ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ…

ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΗ….

Αυτό το κείμενο είναι ένα μικρό μέρος από τα δεκάδες κείμενα που μου έχουν δοθεί από ΓΕΡΟΝΤΑ από το 2013 δεν είχα πρόθεση να τα…
κοινοποιήσω αλλά βλέποντας ότι τα γεγονότα τρέχουν πάρα πολύ γρήγορα αποφάσισα να αρχίσω να τα δημοσιεύω

«Στην μάχη που θα δώσουν για το δικό τους είδωλο, θα τσακώνονται άθεοι οι μεν και αντίχριστοι οι δε!

Αυτές οι δύο πλευρές είναι σαν δυο ουρές φιδιού που θα δηλητηριάσουν η μια την άλλη!

Δεν θα τσακώνονται ούτε για τον ΧΡΙΣΤΟ ούτε για την Παναγία ούτε για την χώρα του φωτός ( την Ελλάδα )

Όταν θα βλέπετε ότι θα κερδίζει ο ένας, ταυτόχρονα θα χάνει. Για αυτό θα φαγωθούν έως την τελική πτώση.

Και θα αναδείξει Ο ΧΡΙΣΤΟΣ αυτόν που μας έχει υποσχεθεί.

ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ

loading...

41 thoughts on “ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ…

  1. Συζητούν τρεις παπάδες, ένας από το Άγιο Όρος, ένας από Αθήνα και ένας Κεφαλλονίτης για το πως κατανέμουν τα έσοδα των εκκλησιών τους.

    Λέει ο παπάς από το Άγιο Όρος:
    – Εγώ πετάω στον αέρα όλα τα νομίσματα και όσα έρθουν κορώνα είναι του Θεού και τα δίνω για τις ανάγκες της εκκλησίας και όσα έρθουν γράμματα είναι δικά μου.

    Λέει με τη σειρά του ο Αθηναίος παπάς:
    – Και εγώ πετάω τα νομίσματα στον αέρα και όσα σταθούν όρθια είναι του Θεού και της εκκλησίας, ενώ όσα πέσουν στο πλάι (κορώνα ή γράμματα) είναι σαφώς δικά μου.

    Και στο τέλος ο Κεφαλλονίτης ο παπάς:
    – Εγώ κύριοι συνάδελφοι κάνω το ίδιο που κάνετε και εσείς με πιο απλές διαδικασίες για να μη χάνουμε και χρόνο. Πετάω στον αέρα όλα τα νομίσματα. Όσα θέλει, τα κρατάει ο Θεός και όσα πέσουν κάτω είναι δικά μου!

  2. αααααααααααααααααχαχαχαχαχαχα
    καλο!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Εμετός, δεισιδαιμονία, σκοταδισμός = εκκλησία.

  4. ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ, ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ.!!!

    Το Ε.ΠΑ.Μ καλεί κάθε πολίτη ανεξαρτήτως πολιτικής καταβολής να στηρίξει το σκοπό και να τον κάνει προσωπική του υπόθεση, με μόνο άμεσο στόχο την επιστροφή της δημοκρατίας και ελευθερίας στην Ελλάδα, το οποίο σε ορισμένο και σημαντικό βαθμό δύναται να πραγματοποιηθεί από την παρούσα προσπάθεια.

    Σημαίνουμε λοιπόν τις καμπάνες και σας καλούμε προς στήριξη και αγώνα, μόνο όλοι μαζί ενωμένοι μπορούμε.

    Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Ε.ΠΑ.Μ) υπέβαλε στις 5/2/2018 Μήνυση – Συνηγορία για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας (επί Εσχάτη Προδοσία) η οποία αφορά:

    Α) Tην εγκαθίδρυση κατά αντισυνταγματικό τρόπο Μνημονίων και Δανειακών Συμβάσεων.

    Β) Την παραβίαση του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου 2015.

    Γ) Την παράδοση της νομοθετικής αρμοδιότητας της Βουλής στους δανειστές.

    Ψηφίστε & στηρίξτε στο σύνδεσμο παρακάτω:

    https://goo.gl/ngEXTd

    Πληροφορίες για τη μήνυση: https://www.epamhellas.gr/mhnysh-epi-esxath/

  5. Έχεις την καλοσύνη να μου εξηγήσεις με στοιχεία γιατί χαρακτηρίζεις την Εκκλησία ως σκοταδισμό;
    Κάλεσα κι άλλους στο παρελθόν να μου αποδείξουν γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σκοταδιστική, αλλά προτίμησαν να κάνουν μούγκα.
    Εσύ βλέπω ότι είσαι λαλίστατος, γράφεις πάρα πολλά σχόλια καθημερινά, επομένως ελπίζω να δώσεις την εξήγηση.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  6. Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ρίχνουμε ευχαρίστως τον οβολό μας στο παγκάρι,
    1) για τη συντήρηση των ιερών ναών,
    2) για την άσκηση φιλανθρωπικού έργου (συσσίτια κ.λ.π.).
    Αυτό σας ενοχλεί;

  7. mad dog mad dog = zagklaras = ψευτοπατερακης !!!!
    Ψυχοπαθητική προσωπικότητα
    Γράφει: Δημήτρης Σεφεριάδης
    Ψυχοπαθητική προσωπικότητα

    Έχει και άλλες ονομασίες, όπως αντικοινωνική ή αμοραλιστική προσωπικότητα. Συχνότερη στους άνδρες, μέχρι και σε ποσοστό 80% ως προς τις γυναίκες. Χαρακτηριστικά της είναι μια γενικευμένη και επίμονη αποφυγή συμμόρφωσης στους κοινωνικούς κανόνες, εγωκεντρικότητα, ανευθυνότητα, ψευδολογία, παρορμητικότητα και σεξουαλική προκλητικότητα. Η συμπεριφορά βρίσκεται σε κατάφωρη αντίθεση με τους κρατούντες κοινωνικούς κανόνες, προς τους οποίους δεν υπάρχει καμία αίσθηση σεβασμού. Οι ψυχοπαθητικοί είναι άτομα ανίκανα να νιώσουν ενοχή, να προβλέψουν τις συνέπειες των πράξεών τους, να διδαχθούν από την εμπειρία και να αξιολογήσουν την τιμωρία. Ρίχνουν σε άλλους τις ευθύνες των δικών τους πράξεων. Διακατέχονται από χαρακτηριστική συναισθηματική σκληρότητα και αδιαφορία για τα αισθήματα των άλλων, τους οποίους, όταν μπορούν, χρησιμοποιούν ως αντικείμενα. Είναι εξαιρετικά ικανοί να δημιουργούν διαπροσωπικές σχέσεις, τις οποίες, όμως, γρήγορα καταστρέφουν. Δεν ανέχονται την παραμικρή ματαίωση και αντιδρούν σε αυτήν με ευερεθιστότητα και επιθετικότητα, που φθάνει σε επίπεδα σκληρής βιαιότητας. Στα διαγνωστικά κριτήρια περιγράφεται ένας εκτεταμένος τύπος περιφρόνησης και παραβίασης των δικαιωμάτων των άλλων από την ηλικία των 15 ετών, όπως φαίνεται από τρία (ή περισσότερα) από τα παρακάτω:

    1. αδυναμία του ατόμου να συμμορφωθεί με τις κοινωνικές σταθερές αναφορικά με σύννομη συμπεριφορά, όπως φαίνεται από επαναλαμβανόμενες πράξεις που αποτελούν αιτίες σύλληψης,

    2. εξαπάτηση, όπως φαίνεται από επανειλημμένα ψέματα, χρήση πλαστών ονομάτων ή εξαπάτηση άλλων ατόμων για προσωπικό κέρδος ή ευχαρίστηση,

    3. παρορμητικότητα ή αδυναμία να κάνει σχέδια εκ των προτέρων,
    4. ευερεθιστότητα και επιθετικότητα, όπως φαίνεται από επανειλημμένους καβγάδες όπου έρχεται στα χέρια ή βιαιοπραγίες,

    5. απερίσκεπτη περιφρόνηση της ασφάλειας του εαυτού ή των άλλων,

    6. σταθερή ασυνέπεια, όπως φαίνεται από επανειλημμένη αδυναμία να διατηρήσει σταθερή εργασιακή συμπεριφορά ή να εκπληρώσει οικονομικές υποχρεώσεις, και

    7. έλλειψη τύψεων, όπως φαίνεται από το ότι το άτομο είναι αδιάφορο ή εκλογικεύειτο ότι πλήγωσε, κακομεταχειρίστηκε ή έκλεψε από κάποιον άλλον.

    Η συχνότητα αυτής της διαταραχής είναι μεγάλη σε συγκεκριμένους πληθυσμούς, όπως σε άτομα προερχόμενα από διαλυμένες οικογένειες, άτομα με σεξουαλικές ανωμαλίες, χρήστες ψυχοδραστικών ουσιών (Μεταξάς, 1979). Μεγάλο ποσοστό των ατόμων αυτών βρίσκεται σε διαρκή σύγκρουση με τον νόμο, λόγω των υψηλών ποσοστών παραβατικότητας και εγκληματικότητας που παρουσιάζει. Η θνησιμότητά τους είναι υψηλή, κυρίως στις νεανικές ηλικίες, και προκαλείται από τη βίαιη συμπεριφορά, την ανεξέλεγκτη σεξουαλική ζωή, τα ατυχήματα, τις αυτοκτονίες και την κατάχρηση ουσιών. Η αιτιοπαθογένειά της δεν είναι τεκμηριωμένη. Οι περισσότερες μελέτες έχουν γίνει σε πληθυσμούς φυλακισμένων ή αποφυλακισμένων εγκληματιών και αυτό αποτελεί μείζον μεθοδολογικό πρόβλημα, αφού η ψυχοπαθητική προσωπικότητα και η εγκληματικότητα, παρά την αναμφισβήτητη και εκτεταμένη αλληλοκάλυψή τους, δεν ταυτίζονται αναγκαστικά. Η κακοποίηση, η παραμέληση ή η εγκατάλειψη κατά την παιδική ηλικία είναι σημαντικοί παράγοντες που εμπλέκονται στην αιτιοπαθογένεια αυτής της διαταραχής (Luntz & Widom, 1994). Άλλοι παράγοντες, όπως κληρονομικότητα, περιγεννητικοί τραυματικοί παράγοντες ή πρώιμες εγκεφαλικές βλάβες, έχουν ενοχοποιηθεί, και πάντως η διερεύνηση του οργανικού υποστρώματος (Dolan, 1994) πάσχει από ασάφεια και έλλειψη σοβαρής τεκμηρίωσης.

  8. Σσσσσ! Μην ενοχλειτε τον Ζαγκλαρα. Ειναι σε νηστεια διοτι οπως ειπαν οι ιερεις με την νηστεια και την μετανοια δυναται τις οστις εχει τον σατανα μεσα του να τον εκβαλει δια παντισ. Τωρα νηστευει και προσευχεται. Ηδη το μπουρδελο των σκυλων που εχει στην στοκχολμη το εχει κλειστο.
    μην του μιλατε αφηστετον μονο του
    εκει παρεα να κανει με τον πονο του
    εχει ζαγκλαρα στην καρδιαα αα
    εχει παπαρα στα κωλιααα

  9. Το παπαδαριό δεν τίποτε από τους μισθούς και τις χορηγίες που πέρνει από δημόσιο, ούτε από τα κέρδη της εκκλησίας (δηλαδή ενοίκια, τόκους, τοκομερίδια, μερίσματα μετοχών, εκποιήσεις ακινήτων….).
    Απλά διανέμει (μοιράζει) μέρος από τους εράνους, τα "φιλόπτωχα" ταμεία, τον ρουχισμό, τα τρόφιμα που δίνουν οι πολίτες.
    Από αυτά τα τρόφιμα και με την εργασία των πολιτών, γίνονται σε χώρο της εκκλησίας τα συσσίτια, που το παπαδαριό ονομάζει "συσσίτια της εκκλησίας".

    Δηλαδή το παπαδαριό κάνει μνημόσυνα με ξένα κόλυβα.

  10. Βασικά η ερώτηση σου είναι να σε πω τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμήδια!
    Μέχρι εχθές καίγατε στην πυρά τον που έλεγε η γη είναι στρογυλη, και μη
    μου πεις αυτά είναι των καθολικών έργα γιατί δεν είναι αλήθεια.

    Ο σκοταδισμός είναι το αντίθετο της επιστήμης, στα πάντα η εκκλησεία εναντιώνετε
    στην έρευνα και την επιστήμη, μήπως τολμά να αντιπαρατεθεί για αυτά που λένε
    τα ευαγγέλια? ΤΊΠΟΤΑ δεν στέκεται με την λογική, απολύτως τίποτα, ένα
    ατελείωτο γελοίο παραμύθι είναι όλη η ιστορία περί χριστού, θεού,
    δημιουργίας του σύμπαντος από το τίποτα, περί θαυμάτων κλπ η
    απόλυτη γελειότητα και σκοταδισμός, αυτός είναι χριστιανισμός.

  11. Σε τσούζει το παπάρι του Ζαγκλαρα ε?
    Ε τι να κάνουμε τώρα, αυτό είναι, χοντρό είναι, αλλά θα το λαδώσο με λάδι από την κανδήλα,
    με λίγη καλή θέληση, λίγο λάδι και με την βοήθεια του θεού, όλα θα πάνε καλά!
    Δοξάστε τον ύψιστο εκδικητικό ιουδαίο και την πουτσάρα του Ζαγκλάρα!

  12. Oταν ξέσπασε η Επανάσταση του '21 πατριάρχης έλαχε να είναι ο Γρηγόριος ο E', το άγαλμα του οποίου έχουμε και καμαρώνουμε στα Προπύλαια. Βέβαια κρεμάστηκε γιά υπηρεσιακή ανικανότητα, γιατί ως ανώτατος αξιωματούχος της
    οθωμανικής αυτοκρατορίας (αξίωμα "τριών ουρών") και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του, δεν κατώρθωσε να αποτρέψει την Επανάσταση.

    Aυτός, λοιπόν, έστειλε ένα φιρμάνι σε όλους τους ραγιάδες όπου οι επαναστάτες χαρακτηρίζονται:
    "αγνώμονες, φυγάδες, κακόβουλοι, τέρατα εμψύχου αχαριστίας, αλαζόνες, δοξομανείς, ανόητους", και προτρέπει τους σκλαβωμένους: "εκείνους τους ασεβείς προταιτίους ολεθρίους αποστάτας να τους μισήσετε καθότι και η εκκλησία τους έχει μισήσει ως μέλη σεσηπότα (σάπια) αφορισμένοι υπάρχειεν και κατηραμένοι και μετά θάνατον άλυτοι και τυμπανιαίοι και τω αιώνιο αναθέματι και αυτοί και όσοι ακολουθήσωσι του λοιπού να γίνουν τα τέκνα αυτών ορφανά, άγγελος Kυρίου καταδιώξαι αυτούς εν πυρίνη ρομφαία".

    Aυτά, που έλεγε ο αρχιρασοφόρος της εποχής και οι δεσποτάδες του τα υλοποίησαν, με χαρακτηριστικό παράδειγμα του Πορφύριου στην Aρτα που αφόρισε τους Σουλιώτες και στρατολόγησε μισθοφόρους για να πολεμήσει στο πλευρό των Tούρκων.

    Aυτά έβλεπε ο Oδυσσέας Aνδρούτσος και με γράμμα του στον Kολοκοτρώνη ζητούσε να κλαδέψουν τα κεφάλια των ρασοφόρων.

    O Γιάννης Kορδάτος στην Ελληνική Ιστορία τα γράφει πολύ παραστατικά:

    "γύρω από τον πατριαρχικό θρόνο μαζεύτηκε μια συμμορία καλοθρεμένων ρασοφόρων που μετέβαλε το πατριαρχείο σε χρηματιστήριο αξιωμάτων και διέθεταν τους καλύτερους επιβήτορες που και τα σουλτανικά χαρέμια ζήλευαν".

  13. Αλμπερτ Αϊνστάιν (1879-1955):

    Ο σπουδαίος φυσικός έχει φροντίσει με αρκετούς τρόπους να δείξει την πίστη του προς τον θεό. «Ο θεός δεν παίζει ζάρια» είχε δηλώσει για να εναντιωθεί στην αρχή της αβεβαιότητας. Ο Αϊνστάιν προσπαθούσε με κάθε τρόπο να συνδέσει θρησκεία και επιστήμη. «Η επιστήμη χωρίς την θρησκεία είναι κουτσή. Η θρησκεία χωρίς την επιστήμη είναι τυφλή» είχε πει χαρακτηριστικά.

    Φυσικά, υπήρξαν και επιστήμονες που ποτέ δεν μπόρεσαν να αποδεχτούν την ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης, χωρίς αυτή να αποδεικνύεται αυστηρά. Ενας από αυτούς είναι και ο Ζαγκλάρας ο Σουηδός κτηνίατρος, που σε δηλώσεις του έχει εναντιωθεί άμεσα στον Χριστιανισμό.

  14. "ΖΑΓΚΛΑΡΑ" ΣΕ ΑΓΑΠΩ

    ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΚΛΑΝΙΟ ΦΩΣ

    ΕΥΤΑΞΙΑΣ Ο ΤΡΙΣΜΟΡΦΟΣ"

  15. Στρατηγός Μακρυγιάννης

    «…και βρίζουν, οι πουλημένοι εις τους ξένους, και τους παπάδες μας, οπού τους ζυγίζουν άναντρους και απόλεμους. Εμείς τους παπάδες τούς είχαμε μαζί εις κάθε μετερίζι, εις κάθε πόνον και δυστυχίαν. Όχι μόνον διά να βλογάνε τα όπλα τα ιερά, αλλά και αυτοί με ντουφέκι και γιαταγάνι, πολεμώντας ωσάν λεοντάρια. Ντροπή, Έλληνες!».

    Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

    «Σαν μια βροχή ήρθε σε όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας και όλοι, και οι κληρικοί και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι γραμματισμένοι και οι έμποροι, όλοι συμφωνήσαμε στον ίδιο σκοπό και κάναμε την επανάσταση… Η επανάστασις η εδική μας δεν ομοιάζει με καμμίαν από όσας γίνονται την σήμερον εις την Ευρώπην. Της Ευρώπης αι επαναστάσεις εναντίον των διοικήσεών τους είναι εμφύλιος πόλεμος· ο εδικός μας πόλεμος ήτο πλέον δίκαιος. Ήτον έθνος με άλλον έθνος».

    Αρχιμανδρίτης Άνθιμος Γαζής

    «Η ημέρα (της Επανάστασης), την οποίαν επιθυμούσιν οι πατέρες μας να την ιδούν, έφθασε … διά να λάμψη πάλιν ο Σταυρός και να λάβη πάλιν η Ελλάς … την ελευθερίαν της… Ό,τι και αν εκάμαμεν ήτο έμπνευσις και έργον της Θείας Προνοίας».

    Εμμανουήλ Ξάνθος

    «Την επανάστασιν εκίνησαν και ενεψύχωσαν οι κληρικοί … άνευ των οποίων ο λαός δεν ήθελε κινηθή…».

  16. Όταν ξέσπασε η επανάσταση και το ιερατείο έκανε τα πάντα
    με αφορισμούς και προδοσία, να αποτρέψει!

    ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
    ”Ένα πράγμα σας συμβουλεύω Χριστιανοί μου:
    Αν θέλετε να μαζώξετε όλοι σας τα άρματα, να τα δώσετε
    εις τους ζαπιτάδες (τούρκοι χωροφύλακες) και να τους ειπήτε: Δεν είναι εδικά μας.
    Εμάς ο Χριστός μας τον σταυρό μας εχάρισεν να έχωμεν και όχι άρματα”

    Σε πλήρη αρμονια με της δηλώσεις του προκαθημενου
    της ορθόδοξης εκκλησίας Δημητρίου Αρχοντόνη, Bαρθολαιου
    "…ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι 2 λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων,
    όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι, το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές"

  17. Ο "ΖΑΓΚΛΑΡΑΣ MAD DOG" ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΖΗΤΩ ΟΙ "ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ"

    ΔΥΝΑΜΗ ΕΥΚΛΑΝΙΟ ΦΩΣ

    ΕΥΤΑΞΙΑΣ Ο ΤΡΙΣΜΟΡΦΟΣ

  18. «Τι εστί ελευθερία;» ρωτά ο Ανώνυμος Έλληνας Στην «Ελληνική Νομαρχία» και απαντά
    «Στην αναρχία ελεύθεροι είναι μόνο οι ισχυροί, στη μοναρχία
    ένας, στην τυραννία κανένας και στη νομαρχία όλοι.
    Η νομαρχία δηλαδή είναι η ίδια η ελευθερία».

    24 Φεβρουαρίου του 1821 ήταν η μέρα που ο Αλέξανδρος Υψηλάντης έδωσε το σύνθημα της
    επανάστασης από το Ιάσιο της Μολδαβίας. «ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ».
    «Η ώρα ήλθεν ώ Άνδρες Έλληνες….» άρχιζε η προκήρυξη.

    Τη μέρα που γράφονταν αυτές οι συγκινητικές γραμμές, στην Ελλάδα,
    το πατριαρχείο στην Κωνσταντινούπολη αφόριζε την επανάσταση!

    Ο oικουμενικός πατριάρχης Γρηγόριος μεταξύ άλλων συναδέλφων αγίων αρχιερέων καταδίκασαν
    τις ενέργειες του Αλέξανδρου. Στιγματίζοντας την επανάσταση, την αναφέρουν σαν «έργον
    μιαρόν, θεοστυγές και ασύνετον, θέλοντες να διαταράξωσι την άνεσιν και ησυχίαν των
    ομογενών μας πιστών ραγιάδων της κραταιάς βασιλείας, την οποίαν απολαμβάνουσιν
    υπό την αμφιλαφή αυτής σκιάν με τόσα ελευθερίας προνόμια, όσα δεν απολαμβάνει
    άλλο έθνος υποτελές και υποκείμενον, ζώντες ανενόχλητοι με τας γυναίκας και
    τα τέκνα των, με τας περιουσίας και καταστάσεις, και με την ύπαρξιν της
    τιμής των, και κατ' εξοχήν με τα προνόμια της θρησκείας, ήτις διεφυλάχθη και διατηρείται ασκανδάλιστος μέχρι της σήμερον επί ψυχική ημών σωτηρία…»

    Αυτοί οι αχρείοι επινόησαν, γράφει ο αφορισμός «..και εταιρίαν τοιαύτην συστησάμενοι
    προς αλλήλους συνεδέθησαν και με το δεσμόν του όρκου, γινωσκέτωσαν, ότι ο όρκος
    αυτός είναι όρκος απάτης, …».

    Αυτά, ο Πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε΄ αποφάνθηκε και ο Ιεροσολύμων Πολύκαρπος
    συναποφάνθηκε μαζί με άλλους 21 μητροπολίτες!

    Το συνοδικό αφορισμό υπέγραψαν πάνω στην Αγία Τράπεζα αφού πρώτα ιερούργησαν και
    μετά στάλθηκε με ειδικούς εξάρχους προς την Πελοπόννησο, Στερεά Ελλάδα και
    Αιγαίο, περιοχές που ήταν πιθανές να ξεσπάσει επανάσταση.

    Tο Πατριαρχείο συλλογικά αφόριζε όσους σήκωναν κεφάλι στους Τούρκους, ονομάζοντάς τους
    Κακούργους και Φερμανλίδες (επικηρυγμένους) από το δοβλέτι (κράτος), όπως ήταν οι
    Σουλιώτες ή ατομικά όπως ήταν η Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα της οποίας απαγορεύτηκε
    να εκκλησιάζεται, να αγιάζεται, να θυμιατίζεται ή να της δίνεται αντίδωρο!

    Aυτά περιληπτικά για τους ελεύθερα σκεπτόμενους Έλληνες,
    κατά του ψεύδους περί του ελληνοορθόδοξου 1821!

  19. Η δράση της Εκκλησίας κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας άλλοτε επαινέθηκε και άλλοτε επικρίθηκε. Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο Κλήρος -όλων των βαθμίδων- συνέβαλε τα μέγιστα για να διατηρηθούν η πίστη, η γλώσσα και οι παραδόσεις του λαού. Πολλοί αρχιερείς συμμετείχαν ενεργά στην Επανάσταση του 1821, ενώ και καθ’ όλη τη διάρκεια της σκλαβιάς οργάνωσαν πολλά κινήματα κατά των Τούρκων, τα οποία μπορεί να μην πέτυχαν, κράτησαν όμως ζωντανή την ελπίδα για το «μεγάλο βήμα του Γένους».

    – Το 1575 κήρυξε επανάσταση στη Μάνη ο Αρχιεπίσκοπος Επιδαύρου Μακάριος Μελισίδης.

    – Το 1600 και το 1609 ο Μητροπολίτης Τρικάλων Διονύσιος Φιλόσοφος ή Σκυλόσοφος επαναστάτησε κατά των Τούρκων, για να συλληφθεί και να βρει μαρτυρικό θάνατο στα Γιάννινα το 1611.

    – Το 1684 ο Μητροπολίτης Άμφισσας Φιλόθεος σήκωσε τα όπλα κατά των Τούρκων στην Κόρινθο, με ένοπλο σώμα που συγκρότησε ο ίδιος. Στη μάχη που ακολούθησε τραυματίστηκε θανάσιμα.

    – Την ίδια χρονιά, ο Μητροπολίτης Κεφαλλη­νίας Τιμόθεος Τυπάλδος συγκρότησε επίσης επανα­στατικό σώμα με 150 κληρικούς και πήρε μέρος σε όλες τις απελευθερωτικές προσπάθειες που γίνονταν εκείνη την περίοδο στο νησί.

    – Το 1770 ο Μητροπολίτης Πατρών Παρθένιος στο Αίγιο και ο Μητροπολίτης Μακάριος Νοταράς στην Κόρινθο ανέλαβαν αντιστασιακή δράση κατά των Τούρκων.

    – Το 1793, ο Άνθιμος Αργυρόπουλος ίδρυσε στο ορεινό, απροσπέλαστο χωριό των Θεοδώριανων, στην Άρτα, ένα μοναστήρι και σχολείο, για να μορφώνονται τα παιδιά. Όταν ο Αλή πασάς κατάφερε μετά από αλλεπάλληλες πολιορκίες, αλλά και προδοσία, να υποτάξει το ηρωικό Σούλι, πολλοί αγωνιστές έφυγαν κυνηγημένοι στα γύρω χωριά. Τότε οι Μποτσαραίοι βρήκαν καταφύγιο στη μονή του Αργυρόπουλου, ο οποίος τους περιέθαλψε.

    Όταν ο Αλή πασάς έμαθε για τις δραστηριότητες του ιερομόναχου, τον συνέλαβε, τον αλυσόδεσε και τον έκλεισε για 18 χρόνια, όπως λέγεται, σε σκοτεινό μπουντρούμι, με αποτέλεσμα αυτός να χάσει την όρασή του. Μετά από θερμές παρακλήσεις ισχυρών οπλαρχηγών, ο Αργυρόπουλος απελευθερώθηκε και πήγε στην Κέρκυρα, όπου γνώρισε και συνδέθηκε φιλικά με τον Ιωάννη Καποδίστρια. Στη συνέχεια, πήγε στη Ζάκυνθο ως εφημέριος στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου. Εκεί ορκίστηκε στη Φιλική Εταιρεία από τον Αναγνωσταρά, τον υπεύθυνο της Αόρατης Αρχής. Από τότε άρχισε συστηματικά να στρατολογεί και να ορκίζει τους οπλαρχηγούς της Επανάστασης, μεταξύ των οποίων και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, ο οποίος είχε καταφύγει στη Ζάκυνθο, κυνηγημένος από τους Τούρκους. Όρκισε ακόμη τον Διονύσιο Σολωμό, καθώς και άλλους αγωνιστές της Επανάστασης, όπως τον Νικηταρά και τον Πετμεζά.

    Στο βιβλίο «Μνήμη του Σουλίου», ο Βασίλης Κραψίτης γράφει: «Ο Διονύσιος Σολωμός έδωκε τον όρκο του Φιλικού μπροστά στον θρυλικό μονόφθαλμο Ηπειρώτη Αρχιμανδρίτη Άνθιμο Αργυρόπουλο, εφημέριο τότε του ναού, που είχε ορκίσει όλους σχεδόν τους Φιλικούς που μυήθηκαν στη Ζάκυνθο, ντόπιους και ξένους, που ζούσαν τότε εκεί…». Ο Αργυρόπουλος πέθανε τυφλός στη Ζάκυνθο, στις 20 Ιανουαρίου 1847, χωρίς να προλάβει να δει την ιδιαίτερη πατρίδα του, την Άρτα, ελεύθερη, καθώς απελευθερώθηκε το 1881.

    Εκτός αυτών των περιστατικών, που αποτέλεσαν το προοίμιο όλων των απελευθερωτικών προσπαθειών που ακολούθησαν, οι Μητροπολίτες Σαλώνων Τιμόθεος, Θη­βών Ιερόθεος, Λάρισας Μακάριος και Εύβοιας Αμβρόσιος συντηρούσαν οι ίδιοι ένοπλα σώματα, των οποίων ήταν οπλαρχηγοί. Οπλαρχηγός και επικεφαλής των αρματολών των Χασίων ήταν και ο θρυλικός Παπαβλαχάχας, ο οποίος βρήκε μαρτυρικό θάνατο από τον Αλή πασά των Ιωαννίνων.

  20. Το ράσο στη μάχη

    Με το ξέσπασμα της Επανάστασης, πολλοί αρχιερείς και ιερείς συμμετείχαν ενεργά σε ένοπλα σώματα, ενώ πολλά μοναστήρια εξελίχθηκαν σε κέντρα εξορμήσεων κατά των Τούρκων:

    – Ο Ιερομόναχος Σεραφείμ, από το Φανάρι Θεσσαλίας, ηγήθηκε της επανάστασης των Αγραφιωτών.

    – Ο Μητροπολίτης Σαλώνων Ησαΐας ήταν αυτός που κήρυξε την επανά­σταση στις 27/3/1821 στην περιφέρειά του, μέσα στο Μοναστήρι του Οσίου Λουκά Βοιω­τίας.

    – Η Μονή του Οσίου Λουκά, μετά τη σύ­σκεψη του Δεσπότη Σαλώνων, στα μέσα Μαρτίου του 1821, με τους οπλαρχηγούς της περιφέρειας, Αθ. Διάκο κ.ά., έγινε επαναστατικό κέντρο και χώρος κατασκευής φυσεκιών.

    – Στην ίδια περιοχή και στο Μοναστήρι του Αγίου Νικολάου Πέτρας είχε στήσει το στρατηγείο του ο Δημήτριος.

    – Λίγο πιο δυτικά, ο αρχιστράτηγος της Ρούμελης Γεώργιος Καραϊ­σκάκης είχε ως ορμητήριό του τη Μονή Προυσού της Ευρυτανίας.

    – Το Μοναστήρι του Ομπλού Πατρών ήταν στρατηγείο των επαναστατών της περιοχής.

    – Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης ξεκίνησε τον απελευθερωτικό αγώνα του από την εκκλησία. Μέσα στον Ιερό Ναό των Τριών Ιεραρχών του Ιασίου έλαβε το πολεμικό ξίφος από τον Μητροπολίτη Μολδαβίας Βενιαμίν Κωστάκη, ο οποίος ευλόγησε και τη σημαία του αγώνα του.

    – Ο Χρύσανθος Πηγάς, Μητροπολίτης Μο­νεμβασίας και Καλαμάτας, το 1819 μπήκε στη Φιλική Εταιρεία και εργάστηκε εντατικά για την προετοιμασία της Επανάστασης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψή του από τους Τούρκους και τον εγκλεισμό του στις Φυλακές της Τρίπολης, όπου μαζί με άλλους μητροπολίτες πέθανε από τις κακου­χίες.

    Πιο συγκεκριμένα, ενεργό μέρος στον Αγώνα αναφέρονται ότι έλαβαν:

    Από τους αρχιερείς της Πελοποννήσου οι: Παλαιών Πατρών Γερμανός, Ρέοντος και Πραστού Διονύσιος, Δαμαλών Ιωνάς, Έλους Άνθιμος, Κερνίτσης Προκόπιος, Κορίνθου Κύριλλος, Ανδρούσης Ιωσήφ, Τριπολιτζάς Δανιήλ, Βρεσθένης Θεοδώρητος, Λακεδαιμονίας Χρύσανθος, πρ. Τριπολιτσάς Διονύσιος, Μαΐνης Νεόφυτος, Μαΐνης Ιωσήφ, Μαλτζίνης Ιωακείμ, Χαριουπόλεως Βησσαρίων, Ζαρνάτας Γαβριήλ, Ανδρουβίτσας Θεόκλητος, Πλάτζης Ιερεμίας, Καρυουπόλεως Κύριλλος, Μηλέας Ιωσήφ. Από τους αρχιερείς της Στερεάς Ελλάδας οι: Αθηνών Διονύσιος, Ταλαντίου Νεόφυτος, Λιτζάς και Αγράφων Δοσίθεος, Θηβών Παΐσιος, Λιδωρικίου Ιωαννίκιος, Μενδενίτσης, Γρηγόριος, Μενδενίτσης Διονύσιος. Από τους αρχιερείς των νήσων Αιγαίου Πελάγους οι: Καρύστου Νεόφυτος, Παροναξίας Ιερόθεος, Σάμου Κύριλλος, Χίου Δανιήλ, Σκιάθου και Σκοπέλου Ευγένιος, Σκύρου Γρηγόριος, Αιγίνης, Πόρου και Ύδρας Γεράσιμος, Άνδρου Διονύσιος,Τζιας και Θερμίων Νικόδημος.

  21. mad dog = zagklaras = ψευτοπατερακης= elen manesh

    Ψυχοπαθητική προσωπικότητα
    Γράφει: Δημήτρης Σεφεριάδης

    Έχει και άλλες ονομασίες, όπως αντικοινωνική ή αμοραλιστική προσωπικότητα. Συχνότερη στους άνδρες, μέχρι και σε ποσοστό 80% ως προς τις γυναίκες. Χαρακτηριστικά της είναι μια γενικευμένη και επίμονη αποφυγή συμμόρφωσης στους κοινωνικούς κανόνες, εγωκεντρικότητα, ανευθυνότητα, ψευδολογία, παρορμητικότητα και σεξουαλική προκλητικότητα. Η συμπεριφορά βρίσκεται σε κατάφωρη αντίθεση με τους κρατούντες κοινωνικούς κανόνες, προς τους οποίους δεν υπάρχει καμία αίσθηση σεβασμού. Οι ψυχοπαθητικοί είναι άτομα ανίκανα να νιώσουν ενοχή, να προβλέψουν τις συνέπειες των πράξεών τους, να διδαχθούν από την εμπειρία και να αξιολογήσουν την τιμωρία. Ρίχνουν σε άλλους τις ευθύνες των δικών τους πράξεων. Διακατέχονται από χαρακτηριστική συναισθηματική σκληρότητα και αδιαφορία για τα αισθήματα των άλλων, τους οποίους, όταν μπορούν, χρησιμοποιούν ως αντικείμενα. Είναι εξαιρετικά ικανοί να δημιουργούν διαπροσωπικές σχέσεις, τις οποίες, όμως, γρήγορα καταστρέφουν. Δεν ανέχονται την παραμικρή ματαίωση και αντιδρούν σε αυτήν με ευερεθιστότητα και επιθετικότητα, που φθάνει σε επίπεδα σκληρής βιαιότητας. Στα διαγνωστικά κριτήρια περιγράφεται ένας εκτεταμένος τύπος περιφρόνησης και παραβίασης των δικαιωμάτων των άλλων από την ηλικία των 15 ετών, όπως φαίνεται από τρία (ή περισσότερα) από τα παρακάτω:

    1. αδυναμία του ατόμου να συμμορφωθεί με τις κοινωνικές σταθερές αναφορικά με σύννομη συμπεριφορά, όπως φαίνεται από επαναλαμβανόμενες πράξεις που αποτελούν αιτίες σύλληψης,

    2. εξαπάτηση, όπως φαίνεται από επανειλημμένα ψέματα, χρήση πλαστών ονομάτων ή εξαπάτηση άλλων ατόμων για προσωπικό κέρδος ή ευχαρίστηση,

    3. παρορμητικότητα ή αδυναμία να κάνει σχέδια εκ των προτέρων,
    4. ευερεθιστότητα και επιθετικότητα, όπως φαίνεται από επανειλημμένους καβγάδες όπου έρχεται στα χέρια ή βιαιοπραγίες,

    5. απερίσκεπτη περιφρόνηση της ασφάλειας του εαυτού ή των άλλων,

    6. σταθερή ασυνέπεια, όπως φαίνεται από επανειλημμένη αδυναμία να διατηρήσει σταθερή εργασιακή συμπεριφορά ή να εκπληρώσει οικονομικές υποχρεώσεις, και

    7. έλλειψη τύψεων, όπως φαίνεται από το ότι το άτομο είναι αδιάφορο ή εκλογικεύειτο ότι πλήγωσε, κακομεταχειρίστηκε ή έκλεψε από κάποιον άλλον.

    Η συχνότητα αυτής της διαταραχής είναι μεγάλη σε συγκεκριμένους πληθυσμούς, όπως σε άτομα προερχόμενα από διαλυμένες οικογένειες, άτομα με σεξουαλικές ανωμαλίες, χρήστες ψυχοδραστικών ουσιών (Μεταξάς, 1979). Μεγάλο ποσοστό των ατόμων αυτών βρίσκεται σε διαρκή σύγκρουση με τον νόμο, λόγω των υψηλών ποσοστών παραβατικότητας και εγκληματικότητας που παρουσιάζει. Η θνησιμότητά τους είναι υψηλή, κυρίως στις νεανικές ηλικίες, και προκαλείται από τη βίαιη συμπεριφορά, την ανεξέλεγκτη σεξουαλική ζωή, τα ατυχήματα, τις αυτοκτονίες και την κατάχρηση ουσιών. Η αιτιοπαθογένειά της δεν είναι τεκμηριωμένη. Οι περισσότερες μελέτες έχουν γίνει σε πληθυσμούς φυλακισμένων ή αποφυλακισμένων εγκληματιών και αυτό αποτελεί μείζον μεθοδολογικό πρόβλημα, αφού η ψυχοπαθητική προσωπικότητα και η εγκληματικότητα, παρά την αναμφισβήτητη και εκτεταμένη αλληλοκάλυψή τους, δεν ταυτίζονται αναγκαστικά. Η κακοποίηση, η παραμέληση ή η εγκατάλειψη κατά την παιδική ηλικία είναι σημαντικοί παράγοντες που εμπλέκονται στην αιτιοπαθογένεια αυτής της διαταραχής (Luntz & Widom, 1994). Άλλοι παράγοντες, όπως κληρονομικότητα, περιγεννητικοί τραυματικοί παράγοντες ή πρώιμες εγκεφαλικές βλάβες, έχουν ενοχοποιηθεί, και πάντως η διερεύνηση του οργανικού υποστρώματος (Dolan, 1994) πάσχει από ασάφεια και έλλειψη σοβαρής τεκμηρίωσης.

  22. Για τους παραπάνω αρχιερείς όμως ο δύσπιστος επικριτής θα μπορούσε να αντιτείνει ότι όλοι αυτοί ή, έστω, οι περισσότεροι ξεσηκώθηκαν και συμμετείχαν στην Επανά­σταση κάτω από το «ζορμπαλίκι» των ελληνικών γιαταγανιών. Αν είναι δυνατόν! Αλλά και εάν υποτεθεί ότι αυτή είναι η αλήθεια, τι θα μπορούσε να ισχυρισθεί για έναν άλλο αριθμό αρχιερέων, οι οποίοι, επειδή στις επαρχίες τους δεν είχε εκδηλω­θεί ή δεν μπόρεσε να ευδοκιμήσει η επανάσταση, δεν δίστασαν να εγκαταλείψουν τους θρόνους και τις τιμές τους, για να σπεύσουν, αυτόκλητοι, όπου υπήρχαν επαναστατικές εστίες και μάλιστα προς την αγωνιζόμενη Νότια Ελλάδα, για να συμμε­τάσχουν στον αγώνα αποτίναξης του οθωμανικού ζυγού;

    Έτσι, βλέπουμε να σπεύδουν προς τις επαναστατημένες περιοχές αρχιερείς από διάφορα μέρη και με κάθε τρόπο να συμπράττουν για τον κοινό σκοπό. Πιο συγκεκριμένα: Από τη Θεσσαλία οι: Πρ. Λαρίσης Κύριλλος, Δημητριάδος Αθανάσιος, Δημητριάδος Παρθένιος, Σταγών Αμβρόσιος, Φαναριοφαρσάλων Γεράσιμος. Από την Ήπειρο οι: Πρ. Άρτης και Ναυπάκτου Πορφύριος, πρ. Παραμυθιάς Προκόπιος, πρ. Παραμυθιάς Αμβρόσιος, Περιστεράς Λεόντιος, πρ. Ρωγών Μακάριος. Από τη Μακεδονία οι: Αρδαμερίου Ιγνάτιος, Ειρηνουπόλεως και Βατοπαιδίου Γρηγόριος, Σιατίστης Ιωαννίκιος. Από τη Θράκη οι: Μετρών Μελέτιος, Σηλυβρίας Μακάριος, Παμφίλου Κύριλλος, Θεοδωρουπόλεως Άνθιμος. Από τη Μικρά Ασία οι: Μοσχονησίων Βαρθολομαίος, πρ. Αγκύρας Αγαθάγγελος, Μυρρίνης Σωφρόνιος, Ελαίας Παΐσιος, Κομάνων Αγαθάγγελος.

    Τέλος, για να κλείσει όλο αυτό το «νέφος» των γνωστών αγωνιστών ιεραρχών, θα πρέπει να περιληφθούν ακόμα οι: Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος, Μολδοβλαχίας Βενιαμίν, Μεθώνης Γρηγόριος, Σαλώνων Ησαΐας, Ρωγών Ιωσήφ, Ιερισσού και Αγίου Όρους Ιγνάτιος, Πλαταμώνος Γεράσιμος, Μαρώνειας Κωνστάντιος και Σωζοπόλεως Παΐσιος, Αδριανουπόλεως Γεράσιμος, Βιζύης Ιωάσαφ, Αγαθουπόλεως Ιωσήφ, Βάρνας Φιλόθεος και Ευδοκιάδος Γρηγόριος.

  23. Εκτός των αρχιερέων που έδρασαν στην ελληνική επικράτεια, σημαντική ήταν η δράση και πολλών που ζούσαν «κάτω από τη μύτη του σουλτάνου»: Οι Πατριάρχες: Ευγένιος, Άνθιμος, Χρύσανθος και Αγαθάγγελος, οι Αρχιερείς Χαλκηδόνος Άνθιμος, Νικομήδειας Πανάρετος, Δέρκων Ιερεμίας, Θεσσαλονίκης Ματθαίος, Μυτιλήνης Καλλίνικος, Σμύρνης Παΐσιος, Εφέσου Μακάριος, Δέρκων Νικηφόρος, Προύσης Νικόδημος, Σβορνικίου Γαβριήλ, Αδριανουπόλεως Γεράσιμος, Ηρακλείας Ιγνάτιος, Τορνόβου Ιλαρίων, Ρασκοπρεσρένης Ζαχαρίας, Βιζύης Ιωάσαφ, Φιλιππουπόλεως Σαμουήλ, Χαλκηδόνος Αγαθάγγελος, Αγαθουπόλεως Ιωσήφ, Βάρνας Φιλόθεος, Ρόδου Αγάπιος, Ιωαννίνων Γαβριήλ, Άρτης Άνθιμος, Ευδοκιάδος Γρηγόριος, πρ. Ελασσόνος Σαμουήλ, Ρέοντος και Πραστού Διονύσιος, Βρεσθένης Θεοδώρητος, Ευρίπου Γρηγόριος, Σερρών Χρύσανθος, Τριπολιτσάς Δανιήλ, Ανδρούσης Ιωσήφ, Κορίνθου Κύριλλος, Βιδύνης Γερμανός, Λαρίσης Μελέτιος, Αρκαδίας (Κρήτης) Νεόφυτος, Διδυμοτείχου Καλλίνικος, Μυριοφύτου Σεραφείμ, Νύσσης Ιωσήφ και πρ. Μήλου Διονύσιος.

    Μεγάλος είναι ο αριθμός των ηγετών της Εκκλησίας που θυσιάστηκαν για τον Αγώνα: Οι Πατριάρχες Γρηγόριος Ε’ και Κύριλλος ΣΤ’. Οι Αρχιερείς: Εφέσου Διονύσιος, Αγχιάλου Ευγένιος, Νικομηδείας Αθανάσιος, Τορνόβου Ιωαννίκιος, Αδριανουπόλεως Δωρόθεος, Θεσσαλονίκης Ιωσήφ, Δέρκων Γρηγόριος, Σωζοπόλεως Παΐσιος, Μαρωνείας Κωνστάντιος, Γάνου και Χώρας Γεράσιμος, Μυριοφύτου και Περιστάσεως Νεόφυτος, Σαμμακοβίου Ιγνάτιος, Μονεμβασίας Χρύσανθος, Χριστιανουπόλεως Γερμανός, Άργους και Ναυπλίου Γρηγόριος, Ωλένης Φιλάρετος, Δημητσάνης Φιλόθεος, Κορώνης Γρηγόριος, Μεθώνης Γρηγόριος, Σαλώνων Ησαΐας, Ρωγών Ιωσήφ, Λαρίσης Πολύκαρπος, Λαρίσης Κύριλλος, Γηρομερίου Αγαθάγγελος, Κίτρους Μελέτιος, Ιερισσού και Αγ. Όρους Ιγνάτιος, Πλαταμώνος Γεράσιμος, Χίου Πλάτων, Κύπρου Κυπριανός, Πάφου Χρύσανθος, Κιτίου Μελέτιος, Κυρηνείας Λαυρέντιος, Κρήτης Γεράσιμος, Κνωσού Νεόφυτος, Χερσονήσου Ιωακείμ, Ρεθύμνης Γεράσιμος, Κυδωνίας Καλλίνικος, Λάμπης Ιερόθεος, Πέτρας Ιωακείμ, Σητείας Ζαχαρίας, Κισσάμου Μελχισεδέκ, Διουπόλεως Καλλίνικος.

    Από τους 200 αρχιερείς που υπήρχαν σε ολόκληρη την οθωμανική αυτοκρατο­ρία, ενεργό μέρος στον Αγώνα, επώνυμα και αδιαμφισβήτητα, μαρτυρούνται να έλαβαν 73 ιεράρχες, δηλαδή ποσοστό 36,5%. Επίσης, δοκιμάστηκαν, φυλακίστηκαν και βασανίστηκαν 42 αρχιερείς, δηλαδή ποσοστό 21,0%, και μαρτυρείται ότι θυσιάστηκαν για την ελευθερία, είτε με βασανιστήρια και θανάτωση από τους Τούρκους είτε στις πολεμικές συρράξεις, 45 αρχιερείς, δηλαδή ποσοστό 22,5%. Συγκεντρωτικά, λοιπόν, έχουμε: α) Ποσοστό αγωνιστών ιεραρχών 36,5%. β) Ποσοστό μαρτύρων ιεραρχών 21,0%. γ) Ποσοστό θυμάτων ιεραρχών 22,5%.

  24. ΖΑΓΚΛΑΡΑ ΘΑ ΜΕ ΠΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΛΒΟ ΝΑ ΣΟΥ ΡΙΞΩ ΕΝΑ ΠΟΥΤΣΟ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ Τ' ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ

  25. Είναι αλήθεια ότι πολλοί ιερείς έλαβαν μέρος στην επανάσταση, αλλά πρέπει
    να πούμε ότι αυτοί οι άνθρωποι πρώτα ήταν Έλληνες και μετά ιερείς
    και όχι το αντίθετο όπως απαιτεί ο χριστιανισμός.

    Ο παλαιών Πατρών Γερμανός μπορεί να πήρε μέρος στην επανάσταση
    όμως όχι από την αρχή. Να τι γράφει ο ίδιος στα απομνημονεύματα του

    «οθεν οι μεν Πελοποννήσιοι έμειναν εν αμηχανία περί του πρακτέου, βλέποντες το
    παράκαιρον και ανέτοιμον. Ο δε Δικαίος (Παπαφλέσσας) άνθρωπος απατεών και
    εξωλέστατος, περί μηδενός άλλου φροντίζων ειμή τίνι τρόπω να ερεθίσει την
    ταραχήν του Έθνους, διά να πλουτίση εκ των αρπαγών, τους εβεβαίωνεν,
    ότι είναι τα πάντα έτοιμα».

    Κατά τα αλλά, η εκκλησιαστική ακαδημία παρασκευής ψευδους, είναι αχτύπητη!

  26. ΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΙ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ

  27. " Όταν ήρχισεν ο απελευθερωτικός αγών τής ανεξαρτησίας,
    δεν ήτο απορίας άξιον ότι ο κλήρος ού μόνον δεν παρηκολούθησε τας ορμητικάς εξάρσεις τού πατριωτισμού,
    αλλά και ΗΓΩΝΙΣΘΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟΝ ΤΟΥ……
    Ο ΠΑΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΕΙΧΟΝ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ……
    εις την κρίσιμον ταύτην στιγμήν τής εθνικής αποφασιστικότητος,
    ο κλήρος ετάχθη κατά το πλείστον υπέρ τής διατηρήσεως τής κρατούσης τάξεως πραγμάτων και κατ΄αναγκαίαν τών πραγμάτων ακολουθίαν,
    ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ " !

    Π.Πιπινέλης (Πρωθυπουργός, υπ. Εξωτερικών)
    "Πολιτική Ιστορία τής Ελληνικής Επαναστάσεως"

  28. ΟΤΑΝ ΟΜΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΠΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ '21 ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ Ο ΠΙΠΙΝΕΛΗΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ.
    ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΙΠΙΝΕΛΗ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
    ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΕΣ ΠΟΛΛΟΥΣ

  29. ΤΑ VOLVO ΠΕΡΝΟΥΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΟΝΟΥΣ ΦΟΡΤΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΟΜΙΛΩ

  30. Εγώ δίνω τα λεφτά στην Εκκλησία, εσύ πονάς; ; ;

  31. Μπράβο, 6:55 μ.μ., τους αποστόμωσες, τους ξέσχισες.

  32. Προς Dog,
    σε κάλεσα να εξηγήσεις τα περί σκοταδισμού της Ορθόδοξης Εκκλησίας με στοιχεία, δεν περίμενα να απαντήσεις με αερολογίες και μάλιστα να κάνεις αυτό το λάθος, να ταυτίσεις τον παπισμό του μεσαίωνα με την Ορθοδοξία.
    Με απογοήτευσες, διότι δεν απέδειξες ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι σκοταδιστική.
    Το αγάπα τον πλησίον σου είναι σκοταδιστικό;
    Το αγαπάτε αλλήλους είναι σκοταδιστικό;

  33. Βαριέμαι, με συγχωρείς, εξάλλου,
    αισθάνομαι σαν να κάνω μάθημα σε ένα παιδί τρίτης δημοτικού.
    Το ήξερα ότι θα παραπέμψεις στους καθολικούς και είναι τόσο μεγάλο ψέμα, όσο
    για την αγάπη, δεν υπάρχει άλλη θρησκεία με τόσο μίσος σαν τον χριστιανισμό,
    όπου, ο γιαχβέ βασανίζει αιώνια τους ανθρώπους που αμάρτησαν στην κόλαση,
    ξέρεις εσύ κάποιον που δεν αμάρτησε?

  34. Τα άτομα που πάσχουν από σχιζοφρένεια έχουν

    -ψευδαισθήσεις: ακούν ή βλέπουν πράγματα που είναι μόνο στην φαντασία τους), -αυταπάτες: πεποιθήσεις που είναι ακραίες και εμφανώς λανθασμένες
    -παράνοια: φοβούνται ότι οι άλλοι συνωμοτούν εναντίον τους

    Μερικά συμπτώματα, όπως η έλλειψη της απόλαυσης στην καθημερινή ζωή και η απόσυρση από τις κοινωνικές δραστηριότητες, μπορεί να μπερδευτούν με εκείνα της κατάθλιψης.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την σκέψη

    Οι άνθρωποι με σχιζοφρένεια συχνά έχουν αφύσικους τρόπους σκέψης. Μπορεί να έχουν πρόβλημα να οργανώσουν τις σκέψεις τους ή αδυνατούν να κάνονουν λογικές συνδέσεις. Μπορεί να αισθάνονται ότι το μυαλό τους “πετάγεται” από την μία σκέψη στην άλλη. Μερικές φορές νομίζουν ότι κάποια σκέψη αφαιρέθηκε χωρίς εξήγηση από το κεφάλι τους.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την συμπεριφορά

    Οι σχιζοφρενείς μπορεί να μιλούν ασυνάρτητα ή ακόμη και να εφευρίσκουν νέες λέξεις ή και να φαντάζονται ολόκληρες συνομιλίες. Πολλές φορές μοιάζουν να είναι ταραγμένοι ή εντελώς απαθείς. Πολλοί έχουν πρόβλημα να διατηρήσουν βασικούς κανόνες προσωπικής υγιεινής. Η σχιζοφρένεια μπορεί επίσης να προκαλέσει επαναληπτικές συμπεριφορές, όπως επιτόπιους βηματισμούς. Σε αντίθεση με τα κοινά στερεότυπα, ο κίνδυνος της βίας εις βάρος των άλλων είναι μικρή.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την εργασιακή ικανότητα

    Οι άνθρωποι με σχιζοφρένεια συχνά δυσκολεύονται να βρουν ή να διατηρήσουν μια θέση εργασίας. Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή η ασθένεια παρεμποδίζει την φυσιολογική σκέψη, τη συγκέντρωση και την επικοινωνία. Αλλά πηγάζει επίσης από το γεγονός ότι τα συμπτώματα αρχίζουν στην αρχή της ενηλικίωσης, η οποία συνήθως συμπίπτει με την εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση.

    Η σχιζοφρένεια αυξάνει τον κίνδυνο καταχρήσεων

    Τα άτομα με σχιζοφρένεια έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ή αλκοόλ. Μερικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένης της μαριχουάνας και της κοκαΐνης, μπορεί να επιδεινώσουν τα συμπτώματα. Η χρήση ναρκωτικών μπορεί επίσης να παρεμβαίνει με τις θεραπείες για τη σχιζοφρένει

  35. ZAGKLARAS = PATERAKIS

    Τα άτομα που πάσχουν από σχιζοφρένεια έχουν

    -ψευδαισθήσεις: ακούν ή βλέπουν πράγματα που είναι μόνο στην φαντασία τους), -αυταπάτες: πεποιθήσεις που είναι ακραίες και εμφανώς λανθασμένες
    -παράνοια: φοβούνται ότι οι άλλοι συνωμοτούν εναντίον τους

    Μερικά συμπτώματα, όπως η έλλειψη της απόλαυσης στην καθημερινή ζωή και η απόσυρση από τις κοινωνικές δραστηριότητες, μπορεί να μπερδευτούν με εκείνα της κατάθλιψης.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την σκέψη

    Οι άνθρωποι με σχιζοφρένεια συχνά έχουν αφύσικους τρόπους σκέψης. Μπορεί να έχουν πρόβλημα να οργανώσουν τις σκέψεις τους ή αδυνατούν να κάνονουν λογικές συνδέσεις. Μπορεί να αισθάνονται ότι το μυαλό τους “πετάγεται” από την μία σκέψη στην άλλη. Μερικές φορές νομίζουν ότι κάποια σκέψη αφαιρέθηκε χωρίς εξήγηση από το κεφάλι τους.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την συμπεριφορά

    Οι σχιζοφρενείς μπορεί να μιλούν ασυνάρτητα ή ακόμη και να εφευρίσκουν νέες λέξεις ή και να φαντάζονται ολόκληρες συνομιλίες. Πολλές φορές μοιάζουν να είναι ταραγμένοι ή εντελώς απαθείς. Πολλοί έχουν πρόβλημα να διατηρήσουν βασικούς κανόνες προσωπικής υγιεινής. Η σχιζοφρένεια μπορεί επίσης να προκαλέσει επαναληπτικές συμπεριφορές, όπως επιτόπιους βηματισμούς. Σε αντίθεση με τα κοινά στερεότυπα, ο κίνδυνος της βίας εις βάρος των άλλων είναι μικρή.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την εργασιακή ικανότητα

    Οι άνθρωποι με σχιζοφρένεια συχνά δυσκολεύονται να βρουν ή να διατηρήσουν μια θέση εργασίας. Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή η ασθένεια παρεμποδίζει την φυσιολογική σκέψη, τη συγκέντρωση και την επικοινωνία. Αλλά πηγάζει επίσης από το γεγονός ότι τα συμπτώματα αρχίζουν στην αρχή της ενηλικίωσης, η οποία συνήθως συμπίπτει με την εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση.

    Η σχιζοφρένεια αυξάνει τον κίνδυνο καταχρήσεων

    Τα άτομα με σχιζοφρένεια έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ή αλκοόλ. Μερικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένης της μαριχουάνας και της κοκαΐνης, μπορεί να επιδεινώσουν τα συμπτώματα. Η χρήση ναρκωτικών μπορεί επίσης να παρεμβαίνει με τις θεραπείες για τη σχιζοφρένει

  36. ΨΩΡΡΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΣΟΥ

  37. τρειs κουραδεs τον καυμο του κ@λου λεγανε και ολο κλαιγανε τροπο για να βρουν @ρχιδια π@υτσεs και ψ@λεs που να βρουν..
    η ζαγκλαροκυλοτα ειπε εγω βρηκα ενα μελαμψο και μου εκανε τον πατο αυγο!
    ο πατερακηs ειπε εγω βρηκα ενα μαυριδερο πακι και μου τον εκανε σε μια σταση τον κ@λο μου φαρασι!
    το μακγντοκ ειπε εγω βρηκα ενα αφρικανο με εβαλε στον π@υτσο του απανω μεσα στο αεροπλανο!

  38. Τα άτομα που πάσχουν από σχιζοφρένεια έχουν

    -ψευδαισθήσεις: ακούν ή βλέπουν πράγματα που είναι μόνο στην φαντασία τους), -αυταπάτες: πεποιθήσεις που είναι ακραίες και εμφανώς λανθασμένες
    -παράνοια: φοβούνται ότι οι άλλοι συνωμοτούν εναντίον τους

    Μερικά συμπτώματα, όπως η έλλειψη της απόλαυσης στην καθημερινή ζωή και η απόσυρση από τις κοινωνικές δραστηριότητες, μπορεί να μπερδευτούν με εκείνα της κατάθλιψης.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την σκέψη

    Οι άνθρωποι με σχιζοφρένεια συχνά έχουν αφύσικους τρόπους σκέψης. Μπορεί να έχουν πρόβλημα να οργανώσουν τις σκέψεις τους ή αδυνατούν να κάνονουν λογικές συνδέσεις. Μπορεί να αισθάνονται ότι το μυαλό τους “πετάγεται” από την μία σκέψη στην άλλη. Μερικές φορές νομίζουν ότι κάποια σκέψη αφαιρέθηκε χωρίς εξήγηση από το κεφάλι τους.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την συμπεριφορά

    Οι σχιζοφρενείς μπορεί να μιλούν ασυνάρτητα ή ακόμη και να εφευρίσκουν νέες λέξεις ή και να φαντάζονται ολόκληρες συνομιλίες. Πολλές φορές μοιάζουν να είναι ταραγμένοι ή εντελώς απαθείς. Πολλοί έχουν πρόβλημα να διατηρήσουν βασικούς κανόνες προσωπικής υγιεινής. Η σχιζοφρένεια μπορεί επίσης να προκαλέσει επαναληπτικές συμπεριφορές, όπως επιτόπιους βηματισμούς. Σε αντίθεση με τα κοινά στερεότυπα, ο κίνδυνος της βίας εις βάρος των άλλων είναι μικρή.

    Η σχιζοφρένεια επηρεάζει την εργασιακή ικανότητα

    Οι άνθρωποι με σχιζοφρένεια συχνά δυσκολεύονται να βρουν ή να διατηρήσουν μια θέση εργασίας. Αυτό συμβαίνει εν μέρει επειδή η ασθένεια παρεμποδίζει την φυσιολογική σκέψη, τη συγκέντρωση και την επικοινωνία. Αλλά πηγάζει επίσης από το γεγονός ότι τα συμπτώματα αρχίζουν στην αρχή της ενηλικίωσης, η οποία συνήθως συμπίπτει με την εκπαίδευση και την επαγγελματική κατάρτιση.

    Η σχιζοφρένεια αυξάνει τον κίνδυνο καταχρήσεων

    Τα άτομα με σχιζοφρένεια έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να κάνουν χρήση ναρκωτικών ουσιών ή αλκοόλ. Μερικές ουσίες, συμπεριλαμβανομένης της μαριχουάνας και της κοκαΐνης, μπορεί να επιδεινώσουν τα συμπτώματα. Η χρήση ναρκωτικών μπορεί επίσης να παρεμβαίνει με τις θεραπείες για τη σχιζοφρένει

  39. ΕΛΑ ΓΙΩΡΓΟ?….ΠΕΡΙΜΕΝΕ 5 ΚΑΙ 3 ΟΚΤΩ ΚΑΙ 2 ΔΕΚΑ, ΚΑΙ 4 ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ 3 ΔΕΚΑΟΚΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΚΑΕΝΙΑ ΣΥΝ 1,2 3,4 5,6,7,8,9 ΟΥΦΦ ΘΟΛΩΣΑ ΔΕΚΑΕΝΙΑ ΣΥΝ 9 ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΘΟΛΩΣΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ?…. 28 ΓΙΩΡΓΟ ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ?….ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ 28 ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΚΙ'ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΑΓΑ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ…ΠΟΙΟΙ ΓΙΩΡΓΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ?….ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΥΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΤΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΞΩ ΑΠΌ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΟΟΥ….ΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑ ΠΑΝΑΘΕΜΑΣΑΕ ΠΑΝΑΘΕΜΑΣΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΩΩΩ ΕΥΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΚΙ'ΕΓΩ ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΧΑΑΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑ ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ Ε? 28 ΑΤΟΜΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΚΙ'ΟΛΟΙ?…ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΗΣΑ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΔΩΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Γ,Α,Δ,Α Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ !! ΝΑΙ 28 ΑΤΟΜΑ ΣΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΑΡΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΣΟ ΠΟΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΑΡΧΗΓΟ!!! ΧΑ ΧΑΧΑΑΑΑΑ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ….ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΣΣΕΤΟΦΩΝΑΚΙ ΕΝΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΜΥΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΠΑΤΙΡΟΓΥΦΤΥΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΝΕ ΑΛΛΑ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΗ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΣΙΤΑ…ΔΗΛΑΔΗ ΔΗΛΑΔΗ?…Ε ΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΚΕΛΛΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΨΙΛΟ ΚΑΙ ΓΕΛΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΛΕΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΚΛΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΒΗΓΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΥΝΗΜΑΤΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ ΑΣΕ ΠΟΛΥ ΠΛΚΑ ΕΙΧΕ….ΧΧΟΟΟΟ ΑΑΑ ΧΟ ΧΟ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑ ΩΩΩΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΙ Ο Κος ΚΑΘΗΓΗΤΣΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΑΝΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΥΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Θ Ε ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΛΙΓΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ….ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ?…ΝΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΙΣ 0500 ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ'ΟΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΠΕΡΝΑΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΙΓΟΥΡΙΑ , ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΩ ΤΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ….ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΝΕΝΑ ΤΖΟΚΕΡ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΤΖΑΚ ΠΟΤ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΜΙΑ ΦΙΑΛΗ ΒΟΡΕΙΟΚΟΡΕΑΝΑ ΒΟΤΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ?….ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΕΤΣΙ Ο Κος ΠΡΕΣΒΗΣ ΑΝΤΕ ΕΛΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΤΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΕ ΣΟΥΤΣΟΥΚΑΚΙΑ ΣΜΥΡΝΕΙΚΑ ΑΝΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ….salom….salom..

Comments are closed.