Ὀμιλία Γέροντος Ἐφραίμ Βατοπαιδινοῦ στὴν Τρίπολη

Κυριακή 21 Ὀκτωβρίου 2018 στόν Μητροπολιτικό Ἱερό Ναό Ἁγίου Βασιλείου Τριπόλεως συνεχίστηκε μέἀμείωτη ἔνταση ἡ προσέλευση προσκυνητῶν ἀπό διάφορα μέρη, πρός εὐλογίαν καὶ ἁγιασμόν ἐκ τῆς Τιμίας Ζώνης.Στίς 12.00 τό μεσημέρι ἐτελέσθη Ἱερά Παράκλησις καί στίς 4.00 τό ἀπόγευμα ἡ Ἀκολουθία τῆς Θ΄ Ὥρας καὶ οἱ Χαιρετισμοί τῆς Τιμίας Ζώνης.

Στίς 5.30 τό ἀπόγευμα ἐτελέσθη Ἀρχιερατικός Ἑσπερινός προεξάρχοντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μαντινείας καὶ Κυνουρίας κ.κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ὅπου ὁμίλησε ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μεγίστης Μονῆς ΒατοπαιδίουἉγίου Ὄρους Πανοσιολογιώτατος Ἀρχιμανδρίτης κ. Ἐφραίμ. Ὁ Γέροντας Ἐφραίμ, μέ τόν μεστό πνευματικό του λόγο καί μέ τήν πλούσια ἀσκητική του ἐμπειρία, μετέφερε στόν Λαό τῆς Ἀρκαδίας καί στούς πολυπληθείς προσκυνητές τό πνευματικό κλίμα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τά πολλά θαύματα τῆς Ἁγίας Ζώνης τῆς Παναγίας μας καί μύησε τούς ἀκροατές του στήν οὐσία τῆς Ὀρθόδοξης Παράδοσης καί τῆς ἀσκητικῆς ζωῆς.

Ἀκολούθησε Ἱερά Παράκλησις στήν Ὑπεραγία Θεοτόκο κατά τὴν ὁποῖα ἔψαλε ὁ Γυναικεῖος Βυζαντινός Χορός τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως καὶ στίς 10.00 τό βράδυ ἄρχισε Ἱερά Ἀγρυπνία.

loading...

2 thoughts on “Ὀμιλία Γέροντος Ἐφραίμ Βατοπαιδινοῦ στὴν Τρίπολη

  1. ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΜΠΙΣΝΑΔΟΡΟΣ. ΒΓΑΖΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ. Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ.

  2. ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ Ο ΕΦΡΑΙΜ ?

    https://www.pare-dose.net/6448#more-6448

    Η Παναγία ποτέ δεν θεωρούνταν θεά από τη συντριπτική πλειοψηφία των χριστιανών (και των Ορθοδόξων) με εξαίρεση κάποιες χριστιανικες αιρέσεις στην Αραβική χερσόνησο(στην προϊσλαμική αραβική χερσόνησο) που την λάτρευαν ως θεά.

    Ολόκληρη η Καινή Διαθήκη την αναφέρει σπάνια και χωρίς ιδιαίτερες τιμές.

    Επί μέρους επεισόδια του βίου της Θεοτόκου εκτίθενται εις την Κοίμηση της Παρθένου Μαρίας, των αρχών του 5ου αιώνος, έργον διατηρούμενο εις το ελληνικό πρωτότυπο, και εις μεταφράσεις συριακήν, λατινικήν, κοπτικήν, αρμενικήν, αραβικήν.

    Μέχρι τότε η «Μεγαλόχαρη» βρίσκονταν σε γενική ανυποληψία.

    Ας όψεται όμως η ανάγκη της ανεύρεσης μιας γυναικείας θεότητας, που μέχρι τότε απουσίαζε από τον Χριστιανισμό.

    Αλήθεια γιατί οι «πατέρες» της Εκκλησίας, άργησαν 400 ολόκληρα χρόνια να αντιληφθούν (ή να θυμηθούν) ότι η «θεομήτωρ» είναι άγια των αγίων;

    Πρώτη επίσημη μαρτυρία εορτασμού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου απαντάται στο Α΄ Κεφάλαιο των πρακτικών της συνόδου του Τολέδου το 656 μχ.

Comments are closed.