Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ

Του Θωμά Ακρωτηριανάκη ...

Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι φλωράκηδες,
που ναι μεν κάνουν κάποιους τακτικούς
συμβιβαστικούς (και προσποιητικούς)

ελιγμούς με την ιμπεριαλιστική Δύση,αλλά
η στρατηγική τους είναι εναντίον της. 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

71 σχόλια :

  1. ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΩΤΗ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΛΑΜΒΑΝΕ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΧΗΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΝΑΥΑΡΧΟΥ.
    ΜΙΑ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ''ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ'' (ΕΣΦΑΖΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑΥΤΟ)
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ.

    ΓΗΡΑΤΟΣ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΤΕ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 300 ΧΑΜΕΝΟΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΧΑ! ΑΣ ΚΑΓΧΑΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι φλωράκηδες,
    που κάνουν κάποιους τακτικούς
    συμβιβαστικούς (και προσποιητικούς) ελιγμούς
    με την ιμπεριαλιστική Δύση,αλλά η στρατηγική
    τους είναι αντιδυτική,τύπου Μπρέζνιεφ,Πούτιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι φλωράκηδες,
    που κάνουν κάποιους τακτικούς
    συμβιβαστικούς (και προσποιητικούς) ελιγμούς
    με την ιμπεριαλιστική Δύση,αλλά η στρατηγική
    τους είναι αντιδυτική,τύπου Μπρέζνιεφ,Πούτιν
    (τα ξέρει όλ' αυτά το ΚΚΕ(μ-λ),αλλά δεν τα λέει,
    τους βοηθάει στην προσποίηση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΩΠΑΪΣΤΕΣ,
    ΑΛΛΑ' ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ",ΕΧΕΙ ΠΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΑΚΗ
    ΤΗΣ ΝΔ.----ΑΧ,ΚΟΡΙΤΣΙ "ΜΟΥ" ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΕΣΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ,
    ΕΧΕΙΣ ΜΑΡΑΖΩΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΩΠΑΪΣΤΕΣ,ΑΛΛΑ' ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗ ΡΩΣΙΑ",
    ΕΧΕΙ ΠΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΣΠΥΡΑΚΗ ΤΗΣ ΝΔ.
    ΑΧ,ΚΟΡΙΤΣΙ "ΜΟΥ" ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ,ΕΧΕΙΣ ΜΑΡΑΖΩΣΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΟΑΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΦΛΩΡΑΚΗΔΩΝ.
    -----------------------------------------------------
    ΤΑ ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΑ ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ ΤΗΣ OAKKE «ΥΠΕΡ» ΜΙΑΣ
    ΓΡΑΜΜΗΣ,ΑΠΟΒΑΙΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
    ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ,ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ
    ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑ,ΠΟΥ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,Ή ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ
    ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΩΝ------ΛΑΘΟΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΕΟΓΝΟ,
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ
    ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ,ΤΗ ΔΥΣΗ.
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ,ΠΟΥ
    Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ
    (ΤΟΥ ΝΕΟΓΝΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,
    ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΗ ΒΙΑΣΥΝΗ,ΩΦΕΛΙΜΟΥΣ
    ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ,ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ.
    ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΤΙ
    ΔΗΘΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΑΤΛΑΝΤΙΣΤΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ
    ΣΤΟΥΣ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ
    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ΕΠΑ,ΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,
    ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΜΗ ΒΙΑΣΥΝΗ,ΩΦΕΛΙΜΟΥΣ
    ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ,ΠΡΟΣΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΗ,
    ΤΥΠΟΥ ΜΠΡΕΖΝΙΕΦ,ΠΟΥΤΙΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΘΕΙ
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΙΛΑΟ ΦΛΩΡΑΚΗ,ΑΛΛΑ' ΕΠΑΝΑΦΛΩΡΑΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ
    ΠΛΗΡΩΣ,ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΟΜΑΔΟΥΛΑ ΟΑΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΦΛΩΡΑΚΗ
    Η ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ
    ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ,ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΟΑΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,
    ΕΥΦΥΕΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΜΟΣΧΑΣ
    (1956-1991 ΚΑΙ 1991- ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο ΝΕΟΓΝΟΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ (ΡΩΣΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ (ΔΥΣΗ).
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΙΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ,ΜΕ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ
    ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ (ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΕΟΓΝΟΥ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΟΝΗΡΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΜΠΡΕΖΝΙΕΦ,ΑΝΤΡΟΠΟΦ,ΠΟΥΤΙΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ζήτημα-ερώτημα είναι το εξής.
    Ισχύει ότι είναι αδιάφορο,αν η Βενεζουέλα από υποτελής στους
    Ρώσους,Κινέζους,αλλάξει και γίνει υποτελής στις ΕΠΑ,ΕΕ ;;;

    Απαντάω τελικά,όχι δεν είναι αδιάφορο,προτιμότερο είναι
    να είναι υποτελής στον νεαρό ιμπεριαλισμό (Ρωσία,Κίνα) παρά
    στον μεγαθηριώδη ιμπεριαλισμό (ΕΠΑ,ΕΕ).

    Είναι αδιάφορο αν στην Ελλάδα έχουμε κυβερνήσεις πραγματικών
    δυτικόδουλων ή κυβερνήσεις παμπόνηρων φλωράκηδων (ανθρώπων
    των Μπρέζνιεφ,Αντρόποφ,Πούτιν) που είναι η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ;;;

    Όμοια απαντώ προτιμότερο να έχουμε κυβερνήσεις των παμπόνηρων
    φλωράκηδων------Και δεν είναι λάθος να τους ψηφίζεις κιόλας,εξηγώντας
    όλ' αυτά και ότι τους αξιοποιείς ενάντια στον κύριο εχθρό,υπερτονίζοντας
    ότι δεν μειώνεις την πολεμική και τον αγώνα εναντίον τους

    Κοντολογής γι' αυτό ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ 3 ΚΟΣΜΩΝ ΜΑΟ :
    ---1ος ΚΟΣΜΟΣ : ΕΠΑ + 2ος ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΟ (ΚΑΙ ΕΠΙ ΜΑΟ).
    ---2ος ΚΟΣΜΟΣ : ΡΩΣΙΑ + BRICS (ΕΠΙ ΜΑΟ Η ΠΡΩΗΝ Ε«ΣΣ»Δ).
    ---(ΚΑΠΟΙΕΣ) ΧΩΡΕΣ 3ου ΚΟΣΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.
    ---ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΩΝ 3ου
    ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ 2ο ΚΟΣΜΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ 1ο.
    ---ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΑΙ-ΝΑΙ,ΟΧΙ-ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΟΝΗΡΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,
    ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΑΤΛΑΝΤΙΣΤΕΣ.
    ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΥΣΗ,ΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΗ
    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ 3 ΚΟΣΜΩΝ ΜΑΟ
    ---1ος ΚΟΣΜΟΣ : Β.ΑΜΕΡΙΚΗ + ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ + ΙΑΠΩΝΙΑ + ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ (ΚΑΙ ΕΠΙ ΜΑΟ)
    ---2ος ΚΟΣΜΟΣ : ΡΩΣΙΑ + BRICS (ΕΠΙ ΜΑΟ Η Ε«ΣΣ»Δ).
    ---ΧΩΡΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ (ΧΩΡΙΣ «ΟΙ...»,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ)
    ---ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΩΝ 3ου ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ 2ο ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ 1ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΟΝΗΡΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,
    ΜΕ ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ,ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ
    ΦΑΣΗ ΨΕΥΔΟΔΥΤΙΚΟΦΙΛΗΣ ΤΑΧΤΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΟΝΗΡΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ
    ____________________________

    (ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΥΣ,
    ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΟΥΣ,ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΙΚΟΥΣ
    ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ,
    ΑΛΛΑ' ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ
    ΑΝΤΙΔΥΤΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΡΕΒΙΖΙΟΝΙΣΤΕΣ :
    1) ΟΙ «ΕΥΡΩΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ»,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ
    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΜΕ ΕΠΑ,ΕΕ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΡΩΣΙΑ,
    2) ΟΙ ΠΡΩΗΝ ΜΠΡΕΖΝΙΕΦΙΚΟΙ,ΑΝΤΡΟΠΟΦΙΚΟΙ,
    ΟΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΜΕ
    ΤΗ ΡΩΣΙΑ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΠΑ,ΕΕ.----ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΚΡΥΦΗΣ
    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ,
    ΤΩΝ ΦΛΩΡΑΚΗΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ,
    ΜΕ ΕΠΑ,ΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο ΣΥΡΙΖΑ (ΜΕ ΗΓΕΣΙΑ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ)
    ΑΣ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ
    ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
    ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΕΠΑ,ΕΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΗΓΕΣΙΑ
    ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΑΤΛΑΝΤΙΣΤΕΣ,
    ΕΝΩ ΚΡΥΦΟΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΛΩΡΑΚΗΔΕΣ.
    ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ,ΓΙΑ ΝΑ
    ΜΗΝ ΑΦΥΠΝΙΣΤΟΥΝ ΠΡΟΩΡΑ ΕΠΑ,ΕΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πιστεύω ότι η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι ενεργοί
    φλωράκηδες,που για να είναι πιο αποτελεσματικοί
    στη δική τους αντιδυτική στρατηγική,κάνουν και
    τακτικούς ελιγμούς «φιλοδυτικής» προσποίησης
    και συμβιβασμών με τη Δύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. «Η ηγεσία του ΚΚΕ υπήρξε από τις πιο πρόθυμες
    στη στήριξη της σοσιαλιμπεριαλιστικής πολιτικής της ΣΕ.
    (Θα αναφερθούμε σε άλλο κεφάλαιο για τις πιέσεις που
    ασκούσε στην αστική τάξη της Ελλάδας να στραφεί προς τη μεριά της ΣΕ).»,
    Γρηγόρης Κωνσταντόπουλος,
    από το άρθρο του «Η Αριστερά είναι χρήσιμη μόνο όταν είναι επαναστατική»,
    που δημοσιεύτηκε στην «Αντίθεση» αριθ. 3,Οχτώβρη 2009,σελ.60.
    Η συνέχεια («Θα αναφερθούμε σε άλλο κεφάλαιο[...]») δεν δημοσιεύτηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ημερομηνία ανάρτησης 13-3-2015 :
    http://www.kkeml.gr/%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%ce%ae-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%ba%ce%b5%ce%bc-%ce%bb-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bc-%ce%bb/

    απόσπασμα (ολόκληρη παράγραφος) :

    «Εκ μέρους του ΚΚΕ(μ-λ), ο σ. Κώστας Μπεκιάρης, έκανε μία εκτεταμένη αναφορά στη γραμμή προσαρμογής-υποταγής της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ ως φυσική συνέπεια μιας ολόκληρης πορείας από τον Ιούνη του 2012 έως το Γενάρη του 2015 και, φυσικά, λόγω της ίδιας του της φυσιογνωμίας. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην επικίνδυνη και τυχοδιωκτική αναζήτηση του ΣΥΡΙΖΑ για «συμμάχους» ανάμεσα στους ιμπεριαλιστές και η οποία -πέρα από τις αυταπάτες για μια άλλη ΕΕ- θέλει να παρουσιάσει στο λαό ως «φίλους» τους αμερικάνους ιμπεριαλιστές, ως «συμμάχους» τους ρώσους ιμπεριαλιστές κ.λπ.».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ημερομηνία ανάρτησης 19-12-2015 και
    άρθρο της «Προλεταριακής Σημαίας» 19-12-2015,σελίδα 1 και 2,αριθμός φύλλου 769

    http://www.kkeml.gr/%CF%8C%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%AE%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9/

    απόσπασμα :
    «Το ζήτημα προφανώς είναι βαθιά πολιτικό και ιδεολογικό όσον αφορά τους δρόμους διαφυγής και υποταγής που χρόνια τώρα ακολουθούνται και επικρατούν,με τελευταίο χαρακτηριστικό των καιρών κρούσμα την καταφυγή της ΛΑΕ… στο ρώσικο ιμπεριαλισμό!».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πέρα για πέρα λαθεμένη,ρεβιζιονιστική,αντιδραστικη η θεωρία του Μάο Τσε Τουνγκ
    ότι ΕΣΣΔ και ΕΠΑ εξίσου οι κύριοι εχθροί,αφού ο σοβιετικός σοσιαλιμπεριαλισμός
    ήταν ένας νεαρός,ασθενικός ιμπεριαλισμός (το ίδιο και ο σημερινός ρωσικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όχι πλήρης ο καπιταλισμός και ο ιμπεριαλισμός της «ΕΣΣΔ»
    (αλλά και της σημερινής Ρωσίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι ενεργοί φλωράκηδες,
    που προσποιούνται ότι είναι με τη Δύση.
    Κάνουν τακτικούς συμβιβασμούς μαζί της,
    προς όφελος της στρατηγικής τους ενάντιά της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι ενεργοί φλωράκηδες,
    που προσποιούνται ότι είναι με τη Δύση.
    Μαζί της κάνουν συμβιβασμούς τακτικής,αλλά
    προς όφελος της στρατηγικής τους ενάντιά της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι «φιλοδυτικοί» συμβιβασμοί και θεατρινισμοί
    ταχτικής του ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες),εξυπηρετούν
    την αντιδυτική στρατηγική του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οι «φιλοδυτικοί» συμβιβασμοί και θεατρινισμοί
    τακτικής του ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες),εξυπηρετούν
    την αντιδυτική στρατηγική του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Tου ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες)
    oι «φιλοδυτικοί» συμβιβασμοί
    και θεατρινισμοί τακτικής
    εξυπηρετούν την αντιδυτική
    στρατηγική του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Του ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες)
    η «φιλοδυτική» τακτική
    εξυπηρετεί την αντιδυτική
    στρατηγική του ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. «Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει
    ηγεσία φλωράκηδες και
    είναι στρατηγικά υποτελής
    σε ΕΠΑ,ΕΕ».
    Σχήμα οξύμωρον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι φλωράκηδες καθοδηγούν
    ΛΑΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Oι πιο προχωρημένη μειοψηφία
    μέσα στο ΚΚΕ(μ-λ) σκέφτεται ως εξής :
    ----------------------
    Οι φλωράκηδες καθοδηγούν
    ΛΑΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ.
    Aυτό όμως δεν πρέπει να γράφεται
    σε αναρτήσεις,ή άρθρα εφημερίδας,
    για να μην αφυπνιστούν πρόωρα
    οι ιμπεριαλιστές ΕΕ,ΕΠΑ με τον ΣΥΡΙΖΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εκτός απ' την ηγεσία της ΛΑΕ και του ΚΚΕ,και η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ είναι φλωράκηδες.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ναι μεν κάνει κάποιους τακτικούς συμβιβαστικούς (και προσποιητικούς)
    ελιγμούς με το ιμπεριαλιστικό μεγαθήριο,τη Δύση,αλλά για να είναι πιο
    αποτελεσματικός στη στρατηγική του εναντίον της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ημερομηνία ανάρτησης 13-3-2015 :
    http://www.kkeml.gr/%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%ce%ae-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b9%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%ba%ce%b5%ce%bc-%ce%bb-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bc-%ce%bb/
    αλλά και στην «Π.Σ.» τής 14-3-2015,α.φ.752
    απόσπασμα :
    «Εκ μέρους το Μ-Λ ΚΚΕ, ο Θανάσης Τσιριγώτης [...].Χαρακτήρισε την εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ
    ως «τομή μέσα σε μία συνέχεια»,αφού παραμένει το ίδιο υπόβαθρο,αυτό της εξάρτησης,
    με αλλαγή του κυβερνήτη.».(θα εννοεί ξένου ιμπεριαλιστή κυβερνήτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Tου ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες)
    oι συμβιβασμοί τακτικής με τη Δύση και η προσποίηση ότι είναι μαζί της
    τον κάνουν πιο ικανό στην αντιδυτική στρατηγική του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ο ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες) στρατηγικά είναι με
    τη Ρωσία,που θεωρεί όχι πλήρως καπιταλιστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. O ΣΥΡΙΖΑ καθοδηγείται από φλωράκηδες,
    ανθρώπους του «σοβιετικού σοσιαλ»ιμπεριαλισμού
    και βλέπουν τη σημερινή Ρωσία ως αναγκαία
    μεταμφιεσμένη συνέχειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Οι φλωράκηδες (=ηγεσία και του ΣΥΡΙΖΑ) είναι άνθρωποι
    του «σοβιετικού σοσιαλ-»ιμπεριαλισμού,αλλα (ντροπαλά)
    και της σημερινής Ρωσίας,που θεωρούν αναγκαία
    μεταμφιεσμένη συνέχειά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Η ανάγνωση της πολιτικής γραμμής της ΟΑΚΚΕ
    αποβαίνει ό,τι καλύτερο για την αποδοχή της
    αντίθετης γραμμής...!!!
    Μήπως η ΟΑΚΚΕ κραυγαλέα προσποιείται ανάποδα ;;
    Μήπως είναι κατασκεύασμα φλωράκηδων ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. O ΣΥΡΙΖΑ (=φλωράκηδες) για να είναι πιο
    αποτελεσματικός στη ρωσόφιλη στρατηγική του,
    στην ταχτική κάνει συμβιβασμούς με τη Δύση
    και «φιλοδυτική» προσποίηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. O δρόμος που έχει μπροστά της η Νέα Αστική Τάξη
    ώστε να μετατραπεί σε μια «κανονική» αστική τάξη
    και ο ρώσικος ιμπεριαλισμός σε μια κλασική
    καπιταλιστική-ιμπεριαλιστική δύναμη
    είναι μακρύς,σημαντικός και με μεγάλες δυσκολίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. To ίδιο ίσχυε,κατά μείζονα λόγο,
    και με τον «σοβιετικό σοσιαλ-»ιμπεριαλισμό.
    Δεν ήταν σωστή η θεώρηση του Μάο ότι ο
    κύριος εχθρός είναι ΕΠΑ και ΕΣΣΔ,εξίσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. O σοβιετικός σοσιαλιμπεριαλισμός ήταν
    και ο ρώσικος ιμπεριαλισμός είναι
    ένας νεαρός,ανώριμος,ασθενικός ιμπεριαλισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Οι φλωράκηδες καθοδηγούν τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Πιο συγκεκριμένα στο να κάνει
    συμβιβασμούς,υποχωρήσεις απέναντι στη Δύση
    και «φιλοδυτική» προσποίηση,ως ελιγμούς
    τακτικής,ώστε έτσι να καταστεί
    πιο αποτελεσματικός στην αντιδυτική στρατηγική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πολύ σωστά είχαν πει οι του Κ.Κ. Κίνας
    στην αντιπροσωπεία της Οργάνωσης Μαρξιστών-Λενινιστών Ελλάδας (ΟΜΛΕ),
    που είχε επισκεφτεί την Κίνα ότι :
    «Ο ΡΕΒΙΖΙΟΝΙΣΜΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. O σοβιετικός σοσιαλιμπεριαλισμός ήταν
    και ο ρώσικος ιμπεριαλισμός είναι
    ένας νεαρός,ανώριμος,ασθενέστερος ιμπεριαλισμός,
    σε σύγκριση με τον κλασικό ιμπεριαλισμό
    (όπως ένας άνθρωπος νεαρός,ανώριμος είναι
    σωματικά ασθενέστερος από έναν ακμαίο ενήλικα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΣ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΜΕ ΑΠ' ΤHN
    ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΝΩΡΙΜΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
    (ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΛΩΡΑΚΗΔΩΝ,ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΛΑΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ)
    ΜΕ ΤΟΝ ΩΡΙΜΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πρέπει να επωφεληθούμε

    H φύση του ρεβιζιονισμού,ενός ρεβιζιονιστικού κόμματος,όπως π.χ. του ΚΚΕ,
    είναι αντεπαναστατική,και όχι απλώς μη επαναστατική.
    Οι ρεβιζιονιστές διακρίνονται στους «ευρωκομμουνιστές»,που έχουν στρατηγική
    φιλο-ΕΠΑ-ΕΕ και αντιρώσικη,και στους του σοβιετικού ρεβιζιονισμού,που έχουν
    στρατηγική φιλορώσικη και αντιδυτική.Στην Ελλάδα είναι οι φλωράκηδες,που και
    καθοδηγούν στρατηγικά ΛΑΕ,ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ.(ας μην μπερδεύεται κανείς από τις «αντίθετες»
    προσποιήσεις και συμβιβασμούς ταχτικής τού με ειδικότητα κυβερνητισμού ΣΥΡΙΖΑ).
    Ο κλασικός ιμπεριαλισμός ΕΠΑ-ΕΕ είναι ο κύριος εχθρός.
    Ο νέος,ανώριμος ακόμα ιμπεριαλισμός της Ρωσίας (συνέχεια του σοβιετικού
    σοσιαλιμπεριαλισμού) δεν είναι κύριος εχθρός,αλλά δευτερεύων.
    Πρέπει να επωφεληθούμε από την αντίθεση της Ρωσίας,και στην Ελλάδα,των
    φλωράκηδων,με τον κλασικό ιμπεριαλισμό.Πρέπει επίσης δευτερευόντως να
    επωφεληθούμε και απ' την αντίθεση των όποιων αστικών εθνικιστικών αντιδυτικών,
    ρωσόφιλων κύκλων «καποδιστριακού τύπου» με τον κλασικό ιμπεριαλισμό.Διαφωνώ
    με τη θεώρηση του Μάο,αλλά και του 7ου Συνέδριου του ΚΕΑ,ότι κύριος εχθρός είναι
    εξίσου οι ΕΠΑ-ΕΣΣΔ.Διαφωνώ με το «ενίσχυση της ενότητας της Δυτικής Ευρώπης,
    ενάντια στις δύο υπερδυνάμεις ΕΠΑ-ΕΣΣΔ» του Μάο.
    [Παρεμπιπτόντως να πω ότι θεωρώ ότι ο Μάο ανέχτηκε τους εχθρούς της Μεγάλης
    Προλεταριακής Πολιτιστικής Επανάστασης στην Κίνα,συμβάλλοντας έτσι στην ήττα
    της και στη νίκη της αντεπανάστασης.Διαφωνώ και με τη μηδενιστική κριτική που της
    έκανε ο Ενβέρ Χότζα,που υποψιάζομαι ότι «αυτοκτόνησε» τον Μεχμέτ Σέχου,που
    θεωρώ ότι έμοιαζε με την επαναστατική πτέρυγα του ΚΚ Κίνας].
    Οι επαναστάτες είναι καλοί σκακιστές,και δεν κινδυνεύουν να τη πάθουν,όπως
    «το έξυπνο πουλί που απ' τη μύτη πιάνεται».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προτιμητέες οι κυβερνήσεις
    ΣΥΡΙΖΑ (= κρυφοφλωράκηδες) από
    κυβερνήσεις γνήσιων δυτικόδουλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Προτιμότερες οι κυβερνήσεις
    ΣΥΡΙΖΑ (= κρυφοφλωράκηδες) από
    κυβερνήσεις γνήσιων δυτικόδουλων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Mε τη Δύση ο ΣΥΡΙΖΑ έχει στρατηγική αντίθεση μη αμελητέα,
    διότι καθοδηγείται από φλωρακικούς,μπρεζνιεφικούς ρεβιζιονιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Mε τις κλασικές ιμπεριαλιστικές δυνάμεις της Δύσης
    ο ΣΥΡΙΖΑ έχει στρατηγική αντίθεση μη αμελητέα,
    διότι καθοδηγείται από φλωρακικούς,μπρεζνιεφικούς ρεβιζιονιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οι φλωράκηδες ρεβιζιονιστές
    (που καθοδηγούν και τον ΣΥΡΙΖΑ)
    έχουν στρατηγική αντίθεση με τον κλασικό ιμπεριαλισμό,
    έστω και λειψή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Οι φλωράκηδες ρεβιζιονιστές
    (που καθοδηγούν και τον ΣΥΡΙΖΑ)
    έχουν μια κάποια στρατηγική αντίθεση
    με τον κλασικό ιμπεριαλισμό.
    Ας επωφεληθούμε απ' αυτή κι ας είναι λειψή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ας επωφεληθούμε απ' τη στρατηγική αντίθεση
    των φλωράκηδων ρεβιζιονιστών(καθοδηγούν και τον ΣΥΡΙΖΑ)
    με τον κλασικό ιμπεριαλισμό, κι ας είναι λειψή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ο ΣΥΡΙΖΑ (=κρυφοφλωράκηδες) είναι στρατηγικά ενάντια στον κλασικό ιμπεριαλισμό.
    Όμως για την επιτυχία αυτής της στρατηγικής του,χρειάζεται σ' αυτή τη φάση να
    έχει ταχτική «φιλοδυτικών» προσποιήσεων και συμβιβασμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ο ΣΥΡΙΖΑ (=κρυφοφλωράκηδες) είναι στρατηγικά ενάντια στον κλασικό ιμπεριαλισμό,
    πάντα βέβαια στα ρεβιζιονιστικά πλαίσια.
    Όμως για την επιτυχία αυτής της στρατηγικής του,κρίνει ότι χρειάζεται σ' αυτή
    τη φάση να έχει ταχτική «φιλοδυτικών» προσποιήσεων και συμβιβασμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολύ σωστά έχει πει η Σπυράκη :
    «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πραγματικά ευρωπαϊστικός,
    είναι με τη Ρωσία».
    Ε,γι' αυτό προτιμώ κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ(=κρυφοφλωράκηδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πολύ σωστά έχει πει η Μαρία Σπυράκη της ΝΔ (φράξια Μητσοτάκη) :
    «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι πραγματικά ευρωπαϊστικός,
    είναι με τη Ρωσία».
    Ε,γι' αυτό προτιμώ κυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ(=κρυφοφλωράκηδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ας επωφεληθούμε απ' τον ΣΥΡΙΖΑ,(καθοδηγείται από φλωράκηδες ρεβιζιονιστές),που κρυφοέχει μη μηδενική στρατηγική αντίθεση με τον κλασικό ιμπεριαλισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ας επωφεληθούμε απ' τους φλωράκηδες ρεβιζιονιστές
    (καθοδηγούν και τον ΣΥΡΙΖΑ),διότι η στρατηγική τους
    δεν είναι με ΕΠΑ,ΕΕ (άλλο οι προσποιήσεις και οι
    συμβιβασμοί τακτικής...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Λάθος του Μάο το «ενίσχυση της ενότητας της Δυτικής Ευρώπης ενάντια σε ΕΠΑ,ΕΣΣΔ».
    Πιο σωστό το «Ενίσχυση της Ρωσίας ενάντια στη Δύση».

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Αρθρα Αναγνωστων

[Άρθρα Αναγνωστών][twocolumns]

Υγεια

[Υγεία][threecolumns]

Μυστηρια

[Μυστήρια][threecolumns]

Περιεργα - Απιστευτα

[Περίεργα - Απίστευτα][threecolumns]
Loading...

Πολιτικη

[Πολιτικά][threecolumns]

Οικονομικα

[Οικονομικά][threecolumns]

Αρχαια Ελλαδα

[Αρχαία Ελλάδα][twocolumns]

Life Style

[Life Style][bsummary]