγεις με μιά γυναίκα, και αν ακόμη είναι μητέρα σου ή αδελφή σου»!

    Κοσμάς ο Αιτωλός (σελ. 25): «Αν σ’ ένα σταυροδρόμι συναντήσεις το διάβολο και μιά γυναίκα, πήγαινε προς τα εκεί που είναι ο διάβολος και όχι εκεί που είναι η γυναίκα…»!

    Και επίσης, καλά θα κάνουν οι γυναίκες να μάθουν ότι μόλις το 1545 μ.Χ., στη Σύνοδο του Τρέντο η Καθολική Εκκλησία αποδέχτηκε ότι οι γυναίκες έχουν ψυχή…

    ΕΛΛΑΝΙΟΝ ΦΩΣ

  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

  6. ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΔΩΣΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΤΣΑΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΣΑΠΕΛΟΦΑΓΕ.

Comments are closed.